سرتیپ فضلی: ۸ بسیجی در حوادث اخیر کشته شده‌اند

سرتیپ فضلی: ۸ بسیجی در حوادث اخیر کشته شده‌اند

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران اعلام کرده است که در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران ۸ نفر از نیروهای بسیج کشته و ۳۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

سرتیپ علی فضلی عصر روز چهارشنبه 3 تیر (24 ژوئن) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "حدود ۳۰۰ تن از عزیزان بسیجی در حوادث گذشته توسط چاقو، قمه و شمشیر مجروح شده اند و حدود ۸ نفر از این عزیزان نیز در دفاع از مردم تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند".

در روزهای اخیر شایعه ای در شبکه های اجتماعی اینترنتی فارسی زبان منتشر شده بود مبنی بر اینکه علی فضلی به دلیل تمرد از دستورات مربوط به اعمال خشونت علیه معترضان به نتیجه انتخابات، دستگیر شده است.

به نظر می رسد یکی از دلایل برگزاری کنفرانس خبری روز چهارشنبه، نشان دادن نادرست بودن این شایعه بوده است.

سرتیپ فضلی در این کنفرانس خبری گفت: "در صورتی که عناصر اصلی و عوامل بروز اغتشاش و آشوب های اخیر در مسیر عقلانیت قرار نگیرند و همچنان به ارتکاب اعمال مجرمانه، ضد انقلابی و مغایر با امنیت ملی کشور مبادرت نمایند، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج در برخورد قاطع با آنها درنگ نخواهند کرد".

او اضافه کرد: "تن دادن به قانون و تسلیم شدن در برابر اراده و خواست ملت ایران تنها نسخه ای است که می تواند در شرایط فعلی باعث نجات فریب خوردگان و پیاده نظام استکبار جهانی گردد و لذا ما به آنها توصیه می کنیم تا دیر نشده به دامان پر مهر و عطوفت نظام اسلامی و ملت بزرگوار ایران بازگردند و بیش از این خود را بازیچه دست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نسازند".

نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی تمامی رفتار و حرکات عناصر فعال در این صحنه را به طور دقیق رصد کرده و تحت کنترل دارند

سردار فضلی

سرتیپ فضلی همچنین با بیان اینکه پروژه تخریب و اغتشاش و سلب امنیت و آسایش مردم شکست خورده است، افزود:"هم اینک نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی تمامی رفتار و حرکات عناصر فعال در این صحنه را به طور دقیق رصد کرده و تحت کنترل دارند و در صورتی که اقدامی غیرقانونی و خلاف خواست مردم از خود بروز دهند باید در انتظار برخورد قاطع و قانونی از سوی نیروهای مدافع قانون و آرامش در جامعه باشند و من از دریادلان بسیجی تشکر می کنم که در مقابل اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم و سرد جانانه ایستادگی کردند تا مردم شریف ما امنیت و آسایش خود را دوباره بدست بیاورند".

او اضافه کرد:" برخی از اراذل و اوباش متواری هستند، اما فرزندان ملت بی‌گمان آنها را به مجازات خودشان خواهند رساند".

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران رسانه های غربی را متهم به فضاسازی در مورد حوادث اخیر کرد و گفت: " متاسفانه شاهد بودیم که برخی از رسانه‌های بیگانه، مستقیم و غیر مستقیم به هدایت فرماندهی آشوب ها می پرداختند که امیدواریم با حماقت خودشان بیش از این مردم ما را عصبانی نکنند، ما این حوادث را از ذهن خودمان دور نمی کنیم و در روزی که لازم باشد برخی مسایل را بر زبان خواهیم آورد و باید از کسانی که با بی توجهی به قانون و فرمایشات دلسوزانه مقام معظم رهبری مسبب اصلی این فجایع هستند پرسید مسئولیت این خون‌های ریخته شده با کیست و این همه مجروحین و مصدومین را چه کسی پاسخگوست"؟

سردار فضلی افزود:" در جایی کسی تیر می‌خورد و هنوز اصل حادثه مورد شبهه است که می‌بینیم به سرعت تصاویر آن در رسانه‌های غربی پخش می‌شود، اما در موقع مقتضی حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند که چه کسانی پشت این قضایا هستند".

تصاویری از کشته شدن تعدادی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اخیرا در اینترنت منتشر شده که تأثیری عمیق بر افکار عمومی مردم در کشورهای مختلف گذاشته است.

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
سگ بمیره با بسیجی بمیره....برا ملت یکی هست .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

farnooshee - انگلستان - لندن
به جهنم ایرانی کوشهای خائن و کثیف
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
خدا رو شکر.با این که مخالف کشته شدن آدما هستم ولی‌ این دفعه رو اگه راست باشه از ته دلم شاد شدم، چون عزیزان بسیجی‌ کشته شده به جمع بقیهٔ تروریست‌ها پیوستند.انشا‌الله روزیه مجتبی خامنه‌ای،پدرش،عنتری نژاد و مصباح یزدی باشه.بدونید که خون بردرا و خواهر هامون یقهٔ یکی‌ یکیتون رو میگیره.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
فدای سر ملت که به درک واصل شدن کسانیکه با مردم و با زن و بچه مردم این رفتار وحشیانه را دارند باید تکه تکه بشن بامید خدا تمام لباس شخصیها بسیجی هستن و نوبت انتقام گرفتن ما رسیده منتظر باشید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

reza2s3 - المان - اولم
ترا بخدا قیافه این .......نمیدونم چد بگمو نگاه کنید.
اخر خدا ما چه گناهی کردیم که باید کفاره بدیم....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zemestan1 - بلژیک - بروکسل
کثافتهای پست دروغگو خیلی بی وجدان و رذلین بلژیک بروکسل
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
در جنگ بین حق و باطل و لشکر امام حسین و لشکر ابن زیاد هم از لشکر ابن زیاد زیاد کشته شدند در حال حاضر هشت نفر چیزی نیست اینها که مقابل مردم می ایستند برای ترکیدن تربیت میشن و هر روز هم خودشونو میترکونن و هم مردم بیگناه پس جون اونا ارزشش همونیه که خودشون تعریف کردن اما خونهایی که از ایرانیان برحق ریختن مثل هفتاد دو تن در کربلا ست هر کدام آنها یعنی کل بشریت آزاده و این غیر قابل انکار است
این شهدای به خون خفته ومجروح این جنگ نا برابر بدون اسلحه و امکانات حمایتی از قدرت ظالم و متقلب حیله گر به میدان آمدند و با دست خالی حتی دفاع هم از خود نمی کردند این مزدورانی که با تمام تجهیزات و ستم به حق خواهان حمله کردند راهشان بسوی جهنم است وای بر خانواده ی آنها که چنین فرزندانی تربیت کردند که به روی مردم خود بایستند و به آنها خیانت کنند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sheyvar - ایران - تبریز
دامان پر مهر و عطوفت نظام اسلامی = کشتار ها - سر به نیست کردن ها - انواع تهمت افترا انگ ها - ولایت مطلقه وقیح - دزدی ها - دروغ گویی ها - انواع فیلترینگ ها و خفگانها - و الا ماشالله . . .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
دوستان خواهش میکنم به حیوان محترمی مثل ...گ بی احترامی نفرمایید.وبسیجی کثیف را با..گ مقایسه نکنید.انجمن حمایت از حیوانات
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

یه غریبه - انگایس - لندن
جایه ما رو خالی کنید در کنار خواهران بسیج
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
تو که راست میگی ولی کله سر آدم دروغگو ...
تصحیح میکنم 8 راس بسیجی به درک نایل شدن .
با تقدیم احترام به شهدای آزادی و سرور شهیدان ندا
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

b_0611 - امریکا - سن انتونیو
انشالا این ۸ تا بشه هشت هزارتا و همشون به درک واصل بشن
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
یکی نیست به این گزنه بگه آخه حمال ، توهم ، گون چی رو میخوای به اطلاع مردم برسونی مردم که توی خیابونا دارن به دست ناپاک شما ها کشته میشن .
شریعتی راست گفت خدایا منو خر کن ولی گیر آدم خر ننداز
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
شما چرا به سگ توهین میکنید دوست عزیز؟؟؟؟ هر چه انگل تازی کمتر بهتر
دستشون درد نکنه ای کاش 80000 تا شونو نفله میکردن...
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zayanderood - نروژ - برگن
فقط 8 تا ؟؟؟ انشاالله این درکسری را تظاهرات بعدی جبران می کنیم !
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

madrid - ایران - قزوین
حالا ببینید براشون مراسم سالگرد هر سال می گیرن به خوانوادشون کلی میرسن
اون تیکه رو کلی خندیدم ُ به درجه رفیع شهادت نایل شدندُ اینا جاشون ته جهنمه
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
آقای سرتیپ یکیشونو یادت رفت بگی‌...
همونی که تو غرب تهرون لگد مالش کردیمو توی جوئ آب اندختیمش....اینقدر زدیمش که ...ش کرد تو خودش.... بعدش بدون شلوار فرستا دیمش خدمتتون چرا اونو نمیگی؟؟ ها.تازه نوبت تو هم می‌شه به این زودیها.... ولی‌ لا شتو این دفعه میفرسیم .....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
به درک 8 لاشخور کثیف کمتر....مرگ هر تروریست اسلامی به مفهوم زنده ماندن تعداد زیادی انسان ازاده.در ضمن نفرت از سگ در اسلام ننگین هست که بهترین حیوان در دنیای حیوانات است و دوست غمخوار انسان... در دینی که جشن ان هم جشن خون است///عید قربان ننگین.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
با امید به اینکه تمام این بسیجیهای اشغال بزودی زود مثل این ۸تا به درک واصل بشوند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zakros - ایران - مرکزی
اگه راست میگه چرا اسامی ان هشت کثافت را اعلام نمیکنه.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
به مردم ایران تبریک میگم
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
فعلا هشت تاشون رفتند به جهنم
کمه !
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
reza2s3 - المان - اولم
بعد از مدتها تواین جریانات خندیدم به این پیامت
elektris - فرانسه - پا ر یس
ای والله کارتون عالی بودبازم از این خبرابهمون بده
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
حاجی باورم نمیشه این خودتی ؟؟؟
ام نوشه اهواز یادته . جریان امام زمان یادته. یادته گفتی دور اردوگاه سینه خیز برم بعد چند دقیقه دیدم خودتم داری پشت سرم سینه خیز میای. کربلای پنج یادته .اینا بچه های همونان وقتی فیلم اژانس شیشه ای را دیدم یادته بهت گقتم این عاقبت همه ماست یا باید اطلاعاتی بشیم یا از همسنگریهای سابق مون تو سری بخوریم گفتی صبر داشته باش. یادته بهت گفتم من بعد از جنگ زیاد ایران نمیمونم روحیه سپاهی گری داره از بین میره. دیدی اشتباه نمیکردم . به خودت نگاه کن کجا رفت اون حاج فضلی تیپ 10 . بچه باصفای ده نارمک
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

young_boy - ایران - تهران
فقط 8 نفر . خدا نیامرزتشون ایشالله . ایشالله که داغشون تو تن خانوادشون بمونه .
ایشالله که خدا ورشون داره از رو زمین .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
چه جالب این حروم زاده چهل پدرم یاد گرفته راه خا.... روزی 200000 هزار تومن دارن به این بی همه چیزا حقوق میدن که ملت و قتل و عام کنن بعد این بی پدرومادر اومده میگه بخاطر مردم دارن تلاش میکنن ... بابا چرا یکی نیست به اینا بگه حناتون دیگه رنگی نداره ....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
مرتیکه کور کثافت مزدور آدم کش. ای کاش تمامی مزدورانت کشته شوند و ایران عزیزمان از شر شما کثافتهای ریشوی وطن فروش پاک بشه. این مرتیکه آدمکش اجاره ای که سگ وار برای پیشوای یک دست جنایتکارش علی گدا دم تکون میده هم یه تاریخ مصرفی داره که بزودی سر میره. این کثافات انگل همگی آلت دست یک مشت ملای متقلب بی شرافت هستند و برای بقای آنان همه روزه مرتکب قتل و جنایت بر علیه مردم ایران می گردند و مزد خوش خدمتی های خویش را از سران فاسد رژیم می گیرند.
مرگ بر حکومت دریوزگان اسلامی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

victory73 - انگلستان - منچستر
گور بابات با هر چی بسیجی در ضمن مرگ بر خامنه ای
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
با توجه به دستگیری دوست و پسر دایی عزیزم iranking-المان -مونیخ...
و اطلاعی که از خونواده ایشون در ایران کسب کردم از محل نگهداری ایشون اطلاعی در دست نیست ....ضمن اطلاع به دوستان سایت درخواست دعا واسه ازادی سریع این دوست عزیزم رو دارم ....(ضمنا جهت اطلاع دوستان : ..ایشون در این مدت از المان عازم ایران شده بودند تا در مبارزه مردمی مشارکت داشته باشند و همچنین از اوضاع ایران اطلاع مستقیم پیدا کنند ... قبل از این یکی از برادرانشون هم دستگیر شده بودند که امیدوارم هر دو به سلامت ازاد بشند .....)
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
تف به گورشان.ولی همه اش دروغه
جمعه 5 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
مرتیکه کثافت توخانه ویلایی مفت نشسته و ور ور زیادی میکنه در هر صورت اگه راست میگه که هشت تا از انگلها کشته شدن باید به همه ملت ایران تبریک گفت...مبارک باد این ژیروزی که هشت تا از زالوهای رژیم خامنه ای ملعون بیشرف کشته شدن دست اون کسایی رو که این زالوها رو کشتن باید به گرمی فشرد همه ما بسیجی های کثیف رو باید بکشیم
به امید داشتن جامعه ای عاری از بیماری مهلک بسیجی
جمعه 5 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج شما راست می گوئید
این هشت نفر مثل ان یا ..نده ای می مانند که زیره پای ایرانیان دلاور له شدن اینهاکه چیزی نیست یک لشکراز این انها هم بدرک واصل شوند همان ارزش را دارند . نگران نباش جانم حقه شان محفوظ است. و یادشان درهمان چاه ...تراح. و همچنین شما باقیماندگان غم اولتان باشد.از طرف من هم به روی رهبر جهان اسلامتان ب...ی . بابک خرم دین
جمعه 5 تیر 1388

shamiram - امریکا - گلندل
ا چشمشون کور مطمعنن ادمای خودشون اونارو کشتن تا مظلوم نمایی کنن.
جمعه 5 تیر 1388

gole naz - امریکا - Carol Stream
کثافتهای پست دروغگو انشالله که همشون به جهنم برن اشالله روزی تمام لباس شخصیها وبسیج
جمعه 5 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
دوست عزیز، نوشته شما خیلی‌ جالب و استثنأیی بود. آیا شما سر تیپ فضلی را دیده بودید؟ چه جور آدمی‌ بود؟ از جمله افرادی هست که من چیز‌های بدی در موردش نشنیده ام. ممنون میشوم اگر کمی‌ از خاطرات خودتان برای ما بنویسید.
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
خوبه روش نشد بگه شهید شدن. به هر حال خدا زیادش کنه. آمین با رب العالمین.
جمعه 5 تیر 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
این سید اکبر تازگی عضو شده که بیاد اینجا اعصاب همه را خرد کنه لطفا هر چی مینویسه کسی جوابشو نده
جمعه 5 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
این هم یک دروغ دیگه گم شو اشغال ادم کش

اگه هم گورشون گم شده جای شکر داره
جمعه 5 تیر 1388

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
shahram khosh maram - ایران - تهران
دوست عزیزم باور کن امشب اشک امونم نمیده. باید بد جوری زیر فشار باشه که این چیزا را بگه.
یه امیر عبدالوهاب داشتیم بچه شمال. حاجی شب چله فرستادش تنقلات بخره. بدبخت هیچی گیر نیاورده بود همه ده هزار تومن و تخمه افتابگردون خرید. اونشب بدون اینکه کسی بدونه قرار بود رفیقدوست بیاد با افشار. رفیقدوست با اون نیم متر قدش تا جا داشتیم متلک بارمون کرد.

یه بادگیر های سفیدی داشتیم برای برف تو عملیات بیت المقدس 4. وقتی برگشتیم اهواز یک شب از بی لباسی اونارو پوشیدم با فانوس داشتم میرفتم یه جایی (خودتون حدس بزنین) شنیدم پنجاه نفر داد میزنن یا امام زمان و می دوند. منم الفرار . وقتی حاج خادم فرمانده گردان الزهرا فهمید منم به بقیه گفت مگه امام زمان دهات شما با افتابه میاد.

شهرام عزیز. من با همین حاج علی تو دربندی خان شیمیایی شدم . تو شلمچه ترکش خوردم . تو والفجر مقدماتی بودم تو والفجر 8 بودم . اغلب نامه نگاری های اون زمان تیپ 10 کار منه. یکی از با هوش ترین فرمانده های جنگ بود در عوض تا دلت بخواد شوخ. بمن میگفت پرفسور تز نده.
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
سردار سعی نکن جرم خودتو بیشتر کنی به ملت بپوند زودتر این قطاری که در سراشیبی افتاده ترمز نداره سعی کن نری زیرش سوارش شو
ازخواب پاشو دنیا پشت مردم ایران
جمعه 5 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
این مردک بیسواد فرق دفاع از مردم و حمله به مردم را نمیداند ؟
جمعه 5 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
parnian1712 - انگلیس - لندن
بیخیالش که امده
اصلا به نازنین تخ...ت که امده
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
شایدم بردن به حسابش رسیدن گفتن حالابیاجلو تلویزیون حرف بزن که با مایی!
عجب پدرسوخته هاین
جمعه 5 تیر 1388

Tanine Irani - ایران - تهران
خونشون فدای خون شهیدان واقعی این چند روز مثل ندا و ........
هرچه از افراد دشمن بمیرد به نفع اسلام و مسلمین.
جمعه 5 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
بلاخره یک خبر خوب و خوشحال کننده از ایران رسید. بسیجی کشته نمیشه بسیجی سقط میشه.
جمعه 5 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
8 بسیجیه صیغه زاده ننه .. ک.. .ف کن .هههههههه تبریک
جمعه 5 تیر 1388

arman_keyvan - کانادا - کالگری
دیدید که نتیجه مبارزه صلح آمیز هم به کجا کشید...!
اینا که در هر حال انگ ترویست و آشوبگر و غیره ه مردم میچسبونن, لااقل واقا با این موجوات پست بجنگید و خون کثیفشون رو برزید !
جمعه 5 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
همین!!!! چقدر کم.
جمعه 5 تیر 1388

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
حاجی یادته وقتی حسن سیاوشی رفته بود تو اطلاعات شده بود راننده ولایتی چقدر اوقات تلخی کردی. مجید و تقی یادته دو تا برادری که همدیگرو بغل کردن پریدن رو میدون مین. علی ملکی یادته چقدر دوست داشت ریشش در بیاد شیمیایی شد موهای سرش هم ریخت. بسیجی جونش رو برای امثال احمدی نژاد نداده حاجی. میدونم دلت از زمونه پره ولی چاره اش این نیست ول کن این دولتو. اونایی که تو رو میشناسن باورشون نمیشه تو رو مقابل این مردم ببینن.
جمعه 5 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
زمان ان شروع نشده که تمامی بسیچی ها را بسیخ بکشیم.این تازه شروع کار است.شما ها با ان علی گدا رفتنی هستید
جمعه 5 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
ای سربدار. تا جائی که من یادم هست بسیجی 30 سال پیش از این ملت در مقابل حمله این عربها به پا خواست و ازملت وسر زمین حمایت کرد و ملت از بسیجی اما این بسیجی که شما نام میبرید نام اصلیش پستچی هست که به ملت حمله می کنه و واقعا پست تر از اینها پیدا نمی کنی . شما بابکار بردن کلمه بسیجی روح تمام شهدای 8 سال جنگ رو می ازارید. لطفا همان طور که حکومت عدل اسلامی رومیخواهید جای گزین جمهوری اسهالی کنید یک اسم هم برای جای گزین کردن کلمه بسیج انتخاب کنید و بهترین میتونه پستچی باشه .
جمعه 5 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
به درک واصل شدن 8 ویروس تبریک//متاسف نباشید در بهشت الله شان..با 70 حوری مشغولند.
جمعه 5 تیر 1388

Avayeh Edalat - سوید - سوید
پیف پاف....حشره کش مورد اعتماد مردم! در درگیریهاى اخیر ایران بار دیگر حشره کش پیف پاف کاربردى خود را در از بین بردن حشرات کثیف اثبات کرد....... بسیجى...لباس شخصى.. سپاهى......مگس...خر مگس....فقط ..پیف پافش کن!.......حالا براتون داریم!
جمعه 5 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
اقایون همه بسیجی ها بد نیستن
توشون ادمهای روشن هم پیدا میشه خصوصا وقایع اخیر چشم خیلی هاشون را باز کرد فهمیدن این چندین ساله چه کلاهی سرشون رفت از اعتقاداتشون دینی شون سو استفاده شده در جهت اهداف یکسری اشخاصی که تظاهر به دین داری میکنن ولی در باطن اهداف ضد بشری و هیتلری دارن.
و در جواب اونهایشون که هنوز روشن نشدن یایدگفت :
برادر مسلمان چرا برادر کشی
جمعه 5 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
ما به شکارچی های بسیج افتخار میکنیم. امیدوارم در شکار بعدی موفقتر باشی.
جمعه 5 تیر 1388

Rajoo - قطر - دوحه
به درک ... به درک .. به درک .... 8 تا کثافت به درک واصل شدند ...
جمعه 5 تیر 1388

123456 - انگلستان - برایتون
حاج علی‌ واقعا بزرگوره، کییه که با اون بوده و مرید اون نباشه؟ وقتی چند روز قبل شنیدم که حاجی برکنار شده گفتم حتما کاسه ای‌ زیره نییم کاسه هست ،ولی وقتی مصاحبش رو دیدم فهمیدم باز بانده رفسنجانی یک کلکه جدید سوار کرده تا فضای کشور رو ملتهب کنه،دوست عزیز از آکسفورد شما که حاجی رو خوب میشناسی چرا؟تو فکر میکنی که حاجی از اون آدمهاست که بشه با تهدید و .... تحت فشار قرار داد؟من هم یکی‌ از همون آدمهای مثل خودت هستم که ۱۲ سال قبل از ایران اومدم بیرون.فکر کنم شما هم زیادی تحت تاثیر اخبار قرار گرفتی.این رو بدون که هاشمی‌ که یک زمان رییس کل قوا ،رییس مجلس ،خط دهنده اصلی به دولت میر حسین و در یک کلام همه کاره بود الان به راحتی نمیزاره و بره .ایا شما میگی حاج علی‌ باید بشینه کنار و ناظر ویرانی و از دست رفتن مملکت باشه؟
با احترام به تمام معترضین به نظر من اون جوانها نخواسته توسط یک گروه وسیله واقع شدن که خودشون رو صاحب ایران میدونن و میگن اگر ما نباشیم ایران هم نباشه.
انصافا اگه خودت جای حاجی بودی چه کار میکردی؟
جمعه 5 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
ariobarzan - انگلستان - اکسفورددوست عزیز ممنون از نوشته شما.

من خیلی‌ افتخار می‌کنم که هموطنانی مثل شما دارم که برای دفاع از کشور از جان و هستی‌ خود مایه گذاشتند. امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید. من شناختی‌ از سردار فضلی ندارم ولی‌ دوست و دشمن از او خوب گفته‌اند. در مورد سخنان اخیر ایشان که خیلی‌ تند بود هم من زود قضاوت نمیکنم. به هر حال ایشان از جمله افرادی بوده که در جنگ زحمت زیادی کشیده و همه شنیده‌های من حاکی‌ از این هست که آدم جوانمردی بوده و من بدون دانستن شرایط ایشان، یک دفعه همه گذشته مثبت او را زیر سوال نمیبرم. فقط این را میدانم که چنین آدمی‌ امکان ندارد فرمان حمله و تیر اندازی به مردم را بدهد حتی اگر مجبور باشد از حمله کنندگان دفاع کند. من به شدت اعتقاد دارم که باید جوانمردان و افراد آزاده فرمانده باشند. من از چنین افرادی دفاع می‌کنم حتی اگر نظراتشان و سخنانشان کاملا مخالف من باشد. نوشته شما هم بیشتر موید این بود که ایشان کلا شخصیت مثبتی داشته است.

به امید موفقیت شما و دیگر دوستانی که خالصانه برای کشور جنگیدند.
شنبه 6 تیر 1388

kaveh ahangar - انگلستان - اکسفورد
اورده اند که در مجلسی بوی گندی بلند شد و هر کس شخصی را متهم به صدور بوی گند میکرد در اخر برای اینکه اعتبار افراد مجلس حفظ شود همه متفق القول شخص بی نوایی را هدف قرار داده و او را منبع بو ی گند نامیدند شخص که در جمع غریب افتاده و قدرتی نداشت گفت : من پیش هر کسی رو سیاه باشم در نزد صاحب بو رو سفیدم .....مرگ بر خامنه ای
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.