بیانیه شماره ۸ میرحسین موسوی : به خاطر تهدیدها از ایستادگی درسایه شجره سبزاستیفای حقوق ملت صرفنظر نمیکنم

بیانیه شماره 8 میرحسین موسوی : به خاطر تهدیدها از ایستادگی درسایه شجره سبزاستیفای حقوق ملت صرفنظر نمیکنم

قلم - مهندس میرحسین موسوی با بیان اینکه از پاسخگویی در برابر اتهامات واهمه ای ندارد، تاکید کرد: آماده ام تا نشان دهم چگونه کسانی که عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در کشور، تضعیف نظام و منافع بیگانگان است، تلاش نمودند به بهانه تخریب‌گری های عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بیگانه معرفی کنند.

به گزارش قلم نیوز، متن بیانیه شماره هشتم مهندس میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

مردم هوشیار و شریف ایران

طی روزهای اخیر، صدا و سیما، خبرگزاری های دولتی، برخی روزنامه های دولتی و سایت های اینترنتی وابسته به دولت و روزنامه کیهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حین و پس از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امکاناتی که متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشی که در ایام اخیر اتفاق افتاد، می پردازند بلکه مسوولان مستقیم و غیرمستقیم آن را کسی معرفی می کنند که تنها شما را در مسیر احقاق حقی که داشته اید، همراهی کرده است.

واقعیتی که آنان بیهوده تلاش می کنند نادیده انگارند آن است که در این انتخابات تقلبی بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به این وضعیت به گونه ای غیرانسانی مورد هجوم قرار گرفته و کشته، زخمی و یا بازداشت شده اند. اگر با مسببین جنایت کوی دانشگاه در 18 تیر 1378 به گونه ای مناسب و قانونی برخورد می شد، امروز شاهد تکرار آن فجایع در ابعادی وسیع تر و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به گونه ای جسورانه تر نبودیم.

همان ها هستند که هنوز با اتکاء به امکاناتی که متعلق به عموم مردم است در راستای منافع گروهی خود بی پروا به دروغ گویی و پرونده سازی برای دیگران ادامه می دهند و افعالی را که خود عامل آن هستند را به بنده نسبت می دهند. آنان غافلند که موسوی با این ترفندهایی که ماهیت آن برای همه مردم روشن شده است، از صحنه بیرون نمی رود. آنچه در این روزها رخ داد اصل نظام جمهوری اسلامی را که میراث امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان است هدف قرار داده و این چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتی اینگونه و تهدید به محاکمه از آن صرف نظر نمود.

من نه تنها از پاسخگویی در برابر این اتهامات واهمه ای ندارم بلکه آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتی در کنار مسببان اصلی اغتشاشات اخیر قرار گرفتند و خون مردم را بر زمین ریختند و اکنون کوشش می کنند، صحنه هایی را که صدها شاهد و ده ها تصویر آن را گواهی می دهند به گونه ای دیگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه کسانی که عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در کشور، تضعیف نظام و منافع بیگانگان است، تلاش نمودند به بهانه تخریب‌گری های عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بیگانه معرفی کنند؛ ولی حاضر نیستم به خاطر مصالح شخصی و هراس از اینگونه تهدیدها از ایستادگی در سایه شجره سبز استیفای حقوق ملت ایران که امروز به خون به ناحق ریخته شده جوانان این کشور آبیاری شده است، لحظه ای صرف‌نظر نمایم. از مجموع آرای ریخته شده در صندوق ها تنها یک رأی متعلق به من است و شما به خوبی می دانید که مشکل آنها با میلیون ها رأیی است که جوابی برای سرنوشت آنها ندارند.

باز هم از عموم ملت شریف ایران متواضعانه درخواست می کنم با حفظ آرامش و پرهیز از ایجاد تنش، در دام بدخواهان که کوشش می کنند این حرکت گسترده اجتماعی را شورش و اغتشاش و وابسته به بیگانه قلمداد کنند، نیفتند و با زیرکی و هوشیاری که ویژگی ممتاز شماست این توطئه ها را مهار نمایند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعایت اصول و مبانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی، راهبرد اصلی است که ضامن تداوم و دسترسی به اهداف شماست.

دشمن خارجی با همراهی یاران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست که مطالبات این حرکت عظیم خودجوش را به خوارج بیرون از نظام نسبت دهد و حتی الله اکبرهای از دل برآمده شما را چون قرآن های سر نیزه معرفی کند. بر ماست که با رفتار و گفتار خود این توطئه شوم را خنثی نماییم.

 

برادر و خدمتگزار شما - میرحسین موسوی

چهارم تیر 1388

 

silver - تانزانیا - اروشا
خاتمی ترسو کجاست.؟ دوباره سه صوت مردو رو فروخت و جا زد. )-:
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

hamlet1982 - انگلیس - لندن
مرد یعنی موسوی...
درد و بلات بخوره تو سر رضایی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

t-bag - ایران - تهران
خوب جوون های مملکت رو میفرستی جلوی گلوله های این رژیم
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
اول به سراغ دانشجو رفتند
من دانشجو نبودم، اعتراضی نکردم .
پس از آن به بلوچی و کردهاو تهرانی‌ها حمله بردند
من بلوچی وکردو تهرانی نبودم و اعتراضی نکردم

آن‌گاه به لیبرال‌ها فشار آوردند
من لیبرال نبودم، اعتراض نکردم
سپس نوبت به رای دهنده گان رسید
من رأی نداده بودم، بنابراین اعتراضی نکردم

سرانجام به سراغ من آمدند
هر چه فریاد زدم کسی نمانده بود که اعتراضی کند

اصل شعر به یک شاعر لهستانئ تعلق دارد.
درود بر ایران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
ما همچنان پشتیبان شما هستیم . برو که رفتیم برای نابودی خامنه ای دجال...
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
میرحسین موسوی عزیز که هر روز علاقه ما نسبت به تو زیادتر میشود تاریخ را سربازانی مانند ندا و فرماندهان هوشیاری مثل تو می سازند.
تا آخرین نفس در کنارت می جنگیم.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

m.b.k - هلند - روتردام
دوستان خدا رو شکر آقای مسلمان ایرانی برگشته اند////

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
به نام خدا
سلام دوستان عزیز.
متاسفانه من در این چند روز توسط سازمان اطلاعات دستگیر شده بودم. امروز با پی گیری های پدرم و با کمک یک نماینده ی مجلس شیراز و یکی از دوستان پدرم در سازمان اطلاعات آزاد شدم. البته با قید وثیقه آزاد هستم.
می دانم که شما دوستان عزیز نگران برادر کوچکتان بوده اید. خواستم که خبری از خودم خدمت شما دوستان محترم داده باشم تا بیشتر نگران نباشید.
در آنجا بر اثر شکنجه هایی که شدم از ناحیه ی کتف و چند جای دیگر بدنم مقداری درد دارم. ان شاء الله به محضی که بهتر شوم به جمع صمیمی خانواده ی ایرانیان یو کی باز خواهم گشت.
با تشکر از ابراز لطف شما دوستان گرامی.
حق نگهدارتان
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
درود بر شهیدان درود بر نهضت سبز مردمی درود بر موسوی و همراهانش درود بر ایرانیان اصیل نه دورگه عرب و فارس . دیو چو بیرون رود فرشته دراید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

victory73 - انگلستان - منچستر
این روزها در شهرهای کوچک اینجا همه ایرانیها جمع میشوند واعتراض ملت ایران را به گوش همگان می رسانند .زنده باد ایران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mohammadmoradi_tehran - ایران - تهران
موسوی عزیز آرزوی پیروزی برای تو و تمام آزاد اندیشان ایرانی
ولی ای کاش می دانستیم برنامه و استراتژیت چیست...! آیا قرار است بعد از مدت 5 روزه که شورای نگهبان صادر کرده همه چیز به فراموشی سپرده شود ؟؟ یا شور دیگری به پا خواهد شد ... آیا سکوت خاتمی و یا هاشمی معنایی دارد!!! آیا واقعا میتوان کاری کرد اگر قرار است این جمهوریت نیم بند را از دولت بردارند و دولت را به عرصه دیکتاتوری محض وارد نمایند!!!!
به هر حال بهترین آرزوها برای شما و مردم آزاداندیش ایران زمین
و هزاران درود به روح پاک شهدای راهت ندای عزیز و دیگران
به امید پیروزی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zakros - ایران - مرکزی
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
با درود و سلام بر تو و تمام ایرانیان ازاده
به امید پیروزی در اینده ای نزدیک.
زنده باد ازادی مرگ بر جهل و دیکتاتوری
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
t-bag - ایران - تهران
گلوله های این رژیم از اسلحه مزدورانی مثل تو شلیک میشه.انها فقط حقشان را میخواستند.به صورت مسالمت امیز .مزدوران انرابه خشونت کشیدند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

rostam2005 - ایران - تهران
باشداقای موسوی : از همان ابتدا مشخص بود که ظرفیت ورود به بازی‌های سیاسی و تحمل باخت در آن را نداری.چشم تاریخ، عمل‌کرد سانسور مأبانه و حذفی‌ات در برابر منتقدانت را، در دوران نخست وزیری‌ات دیده است.
آن روزگار تمام شده آقای مهندس! بازیچه شده‌ای؛ به مراتب بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردم.جواب خون بی‌گناهانی که به خاطر اقدامات غیر قانونی تو و برخی از طرفدارانت بر زمین ریخته را چگونه خواهی پرداخت؟ایران فقط تهران نیست و ساکنان شهرها و روستاهای دیگر این کشور جزو همین ملتند.مردمی که تو را نخواستند و این شد که نیامدی . آقای قانون‌مدار!!!

اگر تو قانون را قبول نداری، پس چرا وارد این بازی شدی، تا پس از شکست و نه محکم و قاطع مردم به تو و جریان حامی‌ات، توسط عناصر تندرویی که دوره‌ات کرده‌اند و برخی معاندین نظام بازی بخوری!؟و چه زشت و چه حقیرانه با منافقین و رسانه‌های صهیونیستی هم‌صدا شده ای.از خواب بیدار شوید آقای قانون‌مدار
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
ایران تهران t-bag
ای کاش همه مثل شما واقعیت را می فهمیدند . هزاران بار مستقیم و غیر مستقیم خوش اعلام کرده که یکی از عوامل رژیمه.اینو کسی نمیتونه انکار کنه.ادم نماهائیکه مردم را بکشتن میدن و مردم بیگناه را میکشند نه شرف نه انسانیت نه وجدا و نه خدا هیچکدام را نه میشناسند نه دارند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
خاتمی فقط به ملت خیانت کرد. مرگ بر جمهوری اسلامی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
من یک عکس دیدم که لباس شخصی ها خاتمی رو بدون امامه و عبا داشتند می بردند.ولی نمی دونم موثق هست یا نه اگه باشه که سکوتش توجیه داره.
موسوی هم که سایتش حک شده هر بیانیه ای که می ده٬ فرداش می گن موسوی گفته مربوط به من نبوده.تازگی هم که تو تظاهرات ها نبوده یا اینکه من اشتباه می کنم؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mrahimi - ایران - تهران
rostam2005 - ایران - تهران
حتماً خامنه ای قانون مدار که قبل از تایید شورا نگهبان به این احمقی نژاد تبریک گفت یا اینکه خودش قاون ناطق و میتونه جوانها رو با یک خطبه نماز جمعه به قتل برسونه دوست عزیز فاصله حق تا باطل فقط ضخامت یک مو بیشتر فکر کن
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
برای ما مهم نیست دیگه موسوی یا کروبی میان تظاهرات یا نه.... نمیخوایم دیگه منتظر بیانیه باشیم!! هر روز با برو بچه‌ها میریم تظاهرات ... تا خون در وجدم برای آزادی وطن میجنگم. لاقل کاری بکنیم که نسل بعدی ما آزدی رو بچشن...مردم ایران، جوونا اتحاد... اتحاد
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
درود جاودان ما بر موسوی وسلام بر کبوترپر شکسته ازادی تا اخر این مسیر پیدا و پنهان سرباز توایم میر حسین وعاشقانه به سوی ازادی میریم یا علی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zakros - ایران - مرکزی
rostam2005 - ایران - تهران
اولا نام زیبای رستم را لطف کن به یک نام عربی یا احمدی نژاد یا خامنه ای عوض کن چون این نام ایرانی است .
دوما بدبخت از ان مغز کوچک و نادانت کمی بیشتر استفاده کن و از دایره این رژیم کمی بیرون بیا تا ببینی که می تونی ادم باشی و مژل ادم زندگی کنی .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

great dariush - ایران - تهران
خمینی به عنوان یه رهبر اومد سراغ مردمی که خوشی زیر دلشون زده بود ، مردم رو فریب داد ، جلوی خودش و برای هم دستانش سدهایی از پیکر پاک انسانیت شکل داد . مردمی که فقط از حجاب و معیشت افتاده بودند .
ای موسوی بیا و رهبرمان شو که دگر رنگی از جوانمردی ، انسانیت ، عدالت ، غیرت ، دین ، مذهب وعقل بر این خاک و ادمیانش نیست .
بیا و یک بار دگر اقبالمان را بیازماییم برای رهایی از این کابوس وحشتناک و در ظاهر ابدی!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

arash-20 - ایران - تهران
خیلی دوست دارم موسوی. فقط تویی که میتونی جلوی اینا وایسی - فکر نمیکردم اینقدر محکم باشی. افرین به غیرتت -
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
rostam2005 - ایران - تهران
این شماها هستین که به خاطر جیره ای که جلوتون میندازن خودتون رو به خواب زدین مایه ننگ هر ایرانی ازاده شدین.شما به خاطر پول به برادر و ناموستون حتی خیانت میکنین.کدوم شهر و روستا؟مردم رو اینقدر توی فقر و تنگدستی و بی فرهنگی و بیسوادی نگه داشتن که اگه یگ نفر بهشون 50هزار تومان بده فکر میکنن خود امام زمان و پول هم که مشکلی نیست برای جلب نظر یک مشت ادم واقعا دست تنگ ومحتاج.اقایان مهارت زیادی در کنترل اقتصاد کشور دارن و با پرداخت هر نفر 50 یا 80 هزار تومان ازحقوق ماهبانه خود به میلیونها ادم محتاج و ازمند در شهر و روستاهای (بدبخت نگه داشته شده ی)کشور گام بزرگی در خدمتگزاری به تمام ملت ایران بر میدارن.برو بمیر ننگ هر ایرانی .این شماها هستین که خودفروخته و خودتون رو به خواب مرگ زدین .شرمت باد
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

maral-sh - ایران - تهران
rostam2005 - ایران - تهران
قانون مدار آنهایی هستند که از نماز جمعه مردم را تهدید میکنند ؟
کودتاچیان از حماقت امثال تو بهره میبرندو روستاییان کشور را با سالی
هشتاد هزار تومان !! سود سهام عدالت !! گول میزنند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
بچه ها کسی از سوسول از نیشابور خبر نداره نمیدونم چرا سه چهار روزه جاش وسط ما خالیه
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
رستم خان
د کوتا بیا.اصلا به قیفت نمیدد این صحبتها.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

tamadon - المان - بن
هر که باز ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش

ای ایرانئ ای هم وطن فراموش نکن ما ایرانی هستیم
جمعه 5 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
کی میدونه پولهایی رو که بریتانیا بلوک کرده مال مصطفی است یا مال مچتبی ؟واز کجا اوردن؟ لطفا مارو هم در جریان بذارید
جمعه 5 تیر 1388

hadirm - ایران - خوزستان
اقای خدمتگزار به کی خدمت میکنی ملت ایران کدام ملت کدام خدمتگزاری شما که دم از قانون میزنی یادت رفته قبل از انتخابات چقدر زود کهولت و پیری شاید کینه و حسادت از شکست باعث شد قانون مداری را زیر پا گذاری . با تو هستم شما ملت ایران را کی میدانی چه کسانی کجا فقط تهران و یا چاپلوسان اطراف خودت و یا گروه و جماعتی که نام حزبی خود را اصلاح طلب گذاشته البته فکر نکنی که تفکرات من با جناح به اصطلاح اصول گرا و یا راست وابسته است خیر اینجانب هر دو گروه را حافظ منافع حزبیشان میدانم و اصولا اعتقادی به حزب ندارم ولی لااقل انان مرد تر از نامردانی مانند اصلاح طلبان وطن فروشی هستند که برای رسیدن به منافع حزبشان به هر خیانتی دست میزنند کسانی مانند برادران خاتمی و کروبی -حجاریان -عبدی -کرباسچی -الویری-ابطحی و خیلی از فاسدان دیگر . مردم ایران یعنی تمام شهرهای ایران -یعنی تمام روستاهای ایران . نه چند تا شهر .وظیفه شماست که به رای اکثریت مردم و انتخاب حد اکثری انان تمکین کنی حتی اگر مخالفت باشد . با تو هستم نقشه ایران مملکت ایران است میز قمار نیست که فکر کنی اگر باختی و شکست خوردی باید هیاهو و جنجال کنی . باید به انتخاب اکثریت گردن نهی...
جمعه 5 تیر 1388

great dariush - ایران - تهران
با درود بر روان پاک شهیدان راه میهن و به ویژه ندای پر پر .من هم امیدوارم این جنبش نو پا هر چه زودتر به آرمان خود که همانا آزادی و سر بلندی این مرز و بوم می باشد نایل شود.به امید روزی که همه ایرانیان آزادانه و با سر بلندی در کنار یکدیگر زندگی کنند.
پیش به سوی فردایی بهتر.
جمعه 5 تیر 1388

jojonaz - ایران - تهران
اگر موسوی خودش رو سرویس هم بکنه دیگه نمی تونه بیاد بالا . اون تو لجن گیر کرده . خنده داره . اخه اون که حرف زدن بلد نیست چطوری می خواد بیاد رپیس جمهور بشه . دهن کج بی ریخت
دوشنبه 8 تیر 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.