وزارت اطلاعات ایران همکار افتخاری می پذیرد - تشویق مردم به جاسوسی علیه مردم - ویدیو

وزارت اطلاعات ایران همکار افتخاری می پذیرد

 تشویق مردم به جاسوسی علیه مردم

Mandana_de - المان - مونیخ
وائ..............چقدر خندیدم این فیلم اخره خندهست ....بعد از مدتئ کلئ خندیدم........
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

b_0611 - امریکا - سن انتونیو
من تو کار این سیاست موندم من خ...ر احمدی خامنیو ...دم .که چطور مردم بد بخت خام میکنن میکشم میکشم هرکه برادرم کشت
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
همه اینها نشون دهنده اینه که رژیم شلوار خودشو قهوه ای کرده٬خاک تو سرتون با این مملکت داریتون.خاک تو سر هر چی ادم فروشه پسته.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

سمکو علیار - سویس - ژنو
به وزارت اطلاعات ایران پیشنهاد میشود که افراد خودرا طبق معمول از بین همکاران پری بلنده استخدام نمایند.!!!
www.paribolandeporn.com
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

karl marx - انگلیس - لندن
این رژیم چقدر خار و ذلیل شده که دوباره مثل سال 60 به این روش رو اورده.این روش مال 30 سال قبل که میر حسین نخست وزیر بود.نه مردم همون مردمندو نه رژیم ان استحکامو داره.تا خون تو رگهامون میگیم : مرگ بر جمهوری اسلامی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

(M.Q) UK - انگلستان - منچستر
جمهوری اسلامی خرج کرده !!!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

tara26 - المان - ف....
دوستان عزیز این نامه از طرف یکی‌ از جوانان ایرانه و انتظراتی که از ما خارج نشینان دارند:
ما از شما در خارج کشور چه میخواهیم
ابتدا از لحن کلامم در این نوشته عذرخواهی می کنم. این مطلب را از تهران و در شرایط ضعیف جسمی و روحی، از قول مردم داخل ایران، برای شما، ایرانیان و سایر مردم خارج از ایران، می نویسم. به گمانم در زمان حاضر این مطلب برای سرنوشت ایران بسیار مهم است. به قول ناپلئون، میان پیروزی و شکست فقط یک گام فاصله هست. ما اکنون دقیقا در همان مرز بحرانی قرار داریم.

امشب بر روی پشت بام تنها بودم. من بودم و چند خانه آن طرف تر، صدای دختری جوان که با تمام وجود الله اکبر می گفت، صدایش از جنس ندا بود، پس من هم با تمام انرژی باقیمانده ام فریاد زدم؛ داد کشیدم «نترسید! نترسید! ما همه با هم هستیم.» اما من نامرد هم بعد از حدود نیم ساعت خسته، کمی نا امید، کمی ترسیده از روی بام پایین آمدم. و اما صدای آن دختر هنوز می آمد «ایرانی با غیرت، حمایت، حمایت.»

این حرف ها، حرف دل مردم اینجاست، به من اعتماد کنید، راست می گویم. این چند روز همه جا بودم و با تمام وجودم اوضاع ایران را لمس کرده ام. اینجا در تهران، مردم کمی ترسیده اند. در گوش ملت خوانده اند که بسیج خانه ها را شناسایی و شبانه حمله می کند. ویدئوی دیروز سی ان ان، که صدای جیغ چند خانم از یک خانه را نشان می داد، به این باور کمک کرده. مردم ترسیده اند مرگ ندا مردم را بهت زده کرده است. رسانه های وابسته به حکومت جنگ روانی بسیار شدیدی را شروع کرده اند. امروز همه جاقدم به قدم لباس شخصی گذاشته بودند. امروز دلم خالی شد وقتی دیدم فقط چند هزار نفر به ٧ تیر آمده بودند. به خدا ما تمام تلاشمان را کرده ایم. حالا زمان بسیار بحرانی است. همرزمان من در پشت جبهه! ما به این موارد نیاز فوری داریم. اگر نفرستید باخته ایم، گمان می کنم اگر در این شرایط اقدام عاجلی نکنید، دشمن ما را به شدت سرکوب می کند.

١. امروز از چند نفر شنیدم که ما نمی توانیم پیروز شویم. به ما روحیه بدهید، باید با ذکر موفقیت های حاصل شده (که تا همین جا هم فراوان و بسیار با ارزش است) به ما انرژی بدهید. مگر مشروعیت زدایی از این حکومت کم کاری است! مگر متحد شدن ایرانی ها کم چیزی است؟ امروز فرمانده سپاه تهران به علت سرپیچی از اجرای فرمان سرکوب، دستگیر شده؛ مگر این موفقیت کمی است. اینها را برای ما تکرار کنید. به ما روحیه بدهید
٢. مردم ترسیده را به مبارزه های کم یا بی هزینه (!) دعوت کنید (مثل خارج کردن پول از بانک ها، باور کنید حکومت شرایطی را بوجود آورده که حتی پوشیدن لباس سیاه در اداره پر هزینه است تا چه برسد به اعتصاب. لطفا به ما ایراد نگیرید، ما یک هفته هر چه توان داشتیم گذاشته ایم، ما را درک کنید. فکر کنید ببینید چطور می توان آن روستایی را تشویق کرد تا پولش را از حسابش بیرون بکشد.

٣. نگذارید سایت های رژیم اراده و روحیه مردم را خورد کنند. چرا حمله به فارس و . . . را ادامه ندادید، خواهش می کنم فعلا کمی مثل خودشان باشید. امروز فارس را می خواندم. نگذارید اینطور سم پاشی کنند، با نصب پلاگین رِلوداِوری برای فایرفاکس این سایت ها را از کار بیندازید.

٤. تلویزیون ایران برای ایجاد ترس و نا امیدی در مردم، در یک اقدام نمایشی از مردم خواسته که عکس تظاهرکنندگان را برای حکومت بفرستند. برای ما توضیح دهید که مگر فیلم ها و عکس ها را خودمان همین حالا روی اینترنت نگذاشته ایم. اتفاقا این نقطه قوت ما است، نباید بترسیم. این کار صدا و سیما جنگ روانی است.

٥. حکومت نیرنگ باز توانسته دولت ها و حتی رسانه های غربی را با اتهام های بی اساس (مبنی بر اینکه محرک آشوب ها هستند) در موضع دفاعی و انفعالی ببرد. عمیقاً از رسانه ها بخواهید که اخبار ناقص ما را پخش کنند، دولت ها به خصوص دولت اوباما نباید بی طرف بماند، نبایدمردم را به حکومت بفروشد، جهان باید یکپارچه از حکومت بخواهد که انتخابات دیگری برگزار کند. ما تمام تلاشمان را کرده ایم، دنیا باید ما را درک کند. عدم حمایت صریح اروپا و آمریکا از ریاست جمهوری احمدی نژاد بسیار راهگشا است. به اوباما بگویید ما را نفروشد که این حکومت آنها را نیز فریب می دهد.

٦. احتمال دستگیری موسوی، کروبی و خاتمی هر روز بیشتر می شود. کاری کنید. رسانه های خارجی باید هزینه دستگیری این افراد را بالا ببرند

پنج‌شنبه 4 تیر 1388

n.shina - المان - هامبور+
وای خدا ادم نمیدونه بخنده .گریه کنه.یا خجالت بکشه.اخه اینها چی فکر کردند که مردم ایران بلا نسبت الاغند.ارواح بابای گوربه گور شده شون همینجوری با مردم برخورد میکنند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
دوستای ناباب یعنی خامنه ای/ حسن نصرالله/ چاوز/اسد و و تمام بردگان ولایت فقیه
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
رد پای حزب الله لبنان در کشتار جوانان غیور ایرانی‌ . لبنانیها تلافی کردندhttps://www.goftaniha.org/
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

fanishal - امریکا - سنفرانسیسکو
بچه ها دقت کردید بازم مثل همیشه ادم هائ را که می خوان خلاف کار معرفی کنن اسم های اصیل ایرانی مثل منوچهر هوشنگ ... روی این ادم ها می ذارن. در هر حال این فیلم خنده دار نشون می ده که این حکومت چقدر شعور و قدرت تفکر مردم را دست کم گرفته. باید از تلفن های عمومی اینقدر بهشون زنگ زد و اطلاعات این بچه بسیجی ها را داد تا کلافه بشن.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
البته این فیلم جدید نیست و مال وقتیه که دکتر هاله نظری اینارو دستگیر کرده بودن . اونوقت من تو ایران بودم و این مزخرفات رو از تلویزیون ایران دیدم . بهرجهت یه ضرب المثل تهرونیه که میگه :‌ قمار باز اگه نگه به تخمم که کونش میسوزه . حماقت ُ‌و قاحت و شقاوت - سه اصل لاینفک جمهوری اسلامی - بوده - هست و انشالله که به خواهد بود نینجامه و قیام بابکان جوان ما جواب بده . مرگ بر رژیم فاشیستی سید علی گدای الاغ چلاق مفعول و شیره ای . پاینده ایران - جاوید نام شهدا و مبارزان راه آزادی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

vida_d39 - المان - لندزود
وای خدایا مردم شما ه اینقدر در فریب دادن مردم حرفهای هستید جرا برای ساختن جین فیلمی ائنقدر ابتدائی عمل کردید به قول خودتون این ملت ایرانی بسیر هوشیارند مگه اینکه امثال مثل خودتون دکتر چنین چرندیات باور کنه فعلا که ائن ملت به شما اطمینان نداه انتخابات بهانه انقلاب بود و این و خود ملت ایران میخواد نه کشور دیگه ابلهای جانی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
آی هر نوع فوحش که در فرهنگ کوچه و بازار ایران زمین است نثار .1.تهیه کننده این کلیپ.2.کلیه بازیگران.3.صدا بردار و و نور پرداز.4.اقای خامنه ای.5.کلیه کسانی که با این کلیپ حال کردند6.شخص رایس اطلاعات..7.تمامی افراد موافق با جمهوری اسلامی.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
وای چه دختر سلیطه ای نکرد اول باداداشش حرف بزنه...یا به بزرگترش بگه..یا زنگ بزنه 110....زرتی زنگ زد اطلاعات....هه هه....اطلاعاتی هام همه مودب....هر کی ندونه من می دونم چه حروم زاده هایی هستن...بهشون بگن مادراشونم.....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
آقای حیاتی ما میدانیم که این صدای خود شماست و بدان که از امروز نه تنها شما بلکه هر مجری دیگری در تلویزوین که تا الان مانده و به نفع دولت تروریستها صحبت میکند در دل ما جایی ندارد و ما همه خاطراتی که با اخبارها و برنامه های جنابعالی داشتیم از امروز به خاک سپردیم . حتما میخواهید در دولت جدید هم مجری باشید پس از الان خیانت به مردم را کنار بزارید . این دولت رفتنی است
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
احمدی نژاد برای کشورهای جهان اول بهترین گزینست. اینجوری اسلحه هاشون بهتر فروش میره. اتفاقا اگر هم دست اونها جایی تو کار باشه امثال اون زن که زنگ میزنن گزارش بدن میاافتن زندان! نگرانم...نگرانم که دو سال پیش اخیرین باری بود که رفتم ایران. نکنه امریکا بخواد یه طالبان دیگه تو منطقه درست کنه. برای ایران و هموطنانم دعا میکنم.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
در ضمن حالاکه خیابونای تهران رو میبینم بالاخره فهمیدم چرا اراذل و اوباش رو پارسال جمع کردن!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
مسلمان ایرانی
متاسفم از اینکه تو دست اون جنایتکارها بودی وخوشحالم که برگشتی خیلی نگرانت بودم . درود به شرفت
انتی اسلام از برادرت چه خبر ؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
وای که نمیدونم چی بگم
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
این چرندیات فقط به درد یک مشت بسیجی انگل و آشغال و پاسدار مزدور جنایتکار و عوضی های که میرن نماز فتنه جمعه میخوره.
کثافتهای جاسوس یه عمره همه حرکتهای مدنی مردم رو برای رسیدن به آزادی و دستیابی ما به حقوق مدنی و ابتدائی ترین خواستهایمان به خزعبلات و مزخرفاتی نظیر استکبار جهانی و صیهونیسم وصل میکنند. مستکبر تر از این ملاها و حکومت استکباری جمهوری کثیف اسلامی مگر می شود پیدا کرد؟
این یابوهای ریشو هنوز بعد از 30 سال گمان میکنند با این شگردها می توانند مردم را فریب داده و مطیع اوامر ضد بشری خودشان گردانند.
مرگ بر حکومت فتنه و فساد
مرگ بر جمهوری اسلامی محور شرارت بزرگ جهان
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

yasin1985 - ایران - قزوین
چه کسی به فکر مردم است؟؟؟
ایا شما که در انسوی مرزها هستید و به گذشته اجدادیتان پشت پا زده اید به فکر این مردم هستید.
اینکه عده ای وارد حریم ما شوند گناهی است نا بخشودنی واینکه عده ای هم به روی هموطن خود اسلحه بکشند نیز عذر بدتر از گناه است.
حال این افراد در هر لباسی که میخواهند باشند فرقی نمی کند
خواه بسیجی باشند وخواه اشوب طلب وحتی مخالف رای انتخابات
امیدوارم مردم به خود بیان و بیند که چگونه از اب گل الود نهنگ صید می کنند
کاری نکنیم که فردا تاسف ان را بخوریم
این صحبتی است که من با مهندس موسوی نیز در میان گذاشت ولی ایشان همچنان مصر بر عقاید خویش است
جمعه 5 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
وای خدای من اینها چقدر مردم را احمق تلقی میکنند . ای بی پدر مادرها .هرچی فوش هرچه ناسزا که فرهنگ لغت فارسی هست را حواله میکنم به سید علی خامنه ای جنایت پیشه ذلیل و دژخیمان واراذل اوباش او که در سطح ایران مشغول پرپرکردن این گلها یعنی جوانان ایران هستند. ننگ ابدی باد بر هرکس که سکوت میکند وچشم براین جنایات میپوشد. ...به امید یک جمهوری فدرال ایران که کاملا آزاد وسکولار است .وبراحتزاز باد پرچم سه رنگ شیرخورشید نشان که چندصد سال پرچم ایران است وبه سلطنت ربطی ندارد.
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
دلشون خوشه انگار مردم خیلی به رسانه دروغ اعتماد دارن
اگر یکی اطلاعات سرکاری بده چی؟
جونهای الان آدمهای 30 سال پیش نیستن ضمنن چطور هر چی روشنفکره بقول همین ویدیو مخالفشه اینها واسه همینکه با دونستن مردم و علم آموزی مخالفن چون با جهل بیهتر میتونن یارگیری کنن وکارشون رابه پیش ببرن.
هم میهنان اگر مهرهای پازل رو که طی این چند ساله در منطقه وجود داشته کنار هم بگذارین میبین مغزی پشت پرده این طرح کودتا هست که به هیچ اصولی اعتقاد نداره و از اسلام سنتی فقط به عنوان ابزاری در جهت اهداف توسعه طلبانه خود بهره میگیرد
این فکر ایران را با پادگان نظامی چند هزارنفره اشتباه گرفته که اینجور خشونت بخرج میده با مردم
منتهی طرحی که چندین ساله پیش ریخته با پارامترهای دنیای امروز اصلا همخونی نداره ضمن اینکه انتظار همینچین عکس عمل بزرگ داخلی و خارجی نداشت .
مقاومت کنیدحق بر باطل پیروز هست.
جمعه 5 تیر 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
این صدای حیاتی نبود حیاتی کسی نیست که تن به این ذلتها بده اون کسی بود که با ریشه از ته تراشیده خبر سقط شدن عجوز پیر خمینی کثیف رو توی اخبار گفت و از همون اول مخالف اینها بود.خدایا چقدر بزرگی مطمئنم که روز خواری و ذلت این قوم متحجر و ظالم نزدیکه.شرمنده و مدیون تمام جوانان معترض وطنمون هستیم.یاد شهیدان راه ازادی گرامی.
جمعه 5 تیر 1388

alialidoustaliali - ایران - ایران
karl marx - انگلیس - لندن
رژیم ایران خار و زار نشده بلکه دشمنانش خار و زار که جیره خور مزدوران انگلیس و افراطیون شیطان پرست که نه دین و نه ایمان و نه صل و نسب دارند شدند . و بدانید شما مزدوران هزاری هم که بر علیه ایران و مردم ایر ان و مسولین ایران بد و بی راه گویید بیشتر خوشحال می شوند چرا که چون با آدمهای درست حسابی طرف نیستند یا .. یا کمفکر یا بی ادب هستند
chkavak - ایران - تهران
و اما توی ای بی ایمان از خدا بیخبر تو هم بهتره هر چه زودتر ..و از ایران فرار کنید ...
جمعه 5 تیر 1388

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
تنها راه نجات این عزیزان گرفتن صدا وسیماست باید همه با هم متحد شن به صدا و سیما حمله کنن.
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
alialidoustaliali - ایران - ایران
ببینم این حرفها رو از خودت گفتی یا کسی هم کمکت کرد راستی گردیت به این ...
جمعه 5 تیر 1388

narmineh - امریکا - سیاتل
اینو برا بچه 2 سالم بزاری نمیشینه نگاه کنه
جمعه 5 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
دیگه گو......دن هههههههههه
جمعه 5 تیر 1388

bab. - آلمان - آلمان
ما نمیترسیم همه باهم هستیم
ما فردا داخل آلمان یه شهر نسبتا کوچیک نزدیک ۱۵۰ ایرانی‌ برای تظاهرات میایم داخل شهر.ای کسانی‌ که از ایران دسترسی‌ به اینترنت دارید لطفا این خبر را به همه مردم بدید که ما اینجا ساکت نخواهیم ماند. در همه جای دنیا ایرانیها میریزن از خونهاشون بیرون از آمریکا گرفته تا اروپا...
جمعه 5 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
دشمن اصلی توی خوده ماست .همین حزب دولاهی های ادم کش .ما مردم باید هر جا ادم فروش و اطلاعاتی دیدیم در جا اتیشش بزنیم .اونوقت حساب کاردست بقیه شون میاد .خائن های کثیف رو..این فیلمها و حرفها هم دیگه ریشش در اومده .ضد مردم و ادم فروش حزب دولاهی باید فکر سوراخ موش واسه خودش باشه . مرگ ونفرین بر شما دروغگوها
جمعه 5 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
شما که اینقدر تیز و باهوش هستید چرا نتو نستید این موج را در نطفه خفه کنید؟ این خودش نشان میده که این حرکت صد در صد مردمی و از توی کشورست.
جمعه 5 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
البته قسمتهایی از این فیلم که مربوط به چگونگی مجاب کردن پسره به همکاری بود از جمله نوازشات مربوطه با باطوم و کابل به خاطر بینندگان زیر 18 سال حذف شده.
البته الان موقع خوبی مه هرکی با هرکی خرده حساب داره زنگ بزنه113
جمعه 5 تیر 1388

fardi - کانادا - هانوور
alialidoustaliali - ایران - ایران
کم شعور.....بیمار و بیکار و بیچاره.
جمعه 5 تیر 1388

saeed30 - انگلستان - لیدز
من فکرکنم این آخوندها سیگاری می کشند بعد خیالبافی میکنند.آخر سوتی صدا و سیما بود.یعنی هنوزم تو ایران مردمی هستند که این ک شعرها را باور کنند؟فکر کنم آره وگرنه چرا به احمدی گشاد رای دادند
جمعه 5 تیر 1388

sooske siyah - ایران - تهران
واقعا شرم آوره. چه افتخار هم میکنند! البته از یک مشت ملخ خور بیش از این نمیشه توقع داشت.
جمعه 5 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
من در تعجب هستم از یک چیز
آقایان قدیمی دوبله مانند حسی عرفان و و و ... چرا میان و اینجور میشن بازیچه دست این چپاولگرها..
ما نفهمیدیم اینها کدوم وری هستند؟؟
نون به نرخ روز خوردن هم اندازه داره بابا
جمعه 5 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
اقا من الان سعی کردم این شماره رو از اینجا بگیرم بلکه یه ذره از خجالت خانوم اقای خامنه ای و پروین احمدینژاد در بیام اما نتونستم بگیرمش کسی میدونه از خارج چطوری میشه به اینها زنگ زد؟
جمعه 5 تیر 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
لطفا شماره موبایله خامنه ای هم قرار بدین
جمعه 5 تیر 1388

romaanaa - امریکا - ویرجینیا
مثل اون کارتون راهنمایی رانندگی‌ حتما اینم جواب میده
جمعه 5 تیر 1388

ssetarehs - امریکا - سن انتونیو
قاصد روزای ابری داروگ کی می رسد باران؟
tara26 - المان - ف....
عزیزم
پایت را به خاطر همه ی خستگیهایت می بوسم. تو سنگ تمام گذاشتی من هزاران بار ترا دیده ام که کتک می خوری فرار می کنی نفست بند می اید دوباره بلند می شوی فریاد می زنی می کشندت خونت به جای فریاد بیرون می زند از سینه ات وچشمهایت را نمی بندی و چه خوب می کنی که تماشایم می کنئ نگاهم کن با همان چشمها مبادا خطای بکنم و ترسئ زیر پوستم بنشیند نگاهم کن تا خجالت بکشم اگر شبی تن به ذلت بفروشم و ارام بخوابم ارام برخیزم و انگار که هیچ به هیچ.
تارای عزیزم به شرافتم سوگند که برای ازادی ایران خسته نخواهم شد شاید در این میان نفسی تازه کنم اما این برای شروعی دوباره خواهد بود.
گفتی که یک دیار هرگز به ظلم و جور نمی ماند بر پا و استوار هرگز هرگز
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
کسی نیست به متقلبین زورگو بگوید که اخه خنگهای خدا دیگران اینهمه فرصت داشتند که خدمت شما ها برسند جوری که نفهمید از کجا خوردید
حالا تو این موقعییت بیان به مردم گیر بدن خاک تمام عالم بر سر ابلهان و سفیهان و کذابان عالم از خدا نمی ترسند به خدایی خودش هیچ زمان زجر و عذاب دشمنترین دشمنان را نداشتیم اما چنان ناجوانمردی و تقلب و فریب
به اسم خدا از این جانیان کذاب دیده ایم که برای دیدن عذاب دنیایی و اخروی آنها لحضه شماری می کنیم
آن روز که از دهشت ان روز بزرگ تمام سر ها خاشع و خاضع در برابر پروردگارشان سر فرود آورده و منتظر نامه اعمال خود هستند چه بد روزگاری این جانیان خدا نشناس دارند و قبل از آن چه بد روزگاری در این دنیا دارند
لعنت ابدی برتمام خاینین دجال کذاب فاسد که از خدا هم دست نکشیدند و ساحت مقدس او را بدنام کردند و چه غافلند این دجالان کذاب خدانشناس
شنبه 6 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
خیلی پر رو هستند رو خانمهای جمشید را سفید کردند.
سه‌شنبه 9 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.