حوادث اخیر تهران: عکس عجیب در دو روزنامه

حوادث اخیر تهران: عکس عجیب در دو روزنامه

اعتماد: در روزهای گذشته برخی روزنامه ها و سایت های تندرو تلاش زیادی کرده اند تا بر خلاف اظهارات مسوولان قضایی و پلیس، با چاپ عکس ها و تصاویری این گونه القا کنند که معترضان با اسلحه در مقابل نیروهای انتظامی قرار گرفته اند. روزنامه ... روز گذشته با چاپ عکسی از فردی که ظاهراً یک سلاح در دست دارد و انتخاب تیتر «این تروریست های حامی صداقت» این رویه را ادامه داده و در ابتدای گزارش خود، سعی در مرتبط جلوه دادن آن با طرفداران میرحسین موسوی داشت. در ابتدای گزارش مذکور آمده است؛ حامیان افراطی میرحسین موسوی که در کنار آنها عناصر گروهک های تروریستی و اراذل و اوباش مشاهده می شدند که به اموال عمومی خسارت وارد می کردند به تخریب و غارت مغازه ها، آتش زدن خودروهای مردم و بانک ها و حمله به عابران مبادرت کردند. در نتیجه اغتشاشات شنبه شب تهران تعدادی از عناصر تروریست با استفاده از سلاح گرم، 10 نفر را کشته و 100 نفر را مجروح و مصدوم کردند.

این در حالی است که این روزها حتی صدای اعتراض علی لاریجانی، محمدرضا باهنر، مریم بهروزی و بسیاری دیگر از اصولگرایان نیز از عملکرد رسانه های عمومی در پیوند دادن اعتراضات آرام با برخی اقدامات غیر قابل تایید بلند شده است.

نکته جالب توجه عکس این روزنامه است. این عکس متعلق به فردی است که بر اساس تحقیقات خبرنگاران اعتماد، در خیابان فاطمی زندگی می کند. او در روزهای عادی نیز در خیابان راه رفته و به گفتن حرف های نامربوط می پردازد. اسلحه در دست او نیز یک مسلسل اسباب بازی است که حتی منبع عکس که یک خبرگزاری غربی است با عناوین toy gun از آن نام برده است.

در همین ارتباط دادستانی عمومی و انقلاب تهران در خصوص هویت فرد مسلح دستگیرشده در ناآرامی های شنبه تهران اطلاعیه صادر کرد.

دادستانی عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه یی با اشاره به چاپ تصویر فردی مسلح به اسلحه جنگی در بین آشوبگران روز گذشته ناآرامی های تهران در برخی خبرگزاری ها و اعلام اینکه این فرد مسلح دستگیر شده است، اعلام کرد؛ فرد مسلح دستگیرشده در ناآرامی های روز شنبه مربوط به تصویر مذکور نیست و در خصوص شناسایی هویت فردی که تصویر وی در خبرگزاری ها منعکس شده نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال تحقیق و پیگیری هستند.

دادستانی تهران از همه مردم عزیز درخواست کرد؛ با عنایت به اینکه در ناآرامی های شب گذشته تعدادی از شهروندان گرامی توسط افراد آشوبگر و ناشناس با اسلحه به قتل رسیده اند چنانچه از ماهیت عکس اطلاعی دارند مراتب را به ستاد مرکزی دادسرای تهران یا سایر مراجع امنیتی و اطلاعاتی گزارش نمایند.

روزنامه... نیز نسخه اصلی عکس مذکور را در صفحه 3 خود به چاپ رسانده که در آن یک زن با ماسک طبی، پشت سر فرد مذکور قرار دارد اما در عکس روزنامه وطن امروز این زن ، حذف شده است .این روزنامه در توضیح عکس آورده است؛ رسانه های خارجی عکس فوق را از آشوب عصر شنبه تهران مخابره کرده اند. این فرد که حامل یک سلاح خودکار است در میان آشوبگران مشاهده می شود،

gigikhanoom - ایران - ایران
خامنه‌ای به صدای در گلو ماندهٔ عزیزانم سوگند صدایت را در گلو خفه می‌کنم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
چه ژستیم گرفته مسخره!
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
هر خری بلا به نسبت ایرانیها میفهمه که در این شرایط هیچ ایرانی وطن پرستی حتی لبخند بروی لباش نیومده چه برسه به اینکه بخواد بیاد جلوی دوربین گارد بگیره و نیششو باز کنه . روزنامه های اروپایی با نشان دادن این عکس با معنای اسلحه اسباب بازی عنوان کردند که رژیم شکست خورده جمهوری اسهالی به هر حربه ای متوسل شده تا ملت غیور ایران را بد جلوه دهد ولی همچنان در کثافت خود قوطه میخورد. دولت کثیف اسلامی فکر کرده همه کشور ها و دولتها مثل خودش احمق و نادان هستند که این چرندیات را باور کنند . بدبختها کارتان تمام است این تازه شروعشه . جوجه ها را آخر پاییز میشمارند بدبختها دنیا بلایی که سر هیتلر آورد سرتان خواهد آورد .
زنده باد ایران
سه‌شنبه 2 تیر 1388

arwenswe - ایران - تهرن
تقدیم به روح خواهر عزیزمان ندا . روحت شاد:

بخواب ای خواهر نازم ندایم/ که روح پاک تو گردد صدایم/
ندا دادی تو ما را با صداقت/ قسم بر آن نگاه بی گناهت/
که رایت را بگیریم از سیاهی/ که همره ما نگردیم با تباهی/
که همواره به ظالم ما بتازیم/ که دائم جاودان راهت بسازیم/
بخواب ای خواهرم آرام آرام/ بخواب ای نو شکفته ای دلارام/
شهید راه پاکی ها تو بودی/ مبارز با تباهی ها تو بودی/
تو که هرگز نبودی خاک و خاشاک/ چرا افتاده ای اینگونه در خاک؟/
ندایم ای ندای سرزمینم/ صدای جاودان این زمینم/
صدای تو شود داد دلیران/ ندای تو شود فریاد ایران/
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
این عکس ساختگی هست
سه‌شنبه 2 تیر 1388

سالم به امید - امریکا - یوبا
کاش این مزورین کمی‌ میفهمیدن ، از محلی که عینک این فرد قرار داره معلوم هست برای دید نزدیک و خوندن به کار میره و اگه اومده تیراندازی بکنه اصلا به اون احتیاج نداشته ، حالا یکی‌ به این احمقا عینک سازی یاد بده.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
مرگ بر حسن عباسی طراح این کودتا مرگ بر مجتبی خائنه ای حامی این کودتا مرگ بر احمقی نژاد مجری این کودتا مرگ بر تمام دست نشاندههای رژیم مرگ بر صدا و سیما که هیچ حرفی از شهدا نگفت مرگ بر کسانیکه به مردم خیانت می کنند مرگ بر من اگه عقب بکشم مرگ بر من اگه ساکت بشم مرگ برمن اگه فراموش کنم کشته شدگان را خدایا ما بکش تا ذلت هم وطنم را نبینم ای کاش بجای دستم شاه رگم پاره پاره میشد اما هنوز کار دارم فقط شنا سائی کنید من ایستاده میمیرم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
رژیم تهران بان کی مون را به "مداخله جویی" متهم کرد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، وزارت خارجه جمهوری اسلامی امروز دبیرکل سازمان ملل را به مداخله در امور داخلی ایران متهم کرد.

بان کی مون شب گذشته در بیانیه ای با ابراز انزجار از رفتار جمهوری اسلامی در قبال معترضان در ایران گفته بود رژیم تهران باید تهدید، استفاده از زور و دستگیری معترضان را فورا متوقف کند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی با حمله به دبیرکل سازمان گفت موضع گیریهای ایشان مداخله جویی در امور داخلی ما و مغایر با وظایف تعیین شده دبیرکل سازمان ملل است.

***************************************
سخنگوى وزارت خارجه سخنگوى ملت بپا خواسته راه آزادى ایران نیست بلکه سخنگوى حکومت زور و طالبان است حکومتى که با سلاح سرد گرم بجان مردم بیدفاع میفتد بهتر است خفه شود و دنبال پناهگاهى بگردد گرچه این جماعت 3 یا 4 میلیونى اینقدر مورد نفرت مردم ایران و دنیا هستنند که هر گوشه اى از این دنیا باشند شناسایى و به دادگاه عدل وعدالت تحویل داده خواهند شد .مرگ بر ضالم و ظلم مرگ بر تحجر مرگ بر فشار وزور مرگ بر خفقان مرگ بر مسبب خون بناحق ریخته ایرانیان و مرگ بر عامل تمام این فتنه ها خامنه اى طالبان.

سه‌شنبه 2 تیر 1388

REZA2S3 - امریکا - امریکا
باسلام و تسلیت به خانواده خواهرمحترم
به عرض میرسانم که ایابعداز30 سال هنوز نمیدانیم که اینها خروس را به تخم گذاری عادت دادند./.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
این عکسه دروغه.اینو با فتوشاپ درست کردند.مردم تفنگشون کجا بود.مرگ بر خامنه ای دجال.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

shila123 - انگلیس - لندن
https://www.youtube.com/watch?v=9J2bJeG_uF8
یادش گرامی...
سه‌شنبه 2 تیر 1388

hamed_yavari1388 - ایران - ساوه
دوستان گرامی.5 تا 10 میلیون جیزه خوار به 60 میلیون بقیه حکومت میکنند.
همت کنید...راههای موثر برای مبارزه منفی پیشنهاد کنید..مبارزه منفی...قطع برق در ساعت مشخص...هنگام نماز جمعه و اخبار دروغ ساعت 2...با مصرف بالای برق...مغز متفکر ایرانی به شدت مورد نیاز است..بنده پئشنهاد میکنم.تمام خانمهای خانه دار در تهران ساعت 14 وسایل برقئ را روشن کنند تا برق پائتخت به اعتراض اخبار دروغ قطع بشه...
سه‌شنبه 2 تیر 1388

ey-iran - المان - ذد
تا کی میخواهید دروغ بگین پست فطرتها دستتون همه جوره رو شده ادم کشها. سایتها را هم نگاه کنید بعد دروغ بگین تا مردم شاید باور کنند دروغهایتان را و انهای هم کهباور مکنند مجبورن . چون از خودتان هستند و دستشان به خون شهدای ما الوده است مزدوران فاشیست.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
بچه ها اسم و ادرسه بسیجی ها و خانواده هاشون رو بدید تا بزنیم توی وبلاگها برای شکارچیان بسیجیها.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rozi60 - انگلیس - لندن
من دیروز این عکسو دیدم کاملا اثبات شده بود کار فتو شاپه!!!!!!!!!بلانسبت شما این هم مثل رای گیریشون فکر میکنن ملت خر هستند مثل خودشون.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

dragon - ایالات متحده - شیکاگو
با درود به ایران و ایرانی
این یارو نان بربری یا روزنامه دستش گرفته ؟
اسلحه اینقدر سبک و راحت هستش ؟ واقعا که
کافر همه را به کیش خود پندارد
سه‌شنبه 2 تیر 1388

behzad_wien - اتریش - وین
این عکس کاملا مشخص کار فتوشاپ هست.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
((ای رهبر مریض که جانت فدای من
کی می شوی هلاک به لطف خدای من
شمعی اگر بمرد ز خاموشی اش چه باک
نور خداست در شب بی روشنای من
کار تو چیست جز که نشستن به انتظار
دست از معاش شستن و خفتن بجای من
مست از می تکبر و خام از پی مقام
خواهی که بشکفد گل میهن برای من
نازم به دولتی که چو عزم سفر کنی
الساعه حاضرست برایت همای من
منبر از آن مطرب و ساقی ولی ماست
باری نمی دهد به تو سرو ولای من
سیلاب غم زدیده روان ست خسروا*
تا روزگار گشته معین البکای من
شیرین ترین چکامه شود و دلنشین طنین
گر لحن شهریار بُود همنوای من ))
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mohsenkmp - هلند - ماستریخت
جدی که مملکت گل و بلبل.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
بابا اسلحه اش پلاستیکیه .جونه من خوب دقت کنید حتما می فهمید
سه‌شنبه 2 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
بابا اسلحه اش پلاستیکیه .جونه من خوب دقت کنید حتما می فهمید
خدایی منو یاد بچه گیام انداخت.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

خاله فرزانه - ایران - تهران
می دونید بچه ها من دقیقا یاد م میاد درست مثل تابستون سال57 با این وصف که گارد شاهنشاهی هم مودب تر بود هم انسان تر!!!!!!!!!
سه‌شنبه 2 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
فتو شاپ اسلامیها هم مثل دینشان مسخره.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
بعد از 30 سال روزی که آقای خمینی به ایران بازگشت، مستقیم از فرودگاه مهرآباد رفت به بهشت زهرا و برای انبوه جمعیتی که خود را به بهشت زهرا رسانده بودند سخنرانی کرد. جمله معروف او دراین سخنرانی که عنوان اول روزنامه های عصر تهران شد، جمله ای بود که سرنوشت "بختیار" آخرین نخست وزیر شاه را تعیین کرد. آقای خمینی با اشاره به انبوه جمعیت فریاد کشید: من دولت تعیین می کنم، من به واسطه حمایت این ملت دولت تعیین می کنم. من توی دهن این دولت می زنم!

امروز آقای خامنه ای در نماز جمعه بسیار کم شمار دانشگاه تهران که عمدتا اعضای سپاه و بسیج و حزب پادگانی آن را پر کرده اند فریاد می کشد: من توی دهن این ملت می زنم که می گوید رای داده ام. من به پشتوانه نیروی نظامی رئیس جمهور تعیین می کنم. من آن کسی را تعیین می کنم که به نظرات من نزدیک است
اقای خامنه ای شما که خدا و مالک و ولی وقیح ایران زمین هستید وانتخاب شما رای80 میلیون ایرانی است مگر دل درد داشتید این انتخابات را براه بیندازید خون صدها جوان را بریزید هزاران نفر را در زندانهای رسمی ومخفی خود زندانی و شکنجه کنید خداوند شما را هرگز نخواهد بخشید تاریخ بارها به کور دلانی چون شما ثابت کرده ونام چون شمایی را با نفرت نوشته شرم وننگ و نفرین بر شما و مزدورانتان باد
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sara_paitakht - هلند - امستردام
یک دلیل دیگه هم که واسه دروغ بودن این عکس وجود داره این هست که اگر یک نفر میان جماعتی که غیر مسلح هستند مسلح بوداون هم به چنین اسلحه ای باید کانون توجه می بود در حالیکه در این عکس هیچکس به این فرد توجه نکرده گویی نا مرئی بوده و حضور خارجی نداشته
سه‌شنبه 2 تیر 1388

korosh kabir 82 - انگلیس - پلیموث
درود بر همه ازاداندیشان تظاهرات ایرانیان پلیموث انگلستان روز 5 شنبه ساعت 12 ظهر از مقابل رفیوجی فرست
سه‌شنبه 2 تیر 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
آخه کدوم احمقی اسلحه رو اینطوری دسش میگیره؟
سه‌شنبه 2 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
چطور این خمینی ملعون میتونست اون موقع بدون مبایل و بدون اینترنت سازماندهی بکنه یه تشکلی رو بشه رهبر
پس چطور الان این خیزش نمیتونه کار ی بکنه ؟
بچه های تو ایران الان حتما میگن من بیرون گودی نشستم میگم لنگش کن
من برای شما میگم .......................
امیدوارم که هموطنهای من تو ایران هم طعم دموکراسی رو بچشن
یکشنبه تظاهرات بوده اینجا تو دنهاخ شهر لاهه
اولین بار دیدم مردم ایران همه یه هدف دارن ابراز همدردی و مخالفت با رژیم ایران به دور از تشکل ها ی سیاسی خودشون

سه‌شنبه 2 تیر 1388

elhamf60 - ایران - مشهد
امیدوارم تمامی این پندها آویزه گوش همه ما علی الخصوص آنان که ادعای دین پرستی و مذهب و اعتقاد می کنند باشد. اگرچه آنان که باید به گوش باشند مانند کپکی سر در خاک برده و ادعای بی طرفی و بی اطلاعی نسبت به امور را دارند. ای کاش این پندها به گوش همه ایرانیان ما برسد تا شاید از بی قانونی که بر سر ما می اید و جوانان ما اینگونه هدف این نامردان و بی غیرتان می گردد را با جوابی منطقی نابود سازیم. به امید ایرانی بهتر و سرافرازتر. از همه شماها هم می خواهم که با دست در دست قرار دادن و همبستگی این متقلبان را در جای خود بنشانیم. پس خاموش نباشید.ا
سه‌شنبه 2 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
تموم شه این نفت که باعث این همه بد بختی و کشت کشتار شده در ایران
همین بود شعر نه شرقی‌ نه غربی تون که رفتیم تو بغل شرقی‌ ها غربی لاقل به یک خدای و اصولی معتقده
شرقی‌ چی‌؟ تجربه که نشون داده تو تجارت که زیاد رو راست نیستند حالا به اعتقادات کاری ندارم
البته این حرفام تائید غرب نیست معلومه هر کشوری دنبال منافع خودشه
ولی‌ نگذارین بازیتون بدن یکسری یکی‌ رو شاه می‌کنن یکی رو طرفدارفقرا و مردم بر علیه ش می‌ شورونن
باز اونا پولدار میشن تحصیل کرده میشن یکی‌ دیگه قد علم میکنه علیه اونا و همین جور این دور باطل ادامه خواهد داشت ...
آدم‌های تحصیل کردشم که واسه نبود آزادی و فساد بی عدالتی مجبور می‌شه کوچ کنه بره از وطنش
واز مخالفینشون بر علیه خودشون استفاده می‌کنن ....
یک جااین بازی باید برای همیشه تو ایران تموم شه
ایرانی‌= طرف دارن ایده اصول گرای، اصلاح طلبی،روحانی, مجاهد، ملی مذهبی ,چپ، شاهی‌ همه دستشون تو یک سفره باید باشه و با هم بخورن و مردم به هر طرز فکر و عمل کردی رای داد اون سیستم کشور رو بچرخونه و تحمل ندای مخالف داشته باشید
یک قواعدی را رعایت کنید عهد قاجار که نیست رو هم اسلحه می‌کشید
شما هم در برابر خدا مسئولید هم خلق خدا
سه‌شنبه 2 تیر 1388

edimeme - امارات - دبی
فتوشاپه.خامنه ای انتقام خون ندا و نداها را ازت میگیریم.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

n.shina - المان - هامبور+
یعنی اینقدر خره که اسلحه تو دستشه اون وقت برای دوربین روزنامه هم ژست گرفته.بدبخت معلوم نیست چی تو دستش بوده با فتو شاپ کردند تفنگ.خودش عکسشو ببینه سکته میکنه.تازه بر فرض هم واقعی باشه در مقابل اون وحشیهایی که مردم قتل عام میکند چی دستش بگیره.برگ خرما یا کبوتر سفید
سه‌شنبه 2 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
مهم...
پس از مشاهده زخم بعضی از مجروحان حوادث اخیر که ناشی از برخورد گلوله به بدن ایشان می باشد معلوم شد که این زخمها در اثر بازگشت گلوله های شلیک شده هوایی میباشد.
1.سوختگی در محل زخم بسیار ناچیز است.
2.پارگی بافتها در اثر کوفتگی ضربه ای میباشد و اثری از چرخش گلوله به چشم نمی خورد.
3.گلوله از بدن خارج نشده و یا در اثر ممارست با بدن موجب به وجود امدن زخمهای برشی شده که شباهت به بریدگی بافت با اره دارد.
4.گلوله ها اکثرا از نوع 9 میلیمتری میباشد.(در چند مورد از اسلحه کلاشینکف و برخورد مستقیم با بافت در درگیریهای روز شنبه)
پیروز باشید.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rezanl - هلند - آمستردام
کاشکی راست بود!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

james20 - انگلستان - لندن
ندای عزیز سلطان قلبها
قسم به مظلومیت ات
که راهت ادامه خواهد داشتاناا
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kamimaizo_japan - ژاپن - توکیو
سلام به همه دوستان

این عکس اقایی که تفنگ در دست داره..شما میتونید در اینجا در کنار اقای قالیباف مشاهده کنید.درثانیه پنجم این کلیپhttps://www.youtube.com/watch?v=DN7aJFUYcdIfeature=related
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
با با ما نه علی گدای جنایتکار. عربزاده ی. ت...م حروم م......ر به خطای ....ک . ...ی. حیف حیوونه. مافنگیی. بی وجود. کودنه. خائن. نحسه. فریبکار. دروغگوی. گور به گور شده ی .ضایعه.اشغاله.اسکارسه.گربه صفته. الدنگه.پیرسگه.نفهم.قاتل.نرگدای.کرمو . و...مخواهیم نه این اسلام
عقب افتاده را با محتویات ماقبل تاریخیتان را .بمیری یه دنیا ..ه..ی و یک دنیا را هم به خود کشیدی.
با این العالعالاعلالاعه کثافته نکبت.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

vicky - انگلیس - لندن
با سلام و درود به همه ایرانیان آزاده

فقط می خواستم بگم اگر واقعا عکس این فرد واقعی است پس می توانیم بگوییم که او یک فرد اموزش دیده و با معلومات اولیه نظامی است ولی من از خودم میپرسم که چرا او صورت خود را نپوشانده است و......
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Boom_Boom - امریکا - ماساچوست
تو رو خدا اگر عکس درست میکنید لااقل دقت بیشتری بکنید.لول
دیگه دروغ ها و نشر اکاذیب و مردم فریبی تا چه حد رسیده که یه آدم رو (اشاره به دختری که در سمت راست تصویر دیده میشه) از کل عکس حذف یا اضافه کردن.
واقعا دیگه به هیچ چیز این رژیم کذایی آخوندی نمیشه اعتماد کرد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Miss Persian - سوید - سوید
با عینک نزدیک بینش میخواهد هدف بزند؟ اقایان قبل از انتخاب این طز زیادی مصرف کرده اند ...
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

rabinhod - استرالیا - سید نی
توجه توجه. دوستان عزیزی که در علم نرم افزار فعالیت دارن . ما به نرم افزاری نیاز ذاریم که بتونه تو دست رس کاربران اینترنت در سراسر جهان قرار بگیره که با چند سوال کوتاه در مورد وقایع اخیر انتخابات ایران و کشتار مردم نظرسنجی کنه با توجه به محدودیتهای دیپلماتیک کشورها نمی تونند صراحتا اظهار نظر کنند ولی با توجه به این نرم افزار وکاربران میلیاردی این موضوع تبدیل به اخبار تمام رسانهای دنیامیشه که 1. انتخابات ایران تقلبی بوده 2. رهبر ایران حامی کشتار جوانان ایران هست 3. رژیم کنونی ایران
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

apachi_192 - ایران - ایران
تــــــوجـــــه
از طریق این سایت برنامه iprental را دانلود کنید تا ip شماشناسایی نشه

این سایت این نرم افزاروبرای کاربران ایرانی رایگان کرده

https://www.iprental.com/
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sophi3434 - ایران - قم
لیست نام و شماره تلفن تعدادی از فرماندهان ستاد ویژه سرکوب فوق الذکر بدین شرح می باشد :
https://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9ni=2541y=1
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

sophi3434 - ایران - قم
لیست نام و شماره تلفن تعدادی از فرماندهان ستاد ویژه سرکوب فوق الذکر بدین شرح می باشد :
https://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9ni=2541y=1
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
من فکر میکنم این عکس پدر احمدی نژاده چون لبخنداشون شبیه همه شبیه منگولاست
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ariadragon - ایران - تهران
اولا با توجه به زاویه ایستادن این اقا اسلحه باید تو دست راستشون باشه
دوما:ازین بیچاره مادر مرده سوژه تر نبود؟ تو این همه جمعییت؟
سوما :این اسلحه ساخت ایرانه.مخصوص یگان ویژه هست از کجا اومده بیرون؟
چهارما: خر خودشونند
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
این عکس تابو هستش که با فوتوشاپ درست شده.معلوم نیست که این عکس کدوم بدبختیه.اینا فکر میکنن مردم خرن
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
منم خفه ات میکنم خامنه ای
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

fall - ایران - تهران
این یارو بهش می یاد اومده باشه شکار گوزن نه اینکه اختشاش! کنه .
------------------------------
اختشاش = اغتشاش
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ehsan_henry7 - ایران - ایران
در نگاه اول همه می فهمن خاک بر سرتان با این درغاتون.(مرگ بر این دولت مردم فریب)
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

parastunijadt - ژاپن - توکیو
خودت خری اقای دادستانی. اصلان به گروه خونش نمیاد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

احتراز - آلمان - دورف
اولا خشاب این تفنگ کجاست ؟ بعدش هم از این یارو بهتر نبود عکسش بزارن ?
معلومه معتاد ، قیافش همینطوری ۶ ماه حبس داره .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

star1388 - ایران - تهران
هر بچه 5 ساله ای هم ای روز ها می فهمه فتو شاپ چی هست و این عکس فتو شاپیه ...همو می دونیم اگه دنبال خبر دروغی باشیم و یا عکس فتو شاپی میریم تو سایت فارس نیوز
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

simsim1980 - ایران - تهران
arwenswe - ایران - تهرن
من الان سر کارم هستم و دارم این مطالب رو میخونم و شعر بسیار زیبای شما در سوگ ندای عزیز اشک رو به گونه هام سرازیر کرد. طوریکه دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم هق هق کنان روانه دستشویی شدم تا کسی صورت اشک آلود م رو نبینه و هق هق گریه هامو نشنوه....
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

kitaro - ایران - تهران
من این یارو رو میشناسم.بابا این بیچاره مخش تعطیله اسکیزوفرنیه.تو بازارچه پارک لاله میپلکه..همیشه اونجا میرم با دوستام میبینیمش.اسلحش هم اسباب بازیه.دفعه پیش یادمه داشت واسه خودش سخنرانی میکرد انگار که رییس جمهوره کشوره!!میگفت جهان رو بدن دست من تا درستش کنم.واسه خودش یه پا احمدی نژاده فقط بد شانسیش تو بیت رهبری پارتی نداره طفلک!! :)))
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

silvester - ایران - تهران
اصلا در این خیابان خبری نیست همه چیز ارام است!لا اقل برای این دروغ یه جایی را پیدا میکردین که چند تا کًاز اشک اور باشه یا یک کسی خونی شده باشه.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.