محسن رضایی: باصرف نظر از شکایت شخصی، مطالبات مردم را پیگیری می کنم

محسن رضایی: باصرف نظر از شکایت شخصی، مطالبات مردم را پیگیری می کنم

من از مسیر قانونی، تمامی شکایت های مردمی و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم کرد و انشاالله تا به نتیجه رسیدنشان پیگیر خواهم بود، اما لازمه این کار این بود که بگویم من به دنبال منافع شخصی نیستم و باید در عمل ثابت می کردم به همین دلیل نامه منصرف شدن من از پیگیری شکایاتم به شورای نگهبان در واقع سلب جنبه شخصی از این شکایت بوده است.

من از شکایت های شخصی خودم نسبت به انتخابات آن هم از شورای نگهبان منصرف شدم ولی این به معنای انصراف از پیگیری شکایتهای مردم و اجحافاتی که به نظام شد نیست، چنانچه در هفته های اخیر هم به مردم ظلم شده است و هم نظام جمهوری اسلامی تضعیف شده است.

به گزارش خبرنگار" تابناک" دکتر محسن رضایی با بیان جملات فوق در میان جمعی از طلاب حوزه های علمیه افزود: من شخصا از هیچ شخص و نهادی شکایت ندارم زیرا نیتم از ورود به این عرصه شخصی نبوده است که اکنون به دنبال پیگیری حقوق شخصی خودم باشم، اما ظلمهایی که در این مدت به مردم و نظام جمهوری اسلامی شده است را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

محسن رضایی که این سخنان را در پاسخ به پرسش یکی از حاضرین در خصوص انصراف وی از شکایات انتخاباتی اش بیان داشت در ادامه گفت: من از مسیر قانونی، تمامی شکایت های مردمی و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم کرد و انشاالله تا به نتیجه رسیدنشان پیگیر خواهم بود، اما لازمه این کار این بود که بگویم من به دنبال منافع شخصی نیستم و باید در عمل ثابت می کردم به همین دلیل نامه منصرف شدن من از پیگیری شکایاتم به شورای نگهبان در واقع سلب جنبه شخصی از این شکایت بوده است اما به هیچ وجه از پیگیری مطالبات مردم و اجحافاتی که در این مدت به آنها شده است دست بر نخواهم داشت و اقدامات تمام کسانی که موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی شده اند و به مردم ظلم کرده اند را پیگیری خواهم کرد.

 وی افزود: مسئله مهمتر از انتخابات جان، مال و ناموس مردم و اعتبار و حیثیت جمهوری اسلامی است که طی هفته های اخیر آسیب دیده و باید کاری کرد که جلوی این خسارات گرفته شود.

دکتر رضایی در ادامه گفت: مگر ما نتیجه انتخابات را برای چه می خواستیم؟ مگر هدف ما از ورود به انتخابات به غیر از رفاه مردم، توسعه و امنیت کشور و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است؟ حال که به آبرو و جان و مال مردم آسیب وارد شده و حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی در داخل و خارج از آن خدشه دار گردیده است، جلوگیری از ادامه این وضعیت که به ضرر مردم و نظام تمام می شود مهمتر از نتایج انتخابات است و لذا باید برای رضای خدا صبر نموده و از منافع شخصی گذر کرده ولی منافع مردم و نظام را به صورت قانونی دنبال نمائیم، بنابراین من و نیروهای انقلاب وظیفه خود می دانیم که جلوی این خسارات را گرفته و از منافع شخصی خود بگذریم.

وی در پایان گفت: من از همه هوادارانم می خواهم همانطور که در انتخابات مرا همراهی کردند در این تکلیف جدید هم که جلوگیری از خسارت به مردم و بی اعتبار شدن نظام جمهوری اسلامی است کمک کنند و همراه من باشند چرا که ما باید امنیت، آرامش و وحدت را به جامعه برگردانده و منافع از دست رفته مردم را به آنها بازگردانیم چراکه من همیشه با مردم بوده و با آنها خواهم ماند.

gigikhanoom - ایران - ایران
این حزب باد رفت نماز جمعه دید تحویلش نگرفتن از اینجا مانده واز اونجا رانده
جمعه 5 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
وای به روزی که بگندد نمک!

پاسدار رضایی امیدوارم که هرچه بگندد نمکش می زنند نباشد
اگر هنوز رگ و خون تو از تبار لر هست اونچه که گفتی پیگیری خاهی کرد، گرچه پیش از این می بایستی کاری انجام میدادی تا هر بی ناموس تازی لبنانی و مسلمان تازی پرست اینگونه مردم مسلمان و ایرانی رو به خاک و خون نکشند!

در بازرسی رای ها هم که بدهکار شدی به رای دزدها
امیدوارم که تو و دیگر دست اندرکاران حکومتی دوباره دست به ایرانی و مسلمان کشی نزنید
پیش از اینکه دیر شود خود و مردم رو رهایی بخشید
پیش از آنکه دیر شود
پیش از آنکه از این دیرتر شود، پیش از ...............
جمعه 5 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
پشتکار؟احترام؟احتیاط؟ترس؟فریب؟...!. چه کسی میداند؟
جمعه 5 تیر 1388

yerena - ایران - کرج
کسی میدونه چرا امروز نماز جمعه رو از تلوزیون پخش نکردن؟ حتی حرفی هم راجعه بهش نزدن
جمعه 5 تیر 1388

reza2s3 - المان - اولم
بابا نمیشه بی خیالیطی کنی؟؟؟
اخه تا کی ؟ این ملت به اندازه مشکل دارند برو ولایت دنبال کاروبارت مشکل اقوامت را حل کن
جمعه 5 تیر 1388

reza2s3 - المان - اولم
جلوی ایینه ایسته کن و این حرفهارو 3 بار به خودت بزن بعد از خودت فیلمبرداری کن وتماشا کن../ ببین چی میبینی.../یک منافق نه..؟
جمعه 5 تیر 1388

bronia - ایران - کرج
امیدوارم حق ملت مظلوم ایران به اونها برگردونده بشه اااااممممین.
جمعه 5 تیر 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
هموطنان
اگر روزی برسه که حتی فقط یکنفر برای نشون دادن اعتراض از خونه بیرون بیاد یا فقط یکنفر بره روی پشت بام و ندای الله اکبر سر بدهُ معنیش اینه که اعتراض ادامه داره و حتی اگر با زور و ارعاب همه ملت رو توی خونه ها نگه دارند اون چیزی که باید میشد شد. یعنی شما با غیرت و دلاوری خودتون مشروییت نداشته رزیم را بر باد دادید و یکذره آبروی نداشته رهبر رو از بین بردید. بتی که آقایون با خرج دلارهای نفتی در چشم ملل مختلف ساخته بودند رو شکستید و ماهیت واقعی و جنایتکارانه این رزیم رو به همه نشون دادید.
هموطنان دنیا فریاد عدالتخواهی شما رو شنیده و ملت آزادیخواه و متمدن جهان شدیدا به تکاپو افتاده و از دولتهای خودشون میخوان که به شما کمک کنند و دولتها هم که برعکس دولت جمهوری اسلامی به افکار عمومی اهمیت میدند در حال پیگیری این موضوع هستند و اکنون بحث ایران سر فصل همه بحث هاست.
هموطنان در کنار دولتهای جهان سازمانهای غیر دولتی و آزادیخواه فریاد حق طلبی شما رو شنیدند و در حال سازماندهی خود برای برپایی اعتراضات به حکومت ایران هستند این موضوع برای حکومتی که خود را مدافع ملل و جنبشهای آزادیخواه جهان میدونست و داعیه رهبری اونها را داشت بسیار بسیار گران تمام خواهد شد
هموطنان این رو بیاد داشته باشید که از این به بعد رزیم اسلامی با شنیدن صدای الله اکبری که از گلدسته های مساجد بلند میشه بیاد ندای الله اکبر شما دلاوران میافته و از وحشت برخود میلرزه . شاید تا چند وقت دیگه الله اکبر گفتن هم ممنوع اعلام بشه
هموطنان بخود و به جوانان شجاعتان بنازید شما یکی از خطرناکترین و جنایتکارترین حکونتهای جهان را بزانو درآوردید و بزودی آنرا نابود میکنید. هیچ حکومتی بی پشتوانه مردم دوام نخواهد آورد
بامید پیروزی هرچه سریعتر ایرانیان
جمعه 5 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
yerena - ایران - کرج
حتما رفسنجانی امام جماعت بوده. نظر شخصی من هست.

محسن رضائی: من از شکایت های شخصی خودم نسبت به انتخابات آن هم از شورای نگهبان منصرف شدم ....
شما گذشت از شکایتتان شخصی هست چون شکایت شما از طرف کسانی بود که به شما رای داده بودن و مطمئنا اونها راضی به گذشت از شکایت نبودن و شما از ترس از دست دادن صندلی از شکایت شخصا گذشت کردید .

کسی از رفسنجانی خبرداره؟
جمعه 5 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
تو که سردسته چماقدارها زمان ان پیر سگ بودی . چرا حالا قاطی کردی
جمعه 5 تیر 1388

louisette - فرانسه - مارسی
دروغگو.تو هیچ کاری نخواهی کرد چون خودت نقاط ضعف فراوانی نزد اینها داری.
جمعه 5 تیر 1388

sakar - انگلیس - لندن
تو یکی خفه آقای رضائی تو مگه نگفتی رائ مردم مثله ناموس آدم است.تو که ۲۹ خرداد ناموس خودتو دادی به رهبر دی... که ازش محا فظت کنه.خاک بر سرت. همتون همین هستید خودتون خبر ندارید
جمعه 5 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
رهبر یه دفعه حرف زد- ر...- فعلا برای چند ماه کافئ.
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
دوستان واقعیات رو بشه از خیلی از بد و بیراهایی که دادین پشیمون میشید
پایان شبه سیه سپید است
جمعه 5 تیر 1388

pakniyat - ایران - شاهرود
ایام شباب است شراب اولی تر
با سبز خطان باده ی ناب اولی تر
عالم همه سر به سر رباطیست خراب
درجای خراب هم خراب اولی تر

"حافظ"
جمعه 5 تیر 1388

arash123 - ایران - تهران
آقای رضائی
چرا فکر می کنی مردم احمق و نادان هستند و مردم فرد بوقلمون صفت را از فرد صادق و راستگو تشخیص نمی دهند.شما بعد از انتخابات تصمیم گرفتی که هم رهبر را داشته باشی و هم مردم را و برای همین هم شکایت کردی و هم پس گرفتی و در نماز جمعه معروف در صف جلو پشت سر رهبر حاضر شدی .اما پس از توپ و تشر رهبر وقتی که دیدی اوضاع خرابتر شده است ناگهان تغییر موضع دادی و داد سخن از برای احقاق حق مردم به میان می آوری .مگر تو می توانی خلاف سخن رهبر کاری بکنی و اگر پتایت را از گلیمت قدری درازتر کنی نظام برخورد مناسب را با شما خواهد کرد.ضمنا شما به اندازه کافی از سوابق خرابی برخوردار هستی که سعی کنی در این اوضاع بحرانی که هر لحظه امکان تغییرات اساسی می رود برای خودت یک مامن مهیا کنی که در آن بخزی همانطور که می دانی پلیس اینترپل به دنبال شماست و باید به گونه ای برخورد کنی که مردم را هم با خودت داشته باشی که در آنطرف مرزها جایی نداری پس بهتر است که زیاد تظاهر ننمائی و اگر می توانی کاری انجام دهی این گوی است و این میدان بفرما انجام بده ببینیم که چه می کنی و ده روز هم وقت به شما می دهیم
جمعه 5 تیر 1388

ey-iran - المان - کلن
سلام بچهای مبارز و دلیر ایران . مواظب باشید که این وطن فروش شاید قصد دار دکه طرافدارانی برای خودش جمع کند و از ادامه مبارزه شما را با نیرنگ و وعده جلوگیری کند.من فکر میکنم تنها موسوی است که قصد جلوگیزی از یک حادثه تاریخی تلخ از ایرانمان را دارد و شما سعی کنید با هوشیاری همراه او باشید چون او تنها کسی است که از جان خودش گذشته و مبازه میکند با این حال باز میگم خودتان هوشیار باشید و مبارزه کنید. موافق باشید.
جمعه 5 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
دوستان لطفا به دوستان و اقوام خارج از ایرانتان بگید برنگردند ایران. اونها از فرودگاه بیرون نمیان. سه جوانه 19 ساله از دوستان و همکلاسی های دختر خواهر من که در انگلیس بدنیا امدند بخاطر اشتیاق به انقلاب مردم ایران چند روز پیش رفتن ایران و هیچکس ازشون خبری ندارن. دولت انگلیس به این قضیه قاطی شده .
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
برو خفه شو پاسدار مزدور خائن جنایتکار این ملتی که تو میخواهی حقوقشان را دنبال کنی میدانند تو چه سگهاری هستی و تا خرخره غرق در جنایتی. مردم ایران خودشان حقشان را از این رژیم وقاحتی خواهند گرفت. تو برو خود را باش که باید در اینده حساب جنایات و اعدامها و جنگ زرگری با عراق را پس داده و مجازات شوی.
جمعه 5 تیر 1388

razm - امارات - ابوظبی
سردار برو چادر سرت کن بز دل ترسو یک غلطی کردی توش موندی
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.