ویدیویی از آثار به جا مانده از حمله شبانه یگان ویژه به منازل مسکونی

ویدیویی از آثار به جا مانده از حمله شبانه یگان ویژه به منازل مسکونی

mammad_st - ایران - تهران
قابل توجه کسانی که هنوز میگن نباید جنایتهای این رژیم رو پای اسلام گذاشت،
در تاریخ 1400 ساله اسلام ، جنگ و خونریزی با عناوین مختلف همیشه یک رکن اصلی از این دین بوده
تعداد جنگها رو در صدر اسلام در نظر بگیرید،متاٌسفانه دامنهٌ این جنگها به ایران هم رسید وبعد از هزارو اندی سال هنوز هم دامنگیر ماهاست
سوٌالهای مهمی که اینجا بی جواب مونده:
این اسلام ناب محمدی که میگن رو کجا میشه پیدا کرد؟
کدوم کشور با حکومت اسلامی تونسته عدالت رو در جامعه برقرار کنه؟
آیا 1400 تجربه برای اثبات و درک این واقعیت کافی نیست؟
؟؟؟
جمعه 5 تیر 1388

mahdi_60 - انگلیس - لندن
البته که عرب هستند طبق اطلاعاتی که من دارم حدود 380 نفر پلیس ضد شورش از لبنان اوردند.امید وارم خدا نسل این عربها رو از رو محو و نابود کنه که روی قوم تاتار رو اینا سفید کردن مرگ بر هر چی عرب و عرب پرسته
جمعه 5 تیر 1388

sma2009 - المان - المان
خامنه ای دجال وای به روزات اگر این ملت مسلح شونند
جمعه 5 تیر 1388

asbebaldar - افغانستان - قندهار
این رژیم چقدر ترسیده که حتی می خواد صدای الله اکبر روی پشت بام ها را هم خفه کنه یاد دوران انقلاب افتادم که ازهاری می گفت نواره رحمت به اونالااقل دیگه به پشت بامها کاری نداشتند
جمعه 5 تیر 1388

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
جمله آخری را درست گفت/ باید م...شد اگه قراره این وضع ادامه پیدا بکنه.
جمعه 5 تیر 1388

albalo - انگلستان - لندن
همشون عقده ای هستند و میخواهند تقصیر را گردن مردم بیاندازند وای به روزی که شهر شلوغ شه اونوقت قورباغه هفت تیر میکشه
جمعه 5 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - اباده
این اثار به جا مونده چیه؟من هیچکدوم از این ویدیوها ی این روزها رو نمی تونم ببینم .یکی برای ما هم بگه چیه،لطفا!
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
این است اسلام ناب محمدی ؟ گفته های خائنه ای رو بیاد دارید که(علی جان مقتدای من توئی) این است عدل علی . بترسید از روزیکه مرگ به سراغتان اید . امیرالمومنین میفرماید یک لحظه عدالت بهتر از یک عمر عبادت است و حکومت با کفر میماند اما با ظلم نه. ودر جای دیگر میفرماید. اگر در جنگی خاری در پای زنی رود حتی ان زن یهودی هم باشد مرد مسلمان خون باید گریه کند. وای بحال کسانیکه با نام علی و اولاد علی با مردم بی دفاع چنین رفتار وحشیانه ای دارند .
جمعه 5 تیر 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
وای به روزی که این ملت م...بشن. عقده ای های وحشی. کجا هستند انهائی که از این عربها حمایت می کنند. باز هم بیائید و بگید که دروغه. بالاخره نوبت شما پاچه خوارها و شما عربها خواهد رسید.
جمعه 5 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ایرانی بیدار شو 1400 سال ننگ و جنایت این دین کافی نیست؟؟؟.
جمعه 5 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
ارتش کجایییییییییییییییی؟ که عربها به خاک ایران رخنه کردن و سپاه هم سپاه دوران جنگ نیست عرب پرست شده.
ارتش کجائیییییییییی که زمان شاه به ملت پیوستی و ملت برات مهم تر از سران ایران بود . ملت به یاری تو احتیاج داره( امیدوارم نون اخوند شما رو مثل سپاه بی غیرت نکرده باشه)
جمعه 5 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
بر اساس گفته های یکی از پزشکان بیمارستان شریعتی(بیمارستانی که ندا بعد از تیر خوردن بهش منتقل شده واقع در امیراباد)
ندا به اورژانس بیمارستان اورده شد در حالی که تیر به شریان Aorta ش برخورد کرده بود و نای و مری در اثر گلوله دچار پارگی شده بود...عملیات احیا 45 دقیقه به طول انجامید...طی این مدت 2 نفر از افراد گارد خارج اتاق احیا ایستاده بودند تا مانع از این شوند که حتی پزشکان از ندا و جراحتش با موبایل عکس بگیرند.... خود رییس حراست وارد اورژانس شده و همه کادر و پزشکان را تهدید کرده که اگه خبر به بیرون درز کنه باید منتظر عواقبش باشن...و اینکه جسد باید بی سرو صدا خارج شه...
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
به یقین باید ..... چون این رژیم را با لطافت و خواهش و تمنا نمی شود سرنگون کرد. باید در مقابل اینها به هر طریقی که شده بایستیم. اینها به مردم بی دفاع اعلان جنگ داده اند. مرگ بر جمهوری نامشروع و فاسد اسلامی
جمعه 5 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
تا مظلوم نباشه ظالم هم نیست . این دوهفته است خودتون رو عادت دادین به این که هر شب بیان خونه هاتون رو خراب کنن و برن بچه هاتون رو بکشن. . نزارید تو رو خدا مردن روزانه بدست این جلادان براتون عادت بشه. من خودم توی این چند روزه چهار روز ایران بودم خداییش هر چهار روز پا به پای مردم بودم. پیروزی نزدیک است.
جمعه 5 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
mohsen_raja - ایران - اباده
سلام دوست عزیز!
موضوع اینه که مرگ جمهوری ننگین اخوندی فرا رسیده ودر تهران وچندین شهر بزرگ مردم رو به خاک وخون کشیدن و جوونها رو به گلوله بستن در صورتیکه در خیلی از نقاط دیگه ی کشور اوضاع رو دارن نورمال جلوه میدن که یعنی هیچ خبری نیست ولی کور خوندن مردم بیدارن. هر وطن فروش جیره خوار رو باید مثل خودشون... تا کشور و مردم از بوی گندشون رهایی پیدا کنه. مرگ بر دیکتاتور .با اتحاد و همبستگی باید ایران را ازاد و اباد کنیم وسکوت یعنی خیانت به شرف خود!!!!!!!!!!!
جمعه 5 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
متاسفانه چاره ای برای مرم بجز اینکه برای دفاع از خود باید .....باقی نگذاشتند خود خواسته را چاره ای نیست . خودشان می خواهند که مردم ..... اینها با این وحشی گیری ها و تجاوزات به مال و جان ملت زبان خوش و اعتراضات ارام حالی شان نیست. بابا اینان قوم وحشی هستند زبان نرم نمی فهمند. قانون اینها زور هست و خشونت وقتی امام جمعه شان می گوید بکشید این دستور قانون ماست باید تا اخرش فکر اینها را خواند. مرگ به این حکومت باد.
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

God Is Dead - بلژیک - بلژیک
اقا خواهش میکنم فراموش نکنید که 4 میلیون هموطن عرب توی ایران دارید که بخاطر ایران نه بخاطر جمهوری اسلامی جلوی عراق ایستادن و شاید بیشتر از بقیه اقلیتها داره بهشون از طرف جمهوری اسلامی ظلم میشه حساب اونا رو از این مفتخورهای مزدور لبنانی و فلسطینی جدا کنین ولی ظلم دایمی و ماندگار نیست به امید روزی که خامنه ای و هر چی اخونده ببندیم پشت ماشین و تو خیابونا سگ کش کنیم.
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
گروه اراذل و اوباش و شعبان بی مخ معلوم است این است نوع برخورد بدنه اصلی این حکومت کذاب متقلب منافق دزد نامسلمان غیر ایرانی مزدور اجنبی چفیه به دوش قاتل.
جمعه 5 تیر 1388

bomoel - المان - هامبورگ
با سلام به همه . واقعا شکه شدم از دیدن پایمال کردن حفوق شهروندان بی پناه . وظیفه یکایک ایرانیان خارج از کشور اینه که صدای مظلومانه هموطنانمان را به گوش جهانیان برسونیم.تا همه بدونن پلیس ایران چه رفتاری با شهروندان دارد. به امید ازادی ایران
شنبه 6 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
یکی‌ از دوستان امروز با من از ایران تماس گرفت بود که میگفت که در محله اونا هم چند شب از این اتفاقا میفتاده . و اونا تصمیم گرفتن تا جلو این لاشخور‌ها را بگیرند و چندین نوع تله گذاری کردند . و نتیجه خوبی داد و دیشب تونستند حساب چندتا شونو برسند . او هم تصدیق میکرد که این لاشخورها عرب بودند .روش‌های زیادی برای به دام انداختن این بی‌ شورها وجود داره فقط باید هماهنگی‌ ما بین همه همسایها باشه . البته همسایهای وطن فروش را هم نباید دست کم گرفت . که جیره خار‌ها همه جا هستند .
فقط باید در چنین شرایطی هماهنگ و با خونسردی عمل کرد .بیاد خلاقیت خودمونو به کار بگیریم .این را بدانید‌ که اینها دشمن هستند و به آخرین حریم فردی شما و خانواده شما حمله ور میشوند .در حریم خانه خود هرگز نباید ترسید .ترس برادر مرگ است .
و ایرانی‌ نمیترسد .
شنبه 6 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
اینا روی اس اس ها و نازی ها رو سفید کردند
اینا درست مثل اجداد عرب خودشون که به خونه های مردم حمله میردند تا آنها را به اسلام دعوت کنند َ عمل میکنند و این دستور صریح اسلام است که حمله کنید
شنبه 6 تیر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
گاد ایس دد-بلژیک
مرسی هموطن باشعور
شنبه 6 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
سر اون گوساله سلامت.
شنبه 6 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
خامنه ای شرم بر تو ای بی شرم.
شنبه 6 تیر 1388

playboy972 - ایران - گرگان
وحوش نیروهای دولتی هرچه میکنید برای نابودی نظام است. ادامه دهید چون دیگر مردمی نیست که 8 سال با بدبختی جنگ زندگی کنن و از این نظام کثیف دیکتاتوری حمایت کنه. ما مردم حتما پاسخ شما را میدهیم شما بی وقاحتان را نابود و جنازه رهبرتان را در میدان شهر آویزان میکنیم تا درس عبرتی برایتان باشد.
شنبه 6 تیر 1388

bani_black - امریکا - کالیفرنیا
متاسفانه باید بگم که دین اسلام از همون اولش توی جنگ و قتل و غارت بوده و در تاریخ اسلام چیزی به نام صلح وجود نداشته . شما ایرانیهای عزیز و صلح طلب نباید خودتونو مسلمون بدونید . شما اریایی هستید . دین اسلام از عرب و عربستان اومده . میبینید که عربها چه به روزگارتون اوردند . کشور ایران از تژاد اریایی هست نه عرب و نه اسلام .بهش فکر کنید
شنبه 6 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
ذات اسلام توحش است .ذات اسلام فساد است و فساد است و فساد . این دولت سراپا فساد باپول این ملت.. حرامزادههای عرب و چچن و روس اجیر میکند و بر ملت میشوراند . این اعمال جز از قومی وحشی خونخوار حرامزاده ای که ذاتش از بنیان فاسد است ساخته است ؟ چرا و به چه حسابی جوانان و خانوادههای ما بادست خالی به پیشواز گلوله و مرگ بروند . اینها ثابت کردند که تدارک به آتش کشیدن و ویرانی و کشتار و جنگ داخلی را برای ما دیده اند . مملکت ما در اشغال قوای بیگانه است نباید اندک اندک ما را به تسخیر بکشانند . دفاع در هر مرام و قانونی حق انسان است . باید به هر طریق که شده مسلحانه نسل این مهاجمین را از این ملک برداشت . این حملهء دوم اعراب به ایران است که بدست حرامزادههای نطفه بستهء لشگر اسلام صورت گرفته.
لعنت به اسلام و بنیانگزاران و مجریان توحشش که تمامی این حیوان صفتی را بخاطر دیو جمکران انجام میدهند تا هرچه زودتر از ته چاه تنوره بکشد و بیاید و جهانی را نابود کند که باید گفت بهتر است اول خشتک خود را محکم بگیرد نابودی جهان پیشکشش .
شنبه 6 تیر 1388

armani.armanian - المان - هامبورگ
همه بدونین که این کثافتهای رژیم اگر خیلی از جونشون نمیترسیدن اینقدر وحشیانه حمله نمیکردند. اینها دارن از ترس .. به خودشون. تمام این واکنشهای غیر متعارف و خارج از حد (خونه ملت را وحشیانه شکستن برای یک الله اکبر که تازه کلمه ای از قرآنه) نشوندهندة تاثیر کارهای معترضینه. دمتون گرم ملت با شهامت. دمتون گرم. باور کنین دوستهای آلمانیم از چند روز پیش جور دیگری دربارة ایران حرف میزنن. براشون موضوع داغیه و خیلی با احترام از حرکت مردم صحبت میکنن. تمام فیلمهایی رو هم که شما گرفتین توی تلویزیون مرتب پخش میکنن. بعد از سالها برای اولین بار ایران داره به لطف شماها آبرودار میشه. دمتون گرم. خدا نگهدارتون باشه.
شنبه 6 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
God Is Dead - بلژیک - بلژیک
دوست عزیز نظر شخصی من این هست که اونها ایرانی وعرب زبان هستند نه عرب ما ایرانی داریم به زبان اذری ایا اونها اهل کشور اذربایجان هستند؟
در هر صورت قبول دارم گفته شما رو باید طوری گفت که به هموطن های عرب زبان توهین نشه.
شنبه 6 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
بچه ها میگم چه عجب این ... سید اکبر **** .... تو این صفحه پیداش نیست! شاید مدرک جرم (جمهوری ؟؟ ) اسلامی اینجا دیگه ردخور نداره و این ح..ان ن...س کم اورده هر چند این ن..سها یکی از یکیشون پر رو ترند. امیدوارم نسلشون محو و نابود بشه.....به قبر امام شون.
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.