نطق علیخانی ,نماینده مجلس ,در دفاع از میرحسین موسوی - ویدیو

نطق علیخانی , نماینده مجلس , در دفاع از میرحسین موسوی

mhs - ایران - رشت
یک مشت گاو نشسته اند توی این اصطبل!! کی به اینها رای داده؟! همشون از هر دو جناح ..... این بابا فقط عرعر کرد بجای دو تا صحبت حسابی در دفاع از مهندس موسوی.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

peymanA1973 - رومانی - بخارست
اقایون لاشخورها نوبت شما هم میرسه بزودی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
این رو بدونید که ما میخواهیم ایران را به زمانه خط امام برگردانیم زمانی که اسلام ناب محمدی بود نه این اسلامی که دولت کثیف خاتمی 8 سال به ارمغان اورد از همه لحاظ حتی پوشش اسلامی ان زمان نه اوضاع فرهنگی پور انحطاطی همچون الان بازم میگم ...ما ایران را درست خواهیم کرد.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

jila_Norway - نروژ - اسلو
خانه از پایه ویران است. اینم از مجلس و مجلسیان.واقعا شاهکاره هزاره سوم هستن.
نروژ
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
چه شیر تو شیریه اونجا. خدا به دادمون برسه مرگ بر دیکتاتور
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
شما قضاوت کنید ..در بار جنایات صورت گرفته و قتل ندا مردم ایران حرف چه کسی‌ را باید باور کنند !!!احمدی‌نژاد که حتما !!!!!!!!!!! نه
برخی رسانه‌ها برای آن که ثابت کنند این اقدام ارتباطی با نظام ندارد، هر یک اقدام به ارایه شرح ماجرا و بیان حدس و گمانه‌زنی‌هایی کردند و بعضا بدون دلیل و سند به اعلام نظر قطعی پرداخته‌اند. خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده بود که ندا با اسلحه‌ای قاچاقی کشته شده است. فارس بدون آنکه دلیل و سند محکمی بیاورد، اقدام به انتشار این خبر کرده است. خبرگزاری ایرنا در اقدامی بی سابقه خبر داده است که: «اگرچه روند بررسی‌ها برای شناسایی هویت ضارب ندا صالحی ادامه دارد، اما شواهد به دست آمده این فرضیه را تقویت می‌کند که نامبرده اشتباها به عنوان خواهر یکی از منافقین معدوم مازندرانی از سوی تک تیراندازان گروهک نفاق هدف قرار داده شد.» (کد خبر 560975 زمان مخابره 1388/4/3) این خبرگزاری مشخص نکرده است، در حالی که هنوز ضارب شناسایی و دستگیر نشده چگونه از انگیزه و خطای او (ضارب) اطلاع پیدا کرده است؟! و چگونه پیش از شناسایی و دستگری ضارب به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده است؟
روزنامه جوان اما در خبری آورده است: «خبرنگار بی‌بی‌سی، مستقر در تهران که اخیراً از ایران اخراج شده است در اقدامی غیرانسانی با اجیر کردن یکی از اراذل و اوباش و دادن مبلغی به وی، خواستار کشتن یک نفر برای تهیه فیلم مستند خود شد.» این روزنامه هم مشخص نکرده چگونه خبرنگاری که از ایران اخراج شده و قبل از اخراج نیز قاعدتا تحت نظارت‌های مسئولان امنیتی بوده با اجیر کردن یکی از اراذل و اوباش و دادن پول به او چنین کاری را کرده است؟! همچنین این روزنامه توضیحح نداده که چگونه خبرنگاری که به چنین اقدامی دست زده به راحتی آزاد و اخراج می‌شود؟! ضمن آنکه پیش از شناسایی و دستگیری ضارب و اعلام نظر مسئولان ذیربط روزنامه جوان اطلاعات خود را از کجا آورده است؟
اما روزنامه «وطن امروز» متعلق به مهرداد بذرپاش هم با استناد به منابع آگاه، منافقین «سازمان مجاهدین خلق» را عامل قتل این دختر جوان می‌داند.
وطن امروز این‌گونه می‌نویسد: «با انتشار تصویری از یک جنازه در آشوب‌های خیابانی اخیر، هویت تشکیلاتی عاملان اصلی این تیراندازی در ترور مردم بیگناه مشخص‌تر شده است. بنا بر اطلاعات به دست آمده از یک منبع آگاه امنیتی، عوامل گروهک تروریستی منافقین با سوء‌استفاده از ناامنی پدید آمده در برخی مناطق تهران، با طراحی سناریویی خطرناک، اقدام به هدف قرار دادن مسلحانه مردم با هدف سلب آرامش عمومی کرده‌اند.»
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
LOL
جمعه 5 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
خیلی باحاله.تو این نظام اشغال هم مخالف باید اخوندباشه هم موافق.هر کی هم می خواهد خودشو موجه کنه به اون خمینی که واقعا احمقتر از اون در عالم نبوده تا الان مئچسبونه.از مسولین سایت تقاضا دارم ترا به هر کی می پرستید به ضرر دولت سخنان ائن مفتخور ها رو پخش نکنی.اینها بهیچ وجه مایه افتخار و باعث شادی ما نیستن.هر چی بر سرما امد از همبن بی همهچیز هاامد.چه اینوری چه ونوری
جمعه 5 تیر 1388

kabutar - المان - فرانکفورت
سید ع..ر.تهران
مردک دی..انه شما خواهشن..مفت نزن تو را چه به کامنت دادن برو دنبال ..ون علی چلاق واراذل واوباشها .ر .ر بزن .
جمعه 5 تیر 1388

soksok - ترکیه - استانبول
اتحاد انترناسیونالیستی علیه ارتجاع و تجاوز امپریالیستی .
زمان چهار شنبه اول یولی ( جولای ) 2009ساعت 6 بعد از ظهر
مکان : Hamburg / Hauptbahnhof Glockengießerwall
جمعه 5 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
سید اکبر از ایران نفر سوم از بالا چون ت.. سید هستی فهمیدم عربی
جمعه 5 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
خاتمی در این 8 سال کشور را به ناکجا اباد برد ارزشها را کمرنگ کرد توقع اراذل و اوباش را بالا برد و باعث گسترش بیشتر فساد در بین دختران و پسران شد و انها را از پوشش اسلامی دور کرد ما میخواهیم کشور درست شود ایا این خواسته بدی است؟
جمعه 5 تیر 1388

esta - ااتریش - سالزبورگ
بقول بهروز وثوقی در فیلم گوزنها(من می مانم و تو و یک چاقوی دسته سفید کار زنجان) می بینیم سید
جمعه 5 تیر 1388

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
دوست عزیز /سید اکبر تهران تمامی این مشکلات و کشتارها واسه اینه که مردم نمیخوان به دوران قرون وسطائی اسلام برگردند اگر بخواستیم تن به چنین حکومتی بدهیم احمدی ژاد را با همه تقلبهاش به راحتی میپذیرفتیم نظر من دقیقا عکس نظر شماست درسته که خامنهای بیشتر برای به قدرت رسیدن اینچنین جوانان ما را لت و پار میکند ولیاگر خدای نکرده به مقصدش نزدیک شود بعد از ان میخواهد یک حکومت فاشیستی دینی را بر سر کار بیاورد که فکر میکنم هیچ منافاتی با اسلام ناب محمدی که شما فرمودید نداشته باشد فکر میکنم تا حالا اینو فهمیده باشید که هیج جای دنیا دموکراسی در کنار اسلام نمیتوان یافت. و شما درویش 30 / کانادا این جلادان 30 ساله که این مدل روی جنایتهائشان سرپوش میگزارن اصل دنیا هست که این حوادث را میبیند و به ماهیت این رژیم کثیف پی میبرد .زنده باد ایران و ایرانی
جمعه 5 تیر 1388

mandana.nl - هلند - اوترخت
سید اکبر- تهران
میشه اینجا نیای و بری تو همون سایتهای خودتون چرندیاتت رو بنویسی و یا فیلم پورنتو نگاه کنی؟
جمعه 5 تیر 1388

gole naz - امریکا - کرول استریم
دوستان عزیز این نامه از طرف یکی‌ از جوانان ایرانه و انتظراتی که از ما خارج نشینان دارند:
ما از شما در خارج کشور چه میخواهیم
ابتدا از لحن کلامم در این نوشته عذرخواهی می کنم. این مطلب را از تهران و در شرایط ضعیف جسمی و روحی، از قول مردم داخل ایران، برای شما، ایرانیان و سایر مردم خارج از ایران، می نویسم. به گمانم در زمان حاضر این مطلب برای سرنوشت ایران بسیار مهم است. به قول ناپلئون، میان پیروزی و شکست فقط یک گام فاصله هست. ما اکنون دقیقا در همان مرز بحرانی قرار داریم.
امشب بر روی پشت بام تنها بودم. من بودم و چند خانه آن طرف تر، صدای دختری جوان که با تمام وجود الله اکبر می گفت، صدایش از جنس ندا بود، پس من هم با تمام انرژی باقیمانده ام فریاد زدم؛ داد کشیدم «نترسید! نترسید! ما همه با هم هستیم.» اما من نامرد هم بعد از حدود نیم ساعت خسته، کمی نا امید، کمی ترسیده از روی بام پایین آمدم. و اما صدای آن دختر هنوز می آمد «ایرانی با غیرت، حمایت، حمایت.»
این حرف ها، حرف دل مردم اینجاست، به من اعتماد کنید، راست می گویم. این چند روز همه جا بودم و با تمام وجودم اوضاع ایران را لمس کرده ام. اینجا در تهران، مردم کمی ترسیده اند. در گوش ملت خوانده اند که بسیج خانه ها را شناسایی و شبانه حمله می کند. ویدئوی دیروز سی ان ان، که صدای جیغ چند خانم از یک خانه را نشان می داد، به این باور کمک کرده. مردم ترسیده اند مرگ ندا مردم را بهت زده کرده است. رسانه های وابسته به حکومت جنگ روانی بسیار شدیدی را شروع کرده اند. امروز همه جاقدم به قدم لباس شخصی گذاشته بودند. امروز دلم خالی شد وقتی دیدم فقط چند هزار نفر به ٧ تیر آمده بودند. به خدا ما تمام تلاشمان را کرده ایم. حالا زمان بسیار بحرانی است. همرزمان من در پشت جبهه! ما به این موارد نیاز فوری داریم. اگر نفرستید باخته ایم، گمان می کنم اگر در این شرایط اقدام عاجلی نکنید، دشمن ما را به شدت سرکوب می کند.
١. امروز از چند نفر شنیدم که ما نمی توانیم پیروز شویم. به ما روحیه بدهید، باید با ذکر موفقیت های حاصل شده (که تا همین جا هم فراوان و بسیار با ارزش است) به ما انرژی بدهید. مگر مشروعیت زدایی از این حکومت کم کاری است! مگر متحد شدن ایرانی ها کم چیزی است؟ امروز فرمانده سپاه تهران به علت سرپیچی از اجرای فرمان سرکوب، دستگیر شده؛ مگر این موفقیت کمی است. اینها را برای ما تکرار کنید. به ما روحیه بدهید
٢. مردم ترسیده را به مبارزه های کم یا بی هزینه (!) دعوت کنید (مثل خارج کردن پول از بانک ها، باور کنید حکومت شرایطی را بوجود آورده که حتی پوشیدن لباس سیاه در اداره پر هزینه است تا چه برسد به اعتصاب. لطفا به ما ایراد نگیرید، ما یک هفته هر چه توان داشتیم گذاشته ایم، ما را درک کنید. فکر کنید ببینید چطور می توان آن روستایی را تشویق کرد تا پولش را از حسابش بیرون بکشد.
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
عجب آخوند پوست کلفتی!
جمعه 5 تیر 1388

behrooz-5star - انگلستان - لندن
با با دمش گرممممممممممممم
بیخود هم نگید اینا همشون مثل همن. خودتون رو به نفهمی نزنید. میبینید که جلو همه واستاده.
جمعه 5 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
oh my god

کوروش طوری بخواب که بیدار نشی ببینی کی ها در کشورت دارن حکومت می کنن !
جمعه 5 تیر 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
جواب این سید اکبر را لطفا کسی نده این بسیجی .. امده که اعصاب شما رو خرد کنه جواب ندین
جمعه 5 تیر 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
این سید اکبر تازگی عضو شده که بیاد اینجا اعصاب همه را خرد کنه لطفا هر چی مینویسه کسی جوابشو نده
جمعه 5 تیر 1388

ALIREZA_K_2SH - ایران - شیراز
اسدعلی اکبرخواهشا ازاینجا ....شوبیرون اینقدرم دم از وطن نزن که دیگه وطن تو وامثال تو بی....ر ریشی نیست ...بیرون ...
جمعه 5 تیر 1388

saharrr - امریکا - فلوریداژ
سید اکبر - ایران - تهران
ببین ....برو تو سایت بسیجی خاک بر سر دات کام
جمعه 5 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
آخه این توهین به فرهنگ هفت هزارساله ملت ایران نیست .دراین مجلس که بشتر شبیه به گاوداری است تا مجلسی که برای ایران وایرانی درش تصمیم میگیرند . مرگ بر دولت کودتاگر و ولایت وقیحش. درظمن بچه ها از این یارو محسن قوزفیش واون یارو نادانی که اسم خودش را بیزارازنادان گذاشته بود و بقیه اونهای که برای این رژیم آدمکش سینه چاک میکردند وسنگ این رژیم جبار وغیرمردمی و وطن فروش را بسینه میکوفتند هم خبری نیست .آره دیگر اون اراذل اوباش مشغول قتل عام جوانان پاک ایران هستند. الان دار توخیابانهای ایران جنایتی هولناک انجام میشود که لحظه ای جایی درنگ نیست . امروز ایران کشور آبا واجادی ما چشم به راه من تو دوخته است . امروز ایران پس از سی سال ننگ وبدبختی وخشم وخون وظلم با چشمانی پر خون دقیقا عین این دختر معصوم ندا که یک چشمش باز وبه آسمان ایران نگاهش دوخته شده بود گویی داشتند فرشته ها بدو خوش آمد میگفتند و چشم دیگرش پرازخون بود و دقیقا همانطور ایران ما باچشمانی با اشک خون نگاهش به من وتو ایرانیست که کشورمان را از دست اهریمن رها سازیم وکشوری داشته باشیم که در آن هیچوقت کسی برای اندیشه اش در زندان نباشه و هیچ بچه ای مادرش برای شیر فرزندش مجبور نباشه تنش را بفروشد تا شکم بچه اش را سیر کند و دیکر هیچ کسی در کشوری که پر از ثروت خدادی است فقیر نباشد .وهیچ بچه ای باشکم گشنه سر به بالین نگذارد و هیچ پدری از بچه هایش شرمسار نباشد چون بیکار است و شکم بچهایش گرسنه است . من متاسفانه شمیایی ومعلول جنگ هستم وبااینکه 4 سال توجبهه ها جنگ ایران وعراق بودم و25 سال است که با زجر درد زندگی میکنم و اگر میتوانستم یعنی قدرت بدنی داشتم که سرپا بایستم الان در خیابانهای تهران مشغول مبارزه وانتقام از ماشین سرکوب رژیم بودم . و هم اینجا دست و پای تمام کسانیکه در این انقلاب سبز ایران حماسه آفریدند و شرف وغیرت خود را نشان دادند را با کمال افتخار میبوسم خاک پایشان را برچشم می نهم وبرایشان آرزوی سلامت وپیروزی میکنم . ومطمنم که شمارش معکوس این رژیم ننگین وقاتل شروع شده .و سحر نزدیک است .مردم ایران نترسید نترسید ماهمه باهم هستیم . مرگ بر خامنه ای جلاد
جمعه 5 تیر 1388

BEHNAM... - ایران - تهران
سید اکبر ... تو میخوائ کشورو درست کنی؟! با عزیزان بسیجی حتمن!!
شما هنوز نمیتونی با یک گروه از جوانان کشور که سلیقهاشون و طرز فکرشون با شما فرق میکنه تو یک جامعه زندگی کنی.اسمشون را گذاشتی فاسد.به زور چماق میخواین بفرستین بهشت همه رو...متاسفم براتا
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
سید اکبر - ایران - تهران
شما مواظب شلوارت باش نیقته. هر چند اگر هم بیفته چیزی برای دیدن نیست. بعید می‌دونم شما بسیجیها مرد باشین!
جمعه 5 تیر 1388

msnam - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
ببین اکی اگر تو فکر می کنی این قدر از عقل و شعور فارغ استی که 100٪ اختیار خودتو خونواده ات و کشورت را به دست یک شخص بدهی (ولی فقیه) در حکومت اسلامی جدید فکر نکن فرزندان اولین دموکراسی دنیا متل تو ب...عورند. در ضمن نمی دونم بچه داری با نه؟؟؟ ولی بابای من انقلابی و کشته مرده خمینی بود و براش کشته و لت و پار شدن مخالفان خمینی به دلیل طرز فکر مختلف اهمیت نداشت. ولی می دونی چی شد؟؟؟؟ برادر من در کوی دانشگاه کشته شد . من به 4 سال زندون رفتم؟؟؟ بابای من هرگز فکر نمی کرد بچه هاش نظررشون و حتی خودش بعد از چند سال عوض بشه!!! می دونی بابای من چکار کرد؟؟ خود کشی!! با سم!!
امیدوارم وقتی بچه های تو هم تو دانشگاه یا خیابون با ... کشته شدند به دست احمدی نژادها دوباره بیایی نطرتو اینجا بزاری!!! می بینی و دیدم که خیلی ها در گذر زمان تغییر کردند!! نمونه زنده اون پسر خزعلی !!
مطمپن باش فساد دینی اقتصادی و اجتماعی جکومت اسلامی کودتا آنچنان کمر شکن خواهد شد و سریع خواهد بود که به زودی اشکاتو می بینم.
جمعه 5 تیر 1388

abbasuk - انگلستان - انگلستان
محمدتون که خانم باز بود 100تادختر 8و9 ساله دورش بود .حالا یعنی مخوای اونجورش کنید دوباره ؟دمت گرم
جمعه 5 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
سید اکبر - ایران - تهران
از تو و اح...ایی مث تو که احمدی نژاد رو دوباره انتصاب کردند ، از صمیم قلب ممنونم . مطمئن هستم که میلیاردها دلار پول و میلیونها نفر کار انرژی اگه صرف میشد ، نمیشد اینطوری سید علی گدا و بساطش رو اینطور به گوه بکشه و دنیا رو اینطور با مردم ایران همدل و همراه کنه . انشالله بعد از گور به گور شدنتون ، به اون امام گور به گور شده اتون میپیوندین و اونجا به اصل نکبت انقلابتون میرسین . مرگ بر سید علی شیره ای چلاق الاغ مفعول
جمعه 5 تیر 1388

gholam33 - ایرلند شمالی - دری
اگر یک اخوند با غیرت و شجاع درمیان اخوندهای ایران باشه همین علیخانی است . چون بارها دیده ام که همین جور تند صحبت کرده و مجلس را بهم ریخته دمش گرم.از هیچ کس و هیچ چیز هم واهمه نداره.و بی غیرت تر از همه خامنه ای است و بعدش سید اکبر ایران تهران که جدش بزنه تو کمرش
جمعه 5 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
سید واست زیاده .همون اکبر
بابا تو چرا مغزت تو شلوارته اخه؟ همش پیرامون تن و لباسو .برو بابا بده مغزتو تعمیر کنن.اه اه حال ادم بهم میخوره از شماها
جمعه 5 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
سید اکبر - ایران - تهران
نمی خواستم جوابت روبدم ولی نشد.شما یا زمان انقلاب به دنیا نیومدی بودی یا اینقدر کوچک بودی که یادت نمی آد مردم چی می پوشیدن.زمان خمینی ٬خانمها مانتو تا سر زانو می پوشیدند با جوراب نازک رنگ پا یا مشکی.مانتوی گشاد و بلند بعدها حدود سال 67مد شد.نشون به اون نشون که چادری ها هم کلوکه را گذاشتن کنار و چادر شرمن سرشون کردن.
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
آیا این برازنده ملت ایرانه که مجلس شورای ملی آن هیچ تفاوتی با طویله نداشته باشه؟
یک مشت لاشخور و خوک و قاطر کهنسال عمامه به سر و ریشو به عنوان نماینده مردم منتصب شده و در این طویله عرعر میکنند و بجای احقاق حقوق موکلینشان یعنی مردم ایران نقش تمام عیاری در دفاع از این حکومت نامشروع و سران منفور و فاسد آن را ایفا می کنند.
این وکلای بی شعور و ابله و متقلب و جعلی مجلس باید یک مرتبه نام طویله ای را که در آن چرا و نشخوار میکنند از مجلس شورای اسلامی به طویله حیوانات بی شعور اسلامی.
جمعه 5 تیر 1388

treepach - آنگولا - آنگولا
آقای اکبر طالبانی، مملکت ارث بابات نیست، مردم گوسفند نیستن که بخوای بسپریشون دست چوپونت که راه و چاه نشون بده. همین شما ها رو دو هفته بفرستن خارج که ببینید آزادی یعنی چی همونجا از دست امثال خودتون در می رید و می مونید. بابا چرا زور می گید؟ هیچ جای دنیا، هیچ زمانی از تاریخ حجاب اجباری نبوده، مشکل تو پوشش اسلامیه بدبخت نفت این مملکت رو دادن یه مشت آدم خریدند که تو رو ببره چرا ما رو هم با چوب بزنه. برگشتیم به حکومت دینی رنسانس که حالا داره اتمی هم میشه. اینقدر فشار بیارید که مثل رنسانس ملت مسجد ها رو آتیش بزنند. دین زوری نمیشه. هیچی زوری نمیشه.
جمعه 5 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
سید اکبر ...ک بر سرت که مغزت اینقدر فاسده! تو مریضی.
جمعه 5 تیر 1388

ارتا - ایران - بجنورد
با سلام تو رو خدا یکی از دوستان بگه چه جوری می شه فایل های یوتوب در وبلاگ قرار داد مثل همین حالت
لطفا کمکم کنید
جمعه 5 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
سید اکبر - ایران - تهران

لعنت به تو و به اربابت میمون انتری نزاد.
جمعه 5 تیر 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
سید اکبر - ایران - تهران
اولا اون امامت را انگلیسها اوردند رهبرش کردند که ب...نه به این مملکت که اونهم سنگ تمام گذاشت. دوما این سی سال که حکومت دست شما الاغ ها بود چه غلطی کردید که تازه یادتون افتاده درستش کنید. سوما دیگه اون ممه را لولو خورد که بتوانید بمردم زور بگید. یک نمونش را دیدی که یک ملیون یا بیشتر امدن تو خیابون که بشما ا..ق ها نشون بدن دیگه مسجد جای ...زیدن نیست.
پس خ...ه شو برو تو سایت علی چلاق دستمال کن که یک چیزی بهت بماسته.
جمعه 5 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
بخدا ما مردم باید با همبستگی سراسری فقط بر علیه نظام آدمکش جمهوری و حکومت اسلامی بلند شیم و خواست همه احاد ملت باید یه حکومت سکولار لائیک باشه،وگرنه تا ابد همین آشو کاسست!!!
جمعه 5 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
سید اکبر - ایران - تهران
عقاید تو و اربابهات از یک جا ریشه میگیرن اونهم محلیه که تمام فکر و ذکر شماها از اونجاست همه چیز را از از همون دیدگاه میبینید، و اونهم زیر شکمه. البته اینهم علت داره، کسانیکه در نقاطی بدنیا اومدن که خودتون بهش میگین خانه ع..اف، سر سفره هایی نشستین و نون خوردین که توش نون از راه قاچاق، دلالی محبت، فروش زنها و دختران، دزدی، قمار و هر خلاف دیگری وارد شده اما یک لقمه نون تمیز و پاک و حاصل زحمت و شرافت تا امروز از گلوی شماها پایین نرفته. خوب این عادیه که بیای تو روی ملت نگاه کنی و اینطور با وقاحت و بیشرمی بخونهای ریخته شده جوونها توهین کنی، خودت برو جلوی اینه و از خودت بپرس یک ادم حلال زاده از این کارها میکنه؟ لازم نیست بیای و بما جواب بدی ،ماها سی ساله شماها را شناختیم و جواب را میدونیم، به خودت نگاه کن و پاسخ را بخودت بده.
جمعه 5 تیر 1388

parvaz88 - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
نوبت تو هم می رسه ریزه خوار مزدور بی سواد. آسیاب به نوبت اول گنده هاش بعد جوجه هایی مثل تو
جمعه 5 تیر 1388

loco - ... - ...
سید اکبر تو ...زیادی میخوری بی ن...س گورتونو گم کنین برید بی همه کسا
جمعه 5 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
سید اکبر - ایران - تهران
اصلا این که تو بدنیا اومدی نتیجه یکی از همین (خواسته) های بد بوده.!!
جمعه 5 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
سید اکبر - ایران - تهران
این رو بدونید که ما میخواهیم.......
-------------------------------------
یه همسایه داریم .... قشنگی داره به اسم "اکبر" که با دیدن اسم شما در این سایت، من اونو "ســـید اکبر" صداش میکنم ؛ "ســـید اکبر" خیلی بازیگوشه!!
جمعه 5 تیر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
خاک توی سر کسیکه این مردکه بیسواد طرفداریش را بکنه.
جمعه 5 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
تو که اسمت میگه .....با یه فرد عرب هستی . حالا معلوم هم نیست که ... به زور بوده یا میل . ولی در مورد خواسته ات که میگی می خوای ایران رو به زمان خمینی برگردونی بایس بگم ..ک تو سرت که همه مردم پیشرفت می کنن تو و امثال تو تازه سعی داری پسرفت کنی . اینو هم تو گوشت فرو کن که فساد الان از زمان خمینی و خاتمی هزاربار بیشتره چون دولت جوونها رو می ترسونه که برن خیابون و همگی دنبال خونه خالی ان . سوما اینکه تا خون ایرانی تو رگ ماست تو و امثال تو فقط بایس خواب ایلام ناب محمدی رو ببینی . درضمن تو که مارک سید خوردی و به دنبال اسلام ناب محمدی هستی معلومه یه برده ا...ه تشریف داری . پس دهنتو ببند و تو توهمت اسلام ناب محمدی رو دنبال کن
جمعه 5 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
odin - بلژیک - انتورپن
واقعا گل گفتی . حال کردم . جالبه همه واقعیت رو میدونن ولی این احمق ها با اون رهبرشون خودشون رو زدن به خریت محض .
رهبرشون تازه ادعا می کنه این همه ایرانی رفتن پای صندوق رای که به نظام رای بدن ! هنوز خبر نداره این همه مردم رفتن پای صندوق رای که یه (نه) بزرگ به رهبر و نوچه سوگولیش بدن . حالا این سیداکبر و امثالش که پاچه خورای ته صفن که مثل س.. ...ق ..ق می کنن . البته حاشا از نجابت ..گ.
جمعه 5 تیر 1388

miky - انگلیس - لندن
سید اکبر -تهران
شما خیلی بیجا میکنید. این همه کشتار و جنایت و دوذی از این اسلام اخوندی خمینی سر چشمه میگیره. مردم برای ازادیشان وعقیده شون به خیابانها ریختند نه برای اخوندا
جمعه 5 تیر 1388

asal_banoo - امریکا - امریکا
babakohi - parvaz88 - ایران - تهران هلند - هلند
ایول دمتون گرم
شنبه 6 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
سید اکبر - ایران - تهران
تو دیکه چی میگی عصر حجری عقب مونده.تو واقعا از دنیا چی میدونی؟نشستی اونجا حرف مفت میزنی.شما ..ها مملکت وملیت ایرانی رابه جایی رسانده اید که تو هر فرودگاهی که میری تامیفهمند ایرانی الاصل هستی به صورت جداگانه وبا دقت زیاد چک می کنند.وبه چشم یک خرابکار بهت نگاه مکنند.
شنبه 6 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
واقعا که حیف نانوایی که دست اون کفار پیر بیافته.با شاطری احمدی چی میشه.احمدی شب وانت میاره اردها را میبره بازار ازاد میفروشه.
بزودی اون گور به گور شده هم زیر خاک سوسکها وکرمها رهبریش رو میکنند.
سه‌شنبه 9 تیر 1388

elman eldar - ایران - اورمیه
با سلام
خطاب به آقای سید اکبر
با مبارزه کردن با جوانان به عنوان بی حجابی و فرهنگ غربی ایرانی که شما نام میبرید درست نمیشه چرا چون مشکل ایران جمهوری اسلامی است چرا چون کسانی که در پشت ریش و چادر مشکی به ظاهر اسلامی مرتکب آنچنان فسادهای میشوند که حتی خداوند یکتا هم نعمات خود را از این کشور دریغ کرده است.اگر شما دنبال اسلام ناب محمدی میگردید باید بگویم که در هیچ جای جهان نخواهی یافت. پس انسانیت را سرمشق خود قرار ده که قبل از اینکه مسلمان باشی یک انسانی. این را بدان که در این زمان بسیجیانی که هموطنان خود را با اسلحه کشته وزخمی میکنند خائن به وطن ومردم هستند که به دست همین مردم بر روی همین خاک مجازات شدیدی خواهند شد.بسیجیان واقعی آنانی بودند که در موقع جنگ شهید شدند و از وطن خود دفاع کردند که اگر الان میمآندند در مقابل همین اسلام و خامنه ای سنگر میگرفتند که اینجانب هم یکی از آنانم پس اندیشه ای دوباره کن و به صف توده عظیم ملت ملحق شو وگرنه در کنار این شیطان صفتان خواهی سوخت و از رحمت الهی بی نصیب خواهی ماند. والسلام
سه‌شنبه 9 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.