ترانه "مرا از یاد بردید ، من همان ایرانم " با صدای گوگوش - ویدیو

ترانه "مرا از یاد بردید ، من همان ایرانم " با صدای گوگوش

من همون ایرانم

آهنگ ساز: فرید زلاند

ترانه سرا: رها اعتمادی

تنظیم کننده: تیگران ساکیان

کارگردان: سیروس کردونی

آلبوم: عاشقانه

Nim Rokh - ایران - تهران
سخنی با مهندس موسوی و طرفدارانش...
بنده به همه مردمی که به شما یا هر کس دیگری رای دادند علاقه مندم و به رای آنها احترام می گذارم، ولی باید قواعد بازی را رعایت کرد. رای اکثریت حاکم است و باید بدان گردن نهاد.
نمی توان به نام صیانت از آراء خواست اکثریت مردم را نادیده گرفت. البته قاعده دیگر بازی دموکراسی نیز این است که طرف پیروز حقوق طرف مغلوب را محترم بشمارد و خواسته های او را هم لحاظ نماید. اما طرف مغلوب هم نمی تواند و نباید بازی را برهم زند. پذیرش شکست فضیلتی است که اگر کسی آنرا ندارد، بهتر است- بلکه لازم است- وارد میدان مسابقه نشود.
در بازی دموکراسی تمکین به رأی مردم از طرف همه کاندیداها و هواداران آنها، امری ضروری و حیاتی است. اگر این تمکین وجود نداشته باشد، اساساً رای گیری بی معنی است. شما خوب می دانید که رای مردم چه بوده است و دقیقاً به همین جهت است که علاقه ای به بازشماری آراء و یا بررسی صحت و سقم انتخابات نشان نمی دهید، و تنها متوسل به روش های غیرقانونی و تهییج و فریب هواداران خود برای برهم زدن اصل مسابقه می شوید.
روشی کاملا ناجوانمردانه، دیکتاتورمآبانه و پلید که عاقبت آن ظلمی است که بر هر دو طرف، هم هواداران خود و هم کل جامعه ای که شما و فرزندانتان نیز اعضای آن جامعه هستید روا می دارید.
شما را چه می شود که به فرزندان خود و فرزندان ما، درس عدم تمکین به قانون و سرکشی و گردن کلفتی می دهید؟! چرا اگر خود نیاموخته اید که چگونه باید شکست را پذیرفت و از آن برای آینده درس گرفت، تلاش نمی کنید این فضیلت را برای فرزندانتان کسب کنید.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
ممنون
سه‌شنبه 2 تیر 1388

arazel - انگلستان - نیوکاسل
زنده باشی
به امید ازادی وطن
سه‌شنبه 2 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
کنسرت معین در دوشنبه
معین، آوازخوان معروف ایرانی مقیم لس انجلس آمریکا روزهای 20 و 21 ژوئن در کاخ باربد شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان کنسرتی برگزار کرد. عکسهای زیر را همکارمان زیورشاه محمد که در این برنامه ها شرکت داشت فراهم کرده است:

----------------------------------
میخواستم بگم معین خجالت نکشیدی جوانهای ما در خاک و خون هستند و تو کنسرت گذاشتی
بسه دیگه خجالت بکشید پول پرستهای بی وجدان
سه‌شنبه 2 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
فقط بغض فقط گریه شده خوراک ما
سه‌شنبه 2 تیر 1388

alileedsy - انگلیس - لیدز
وجه توجه
بچه‌ها چهارشنبه ایرانیا تو لیدز تظاهرات دارن.لطفا همه همکاری کنید که خون ندا پایمال نشه.آدرس
meet12noon _2pm wednesday 24 june in front of art gallery(town hall)headrow leeds city centre
سه‌شنبه 2 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
اگه امید یا شادمهر اجرا می کرد بهتر نبود؟
سه‌شنبه 2 تیر 1388

anita14 - هلند - دهن هاخ
واقعا قنشنگ بود دستتان درد نکونه همه با هم ایران بسازیم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

farnazflora - مالزی - کوالالامپور
دوستان یک ایمیل برام اومده بود که از مردم تهران خواسته بود روز جمعه ساعت 13 بادکنک سبز به هوا بفرستند که اسمان تهران سبز بشه . این کار برای هیچ کس خطری نداره. پس بیائید همه ما هم در کشورهای مختلف این کار رو انجام بدیم که یکبار دیگه به دولت ایران و دنیا نشون بدیم مردم ایران برای دفاع از حقشون با هم متحدند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

khorsheed - ترکیه - انکارا
گوگوش نازنین ممنون ترانه ی بسیار زیبایی بود جلوی اشکهایم را نتوانستم بگیرم امیدوارم با همت مردم ایران این جنبش به جایی برسه و نه تنها از شر احمدی نژاد بلکه از همه ی ین اخوندهای شیاد خلاص شویم.ادامه ادامه تا پیروزی نهایی،زنده با غیور مردمان ایرانی.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
تو خودتم میدونی جمهوری اسلامی=تقلب و دروغ !!! پس چرا جانبداری میکنی؟!! من به جرات میتونم بگم مردم عادی نه مزدوران رژیم،که به این آدمکش رای دادن یا الان تو صفوف معترضینن یا اگه هم نباشن از رایشون پشیمونن وگرنه از جنس همین آدمکشان !!!
سه‌شنبه 2 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
نیم رخ خ..ک ک..ف.همه این مزخرفات لایق احمقی گشاد که مثل خودت...هستش
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
ندا ی عزیز فوران خون تو به مدعیان تاریخی و دروغین این شعار ، واقعا ثابت کرد که خون بر شمشیرو توپ و تانک و بسیجی و سیاهی و جهل و دیکتاتوری وولایت فقیه و موشک و بمب اتم پیروز است و پیروز خواهد شد. روزی که دیر نخواهد بود، خواهد رسید که دسته گلهایی زیبا و ساده، بی ریا و صمیمی همراه با اشک شوق پیروزی و آزادی از سوی مردم ازبند رسته ایران نثار مزار ساده و زیبا و بی تکلف تو ودیگر عزیزان جان داده راه آزادی شود، نه برسم مرده پرستی مرسوم و تاج گلهای آنچنانی بر مقبرهایی آنچنانی تر. و آن زمان است که شاید بتوانیم از شرمساری آخرین نگاه ات با آن چشمان باز و صورت گلگون ات بدر آئیم ، که پیام شفاف و ساده- ادامه تا آزادی- را به ما داد وآن زمان است که می توانیم به خانواده گرامی ات تبریک بگوئیم که چه ساده و صمیمی و سربلند ایستاده اند و به وجود نازنینت می نازند ومی بالند و افتخار می کنند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

gholam33 - ایرلند شمالی - دری
nim rokh ایران تهران
الکی از کلمات قلمبه و سلمبه استفاده نکن در یک مسابقه اگر حق رعایت شود بایستی شکست را پذیرفت. در صورت حق کشی تا اخر بایستی ایستاد تا حق را گرفت زیرا حق دادنی نیست بلکه گرفتنی ایست. هیچ کس نمی یاد بگه بیا این حق تو بلکه تو خودت باید حقت را بگیری.ادم دزد و دروغگو که حق و نا حق هالیش نیست پس باید گرفت که این را ملت خود می دانند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

fanishal - امریکا - سنفرانسیسکو
دوستان عزیز میدونم که تمام اونهای که ارزوی سربلندی وازادی ایران و ایرانی را دارند الان دوران سختی را می گذرانند. همه میدونیم راه درازی در پیش داریم لذا بجای زانوی غم به بغل گرفتن و اهنگ های غمناک گوش کردن و در نهایت افسرده شدن باید راه های جدید مبارزه با ظلم و ستمگران را پیدا کنیم. گاهی چهره مبارزه عوض می شود. فکر نکنیم که این لشکر کشی علیه مردم این حرکت بزرگ ملت ما را متوقف می کند. به نظر من اسان ترین راه برای تک تک ما افزایش دادن اگاهی های خود و اطرافیان است. این چیزی است که دیکتاتورها از ان وحشت دارند. در هر حال فصل جدیدی در تاریخ ما اغاز شده است و باید همه سعی مان این باشد که خودمان نویسنده این فصل باشیم. زنده باد ازادی و پاینده باد ایران و ایرانی

سه‌شنبه 2 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
زیبا بود

ایرانمون رو پس میگیریم
سرزمین زیبای آریایی که خدا توش برای ما هیچی کم نزاشته .
سه‌شنبه 2 تیر 1388

khas - ایران - ایران
. مرگ بر جمهوری اسلامی....تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشود.
. مرگ بر جمهوری اسلامی....تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشود.
. مرگ بر جمهوری اسلامی....تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشود.
مرگ بر جمهوری اسلامی....تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشودفف
سه‌شنبه 2 تیر 1388

ufo - دانمارک - وایله
نیم رخ .خجالت هم خوب چیزی است که تو واربابت از اون بهره ای نبردی.ما قانون بازی رو خوب بلدیم.ولی این اربابت بود که حق را نا حق کرد.ما باید به شما یاد بدیم که ازاده هستیم و برای ازاده بودن جانهم مدهیم ولی شما چه؟از تاریخ این مرزو بوم یاد نگرفتی که ایرانی رو نمیشه حلش کرد .هزاران امدند ورفتن ولی ما ماندیم وخواهیم ماند.وروزینچندان دور دیکتاتورهارا به ذباله دانی تاریخ خواهیم انداخت.مرگ بر خامنه ای ویارانش.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Petros.Kabiri - ّایران - تهران
دوست دارم مثل نهنگهای خسته تو ساحل خودکشی کنم. یه دنیا غصه دارم . واقعا تحمل تحقیر بیشتر این رو ندارم.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sarobe - بلژیک - بروکسل
نیم رخ
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sarobe - بلژیک - بروکسل
نیم رخ .... بهتر از این نمیشه بهت گفت. ... کبک صفت سرت را بلند کن از ... و اطرافت را نگاه کن خود فروخته ی کور. اگر حماقت افرادی چون شما نبود که این بی شخصیتهای بی سواد بر ما حکومت نمیکردند. تاریخ مصرف خودت و اربابهات به سر رسیده. به امید ایران ازاد با حکومتی شایسته و مردمی.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

zayanderood - نروژ - برگن
دوستان بیایید پول رو هم بذاریم بدیم به این نیم رخ که دیگه نیاد کامنت بذاره واقعا تو این شرایط دیدن اسم این یارو غیر قابل تحمله.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

parang - سوید - سوندسوال
Nim Rokh - ایران - تهران
خاک .....تو که فرق بین بازی و انتخابات رو نمیفهمی ... شی بهتره.تو هم مثل احمقی نژاد چاله میدونئ حرف میزنی.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
Nim Rokh - ایران - تهران تو دموکراسی هم میدونی چیه؟جون من تو زنی یا مرد؟
سه‌شنبه 2 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
Nim Rokh - ایران - تهران
سخنی هم از خانه ع..فی، کسی که .....در خانه های زال ممد در جمشید و قلعه است. حالا دیگه تمسخر خونهای بزمین ریخته شده از طرف ..سر دسته هایی که مشق سیاسی و درس دموکراسی را در خانه ع..ف زیر نظر اساتیدی مثل دکتر کردان(از اکسففورد)، سردار زارعی فرمانده قشون لشکر شکن باجخورها و دلالهای محبت، دکتر احمدینژاد (با تیپا اخراج شده از دانشگاه کلمبیا، دکتر حسن عباسی (استاد رشته جعلیات و پرورش تروریسم و غیره در مورد ایشون چون تفسیر بیش از اندازه است بهمین مقدار بسنده میکنیم) و جالب توجه اینجاست که ضعف چشم و گوش این اوباش در حد و اندازه ای است که میلیونها نفر انسان صاحب رای را نمیبینن اما بموقع از فاصله زیاد با تفنگ دوربین دار قلب دختران ما را میبینن و هدف هم میگیرن. موش ک...ف و ترسویی که هر از چند گاهی اینجا شکری میخوره امروز داره درس دموکراسی میده اما توجه نداره که ما ارزو داریم در کلاس درس ایشون شخصآ بشینیم و اونجا کلامی را که گلوله ایشون نذاشت از دهان ندا بیرون بیاد را شخصآ براش تعریف کنیم. مرد این نشست هستی؟ اگر نیستی برو پیش رهبر مونگولت و این در افشانیها را اونجا بکن
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

jila_Norway - نروژ - اسلو
به تمام دوستانی که برای Nim Rokh کامنت مینویسن باور کنید اون از خود ماست و اصلا اینجوری که نشون میده نیست و فقط سعی‌ می‌کنه که با این کار شما به طرفداران نظام فحش بدید. واقعا دمش گرم من خیلی‌ وقت که کمنتاشو می‌خونم و دیدم هر دفعه با واکنش‌های تند ملت مواجه می‌شه و این همون چیزی هست که اون می‌خواد من میدونم که الان به من میگه‌ای کلک چه جوری فهمیدی. من میدونم کسی‌ که به این سایت میاد حتما سواد داره و با اینترنت سرکار داره در نتیجه امکان نداره که از دروغ و ادمکشی حمایت کنه. این مبارزه منفی‌ هست که برخی‌ از دوستان دنبال می‌کنن. اصلا به دل نگیرید.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

comando - مجارستان - بوداپست
odinـبلژیک انتورپن. نگران نباش دلاور.به زودی قلب سیاه این مزدورهای ترسو هدف تک تیراندازهای ازادی خواه ایران زمین قرار خواهد گرفت.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
گوگوشم ممنون از تو عزیز که دیدن تو یادآور ایرانی ایرانیست

سوالهای بزرگمهر حکیم از استاد و جواب او
گفتم : کارها را به که بسپارم ؟
گفت : به آنکس که خویستن شایسته باشد .
گفتم : ار که ایمن باشم ؟
گفت : از دوستی که حسود نباشد.
گفتم : کدام عیب است که نزد مردم معتبر نماید ؟
گفت ؟ هنر خود گفتن .
گفتم : چون دوست ناشایست پدید آید چگونه از وی باید برید ؟
گفت : به سه چیز : به زیارتش کم رفتن ٬ از حالش نا پرسیدن ٬ و از وی حاجت نخواستن .
گفتم : کارها به کوشش بود یا به قضا ؟
گفت : کوشش قضا را سبب است .
گفتم : از جوانان چه بهتر و از پیران چه نیکوتر ؟
گفت : از جوانان شرم و دلیری و از پیران دانش و وارستگی .
گفتم :
حذر از که باید کرد تا رستگار باشم ؟
گفت : از مردم چاپلوس و خسیس که توانگر باشند .
گفتم : چه چیز است که مردم جویند و کسی تمام در نیابد ؟
گفت : سه چیز : تندرستی ٬ شادی و دوست مخلص .
گفتم : نیکویی یهتر است یا از بدی دور بودن ؟
گفت : از بدی دور بودن بهتر از همه نیکویی هاست .
گفتم : کارها که عقلا کنند چه نیکوتر ؟
گفت : آنکه بد را از بدی نگاهدارد .
گفتم : از عیبهای مردم کدام زیانکارتر باشد ؟
گفت : آن عیب که از مردم پوشیده باشد .
گفتم : از زندگانی کدام احظه ضایعتر است ؟
گفت : آن لحظه که نیکویی در حق کسی تواند کرد و نکرد .
گفتم : از فرمانها کدام فرمان را خوار نباید داشت ؟
گفت : سه فرمان : اولی فرمان خدای عز و وجل ٬ دوم فرمان عاقلان و سوم
فرمان پدر و مادر .
گفتم چه چیز مودت را خراب کند ؟
گفت : چهار چیز : بزرگان را بخیلی ٬ و دانشمندان را عجب و زنان را بی شرمی و مردان را دروغ .
گفتم چه چیز است که کار مردم را خراب کند ؟
گفت : ستودن ستمکاران .
گفتم : دنیا را به چه توان یافت ؟
گفت ؟ به فرهنگ و سپاسداری .
گفتم : از مردمان که عاقل تر است ؟
گفت ؟ آن که کم گوید و بیش شنود و بسیار داند .
گفتم : خواری از چیست ؟
گفت : از کاهلی و فساد .
گفتم : چیست که مروت و غیرت را ببرد ؟
گفت : طمع .
گفتم : در جهان چه نیک تر است ؟
گفت : تواضح بی منت و سخاوت نه از بهر مکافات .
گفتم : تندی از پادشاهان و امیران و بخیلی از توانگران .
گفتم : تدبیر از که پرسم ؟
گفت : آنکس که سه خصلت در وی باشد : دین پاک و محبت نیکان و دانش تمام.
گفتم : چیست که مردمان او را بدان دوست دارند ؟
گفت سه چیز : در معامله ستم ناکردن و درغ ناگفتن ٬ به زبان کسی را نرنجانیدن .
گفتم : از آن بهتر و بالاتر ؟
گفت : خشنودی حق عزو وجل .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

comando - مجارستان - بوداپست
نیم رخ تهران.
ظاهرا بیش از اینکه فکرش رو میکردم ادم بیسواد ونادانی هستی.ولی بزار جواب استدلال ت...یت رو بدم.انتخابات ایران مثل مسابقه ای میماند که یک تیم علاوه بر بازیگری نقش داور رو هم داشته باشد.وزیر کشور و اعضای صددرصد انتخابی او کمیته انتخابات میشوند.!!!وزیر کشور را هم رئیس جمهوری انتخاب میکند که خودش کاندید شده!!!!بدون وارد شدن به بحث اینکه این خانه از پایبست خراب است پیشاپیش به سوالی که بعدا از من میپرسی جواب میدم.حتما مثل احمدی میخوای با مغلطه بپرسی چرا در دوره های قبل چنین چیزی نبود!؟؟در جوابت باید بگم در این دوره شورای نگهبان که نقش داور ناظر بر داور وسط را داشت صریحا از احمدی جانبداری کرد!!و امارهبر جونتم که شورای نگهبان زیردستش بازم از احمدی جانبداری کرد.حالا پیدا کن پرتقال فروش را؟؟؟؟؟؟!!!!البته باید بگم بجز دوره اول خاتمی که براشون غیر منتظره بود همیشه همینطور بوده.مسلما این زمامداران نمیخوان اون تجربه تلخ تکرار بشه.ولی غافل از اینکه عمر مفید هر حکومت دیکتاتوری تقریبا 30 سال میتونه باشه.مخصوصا الان که عصر تکنولوژی و ارتباطات هم هست.امروزه مردم علاوه بر نیازهایی که بین همه جانوران مشترکه مثل خواب..خوراک..غرایز جنسی..!!با شناخت نیازهای انسانی /انها رو هم طلب میکنند./میشه گفت اکثر نیازهای انسان با وجود ازادی استحقاق میابد.ولی متاسفانه باید بگم این کلمه اصولا با ولایت مطلقه فقیه منافات داره.من منکر هیچ دینی نیستم.شما در مورد دین اسلام میتونید به کشور مالزی یا لبنان و.... بنگرید.هرکسی دین خودش رو داره.ولی در مملکت ما اسلام اجبار هست.!!چون رئیس مملکت مسلمونه.من فقط میتونم در دلم مسیحی باشم.درحالی که باید اداب مسلمانان رو بجا بیارم.اسلام هم ظاهرا دینیست فضول که فقط با خصوصیترین کارهای شخصی ادم کار داره!!در اخر باید بگم اقا!!!!لطفا نقش ادم منطقی رو بازی نکن.اصولا منطق با ذوب شدن درولایت منافات داره.حکومت دیکتاتور دیر یا زود باید بره.با چماق و زور هم نمیشه تاریخ رو عوض کرد.هرچند علی خامنه ای و چماقداراش روی هرچی دیکتاتور ظالم در تاریخ بود سفید کرد.!!!!فقط با احترام به همه بچه های سایت از تو میخوام جول وپلاست از این سایت جمع کنی و بری.اینقدر روnerve این بچه ها با مزخرفاتت نرو!!مخصوصا الان که اکثرا در حال مبارزه هستند.عزادار هموطناشون هستند که قاتلهایی مثل تو اونارو به خون کشیدن.مطمئنا دستشون بهت برسه امونت نمیدن.اخه چقدر تو پررویی.این همه روزانه داری توهین وتحقیر میشی.!!اینهمه الفاظ رکیک میشنوی.نکنه از ناسزا شنیدن خوشت میاد.!!شنیده بودم واسه اینکه اخوندهارو پر رو بار بیارن بارها در حوزه بهشون ....وز میکنن.!!!ظاهرا توی بسیج هم همین بلا را سرت اوردن.!!!این توهینهایی که همه به خودت و خانوادت حواله میکنن که البته مسببش خودت هستی اگه به سنگ گفته بودن اب میشد!!!!از مسولین سایت خواهش میکنم کلمات من رو سانسور نکنن.بابا امثال اینها با همین سادیسمشون و تجربه تلخ گرفتن تاییدیه علما...!!!!!!!و جریان مشق شب و بشکه سوراخ!!!!
(https://www.youtube.com/watch?v=xR0YpU8im6g
به این لینک توجه کنید.)دارن مردم رو به خاک و خون میکشن!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Miss Persian - سوید - سوید
نیم رخ میگفتی ما بیشتر تعمینت میکردیم.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

گلی - آمریکا - کالیفرنیا
گوگوش عزیز افرین به غیرت و همتت واقعا لذت بردم .
و تو ای ادم بی صفت Nim Rokh - ایران - تهران ای ابله که از اربابای دزد و بی وجدانت پول گرفتی و چشمهای کورت این همه عکس و فیلم را که از ظلم به مردم گرفته شده نمی بینه!!!!!!!! واقعا ننگ بهتت Nim Rokh - ایران - تهران
مزدور مفت خور امیدوارم به زودی شاهد دادگاهی شدن تو و همه اربابات باشیم.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

gole naz - آمریکا - کارل ستیریم
ای خداوند مهربونم به در گاهت پناه میاریم ای خدا جواب قاتلان رو به سختی هر چه تمام تر به انها بده حق حق گریه تا کی؟
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

lili_shiraz - ایران - شیراز
ایرانیان خارج از کشور. اگه راست میگید به جای تحریک جوانان ایرانی خودتون بیاید و همراه ایرانیان باشید نه اینکه فقط حرف بزنید و شعار بدید. تحصن و تظاهرات شما در خارج از ایران به درد ایران نمی خوره.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Sohane Qom - ایران - قم
گوگوش عزیز واقعا زیبا بود. مرسی.
ایرانی دلش برای ایران و ایرانی میسوزه...اینها هیچ کدام ایرانی نیستند افغانی یا عرب هستند.تقصیر شاه فقید بود اگر شناسنامه به انها نمیداد مثل ژاپن اون موقع معلوم میشد کی کجائیه...مرک بر خامنه ای افغانی و اسلام.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
lili_shiraz - ایران - شیراز
در یمنی پیش منی پیش منی در یمنی
تو در ایران هستی و دلت و روحت با ایرانیان مظلوم و مورد ستم نیست و با جنایتکاران هستی اما ایرانیان خارج از ایران تمام وجودشان در ایران است در عین اینکه در خارج از ایران هستند نشنیده ای از دلها به دلها ی یکدل راه است ما ایرانیان داخل کشور و خارج از کشور همدل و هم هدف راه ارتباطی
سری داریم که اغیاری از جنس شما از آن بی بهره اید مگر خدا قابل دیدن است چرا گفته است که از رگ گردن به شما نزدیکترم حال چون ما خدا را داریم به هم از رگ گردن نزدیکتریم و هم خونیم هر خونی که ریخته شد انگار خون همه ما بود و هر ستمی که به هرکدام از ما در هر کجای دنیا که شد
انگار به همه ی ما شد
جان گرگان و سگان از هم جداست متحد جانهای شیران خداست .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

vida_d39 - المان - لند زود
یادته تازه رفته بودی امریکا همش مصاحبه تلفنی با فزان دلجو تویزیون طپش دشتی وگریه مکردی برای 70 میلیون جمعیت ایران ومیخواتیکمک کنی دوستانهر خواننده ای خوند به به نزنید خوب گوش بدیداز عذاب وجدان میخونه من هم به گوگوش علاقه دارم اما نه به اهنگهای انقلابیش جون هیچ احساسی توش نیست من یک شهروند المانیهستم برای وطنم ا راه دور کاری نکنم حرفهم نمنیزنم بلکه باید سرم در مقابل ندا و خوانوادهاش بیارم پائن سطحی نباشید عمیق و با احساس باشید در مقابل خونهای ریخته شده
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

farnooshee - انگلستان - لندن
30 سال انقلاب شد موندی تو ایران خوردی و خوش گذروندی چند ساله رفتی امریکا ادای ادمهای از جان گذشته در میاری چراایران بودی غلطی نکردی دم پیری و معرکه گیری .تو به فکر پول جیبت هستی نه ایران . دروغ از اون فرغ سرت تا اون کف پات می ریزه نفرت دارم از این زن نفرت.
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
farnooshee - انگلستان - لندن
شما از خوت مایه بگذار حق نداری به هنرمندی که از سه سالکی روی صحنه بوده و اولین بار از ترس خود را روی صحنه خیس کرده اینگونه قضاوت کنی میدانی پدر او صابر آتشین چگونه با او مستبدانه رفتار کرد و از سه سالگی او تا کموم ریاضت داشته هیچ زمان در زندگی خصوصی خود هم خوشبخت نبود و همواره در رنج بود همسرش محمود قربانی فرد با نفوذی بود اما ضعبف النفس بود و گوگوش که به راستی هنرمندی استثنایی بود قابلیت بسیار بیشتر داشت او تنها هنرمندی بود که محال بود دوربین بر او تسلط پیدا کند اگر ده دوربین هم بود او جلوتر از دوربین به سمت آن چرخیده بود و به همین ترتیب هم همواره جلوتر از زمان خود بود یکی از معدود هنرمندان ایرانی بود که قبلا به تمام دنیا دعوت میشد و با زبانهای مختلف آواز می خواند تا حتی به زبان فرانسوی او خود عاشق بهروز وثوقی بود که ازدواج کوتاهی هم بعد از جدایی از همسرش با او داشت اما بهروز خان همسری می خواست که در خانه بنشیند و به او برسد او که خود عاشق پوری بنایی بود و با هم نامزد بودند برای همین افکار پوری از او جدا شد اما گوگوش عاشق او بود ولی او خود را کنار کشید و ادامه نداد البته حق دارد این نظر شخصی خود اوست اما بهروز حق نداشت اینهمه را عاشق کشته خود کند و همه گونه آزادی را برای خود قایل شود و از آخر زن خانه دار یخواهد و حالا اگر به صرف
خانه داری نه و کارکن و یا شاغل اما در سطح طیقات معمول جامعه بخواهد او زمانی می توانسن این خواسته را داشته باشد که خود او نیز یکی از اقشار معمولی جامعه بود نه بهروز وثوقی ! که بی شک بهترین هنرپیشه ایران بود البته فردین در زمان خودش ناصر ملک مطیعی در نقش خود و بیک ود نقش خود و ده ها هنرپبشه دیگر زن و مرد در نقش خود اما بهروز جذاب ترین و بهترین و خوش ژسترین هنرپیشه مرد ایران بود و با گوگوش که او هم ناپ خواننده ایران در نوع خود بود جفت خوبی میشدند اما بهروز خان یک مرد ایرانی متعصب بود البته نوبت خودش که می رسید حالا شما می دانی بیست سالی که گوگوش در ایران ماند یعنی چه یعنی تو در اوج خودت را تحریم کنی همواره جای گوگوش در این سالها خالی بود محال است کسی دیگر جای او را بگیرد همانگونه که هایده تک است مهستی تک است حمیرا تک است مرضیه تک بود اصلا اینگونه قضاوت نکن به صورت شکسته اش نگاه کن و بدان که به خوش گذرانی و یا خانه نشینی مشغول نبوده اما می توانی بگویی به غصه خوردن و شکستن مشغول بوده خوانندگانی را که تفاوت سنی چندانی با گوگوش را ندارند مقایسه کن با ایشان خیلی چیزها متوجه میشوی
گوگوش با خود تاریخی را به همراه دارد ت.هین به او توهین به تاریخ خودتان است و بی توجهی تان به هنرمندانتان شما که مذهبی نیستید که بهانه برای رد او داشته باشید و تازه از منظر مذهب بخواهید موضوع را مورد بررسی قرار دهید قبلا خیلی از مذهبی ها هم ترانه های او را گوش میکردند و زمزمه متاسفانه ما در همه چیز خود را وارد قالبهای کوچک و دست و پاگیر و شعاری کرده بودیم تا این زمان که خوشبختانه اکثریت این قالبهای تنگ را شکسته اند تا بتوانند با دیدی باز و بدون ترس به چشم آزمایش هر چیز را نگاه کنند و رد شدنی نه اثبات آن و گیر کردن در آن می شود این روزها خطاب به مردم ایران شعر زیبای کوه او را زمزمه کرد تو اون کوه بلندی که سرتا پا غروره کشیده سر به خورشید غریب و بی عبوره و به یاد دماوند و مردم اهل دماوند و کشور دماوند خواند.شما به همه توهین کردید نه تنها به گوگوش
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.