پیام کریس دی برگ در خصوص وقایع اخیر ایران

پیام کریس دی برگ در خصوص وقایع اخیر ایران

کریس دی برگ، خواننده مشهور ایرلندی، اخیراً در صفحه اول وب‌سایت رسمی خود پیامی در خصوص وقایع اخیر ایران منتشر ساخته است. متن پیام بدین شرح است: «وقایع اخیر در ایران مرا در بهت و ترسی فزاینده فرو برد و من [بدینوسیله] احساس همدردی و حمایت خود را به همه دوستان و طرفدارانی ابراز می‌دارم که درگیر جریانی شده‌اند که [امروز] به یک واقعه عظیم بین‌المللی بدل شده است. مردم بسیاری در سراسر جهان با خشم و انزجار نسبت به جریانی که به نظر نقض آشکار حقوق بدوی بشر برای آزادی، سلامتی و شادی است واکنش نشان داده‌اند. از صمیم قلب آرزومند ارائه راه حلی درخور و منصفانه هستم برای [شنیدن و توجه به] نظرات مخالف در کشوری با چنین پیشینه گرانبها و مهم و محلی که من در آن با احترام و خونگرمی پذیرایی شدم». کریس دی برگ (۲۲ جون ۲۰۰۹)

https://www.cdeb.com/maindex.html

منبع : سایت بالاترین

ey-iran - المان - کلن
سلام مبارزان ایران زمین به احمقی نژاد و ان ادمکشها که پیرو امام علی هستن بگوید از این مسیحیها یاد بگیرن.
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
البته فرقی نمی کنند که شما اهل کجای این جهان خاکی باشید اما چطور میشود یک ایرلندی که هیچ ارتباط خونی و قومی با ما مردم ایران ندارد اینگونه از دیدن جنایات رژیم ضد بشری ملاها تکان میخورد و اظهار تاسف و همدری ما ملت ایران می نماید اما یک مشت حیوان بسیجی و مزدور پاسدار به روی ملت خودشان اسلحه میکشند و قتل عام راه می اندازند؟
مرگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 5 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
کریس دی برگ جان الهی هر چی درد و بلاته بخوره تو سر خامنه ایه مفت خور.
جمعه 5 تیر 1388

arash1977 - ایران - تهران
اگه این احمقی نژاد عقل داشت وضع ما بهتر بود
چیتوز احمقی فساد
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
کریس که میگفت کی میگه در ایران ازادی نیست همه ازادند اما خیالی نیست درد و بلای گیتار تو و گیتار حسن بخوره تو سر اینها.
جمعه 5 تیر 1388

سیمین-تهران - ایران - تهران
یکی نیست بهش بگه آیا وقایعی که چهار پنج ماه پیش در غزه اتفاق افتاد آیا وقایعی که در وزیرستان پاکستان اتفاق افتاده و می افتد آیا وقایع عراق و آوارگی میلیونها انسان به خاطر زیاده خواهی های آمریکا و اروپایی ها که نقض مسلم حقوق بشر است بیشتر باعث بهت و ترسی فزاینده می شود و احساس همدردی ما را می طلبد یا آشوبگری چندی لا ابالی و فرصت طلب که از قضا کارشان نقض حقوق بشر است؟ آیا فقر و افزایش بیماری سرطان در عراق به خاطر استفاده از بمب های اورانیوم در جنگ توسط آمریکا باید باعث بهت و ترسی فزاینده شود یا بی توجهی به زیاده خواهی های ناحق گروهی که در انتخابات رای مردم را به دست نیاورده اند.
خجالت هم برای بعضی ها خوب چیزی است.
جمعه 5 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
سیمین-تهران-ایران-تهران: ببندش بابا بوی گند تون تمام کره زمین رو برداشته.ننگ بر شما گدایان سیب زمینی.
جمعه 5 تیر 1388

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
سیمین-تهران - ایران - تهران
سلام ویرا / ای دی جدیدت مبارک.
جمعه 5 تیر 1388

kevincostner - ایران - تهران
سیمین آقا (مطمئنم پسری، اگه به احتمال 0 درصد دختر باشی مطمئنم سیبیل داری)
ببین به اونایی که بهت پول میدن بیای اینارو بنویسی بگو تا محاکمه و مجازات زمان زیادی ندارن
هرچی دوست دارن تورو..... که وقت تنگه براشون
جمعه 5 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
سیمین-تهران - ایران - تهران
لطفا خ..ه شو عزیزم...اگه یکم Chris de Burgh رو می شناختی اینقدر حرف مفت نمی زدی....خوب حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی....منگول
جمعه 5 تیر 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
سیمین-تهران - ایران - تهران
همه این بدبختی ها ئی که شما در این کشورها ذکر کردی از دین مبین اسلامتون هستش. اگر در عراق هر روز بمب منفجر می شود اختلاف بین شیعه و سنی می باشد. و حتما شما به خوبی می دانی که دست چه کسانی در پشت این بمب ها می باشد. اگر نمی دانی بدان که جمهوری اسلامی شما باعث تمام ناارامی ها در عراق می باشد. برای اینکه اگر این دو گروه در عراق به توافق برسند منافع جمهوری اسلامی در خطر است. تا کی می خواهید سرتان را مثل کبک در برف فرو کنید و وقایع را ندید گرفته و یا اینکه وارونه جلوه دهید. اگر فقر و بدبخی در عراق بیداد میکند بازهم این دلیلش عدم وجود ارامش در عراق است که همش از ریشه اسلام و جمهوری اسلامی هستش. و این را هم بدان که بی توجهی و زیاده خواهی نزد رهبر عزیزتان و ملاها می باشد. ملائی که برای ده ریال روزه خواندنش گدائی می کرد و با چرندیاتش سعی می کرد همه را به گریه بیندازد. فکر میکنم خجالت را اینها باید بکشند نه مردمی که جز حق خود چیزی نمی خواهند. پس سرتان را از زیر برف بیرون اورده و حقایق را برای یک بار هم که شده ببینید.
جمعه 5 تیر 1388

raniya - ایران - تهران

( سیمین-تهران - ایران - تهران ) :

آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند

آن کس که نداند و نخواهد که بداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند

آن کس که نداند و نداند که نداند
بیدار نمایید که تا خفته نماند

آن کس که بداند ونداند که بداند
بیدار نمایید که بس خفته نماند

آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب طرب خویش به گردون بجهاند

آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند

....
درود بر با شرفان و آزادیخواهان ایرانی و غیر ایرانی

به امید برافرازی پرچم سبز ازادی بر فراز ایران و رهایی از بند دژخیمان
و بیداری خفتگان و اگاهی جاهلان هموطن .
جمعه 5 تیر 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
ببخشید سیمین خانم. روضه هستش و نه روزه که من اشتباه نوشنم. البته فکر مئ کنم که این روضه یک کلمه عربی هسش که البته این زبان عربی را هم اسلامتون به ما مردم ایران تحمیل کرد.
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - ایران
سیمین-تهران - ایران - تهران
خواهر بسیجی سیمین که نه برازنده این نامی نه نشانی از ارزش در تو با بیان این مزخرفات گویا برادران بسیجی خوب توی پایگاهای و ستادهای شرارت و آدمکشی بهت حال دادند که اینطوری داری ..ر..ر میکنی اگه ج.. یا ع..ت خشک شده برو ط..ه رهبر بی شرافتت چرا کن اما دهان گشادت ببند و حداقل به حرف رهبر افلیجت گوش کن که به دخالت جهان در کار ایران اعتراض کرده بود و یادت باشه فضولی در کار فقر و جنایت دیگران نکنی چون دم خشکت خودت ملاها دارند جنایت میکنند.
جمعه 5 تیر 1388

n.m - ایران - تهران
سیمین جان می خوا..ی؟شنبه 30 خرداد میامدی خ شادمان تا بهت نشون بدم لاابالی کیه عو...یا
جمعه 5 تیر 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
سیمین تو دیگه از کدوم گوری پیدات شد تو احتمالا سید اکبر یا نیمرخ نیستی؟
جمعه 5 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
سیمین-تهران - ایران - تهران
فرق تو با صهیونیستهایی که به بهانه هولوکاست فلسطینی ها را قل عام میکنند چیست؟ مگه مردم ایران مسوول آوارگی مردم غزه و سرطان عراقی ها هستند؟ تا کی میخواید چشم و گوش خودتان را ببندید؟
واقعا که لقمه حرام چشم دلتون رو کور کرده و به تعبیر قرآن شما ((صم بکم عمی فهم لا یرجعون)) هستید.
جمعه 5 تیر 1388

yerena - ایران - کرچ
سیمین خانوم حالا عراق و افغانستان به تو چه ربطی داره؟ اونا صاحاب دارن از مال ما گردن کلفت تر...مردم اونجام اگه شعور سیاسیشون برسه میفهمن همه ی این آتیشا که تو کشورشون به پاست از گور کی بلند میشه بر علیه اش قیام می کنن.
واقعا هم خجالت خوب چیزیه واسه آدمایی مثل شما!!!
جمعه 5 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
وقتی یادم میاد این انگلی نژاد هرجا رفته یا هر حرفی زده باعث شده کلی آبروی ایران و ایرانی بره احساس شرمندگی می کنم. این آدم شده بود نماد ایران. و حالا از این خوش حالم که با حرکت زیبای مردم ایران بعد از کودتای 22 خرداد آبروی رفته ملت ایران کمی بازگشته. کاش هرچه زودتر شر این دولت خائن و جلاد از سر مردم ایران کم شه.
جمعه 5 تیر 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
المان کلن ای ایران بهتره فهیم باشی و با تفکر صحبت کنی.بسیاری از مردمی که در خیابانها شجاعانه در خیابانها هستند بشدت معتقد امام علی هستند.چرا بخودت اجازه میدهی عقاید و ایمانشان را تمسخر کنی؟جدا متاسفم.اگر به درگیریها توجه میکردی میدیدی که هزاران بار جمله یا علی مدد.و یا علی کمک کن میگفتند.امیدوارم روزی برسه که مردم به عقاید همدیگر احترام بگذارند...دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین...بخدا قسم شناختم به علی قسم خدا را.
شنبه 6 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
اقای محترم رفتی ایران کنسرت داشتی.قشر تحصیل کرده مارا دیدی.چقدر با شعوروبا فرهنگ.حالا با دید باز فرهنگ ادمکشی اخوندها را ببین ومقایسه کن.این حق مردم فهیم ماست.ممنون از حمایتتون
شنبه 6 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
سیمین خانوم شما به فکر ملت خودت باش.غزه و جاهای دیگه وکیل وصی نمئ خوان.اخه نا مسلمون کم از حق مردم ما تو شکم اون غزه و..... رفته.تا کی این همه بی وجدانی شرم اوره.بسته دیگه.شعور این مسیحی ازتو بیشتره.
شنبه 6 تیر 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
سیمین خانم بسیجی که به قول اون دوستمون شاید آقا باشی!
زمان انقلاب مردم درجواب سرلشگرازهاری که صدای تظاهرات را نوارمی نامید می گگفتند: ازهاری گوساله نواره؟ نوار که پانداره!متاسفانه شما به خاطر اینکه منافعتون حفظ بشی جمعیت میلیونی راه پیمایی را آشوب گر خطاب می کنید و لاابالی!!
اولاْ آشوب گر شما هستید که درهمان غزه حمام خون راه می اندازید و ازمردم بی دفاع را به عنوان سپر انسانی درمقابل اسراییل قرار می دهید. به خاطر گروگان گیری دو سربازبی ارزش اسراییلی جنگ 34 روزه به راه می اندازید و میلیاردها دلارخسارت آن ازجیب مامردم بدبخت ژرداخت می شود.
از همان ابتداافراد اسراییلی را به گروگان می گرفتید و خساراتش ازحساب پولهای بلوکه شده ایران پرداخت می شدو.....
جنگ 8 ساله که به راه انداختید آشوب نبود؟بیش ازیک میلیون کشته و زخمی و هزارمیلیارد دلارخسارت و....
چرا همه اینها آشوب بود و با این آشوبها حکومت غاصب ازابتدای انقلاب توانست 31 سال حکومت کند.
اما لا ابالی کیست؟ لاابالی حزب اللهی ها و آخوندها هستند که قانون چند همسری که قانونی ضدانسانی است را پذیرفته اند. تازه تعداد صیغه هایشان میتواند بی نهایت باشد. لاابالی کسی است که در ماشین گشت با برادران حزب اللهی گل می گویند و گل می شنوند و به مردم بیچاره گیر می دهند.
درضمن توصیه می کنم برای روشن شدن رساله مرجع تقلید خودن را بخونی که اکثرش راجع به مسایل پایین تنه ست. بعدش بگو که لاابالی کیه.
اما شماها که مفت میخورید و می گردید بدانید که اکثریت ملت درحال کارکردن هستند و شماها مانند انگل اززحمات آنها تغذیه می کنید. به خود آیید و جفنگیات رهیرتان را قرقره نکنید. مردم ایران امروز دیگر فقط آزادی می خواهند و تا رسیدن به آزادی به مبارزه ادامه خواهند داد. هر چه بیشتر مردم را بزنید وبکشید درنزدشان بیشتر منفور و خوار و ذلیل خواهید شد.بشتابید و خود را ازاین منجلاب نجات دهید.
اما درپایان جادارد ازکریس دی برگ به عنوان یک خارجی تشکرکرد که دلش به حال ماسوخته ولی هموطنان بسیجی و سپاهی درحال کشتاروضرب و شتم مردم بی دفاع هستند.
شنبه 6 تیر 1388

سیمین-تهران - ایران - تهران
سمیراد-انگلیس-لندن>ساناز2001-کانادا-مونترال>ایرانی48-انگلستان-منچستر>یرنا-ایران-کرج>و....
با این حرفها دروغگویی شماها روز به روز بیشتر به من ثابت میشود چرا که اگر از هر چیزی بی خبر باشم از اوضاع خودم باخبر هستم که نه پسرم نه بسیجی هستم نه سپاهی نه کسی بهم پول داده که این حرفها را بزنم و تمامی این حرفها اعتقادات خودم می باشد در ضمن اثر لقمه ی حرام را بیشتر در کلام شماها می توان یافت تا من و در آخر اینکه:
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بیخبر بمیرد در رنج خود پرستی
شنبه 6 تیر 1388

شادی - ایران - شیراز
پول نگرفتی خانوم؟ پس تو از اونا هم پ...ت تریوکه اونا واسه پول این کارها رو میکنن و تو از سر بی ...ری . برو بمیر . منم از اسلام بدم اومده . دینی که بشه به اسمش این همه جنایت کرد دین نیست . ما ایرونی ها رو زرتشت بس .اسلام باشه واسه عربا .
شنبه 6 تیر 1388

anaazad - ایران - رشت
آنا آزاد -رشت
سلام
با احترام به تمامی دوستان موافق و مخالف شاید وقتی قبل از این حوادث

کامنت ها رو می خواندم بسیاری از عزیزانی که هم اکنون با هم در یک جبهه قرار گرفتند سر موضوعاتی که باهم مخالف بودند به هم ناسزا می گفتند اما بنا به شرایط الان در کنار هم قرار گرفتند چون هدف مشترکی را دنبال می کنند ُ اما می خواستم بگم بهتر نیست اگر اشخاصی مثل خانم سیمین که هم اکنون با ما هم عقیده نیستند به جای اینکه با لحن تند از طرف ما به عنوان یک مخالف سر سخت بمونند با لحنی دوستانه تر ایشون را به تامل و تفکر بیشتر در افکارشون دعوت کنیم اشخاصی همچون خانم سیمین که دارای تفکری این چنینی هستند در ایران کم نیستند اما نمی شه به اونها خرده گرفت چرا که عمری درگیره تبلیغات اینچنینی بوده اند ُ خود من سالها پیش هم چون خانم سیمین فکر می کردم اما با تذکر و تفکر از طرف دوستان خوبی که با آرامش از من خواستند معقولانه و بدونه تعصب و با مدرک صحبت کنم و فکر کنم دلیل و مدرکی جز تعصباتی که در نتیجه تبلیغات حکومتی در سرتاسر جامعه حضور داشته دچار آن شده و هستیم دلیل ومدرکی برای گفته هام پیدا نکردم اگر ما هم قرار باشه همچون حرکتی که هم اکنون حکومت برای مخالفان خود پیش گرفته هم چون توهین و بی احترامی را پیش بگیریم بنابراین نمی توانیم ادعا کنیم از اونها بهتر و برتریم ُایا بهتر نیست نسبت به مخالفان با لحنی در خوره خودمون که ادعاش را می کنیم برخورد کنیم.
و اما خانم سیمین سلام من ادعا نمی کنم که شما درست می گید یا غلط من فقط شما رو دعوت می کنم کمی بیشتر به عقایدتون فکر کنید آیا هیچ دینی قومش رو دعوت می کنه که تا زمانی که فقر و نیاز در خانواده خودش هست به دیگری کمک کنه ؟آیا شما تا وقتی عزیزانتون در حال نیاز به سر می برند می تونید به دیگری کمک کنید (چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است)واما اطلاعاتی که از مناطقی که ذکر کردید به دست ما رسیده از چه مسیری می باشد غیر از این هست که تنها از طریق رسانه
ملی آنها رو می شنویم و بهتر نیست برای تصمیم گیری در یک عقیده به صداها و نظرات دیگرهم گوش داده بشه؟و در آخر آیا اگر حکومت اجازه می داد مردمی که الان اراذل اوباش و منافق و لاابلی خوانده میشند در راهپیمایی های بی صدا اعتراض کنند هیچ وقت به این برخوردها نیاز پیدا می کرد و اما اینکه چرا چنین اجازه ای به مردم مخالف داده نمی شود برای خوده من روشنه اما از دیده شما چطور ؟ایا حق قانونی شما نیست به اموری که از دید شما در خانواده شما با اون مخالفید اعتراض داشته باشید آیا مدیر خانواده به خاطر اظهار نظر و دیدگاه شما باید شما رو به باد کتک بگیره؟نه بی انصافیه که اینها رو لاابلی بخوانیم .به نظر شخصی من افرادی شجاعی هستند که با دست خالی بدون تردید تنها خواستار شنیده شدن صدای اعتراض برای گرفتن حق خودشون هستند و بودند برای همه عزیزانی که در آرزوی پاکی و صداقت برای بشریت هستند آرزوی بهروزی دارم.
پاینده باد ایران و ایرانی
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.