امام جمعه تهران : قاطعانه و بی‌رحمانه برخورد کنید

امام جمعه تهران : قاطعانه و بی‌رحمانه برخورد کنید

امام جمعه موقت تهران از قوه قضائیه خواست با افرادی که وی «سران اغتشاش» نامیده، «قاطعانه و بی‌رحمانه» برخورد کند تا «مایه عبرت برای همگان باشد.»

احمد خاتمی، با بیان اینکه اغتشاش و تخریب اموال عمومی و آزار و اذیت مردم بر اساس روایت دینی از مواردی است که «بغی» خوانده می‌شود، گفت: «رهبر جامعه اسلامی می‌تواند با این افراد تا نابودی کامل آن‌ها بجنگد.»

وی همچنین این موارد را مصداق «محاربه» خواند و افزود: «اسلام اشد مجازات را برای آن‌ها در نظر گرفته‌است.»

امام جمعه موقت تهران در رابطه با راهپیمایی‌های معترضان به نتایج انتخابات گفت: «تظاهرات غیرقانونی خلاف قانون است و چون آقا هم نهی کرده‌است، خلاف شرع است.»

این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: «کسی که دستور ولی فقیه را نشنیده بگیرد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته‌است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست.»


وی با اشاره به کشته شدن، دختری به نام ندا آقا سلطان در درگیری‌های شنبه ۳۰ خرداد در تهران گفت: «در اغتشاشات اخیر، یک خانم کشته شد، اوباما برایش اشک تمساح ریخت و غرب معرکه گرفت.»

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته در پاسخ به خبرنگاری درباره دیدن تصویر ویدئویی کشته شدن ندا آقا سلطان، گفت :«با دیدن این تصاویر قلبم شکست.»

امام جمعه تهران، مسئولیت کشته شدن ندا آقا سلطان را متوجه «اغتشاشگران» دانست و ادامه داد: «هر عاقلی که فیلمش را ببیند متوجه می‌شود کار خود اغتشاش‌گران است. به‌گونه‌ای که از جایی که ماشین این خانم هم پارک شده‌است عکس گرفته‌اند. این خانم در کوچه خلوت بوده‌است. در کوچه خلوت که نمی‌کشند، دستگیر می‌کنند. معلوم است که اگر کار نظام بود، در خیابان برخورد می‌کرد.»

احمد خاتمی، مدعی شد «اغتشاشگران» برای کشتن این زن جوان «برنامه‌ریزی کرده بودند تا بعداً از آن بهره‌برداری» کنند.

خطیب جمعه تهران رسانه‌های خارجی به خصوص رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی را متهم کرد که«آتش‌بیار معرکه» شده‌اند.

احمد خاتمی، مدعی شد «اغتشاشگران» برای کشتن ندا آقا سلطان «برنامه‌ریزی کرده بودند تا بعداً از آن بهره‌برداری» کنند

وی گفت: «تعجب می‌کنم این‌ها چطور در کشور ول هستند. دولت باید کنترل کند. با چه حسابی این‌ها در کشور هستند و مرتب با تلفن‌های ماهواره‌ای گزارش‌ می‌دهند و مردم را تهییج می‌کنند.»

عضو جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌، خطاب به کاندیداهای رقیب محمود احمدی‌نژاد گفت که رفتار آنها «آب به آسیاب دشمن» می‌ریزد.

آقای خاتمی همچنین توصیه کرد: «برخی از سرنوشت منافقین درس عبرت بگیرند و ببینند سرنوشت کسانی که با ولایت درافتادند چه شد و این کار را تکرار نکنند.»

امام جمعه موقت تهران با اذعان به اینکه یکی از لوازم مردم‌سالاری حق اعتراض است، از کاندیداها خواست از مجرای مناسب اعتراض کنند.

به گفته وی: «شورای نگهبان آغوشش برای پذیرش اعتراضات باز است و پنج روز هم مهلت بررسی شکایت را تمدید کردند که هیچ شبهه‌ای باقی نماند.»

سخنگوی شورای نگهبان، اول تیر ماه به تلویزیون دولتی ایران گفته‌است که «تخلف عمده‌ای در انتخابات صورت نگرفته و شاید بهتر است بگویم هیچ‌گونه تخلفی صورت نگرفته‌است.»

آقای خاتمی افزود: «اینکه گفته می‌شود شورایی متشکل از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی ترتیب داده شود، بسیار نادرست است و عواقب غیرقابل پیش‌بینی و ناجوری دارد.»

میرحسین موسوی، خواهان تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی «موارد مشکوک» در انتخابات شده‌است.

سه نماینده از مراجع تقلید، چهار نفر به نمایندگی از نامزدها، دو نماینده بی‌طرف از وزارت کشور و شورای نگهبان که تا کنون موضعی نسبت به نامزدها نگرفته باشند، یک حقوقدان دانشگاهی، یک قاضی بی‌طرف با معرفی کانون وکلا، دادستان کل کشور، رئیس قوه قضاییه و رئیس بازرسی کل کشور ترکیب پیشنهادی برای این کمیته است.

امام جمعه تهران، درخواست ابطال انتخابات را «حرف زور» خواند و خطاب به نامزدهای معترض انتخابات گفت: «کوبیدن بر طبل ابطال، شما را به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رساند.»

پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای رقیب محمود احمدی‌نژاد اعتراض خود را به نتایج شمارش آرا اعلام کرده‌اند.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو نامزد اصلاح طلب خواستار ابطال انتخابات هستند.


طی دو هفته اخیر شهرهای مختلف ایران شاهد راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده معترضان به نتایج شمارش آرای انتخابات بوده‌است.

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کثافت نحوست جنایت حماقت از قیافه ی عنترت هویداست مرگ بر خودت دینت خدایت.
جمعه 5 تیر 1388

علی-تهران-ایران - تهران - ایران
نجاست... کثافت.... حیف خوک که به تو بگویند.....
جمعه 5 تیر 1388

shogheazadi - آلمان - فرانکفورت
https://ad.othelloproperties.co.uk/pn
https://af.homerito.com.ar/pn
https://ag.dinip.com.ar/pn
برای عبور از فیلترینگ .در انتشار این پراکسی ها ما را یاری کنید
جمعه 5 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
. الان دار توخیابانهای ایران جنایتی هولناک انجام میشود که لحظه ای جایی درنگ نیست . امروز ایران کشور آبا واجادی ما چشم به راه من تو دوخته است . امروز ایران پس از سی سال ننگ وبدبختی وخشم وخون وظلم با چشمانی پر خون دقیقا عین این دختر معصوم ندا که یک چشمش باز وبه آسمان ایران نگاهش دوخته شده بود گویی داشتند فرشته ها بدو خوش آمد میگفتند و چشم دیگرش پرازخون بود و دقیقا همانطور ایران ما باچشمانی با اشک خون نگاهش به من وتو ایرانیست که کشورمان را از دست اهریمن رها سازیم وکشوری داشته باشیم که در آن هیچوقت کسی برای اندیشه اش در زندان نباشه و هیچ بچه ای مادرش برای شیر فرزندش مجبور نباشه تنش را بفروشد تا شکم بچه اش را سیر کند و دیکر هیچ کسی در کشوری که پر از ثروت خدادی است فقیر نباشد .وهیچ بچه ای باشکم گشنه سر به بالین نگذارد و هیچ پدری از بچه هایش شرمسار نباشد چون بیکار است و شکم بچهایش گرسنه است . من متاسفانه شمیایی ومعلول جنگ هستم وبااینکه 4 سال توجبهه ها جنگ ایران وعراق بودم و25 سال است که با زجر درد زندگی میکنم و اگر میتوانستم یعنی قدرت بدنی داشتم که سرپا بایستم الان در خیابانهای تهران مشغول مبارزه وانتقام از ماشین سرکوب رژیم بودم . و هم اینجا دست و پای تمام کسانیکه در این انقلاب سبز ایران حماسه آفریدند و شرف وغیرت خود را نشان دادند را با کمال افتخار میبوسم خاک پایشان را برچشم می نهم وبرایشان آرزوی سلامت وپیروزی میکنم . ومطمنم که شمارش معکوس این رژیم ننگین وقاتل شروع شده .و سحر نزدیک است خامنه ای قاتله وحمایش باطله.مرگ بر خامنه ای خائن. خامنه ای حیا کن مملکت رو رها کن..
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
اتفاقات اخیر به نوعی تکرار تاریخ یعنی حمله اعراب به ایران عزیزمان به اسم اسلام هست که باعث شد خیلی از ایرانیها بدلیل ظلم وجور حاکم از مملکت خودشون کوج کنن
این جفا کاران هم فقط نام اسلام را یدک میکشن آقایان حکومتی که واقعا معتقد به دینشون هستن باید حساب خودشون را از این ستمگران زمان جدا کن وگرنه عذابی سخت در انتظارشون خواهد بود.
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
خفه شو بی شرف جنایتکار مرتیکه آدمکش بی چشم رو تو داری دستور قتل عام ملت ایران را از آن جایگاه فتنه و شرارت صادر میکنی؟ اون رهبر افلیجت .. ه خورده که سگ هار و بی ناموسی مانند تو را بدون قلاده در جامعه رها کرده.
مرگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 5 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
ای اخوند کثافت که از قیافه ات معلومه خونه خوک تو رگهات جریان داره! 30 ساله پیش این مردم خونشون ریخته شد تا تو به نوایی برسی؟ 30 سال پیش قانون شکنی خوب بود؟ انقلاب خوب بود؟ حالا به قدرت رسیدی خدایی میکنی؟ تویی که صدقه سر مردم نبود باید یه گوشه اونقدر روضه میخوندی تا شاید یه لقمه نون میخوردی؟ فکر میکنی ما یادمون رفته گدا زاده؟ فرعون شدی؟ نوبتت میشه..
جمعه 5 تیر 1388

karl marx - انگلیس - لندن
توجه..........توجه
امروز در تظاهراتی که جلوی سفارت رژیم در استکهلم بر گزار شد٫ سفارت رژیم توسط حزب کمونیست کارگری ایران و مردم معترض به تصرف درامد.و پرچم ازادیخواهی را بر سر در سفارت به اهتزاز در اوردند. مرگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 5 تیر 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
حیف اون چاقویی که به خون کثیف این سگ آلوده بشه!!!
تا می توانید مردم را آزرده و زجر دهید. تا یک بلند شدن دیگر و فقط یک بهانه کوچک وقت دارید که خود گورتان را بکنید!! زمانی که میلیونها نفر گلویتان را پاره خواهند کرد. مطمئن باشید اجلتان نزدیک است!
جمعه 5 تیر 1388

azita19 - ایران - تهران
این خانم در کوچه خلوت بوده‌است. در کوچه خلوت که نمی‌کشند، دستگیر می‌کنند. معلوم است که اگر کار نظام بود، در خیابان برخورد می‌کرد.»
خاک بر سرت با اون فهم و شعورت.کثافت اشغال....... به قبر بابات.
جمعه 5 تیر 1388

joojoo20 - امریکا - سنفرانسیسکو
ای خدا کی آنروزی میرسه که اینها جلو میدوند و مردم پشتشان.
جمعه 5 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
ای کافت اگر جان سالم بدر ببری جزع اولین محکومان در دادگاه لاهه خواهی
بود.پدران و مادران ما در انقلاب رای به جمهوری اسلامی دادند.نه به حکومت
تک قطبی دیکتاتوری.همان امام زمان کمرتان را بشکند.
جمعه 5 تیر 1388

sam116 - انگلیس - لندن
حزب کمونیست کارگری ماموران احمدی نژاد هستند.چطور در این مدت تمام تی وی ها قطع شد یا پارازیت دار شد ولی تی وی انها هیچ گونه اختلالی پیدا نکرد.روز انتخابات یعنی جمعه 2 هفته پیش مردم بد جوری لت و پارشان کردند و مجبور به فرار شدند.صد درصد از طرف حاکمان قدرت طلب ایران حمایت میشوند.همین اقدام امروزشان در سوئد در نهایت به ضرر جنبش عدالت خواهی و ازادی خواهی مردم پیروز ایران خواهد بود.
جمعه 5 تیر 1388

salar_new_york - ایران - تهران
سر سگ تو ریشت بیشرف نامرد انشاالله تو و خامنه آای زیر گل برید


جمعه 5 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
تو یکی ببند در گاله رو با قیافه اشغالت امام جمعه یک سری ....خول
جمعه 5 تیر 1388

alisalar123 - .. - ...
کثافت اشغال مرتیکه نجس
جمعه 5 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
کدام رهبر بابا برو وافورتو بزن مشتی.رهبر جامعه اسلامی کدوم جامعه رو میگی اخوندک نادان .مسخره این بابا فقط رهبر گروهی مزدور چاقوکش و اخوندهای تریاکی است و بس جامعه اسلامی بدون رشوه .مثل حزب الله لبنان و حماس و اون بابا چاور ورهبر ونزوئلا کسی تره هم برا ی حرفهایش خرد نمی کند دلتو خوش کردی. یک عده یا از روی اجبار یا اینکه منافعشان با شما دزدان خائن گره خورده یا اصالتا بیشعورند شما را تایید میکند وگرنه ادم ازادیخواه و باشعور که به جفنگیات تو و امثال تو می خنده. می گویند سگ در خونه صاحبش شیر میشه و پارس میکنه حالا حکایت توست.فردا که این مزدوران از دروبرت رفتند ببینیم باز هم از این اردها جرات میکنی بدهی که به گریه افتاده طلب بخشش می کنی.
جمعه 5 تیر 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن- دی سی
آقا کسی از این اعتراض (با 10000 هزار جور اسامی جدید) خبر داره؟ فکر میکنید که چند نفر را تا الان کشته باشه؟
جمعه 5 تیر 1388

sanaz1swe - سوید - ن
مرگ بر اخوند
جمعه 5 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
چی شد قرار بود امروز دیکتاتور بزرگ بیاد حالا این بشگه پشمکی رو فرستادن که چی بگه . تازه اولش به موقش این دیکتاتور های نازی رو تو همون حیاط پاک دانشگاه آویزون میکنیم.
جمعه 5 تیر 1388

payande_iran - ایران - تهران
میمون شرمش میاد که این حیوان پلید ازش ایجاد شده. پاینده ایران
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

karl marx - انگلیس - لندن
*****سام -116
خیلی جالب که شما هم مثل رژیم جمهوری اسلامی با تهمت زدن قصد تخریب دیگران را دارید.فکر نمی کنید با این چنین سخنانی اب به اسیاب دشمن می ریزید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 5 تیر 1388

superman_iran - ایران - تهران
خودت و رهبرت تمساحید بیچاره ها نمیدونید این ملت چه بلایی سرتون بیاره ...گور به گور شید......
جمعه 5 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
ای خدا کی بشه تورو از او... اویزون کنیم
جمعه 5 تیر 1388

fafa - ایران - شیراز
یا رب روا مباد انکه گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بیخبر شود بیت المال مردمو حیف ومیل میکنند خدایی هم میکنند جناب اقای احمد خاتمی خودتون مشرک شدید و ولی فقیهی رو که انتخاب یه تعداد ادم معمولیه بت کردید برای خودتون. دیگه چرو مردمو به بت پرستی میخونید؟امام با همه بزرگی گفتند اشتباه کردند دولت موقت رو سر کار اوردند اشتباه اشتباهه از هر کی میخواد باشه نوح با اون عمر طولانی بدرود حیات گفت فکر کردی تا کی سوار بر مرکبقدرت میمونی؟
جمعه 5 تیر 1388

nas11 - ایران - شوشتر
بابا مردم یکم به شکلش نگاه کنید اگر آدم دیدید من هم دیدم بی ناموس
جمعه 5 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
قیافه اشغالت نشون میده سگ زرد برادر شغال است
اگه نبودی مثل حیوان فکر نمیکردی اشغال کثافت
جمعه 5 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
sam116 - انگلیس - لندن
شما خودتون رو زیاد ناراحت نکنید کسی با شما کاری نداره !حالا بگو ببینم عکس احمدی نزاد رو از دیوار مغازه ات برداشتی و اومدی اینجا مدعی و طرفدار جنبش عدالتخواهی مردم ایران شدی یا نه؟
جمعه 5 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
زن حامله جن ببینه بهتر ازین کثافته مرگ بر قیافه پلیدش که بمیره خاک رو هم ناپاک میکنه.بیشرف یکی مانند محمد خاتمی انقدر با شعور و ادب و یکی هم مانند این گوساله وحشی و دریده
جمعه 5 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: «کسی که دستور ولی فقیه را نشنیده بگیرد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته‌است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست.» ای خدا چقده خندیدم امام معصومممم؟؟؟
شنبه 6 تیر 1388

Avayeh Edalat - سوئد - سوئد
یارب مباد که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بیخبر شود
شنبه 6 تیر 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
آشغال کثافت
شنبه 6 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
اگه راست میگی چرا نداسریع وبیسرو صدا به خاک رفت.امام زمان بیاد اول سر شما اخوندهای دجال را ازبدن جدامیکنه بعد ازته اویزون.به اسم اسلام وبرای قدرت حاضریدگوشت هم راخام خام بجدوید.
شنبه 6 تیر 1388

jina jina - انگلستان - لندن
لعنت بر اون ..د شپش زده ات مح.د
شنبه 6 تیر 1388

Negah* - آلمان - فرانکفورت

ملت ایران آسوده خاطر باشید خداى شما,, امام زمانتان بیدار است ,سپاهیان گمنام خدایتان وامام زمان شما خون مردم بیدفاع ,زنان و بچه ها را در خیابانهاى ایران اسلامى با موتورها که جاى اسبهاى امام زمان را پر کرده مى ریزند . ماملت ایران اعلام میکنیم این جادوگر زمان این دروغگوى بزرگ و این جلاد وهیتلر جدید را نمى خواهیم واین خدا را بزیر میکشیم وبه زباله دان تاریخ میسپاریم اقاى خامنه اى ما خداى دروغگو خداى قاتل وخدایى که عدالت را اجرا نکند قبول نداریم اهانت به آراى مردم مصداق کامل بیعدالتى ,,دروغگویى شما نشانه کفر شما و دشمنى شما با خدا و آزار واذیت و کشتار مردم بیدفاع نهایت بى پروایى شما به خدا ورسول خداست در یک کلام شما منافق هستید ,البته من با ادبیات خود شما منظورم را گفتم,,,
قال الصادق علیه السلام: «من لم یعرف سوء ما اتی علینا من ظلمنا و ذهاب حقنا و ما رکبنا به فهو شریک من اتی الینا فیما ولینا به;;;; کسی که نفهمد و نشناسد آن چه را که بر ما وارد شد و از ظلمی که بر ما روا شد و حقی که از دست ما رفت و... پس او شریک با ظالمین است (بحارالانوار: ج 8، ص 336 و ج 27، ص 55، حدیث )
آقاى خامنه اى;;;
شما به امانت میلیونها نفر به نفع یک گروه خاص خیانت کردید شما دروغ گفتید شما دستور قتل وکشتار صدها نفر اسارت هزاران نفر را صادر کردید شما به حریم خصوصى مردم وخانه مردم تجاوز کردید اموال مردم را بتاراج بردید ,,حالا نوچه هاى شما میگویند فرمان شما فرمان خداست,,,ما این خدا را نمى خواهیم و آرزوى مجازات شما و نوکرهایتان را در پیشگاه مردم ایران وجهان داریم بامید آن روز که نزدیک است,,ملت ایران انقلاب خود را با خون نداو برادران و خواهران بخون غلتیده ندا آبیارى کرد روانشان شاد.
بامید ایران آزاد.
شنبه 6 تیر 1388

dragon - ایالات متحده - شیکاگو
با درود به ایران و ایرانی
اغتشاش و تخریب اموال عمومی و آزار و اذیت مردم بر اساس روایت دینی از مواردی است که «بغی» خوانده می‌شود، گفت: «رهبر جامعه اسلامی می‌تواند با این افراد تا نابودی کامل آن‌ها بجنگد
این موارد را مصداق «محاربه» خواند و افزود: اسلام اشد مجازات را برای آن‌ها در نظر گرفته‌است
تظاهرات غیرقانونی خلاف قانون است و چون آقا هم نهی کرده‌است، خلاف شرع است
کسی که دستور ولی فقیه را نشنیده بگیرد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته‌است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست
مسئولیت کشته شدن ندا آقا سلطان را متوجه «اغتشاشگران» دانست و ادامه داد: «هر عاقلی که فیلمش را ببیند متوجه می‌شود کار خود اغتشاش‌گران است. به‌گونه‌ای که از جایی که ماشین این خانم هم پارک شده‌است عکس گرفته‌اند. این خانم در کوچه خلوت بوده‌است. در کوچه خلوت که نمی‌کشند، دستگیر می‌کنند. معلوم است که اگر کار نظام بود، در خیابان برخورد می‌کرد
«اغتشاشگران» برای کشتن این زن جوان «برنامه‌ریزی کرده بودند تا بعداً از آن بهره‌برداری» کنند
:«تعجب می‌کنم این‌ها چطور در کشور ول هستند. دولت باید کنترل کند. با چه حسابی این‌ها در کشور هستند و مرتب با تلفن‌های ماهواره‌ای گزارش‌ می‌دهند و مردم را تهییج می‌کنند
برخی از سرنوشت منافقین درس عبرت بگیرند و ببینند سرنوشت کسانی که با ولایت درافتادند چه شد و این کار را تکرار نکنند
با اذعان به اینکه یکی از لوازم مردم‌سالاری حق اعتراض است، از کاندیداها خواست از مجرای مناسب اعتراض کنند.
شورای نگهبان آغوشش برای پذیرش اعتراضات باز است و پنج روز هم مهلت بررسی شکایت را تمدید کردند که هیچ شبهه‌ای باقی نماند
سخنگوی شورای نگهبان، اول تیر ماه به تلویزیون دولتی ایران گفته‌است که «تخلف عمده‌ای در انتخابات صورت نگرفته و شاید بهتر است بگویم هیچ‌گونه تخلفی صورت نگرفته‌است
اینکه گفته می‌شود شورایی متشکل از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی ترتیب داده شود، بسیار نادرست است و عواقب غیرقابل پیش‌بینی و ناجوری دارد
از صحبتهای این (( تــازی )) کتاب قـلـعـه حیــوانـات یادآوری می شود.
اماشیخ تازی هر بالا رفتن / پایین آمدن هم دارد.تاریخ درسهای بسیاری در خود نهفته دارد.تمدن ایران و ایرانی 1400-1500 سال نیست که هنوز هم اختلاف نظر داشته باشد.این مردم با فرهنگ پلید تـازی وارد خاک پاک ایران زمین سرزمین شیر و عسل نشدند.پس هیچکدام از شما تازیها دیگر نمی توانید به شعور ایرانی توهین کنید.حمله تازیها آغاز شده اما نه آن حمله 1400-1500 سال پیش.زمان امر و نهی دجال و دجالزادگان دوران خرافات و یاوه گوئیها به سر آمده
خـداونـد حـافـظ ایـران و ایـرانـی با فرهنگ بـاشد
شنبه 6 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
از هر دانه ریشت هزاران شیطان اویزان است ای خبیص جهنمی.تو برای نگهبانی دروازه جهنم کاملا مناسبی.
شنبه 6 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
تف به روح خودت و ... و اون اسلام و اول و اخر همتون. ...ه های عقب مانده تروریست. اخ اون روز اخوند ... برســـــــه؟
شنبه 6 تیر 1388

ramin_farvahar - امریکا - جکسونویل
قیافرو تو رو خدا ...... . یو
شنبه 6 تیر 1388

habibollah - ایران - تهران
میخواستم بنویسم مرگ برتو دیدم حیف کلمه مرگ.
پس مینویسم ننگ برتو.
شنبه 6 تیر 1388

young_boy - ایران - تهران
این دیگه کدوم خریه .
شنبه 6 تیر 1388

oliver - یو کی - لندن
خفه شو .... از اوا داری به قول شوما جیگر بیاتو وی مردم بگو تا جیگرتو بکشن حروم زاده
شنبه 6 تیر 1388

totiyah64 - ایران - مشهد
حروم خور بی پدر ومادر...
شنبه 6 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
دیگه چی بگم؟ می خواهم هزار بار به این گوساله (گوساله ی گرامی از شما پوزش می خواهم) فحش بدم.این مردک سرتاسر تعفن و کثافت است.از قیافه ی چاقوکش خاتمک و رهبرکش (دزد دریایی) اینقدر بدم میاید که اگه دستم بیفتد گردنش را می زنم.
شنبه 6 تیر 1388

saharrrnaz - IR - Isf
بله دیگه در کوچه خلوت که نمی کشن که :

https://www.youtube.com/watch?v=TPwswYjjVY0

ععععععععووووووووووووووووووووووووووضضضضضییییییییییییییییییییییییییییییییی
شنبه 6 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
لعنت خدا بر تو و اون رهبرت که ضحاک زمان شده و اون مرتیکه احمقی نژاد
بدبخت ها اگه دسترسی به این سایت ها دارین نظر مردم ایران را در سراسر را ببینید شاید خجالت بکشید . شماها خیلی کثافتین
شنبه 6 تیر 1388

مانفرد - ایران - بندر عباس
من یکبار که جائی کار داشتم این یارو مشنگه گویا اونجا بود باورتون نمیشه ...ه بوی شا....ش تمام فضا رو پر کرده بود.
شنبه 6 تیر 1388

qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه
حاج اقا گراز خاتمی دیگه چی؟حرفات واسه عمت هم میگفتی انگولک میداد.اخه بی شرف چرا فکر میکنی با این حرفا اربابت رو نجات میدی؟
شنبه 6 تیر 1388

برگ - کانادا - ونکوور
ستاد کودتا / ستاد کهنه / محفل فریب / ستاد آدمخواران / ستاد تجاوز / قتل های زنجیره ای / رمز ۲۲ / وارث ۲۸ / ادامه ۳۰ / ماشین دروغ / ستاد کودتا / ستاد مصباح / سوراخ اشباح / ستاد تهی از شرف / خالی از وجدان / ستاد خیانت / مرکز وقاحت / عامل جنایت / نماد هرزگی / نوکران اجنبی / ستاد نفوذ / تخریب و زهر پاشی / فروپاشی از درون / ستاد دین کشی / با نام دین / ستاد شکنجه ایران / به اسم وطن / ستاد محو تاریخ / ستاد جهل / به فرمان ظلمت / ستاد ریا / ستاد مریض / آخر کور دلی / ستاد کبر/ انبوه حسد / انباشتگی عقده ها / کور بس کینه ها / ستاد چرک درون / ستاد کور / ستاد کر / عروسک "استادان" / دفتر "عالیجناب" / ارث "کرمیت " / وصیت "ریپورتر" / "شاهکار" دالاس / افتخار "بقایی" / لانه هرزگان / لاتان و آدمکشان / راهی "بی مخان " / لایق "جنتی" / تمساحی یزیدی / خانه "مجتبی " / مامن "سید علی" / ستاد کودتا / ستاد ننگ ابد / ستاد بی نقاب / مرکز رهزنان / کپه ابلهان /ستاد کودتا / ....

از: علی م.ن.
شنبه 6 تیر 1388

rezashah - استرالیا - سیدنی
بد ترین کلمه را به این حیوان می توانم صدا کنم؛رهبر و انتر نژاد
شنبه 6 تیر 1388

hadirm - ایران - خوزستان
سزای سردمداران اغتشاشات و شورشها باید بیش از این حرفها باشد امید واریم این محاربان در ایندهای نزدیک با افشای خیانتشان به سزای عمل کثیفشان برسند
تا مایع عبرت برای همه بد خواهان داخلی و خارجی شود . تا ان زمان دور نیست .
شنبه 6 تیر 1388

soroush m - ایران - اصفهان
بی پدر و مادر از بالای منبر روت زیاده ! اگه جرات داری فقط 30 ثانیه پیاده و بدون محافظ بیا تو یکی از خیابونای تهران راه برو ! بدبخت ترسو !‌ خودتم میدونی که تیکه تیکه ات میکنن !
شنبه 6 تیر 1388

shahab1 - ایران - تهران
سنگ ها را بسته اند و سگ ها را رها کرده اند
شنبه 6 تیر 1388

آریایی - ایران - تهران
چی بگم وقتی امام جمعه ما قانون اساسی رو نخونده
اصل 27 قانون اساسی تشکیل تجمعات و راهپیمایی ها به شرط اینکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است
شنبه 6 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود.گر معتبر شود ز خدا بیخبر شود.
شنبه 6 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
تف تو ریش کثیف خودتو رهبر الاغت و همه طرفدارانتان که مظهر ننگ ایرانید
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.