کاخ سفید سخنان اخیر باراک اوباما را به فارسی منتشر کرد + ویدیوی سخنان اوباما با زیر نویس فارسی

کاخ سفید سخنان اخیر باراک اوباما را به فارسی منتشر کرد

شامگاه سه‌شنبه، ساعاتی پس از سخنرانی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، وب سایت کاخ سفید این سخنرانی را با زیرنویس فارسی بر روی اینترنت منتشر کرد.

متن فارسی این سخنرانی نیز در وب‌سایت کاخ سفید منتشر شده است.

انتشار ویدئوی زیرنویس‌دار سخنرانی آقای اوباما بر روی اینترنت، تنها حدود دو ساعت بعد از انجام این سخنرانی انجام گرفت.

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
از این هم بخاری بلند نمیشه
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
دنیا برای کمک به مردم ستمکش ایران متحد شده هموطن بلندشو محکمتر از همیشه کنار هم بایستیم وحقمون رو بگیریم چیزی به صبح نمونده برای خودت کاری بکن تا در این حرکت تاریخی ونجات خودت سهیم باشی پیروزی نزدیک است .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
خوب بود اما چرا آقای اوباما بعد از ۱۰ روز!!؟؟؟؟ نکنه خواب بودی !!!؟؟؟؟ از آقایان گردن براو و سارکوزی و همچنین خانم مرکل یاد بگیر.حالا که از طرف مردم امریکا و روزنامه‌ها بهت فشار آوردن اینو میگی‌. متاسفم برات اوباما، دیر جنبیدی..
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
حضرت امام خمینی(ره) می فرمودند اگر آمریکا از من تعریف کند من به خودم شک می کنم حال به جناب آقای میرحسین موسوی عرض می کنم وقتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل کارشان تعریف و تمجید از ایشان شد، چرا به کارهای خود شک نمی کند. اما بداند که ما مردم به او شک کرده ایم و با این خرابکاری هایی که با چراغ سبز او بوجود آمد برای ملت مسجل شده که ورودش به انتخابات براساس سناریو و توطئه طراحی شده بوده است.
اعتراف آمریکایی ها به دخالت در ایران در کودتای 28 مرداد 32، تنها یک تاکتیک سیاسی است، وگرنه آن ها از کار خود پشیمان نیستند. اگر پشیمان بودند، در وقایع پس از انتخابات، در امور داخلی ایران دخالت نمی کردند.

چهار‌شنبه 3 تیر 1388

mitra.d - المان - هانوفر
به این میگویند انسان فهمیده. رنگ پوست. زبانهای مختلف. دینهای گوناگون مشکل ما ایرانیها نیست. فقط ازای وبرابری ورد زبان ماست.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

saeed abay - کره - سئول
نشستی میگی لنگش کن برو بابا تو هم سیب زمینی هستی مردیکه
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
حزب اله می میرد سازش نمی پذیرد ..بسیج بیدار ست و برای ولی امر خود تا آخرین قطره خون مبارزه خواهد کرد
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

bistosekhordad - ایران - تهران
تعداد زیادی از ایرانیان تا به حال نامه برای درخواست محکومیت خامنه ای در دادگاه لاحه را امضا کردن به این لینک برید برای امضا . باید روز به روز اعتراضات رو در خارج از کشور هم ادامه داد و نکذاشت که دولتها به خاطر منافع خودشون چشمشون رو به روی حنایاتی که در ایران اتفاق میفته ببندند. همه با هم متحد برای محکوم کردن سران سرکوبکر رزیم
https://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=21827
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

farnazflora - مالزی - کوالالامپور
دوستان جمعه ساعت 13 به وقت ایران فراموش نشود https://khordad88.wordpress.com/2009/06/23/%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%86%DA%A9-%D8%B3%D8%A8%D8%B2/. مسئولین سایت لطفا این سایت رو کنسل نکنید تا همه در جریان قرار بگیرند.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

saeed abay - کره - سئول
بچها من امروز از رادیو تو کره شنیدم که دولت از خا نوادی ندا 3000دلار پول میخاد تا پیکرشو تحویل بدن عجب پس فترت هستن اینا
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

minaalio - المان - فرانکفورت
اقای اوباما ما سیاست خصمانه شما امریکاییها را از یاد نبردیم از پرپر شدن عزیزنمان در خلیج همیشه فارس گرفته تا اهدای جایزه به قاتل 62 کودک بیگناه. شما بهتر است به جای سخنگوی مردم ایرات به گوانتانامو و باتلاق افقانستان که سربازان امریکای الان در حال فرو رفتن در ان هستند بپردازید.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
این که بیشتر از بی طرفی خودشون حرف زد حالا اگه بوش بود چنان خط و نشونی میکشید واسه اخوندا که اونسرش ناپیدا
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
خوش به حالت که تو عالم هپروت سیر می کنی. همون جا بمون. راحت باش. چون اگه از مغزت استفاده کنی به چیزهایی می رسی که باعث میشن بفهمی زندگی در عین زیبایی چقدر سخته و ادم دروغگو و نامرد و دزد چقدر زیاده.
احتمالا اینهایی رو که گفتم متوجه نمیشی. چون تو پیله خودت فرو رفتی.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
گفتیم دست هموطنان داخل ایران را برای حمایت از خودمان میبوسیم و از شما خارج نشینان ( منافقین و آمریکا و اروپا و انگلیس و هموطنان بیرون از گود ) خواهش میکنم دخالت نکنید که بهانه ای دست وزارت اطلاعات ایران بیفته که ما تحت لوای خوارج و خاپنین داریم کار میکنیم این ما ایرانیها هستیم که باید کلک نظام را بکنیم نه شما شما که خودتان هم در سیطره زورگویانید خداوکیلی بگزارید کارمان را بکنیم و اینقدر فضا را متشنج نکنید مشخصا اوباما و دیگران دلشان به حال ما نسوخته بلکه چشم به نفت و ...... ما بسته اند بعدش هم : دنیا یکطرف شده و خامنه هم یکطرف خیلی کاری از دستتان بر نمی آید ملغطه نکنید و کمی هم واقع بین باشید ما دیگه خر نمیشییییییییییییییییم
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

asbebaldar - افغانستان - قندهار
حس و حال بدی دارم این روزا همش گریه می کنم و از اسلام متنفر شدم از این که مسلمان به دنیا اومدم بدم می یاد
یکی بهم کمک کنه
دچار تردید شدم ولی پذیرشش برای خودم سخته
چرا هرچی بدبختیه تو کشورای اسلامیه؟
نگین چون با اسلام دشمنند
چون من دلیلش را تو خود مردم و افکارشون دیدم
به نظر من اسلام دین ساختگیه برای فریب مردم
وقتی دارم اینا را می گم تمام وجودم می لرزه چون یه عمری با این اعتقادات زندگی کردم و حالا می ترسم که نکنه اشتباه می کنم
و این باقی مانده ی عمر را ببازم
یکی با دلیل بهم کمک کنه
من سالهای زیادی را توی کره جنوبی زندگی کردم بیشتر مردم کره بی دین بودند و اصلا خدا را هم قبول نداشتند ولی دروغ نمی گفتند و حق هم را ضایع نمی کردند دزدی نمی کردند ضریب اعتماد خیلی بالا بود و معمولا اگر دزدی و تقلب می شد از طرف مسلمانهای خارجی بود توی بازار کره قیمت را نمی پروندند و کاسب ها از زیر مالیات در نمی رفتند اما تو همون کشور مغازه دارهای مسلمون و به اصطلاح حلال فروش ها گرون فروش بودند و از هزار راه برای فرار از مالیات استفاده می کردند
اینا را گفتم برای این که بپرسم مگر دین راه بهتر زندگی کردن را به ما یاد نمی ده پس چرا دین اسلام که کاملترین دین هاست در عمل نتونسته این کار را بکنه ولی اونایی که اصلا دین نداشتند از ما خیلی انسان وارتر زندگی می کردند؟
ایران قبل از اسلام بسیار پیشرفته تر از ایران بعد از اسلام بوده ما بعد از اسلام عقب افتادیم و مخصوصا وقتی حکومتمون شد جمهوری اسلامی که دیگر هیچ
من روزای خیلی بدی را دارم سپری می کنم همش در تردیدم یکی بهم کمک کنه وقتی خودم شک دارم چطور می تونم به بچه ام که این روزا همش می پرسه چی شد که ما مسلمون شدیم و چرا باید نماز بخونم چرا مسلمونا وحشی اند ؟چرا کره آرامش بود و کره ای ها مهربون بودند ولی اینجا و ایران همش جنگ و وحشی گریه؟خواهش می کنم یکی بدون هیچ تعصبی بهم جواب بده
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
راست میگه دیگه این خود ما هستیم که باید برای سرنوشت خود و کشورمون تصمیم بگیریم نه کس دیگه ای ولی اگه مردم همینطور به مقاومتو مبارزه ادامه بدن و هی توسط این جانیا کشته بشن چی؟ به نظر من سیم آخر این که مردم مبارز و آزادیخواه مسلح بشن و تا آخرین نفس بجنگیم،وگرنه اینا همینطور راحت مردم بی سلاحو میکشن! آخه تا کی مخواییم زیر بار زور و ستمو کشتار بریم جواب اسلحه،اسلحست!!!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوستان به آنتی اسلام یه سری بزنید. یه مطلب جالب:
عسگری، همان کسی که آرای 19 میلیونی موسوی رو لو داده بود،در تصادف ساختگی رانندگی کشته شد
=============
https://antieslaam.blogspot.com/
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
Nim Rokh - ایران - تهران
چی شده باز اومدی؟سرتون خلوت شده؟چرا وقتی موضوع به خاک و خون کشیدن مردم و لباس شخصی ها بود نمی اومدی؟
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

esfahan_20 - ایران - اصفهان
این کثافت از گروه کارتر کثیف است که شاه را برداشتن.و الان هم با جمهوری دیکتاتوری اسهالیست..ما مردم ایران پوزه همتونو بخاک میمالیم
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز

در صورت قطع سراسری اینترنت در ایران از اینترنت رایگان خارج استفاده کنید ـ۰
Language Bookmark copytaste.com

درصورت قطع اینترنت در ایران، میتوانید از طریق خطوط اینترنت خارج از کشور به اینترنت بدون محدودیت و فیلترینگ وارد شوید. راهنما:
Phone Number: 00448447110059
Username:freeisp@internet
Password:internet
توجه: اتصال به این خطوط ممکن است آسان نباشد و در بعضی مواقع تا ۱۵ الی ۲۰ بار باید شماره گیری شود اما بهتر از بی اطلاعی و عدم دسترسی به اینترنت است..
send to all
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

گلبانو - المان - مونستر
به امید ازادی ایران به دست خودمون
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

apachi_192 - ایران - ایران
تــــــوجـــــه
از طریق این سایت برنامه iprental را دانلود کنید تا ip شماشناسایی نشه

این سایت این نرم افزاروبرای کاربران ایرانی رایگان کرده

https://www.iprental.com/
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

JawadJooon - نروژ - اسلو
asbebaldar - افغانستان - قندهار
سلام اگر واقعا مایل هستی در این زمینه بیشتر بدانی به این سایت مراجعه کن. فقط مطالبش را بدون پیشداوری بخوان. www.zandiq.com

فقط زیاد مواظب باش. چون این همان سایتی است که نزدیک بود سر پرویز کامبخش را بباد دهد. تا حال که هیچ آخوند و ملایی نتونسته حریفش بشه.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
Nim Rokh - ایران - تهران
بدبختی مردم ایران زمانی شروع شد که خمینی رهبر ایران شد وتا زمانی که نوچه هاش مثل خامنه ای دیکتاتور واحمقی چاخان متقلب و دروغگوی قرن راس کار باشند این بدبختی ادامه دارد که البته مزدوران کاسه لیسی مثل تو فعلا با دمشون گردو میشکنند تا در فرصتی مناسب سر دمشان چیده شود.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sma2009 - المان - المان
Nim Rokh - ایران - تهران تو یکی خ..ه شو مردک ر..د... تو قبر خمینی جلاد
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

rabi - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
بچه متفکر سعی کن اول خدایی داشته باشی بعد دین. شما مسخ مقام معظم دایی جان ناپلئون شده اید. برو در چاه جمکران نیمه دیگرت را پیدا کن.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

alialidoustaliali - ایران - ایران
bistosekhordad - ایران - تهران

ببینم کدام ایرانیها منظور تو می باشد آیا ایرانیانی خارج از کشور که با فرهنگ و با دین و با خدا یا ایرانیان زرد پوشان از خدا بی خبرها یا منافقین که اصل و نسب ندارند یا خود شما که معلوم نیست برای کدامین هستی کدام ایرانی ؟ چرا آبروی هر ایرانی را می برید ایرانیان عزیز خواهشمند است یک بار دیگر فیلم کشته شدن ندا آقای سلطان را ببینید و باز خواهمندم کمی با حوصله و با دقت نگاه کنید ببینید از این فیلم چه نتیجه ای را بدست می آورید و بهد نکات زیر توجه کنید.
1- در جایی که شلوغ و اذدحام جمعیت زیاد باشد و اگر در این میان یکی تیر بخرد از ترس همه یا فرار کرده یا به زمین می خوابند تا از خوردن تیر در امان باشند.
2- کجا دیدید در این شلوغی هر کس از ترسش بلند نمی شود و وقتی دیدند یکی زخمی شد همه با هم دور پرش جمع نمی شوند تا نفس مصنوعی بدهند مگر یکی یکی و آن هم یواشکی جلو رفته تا برای کمک .
3- پس به ساختگی این فیلم که از پیش پیشبینی کرده آن هم یک مشت از خدا بیخبر و برای بردن آبروی ایرانیان در رسانه های خارجی و این را بدانید کشته شدن ندا خانم که خداوند رحمتش و باعث بانی را لعنتش کند کار یک مشت آدم فرست طلب و از خدا بی خبرند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

hamed-toronto - کانادا - تورونتو
Nim Rokh-ایران-تهران
خوش به حالت که راحتی ( که عقل نداری)
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

rosa - انگلیس - لندن
asbebaldar - افغانستان - قندهار
دوست عزیزم حرف دل من رو زدی.شاید بهتر باشه به هیچ دینی دل خوش نکنیم چون همشون بویژه اسلام مملو از خرافاته.اسلام هم که از همه بدتر جز کشتن و خونریزی (جهاد)چیزی یاد مردم نمیده.با اون احکام ضد زن بودنش.من دارم به این شیوه فکر میکنم که به خدا ایمان دارم بدون قید وشرط.خدای من نه مسلمان است٬ نه جود ٬نه مسیح ونه هیچ دین من دراوردی.خدای من مهربان٬ خواهان برابری٬ازادی٬ گفتار ٬کردار وپندار نیک است .اعتقاد به خدا اعتقاد به زیبایی وعشق است که در اسلام از ان خبری نیست.
ننگ بر خامنه ای جلاد٬تف به شرف و غیرته نداشته بسیجی ها.نفرین به هر چی اخونده.رژیم اخوندی روی شیطان رو سفید کرده.مرگ بر جمهوری اسلامی.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
توجه توجه توجه توجه
مواظب ایمیلهای مشکوک باشید. آنها را به هیچ وجه باز نکنید!
------------------------------

من این ایمیل را الان دریافت کردم وقتی خواندم به نظرم آمد که حتی اگه این ایمیل شایعه هم باشد که امکانش کم است ولی باز به رعایت کردن و تکثیر آن به همه ایرانیان در ایران می ارزد . لطفا شما هم اگر نگران سرنوشت دوستان و فامیل خود در ایران هستید این ایمیل را به همه بفرستید
توجه:
یک ایمیل برای شما ارسال که عنوان ایمیل در زیر آورده شده

"Carte internet majani"
وقتی شما این ایمیل رو باز کنی یک برنامه که فقط 32 کیلو بایت است روی سیستمتان نصب میشود و همهء اطلاعاتی را که تایپ میکنید هر 20 دقیقه برای
research@irantelecom.ir
ارسال میکند و در نهایت ادارهء اطلاعات جمهوری اسهالی همهء نوشته های شما را میتواند کنترل کند. این ایمیل را تحت هیچ شرایطی باز نکنید
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
asbebaldar - افغانستان - قندهار
حس و حال بدی دارم این روزا همش گریه می کنم و از اسلام متنفر شدم از این که مسلمان به دنیا اومدم بدم می یاد
یکی بهم کمک کنه

!!!!!با درود بر شما دوست شریف من به شما عرض میکنم که شک مقدمه اگاهیست واما در مورد کمک به شما دوست عزیزم باید عرض کنم که من نیمه اول قرن زندگیم را با اسلام گذراندم وزمانی مثل شما شدم که در هایت منجر به رهایی من شد واما باید عرض کنم که با موس و کیبورد نمیتونم با شما حرف بزنم و تجاربم را در اختیار شما بگذارم (تا خود انتخاب کنید)اگر مایل بودید از مسئولین سایت ایمیل بنده را بخواهید که البته برای این کار باید این کامنت ر ا برایشان کپی کنید(راستش من معتقدم که با صدا حتی در(ویس چت)بهتر و راحت تر میتونه احساس خود را بیان کنه.
حتما میدانید من اگر در اینجا نشانی هم بگذارم سایت درج نمیکند.
با ارزوی موفقیت عزیز.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

shamiram - امریکا - گلندل
asbebaldar - افغانستان - قندهار تو تازه داری متوجه میشی خداوند به انسان خرد داد تا کور کورانه پیروی کسی نباشه .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
Nim Rokh - ایران - تهران
ای مرده شور تو و اون حضرت خمینی گوساله تو روهم ببرن که 30 ساله مردمو بدبخت کرده.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
اسب بالدار افغانستان بدون این خودش یک بیداریست ما همه مسلمون زاده هستیم این اشغالا هم از دستشون در رفت اسلام واقعی نشون دادند همین......
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
minaalio - المان - فرانکفورت
چشماتو باز کن بجای گوانتامو ایران امروز را ببین که این دجالان روی هر چه گوانتامو رو سفید کردن تو اون زندون یک عده تروریست بودن نه مانند ایران
که این حرامیان تاریخ بشر با نردم از بچه و زن و پیر و جوان این کار را می کنند
اونهم به خاطر احقاق حقشون خدا از کثرت اعمال بی وجدانی به چشم و دل شما مهر زده که فهم حقایق نمی کنید
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
Nim Rokh - ایران - تهران
جاهل.. این حضرت شما نگفته بود وقتی روسیه و ونزوئلا تعریف کردند و خط دادند خوش به حالتان نشود توده ای های چپی نا مسلمون اگه به شما باشه همه چیز رو برای بقا خودتون فدا می کنین همین شعار کوفتی تون بود که نه شرقی و نه غربی بدبختای پشت کوهی همون دجال کبیر برای شماها نوکران مزدورش خوبه که مثل کشورهای کمونیستی شما رو یه لا قبا در آره و اونیفورم یقه بسته تنتون کنه
بیچاره به قدری موسوی با صداقت و پاک بوده و درست عمل کرده و مثل رهبر
متقلبت و کذابی نژاد نوکر مزدور هوگو بوفالو دزد و مزدور نبوده واسه همیم از هر طیفی که برایشان شرط اول آزادگی بود را توانست جلب کند واسه همینه دارین می ترکین از دق و حسودی آخه بیچاره شما ها مگه همون قذافی که یکسره به خودش منگوله اضافه می کنه و مثل مکزیکیا فقط تو جو لباسهاس اون مدلیشه و بوفالو و چهارتا دزد مثل ابوالبشیر و غیره طرفدارتونن اون هم به خاطر میسه مردم که دست شنا دزدا ست
موسوی به قدری شریفه که حتی دشمنای حکومت کثیف شما که خواستین همیشگیش کنین دوست شدن
عقده ای های بدبخت که تنها اراذل و اوباش طرفداراتون هستن بایدم بمیرین از حسادت آخه مزدورای نوکر صفت چه به این غلطها
موسوی مثل شما برای ایجاد تفرقه نیامده او آمده خلق خدا را به هم وصل کمه نه فصل مفل شما دزدان کذاب متقلب تهمت زن
ترور شخصیت کار و هنر کثیف شنا ست
یک تار مو موسوی به صدتای هیکل نحس شماها شرف داره
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

shamiram - امریکا - گلندل
لازم نیست بگی همه دارن میبینن که سپاه وبسیج به اسم دین چطور داره جوانان مملکت را قتل عام میکنه.... انشالاهمه سپاهیها وبسیجیها به قعر جهنم واصل میشن.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Sohane Qom - ایران - قم
خوشمان امد یکی به این ک..ت aboozarezaman محل نگذاشت....
داره میسوزه نه؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

habibollah - ایران - تهران
ای بابا شما دیگه کی هستید؟
پس میخواستی بلافاصله اوباما ناوهاشو بفرسته خلیج برای همکاری با ملت ایران؟آخه کدوم کشورتاحالا ازاین کارها کرده که اینم دومیش باشه؟
درثانی توی این 30سال نمونه این تظاهرات تونقاط مختلف کشوربرپاشدوهیچ ثمره ای نداشت.خب باید هم این حرفش رو قبول کنیم که میگه تکلیف ملت ایران روخودملت ایران باید مشخض کنه.چون باورنمیکنه که ملت ایران دیگ صبرشون سراومده.منی که خودم ایرانیم باورم نمیشه چه برسه به خارجیها.
تعصب روبذاریم کنار.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
Nim Rokh - ایران - تهران
مزدور بی جیره مواجب این دولت کذابان سفاک یکبار که گفتم توی اون نفز سیاه و قلب سیاهتر از مغزت انگار فرو نرفت همون حضرت امام خمینی که اسم اونو هم فاتحه خوندید التماس میکرد که ما مردم از قدرت الهی مون بهره برده و قوم ایرانیان را که الان مانند قوم بنی اسراییل در دست فرعون شده اند را با یاری خدا نجات دهیم تو چه متوجه این حرفها میشوی نان حرام فکرت شما را مختل کرده به خدایی خودش اخبار حاکی از آن است که چه بسیار مجرمانی که یا دزد بودند و یا جانی از شرم اعمال شما به راه صلاح باز گشته اند ننگ بر شما مجرمان اصلی و جنایتکاران بین الملیی که تنها باید در دادگاههای بین الملیی محاکمه شوید تا نوبت دادگاه بزرگ و عدل
الهی برسد که در آن روز که تمام حجاب ها فرو افکمده میشود نزد کل خلایق عالم محاکمه و روسیاه شوید و حکم مجازات ابد بگیرید وای بر احوال بد شما
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

am89 - ایران - ایران مقتدر!
درود بر ایران آزاد و درود بر ایرانی آزاده
درود بر حقوق بشر و مدعیان تحقق واقعی آن.
من خودم ایرانی ام و الان تو ایران اصلا حقوق بشر معنی نداره! خدا خیر بی بی سی و دولت انگلیس رو بده. بعد چند سال دوست ایران و ایرانی شدند و ندای الله اکبر رو ترویج می کنن. بعد این روسای نظام نمی فهمن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معلومه که بی بی سی برای حقوق بشر در ایران حاضره ندای خداپرستی و الله اکبر رو در ایران ترویج بده. مثل اینکه این دولت انگلیس تازگی مسلمون شده! خدا رو شکر بعد 1400 سال ، اسلام به انگلیس رسید و اونا مسلمون شدند.
من به جرات می تونم تو ایران حقوق بشر اصلا اصلا اصلا وجود نداره !
چون تو ایران ، 80 نفر از حزب مخالف دولت رو مثل امریکا توی اتیش زنده زنده نسوزوندند!
چون ایران ، گوانتانامو و ابوغریب نداره! اگه می داشت ، بی بی سی و صدای آمریکا و .... صداشون گوش فلک رو کر می کرد!!!
چون تو ایران نژادپرستی نیست و سیاه جنوب و سفید شمال مثل امریکا وجود نداره!
چون ایران به افغانستان حمله نمی کنه و برای حفظ کرامت افغانی ها ، تو مجلس عروسی افاغنه ، بمب به سر همه نمیریزه!
چون ایران با طالبان همدست نیست تا با هم، تو افغانستان معامله کنن و سود ببرند و مدام نیروهاش رو تو افغانستان بیشتر کنه!!
چون ایران صدام رو اجیر نکرد تا به خودش حمله کنه و مثل کشورهای آزادی بخش اروپایی که دلشون برا مردم بی پناه می سوزه ، تو جنگ به عراق کمک نمی کرد و باهاش همکاری نمی کرد.
تو ایران اصلا دموکراسی وجود نداره چون اگه می بود 85 درصد واجدین شرایط ، تو انتخابات شرکت نمی کردند و رای به مقبولیت نظام نمی دادند!
برای رسیدن به دموکراسی واقعی در ایران ، باید مثل پارلمان اروپا ، فقط 43 درصد مردم بیان رای بدن . دلیلش هم معلومه چون رسوایی اقتصادی دولت و مجلس رو قبول دارن! نه اینکه یه هو ، 85 درصد ملت بیان رای بدن!
" مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم"
بی بی سی عزیز که هیچ وقت جز حرف درست و واقعی نزده ، و دیروز فقط و فقط یک سوتی کوچک داده که فرمانده لشکر سیدالشهدا تهران به اعتراض نتایج انتخابات ، استعفا داده و بعدش با مصاحبه با این سردار ایشون گفت همه میدونن سپاه ، سرباز ولایت فقیهه و معلوم شد که بی بی سی، یکم فقط یک ذره ، چرت گفته!!!
به هر حال من از این رسانه واقع بین و تازه مسلمون شده می خوام این خبر رو تیتر اول خبرهاش کنه!
" شما اصلا خبر ندارید تو ایران چی داره می گذره! 22 خرداد روز انتخابات ریاست جمهوری ایران که نبود ! روز رفراندوم علیه جمهوری اسلامی بود! توی برگه ها مثل 12 فروردین 58 ، نوشته بود : جمهوری اسلامی »» نه آری
85 درصد مردم چون دلشون از این نظام خون بود و داشتن آتیش می گرفتن از ضد دموکراسی در ایران ، رفتند و رای "نه" تو صندوق انداختند!
حالا مسوولان نظام می گن : این انتخابات ریاست جمهوریه! عوام فریبند! من نمی دونم چه جوری بی بی سی با هوش و ذکاوت تا حالا متوجه ابن نشده! خبر مفت که زیاد میده ، این یکیم روش ! درج خبر مفت که مالیات نداره! همین طور که این روزا فقط چرت و پرت می نویسه!
بالطبیعه یه عده با نظام جمهوری اسلامی مخالفند! اونا هم به حساب 15 درصدی که رای ندادند! هارت و پورتشون هم خیلی زیاده! این آدمایی هم که تو "ایرانین یو کا" نظر می نویسن و حرف مفت می زنن ، جزو همونان. اگر میخواین بدونین اکثر مردم ایران چی میگن ، باید به انتخابات ایران و درصد مشارکت اون توجه کرد تا به مقبولیت نظام بین مردم پی برد!
نه اینکه یه عده دور هم جمع شدند و برا خودشون نظر میگن و حال می کنن ، فکر می کنن همه جای ایران اینطوره! نه داداش از این خبرا نیست.

این اختلافات تو ایران هم ، یک دعوای خانوادگیست و حل میشه!
یک نفر شکایتش رو پس گرفت . بعد از بررسی مواردی که مابقی به عنوان تخلف اعلام کردند ، تک تک اون ها در حضور نماینده هاشون بررسی میشه و چند روز دیگه نتیجه به اطلاع مردم شریف ایران می رسه.
بی بی سی لازم نیست دایه دلسوزتر از مادر برای ایران باشه!
" حماقت آن است که دشمن واقعی و دیرینه ایران را (استعمار پیر انگلیس) ، دوست جدید خود بدانیم "
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
am89 - ایران - ایران مقتدر!
یک دست حسابی طلبت
این خبرا نیست خیلی چیزا ست که شما هنوز متوجه آن نیستید کم کم کم کم متوجه میشوید هنوز نفهمیدید اینپ تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
واقعا نیست جدی بگیرید
رویاه تنها حیله گره و چهر تا مرغ و جوجه میدزده اما گرگ خونخواره و به هیچکس هم رحم نمیکنه تازه شنیدی که میگم توبه گرگ مرگه حتما شنیدی که گرگ و روباه خیلی به هم نزدیکند اما روباه هیچ وقت فریب گرگ رو نمی خوره
من هم سیاست رو به روباه تشبیه می کنم اما همونطور که میگی این روباه پیر شده و بیشتر مواظبه که از گرگ دوری کنه
از نظرای دیگه هم که حتما میدونی برخلاف تبلیغاتی که دجالان کذاب متقلب دروغگو میکنن مقامات رده بالا انگلیس اعم از ملکه و دیگران گرفته تا امریکاییان از خداپرست ترین ها هستند و مومن اونا بهتر از این دجالان فهمیدند که این جنگ بین خدا و دست نشانده های شیطان است و چون خدا پرستن طرف خدا رو میگیرن نگران نباش کار از بازی و سیاست گذشته
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

hassanshaikhi - ایران - بوشهر
کسانی که نمیتونند ویدئوها رو ببینند میتوند از این روش استفاده کنند.
firefox

به فرض می خواهید ویدئو که توی این صفحه هست رو ببینید
روی view کلیک کنید و page source رو انتخاب کنید.Find رو بزنیدو کلمه youtube رو سرچ کنید. یه متنی شبیه به این باید پیدا بشه

"https://www.youtube.com/v/RkNWV3BnpRIhl=enfs=1rel=0color1=0x402061color2=0x9461ca"

از آدرس بالا باید RkNWV3BnpRI رو کپی کنید.
بعد اونو به انتهای این آدرس اضافه کنید

https://www.youtube.com/watch?v=

که در آخر این آدرس میشه
https://www.youtube.com/watch?v=RkNWV3BnpRI

این آدرس رو کپی کنید . بعد به سایت https://online.movavi.com/ بروید.
توی این سایت اون آدرسی که کپی گرفتید رو وارد کنید و روی Convert کلیک کنید. بعد از چند ثانیه لینک دانلود رو بهتون میده و میتونید دانلودش کنید.
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

pleycop - المان - یسی
دیگه اخه چقدر حرف چقدر کشته پس کئ میخاهید به کمک این مردم برسید.کئ/
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.