فال روز جمعه ۲۶ ژوئن - ۵ تیر

فال روز جمعه 26 ژوئن - 5 تیر

فروردین

 احساس میکنید که بار مسئولیت شما را فرسوده کرده. در حالیکه اینطور نیست. اینقدر اوضاع را سخت نگیرید. چند خبر خوش خواهید شنید. به ع هفت توجه مخصوص داشته باشید.

اردیبهشت

 این طور به نظر می آید که درگیریهای چند روز اخیر پیروزی با شما بوده است. برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید. به زودی شادی بزرگی به شما خواهد رسید.

خرداد

 خستگی ها و بی خوابیها برای گروهی از متولدین این ماه دردسر ایجاد نموده است . این عده باید برای سلامت روح و جسم خود روش تنظیم شده ای را دنبال کنند. بیشتر متاهلین این ماه همیشه نگران فرزندان خود هستند، گاه این نگرانیها سبب میشود دچار مالیخولیا و کابوس شوند در حالیکه بامراقبت های بیشتری نزدیکی و دوستی با بچه ها اطلاع از زندگی و حوادث روزانه شان میتواند سبب راحتی خیال شود.

 تیر

 بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.

مرداد

مشکلات مالیتان ممکن است زیاد مهم نباشد ولی باعث ایجاد اختلاف با همسر خواهند گشت. سعی کنید در این مورد به شریک زندیگیتان اعتماد بیشتری داشته باشید. مشکل بخصوصی از نظر سلامتی نخواهید داشت. امکان سفر بسیار مهم و در رابطه با رشته فعالیت برایتان وجود دارد .

شهریور

 در زمینه شراکت معمولا متولدین این ماه آدم های منطقیتر و رو راست تری هستند ولی در پایان نیز همیشه ضربه ها را بدوش میکشند تا به اصطلاح دیگران دل شکسته نباشند و خاطره ای خوش از خود برجای بگذارند. عشق برای درصد بالایی از متولدین این ماه مفهوم تازه ای دارد و برای گروهی نیز اخیرا دردسرساز شده است که البته اگر همیشه با دوراندیشی همراه شود بسیار زندگی ساز و شیرین است.

مهر

نگذارید کارها و مسئولیتهای عقب افتاده تان مرتب اضافه شود و همین برایتان کلی دردسر و مشکل و در عین حال نا امیدی ببار آورد. متولدین این ماه اصولا" آدمهای یک دنده ای هستند ولی بایستی این را بدانند که نمی شود در همه مسائل به یگ گونه عمل کرد. البته جای شکر دارد که نود درصد از متولدین این ماه آدمهای محکم و استواری هستند و خود را براحتی نمی بازند.

آبان

 ورود دوستان و آشنایان جدیدی تحول و تغییری جالب در زندگی بعضی از متولدین این ماه پدید میاورد خود اعجاز بزرگی در زمینه کار و مسائل مختلف زندگی برای عزیزان خود بوجود خواهند آورد. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی خیلی از دختر خانم ها به مرحله ای روشن و پرامید در زندگی خود پا می گذارند .

آذر

 در زمینه مسائل عاطفی و احساسی شرایطی بوجود آمده که متولدین مجرد باید آخرین تصمیم خود را برای شروع یک زندگی جدی بگیرند و در ضمن بعضی ها اگر تکلیف رابطه عاشقانه خود را روشن سازند و بلاتکلیفی موجود را به نقطه مشخصی برسانند نامزدیهای تازه ای برای خیلی از خانواده ها و دختر خانم ها با شادی و امید همراه است.

دی

 تع ی از متولدین تقریبا دنیا دیده این ماه با بی محبتی و بی توجهی برخی از عزیزان روبرو شده اند و همین مسئله آنها را غمگین و گوشه گیر ساخته است. ضمن اینکه به این عده توصیه می شود با مشغولیات مختلف از جمله مطالعه سرزدن به دوستان، انجام کارهای سبک و دوری از فکر کردن بسیار خود را از انزوا خارج سازند و در تغییر فضای زندگی خود نیز بکوشند.

بهمن

 متولدین این ماه باید در حفظ دوستان خوب خود و در مراقبت و پایداری روابط فامیلی تا حد امکان کوشا باشند. چرا که همین روابط خوب و محکم، در همه شئونات زندگی آنها و حتی آینده ای که در پیش دارند موثر خواهد بود، اینروزها ریسک برای متولدین این ماه با نتایج خوب همراه است، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما" توام با موفقیت خواهد بود.

اسفند

 وسوسه آلوده شدن در جر و بحثهای بیهوده با همکاران، همکلاسیها و حتی افراد خانواده خواهید گشت. سعی کنید در قضاوت نمودن یکطرفه تصمیم گیری ننمایید. شانس مسافرت بخاطر رشته فعالیتتان وجود دارد که میتواند نقش بسیار مثبتی را در آرام نمودن اعصابتان بازی کند ولی متاهلین روزی نخواهد بود که بخاطر بچه ها و مسائل مالی بیهوده سربسر هم نگذارید. دوره مثبتی برای گرفتن وام و قرض نمیباشد.

parnian1712 - انگلیس - لندن
این سید اکبر تازگی عضو شده که بیاد اینجا اعصاب همه را خرد کنه لطفا هر چی مینویسه کسی جوابشو نده
جمعه 5 تیر 1388

bobytanha - کره - سول
اقا که در مورد امیر 118 داری نظر میدی مراقب خودت باش که در غربتی
جمعه 5 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.