روزنامه ایتالیایی خبر داد: آغاز خروج گسترده پول از ایران

روزنامه ایتالیایی خبر داد: آغاز خروج گسترده پول از ایران

روزنامه ایتالیایی  la stampa  به نقل از یک منبع آگاه در اداره اطلاعات ایتالیا گزارش داد که  بانک های صادرات، ملی، سپه و ملت در 48 ساعت اخیر شروع به انتقال پول از ایران به ترکیه، مالزی، پاکستان، اندونزی و امارات متحده عربی کرده اند. پول ها با حواله های کمتر از 10 میلیون دلار خارج می شوند.

طبق اطلاعات نیروهای امنیتی ایتالیا پول از حساب بنیادهای مختلف غیر دولتی ایران که تحت کنترل روحانیون هستند، به خارج از کشور منتقل می شوند.فعالیت بنیاد های مستضعفان , جانبازان، بنیاد شهید و سایر سازمان های مشابه تحت کنترل شدید ادارات اطلاعاتی غرب است که با دلایل متعدد معتقدند از طریق همین بنیادها تهران به حمایت مالی از گروه های تروریستی در خارج از کشور، از جمله حزب الله و حماس می پردازد..

"الکساندر سوتنیچنکو" کارشناس امور اقتصادی مرکز مطالعه خاور نزدیک در سنت پتربورگ به روزنامه РБК daily گفت: "بانک های دولتی ایران که در مقاله روزنامه La Stampa به آن اشاره شده  ,تحت نظر هستند و مجبورند پول را در حواله های کوچک منتقل کنند". در عین حال وی معتقد است که برای صحبت درباره اینکه تنها روحانیون نگران پول از ایران را خارج می کنند، زود است و حواله به خارج از کشور از طریق بانک های خصوصی که در فهرست سیاه نیروهای امنیتی غربی نبوده و می توانند به آرامی پول جابجا کنند نیز انجام می شود.

bluestar - ایران - تهران
از کلیه ایرانیان داخل کشور تقاضا دارم حسابهای بانکی خود را خالی کنند. این کار ضربه شدیدی به اقتصاد دولت وارد میکند.
لطفا اطلاع رسانی کنید.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
نرم افزارهای
Tor
ultrasurf

فیلتر شکن و پنهان کننده پراکسی و مبادلات اینترنتی. لطفا در اختیار کاربران ایرانی قرار دهید با ای میل یا و ......
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

fanishal - امریکا - سنفرانسیسکو
صد رحمت به شرف صدام که اقلا در خاک خودش دستگیر شد. این بیشرم ها اکثرشون تو این چند سال اخیر با پول این ملت اقامت بهترین کشور ها را از طریق سرمایه گذاری هم گرفتن حالا هم دارن ایران را لخت می کند. لطفا هر کس می تونه این پتیشن را امضا کنه.

https://www.petitioniran.com/?page=petitionpid=YLT5392
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

وروجک - ایران - تهران
این حساب هایی که این روزها دارد خالی می شود اکثرا حساب بانکی افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و پسران و اقوام و دارو دسته اش است که این روزها مثلا اصلاح طلب هستند به امید روزی که هیچ ستمگری در هیچ جای دنیا احساس امنیت نکند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
نووستی‏: آخوندها با پول های خود از ایران خارج می شوند‏‎
‎ "‎کریل زوبکوف‏‎"‎، ‏РБК daily، خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 3 تیرماه‎ ‎

‎ ‎بانک های بزرگ ایرانی فعالانه پول های خود را از کشور خارج می کنند. پول ها‎ ‎‎ ‎هم از بانکهایی که تحت کنتترل مقامات ایران هستند خارج می شوند، و هم از‏‎ ‎‎ ‎آنهایی که مرتبط با اطرافیان علی اکبر هاشمی رفسنجانی، حامی "میرحسین موسوی‎‎ ‎هستند، کاندیدای اپوزیسیونی که هنوز نمی تواند به شکست خود در انتخابات‏ ‎‎ ‎اعتراف کند. آشتی بین طرفداران و مخالفین "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور‏‎‎ ‎کنونی ایران که در انتخابات نیز پیروز شد، غیرممکن بنظر می رسد. هر دو طرف‎ ‎‎ ‎آماده درگیری قاطعانه ای می شوند که در نتیجه آن یکی از آنها مجبور به خروج‏ ‎‎ ‎از ایران خواهد شد‏‎. ‎‎ ‎خبر آغاز خروج گسترده پول از ایران را روزنامه ایتالیایی‎ La Stampa ‎به نقل از‎ ‎‎ ‎اداره اطلاعاتی ایتالیا منتشر کرد که به این روزنامه خبر داده بود بانک های‎ ‎‎ ‎صادرات، ملی، سپه و ملت در 48 ساعت اخیر شروع به انتقال پول از ایران به‏‎ ‎‎ ‎ترکیه، مالزی، پاکستان، اندونزی و امارات متحده عربی کرده اند. پول ها با‎ ‎‎ ‎حواله های کمتر از 10 میلیون دلار خارج می شوند. طبق اطلاعات نیروهای امنیتی‎ ‎‎ ‎ایتالیا پول از حساب بنیادهای مختلف غیر دولتی که تحت کنترل روحانیون ایران‎ ‎‎ ‎هستند، به خارج از کشور منتقل می شوند‏‎. ‎‎ ‎فعالیت بنیاد مستضعفان و جانبازان، بنیاد شهید و سایر سازمان های مشابه تحت‏‎ ‎‎ ‎کنترل شدید ادارات اطلاعاتی غرب است که نه بی دلیل، معتقدند از طریق همین‎ ‎‎ ‎بنیادها تهران به حمایت مالی از گروه های تروریستی در خارج از کشور، از جمله‏‎ ‎‎ ‎حزب الله و حماس می پردازد‏‎. ‎‎ ‎الکساندر سوتنیچنکو" کارشناس امور اقتصادی مرکز مطالعه خاور نزدیک در سنت‏‎ ‎‎ ‎پتربورگ به‎ РБК daily ‎گفت: "بانک های دولتی ایران که در مقاله‏‎ La Stampa ‎ذکر‎ ‎‎ ‎شده اند، تحت نظر هستند و مجبورند پول را در حواله های کوچک منتقل کنند". در‎ ‎‎ ‎عین حال وی معتقد است که برای صحبت درباره اینکه تنها روحانیون نگران پول از‏‎ ‎‎ ‎ایران را خارج می کنند، زود است و حواله به خارج از کشور از طریق بانک های‎ ‎‎ ‎خصوصی که در فهرست سیاه نیروهای امنیتی غربی نبوده و می توانند به آرامی پول‏‎ ‎‎ ‎جابجا کنند نیز انجام می شود‏‎. ‎‎ ‎این کارشناس تصریح کرد: "طرفداران و مخالفین محمود احمدی نژاد آماده زد و‏‎ ‎‎ ‎خورد قاطعانه ای می شوند که در نتیجه آن به احتمال زیاد حزب بازنده مجبور به‏‎ ‎‎ ‎فرار از ایران خواهد شد". وی معتقد است که مسئله حتی نتیجه انتخابات نیست و‏‎ ‎‎ ‎بحث بسیار مهمتری مطرح است. آیت الله علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران‎ ‎‎ ‎علناً از احمدی نژاد حمایت کرد، اما با اینحال میرحسین موسوی کاندیدای مغلوب‏‎ ‎‎ ‎تا کنون از برسمیت شناختن نتایج انتخابات امتناع می کند‏‎. ‎‎ ‎سوتنیچنکو افزود: "تعرض به اعتبار رهبر، بمعنای انکار همه نظام سیاسی ایران‎ ‎‎ ‎است". ‎‎ ‎پشت سر موسوی بازرگانان بزرگ ایران تحت رهبری رفسنجانی رئیس جمهور سابق کشور، ‏‎ ‎رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان هستند. نباید فراموش کنیم که‏‎ ‎‎ ‎مجلس خبرگان تنها ارگانی است که بطور نظری می تواند رهبر را عوض کند. اگر‎ ‎‎ ‎چنین چیزی رخ دهد، آشتی بین طرفداران احمدی نژاد-خامنه ای و موسوی-رفسنجانی‎ ‎‎ ‎غیر ممکن خواهد بود. با در نظر داشتن خارج سازی فعالانه پول از ایران، می‎ ‎‎ ‎توان گفت که هر دو حزب پل های پشت سر را خراب کرده و آماده ریسک هستند‏‎. ‎

چهار‌شنبه 3 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
من الان یکهفته هست دارم بهتون میگم پولهاتون رو از بانک درارید. اخوندهای یشرف بانکهارو خالی مینند و با کلاغ سیاهاشون در میرن.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
جز اخوندا کدوم یکی از مردم عزیز پول هنگفت دارن.از خون جوانان ما به کاخ رسیدن.کثافتای متعفن.از جلوی هر اخوندی که رد میشی بوی لجن میدن.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
وروجک - ایران - تهران

برو به سایت من چادر سیاه و لیست همه این دزدها نوشته شده با شماره حساب و مقداری که دزدیدند.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
بزار ببرن البته خودشون هم باید برن. یک نخ موی یک ایرانی های شجاع ایران در ایران به همه این پولها می ارزد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
وروجک
الهی امین یادت رفت خامنه ایی و خانواده. احمدی نژاد و خانواده خلاصه همه اخوندا و بسیجیا رو اضافه کنی!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kafar - المان - اخن
مرگ بر خامنه ای فرعون ایران زمین
مرگ بر خامنه ای فرعون ایران زمین
اخ که به درک واصل کردن بسیجی و لباس شخصی چه حالی میده به نام و یاد جوانهای در خون غلتیده
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

superman_iran - ایران - تهران
بابا بذار ببرن و برن گور پدرشون و پدر پول. فقط از این ملت یغه ول کنن
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
ننگ بر شما دزدان حرامزاده.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
باید تمام دنیا این افراد دزد دیکتاتور نامرد مثل پسر خامنه ای را که در خارج سرمایه گذاری کردند راحسابهاشون را مصادره کنند و از این راه تحریمشون کنند وانتقام همه ی مردم و خون مردم بیگناه را که این نامردها پایمال کردند بگیرند . چون تلاش این دیکتاتور ها به خاطر پول بوده ونبود پول فلجشون میکنه. بانکهای کشورهایی که با این نامردها همکاری میکنند باید تحدید بشند . زنده باد ایران و ایرانی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
این پولها حق مردم زجر کشیده هست و باید به مردم برگردونده بشه.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
دولتها باید دست به دست هم بدهند و با مصادره پولها که حق مردم هست انتقام مردم مظلوم ایران را از این نامردان بگیرن
چنانچه کشورهای ذکر شده از اب گل الود ماهی میگیرند. حقوق بشر باید کشورهای هزار چهره و هزار رنگ را سرکوب کند
درود بر دلیر مردان وطن پرست ایرانی .مرگ بر دشمن ایرانی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
باور کنید وقتی اینها با پولهای خونالودشون رفتند صدها هزار ایران با پول برمیگردند ایران و ایران را با کمک ایرانی های باهوش و کارکن و جوان به بهشت تبدیل میکنند. تمام مغزهای که بخاطر این دیکتاتور ها از ایران رفتند بر میگردنن. ثروت اولی هر کشورادمهای اون کشور هستند. اگر ایرانی ها دست به دست بدن خیلی بیشتر از چیزی که اخوندها ی میبرن در مدت کوتاهی میسازن. فقط کشورتون رو از دست این قاتل های اسهالی نجات بدین بقیه اش درست میشه. پیروزی ازادی نزدیکه.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

siya48 - آلمان - کلن
وقتی‌ که مساله حمایت میاد وسط،کشور‌های غربی دخالت نمیکنند،ولی‌ وقتی‌ که مساله بلوکه کردن پول میاد وسط،کشور‌های غربی معطلش نمیکنند.چون سرمایه‌ داره میره کشورشون.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
اکنون باید تمامی حسابهای این افراد سازمانها و ارگانها شناسائی و افشا گردد و تو سط حقوقدانان خبره خارج از کشور فشار بر روی این بانکها اورده تا این حسابها که چیزی جز پول نفت متعلق به مردم کشور عزیزمان درش نیست را موقوف و بدون اجازه مردم و بشرط پرداخت مبالغ در بیت المال پس ندهند. اینها حتما پولها ئی هستند که قرار بود هر روز صبح بر سر سفرههای ما بینمان تقسیم شود.به امید پیروزی بر بت و دیکتاتورش
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

فاتح - ایران - تهران
بازم شایعه پراکنی شروع شد ! الحمدالله اوضاع تهران کاملاْ عادی است و این وضعیت برای دشمنان که به آشفته ماندن اوضاع دلخوش بودند ناگوارست و بهمین دلیل با ایجاد اخبار محیرالعقول سعی در انحراف اذهان دارند و از دوستان می خوام ساده نباشند و براحتی سرکار نرند .
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.