نماینده محسن رضایی: اگر شورای نگهبان ادامه دهد , مدارک و مستندات منجر به انصراف رضایی را منتشر می کنیم

نماینده محسن رضایی: اگر شورای نگهبان ادامه دهد , مدارک و مستندات منجر به انصراف رضایی را منتشر می کنیم

علی احمدی: اگر آقایان اظهارات خلاف واقع را تکذیب نکنند مجبور می شویم دلایل و مستنداتی را که منجر به انصراف و عدم پیگیری آقای رضایی از بازشماری آرا شده است منتشر کنیم.

یک عضو ستاد انتخاباتی محسن رضایی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان که گفته بود آرای آقای رضایی در بازشماری "کاهش هم داشته است"، واکنش نشان داد و او را به "خلاف گویی" متهم کرد.

علی احمدی، نماینده آقای رضایی برای پیگیری شکایات انتخاباتی، روز چهارشنبه ۳ تیر (۲۴ ژوئن) گفت که بازشماری آرا "به دلیل عدم همکاری شورای نگهبان و وزارت کشور در هیچ یک از استان ها و حوزه های مورد توافق صورت نگرفته است".

پیش تر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از اعلام انصراف آقای رضایی از پیگیری شکایتش استقبال کرده بود، اما در عین حال گفته بود: "نتایجی که از بازشماری های صورت گرفته به دست آمد، نشان از افزایش میزان آرای آقای رضایی ندارد و در یکی دو مورد کاهش هم داشته است".

اما سخنگوی آقای رضایی انجام بازشماری آرا را تکذیب می کند.

آقای احمدی گفته است: "بیش از ۲۰۰ نماینده محسن رضایی از روز ۳۱ خرداد به مدت ۲ روز در ۸۰ حوزه انتخابیه مورد توافق با شورای نگهبان آماده بازشماری آرا بودند، اما ضمن عدم دریافت اطلاعات مورد نیاز به دلیل عدم همکاری شورای نگهبان و وزارت کشور در هیچ یک از استان ها و حوزه های مورد توافق، بازشماری آرا تا پایان مهلت قانونی آغاز نشد".

او گفته است: "در استان کرمانشاه هم که بازشماری آغاز شده بود، به دلیل عدم دسترسی نمایندگان آقای رضایی به فرم های کنترلی لازم و فرم های کلیدی ۲۲، ۲۳، ۲۸ و ۲۹ بازشماری در همان ابتدا متوقف شد.

ما خواستار آن بودیم که حداقل برگه های تعرفه موجود در هر صندوق با ته برگ های تعرفه تطبیق داده شود، یا لااقل مطمئن شویم که دستخط و رنگ خودکار نویسنده اطلاعات تعرفه با رأی نوشته شده در آن یکی است، که این امکان فراهم نشد.

نماینده محسن رضایی

در همین حال وزارت کشور ایران تصویر صورت جلسه هایی را در سایت رسمی خود منتشر کرده است که به شهرستان های روانسر، گیلانغرب و صحنه در استان کرمانشاه مربوط است و امضاهایی به عنوان امضای نمایندگان آقای رضایی زیر آن دیده می شود.

بر اساس این ۳ صورتجلسه، بازشماری بعضی صندوق ها انجام شده و تغییری در نتیجه مشاهده نشده است.

اما نماینده آقای رضایی گفته است: "ما خواستار آن بودیم که حداقل برگه های تعرفه موجود در هر صندوق با ته برگ های تعرفه تطبیق داده شود، یا لااقل مطمئن شویم که دستخط و رنگ خودکار نویسنده اطلاعات تعرفه با رأی نوشته شده در آن یکی است، که این امکان فراهم نشد".

آقای احمدی می گوید پیش تر با شورای نگهبان بر سر این موارد توافق شده بود، "اما علی رغم این توافق بازشماری صورت نگرفت".

مقایسه دستخط و خودکار به کار رفته در نوشتن برگ رأی و ته برگ ها از این جهت اهمیت دارد که اگر هر دو را یک نفر نوشته باشد، نشان می دهد که تقلب صورت گرفته است.

نماینده آقای رضایی هشدار داده است که اگر شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور آنچه را در مورد کاهش رأی آقای رضایی در بازشماری گفته اند تکذیب نکنند یا به گفتن چنین سخنانی ادامه دهند، "مجبور خواهیم شد مکاتبات با شورای نگهبان و دلایل و مستنداتی که منجر به انصراف و عدم پیگیری آقای رضایی از بازشماری آرا شده است را منتشر کنیم".

آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران تاکنون چند بار تأکید کرده است که رسیدگی به اعتراضات در مورد انتخابات باید توسط شورای نگهبان صورت گیرد.

او ضمن ابراز اطمینان از صحت انتخابات، پیشنهاد بازشماری بعضی صندوق ها در حضور نمایندگان نامزدها را هم مطرح کرده بود.

برخی از هوادران نامزدها می گویند شورای نگهبان بی طرف نیست و ناظران این شورا را به همکاری یا دست کم سکوت در برابر تخلفات متهم می کنند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان از سرشناس ترین حامیان محمود احمدی نژاد است و محمد یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان هم پیش از انتخابات رسما از نامزدی آقای احمدی نژاد حمایت کرده بود. همچنین غلامحسین الهام، عضو حقوقدان شورای نگهبان از نزدیک ترین یاران آقای احمدی نژاد و سخنگوی دولت او است.

در روزهای اخیر علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران تلویحا از ابراز حمایت اعضای شورای نگهبان از آقای احمدی نژاد انتقاد کرد و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران هم گفت که اگر رقبای آقای احمدی نژاد به شورای نگهبان اعتماد ندارند، در مرحله بعد می توانند از شورای نگهبان به شخص رهبر جمهوری اسلامی شکایت ببرند.

kio - نروژ - برگن
اگر سپاه پاسداران یک همچین عین الله(باقرزاده ای) رییسش بودند معلوم هست که چه قدر توخالی و احمق زیر دستای باقرزاده باید باشند با دستمال یزدیشان کسی نیست به این احمق بگه دیگه بیشتر نمال زخم کردی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
قالیباف گفته اگر رقبای آقای احمدی نژاد به شورای نگهبان اعتماد ندارند درمرحله بعد میتوانند به شخص رهبر شکایت ببرند. بابا قالیباف اومدی حرف بزنی راه رفتی چقدر مردم رو خر فرض میکنین. مرد حسابی شکایت رهبر رو به کی باید ببریم مرگ برخامنه ای
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
خاک بر سرت حقته وقتی جا میزنی!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام اینها نمایش حکومت دیکتاتورئ هست.تمام مراکز دولتی زیر نظر خامنه ای دیکتاتور- احمدی نژاد دروغگو- سپاه مزدور و لباس شخصیهای ادمکش هستند.
درود بر ایران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
این آقایون مدرکشون را لوله کنند و ا...شون بکنند. خیلی‌ معذرت می‌خوام . تو این کشتو کشتار این بی‌ پدر مادر‌ها تهدید میکنند که مدارکشون رو منتشر میکنند. همون کاری که گفتم بکنند بهتره ما دیگه به انتشار مدرک احتیاجی‌ نداریم. این زرگری بعضیها پیشکش خودتون
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام اینها نمایش حکومت دیکتاتورئ هست.تمام مراکز دولتی زیر نظر خامنه ای دیکتاتور- احمدی نژاد دروغگو- سپاه مزدور و لباس شخصیهای ادمکش هستند.
تف بروی شما خائنین
درود بر ایران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

hassanshaikhi - ایران - ایران
پروکسی سایت

https://www.trevorhull.info
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sakar - انگلیس - لندن
آقای رضائی تو یکی دیگه خفه رائ مردم مثل ناموس آدم است.تو که ناموس خودتو فروختی به مجتبی‌ و علی‌ خامنه‌ای / در یکی از جلسات نماینده گان کاندیدا با رهبرتون گفتی‌ نمایند آقای موسوی یا کروبی چاپلوسی کرده و شما خوشتون نیومده / حالا چی‌ شد شما هم خوشتون اومد هم ناموستون و فروختی.تازه همتون دورغ میگید مردم که احمق نیستن سرتون و کردید زیره برف جایی‌ رو نمی بینید
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
ساکت نمانیم‌!

دوستان عزیز شهروندان فرانکفورت خارج از هر دسته بندی سیاسی به طور هماهنگ تصمیم گرفته‌اند که روز شنبه 27 یونی ساعت 13 تا 15 را در رومر فرانکفورت جمع شوند و ندای همدردی با ایرانیان سرداده و این موج را یاری کنند.
اگر شما هم می‌خواهید به بی‌عدالتی‌های موجود در ایران اعتراض کنید این حرکت بشردوستانه را که بدون وابستگی به گرو‌هی خاص انجام می‌گیرد از دست ندهید.
شما نیز به دوستان و آشنایانتان خبر دهید

پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
اینها هیچکدام رهبر این مرم درد کشیده نمی تون باشن.چون اگه تغیری هم صورت بگیره اینها هیچ اعتباری تو مردم دارند.حتئ موسوئ و کروبئ.کاش مردم رهبر مزدور رژئم نداشتند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
احمدی نژاد: آقای اوباما اشتباه کرد که چنین حرفی زد
مسکو، 4 تیر، خبرگزاری «ریا نووستی»/ "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران روز پنجشنبه همتای آمریکایی خود "باراک اوباما" را فراخواند که بخاطر دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران علناً عذرخواهی کند. این مطلب را خبرگزاری فرانسه به نقل از رسانه های ایران اطلاع داد.

احمدی نژاد اظهار داشت: "من امیدوارم که شما (اوباما) از دخالت در امور داخلی ایران دست برداشته و عذرخواهی کنید، به شکلی که ملت ایران باخبر شود".

دو روز قبل "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا اقدامات مقامات جمهوری اسلامی ایران در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را شدیداً محکوم کرد. وی چهارمین کنفرانس مطبوعاتی بزرگ خود را با این سخنان آغاز کرد: "من می خواستم چند کلمه ای درباره ایران صحبت کنم. آمریکا و جامعه بین المللی از تهدیدات، ضرب و شتم ها و بازداشت هایی که طی چند روز اخیر صورت گرفتند، متحیر و شگفت زده هستند. من این اقدامات توجیه ناپذیر را شدیداً محکوم می کنم و به ملت آمریکا می پیوندم که برای هر جان از دست رفته می گرید".

احمدی نژاد گفت: "آقای اوباما اشتباه کرد که چنین حرفی زد ... برای ما جالب است که چرا او در این دام افتاد و چیزی را گفت که پیشتر بوش می گفت".

رئیس جمهور ایران پیشتر آمریکا را فرا خوانده بود که در امور داخلی کشور دخالت نکند، اما وزارت امور خارجه آمریکا چنین اتهاماتی را رد کرده بود.

پنج‌شنبه 4 تیر 1388

silver - تانزانیا - اروشا
پس چی شد اینکه داد می زد مردم من از رای شما دفاع می کننم. به این سزعت جا زد یاااااااااااااااااااااااااا یک جای بهتر پیدا کرده
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
ساکت نمانیم‌!

دوستان عزیز شهروندان فرانکفورت خارج از هر دسته بندی سیاسی به طور هماهنگ تصمیم گرفته‌اند که روز شنبه 27 یونی ساعت 13 تا 15 را در رومر فرانکفورت جمع شوند و ندای همدردی با ایرانیان سرداده و این موج را یاری کنند.
اگر شما هم می‌خواهید به بی‌عدالتی‌های موجود در ایران اعتراض کنید این حرکت بشردوستانه را که بدون وابستگی به گرو‌هی خاص انجام می‌گیرد از دست ندهید.
شما نیز به دوستان و آشنایانتان خبر دهید

پنج‌شنبه 4 تیر 1388

bistosekhordad - ایران - تهران
اعتصاب عمومی را سازمان دهیم
تجربیات آب بندی شده ی جنبشهای جهانی نشان میدهند که، اعتصاب عمومی، و بویژه اعتصاب کارگران بخش های تولیدی- کلیدی و استراتژیک، قادر است مسلح ترین
رژیم های استبدادی، شبه فاشیستی، و فاشیستی را در کم ترین زمان و با کم درد ترین شکل به زانو در آورد!
اعتصاب عمومی نیروهای تولید مادی، بویژه گارگران نفت، معدنکاران، کارگران تونل و زیر ساختارهای کلیدی و استراتژیک، برای پیروزی جنبش انقلابی خرداد ماه 88، امری حیاتی است
سیری گذرا در صفحات درخشان واعتصاب های کمر شکن جنبش کارگری میهن عزیزمان
- در سال 1301، نخستین اعتصاب کارگری، که نقطه ی عطفی در جنبش کارگری ایران بشمار می آید، در تاسیسات نفت جنوب شکل گرفت.
- در سال 1304، یعنی سال به سلطنت رسانیدن رضا شاه از طرف انگلیس در ایران، اتحادیه ی نفت جنوب تشکیل شد.
- اعتصاب بزرگ کارگران نفت جنوب در 14 اردیبهشت 1308، که در آن 9 هزار کارگر شرکت داشتند، انجام شد. این اعتصاب با تهاجم پلیس فاشیستی رضا شاه، که از متحدان هیتلر در جنگ جهانی دوم بود، روبروشد.
- اعتصاب بزرگ کارگران کارخانه ی وطن اصفهان در سال 1310، یکی از بزرگترین اعتصابات کارگری ایران است. در این سال رضا شاه "قانون سیاه" ضد نیروهای دموکراتیک را به تصویب رسانید.
- در سال 1325، "شورای متحده ی مرکزی" که عضو فدراسیون سندیکاههای جهانی بود، تاسیس شد.
- اعتصاب کارگران شاهی درسال 1329 واعتصاب کارگران صنایع نفت، باعث روی کار آمدن حکومت ملی دکتر مصدق شد.
- اعتصاب 40 روزه ی کارگران نفت آبادان در سال 1353، ضرباتی محکم را بر پیکر رژیم فاسد محمد رضا شاه وارد آورد.
- اعتصاب کارگران نفت در آستانه ی انقلاب 1357، و بدنبال آن بستن لوله های نفت، سر انجام رژیم فاسد و دست نشانده ی پهلوی را به خاک نشاند.
- اعتصاب کارگران.........در......... باعث از هم پاشیدن رژیم فاسد، قرون وسطایی، استبدادی و مرتجع ولایت فقیه شد.
نویسنده ی سیاهه ی حاضر امید وار است که بتواند، هر چه زودترو با دستان خود محل نقطه چین ها را در آخرین جمله تکمیل کند.
مردم مبارز میهن ما به اعتصاب سراسری کارگران، بویژه بخشهای استراتژیک نفت، معدن کاران و تونل سازان، چشم دوخته اند
مردم ما، در این روزها از تمامی نیروها و استعدادهای خویش، برای افشا و تضعیف رژیم فاسد ولایت فقیه بهره گرفته اند. اکنون که شعارها شکلی رادیکال تر به خود گرفته و خواستهای توده های جنبش عمق بیشتری یافته اند،‌ کارگران، بویژه کارگران بخشهای تولیدی کلیدی و استراتژیک، می توانند از طریق اعتصاب در کارگاههای تولیدی، در زمانی کوتاهتر و با بهایی کمتر رژیم استبدادی و کودتایی ولایت فقیه را از پای در آورند.
کارگران ایران بعلت تجربیات غنی تاریخی و مبارزات سندیکائی و اعتصاباتی که از طریق آن توانسته اند، در طی صد سال تاریخ مبارزات خویش، در مقابل رضا شاه بایستند، به موقع مصدق را در تشکیل دولت ملی یاری رسانند، و محمد رضا شاه را با اعتصابی تاریخی از پای در آورند، به پتانسیل و توان خویش آگاهند و بی شک در سر نگونی رژیم فاسد ولایت فقیه نیز نقش تاریخی خویش را بازی خواهند کرد، و به انتظار مردم ایران پاسخ مثبت خواهند داد.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

termeh - انگلیس - لندن
این حیونها حالا دیگه ادم شدن؟ بی بوته های بی تدبیر. اه ه ه که چقد چندش اوره هم ریختتون و هم رفتارتون!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
دختر کوچولوی صاحبخانه از اقای "کی " پرسید
اگر کوسه ها ادم بودند با ماهی های کوچولو مهربانتر میشدند؟
اقای کی گفت:البته !اگر کوسه ها ادم بود ند
توی دریا برای ماهیهاجعبه های محکمی میساختند
همه جور خوراکی توی ان میگذاشتند
مواظب بود ند که همیشه پر اب باشد
هوای بهداشت ماهی های کوچولو را هم داشتند
برای انکه هیچوقت دل ماهی کوچولو نگیرد
گاهگاه مهمانی های بزگ بر پا میکردند
چون که
گوشت ماهی شاد از ماهی دلگیر لذیذتر است
برای ماهی ها مدرسه میساختند
وبه انها یاد میدادند
که چه جوری به طرف دهان کوسه شنا کنند
درس اصلی ماهیها اخلاق بود
به انها می قبولاند ند
که زیبا ترین و باشکوه ترین کار برای یک ماهی این است
که خودش را در نهایت خوشوقتی تقد یم یک کوسه کند
به ماهی کوچولو یاد میداد ند که چطور به کوسه ها معتقد باشند
وچه جوری خود را برای یک اینده زیبا مهیا کنند
اینده یی که فقط از راه اطاعت به دست میایید
اگر کوسه ها ادم بودند
در قلمروشا ن البته هنر هم وجود داشت
از دندان کوسه تصاویر زیبا ورنگارنگی می کشیدند
ته دریا نمایشنامه ییروی صحنه میاوردند که در ان ماهی کوچولو های قهرمان
شاد وشنگول به دهان کوسه ها شیر جه میرفتند
همراه نمایش اهنگهای محسور کننده یی هم مینواختند که بی اختیار
ماهیهای کوچولو را به طرف دهان کوسه ها میکشاند
در انجا بی تردید مذهبی هم وجود داشت
که به ماهیها می آموخت
"زندگی واقعی در شکم کوسه ها آغاز میشود"
"برتولت برشت"
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
دیروز سفیر ایران در مکزیک گفت: بسمه الله رحمانه رحیم. ما مردممون رو نه میزنیم ونه میکشیم.
ایرانی های عزیز لطفا خودتان را کتک نزنید و خودکشی نکنید خئب نیست. یکنفر هم برهبه ندا یاد اوری کنه که اون هنوز زنده هست.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.