سرکوب معترضان در میدان بهارستان + فیلم

سرکوب معترضان در میدان بهارستان

رادیو زمانه : بنا بر گزارش‌های رسیده به زمانه، میدان بهارستان تهران امروز از ساعت ۴ بعد از ظهر شاهد تجمع معترضان به نتایج انتخابات و سرکوب آن‌ها از سوی نیروهای نظامی و انتظامی بوده‌است.

مجموعه فعالان حقوق بشر، تا این لحظه از «تیر خوردن یک دختر ۱۹ ساله» در میدان بهارستان خبر می‌دهد.
به گفته این منبع،‌ نیروهای مسلح برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک‌آور، تیراندازی هوایی و سپس مستقیم روی آورده‌اند.

تارنمای خبری این مجموعه می‌نویسد: «علاوه بر ده‌ها بازداشت و زخمی شده، بنابر مستندات دریافتی مجموعه، تا کنون یک دختر حدود ۱۹ ساله از ناحیه گلو مورد اصابت گلوله نیروهای شبه نظامی و لباس شخصی قرار گرفته‌است و تیراندازی هوایی و مستقیم کماکان در این منطقه ادامه دارد.»

این سایت خبری ادامه می‌دهد: «گزارش شده‌است نیروهای نظامی علی‌رغم زخمی شدن این شهروند جوان، اجازه کمک‌رسانی به این زخمی را نداده‌اند و سرانجام با وقفه طولانی بوسیله ماشین‌های نظامی این فرد به محل نامشخصی منتقل شده‌است.»

ضرب و شتم شدید و گروهیِ زنان و مردان و بررسی محتوای تلفن‌های همراه عابران برای کشف تصاویر درون آن‌ها از دیگر اقدامات نیروهای ضد شورش گزارش شده‌است.

ستاد موسوی: این تجمع مستقل است و ارتباطی با ستاد میرحسین موسوی ندارد

خبرگزاری فرانسه نیز شمار تجمع‌کنندگان میدان بهارستان و مقابل مجلس شورای اسلامی در نزدیکی این میدان را چند صد نفر ذکر کرده و از متفرق کردن آن‌ها توسط پلیس با ضربه‌های باتوم و سپر خبر می‌دهد.

به گفته شاهدان عینی در تماس با زمانه،‌ گارد ضد شورش و لباس‌شخصی‌ها در بهارستان به منظور جلوگیری از تشکیل هسته تجمع، با معترضان به زد و خورد پرداخته‌اند.
شبکه تلفن همراه نیز در بهارستان و ناحیه اطراف کاملاً قطع است و قطارهای مترو در ایستگاه‌های بهارستان و ملت توقف نمی‌کنند.

دیگر گزارش‌ها حاکی از پرواز بالگردهای سپاه بر فراز این میدان و شمار فراوان بازداشت‌شدگان است.

ستاد میر حسین موسوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که تجمع روز چهارشنبه در بهارستان هیچ‌گونه ارتباطی به ستاد موسوی و شخص وی ندارد و تجمعی مستقل است.

بنا بر یک خبر دیگر دریافتی، «خانواده‌های بازداشت‌شدگان روزهای اخیر نیز در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کرده‌اند و پلیس این خانواده‌ها را محاصره کرده‌است.»

black chador - امریکا - ولدن
لطفا به این سایت بریدو اگر میشه اینو به فارسی ترجمه کنید. این مقاله دستور عمله دفاع در مقابله بسیجی هاست.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mandana.nl - هلند - اوترخت
اقای موسوی میشه بگید کجا تشریف دارید؟ مردم الان بهت خیلی احتیاج دارن. نکنه ماها رو تنها بزاری توی این شرایط وبشی مثل اون برادر سپاهیت
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

parviz2008 - هلند - رتردام
درود بر شرفتان شماها نشان دادید که زیر بار زور این نامردان نمی روپد.شماها نشان دادید که ایرانی واقعی هستید.درود بر زنان ایرانی که هماپی مردان در این کارزار در صف مبارزه هستند.سر تعظیم در برابر شما و دست یکایک شماهارو میبوسم.زنده باشید
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

nedaye iran 2009 - کانادا - تورنتو
این نفسهای اخر این حکومت سراسر نیرنگ و ریاست.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

azadan - کانادا - ونکوور
برخی از هم میهنان گرامی از دلسردی مبارزه و شکست سخن به میان آورند. باید گفت دوستان این تازه آغاز راه رهایی است و مبارزه درازی در پیش است. متاسفانه تاریخ اروپای شرقی و فروپاشی حکومتهای کمونیستی در ایران منتشر نشده است. فکر میکنید آلمان شرقی، لهستان، مجارستان و .. چگونه به آزادی دست یافتند. تنها از راه مبارزه منسجم و پیگیر. مثلا در آلمان شرقی مردم در طول نزدیک به چهل سال اشغال کشورشان دست به اعتصابهای گسترده میزدند. دوشنبه ها روز تظاهرات بود. اشتازی اگر از جمهوری اسلامی بدتر نبود بهتر هم نبود. کشتار و دستگیری در این کشورها به طور گسترده ای صورت میگرفت. دوستان ایرانی من! خواهش میکنم نا امید نشوید این تنها راه رسیدن به ازادی است. اعتراض میتواند به صورت اعتصابها گسترده، انتشار شبنامه، آگاه سازی مردم و .... باشد.

از دوستان ایرانی مقیم خارج خواهش دارم صفحات ویکیپدیای فارسی ایجاد نموده و همه با هم تاریخ مبارزات مردم اروپای شرقی یا تجربه های مشابه را در دسترس جوانان عزیزمان قرار دهیم.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
نرم افزارهای
Tor
ultrasurf

فیلتر شکن و پنهان کننده پراکسی و مبادلات اینترنتی. لطفا در اختیار کاربران ایرانی قرار دهید با ای میل یا و ......
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

fanishal - امریکا - سنفرانسیسکو
لطفا هر کس می تونه این پتشن را امضا کنه.
https://www.petitioniran.com/?page=petitionpid=YLT5392

چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
دوستان تا میتوانید ویدئوهای درگیری خیابانی را ذخیره نمایید. لینکها پس از مدتی برداشته میشوند.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

playboy972 - ایران - گرگان
وای بر شما حیواناتی هر روز از روز قبل وحشیتر میشوید و برای ادامه ظلم بر مردم به هیچ احدی اعتقاد ندارید و چهره پر معصیت شما در تاریخ انسانیت بعنوان غیر انسانهای انسان نما نقش بسته. دیکتاتور کثیف ترین و ملعونترین چهره نزد مردمان تاریخ است. مرگ بر رژیم دیکتاتوری که جمع دیکتاتورها در آن جمع شده اند.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
فرستاده شده از طرف یکی از دوستانم
---------------------
هر روز صبح یک عده بگیرند یک عده دیگر را بزنند بعد هر شب یک عده بروند به کتک خوردن آن عده اولی اعتراض بکنند دوباره یک عده دیگر بیایند آنها را هم کتک بزنند بعد همه بروند پشت بام تکبیر بگویند بعد که دیدند کارشان با تکبیر راه نمی افتد فردا عصرش بروند کنک بخورند بعد یک عده دیگر به کتک خوردن آنها اعتراض بکنند خودشان کتک بخورند شب بروند پشت بام تکبیر بگویند کارشان راه نیفتد فردا عصر کتک بخورند اعتراض بکنند تکبیر بگویند کتک بخورند یک دو سه ماهی که همینطوری کتک بخورند کتک خور ملت ملس میشود بعد که کتک خور ملس شد آنوقت دیگر هیچکسی غیر از همین مموتی فینگیلی نمیتواند کار ملت را راه بیندازد مردم خودشان از میرحسین بدشان می آید چون میرحسین خیلی که بلد باشد نهایتاً بتواند آدم را بخاراند نه اینکه خارش تن آدم را بگیرد . اینطوری تمام مشکلات انتخابات هم حل میشود و چه بسا دفعه بعد که به امید خدا برای مادام العمر شدن رئیس جمهور رفتیم رأی منفی دادیم و به همین جهت رئیس جمهور با 85% آرای ما مادام العمر شد دیگر اینهمه حرف و حدیث هم درنمی آید آن خانمی هم که شوهرش قبلاً رئیس جمهور امریکا بود اینقدر زرت و پرت نمیکند بی حیا !
با تشکر از دوست خوبمان (علیرضا رضائی )
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
مزدوران بسیجی وسپاهی، خونخوران وقاتلان مردم ایران؛نفرین بر شما وپدر ومادرتان،بر رهبرتان ودینتان.ننگ بر دامنی که شما را پروراند.من و هزاران نفر دیگر مثل من تا زنده هستیم نمی گذاریم اب خوش از حلقوم کثیف شما پفیوس ها پایین برود.تف بر ذات بی وجود وعقده ای شما!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
مشت کوبنده بسیج اجازه هیچ گونه عرض اندام به ارازل و اوباش نخواهد داد .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

azadan - کانادا - ونکوور
aboozarezaman - ایران - تهران

منظور از ارذل و اوباش همان بسیجی هاست . نه؟
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
aboozarezaman - ایران - تهران

خ..ه شو پ..ر ...گ اراذل تو با اون رهبر چلاقته
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
توجه توجه توجه توجه
مواظب ایمیلهای مشکوک باشید. آنها را به هیچ وجه باز نکنید!
------------------------------

من این ایمیل را الان دریافت کردم وقتی خواندم به نظرم آمد که حتی اگه این ایمیل شایعه هم باشد که امکانش کم است ولی باز به رعایت کردن و تکثیر آن به همه ایرانیان در ایران می ارزد . لطفا شما هم اگر نگران سرنوشت دوستان و فامیل خود در ایران هستید این ایمیل را به همه بفرستید
توجه:
یک ایمیل برای شما ارسال که عنوان ایمیل در زیر آورده شده

"Carte internet majani"
وقتی شما این ایمیل رو باز کنی یک برنامه که فقط 32 کیلو بایت است روی سیستمتان نصب میشود و همهء اطلاعاتی را که تایپ میکنید هر 20 دقیقه برای
research@irantelecom.ir
ارسال میکند و در نهایت ادارهء اطلاعات جمهوری اسهالی همهء نوشته های شما را میتواند کنترل کند. این ایمیل را تحت هیچ شرایطی باز نکنید
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
سلام
مردم ایران ما با تمام امکاناتی که داریم به شما کمک می کنیم.
فردا 5شنبه ساعت 21.45 در شهرهای المان مثل هامبورگ- کلن-مونیخ-و فرانکفورت و در تمام شهرهای بزرگ اروپا برای اعتراض به دولت جمهوری اسلامی و برای همدردی با عزیزان داخل کشور این مراسم برگزار میشود. خواهشمندیم با پوشیدن لباس سیاه و اوردن یک شمع در این مراسم شرکت نمائید.به امید ایرانی ازاد.درود بر ایران

این مراسم از طرف Amnesty International حمایت میشود.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
aboozarezaman - ایران - تهران اگه دستم برسه بهت اراذل را نشانت میدادم ...مزاده هویجی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

khorsheed - ترکیه - - انکارا
بچه هایی که هک کردن رو بلدید لطفا این سایت رو هک کنید...
https://gerdab.ir/fa/pages/?cid=407
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

maryam_mehr - امارات - دبی
وطن پرنده پر در خون...وطن وطن وطن جانم فدایت
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

انسانیت - ایران - تهران
خامنه ای دروغگو: « در نظام اسلامی به آراء مردم خیانت نمی شود». فعلا که سه میلیون خیانت رو شد!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
آخرین خبرها از میدان بهارستان
خبرها از twitter
هلیکوپترهای نظامی همچنان در حال دور زدن در اون حوالی هستند.برای جلوگیری از شلوغی در بهارستان تمام پاساژها را بسته اند.جمعیت بسیاری از بهارستان به میدان سپاه (عشرت آباد) آمده اند. هلیکوپتر بر فراز میدان بهارستان در پرواز است.درگیری در بهارستان همچنان ادامه دارد. مردمی را که با موبایل صحبت می کنند را می زنند.
جمعیت به سمت جنوب میدان بهارستان فرستاده شده است. وضعیت در میدان بهارستان بسیار بد است. تیراندازی می کنند.درگیری در میدان بهارستان بسیار شدید شده است. مردم را به شدت می زنند.برای جلوگیری از ازدیاد جمعیت متروی میدان بهارستان را بسته اند.یک دختر در میدان بهارستان تیر خورد.دختری را که تیر خورده بود به یک درمانگاه خصوصی منتقل کرده اند. مشخص نیست که زنده است یا نه. امیدوارم باشد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

azadan - کانادا - ونکوور
ضمنا اشاره کنم وجهه رژیم ایران پس از سرکوب مردم به گونه ای پایینتر آمده که از نظر جهانیان در ردیف موگابه و دیکتاتورهای سودان و لیبی و ونزوئلا و کره شمالی است. دنیا با این کشورها نه مراوده ای دارد نه مبادلات اقتصادی چندانی. به نظر من سیاه باز های رژیم دیگر اثری نخواهد داشت و نمیتواند موقعیتی بهتر از حکومت موگابه و عمرالبشیر و ... داشته باشد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وی
لطفا بفرستید برای اون دوستتون؛
ما اینجا حداقل کاری که از دستمون بر میاد همینه .کتک می خوریم و هزار خطر رو به جان میخریم ولی ناامید نیستیم و صحنه رو هم خالی نمی کنیم !
همین بس است که گویی ز خیر وشر با او/
مرا بخیر تو امید نیست شر مرسان/
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kafar - المان - اخن
مرگ بر خامنه ای فرعون ایران زمین
اخ که به درک واصل کردن بسیجی و لباس شخصی چه حالی میده به نام و یاد جوانهای در خون غلتیده
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

CTI_NIMA - ایران - تهران
اینجا بهرستان نیست
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

saghi2009 - انگلستان - لندن
aboozarezaman - ایران - تهراراذل و اوباش تو و امثال تو هستند که این کشور رو به گند کشیدید و فکر می‌کنید این مملکت ارث پدرتون هست..ان
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

rabi3 - ایران - تهران
با اینکه ظلم وستم در کشور ما 30 ساله که زیاد بوده و الان تشدید شده ولی مطمینم که امام زمان ظهور نمی کند.می دونید چرا؟
چون ولی فقیه امام زمانو می کشد !!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خامنه ای کثافت اسلامتو بردار با بقیه ی ملایان گورتان را گم کنید به وطنتان عربستان کوفتی تا کی گلهای ایران زمین را پر پر می کنید مرگ بر شما مرگ افرینان.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
اشکال اینکه بعضی ها تریبون از ملت گرفتن و میخواهن با زور تاریخ به عقب برگردونن که امکان نداره
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
hamidTANTAN - اتریش - وین
برای دوستت از دکتر ا... یه وقتی بگیر متخصص این نوع بیماریهای خطرناک است.اگر این دوستت در اتریش زندگی میکنه بمن پیر مرد رحم کن و بگو حدودا کجا زندگی میکند من از اونورا رد نشوم.راستی این دوستت...یا فقط روانش پاک است.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
خبر مهم خبر مهم خبر مهم

سال گزشته شرکت نوکیا و زیمینس برای کنترل اینترنت و مبایل تکنولوژی خریداری کرده است.
منبع خبر https://www.tagesanzeiger.ch/ausland/naher-osten-und-afrika/Iran-kontrolliert-das-Internet-mit-Hilfe-von-Nokia-und-Siemens/story/30420367
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

tondar2 - آلمان - کلن
هم میهنانم در داخل و در خارج ایران با هر فکر و اندیشه. امروز همه ما یک دشمن مشترک داریم. بیایید اختلافات را کنار بگذاریم و از تجربیات هم برای سرنگونی این رژیم استفاده کنیم. رمز پیروزی ما امیدواری به آینده و مبارزه مستمر. نگذاریم سر ما را با انتخابات گرم کنند. انتقام خون جوانانمان را میگیریم.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
aboozarezaman - ایران - تهران
من دخترم ولی اگه ببینمت خودم با همون مشت مذکور حالتو جا میارم تا دوباره زر نزنی چی خیال کردی مطمینم 40کیلو بیشتر وزنت نیست یه ژخت بکنن فرار یکنی حالا میخوای چی به ما ثابت کنی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست من این ایمیل به سراسر اینترنتای دنیا امکان فرستادنش هست یا فقط داخل ایران شدنیه؟
راستی برادرتون در چه وضعیه؟!!!!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
کسانی که اجازه خبر رسانی درست نمی دهند نزد خدا و مردم مسئولند این کذابان می خواهند جریان را به سویی ببرند که اقا کنند که ما مردم از ابتدا شروع به اعتراض کردیم
حافظه تاریخی خود را در این لحظات حساس کاملا شنوا و هوشیار نگه داریم یادمان نرود از ابتدا به محض اعلام نتایج ابعاد کودتا خود را با اعلام حضور گسترده نیروی انتظامات نشان داداین خود اولین و بزرگترین حرکت حکومت کودتا ست وگرنه مردم ایران که همزمان در تمام دنیا به تقلب در نتیجه انتخابات اعتراض کردند به گفته دوست و دشمن کاملا مدنی و مسالمت آمیز بود و این دولت کذاب جنایتکاراین چنین عکس العمل نشان دادبه خاطر داشته باشیم که با مذاکرات می خواهند ما را به تمکین در آورندو کم کم این شور را با زبان بازی و مغلطه و حقه بگیرنداینها ادعا دارند که کاندیداها به ولایت فقیه معتقد بوده اند و با این شکل به میدان آمده اند کسی نیست به این جنایتکاران بگوید مگر ولی فقیه ناقص
جنایتکاری که حتی فقیه هم نیست چه کسی ست مگر او خداست یا معصوم است او در این جریان دست حقیقی خود را نشان داد و کاندیداها نمی دانستند که یک قاتل متقلب دروغگو جای چنین مسندی نشسته است اگر آنها اکنون به او تمکین کنند خودشان زیر سوال میروند و شریک دزد حافظه تاریخی مان را حفظ کنیم ما هستیم و ساده لوحی مان که باعث فریب خوردنمان میشود رشد خودمان را نشان دهیم و ارزش آزادی و شخصیت
و کرامت انسانی خود را بیابیم هیچ کس نمی تواند ما را برده خود کند و امر و نهی کند حتی اگر اسمش را هم با فریب از پاکان وام گرفته است او نشان داد که ولی شیطان است و این را کاندیداها نمی دانستند حال که روشن شده حجت بر همه تمام است او نه عادل است و نه واجد شرایط نمی شود که رهبر کشور بزرگ و معتقدی مانند ایران یک دزد آدمکش و خاین باشد . خودتانید و هفتاد جد و آباتان ننگ بر شما دجالان کذاب قاتل
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
aboozarezaman - ایران - تهران
ابوذر زمان،اگه بسیجیا با مشت میومدن جلو که تا حالا دهنشون سرویس بود...مشکل اینه که توله سگ ها با با تومو گولوله و ...میان جلو!!!من هفتهٔ پیش ایران بودم...اولین شنبه که هنوز اولهای درگیری بود...نزدیک وزارت کشور وایساده بودیم و فقط تماشا میکردیم...قرار بود موسوی بیاد صحبت کنه که نیومد...یه بسیجی‌ اومد که یعنی‌ متفرق کنه...جوابشو دادم گفتم خیابونه وایسادم..چیزی دم دستش نبود یه شیشه آبه خانواده نیمه پر که گوشهٔ خیابون افتاده بود ور داشت که بیاد منو بزنه...با همونم کوبید رو بزوم..گفتم میخوای‌ چی‌ کار کنم دوس داری بشینم واست گریه کنم...که یکی‌ دیگه با یه میلهٔ آهنی اومد جلو..ببین چه بدبختای بی‌ چاره ایی هستن که حتا واسه دست بلند کردن رو دختر بدون سلاح نمی‌تونن برن جلو...اینا هماشون بدبختایی هستن که کارشون تو wc جا به جا کردن افتابه ست...کسایی که عقدهٔ اینو دارن که آدمایی مثه ما جواب سلامشونو بدیم...
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
یه چیز دیگه...خوب اسمی واسه خودت انتخاب کردی...اگه حافظه‌ام یاری کنه...زمان ابوذرم یه عده آدم متحجر بودن که واسه اینکه قرآن خواندن پیامبرو نشنوند تو گوششون پنبه میکردن...یادت اومد...اگه یادت اومد درست مثه همون ابوذر پنبه هارو از گوش‌ها ت بکش بیرون تا صدای کسایی که شکنجه میشن،زخمی‌ها ،مادر هایی که واسه شهیدشون ضججه میزنن و مردمی که به دادخواهی هر شب شعار میدن رو بشنوی..........................
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
مرگ بر خامنه ای و هر کی طرفدار اون و احمدی نژاد خبیثه
لعنت و ننگ تاریخ تا ابد بر پیشنیتان خواهد ماند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دستگیری یکجای هفتاد استاد دانشگاه!
سایت کلمه خبر داده که 70 استاد دانشگاه پس از جلسه‌ای که با میرحسین موسوی داشته‌اند، دستگیر شده‌اند.

به گزارش «موج سوم» به نقل از «کلمه»، عصر روز چهارشنبه مهندس میرحسین موسوی جلسه‌ای با اساتید عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌های کشور داشت که بعد از این دیدار 70 نفر از افراد حاضر در جلسه دستگیر شدند. درباره مکانی که این اساتید دانشگاه را به آنجا منتقل کردند اطلاعی در دسترس نیست.

سایت کلمه وعده داده که اخبار تکمیلی را متعاقبا اعلام کند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

hadaf nahaee - المان - فرانکفورت
کنید.ارزش این جوانها بیش از ان است که فکرش را میکنیم.چه میکشند پدر مادرها.و حالا چنین است باید مبارزه مسلحانه باشد.در ان صورت خون خیلی جوانها نامردانه و نا حق ریخته خواهد شد.هر چه سریعتر مسلحه شوید.المان فرانکفورت
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

suzi - انگلستان - لندن
nedaye iran 2009 - کانادا - تورنتو
کور خوندی .بیخود دلتو صابون نزن!تا حالا کجا بودی.یه شبه انقلابی شدی ببم جان!نکنه چمدونت رو هم بستی فقط منتظری که مردم برات حکومت عوض کنند وبا سلام وصلوات ازت دعوت کنند که همه چی آماده شرف یابی شماست.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
تا سرنگونی این تازیان و پتیاره های تازی پرست

هم میهنان!
شاید زمان آن رسیده که شبها بر در و دیوار ها شعار ''مرگ بر ولایت، مرگ بر حکومت مجتبی'' بنویسیم!!!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
تا سرنگونی این تازیان و پتیاره های تازی پرست

هم میهنان!
شاید زمان آن رسیده که شبها بر در و دیوار ها شعار ''مرگ بر ولایت، مرگ بر حکومت مجتبی'' بنویسیم!!!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
البته من که تو این ویدیو کلیب سرکوبی ندیدم:) شما دیدین؟ اگه دیدن بگین کجاشه!!!!
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
mohsen_raja - ایران - تهران
omid1357 - اطریش - وین
دوستان یک کمی دقت داشته با شید. این حرکت بزرگ مردمی برای رسیدن به خواستها یش احتیاج به یک رهبری خوب دارد.و اگر چنین نباشد.خودتان تصور کنید که چه خواهد شد.من هم مثل همه شما دوستان اعصابم را به خاطر این وقایع از دست داده ام و شب و روزم و تمام افکارم فکر کردن به این
جریانی که راه افتاده است می باشد.من سی سال که منتظر چنین انفجاری
بوده ام .وارزویم این است که این رژیم برود و یک حکومت دموکراتیک سر کار بی اید.ولی میترسم که این موجی که به راه افتاده در اثر نبود یک رهبری قوی و محکم ان نتیجه دلخواه را نگیرد.و جریان کار همان شود.که (علیرضا رضائی )گفت. این را هم بگویم که این شخص کلی از عمر خود را در زندان گذرانده است و از فعالان سیاسی در ایران می باشد.و از همه شماها ومن که ادعای سیاسی بودن میکنیم سیاسی تر میباشد.این شخص با صراحت کامل در جای گفت که اقای موسوی ضعیف عمل می کند.و حیف است اگر این قیام خاموش شود.هرچند که اتش زیر خاکستر باقی خواهد ماند.ولی نتیجه این حرکت هارا ما الان می خواهیم نه در ده سال اینده.به امید ازادی ایران هرچه زودتر
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

m uk - انگلیس - منچستر
aboozarezaman - ایران - تهران
ائ کاش پدر مادرت ان شب خوابشون می برد..
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ازاده - ایران - بروجرد
هم میهنان عزیز برای زنده نگهداشتن جنبش ازادی وجلوگیری از اسیب رسیدن به مردم وتسری جنبش به همه شهرهای ایران سربلند پیشنهاد می کنم هر روز از ساعت 17 الی19 بدون سر دادن شعار در پیاده روهای خیابانهای اصلی شهرها راهپیمایی نماییم.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

rabi3 - ایران - تهران
بچه ها توجه کردید موج سبز تمام دنیا را گرفته است؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
رادیو فردا
======
درگیری های تازه معترضان با پلیس در میدان بهارستان تهران 24-06-2009
------------------------------------
گفتگو با شاهدان

https://realaudio.rferl.org/FRD/manual/2009/06/24/e86fbdb7-84ac-4cb2-b56c-f5d132332439.mp3

https://realaudio.rferl.org/FRD/manual/2009/06/24/cb6a40e6-369a-4197-93f5-5c60d61aefc9.mp3

https://realaudio.rferl.org/FRD/manual/2009/06/24/6437a0e4-d8ed-44e5-8ca2-a44d8336b1aa.mp3
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست من این ایمیل به سراسر اینترنتای دنیا امکان فرستادنش هست یا فقط داخل ایران شدنیه؟
راستی برادرتون در چه وضعیه؟!!!!
=========================
دوست عزیزم کورش جان. از اینکه به یاد من هستید بسیار سپاسگزارم .این ایمیل رو سراسر دنیا برای ایرانیها میفرستند. و ایمیلهای دیگران(ایرانیها) رو هم با همین نرم افزار پیدا میکنند و برای اونها هم میفرستند.
در رابطه با برادرم؛ هیچ تا فعلاً هیچ خبری ازش نداریم فقط یه آشان بهمون گفته که گرفتنش و گوشی مبایلش رو هم خاموش کرده. همهء خانواده فقط امیدواریم که زنده بمونه.
پاینده باد ایران و ایرانی/ نابود باد رژیم ملایان
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

tila - ژاپن - توکیو
ابوذرزمن بی‌چاره تو و امثال تو از ۱۰۰تا اراذل و اوباش بدترن شماها پست ترین موجود زنده اید که تاحالا من دیده‌ام شماها بیشعورترین مردم دنیا هستین مگه دستمون بهتون نرسه اگه مردی با مشت برو جلو نه با اسلحه، شماها سگ زردین
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Aryakish - اترپش - وپن
درود بر شما.ابوذر زمان خائن اگر خدائی داری..لا اقل از او بترس.شما دراقلییت جامعه هستید.بترسید از خشم ملت سرافراز ایران
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
فرید جان از اطلاعات خوبت ممنون و امیدوارم که هر چه زودتر برادر میهن دوستت از دست این تازیان ضد ایرانی صحیحو سالم آزاد بشه و به جمع خانواده بپیونده و امیدوارم که واسه خانوادتم هیچ اتفاقی نیوفته موفق باشی پاینده ایران و ایرانی.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

golagha - انگستان - منچستر
aboozarezaman _تا ادمهای ا...ق مثل تو هستن باید بعضی ها نون شب نداشته باشند بخورند چون حقشان را به امثال تو میدن به اسلام واقعی برگرد تا دیر نشوده
ای ا....ق ههه..هههه
جمعه 5 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.