سی ان ان با تعجب پرسید: سیا مسئول مرگ ندا است؟

سی ان ان با تعجب پرسید: سیا مسئول مرگ ندا است؟

https://edition.cnn.com/2009/WORLD/meast/06/25/iran.ambassador/index.html

از تیتر سی ان ان معلومه که کپ کرده. این دولتمردان ایران گاهی یه چیزهایی میگن که به نظرم خود توزیع خبرش گاهی کلی کشته میده. خداییش من نمی دانم این سفیر ایران در مکزیک کیست یا چه شکلی است اما دو روز است دارد حرف هایی می زند که واقعا نمی دانم از کجایش در می آورد. حالا اگر سفیر ایران در ونزوئلا بود تکلیفش روشن بود. من تقریبا شک ندارم که انفولانزای خوکی و مکزیکی و مرغی را با هم گرفته. ایشان گفته: مرگ ندا خیلی مشکوک است. چطور ممکن است ندا خانم دقیقا در جایی کشته شود که آن همه تظاهرات کننده وجود داشته است. وی گفته که اگر سیا بخواهد کسی را بکشد یک زن را انتخاب می کند تا باعث بروز دلرحمی و این حرف ها بشود. اصلا حوصله ترجمه اش را هم ندارم. از اون طرف سیا هم جوابش رو داده که هر اتهامی به این سازمان در این مورد غلط و توهین آمیزه.

 https://www.sre.gob.mx/english/faq/default.htm این لینک وزارت امور خارجه مکزیکه.

البته سیا نه تنها ندا رو کشت، یواشکی هم خاکش کرد. از تجمع در برابر خونه اش جلوگیری میکنه، اجازه نمیده مساجد تهران براش مراسم بگیرند. این سیا چه کارها که نمی کنه
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
تدابیر شدید نظامی برای حفاظت از ساختمان کیهان

از شب گذشته واحدهای ضد شورش در نقاط مختلف ساختمان روزنامه کیهان در جنوب خیابان فردوسی واقع در کوچه کم عرضی که به کوچه اتابک مشهور است مستقر شدند. همچنین در مسجد کوچک نبش این کوچه به سمت خیابان فردوسی نیز شمار زیادی نیرو و تجهیزات نظامی مستقر شد. یک سر دیگر این کوچه به خیابان لاله زاد وصل است که در امتداد خود به خیابان سعدی جنوبی می رسد. دراین مسیر نیز نیرو پیاده کرده اند.

گفته می شود همین تدارکات در ضلع دیگر محوطه کیهان که به کوچه دیگری منشعب از دو خیابان فردوسی و لازار وصل است نیز دیده شده است. رفت و آمد مراجعین به کیهان ممنوع شده و گارد ویژه در بخش نگهبانی آن مستقر شده است. حسین شریعتمداری اکنون چند روز است در کیهان دیده نشد اما مطالب تحریک آمیز علیه میرحسین موسوی به کیهان دیکته شده و منتشر می شود که احتمالا این تدارکات نظامی با پیش بینی از خشم مردم و حرکت به سمت کیهان است.
جمعه 5 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سفارت ایران در سوئد به دست معترضان ایرانی تسخیر شد و به شدت تخرییب شد.قبل از آن ماموران سفارت مردم را با چاقوو باتوم زده بودند.

سفارت ایران در سوئد به دست معترضان ایرانی تسخیر شد و به شدت تخرییب شد.قبل از آن ماموران سفارت مردم را با چاقوو باتوم زده بودند. در حال حاضر پلیس مردم معترض را از سفارت ایران در سوئد بیرون کرده است. یکی از مردم به دست ماموران سفارت چاقو خورده است.بعد از حمله به مردم توسط کارکنان سفارت ایران در سوئد و چاقو زدن به دست یکی از آن ها و کلت کشیدن. مردم به شدت آنها را زده اند
جمعه 5 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
شهردار فلورانس پارچه سبزی را بر سر در ساختمان شهرداری در حمایت ار خواست های مردم ایران آویزان کرد.

https://www.img98.com/images/fjiyl50md0gu83z4ondk.jpg
جمعه 5 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
گفتگوی روزانه محسن سازگارا جمعه ۵ تیر

https://www.youtube.com/watch?v=femrnbSq_iE
جمعه 5 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
وقاحت شما ملایان در حدی است که کلمات قاصر از بیان.
ویروسهای متعفن کم مانده بگویند براد پیت ندا را کشت.
جمعه 5 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
البته سیا نه تنها ندا رو کشت، یواشکی هم خاکش کرد. از تجمع در برابر خونه اش جلوگیری میکنه، اجازه نمیده مساجد تهران براش مراسم بگیرند. این سیا چه کارها که نمی کنه!!!!!!
اخ گفتی! مگه نمیدونین ما یه سیا هم ایران داریم. رهبرش خامنه ایی نوچه اش احمدی نژاد.
جمعه 5 تیر 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سلام دوست عزیز خوشحالم از اینکه دوباره کامنت شما را میبینم.
امیدوارم وضعیت جسمی شما هر چه زودتر بهبود پیدا کرده وما را از نگرانی در بیاورید٬ارزوی روزهای خوب توام با سلامتی را از خداوند برای شما خواهانیم.من از داشتن هموطن ازاده خواهی همانند شما افتخار میکنم.
موفق باشید
جمعه 5 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
..... به هر چی سیاست که جوان های مردم قربانی قدرت طلبی دیگران میشوند. مرگ بر دیکتاتور
جمعه 5 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
یه نفر داشت ساز میزد کشتنش . یه نفر یکی رو کشت نتونستن بگیرنش.
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
لعنت به کذابترین متقلبترین پست ترین حکومت تاریخ بشر تا کنون که تنها از اراذل و اوباش و چاقو کش ها تشکیل شده است که رفتگر روان پریش هم عضو اصلی آن است که تک تیر خلاص زن و قاتل دکتر سامی ست و
دارای مدرک قلابی و اعطایی فوق و دکترا بیخود نبود که به آشغال جمع کن هم نمی آمد چه رسد به مقطع دکترا البته پروفسوری خود را در دروغ و تقلب و خباثت گرفته است از سالیان دور
جمعه 5 تیر 1388

sam116 - انگلیس - لندن
مسلمان ایرانی شیراز ببم جان حزب کمونیست کاگری که به سفارت ایران در سوئد حمله کرد در واقع ماموران احمدی نژاد و حاکمان ایران هستند تمام ایرانیان در خارج از کشور هم اینو فهمیدند.برای همین موضوع در روز رای گیری در لندن مردم اگاه ایران فراریشان دادند برای درک بهتر همین بس که تی وی انها در ایران قطع نشد و پارازیت هم نداشت.همشون پولدار هستند البته دلارهای رسیده از تهران
جمعه 5 تیر 1388

payande_iran - ایران - تهران
لعنت به کذابترین متقلبترین پست ترین حکومت تاریخ بشر که تنها از اراذل و اوباش و چاقو کش ها تشکیل شده است
جمعه 5 تیر 1388

parang - سوید - سوندسوال
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سلام.چطورین؟خوشحالم کامنتت رو دیدم.
کسی از بلوستار خبر داره؟؟؟
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
تمام کسانی که در خارج از کشور خشونت را ترویج میکنند شعارهای گمراه کننده میدهند صد در صد عوامل رژیم ایران هستند؟؟!!.رژیم به دنیا و به ایرانیهایی که بهرحال فریب این اهریمنان را خورده اند میگوید بینید این مخالفان هستند.اگر قدرت یا توانایی داشته باشند همان میکنند که بسیجی میکند!!.ارتشی و سپاهی را میترسانند (ببین اینها هم اگر به قدرت برسند فله ای کشتار میکنند و نه تنها از تو بلکه از خانواده ات هم نمیگذرند )
زمان شاه گلهایی پیروز شدند که به ارتش هدیه شد نه خشونت و اسلحه !! نگذاریم این نوکران بی جیره ومواجب یا با جیره ومواجب وزارت اطلاعات خامنه ای انقلاب سبز ما را به انحراف بکشند!!!!ا
شاهدیم که عوامل گروههای فسیل شده که سوابق نوکریشان برهمه عیان است و مورد تنفرشدید مردم هستند قصد به انحراف کشیدن تظاهرات خود جوش مردم را دارند هوشیار باشیم.
احمدی نژاد رای ما را دزدید نگذاریم فرصت طلبان اعتراظمان را بدزدند
جمعه 5 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز

همشهری عزیزم خوشحالم که سالم هستی‌. عزیزم حمله به سفارت کار حزب کمونیست کارگری بود که از لحاظ فکر و عمل تفاوتی با انصار ندارند. اینها فقط باعث میشن که مبارزات مردم ایران به جایی‌ نرسد اینها دست نشاندگان رژیم هستند و جز بدبختی و بد نامی‌ چیز دیگری ندارند. شما در ایران مشغول مبارزه با رژیم جنایتکار هستید و ما در اینجا سعی‌ می‌کنیم فریاد شما را به گوش جهان برسانیم. دست همه شما جوانان عزیز را میبوسم.
جمعه 5 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
سام116 انگلیس لندن
دم شما و بچه های عاقل لندن گرم .ما ایرانیهای وین هم حال این نوکران احمدی نژاد را دو نوبت گرفتیم. شش نفر میخواستند تظاهرات هزار نفر را بدزدند و مرتب سعی میکردندشعار ها را تغییر بدهند که با شعار .ایران ایران مردم خفه میشدند و به شرافتم سوگند مردم طوری اطراف این چند نفر را خالی کردند که انگار جزام دارند!!!.من فکر میکردم احمدی نژاد و اربابش پررو هستند ولی وقتی اینها را در تظاهرات جلوی پارلمان دیدم فهمیدم که اینها راسته دیگری از انسانها !!!هستند که مغزشان فرم دیگری کار میکند؟؟. تمام کسانی که در خارج از کشور خشونت را ترویج میکنند شعارهای گمراه کننده میدهند صد در صد عوامل رژیم ایران هستند؟؟!!.رژیم به دنیا و به ایرانیهایی که بهرحال فریب این اهریمنان را خورده اند میگوید بینید این مخالفان هستند.!!اگر قدرت یا توانایی داشته باشند همان میکنند که بسیجی میکند!!.ارتشی و سپاهی را میترسانند (ببین اینها هم اگر به قدرت برسند فله ای کشتار میکنند و نه تنها از تو بلکه از خانواده ات هم نمیگذرند )
زمان شاه گلهایی پیروز شدند که به ارتش هدیه شد نه خشونت و اسلحه !! نگذاریم این نوکران بی جیره ومواجب یا با جیره ومواجب وزارت اطلاعات خامنه ای انقلاب سبز ما را به انحراف بکشند!!!!ا
احمدی نژاد رای ما را دزدید همپالگیهایش قصد دزدیدن اعتراضمان را دارند
جمعه 5 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
وقتی ریئس جمهور دروغگو رهبر دروغگو باشه چه انتظاری از یک سفیر داری اون هم کودنی مثل رهبرش البته لیاقتشون بدتر از این حرفاس ...
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
یکی نیست به این اشغالهای اسهالی بگه اگر سیا کشته بودش که میشد شهید شما. چرا یواشکی خاکش کردید؟
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
الان دارم سی ن ن نگاه میکنم.. اوباما احمدی نژاد را مسخره کرد.
شنبه 6 تیر 1388

habibollah - ایران - تهران
آن چیز که بیان است
چه حاجت به بیان است
علی گدا افتاده به چه کنم چه کنم
فقط مرگ برخامنه ای یادت نره
شنبه 6 تیر 1388

bbayat - آلمان - اشتوتگارت
تیتر خبری بعدی رادیو تلویزیون ایران:
قاتل ندا آقا سلطان توسط سربازان گمشده امام زمان شناسایی شد.نامبرده مایکل جکسون جانی معروف و عامل سیا بعد از یک سری کش و قوس به قتل ندا اعتراف نموده (مدارکش هم موجوده) در همین حال به سبک فیلمهای آلن دلون خود وی نیز توسط سازمان از میان برداشته شد تا این سربازان گمشده اطلاعات نتواند از وی اقرار بگیرند.
شنبه 6 تیر 1388

rostam2005 - ایران - تهران
اولا واقعا متاسفم از این حادثه دلخراش وبه خانواده ندا آقاسلطانی تسلیت میگم اما فارغ از تعصبات انتخاباتی و سیاسی به نکات ذیل توجه کنیم:
1 – محل تیرخوردن، از محل آشوب‌های عصر شنبه 30 خرداد بسیار دور بوده است.
2 – بعد از بلند شدن صدای تیر و اصابت گلوله به یک نفر در خیابان، معمولا اطرافیان بلافاصله به روی زمین دراز می‌کشند و سعی در نجات جان خود از اصابت تیرهای بعدی دارند اما در این فیلم، بعد از تیرخوردن این خانم جوان، چندین عکاس و فیلمبردار با خونسردی به فیلمبرداری مشغول هستند. ممکن است اسلحه خاص با صدا خغه کن باشد که معمولا با شیوه تروریستهای حرفه ای همخوانی دارد که در این صورت هم دوربین به دست ها نباید صدایی می شنیدند. حضورشان مشکوک است.
3- کیفیت بالای فیلم منتشر شده حاکی از حضور دوربین حرفه ای است نه دوربین موبایل.
4 – سوژه قتل طوری انتخاب شده که تا حداکثر ممکن، افکار عمومی بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد. خانم، جوان، خوش‌رو، دانشجو. چرا یک مرد سبز پوش هدف قرار نگرفته؟
4 – فیلم و خبر کشته‌شدن این مرحومه با آب و تاب از نحوه کشته‌شدن و حتی اطلاعاتی از قاتلان بلافاصله در اینترنت پخش شده و هواداران مجاهدین خلق در اروپا و آمریکا بلافاصله با چاپ عکس‌های بزرگی از این مرحومه، تظاهرات راه‌ انداخته اند و نیروهای امنیتی کشورمان را خشن و خونخوار معرفی می کنند.
5 – فیلم تکان‌دهنده این جنایت، شنبه شب در اینترنت قرار گرفته و روز یکشنبه بسیاری از کاربران اینترنتی و بینندگان ماهواره آنرا دیدند. زمان انتخاب شده برای پخش این فیلم هم بسیار مشکوک است چرا که از روز یکشنبه 31 خرداد با حضور موثر پلیس و نیروهای بسیجی در میادین و چهارراه‌های تهران، آشوب‌ها فروکش کرد و سازمان دهندگان آشوب برای گرم‌نگه داشتن فضا، به شدت به یک «شوک روانی» برای تهییج مجدد معترضان نیاز داشته‌اند.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خیلی خوشحال شدم که میبینم برگشتی. خیلی نگرانت بودیم
شنبه 6 تیر 1388

jorj2000 - امریکا - کالیفرنیا
روح ندا شاد . برای آگاهی دلهای جویای حقیقت چند سوال مهم وجود دارد
1- با شلیک گلوله از هر نوع سلاحی عکس العمل طبیعی ترس عمومی ، پناه گرفتن ، نشستن و یا دراز کشیدن است در حاشیه تصویر افرادی را می بینیم که با خیال راحت انگار در پارک قدم می زنند این موضوع 2 سوال مطرح می کند 1- ایا حتما گلوله ای شلیک شده ؟ 2 -اگر گلوله ای شلیک شده ایا صدای اون شنیده نشده ؟ اگر پاسخ سوال اول مثبت باشه و نیز پاسخ سئوال دوم بیم استفاده از نوع خاصی از سلاح ها مطرح میشه ؟ به این دلیل واضح که چرا اطرافیان در حاشیه تصویر واکنش و عکس العملی در قبال شلیک گلوله در حالت طبیعی رو ندارد ؟ محل کاملا خلوت واثاری از اغتشاش شلوغی و اشوب دیده نمی شود چرا ؟این شلیک اگر از سوی نیروهای نظامی یا شبه نظامی فرضا صورت گرفته باشد در این محل چه لزومی دارد چرا باید کسی اقدام به شلیک در محلی به این خلوتی و ارامی کند ؟
در خصوص نحوه خونریزی و وضغیت فیزیکی این بنده خدا مطالب مبهم و مشکوک متعددی وجود دارد .
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
parang - سوید - سوندسوال
babakohi - هلند - هلند
sam116 - انگلیس - لندن
با سلام و درود خدمت شما دوستان و هموطنان عزیز. از اینکه به فکر بنده ی حقیر بودید صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند برای شما وخانواده ی محترمتان آرزوی بهروزی و موفقیت و سربلندی دارم. به امید آنروزی که ایرانی آزاد داشته باشیم و همه با هم در ایران جمع شویم و آزادانه زندگی کنیم. به امید آنروز.
در ضمن با تشکر از مطلبی که آقای sam116 و babakohi به اطلاع بنده رساندند.
پاینده ایران و ایرانی.......
موفق باشید. حق نگهدارتان
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
black chador - امریکا - ولدن
ممنون از شما دوست عزیز. از اینکه به بنده لطف دارید بی نهایت سپاسگزارم.
موفق باشید
شنبه 6 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
از اینکه حالت خوب شده و دوباره اطلاع رسانی می کنی خوشحالم.ولی این ویدیوها را در ایران نمیتوانیم ببینیم.

در ضمن سوءتفاهم نشه منظور سیا ساکتی بوده بابا نه سازمان سیا!!!!!!
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
mehrab_alborzi - ایران - تهران
سلام دوست عزیز. از اینکه به فکر برادر کوچکتان بودید صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم که به نحوی بتوانم لطف شما دوستان عزیز را جبران کنم.
در ضمن میتوانید از فیلتر شکن زیر استفاده کنید. من خودم از این برنامه استفاده میکنم. بسیار خوب کار میکنه. اگر با مرورگری جواب نداد با مرورگرهای دیگه امتحان کنید. تمامی سایت های فیلتر شده رو باز میکنه و همچنین یوتیوب رو.
موفق و موید باشید دوست عزیز.

https://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u95.zip
شنبه 6 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
parang - سوید - سوندسوال
بلو استار حالش خوبه کامنتش رو امروز دیدم خیالم از سلامتش راحت شد :)
شنبه 6 تیر 1388

aftab1381 - ایران - تهران
آخر هر فتنه یا آمریکاست یا انگلیس
شنبه 6 تیر 1388

parang - سوید - سوندسوال
سپیده صبح - ایران - تهران
مرسی.خیال منم راحت شد
شنبه 6 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
aftab1381 - ایران - تهران

آخر هر فتنه خودتی.
شنبه 6 تیر 1388

iraneazad1388 - کانادا - تورنتو
مسلمان ایرانی برات ارزوی سلامتی دارم خوشحال شدم کامنت تو دیدم سر افراز باشی
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

iraneazad1388 - کانادا - تورنتو
یکی این افتاب1381رو خفه کنه وگرنه خودم . . . . همونجوری که خامنه ای میخواد برهبه ملاقات خداهرچه زوتر
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
ضمن عرض تسلیت به خانواده آقا سلطان .راه ندا همواره ادامه دارد
اصلا میدونین چیه مرگ ندا آقا سلطان به مرگ مایکل جکسون ربط داشته چون عوامل خارجی در مرگ ندا دخیل بودند شاید هم طرفداران مایکل جکسون ندا رو کشتند و مایکل هم بعد از ندا خودشو کشته .
ای خاک بر سر این جمهوری اسهالی و سران و سردمدارانش که اینقد خر هستند
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.