یک روزنامه ایتالیایى: فتواى ترور موسوى وکروبى توسط مصباح یزدی صادر شد

یک روزنامه ایتالیایى: فتواى ترور موسوى وکروبى توسط مصباح یزدی صادر شد

روزنامه ایتالیایى "کوریر دلاسرا" به نقل از منابعى امریکایى که نخواست نامشان را فاش کند، خبر از آن داد که "آیت الله محمد تقى مصباح یزدى" مرشد و مراد احمدى نژاد اخیراً فتواى "مهدور الدم بودن" دو نامزد اصلاح طلب ریاست جمهورى ایران "مهندس میر حسین موسوى" و "شیخ مهدى کروبى" را صادر کرده است.

این خبر در حالى منتشر مى شود که آیت الله خامنه اى در روز سه شنبه 23/6/2009 در پاسخ به نامه شوراى نگهبان قانون اساسى با تمدید مهلت بررسى شکایات و گزارشهاى تخلفات انتخاباتى را به مدت 5 روز دیگر موافقت کرد. لیکن محسن رضایى سومین رقیب احمدى نژاد در انتخابات تاریخى جمعه 12/6/2009 از پیگیرى شکایات واعتراضات خود در این زمینه منصرف شده است.

مصباح یزدى درسال 1932 در شهر یزد متولد شد. وى علوم دینى را در یزد، قم و نجف، فرا گرفت. مدرسان وى آیت الله هایى همچون خمینی، اراکى و بهجت بودند. او در 27 سالگى به درجه اجتهاد رسید.

او در زمان فعالیت اندیشمند معروف شیعه دکتر على شریعتى (پیش از انقلاب 1979) به شدت با افکار و سخنرانى هایش مخالفت مى کرد. وى پس از انقلاب دفتر همکارى حوزه و دانشگاه را به وجود آورد. او در حال حاضر جمعیت اهل بیت وپژوهشکده ى امام خمینى را در قم سرپرستى مى کند. مصباح عضو مجمع مدرسین حوزه ى علمیه ى قم مى باشد.

مصباح در سال 1990 به عنوان نماینده ى مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبرى حضور یافت و در سالهاى بعد به نمایندگى از مردم تهران به این مجلس رفت.او مرجعى بنیادگرا و بشدت دست راستى است تا جایى که جنبش اصلاح طلبى دوره ى سید محمد خاتمى را "پیشروى هواداران احیاى کفر شاهنشاهى" خواند.

قتل هاى زنجیره اى نویسندگان و روشنفکران
اکبر گنجى در یکى از کتابهاى خود که در دسامبر 2000 منتشر ساخت، مصباح یزدى را متهم اصلى صدور فتواهایى دانست که نویسندگان و روشنفکران مخالف را "مهدور الدم" مى کرد و ترور آنان را واجب شرعى جنایتکاران خودسر تلقى مى نمود.گنجى نوشت: "مجوز قتلهاى زنجیره اى را مصباح یزدى صادر کرده است".

محافل اپوزیسیون مصباح یزدى را متهم مى کنند به اینکه فتواى قتل تعدادى از افراد را در کرمان صادر کرده است. حوادث کرمان موجب شد که تعدادى از عناصر بسیج (شبه نظامیان حکومتى) دستگیر شوند. این عناصر اعتراف کردند که در پى استماع سخنرانى"آیت الله محمد تقى مصباح یزدى" مبنى بر جائز بودن قتل مخالفان دست به کار شده اند.

خود "آیت الله" در نامه اى که به دادگاه ارسال کرد این موضوع را که "وى فتواى قتل 5 قربانى حوادث کرمان را صادر کرده است" رد کرد و تنها این را پذیرفت که "فتوایش امر به معروف و نهى از منکر را مستقیماً توسط نیروهاى بسیج جائز شمرده است".

مصباح یزدى حسب اطلاع، با "جمهوریت نظام" مخالف است وتنها معتقد به "حکومت اسلامى" است. او مى گوید : ولى فقیه نه از طرف مردم بلکه از طرف امام زمان برگزیده مى شود ووظیفه مردم کمک به او و اطاعت از اوست. به عبارت دیگر نماینده ى امام معصوم به گزینش از سوى مردم یا پذیرش راى و نظر مردم نیازى ندارد.

وى بارها به وضوح از احکام و فتواهاى خود مبنى بر ترور "کسانى که آنها را مرتدان مى خواند" دفاع کرده است. او در نامه اى به آیت الله خامنه اى خواستار اعدام "هاشم آغاجرى" نویسنده واستاد دانشگاه و احمد قابل روحانى اصلاح طلب شده بود.

پیش از انتخابات اخیر ریاست جمهورى ایران اصلاح طلبان خبر از آن دادند که مصباح یزدى "تقلب در انتخابات را شرعاً جائز دانسته و کارمندان وزارت کشور را به این کار تشویق کرده است".

aboozarezaman - ایران - تهران
این اغتشاشات از طرف انگلیس و صهیونیستهای غاصب که جان و مال لبنانی هاو فلسطینی های عزیز را به اسارت گرفته اند هدایت میشود و امت حزب اله و بیدار ایران اسلامی با خانه نشین کردن ارازل اوباش و مزدوران .. این غائله نگین را به سرعت کنترل نمودند .. و همواره مورد عنایت مردم و مقام معظم رهبری نیز بوده اند ...
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

aram2006 - ایران - ارومیه
تمساح یزدی نه مصباح یزدی....

هموطنان یزدی به دل نگیرن لطفا... منظور از یزدی فقط اسم این یارو هست و نه شهر یزد و مردمش
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

آسودگی - ایران - تهران
"روزنامه ایتالیایى "کوریر دلاسرا" به نقل از منابعى امریکایى که نخواست نامشان را فاش کند"
این یعنی دروغ در دروغ !
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mila - دانمار - رونه
aboozarezaman - ایران - تهران
امیدوارم به انتقام این دسته گلهایمان که بدست اراذل و اوباشان خون اشام شما در جریانات اخیر قربانی شدند/لبنان و فلسطین از روی زمین محو شود و شما هم بعد انها .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
تشبیح تمساح یزدی خیلی جالب بود. مرسی آرام جان.
با این کار گور خودشون رو می کنن.
کارهای اینها مثل کار آدمیه که تو باتلاق گیر کرده و با دست و پا زدن خودش رو به مرگ نزدیک می کنه.
مرگ بر دیکتاتور
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
aboozarezaman - ایران - تهران
منظورت از امت حزب اله همون حیوونات پشمالوی بوگندوی پاچه گیر هاره؟ خوب مهم نیست. ما که ملت ایرانیم و در این دسته بندی جایی نداریم اما تا بوده و بوده ایران مال ملت ایران بوده و مطمئن باش این ملت هرگز حاضر نخواهد شد کشورش رو به موجودات کثیفی به اسم امت حزب اله تقدیم کنه. بنابراین بهتره که امثال تو و اون رهبر سفاک متعفنت هر چه زودتر دمتون رو بذارید روی کولتون و شرتون رو کم کنید که عرض خود میبرید و زحمت ما میدارید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

f-shoresh - انگلیس - برمینگهام
aboozarezaman - ایران - تهران
اهای بی شرف عقب افتاده.دیگه داری زیادی از حد اون دهن ک...تو وا میکنیا.جوجه بسیجه ل..ن
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
aboozarezaman - ایران - تهران

بسیجی مزدور و آدمکش! گورتو گم کن! این مزخرفات گوش شنوا ندارد. آبرویی که از خودتان ریختید دیگر بازنمیگردد! جنایتکاران ضد بشر! بزودی به کنار صدام خواهید رفت.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
ابوذر زمان خ..ه بمیر
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aboozarezaman - ایران - تهران
گورتان را گم کنید رژیمی های بی شرف و قاتل مرگ بر تو و خ..اده ات ا..ال.کث..ت مکار چون خدای دین ننگینت.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
هیچ چیزی پیدا نکردم بنویسم جز اینکه بگم ای کثافت
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
قتلهای زنجیره ای شاید ولی فکر نکنم این خبر درست باشه . چطور ممکنه قبل از خود ایرونی ها ، ایتالیایی ها از فتواهای حاج آقا باخبر شدن؟! نکنه ایتالیایی ها هم دارن به اسلام مهرورز ناب احمدی ایمان میارن که انقد فتواخون شدن ؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

bidaar - آلمان - کلن
مهم..............مهم
برای از کار انداختن سایت کثیف گرداب همکاری کنید و روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.pagereboot.com/?url=https://gerdab.ir/refresh=1
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

سلمک - ایران - تهران
کفتار عوضی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
این اشغال با اون جنتی حرومزاده که هر می بینمش حالم بهم در صف اول اعدام هستن همراه علی چلاق یکی به این بی ناموسها نیست بگه ...کش سر پیری چی از این مردم میخواین ولی روز ضحاک کشی نزدیک است فرزندان کاوه اهنگر مثل عقاب رو سرتون میاین و نابودتان خواهند بزودی بزودی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

داریوش۱۰۲۰ - ایران - تهران
روزنامه بریتانیایی گاردین از قول دیپلمات ها و تحلیلگران می گوید مجتبی خامنه ای، پسر دوم رهبر جمهوری اسلامی، یکی از عوامل اصلی سرکوب مردم معترض به نتیجه انتخابات است.

به گزارش این روزنامه معتبر، مجتبی خامنه ای متحد اصلی محمود احمدی نژاد است که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران توسط وزارت کشور دولت نهم به عنوان پیروز میدان معرفی شد، خبری که گسترده ترین اعتراضات مردم ایران از زمان انقلاب سال ۱۳۵۷ را به دنبال داشته و پس از ۹ روز هنوز فروکش نکرده است.

گاردین می گوید مجتبی خامنه ای در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ توانسته است نظر پدر خود را به محمود احمدی نژاد که در آن زمان شهردار تهران بود جلب کند.

آقای احمدی نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۴ که به دور دوم کشیده شد، در برابر اکبر هاشمی رفسنجانی به پیروزی رسید.

این روزنامه بریتانیایی و همچنین شبکه خبری سیانان می گویند که برای راه یافتن به «بیت رهبری» و دیدار با خود رهبر جمهوری اسلامی باید اجازه مجتبی خامنه ای را داشت که «از پدر خود افراطیتر است».

گاردین از قول «تحلیلگران ایرانی» میگوید علی خامنه ای که اکنون ۷۰ سال دارد در پی آن است که پسر دوم خود را به جای خود بنشاند.

بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی، تعیین رهبر در ایران بر عهده مجلس خبرگان رهبری است که ریاست آن اکنون در دست اکبر هاشمی رفسنجانی، به گفته گاردین «قدرتمندترین رقیب خامنهای و احمدینژاد» قرار دارد.

علی انصاری، تحلیلگر ایران در دانشگاه سنتاندروز انگلیس، به گاردین گفته است: «اخیرا خیلی صحبت این بوده است که تمام این مسائل به مجتبی و جانشین شدن او مربوط است.»

آقای انصاری می گوید: «او احتمالا در پی آن است که این مقام را در درازمدت برای خود به دست آورد و حفظ کند.»

رهبر جمهوری اسلامی یک روز پس از اجرای انتخابات در حالی به محمود احمدی نژاد به عنوان پیروز میدان تبریک گفت که شورای نگهبان هنوز صحت و سلامت انتخابات را تایید نکرده بود.

آقای علی خامنه ای در دیدار با نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری نیز محمود احمدی نژاد را رئیس جمهور «منتخب» خواند و در اشارهای غیرمستقیم به اعتراضات میرحسین موسوی و مهدی کروبی به نتیجه انتخابات بر ضرورت داشتن فرهنگ شکست تاکید کرد
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
دلم میخواد با دستای خودم خفش کنم تا اینقدر وق وق نکنه.
بزغاله کثیف !
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
هی یارو سلام منو به ....ت برسون.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
aboozarezaman - ایران - تهران
شما بهتره که ساکت باشی.دنیا نظاره گر حرکات شما ...انات بود.سی سال مستعمره انگلیس بودید. حالا چی شد که یکدفعه انگلیس خبیث شد.
دلم بحالتون میسوزه که انگلیس رو از دست دادید و امریکا هم چراغ سبزش تبدیل به زرد شد.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mohsenkmp - هلند - ماستریخت
چقدر در مورده نظرات اول راستگرا سایت داغ میکنید.هنوز نفهمیدید که این برای چرب کردن موضوعات هر صفحه گذاشته میشود.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

jamy - -
ژیلا بنی یعقوب در بند 209 زندان اوین است
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
مصباح یزدی یک ((آنوسی)) یا بهودی مسلمان نماست.
آنوسی کیست؟
آنوسی یک کلمه عبری است و به یهودیانی اطلاق می شود که به هر دلیل، داوطلبانه یا به اجبار، تظاهر به اسلام می کنند، و تغییر دین آنها ظاهری است، بعضی از آنوسی ها در اروپا تظاهر به مسیحیت می کنند و به مسیحیان صهیونیست مشهورند !
آنها در ظاهر مسلمانند، نماز می خوانند ، روزه می گیرند، حج می روند و خمس و زکات می پردازند، اما کنیسه های زیر زمینی خود را دارند !
آنوسی ها برای جلب اعتماد مردم به هر لباسی در می آیند، در صورت امکان به حوزه های علمیه می روند و تحصیلات حوزوی خود را تا بالاترین مدارج پی می گیرند! بعضی به دنبال طب می روند و در کسوت پزشک تاثیرات مهمی می گذارند! به نظر می رسد لغت حکیم برای طبیب ، برداشتی از لغت خاخام به معنای دانا و دانشمند است ، و باز تخصص اصلی یهودیان یعنی اقتصاد و بازار ، پایگاه اصلی آنوسی ها است! در آن پایگاه نیز ارتباط تنگاتنگ با حوزه و روحانیت در دستور کار آنان است ، برخی ادعا می کنند از اولاد پیامبر و سیدند! ( علاقمندان به آشنایی با علمای آنوسی می توانند به کتاب " فرزندان استر " رجوع کنند ) از مشاغل مورد علاقه آنان موسیقی و سیاست است !
.......
به سایت دکتر خزعلی مراجعه کنید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Petros.Kabiri - ایران - تهران
اگر دستور قتل انسانها اینقدر اسان است پس ما هم دستور قتل این خون اشام را میدهیم
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
ابوذر زمان اگر روزی این ورق برگشت تو و اون رهبر مفنگی ات را با چاق میوه خوری سر خواهم برید. ننگ تاریخ بر تو و امثال تو باد که یک مشت عرب را به ایرانی ترجیح میدهید. چرا گورت را گم نمیکنی بری فلسطین ....اده تازی؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
aboozarezaman - ایران - تهران
تف تو ....ای تو و همون ابوذر زمان و علی زمان و امام زمانتون .....تف تو ....ای تو ادم رذل خود فروخته که دارید کشور رو به سمت خلیفه گری میبرید و دو دستی پس از خامنه ای جلاد میدید دست پسر اشغالش ....توف تو ا..اتون ...
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
مسواک یزدی هم یه گ... مثل اون یکی ها مثلأ فرزانه. معذرت می خوام ببخشید رهبر فرزانه قاتلند همگی یه ...هند. والسلام علیک و رحمةا.....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Delta_h - سوئد - گوتنبرگ
ابوذر جان جوجه بسیجیه اقا. داستان به.....مدن تو بر میگرده به ..ا..ای عربت و سی و نه نفر دیگه که در این امر کمکش کردن. پس ننویس ایران-تهران. بنویس چهل ولایت متحده عربی.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

kafar - المان - اخن
مرگ بر خامنه ای فرعون ایران زمین
اخ که به درک واصل کردن بسیجی و لباس شخصی چه حالی میده به نام و یاد جوانهای در خون غلتیده
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

venoosi - بلژیک - verviers
خلخالی گور به گور شد رفت حالا این جاش و گرفته.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
arashbehdin - امریکا - اتلانتا
هموطن عزیزم
بذار این مزدور خائن هرجقدر دوست داره پارس کنه . اینها ... هایی هستند که قلاده شان در دست دیکتاتور بزرگ دنیا خامنه ای چلاق و اجیر شدگانش هستند و بخاطر چندر غاز پول کثیف وطن و هموطن میفروشن ! همین ها روزی دست چلاق خامنه ای و صاحبانشان را هم از ترس گاز میگیرند. چرا که چیزی به سرنگونی این رژیم کثیف نمانده !
دوست عزیز هموطن جواب یک مشت ابله پوزخند و خاموشیست !
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
aboozarezaman - ایران - تهران پو...وز ..ر ..گ گورتو گم کن برو تورو چه اینترنت بو گندو گمشو فلسطین اونجا امیدوارم صهیونیستها که بگیرن دارت بزنن مرگ برتو و محمود شیپیشو علی چلاق رهبرت اگه دستم به امثال تو بیفته چشمتو از کاسه در میارم
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اگه تو ابوذری ما کاوه اهنگریم اگر تو امت حزب الهی ما فرزندان کوروشیم اگه رهبرت علی چلاقه ما رهبرمون کوروش است م..ون هویجی منتظر باش سپاه کوروش و داریوش نابودتان میکند
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
با سلام به دوستان. اینجا جای مزدورانی چون ابوذرزمان ا...ال رزیم خامنه ا ی نیست. حیف که نمیشه اینجا فحش دادسانسور میکنند و گرنه دق ودل همه ایرانیها را درمیاوردم.مرگ بر خامنه ای واذنابش زنده باد ازادی.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nedaye azadi - فرانسه - پاریس
ا...ال ل..ن تو خودت یکی از قاتلین این عزیزانی تو جیره مواجب گیر احمدی نژادی بزودی تقاث خون همه برادر خواهرامون میگیریم اگوذر زمان وحشیا عقب افتاده زمان جاهلیت
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

great dariush - ایران - تهران
آسودگی - ایران - تهران
---
دیگه حالم از همتون بهم می خوره .
اگه تا حالا هم مسلمون بودم ، دیگه حالم از اسلامتون بهم می خوره .
اگه تا حالا صادق بودم ، دیگه صداقت رو کثیف ترین چیز روی زمین می دونم .
اگه تا حالا معنی انسانیت رو می دونستم ، دیگه باسم یک واژه احمقانه شده .

یک دنیا رو این آخوندها به نیستی و فساد کشیدند . نه فقط ایران رو ، افکار یک دنیا ... .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nedaye azadi - فرانسه - پاریس

تو خودت یکی از قاتلین این عزیزانی تو جیره مواجب گیر احمدی نژادی بزودی تقاث خون همه برادر خواهرامون میگیریم ابوذر زمان جاهلیت
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

siya48 - آلمان - کلن
aboozarezaman - ایران - تهران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

siya48 - آلمان - کلن
aboozarezaman - ایران - تهران
اراذل پ...ته،،اوباش هم ..درته، که ...له‌ای مثل تو رو پس انداخته.مرتیکه پا برهنه،ندا به اندازهٔ پدر جد تو تحصیلات داشت،اون معصوم،اوباش بود؟؟؟؟جوانانی که الان حقشون رو میخوان،اراذل هستند.؟؟؟؟؟؟عکس این جوون‌ها رو بذار کنار عکس اون عنتر ببین کدوم شبیه اوباشه..اونی که زیپ شلوارش رو هم مادرش باید بکشه بالا.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
همانطور که ایت الله بهجت گفته بود بین یزدی و یزید یک کلمه فاصله هست.نوبت طناب دار یک روزی به اینها هم خواهد رسید و اون روز دور نیست
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
رد پای حزب الله لبنان در کشتار جوانان غیور ایرانی‌ . لبنانیها تلافی کردندhttps://www.goftaniha.org/
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
رد پای حزب الله لبنان در کشتار جوانان غیور ایرانی‌ . لبنانیها تلافی کردندhttps://www.goftaniha.org/
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zayanderood - نروژ - برگن
تمساح یزدی تئورسین رهبره. بعد اینکه سعید امامی به درک واصل شد جاشو این حرامزاده گرفته .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
دوستان این مصباح حرامزده ای است کم نظیر. غلام حلقه به گوشش بچه میمون تمام دستورات این کثافت جانی را اجرا کرده. به امید روزی که این لجن در میدان آزادی به دست ملت ایران به دار کشیده شود و لاشه کثیفش در چاه توالت پرتاب کنند که حقش است.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
هموطن نازنین کلمه پارس رو نباید بکار ببری چون پارس از همان (فا رس) گرفته شده که در زما آنه حمله (تا زیها) به ایران که ارزش ایرانی‌ رو ناچیز جلوه بدند میکفتند سگ پارس می‌کنه..... کلمه درستش همون وق می‌کنه درست تره

با آرزوی موفقیت برای جوانان وطن
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
aboozarezaman - ایران - تهران

به امید خدا روزی شما کثافت‌های احمق تقاص کارهایتان پس خواهید داد. شرم بر شما که از ظالم حمایت می‌کنید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
با حرفت موافقم. اینها اینجا کامنت میگذارند تا ذهن همه را از مبارزه به دعوای لفظی بکشانند. آدم از این حرفهای مزخرفشان به جوش میاد. ولی باید همگی تلاش کنیم و به هم میهنان ایرانی در این مبارزه کمک کنیم .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

young_boy - ایران - تهران
من اصلا متن رو نخوندم چون این عوضی نباید ..ر بزنه .
این حروم زاده دیگه چی میگه این وسط . سگ تو شرفش خرابکاری کنه . بی ناموس آدم شده واسه ما . من اینو به عنوان تمیز کننده دستشویی خونمون قبول نمیکنم چون خودش نجس هستش. خاک بر سر اون کسایی که این جور کثافتارو قبول دارن.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

victory73 - انگلستان - منچستر
مرگ بر خامنه ای ک........ش
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
مصباح تو حرف نزنی هیچ کس نمیگه لالی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
با توجه به دستگیری دوست و پسر دایی عزیزم iranking-المان -مونیخ...
و اطلاعی که از خونواده ایشون در ایران کسب کردم از محل نگهداری ایشون اطلاعی در دست نیست ....ضمن اطلاع به دوستان سایت درخواست دعا واسه ازادی سریع این دوست عزیزم رو دارم ....(ضمنا جهت اطلاع دوستان : ..ایشون در این مدت از المان عازم ایران شده بودند تا در مبارزه مردمی مشارکت داشته باشند و همچنین از اوضاع ایران اطلاع مستقیم پیدا کنند ... قبل از این یکی از برادرانشون هم دستگیر شده بودند که امیدوارم هر دو به سلامت ازاد بشند .....)
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
تو فرهنگ شیعه امشب شب ارزوهاست بیان دعا کنیم زمین هر چه زودتر از لوس وجود این مفسد خونریز وجانی بالفطره پاک بشه
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Arian23 - المان - کلن
مرگ بر تو ای‌ خائن،تمساح یزدی مردی که در مفاسد اخلاقی ،بدتر از همه است میباید اورا در انظار عموم جواب گوی تمام جنایت‌ها کرد، مرگ بر تمساح یزدی،مرگ بر احمقینژاد،مرگ بر حکومت امامی،و ولع فق،مرگ بر استبداد،مرگ بر خامنه‌ای.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
ابوذر
اب زرد یا همون ا...ر بیشتر بهتون میاد.تا ایدی ابوذر.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
ابوذر جان یک سئوال خوصوصی داشتم در حوزه علمیه قم بودید. ومی گویند انهای که در حوزه میروند هر .... باتجربه و بلند پایه داشته باشند نکنه در حق تو اجهاف کردن ویا زیاده روی.... ایا شما.... گویند که اعتراض هم وارد نیست و همه این دوران را باید بگذرانند . واگراینطور نباشد به درجه ایت والله نمی رسند شما کی بهن درجه خواهید رسید . فکر کنم حال حالها ر انجا باتو کاردارن نوش جان.
جمعه 5 تیر 1388

MEHDIJILLO - کا نادا - تورونتو
مرگ بر خامنه ای صفاک زمان
جمعه 5 تیر 1388

sooske siyah - ایران - تهران
دوستان عزیز هیچ خودتونو ناراحت نکنید به زودی مرگ زجرآور این بوگندو رو هم با چشمامون میبینیم. ببخشید بوگندو که فحش محسوب نمیشه؟؟؟
جمعه 5 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
aboozarezaman - ایران - تهران
آسودگی - ایران - تهران
سیداکبر - ایران - تهران

بچه ها لطفا جواب این جوجه بسیجی ها رو ندید. این جور آدمها یا پول گرفتن یا ...
از قدیم گفتن : جواب ابلهان خاموشیست.
مرگ بر دیکتاتور

جمعه 5 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
او در 27 سالگى به درجه اجتهاد رسید.
مثل اینکه این یارو از بدو ورود تا روز اخرش تو بشکه بوده ؟!!!!!!!!!!
عجب طاقت و پشتی داشته
جمعه 5 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
دانه فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه اما این کجا و ان کجا
مگر هر کس اسمش ابوذر بود همون ابوذر میشه
اگر اینطور بود که هر کس اسمش محمد باشه باید ادعای پیامبری بکنه
و اگر ( پناه میبرم به خدا ) کسی اسمش اسما الله باشه باید خدایی کنه
مولایم می فرمایند :
اگر دین ندارید ازاده باشید .
جمعه 5 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
aboozarezaman - ایران - تهران
همان بهتر که .....این حزب الله لبنان و فلسطین را ل.... بزنی مزدور.شما ها هیچی نیستید در مقابل لشگر مردم در خیابانها.مزدور خودت و این حکومت اسهالیت رفتنی است
جمعه 5 تیر 1388

hadirm - ایران - خوزستان
هر چند که لیاقتشان با توجه به خیانتشان و الوده شدنشان به خون تعدادی بی گناه در اغتشاشات اخیر کمتر از مرگ نیست ولی فعلا بودنشان برای بر ملا شدن دست سایر مزدوران داخلی مانند خاتمی و امثال شیرین عبادی های شیرین عقل و
حامیان خارجیشان لازم است
جمعه 5 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
elektris - فرانسه - پا ر یس
دوست و هموطن عزیزم حق رو به شما میدم. با تشکر از تذکر شما
پیروز باشی
جمعه 5 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
تمساح یزدی LOoo0ool
جمعه 5 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.