یکی از افراد لباس شخصی در حال فرار به سوی مردم تیراندازی می کند - ویدیو

یکی از افراد لباس شخصی در حال فرار به سوی مردم تیراندازی می کند

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
بدبختها اینو بدونین تا خود فلسطین هم دنبالتون میکنیم. ما ایرانی هستیم . خیلی صبوریم ولی وای بروزی که با احساساتمون بازی بشه آنروز قیامت است که دارید میبینید . زنده باد ایران و ایرانیان آزاده
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
مزدور
هیچ فکر کردی اگر یک روزی دست این مردم بیافتی چی منتظرت خواهد بود؟
بله... حتما فکر کردی که اینطور با ترس هرچی که داری شلیک میکنی... ولی فکر میکنی چند میلیون فشنگ توی خشابت جا میشه؟؟
فکر میکنی چند هزار کیلومتر باید بدوی تا از ایرانی بتونی فرار کنی بزدل؟
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ALI11 - ایران - تهران
ویدئوهارو تو ایران نمیشه دید اگه میشه عکس بذارین
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

m.b.k - هلند - هلند
دوستان کسی از آقای مسلمان ایرانی خبری نداره؟ به همین زودی فراموشش نکنیم.
من در این روزها فقط کامنتها را میخواندم و چند روز در مسافرت بودم وقتی آمدم دیدم که آقای مسلمان ایرانی نیستند.
اگر کسی خیری از وی دارد به ما اطلاع بدهد. هلند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

cheshmane khoda - انگلستان - ناتپنگهام
چرا فرزندان ایران اینجور باید قربانی تاج و تخت ای خامنه ای نامرد رزل بشن
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
حظ کردم.این پدر سگها(از سگها عذر میخوام) رو بدار بکشید.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
Kaweh - آلمان - فرانکفورت

تو که تو آلمانی ! از آلمان می خوای بسیجی ها رو تا فلسطین دنبال کنی ؟!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
مرگ بر جمهوری اسلامی و عوامل جنایتکارش بی حیثیت ها فقط بلدند بسوی مردم بی اسلحه شلیک کند وای بروزی که این مردم مسلح شوند انوقت اینها باید لولین اجاره کنند تف به اون شرفتان. مرگ بر هرچه اخوندی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Southpark - انگلستان - منچستر
آخه اینطوری هم که نمیشه با دست خالی , ولی خیلی مواظب باشید این نامردها فقط دارن دنبال بهانه میگردن
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
بچه ها شناسایی کنید تمام بسیجیهای محلتون را یا محله های دیگه رو همه اینها بنام لباس شخصیها هستن و با برنامه ریزیی دقیق یه حالی بهشون بدید اینها نه انسانند نه ایرانی پس رحم نکنید چون دیر بجنبی میان سراغتون تک تک اینها باید نابود بشن مردم هم به شما کمک می کنند شک نکنید دیر نشه بلند شید و برای ازادیت و ایرانت غیرتت را نشان بده نشون بده که چقدر شجاعی برای فردای خودت کاری بکن تا دیر نشده تا اینها نیامدن سراغت بدون ما قویتریم که اینطور وحشت کردن ما شروع کردیم شما هم هموطن شرع کنید منتظر خبر خوشت هستم ایرانی با غیرت.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
لعنت به خمینی که همه خشتای کج رو اون پیر خرفت الزایمری بنیاد کرد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
ای حرامزاده
باید مثل سگ کشته بشه .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

garadagh - سویدن - مالمو
قیمت این مزدورها چنده ؟

پولی جمع کنیم براشون بفرستیم تا بخاطر پول هموطنانمون را نخورند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

دادستان محترم دادگاه کیفری بین المللی لاهه

از آنجا که بر اساس قانون اساسی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، علی خامنه ای رهبر این رژیم به عنوان "ولایت مطلقه فقیه" اختیارات نامحدود دارد و احکام او لازم الاجراست، هیچ نیرویی توان مقابله با خواست او را در این کشور ندارد. بر این پایه، علی خامنه ای به عنوان یک رهبر خودکامه، بی اعتنا به جان و مال و ناموس مردم ایران، دیوانه وار بر این کشور فرمان می راند و به یاری ایادی سرکوبگر خود روز به روز بر شمار شکنجه دیدگان و کشته شدگان این سرزمین می افزاید. او دیکتاتوری است که با سیاست های نادرست و سرکوب هر صدای مخالف خود، کشور ما را در آستانه ویرانی کامل قرار داده است.

این خفقان و سرکوب های وحشیانه موجب شده که فریاد گروههای معترض اعم از کارگران، معلمان، دانشجویان، نویسندگان و وبلاگ نویسان راه به جایی نبرد و هر روز بر شمار شکنجه شدگان و اعدامیان در زندان ها که تنها به دلیل اختلاف عقیده و مخالفت با مشی و عملکرد مسئولان این رژیم بازداشت شده و در زندان به سر می برند، افزوده گردد.

از این رو ما امضا کنندگان زیر، با توجه به حکمی که آن دادگاه محترم در باره "عمر البشیر" رهبر جنایتکار سودان صادر کرده است، خواهان رسیدگی به جنایات علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و صدور حکم مقتضی برای وی هستیم.

https://www.petitiononline.com/akcriems/petition.html
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
یک روزنامه ایتالیایى: فتواى ترور موسوى وکروبى توسط مرجعى مهم صادر شد

روزنامه ایتالیایى "کوریر دلاسرا" به نقل از منابعى امریکایى که نخواست نامشان را فاش کند، خبر از آن داد که "آیت الله محمد تقى مصباح یزدى" مرشد و مراد احمدى نژاد اخیراً فتواى "مهدور الدم بودن" دو نامزد اصلاح طلب ریاست جمهورى ایران "مهندس میر حسین موسوى" و "شیخ مهدى کروبى" را صادر کرده است.

این خبر در حالى منتشر مى شود که آیت الله خامنه اى در روز سه شنبه 23/6/2009 در پاسخ به نامه شوراى نگهبان قانون اساسى با تمدید مهلت بررسى شکایات و گزارشهاى تخلفات انتخاباتى را به مدت 5 روز دیگر موافقت کرد. لیکن محسن رضایى سومین رقیب احمدى نژاد در انتخابات تاریخى جمعه 12/6/2009 از پیگیرى شکایات واعتراضات خود در این زمینه منصرف شده است.

مصباح یزدى درسال 1932 در شهر یزد متولد شد. وى علوم دینى را در یزد، قم و نجف، فرا گرفت. مدرسان وى آیت الله هایى همچون خمینی، اراکى و بهجت بودند. او در 27 سالگى به درجه اجتهاد رسید.

او در زمان فعالیت اندیشمند معروف شیعه دکتر على شریعتى (پیش از انقلاب 1979) به شدت با افکار و سخنرانى هایش مخالفت مى کرد. وى پس از انقلاب دفتر همکارى حوزه و دانشگاه را به وجود آورد. او در حال حاضر جمعیت اهل بیت وپژوهشکده ى امام خمینى را در قم سرپرستى مى کند. مصباح عضو مجمع مدرسین حوزه ى علمیه ى قم مى باشد.

مصباح در سال 1990 به عنوان نماینده ى مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبرى حضور یافت و در سالهاى بعد به نمایندگى از مردم تهران به این مجلس رفت.او مرجعى بنیادگرا و بشدت دست راستى است تا جایى که جنبش اصلاح طلبى دوره ى سید محمد خاتمى را "پیشروى هواداران احیاى کفر شاهنشاهى" خواند.

قتل هاى زنجیره اى نویسندگان و روشنفکران
اکبر گنجى در یکى از کتابهاى خود که در دسامبر 2000 منتشر ساخت، مصباح یزدى را متهم اصلى صدور فتواهایى دانست که نویسندگان و روشنفکران مخالف را "مهدور الدم" مى کرد و ترور آنان را واجب شرعى جنایتکاران خودسر تلقى مى نمود.گنجى نوشت: "مجوز قتلهاى زنجیره اى را مصباح یزدى صادر کرده است".

محافل اپوزیسیون مصباح یزدى را متهم مى کنند به اینکه فتواى قتل تعدادى از افراد را در کرمان صادر کرده است. حوادث کرمان موجب شد که تعدادى از عناصر بسیج (شبه نظامیان حکومتى) دستگیر شوند. این عناصر اعتراف کردند که در پى استماع سخنرانى"آیت الله محمد تقى مصباح یزدى" مبنى بر جائز بودن قتل مخالفان دست به کار شده اند.

خود "آیت الله" در نامه اى که به دادگاه ارسال کرد این موضوع را که "وى فتواى قتل 5 قربانى حوادث کرمان را صادر کرده است" رد کرد و تنها این را پذیرفت که "فتوایش امر به معروف و نهى از منکر را مستقیماً توسط نیروهاى بسیج جائز شمرده است".

مصباح یزدى حسب اطلاع، با "جمهوریت نظام" مخالف است وتنها معتقد به "حکومت اسلامى" است. او مى گوید : ولى فقیه نه از طرف مردم بلکه از طرف امام زمان برگزیده مى شود ووظیفه مردم کمک به او و اطاعت از اوست. به عبارت دیگر نماینده ى امام معصوم به گزینش از سوى مردم یا پذیرش راى و نظر مردم نیازى ندارد.

وى بارها به وضوح از احکام و فتواهاى خود مبنى بر ترور "کسانى که آنها را مرتدان مى خواند" دفاع کرده است. او در نامه اى به آیت الله خامنه اى خواستار اعدام "هاشم آغاجرى" نویسنده واستاد دانشگاه و احمد قابل روحانى اصلاح طلب شده بود.

پیش از انتخابات اخیر ریاست جمهورى ایران اصلاح طلبان خبر از آن دادند که مصباح یزدى "تقلب در انتخابات را شرعاً جائز دانسته و کارمندان وزارت کشور را به این کار تشویق کرده است".
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

siya48 - آلمان - کلن
بچه‌ها کسی‌ از اذربایجان خبر داره..یا هنوز ساکت اند.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
اینه که میگم اگه اتحاد داشته باشیم میتونیم تو چن جای مختلف تظاهرات کنیم و این طوری فر اریشون بدیم در ضمن مگه چه قدر میتونن تیراندازی کنن بالاخره چند تشونو میتونیم بگیریم یون قدر بزنیم که نتونن تا یه ماه بلند شن راهت ادامه دارد ‌ای شهید
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
فکر نمیکنم این بد بختهای بسیجی بچه ایران زمین باشند چونکه ایرانی واقعی هیچوقت دست بروی برادروخواهرش بلند نمیکنه چه برسد بطرفشون تیراندازی کنه.اینها یکمشت عرب پست فطرت بی همچیز فلسطینی و حزبالله لبنانی خریداری شده بوسیله دولت غیرقانونی اخوندهای کثافت عرب پرست هستند.اینها حتی به خودشان رحم نمیکنن چه برسد به کسان دیگر. ما ایرانیان خارج از کشور بیکار ننشسته ایم منتظر فرصتیم تا بریزیم توی سفارتخونها واین اجنبی ها را با کتک بندازیم بیرون .حالا اگر کسی چیز دیگری بفکرش میرسه بگه .بامید ازادی هر چه زودتر ایران و ایرانی کم مونده دیگه که این اسلام کثافت را از کشور عزیزمان بیرون کنیم همینطور اون پرچم کثیفتر از خودشون را باید اتش زد.زنده باد ایران و ایرانی و پرچم سه رنگ قشنگمون با ارم شیر خورشید با شمشیر عدالت در بالای سرش....
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
همراهان : فردا همه ساعت 4 در مقابل صدا و سیما در شهر خود و روز جمعه غروب افتاب در امیر اباد با شمع در دست.عزیزانی که روز جمعه نمیتونند به هر دلیلی بیایند این مراسم را در کوچه و محل خود انجام بدندو لطفا اطلاع رسانی کنید

از دوستان عزیزی که مارا در این کار سخت همراهی میکنند و اطلاع رسانی میکنند کمال قدردانی را داریم. این کار شما باعث پراکندگی همراهان میشه. هستند افرادی که با نیتهای ..... خبر های نادرس پخش میکنند تا برنامه های پرشور رو به حضوری بیشور تبدیل کنند! خدا پشت پناه تک تک ایرانیان سبز
یا حق
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
ای حرامزاده پست ننگ بر اسلام و رژیم دیکتاتوری.خمینی تف تو روحت.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
یک سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد اعتراضات در ایران، وضعیت این کشور را تغییر داده است. رابرت گیبس گفت تظاهرکنندگان توجهات را نسبت به آنچه در ایران می گذرد، جلب کرده اند. من قاطعانه فکر مى کنم که ما شاهد آغاز تغییر در ایران هستیم.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
m.b.k - هلند - هلند
من جای دیگه هم براتون نوشتم منم دنبال ایشون هستم ودوست دارم خبر سلامتی شو بشنوم
تا الان هم خیلی براش کامنت گذاشتم ولی هنوز جوابی نشیندم
خیلی نگرانم
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mammad_st - ایران - تهران
"ملتی که تاریخ نمیخواند و تاریخ نمیداند محکوم به تکرار تاریخ است"
درک و فهم تاریخ سراسر جنگ و خونین مسلمانان از صدر اسلام تا کنون، نیاز به استعداد و نبوغ زیادی نداره
تنها راه و روزنه خروج از این منجلاب ناب محمدی، درس گرفتن از تاریخ است
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
فیلم،یک بانوی ایرانی با گریه روی خط CNN:جهان باید به مردم ایران کمک کند

https://aminmovahedipress.blogspot.com/2009/06/cnn.html
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

SouthPark - انگلستان - منچستر
محسن رضایی از ناموسش گذشت .....

رضایی رای مردم را به مثابه ناموس خوانده بود اما دیروز اعلام کرد شکایتش را پی گیری نخواهد کرد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
تظاهرات ایرانیان در شهر زوریخ سوئیس
سمت چپ صفحه https://www.20min.ch/
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
شعار بسیجیا توی نماز جمعه: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی مواظب خودت باش!!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mehr-uk - بریتانیا - ناتینگهام
توجه!! یکشنبه 28 جون گردهمای ایرانیان در ناتینگهام(از ساعت 12 الی 15) در الد مارکت اسکوار در حمایت از برادران و خواهرانمان در ایران.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
m.b.k - هلند - هلند
مشغول وبلاگشه.
مردم ...ح بشید و دستخالی نرید روبروی این بیوجدانا
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
آخر قصه شما وتمام نظام کثیفتون آخــرسگـــ کشــــی.آخــــــ سگــ کشــی.آخر قصه شما جانیان وپرورش دهنده های شما .زنده باد ملــــت دلیر و شریف ایـــــــــــــــران روح جانباختگان شـــــــــــــــــاد
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
بعضی این ایرانیها خارج از کشور یه شعارهایی میدن واقا لج اوره.
iya48 - آلمان - کلن شاید اذربایجانیها نمیخوان به دست این بسیجیهای لجن اشغال بی ناموس کشته بشن همونطور که شما الان تو آلمان هستید و نمیخواهید
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
مردم ببین به کجاشون رسیده که دیگه قید همه چی رو میزنه
این چیزی که رژیم ازش وحشت داره و زورهای آخرش میزنه
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

5hz - زندون - سلول
ویدئو ها تو ایران قابله پخش نیست حتی با آنتی فیلتر چون سایت یوتوب رو فیلتر کردن . افرادی که تو بسیج و نیرو انتظامی استخدام کردند از پائین ترین سطح سواد و فهم برخوردارند و همگی روستائی و اکثرن ... هستند . کلا آخرین امید جهت کار کردن تو جمهوری اسلامی نیرو انتظامی هست که راحت و بدون هیچ گونه سواد و پرسش وارد میتونن بشن .. واسه همینه که به این راحتی میتونن با تیر یه دختر معصوم که فقط از اونجا رد میشده رو بکشن..
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
zorro.ir - ایران - تهران

مگه فوتباله...شناسایشون کنید!!!شک نکنید...بزنین..بکشین..لابد شمام تشویق می کنی از اینجا....جونشون کف دستشونه ها....بازی نیس که وقتی گیم اور شد بزنه اول بازی...اصلا خبر داری چنتا شون قطع نخاع شدن چنتاشون چشاشون تخلیه شده....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
ما اهل تهران نیستیم علی تنها بماند
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
تا سرنگونی این تازیان و پتیاره های تازی پرست

هم میهنان!
شاید زمان آن رسیده که شبها بر در و دیوار ها شعار ''مرگ بر ولایت، مرگ بر حکومت مجتبی'' بنویسیم!!!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sam-antwerpen - -
من موندم چرا کسی از نوارهای میخ دار برای مقابله با موتور سیکلت ها استفاده نمیکنه
---------------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید.
با تشکر
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
karikatur - انگلستان - برایترن
حتما اهل تربت هستین و از همونایی که روزی دویست هزارتومان میگیرن
که با چماق چوبی خواجه های حرم تو سر مردم بزنید
تربتی ها یک مثال هست میگن اگه تربتی و مار رو با هم دیدی به مار بچسب و از تربتی دوری کن کاری نکنین که این مثل درست از کار در آید
از حیثیت خود دفاع کنید و عکسش را ثابت کنید
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
تیر خوردن به قفسه سینه
در صورت اصابت گلوله به سینه ، ریه هوا کشیده ، خون وارد ریه شده و باعث خفگی شده و مصدوم در عرض 1 تا 2 دقیقه جان می بازد (Sucking wound).
1- لباس را از روی زخم کنار بزنید. اگر لباس به داخل زخم فرو رفته نمی خواهد آن را از زخم بیرون بکشید.
2- با دست روی محل ضایعه فشار وارد کنید (می توانید دست مصدوم را روی زخم بگذارید) .
3- یک پارچه یا گاز یا باند را کاملا به وازلین، کرم یا روغن آغشته کرده و روی زخم فشار دهید تا جایی که هوا نکشد. می توان از یک تکه نایلون یا فویل تمیز هم استفاده کرد ( این تکه باند یا نایلون باید حداقل 4-5 سانتی متر از طرفین زخم بزرگتر باشد).
4- برای محکم کردن این پانسمان میتوانید ازهر نوع چسب نواری استفاده کنید. سه طرف پانسمان را به خوبی روی بدن بیمار با چسب فیکس کنید و یک طرف زا آزاد بگذارید. اگر چسب در اختیار ندارید بعد از گذاشتن باند آغشته به وازلین روی محل را با باندپیچ کنید.
اگر گلوله از یک طرف وارد و از طرف دیگر بدن خارج شده باید آن طرف را هم کاملا بپوشانید.
5- سپس مصدوم را به بغل و سمتی که تیر خورده بخوابانید و یا حمل کنید.
جسم خارجی فرو رفته در بدن مثل چاقو
هیچ گاه اقدام به خارج کردن شئی نکنید چون باعث خونریزی و مرگ بیمار می شود.با پانسمان چاقو را در بدن ثابت کرده فرد را سریعا به بیمارستان برسانید
تیر خوردن به ستون فقرات (کمر و گردن)
عضو مصدوم را توسط کیسه شن (یا هر چیزی شبیه آن) ثابت نگه دارید که باعث صدمات نخاعی نشود. برای بستن کیسه شن دور عضو مصدوم از کمربند، طناب یا پارچه می توانید استفاده کنید. در حمل مصدوم نهایت دقت را نمایید که کمترین حرکت به بدن او داده شود.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
چهره های این حرامیان را بخاطر می سپاریم لعنت خدا بر شما باد مزدوران کثیف آدمکش لعنتی فلسطینی ها باید از دست شما بپرن تو بغل اسراییل اون بیچاره ها دیگه چقدر خام شدن که فریب شما دجالان را خوردند ما ملت اینها را می شناختیم اما فلسطینی ها بد کلاهی سرشون رفت به خاطر مطامع این متقلبین قاتل چقدر قربانی دادند از طرف اسراییل کم بود که تو دست این پستترین دولت جهان هم افتاده بودند لعنت به این بی صفتها
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
sahar_v85 - کانادا - تورنتو تو توی تورنتو هستی نمیدونم چند وقته رفتی ولی من توی تهرانم هر محله ای یک یا چند پایگاه بسیج داره من گفتم بسیجیهای محلتون راشناسایی کنید که کجا زندگی میکنند و ...دوم من دست چپم شکسته توی درگیری اما هر روز میرم تظاهرات و شونه بشونه هم هستیم شما لطفا کنار شومینه بشین هوا سرده.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

kafar - المان - اخن
مرگ بر خامنه ای فرعون ایران زمین
اخ که به درک واصل کردن بسیجی و لباس شخصی چه حالی میده به نام و یاد جوانهای در خون غلتیده
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

clevermajid - ایران - مشهد
تو کامنت ها تا این جا که من دیدم فقط سه نفر از داخل ایران هستند بقیه همه از خارج از ایران نظر دادند.
نمیتونه دلیلش فیلتر باشه چون این سایت قبل از انتخابات هم فیلتر بوده.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
تیر خوردن دست و پا
خونرسانی به محل اصابت گلوله را تا حد ممکن مسدود نمایید، اما تا حدی که خون رسانی به طور کامل قطع نشود.
جراحت خیلی شدید است هر یک ساعت ، حدود 5-10 دقیقه مسیر خونرسانی را باز کنید، سپس مجددا ببندید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

sarab22 - المان - دوسلدورف
ALI11 - ایران - تهران
از اینجا میتونی بینی www.iraniande.blogspot.com
ماهیت بسیج و حزب الهی همینه فرار اگر مردی و هاله نور پشتت چرا فرار تازه این اولشه ما رای دادیم که وطنمان را پس بگیرم .....
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

bbayat - آلمان - اشتوتگارت
قانون فصل الخطاب
یا به عبارتی همان دیکتاتوری یا خودکامگی خودمان.بزرگترین توهین به شعور و عقل جمعی .نقطه مقابل دموکراسی. وقتی رهبر معزم (نه معظم) حرف خود را فصل الخطاب تمام قوانین می داند به زبان خود قبول دیکتاتوری است.
نوشتار جالب زیر را در همین مورد بخوانید:
https://mirhossein.blogsky.com/1388/04/04/post-10/
این روزها به قوانین جامعه یک قانون جدید هم اضافه شده است به نام قانون فصل الخطاب .در این قانون مردم و نخبگان جامعه کشک شمرده می شوند .این قانون بر این مبناست که آقای خامنه ای شب قبل چطوری خوابیده و چه خوابی دیده است . این قانون حتما باید بر خلاف نظر مردم باشد در غیر اینصورت دیگر به آن قانون فصل الخطاب نمی گویند.قانون فصل الخطاب همیشه برای ماسمالی کردن قانون است.هنگام صادر شدن قانون فصل الخطاب باید تمامی جامعه بلافاصله بیانیه داده و اعلام حمایت کنند مثلا حدود 500 استاد دانشگاه علوم پزشکی و همچنین نمایندگان مجلس باید خود را حتما خر حساب کرده و بدون خواندن وفکر کردن اعلامیه حمایت، آن را امضا کنند.( البته از جناب خر معذرت می خوام چون اگه به خر هم یه برگه بدین حتما قبل از هر کاری اونو حداقل یه بویی می کنه ).در قانون فصل الخطاب همه چیز قاطی پاتی می شود،مثلا شما به موسوی رای می دهید ولی خوانده می شود احمدی نژاد به کروبی رای می دهید خوانده می شود موسوی ، به احمدی نژاد رای می دهید خوانده می شود رای باطله .در این قانون بعد از گذشت چند ساعت از اعلام نوامیس حتما باید نوامیس رضایی کاهش یابد.

در لغت نامه دهخدا قانون فصل الخطاب بدین صورت معنی شده است : قانونیست که قانونگذار آن همه را خر می پندارد در حال که خودش خر است طبق این قانون همه باید بلافاصله خریت خود را اعلام کنند در غیر اینصورت انگلیسی هستند و باید کشته شوند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
دوست عزیز من تازه سه روزه از ایران برگشتم و تو این جریانات هم بودم و بازم قراره برم!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

m.b.k - هلند - روتردام
rezanl - هلند - امستردام
کدام وبلاگ دوست عزیز؟ امکان داره آدرس وبلاگشون رو به ما بدهید؟

babre mazand - هلند - امستردام
به امید آنکه زودتر به جمع ما بپیوندند.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

افق - مالزی - کوالالامپور
بابای من با کلی پارتی آزاد شد.موقتا.میگه خیلی وضع زندانیا بده.....خیلی.......میگه شکنجه روانی میکنن.........خیلی اذیتشون میکنن....داداشم میگه هیچی از گلوی بابام پایین نمیره.......مدام میگه بیچاره زندانیا

تو رو خدا مردم یه کاری بکنین
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

mahmud - رومانی - بخارست
* تووووووووووووووووووووووووجه.ایرانیان مقیم رومانی امروز 25.06.09ساعت 19.00جنب سفارت ایران در بخارست تجمع میکنند .(نترس بیا با وجدان)
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

hassanshaikhi - ایران - بوشهر
کسانی که نمیتونند ویدئوها رو ببینند میتوند از این روش استفاده کنند.
firefox

به فرض می خواهید ویدئو که توی این صفحه هست رو ببینید
روی view کلیک کنید و page source رو انتخاب کنید.Find رو بزنیدو کلمه youtube رو سرچ کنید. یه متنی شبیه به این باید پیدا بشه

"https://www.youtube.com/v/RkNWV3BnpRIhl=enfs=1rel=0color1=0x402061color2=0x9461ca"

از آدرس بالا باید RkNWV3BnpRI رو کپی کنید.
بعد اونو به انتهای این آدرس اضافه کنید

https://www.youtube.com/watch?v=

که در آخر این آدرس میشه
https://www.youtube.com/watch?v=RkNWV3BnpRI

این آدرس رو کپی کنید . بعد به سایت https://online.movavi.com/ بروید.
توی این سایت اون آدرسی که کپی گرفتید رو وارد کنید و روی Convert کلیک کنید. بعد از چند ثانیه لینک دانلود رو بهتون میده و میتونید دانلودش کنید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.