ویدیو کلیپ تهران در خون است

ویدیو کلیپ تهران در خون است

dsnavid - اوکراین - اودسا
گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است با ریشه چه می کنید
گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید
گیرم که می زنید گیرم که می بُرید گیرم که می کُشید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید

دوشنبه 1 تیر 1388

jirjirak - انکلستان - بیرمنگهام
بسیارزیبا بود متشکرم به امید روزی که انتقام خون پاک جوانان ایران زمین از این حکومت جلاد اخوندی گرفته شود
دوشنبه 1 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
این روزها آهنگهای حماسی و ملی بیشتر جواب میده
دوشنبه 1 تیر 1388

gemplain - ونزوپلا - آکاریگوا
به امید آزادی میهن
دوشنبه 1 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
زخم گوله بر دل یاران من
آه.....
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
خانمهای عزیز ایرانی منتظر چه هستید کشف حجاب کنید و حق خود را از این جلادها پس بگیرید.

خانمهای عزیز ایرانی منتظر چه هستید کشف حجاب کنید و حق خود را از این جلادها پس بگیرید.

خانمهای عزیز ایرانی منتظر چه هستید کشف حجاب کنید و حق خود را از این جلادها پس بگیرید.
دوشنبه 1 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
مردم اینو بدونید که اگه کم بیارید تا ابد رنگ آزادی را نخواهید دید و این بیشرفها نصف کشور را به فلسطینیها و حزب الله خواهند داد تا شما را بد تر از این سرکوب کنند
دوشنبه 1 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
دوستان با برنامه Putty میتوان سیستم عامل لینوکس را روی ویندوز شبیه سازی کرد. با این برنامه میتوان به کامپیوترهای دانشگاههای کشورهای دیگر وصل شد. اگر دوست یا فامیلی دارید که در دانشگاه خارجی درس میخواند میتوانید از او user Id و اسم یکی از کامپیوترهای دانشگاهش را بپرسید. نیازی به پسورد نیست و تنها میتوانید در اینترنت بگردید. فرمان چگونگی وصل شدن را در کامنت بعدی میگذارم.
دوشنبه 1 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
زنده باد ازادیخواهی. زنده باد نسل ندا
دوشنبه 1 تیر 1388

waheedtala - بلژیک - بروکسل
فقط میتوانم بگویم مرگ بر خامنه ای و همه اخوندای طرفدارش.تف به زاتت خامنه ای
دوشنبه 1 تیر 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
خامنه ای این جریانات اگر خاموش گردد و تو به درک هم واصل بشی انتقام خونهای ریخته شده را از خانواده ات خواهیم گرفت و مجتبی عزیزت را در خون خواهیم غلتاند
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام

مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام
دوشنبه 1 تیر 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
دلیل تعلل شورای نگهبان در عدم اعلام نتایج نهایی انتخابات اینکه میخواد ببیننه میتونن اعتراضات مردم را خواموش کنن یا نه اگه سمبه پر زور باشه احتمالا مجبور میشه ابطال کنه
تعجبم ا.ن با این همه موضعگیری مردم و جامعه بین المللی علیه ش چرا استعفا نمیده!
بیشتر بچه آردانی ها اصولا اینجورین
هیج آدم آبرومندی حاضر نیست بااین خفت پست بگیره
دنیا عقده کینه و حسادت عشق معروف شدن داره
دلیل این را کمبودهای دوران کودکیش جستجوکنید.
دوشنبه 1 تیر 1388

rmmr - بلژیک - آنتورپن
درود بر شما
زنده باد زنده باد ایران و ایرانی درود بر شما زنان و مردان شیران ایران زمین
پاینده باد ایران . خاک پاک ملت ایران هستم
دوشنبه 1 تیر 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
پارلمان اروپا تصویب کرد که سفرای جمهوری تروریست را به وزارت خارجه ۲۷ کشوری اروپا ی فرا خونده و به آنان در مورد رفتار خشونت آمیز با شهروندان هشدار دهند.این در حالیست که اوباما به خاطر مذاکره با نظام هیچ واکنشی نشان نداده، نمیدنم مذاکره با این نظام چه استفاده ی برای اوباما دارد ، نظامی که با مردم خود این چنین رفتار کند با دیگران چه رفتاری خواهد کرد.اوباما دیگر حق ندارد دم از رهبری اخلاق و حقوق بشر بزند، چرا که در برابر کشتا ر مردم ازدیخو اه بیصدا مانده است.
دوشنبه 1 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
از پیک نت

امروز(دوشنبه)، مردم خود را به میدان 7 تیر رساندند. مردم شمع به دست درمیدان 7 تیر در سکوت کامل روی زمین نشستند. گارد ویژه اندک زمانی پس از این تجمع خود را به میدان مذکور رساند و حمله به مردم را آغاز کرد. عزاداری با شمع و شال سبز علاوه بر میدان هفت تیر، در کریمخان، سنایی، و پارک لاله تهران نیز گزارش شده که به تمام آنها نیروهای ضد شورش حمله کرده اند. تهران کاملا چهره یک شهر نظامی را به خود گرفته و در تمام نقاط حساس آن نیروهای انتظامی و نظامی مستقر شده اند. چماق بدستان در فاصله ای از این نیروها، در داخل اتومبیل های ویژه سنگر گرفته اند و منتظر فرمان حمله به مردم اند. برای نمونه، پارک لاله و ورزشگاه شیرودی تبدیل به پایگاه نیروهای ضد شورش و لباس شخصی ها شده است. حتی لباس شخصی ها در پارک لاله چادر زده اند. گفته می شود 2 هزار نیرو در این پارک جمع کرده اند. تلویزیون سی ان ان در آن بخش از برنامه خود که در امریکا پخش می شود، از ورود تهران به مرحله نوین گزارش داده است. در این گزارش آمده که کنترل پایتخت از دست حکومت خارج می شود و مردم در محلات جنوبی و شمالی تهران خود را آماده مقاومت های شبانه می کنند و حتی سنگر می بندند و به هم طرز ساختن کوکتل مولوتف و مقابله با گاز اشک آور و طرز کمک به مجروحان را یاد می دهند.

معلوم نیست گزارش سی ان ان از کدام منبع بدست آمده، اما در تهران از گزارشی صحبت می شود که نیروی انتظامی برای مقامات ارشد نظام تهیه کرده است. بموجب این گزارش نهادهای نظامی (اعم از بسیج و نیروی انتظامی) شب ها کنترلی بر تهران ندارند و در گیری ها به مناطق فقیر نشین تهران نزدیک می شود.

در چنین فضائی، خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کرد که قرار است نماز جمعه این هفته را نیز رهبر بخواند.

پشت این ظاهر مصمم برای سرکوب مردم، اوضاع به گونه ای دیگر است. در صدا و سیما دو دستگی میان کارمندان بوجود آمده است. عده ای مخالف موضع گیری های یکطرفه این رسانه علیه مردم و به نفع دولت و عده ای موافق پیشنهاد علی لاریجانی برای باز شدن درهای صدا و سیما به روی مردم و انعکاس اندک اخباری که در شهر جریان دارد. در ادامه همین دو دستگی، عده ای از کارمندان صدا و سیما مرخصی گرفته و سر کار حاضر نمی شوند تا نقشی در موضع گیری های یکجانبه این روزهای صدا و سیما نداشته باشند. اخبار کشتارهای خیابانی و بویژه تصاویری که به صدا و سیما رسیده اما پخش نشده، موجی از واکنش عاطفی را در این رسانه بوجود آورده است.

سخنگوی وزارت خارجه "قشقاوی" امروز در یک مصاحبه مطبوعاتی بی بو و خاصیت که در آن دهها خبرنگار بدلیل دستگیری غایب بودند شرکت کرد. او گفت که وزیر خارجه "متکی" مطابق برنامه از قبل اعلام شده به ایتالیا سفر نخواهد کرد. البته او نگفت که وزارت امور خارجه ایتالیا در اعتراض به سرکوب مردم در ایران گفته است: اگرسرکوب مردم در ایران ادامه بیابد، ایتالیا اجازه ورود وزیر خارجه ایران به ایتالیا را نخواهد داد.

بصورت همزمان، روزنامه "رپوبلیکا" ایتالیا مدعی شد که بسیاری از اعضای مجلس خبرگان ایران خواهان برکناری و یا کنترل شورائی رهبر ایران هستند و آیت الله سیستانی نیز که نگران جنگ داخلی در ایران است و از این خواسته حمایت می کند. رپوبلیکا مدعی شده که هاشمی رفسنجانی نقش مهمی در شکل گیری چنین اجماعی از میان خبرگان رهبری و در تماس با آیت الله سیستانی دارد. این نشریه ننوشت که منبع خبرش کیست و مستنداتش کجاست؟

در این میان بیانیه ای با امضای سپاه پاسداران منتشر شد که تاکید بر مقابله با مخالفان نتایج اعلام شده انتخابات را دارد. این اعلام آمادگی بی ارتباط با اطلاع از محتوای گزارش نهائی شورای نگهبان در باره نتایج انتخابات نیست که قرار است تا 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت دیگر منتشر شود تا بر آنچه بعنوان نتیجه انتخابات اعلام شده مهر تائید بزند. سپاه از بیم تشدید واکنش های مردمی، پس از این اطلاعیه، از هم اکنون اعلام آماده باش کرده است. حتی از صبح امروز در حوالی میدان آزادی چند تانک را بصورت مانور عبور داده است!
دوشنبه 1 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
بچه ها کسی از انتی اسلام و مسلمون ایرانی خبری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 1 تیر 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
کسی می دونه چطور میشه این آهنگ رو دانلود کرد ؟
دوشنبه 1 تیر 1388

مستانه - iran - مشهد
بچه‌های مقیم خارج، ما که نگفتیم مثل بچه‌های مقیم آلمان (که دمشون گرم) بریزین سفارت خونه‌های ایران رو اونجا آتیش بزنین یا نگفتیم سفیرای ایران رو بکشین توی همهٔ پایتختها (که اگه میشد چی‌ میشد!)، فقط گفتیم نگذارید خون این همه آدم هدر بره. این حرکت نباید از جنب جوشش بیفته، آخه مگه می‌شه این روزهارو فراموش کرد؟
کامران عزیز از تهران،لطفا فکر نکن تنها راه پیروزی از دست دادن جوونای با غیرتی مثل شماست. ما با همیم.
دوشنبه 1 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از تهران، اعتراضات گسترده مردم و بخصوص جوانان در نقاط مختلف تهران آغاز شده است.
از بعد از ظهر امروز مردم تهران در نقاط مختلف ،دست به تجمعات اعتراضی زدند. از ساعت 18:00 اعتراضات گسترده ای در میدان فردوسی و میدان ونک و میدان رضائیها (7 تیر ) آغاز شده است . و هر لحظه بر تعداد معترضین افزوده می شود.جمعیتی که در میدان فردوسی و میدان رضائیها(7 تیر ) تجمع نمودند چندین هزار نفر تخمین زده می شود.
مردم شرکت کننده در اعتراضات و بخصوص جوانان با سر دادن شعارهایی ماندد: مرگ بر دیکتاتور وشعارهای دیگر به اعتراضات خود ادامه میدهند. جوانان وقتی که گارد ویژه و سایر نیورهای سرکوبگر به جمعیت حمله می کنند با سر دادن شعارهایی مانند: نترسید،نترسید / ما همه با هم هستیم همدیگر را تشویق به ایستادگی و مقابله با سرکوبگران ضد بشری می کنند.
نیروهای گارد ویژه ،لباس شخصی ها ،سپاه پاسداران و بسیج بصورت گسترده ای در خیابانها آرایش گرفته اند. ودر خیابانها ستونی از ماشینهای گارد ویژه، ماشینهای آب پاش و موتور سواران حضور دارند. انها از بدو حرکت اعتراضی مردم تهران اقدام به پرتاب گاز اشک آور و با باتوم به سوی جمعیت یورش می برند و آنها را مورد ضرب و جرح قرار می دهند.
در اثر این یورشها تعداد زیادی از جوانان زخمی شده اند و تعدادی دیگر دستگیر شده اند.
تا لحظۀ ارسال این گزارش درگیریها بشدت ادامه دارد و جوانان با سنگ به مقابله با نیروهای سرکوبگر می پردازند.
دوشنبه 1 تیر 1388

مستانه - ایران - مشهد
به نام خدا
هدف:
پایین آوردن کودتاچیان از قدرت و محاکمه آن ها
استراتژی:
استراتژی سه مرحله ای مقابله عبارت است از:
الف- تقویت یکپارچگی و مقاومت ملی
ب- فرسایش کودتاچیان
ج- فلج سازی حکومت کودتا
تاکتیک ها ی پیشنهادی ذیل این سه سرفصل:
الف- تاکتیک ها برای تقویت یکپارچگی و مقاومت ملی
۱-الله اکبر گقتن تمام مردم روی پشت بام ها هر شب از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰، و خواندن دعاها و شعارهای واحد در هر جای ممکن و در هر مراسمی
۲- جلب حمایت بین المللی برای همبستگی با ملت ایران و انزوای کودتاچیان (وظیفه مبارزین خارج ازکشور)
۳-افزایش حاشیه امنیت برای جنبش اعتراضی از طریق اعتراض های کم هزینه تر مثل شعارنویسی روی دیوارها، چسباندن برچسب های سبز روی عکس های خامنه ای، ساختن اشعار جدی و شوخی برای رهبر کودتا(آقای خامنه ای) و خواندن آن ها دراماکن عمومی و ده ها روش ابتکاری دیگر
۴-پایین آوردن انتظارات عمومی برای یک پیروزی سریع (مبارزه ممکن است چندین ماه طول بکشد)
۵-استفاده از رنگ (در حال حاضر رنگ سبز، رنگ جنبش است) و سمبل های همگانی دیگر مثل سرود ها یا علامت ها
ب- فرسایش کودتاچیان
۱-حضور مردم در خیابان ها و تظاهرات موضعی کوچک وبزرگ در نقاط مختلف شهرها و روستاها برای فرسایش و پراکنده کردن قوای کودتاچیان
۲- مختل کردن خطوط ارتباطی و انتقال قوای کودتاچیان (مثال: مختل کردن ترافیک- تظاهرات همزمان در نقاط متفاوت و ایجاد مانع برای حمل و نقل قوای کودتا
(مثال: شیراز- بستن خیابان با بشکه و تیرآهن)
۳- جنگ روانی با کودتاچیان از طریق جذب بخش هایی از سپاه و بسیج و پلیس، شعار به نفع ارتش، مقابله و ایجاد ترس و وحشت در دل سرکوبگران به خصوص لباس شخصی ها و انتشار اسم و عکس و کار کردن روی خانواده های آن ها و ده ها روش دیگر
۴- بزرگداشت یاد زندانیان و قربانیان و شهدای جنبش و برگزاری مراسم ابتکاری و پی در پی و شورانگیز برای آن ها، روشن کردن شمع پشت پنجره خانه ها، تکثیر عکس و زندگی نامه آن ها و خواندن سرود و ده ها روش ابتکاری دیگر
۵- استفاده از زنان برای پیشبرد جنبش به خصوص زنان و مادران و دختران فعالین شهید شده وزندانی
۶- تحصن در مناطق مختلف
ج- فلج سازی حکومت کودتا
۱- - ساختن کانال های ارتباطی بین جنبش های اجتماعی زنان، کارگران، دانشجویان، معلمان و اقلیت ها به خصوص تلاش برای جذب جنبش کارگری (مهم ترین عنصر برای مقابله با کودتا)
۲- مختل کردن مراکز قدرت کودتاچیان به خصوص مراکز ارتباطی و اطلاع رسانی مثل سایت ها ی اینترنتی، روزنامه ها و رادیو تلویزیون و مراکز انرژی
۳- تسخیر مراکز کودتاچی ها به خصوص نقاطی که کارشان را مختل می کند
۴- تشکیل کمیته های اعتصاب در بین اقشار مختلف به خصوص کارگران و شبکه های حمل و نقل مثل مترو و اتوبوس رانی
۵- ایجاد شبکه های مالی برای پشتیبانی از اعتصاب کنندگان، قربانیان و فعالان در بند و کمک روانی و روحی به خانواده ها
۶- سازماندهی اعتصابات موضعی به سمت اعتصابات سراسری تا سرحد فلج سازی کامل کشور. دراین مرحله کار حکومت کودتا تمام می شود.
کمی هم از تاکتیک های ضد جنبش از طرف کودتاچی ها
معمولا کودتاچیان در استراتژی سرکوب خود این سه سرفصل را قرار می دهند
الف- بستن درهای کشور و کنترل خبررسانی و سرکوب همراه با تهدید (مثل سرکوب روز سی خرداد) و فشار برای پاشیدن گرد مرگ و وحشت بر سر کشور
ب- دستگیری و قطع ارتباطات رهبران و فعالین با یکدیگر و مردم
ج- ایجاد انحراف و شکاف در صفوف رهبران جنبش و مردم به خصوص در هفته های اول که هنوز جنبش قوام و یک پارچگی خود را نیافته از طریق طرح مصالحه ها و شعارها و آکسیون های انحرافی
پاره ای اقدامات برای مقابله با این حرکات عبارت است از
۱- ساختن مرکز هماهنگی، این مرکز باید در دسترس رژیم و قابل سرکوب کردن نباشد. رهبران جنبش در داخل یک تشکل سراسری را اعلام می کنند و تصمیم گیری های آن ها از سوی سخنگوی انتخابی در خارج منعکس می شود. هر فردی می تواند خود را عضو این تشکل بداند اما لزومی به معرفی افراد اصلی آن نیست.
۲-ساختن کمیته های دفاع از خویش با برنامه ریزی قبلی، در صورت دستگیری افراد الف و ب ،ج و دال مسئولیت راهبرد و دفاع از دستگیرشدگان را به عهده می گیرند. همچنین ایجاد کادرهای جایگزین برای مقابله با سرکوب وسیع فعالان و کادرهای رهبری جنبش های اعتصابی
۳- فراخوانی چهره های مطرح سیاسی، هنری، ورزشی و... برای پیوستن به جنبش
۴- طرح این نکته که فشار روی رهبران جنبش و خانواده هایشان زیاد است و می خواهند زیر تهدید و فشار آن ها را از پیگیری اهداف جنبش منصرف کنند و هر گونه انصراف احتمالی ایشان زیر تهدید و شکنجه صورت می گیرد.
آن خس وخاشاک تویی، پست تراز خاک تویی
شورمنم، نورمنم، عاشق رنجور منم
زورتویی، کورتویی، هاله بی نورتویی
دلیر بی باک منم، مالک این خاک منم
محسن سازگارا
(از سایت ایرانیان یوکی ممنونیم برای فرصتی که به ما داد.)
دوشنبه 1 تیر 1388

taiis - آلمان - برلین
قهرمان ملی ایران ندای عزیز یادت برای همیشه در قلب ماست و در تاریخ ایران جاودان شدی.پس در تک تک ما زنده هستی‌.تو سمبل آزادی ایران حتی برای جهان هستی.
دوشنبه 1 تیر 1388

hapo - امارات - دبی
میشه ازتون یه سوال بکنم ؟ من ریال ژلیر 11 رو هم دانلود کردم به طوری که کنار هر ویدیو یک پیام میده برای دانلود اما 2 تا مشکل دارم ..1ـوقتی از همین ویدیو های سایت برای دانلود کلیک میکنم به حالت سریع و بیصدا دانلود میشه وقتی میرم همنو از یو تیوپ دانلود کنم دیگه سریع نیست اما بی صدا دانلود میشه (اینو بگم که تنها اولین ویدیو یی که دانلودکردم تصادفا خوب بی نقص و با صداست که نمیدونم چی کارش کردم) میشه ی استاد بهم بگه چی کار کنم و بعد هم دوباره به این پست سر بزنه تا اگه مشکلی بود جواب بده ؟
دوشنبه 1 تیر 1388

shogheazadi - آلمان - فرانکفورت
نرم افزار فری گیت خصوصا برای گذشتن از فیلترینگ ایران درست شده است. این نرم افزار، با دور زدن محدودیت های اعمال شده از جانب اداره مخابرات جمهوری اسلامی و بی خاصیت کردن فیلترینگ ایران، به کاربران ایرانی امکان عبور از آن را می دهد.
این لینک در مرورگر اینترنت اکسپلورر بطور خودکار برنامه فری گیت را بر روی کامپیوتر نصب می کند. اگر از مرورگر های دیگر چون فایر فاکس استفاده کنید، صرفا به شما امکان پیاده کردن (ذخیره) کردن فایل اجرایی را می دهد، که باید روی ان دوبار کلیک شود تا بتوان برنامه را نصب کرد.
فری گیت دو حالت (Mode) اجرا دارد: حالت پراکسی و حالت کلاسیک. در حالت پراکسی، نرم افزار بطور خودکار قسمت پراکسی در مرورگر اکسپلورر را تنظیم می کند.
در چنین حالتی، شما مستقیمأ هر آدرس اینترنتی URL را که بخواهید در قسمت آدرس مرورگر اینترنت وارد می کنید و مرورگر شما بطور خودکار و امن آن وبسایت را برایتان باز می کند.
استفاده کنندگان مرورگرهای غیر از اکسپلورر، مانند فایرفاکس، باید خودشان پراکسی مرورگرشان را به یکی از تونل هایی که به آن اشاره خواهیم کرد تنظیم کنند.
در حالت کلاسیک، احتیاجی نیست که قسمت پراکسی مرورگر را تنظیم کنید و می توانید مستقیما به وبسایت دیناوب بروید. سپس، می توانید از داخل وبسایت دیناوب بطور امن به هر وب سایت برون مرزی دسترسی یابید. تنها اشکال این راه آن است که در حالت کلاسیک، ممکن است طرح بندی و شکل بعضی از وبسایت ها بطور صحیح نمایان نشود.
اگر حالت خاصی را مشخص نکنید، برنامه فری گیت به طور اتوماتیک در حالت پراکسی اجرا خواهد شد. همانطور که در بند اول آمد، این حالت بطور خودکار مرورگر اینترنت اکسپلورر را راه می اندازد، پراکسی اکسپلورر را تنظیم می کند، و وبسایت دیناوب را باز می کند.
تونل نام مستعار تکنولوژی ایست که شما را قادر می سازد از فیلترینگ وزارت مخابرات بگذرید. برنامه فری گیت دو تونل امن دارد به نام های F2 و F3. چنانچه از تونل F3 استفاده شود، قسمت پراکسی مرورگر اکسپلورر با مشخصات 127.0.0.1:8580 تنظیم می شود. اگر از تونل F2 استفاده شود، قسمت پراکسی مرورگر اکسپلورر با مشخصات 127.0.0.1:8567 تنظیم می شود. برنامه فری گیت به طور خودکار تونل F3 را انتخاب می کند. یک مزیت تونل F3 آن است که اجازه استفاده از پیامک ( (IMو کلیپ های صوتی و تصویری بصورت زنده را می دهد.
اگر بلوک اینترنت به قدری شدید شود که هیچ سرور دیناوبی در دو تونل مودهای ذکر شده یافت نشود، لطفأ «نسخه اضطراری» را در قسمت «تونل» بررسی کنید، سپس فری گیت را دوباره آغاز کنید.
از آنجا که نرم افزار فری گیت قادر است از بلوک اینترنت ایران در حالیکه هویت استفاده کننده را پنهان می کند بگذرد، ممکن است بعضی نرم افزارهای ضد ویروس و یا فایر وال ها آنرا ویروس یا تروژن تلقی کنند. لطفأ اطمینان داشته باشید که فری گیت کاملأ امن است، همینطور هر اطلاعاتی که از دیناوب بگذرد.
در مواردی نادر، ممکن است فری گیت هنگام خروج در مود پراکسی دچار مشکل شود. اگر اینطور شود، تنظیم پراکسی اکسپلورر به 127.0.0.1:8580 باقی میماند، حتی بعد از بسته شدن فری گیت، شما قادر نخواهید بود که به اینترنت دسترسی پیدا کنید. برای رفع این مشکل، فری گیت را دوباره باز کنید و بطور معمول ببندید. همچنین، می توانید تنظیم پراکسی اکسپلورر را از اثر بیاندازید.
https://www.megaupload.com/?d=LNIYY2R0
دوشنبه 1 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
در روز شنبه 20 ژوئن صدها ایرانی غیور ومیهن پرست با فریادهای بلند صدای خون الود هموطنان در ایران را در مقابل سفارتخانه اخوندی سر در دادند.ضمن تشکر و با افتخار از تمامی عزیزانی که از المان و هلند وفرانسه امده بودند .همه کسانی که ایران و ایرانی را دوست میدارند و از زخم رژیم اخوندی اواره غربت شده اند و برای خون نداها و مردم مظلوممان شنبه 27 ژوئن ساعت 14 مقابل سفارت به بروکسل تشریف بیاورند.تا هستیم با هم هستیم.
دوشنبه 1 تیر 1388

gharib vatan - انلستان - لندن
کجایی شهید چمران؟ کجایی جهان ارا؟ کجایی سردار همت؟ کجایی باکری؟ رفتید که نگذارید دست نامحرم به ناموس این سرزمین برسه. دارند تو خاک وطنتون دست رو دختراتون بلند میکنند. دارند جوونامونو میکشند. نازنین ندای ایران الان اونجا پیش شماست. برید پیداش کنید بهتون میگه این پایین چیکار دارند با مردمتون میکنند. بچه های ما دارند کم میارند. خدایا کمکشون کن. بهشون شهامت بده تا نگذارند این شعله خاموش بشه. ای کاش میتونستم برم ایران داد بزنم ای مردمی که ادعا میکنید عشق امام حسین تو تمام وجودتونه. نشنیدید که حسین چی گفت؟ اگر به شما ظلمی شود و در مقابل ان ظلم ساکت بایستید شما را به همان جایی خواهند برد که ان ظالم را میبرند. حالا نسلی با غیرت پیدا شده که جلوی ظالم ترین حاکم همه تاریخ ایران بلند شده. تنهاشون نگذارید .از خون ندا شرم کنید که اگه این شعله خاموش بشه این نسلی که جلوی این ظلم بلند شد هم برای همیشه خاموش میشه.
دوشنبه 1 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
بچه ها بغضم گرفته، فقط میخوام گریه کنم
دوشنبه 1 تیر 1388

وروجک - ایران - تهران
من که نتونستم ببینم چون متاسفانه جمهوری اسلامی موفق شده نرم افزار فیلترشکن فریگیت رو بلاک کنه این تنها روزنه ما به دنیای خارج بود حالا دوباره مجبوریم با هزار زحمت بگردیم توی اینترنت و یک سایت فیلتر شکن سالم پیدا کنیم چیزی که این روزها کیمیاست
اینم یه جور زندگی کردنه دیگه
دوشنبه 1 تیر 1388

Etna73 - نروز - اوسلو
مرا ازکنج زندانها نترسانید. مرا از خشم توفانها نترسانید. بسا بر پیکرم شلاق کوبیدند. بسا از باغ من سرو جوان چیدند.اگر ساحل نمایان یا که پنهان.اگر در ره هزاران موج پیچان.مرا پارو کشیدن در شب تار. مرا در دل نجات خلق ایران.گر اژدرها ببارد در ره اتش. از اتش بگذرم چوانان سیاوش. فدا سازم تمام هستی ام را.برای میهنم ایران چو ارش.گناهم چیست.جز انکه گفته ام ایران همه فریاد ازاذیست.نروژ
دوشنبه 1 تیر 1388

shan - بلزیک - بلزیک
مستانه - ایران - مشهد

خیلی اموزنده بود بیروز باشید
دوشنبه 1 تیر 1388

100%persian - هلند - دن هلدر
با دروودبه شما هموطنان
با توجه به خرید تکنولوژی جدید توسط رژیم اسلامی از تلکوم و نوکیا و زیمنس برای سانسور وبسایتها و رهگیری مرتبطین با فیس بوک و تویتر و غیره , از تمامی هموطنان خواهشمندم که به این موردتوجه نمایند . این خبر از طرف یکی از معتبرترین خبر گزاریها منتشر شده است. ( وال استریت ژورنال )
خواهشمندم این خبر را به درون ایران انتقال دهید .
https://online.wsj.com/article/SB124562668777335653.html#mod=article-outset-box

ایران وایرانی پیروز و سربلند
دوشنبه 1 تیر 1388

niloochi - آلمان - دوسلدورف
اگر کمک اولیه می دانید، خودتان به همراه دوستانتان گروههای کوچک امداد تشکیل دهید و مردم را یاری دهید. یک گروه کوچک امداد متشکل از یک پرستار مجهز به وسایل کمکهای اولیه، چند جوان قوی برای حمل مجروحین به نواحی امن که پرستارها ایستاده اند و چند وسیله نقلیه (حتی موتور سوار) برای حمل مجروحین به بیمارستانهای امن می تواند جان ده ها نفر را به سادگی نجات دهند. امروز روزی است که با نجات هموطنانتان می توانید تا آخر عمر به شجاعت خود ببالید.
دوشنبه 1 تیر 1388

Etna73 - نروز - اوسلو
با نظر دوستمان که پیشنهاد دادند خانمها روسریشونو بردارند کامل موافق هستم. شما ایرانیان عزیز باید انقلاب فرهنگی هم انجام بدید. روسریاتونو بردارید. ایمان استقامت رو از دست ندهید. قوی باشید. من شرمنده هموطنان و میهنم هستم.دوستتان دارم.
دوشنبه 1 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
چرا باید تو ارامش هنوز باشه
مردم تو چهارشنبه سوری چه کارها که نمیکنند
حالا چی شد؟
من خودم اینور گودی نشستم در واقع نباید این طوری نظر بدم وحرف بزنم
درسته
ولی دل ادم میسوزه حالا که بلند شدن خوب درست پاشن
امیدوارم که موفق بشن
دوشنبه 1 تیر 1388

ghafas - ترکیه - طرابوزان
دلسرپ نشین اگه مردم کم شدند و نهضت خوابید چون خشمی که در دل مردم است حالا حالا ها زبانه میکشه فقط باید افکار عمومی روروشنکرد یادتوننره خمینی هم با اون مردم باغیرت 15 سال جنگید تا پیروز شد و در این مدت کارش روشنکردن افکار عمومی بود تا بلاخره همه آگاه شدند پس نا امید نشید که خوشبختانه تخم نفاق بین خودشان افتاد و پرده ها برافتاد وهمه ماهیت هم را دیدند ومردم هم توانشتند اعتراضشان را تا حد زیادی نشون بدند و آبروی این کثافتها رودر دنیا بردند و نذاشتند اینا با رای 40 میلیونی پز زیادی بدند و همه فهمیدند مردم اصلا چرا 40 میلیون رای دادند ...فقط یادتون باشه در هر زمان ممکن ذهن جوانانمون روروشن کنیمواز این مسله غافل نشیم که خون شهدا به هدر نره
دوشنبه 1 تیر 1388

FreeIran - امریکا - کراس
ایرانیان خارج از کشور میتونن با رسانه های محلی اوضاع ایران را در میان بگذارن و مردم دنیا رو بیشتر متوجه ازادی خواهی ایرانیان کنند. رسانه های عمومی قدرتمندند. من امروز با رسانه محلی ایالت خودم مصاحبه کردم تا صدای مردم ایران را به اینجای امریکا بلندتر برسونم و فرهنگ دموکراسی طلبی ایرانیها رو بهشون یاداوری کنم. بیاید ابروی از دست رفته ایران رو به ایرانی با عزت برگردونیم و به دنیا نشون بدیم که به ایرانی بودن افتخار می کنیم. دست حق یارتون.
دوشنبه 1 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
تهران بزرگ لایق چنین حماسه بزرگی ست
تمام ایران در حال مبارزه اند فراموش نکنیم حق همه ضایع شده است
اما در شهر های دیگر به خاطر شرایط سختگیرانه تر و جمعیت کمتر مبارزه خیابانی مشکل تر است هر چند که هر چه جمعیت بیشتر باشد آسیب و جلو گیری کمتر است اما در شهرهای دیگر ما مردم موظفیم هر شب تا چله ما تمام شود در پشت با ها فریاد الله و اکبرمان باید بلند شود و هر شب بر تعداد آن افزوده شود این وظیفه همه ماست و هر بی توجهی و سست انگاری به ضرر همه ی مردم خواهد بود وحدت خود را باید هر روز بیشتر کنیم
دوشنبه 1 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
ترو خدا تو این سایت برین ببینین این کثافتها چطور خوداشون رو هم میکشن به نام عوامل اشوبگر ...........
https://www.kalam.tv/fa/video/6907/index.html
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خدایا خدای ایران دلم گرفته به کجا پناه ببرم یک هفته اس کار ما شده گریه خون گریه میکنیم پسر سیزده سالم منو میبینه میگه ناراحت نباش ولی من نمیتوانم ناراحت نباشم صورت دختر ایران زمین ندا هر لحظه جلوی چشمم خدایا ما توی این غربت به که پناه ببریم
دوشنبه 1 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین

babre mazand - هلند - امستردام
بچه ها کسی از انتی اسلام و مسلمون ایرانی خبری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

بیخبریم یعنی کجا هستند
دوشنبه 1 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
mohsen- - انگلستان - لیدز
هموطن عزیزم این آهنگ رو من دارم . اما نمیدونم چطور برات بفرستم !؟
البته ام پی تری هستش و بدون کلیپ !
دوشنبه 1 تیر 1388

Eagle Eye - امریکا - سان فرانسیسکو
بچه ها التماس میکنم این شعر را به هر جا و هر کی میتونید برسونید این تنها کاری بود که تا این لحظه تونستم بکنم,
خامنه ای , خامنه ای , خامنه ای ,
تو قاتلی, دیکتاتوری, ستمگری
مجتهد دروغگو, صاحب تخت و زورگو
فرعون ایران زمین ,لکه ننگی بر دین
جای خدا نشستی؟ یا چوپان گله هستی؟
کی گفته تو امام باش ولی مسلمین باش
امامه ما زمانه عادل و مهربانه
روزه بی نمازت, سجده بی نیازت
عدل کشنده تو دیگر اثر ندارد
خدا خودش میبینه کی فاسق بی دینه
قیامت به پا کردی؟ قضاوت هم که کردی
بسیجی و سپاهی عمامه ای, عبائی
لباس شخصی, انصاری حزب اللهی, حماسی
ریش و سبیل پشمکی میرن بهشت کشککی
آخه اینها شهیدن پیرو این پلیدن
سرباز اسلام هستن حافظ قرآن هستن
قاتل و خونخوار هستن تکبیر گوی من هستن
بقیه ملحد هستن کافر و مرتد هستن
باید برن جهنم تا ببینن کی هستم
اینا خونی نریختن هیچ لبی هم ندوختن
نماز جمعه نمیرن تسبیح به مچ ننداختن
میخوام بگم بگم... بگم...؟
مردم میگم بگو بگو
میگم میگم
گاوت دیگه زائیده اسلام تو چائیده
آره رنگت پریده آخه مرگت رسیده
دوشنبه 1 تیر 1388

pagonde - ایران - تهران
Fati_ghati - ایران - تهران
قاطی کردیا
دوشنبه 1 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
توجه--------------------------------- اطلاعیه----------------------- قابل توجه ایرانیان مقیم هلند جهت حمایت از قیام میلیونی عزیزانمان در ایران فردا سه شنبه 23-6-2009 از ساعت 13 الی 16 گردهماهی روبرو پارلمان هلند در شهر دن هاخ برگزار میشود با درود به تمام شما عزیزان
دوشنبه 1 تیر 1388

AMIRJAM73 - بلژیک - بروژ
به نام آزادی لطفا دیگر اسم این حرکتها را اعتراض به تقلب انتخاباتی نگذارید چون این دیگر انقلاب است و از این به بعد نام انقلاب جدید ایران نام گذاری کنید
دوشنبه 1 تیر 1388

young_boy - ایران - تهران
بچه ها من نمیتونم دان کنم !
دوشنبه 1 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
7-aseman - اتریش - وین
اگر دنبال انتی میگردی تو اینجاست.https://www.antieslaam.blogspot.com/
دوشنبه 1 تیر 1388

Huria - دانمارک - کپنهاگ
بادرود به شهدای ازادی در تمام جهان و با طلبیدن رخصت از شیخ شیرین سخن شیراز
الا یا ایها الرهبر ادر کاسا و ناولها
که محمودت تقلب کرد ولی افتاد مشکلها
زنامطبوع نیرنگش فضای شهرمان پر شد
زرای وجعل ننگینش چه خون افتاد در دلها
دموکراسی اگر خواهی به خون سجاده رنگین کن
که اسودن همی نارد دمی الفت به منزلها

باقی این غزل بسیار پر معنی از زبان حضرتش:
مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم
جرس فریاد می دارد که بر بندید محملها
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها
همه کار*ش* زخودکامی به بد نامی کشید اخر
نهان کی ماند ان رازی کزو سازنند محفلها
نهان کی ماند ان رازی کزو سازنند محفلها....

پیروز باشید
دوشنبه 1 تیر 1388

antidiktatur - ایران - تهران
امروز روز فوق العاده یی بود .. برای ضرب شصت نشان دادن به لباس شخصی ها .. واقعا فوق العاده بود .. از هر طرف که می آمدند مردم با سنگ و آجر و میله و چوب ازشون پذیرایی میکردند .. باورنکردنی بود .. به هیچ وجه فرصت مانور نداشتند .... ... چهاراه ولیعصر به طور کل بسته شده بود ............ روبروی سفارت فرانسه و ایتالیا لاستیک کامیون آتش کرده بودند .. همچنین هفت تیر و ولیعصر ..................................................
دوشنبه 1 تیر 1388

NaziNY - امریکا - نیویورک
می‌خواهم پیشنهاد کنم که ایرنیهای خارج از ایران برای شرکت در تظاهرات و سوگواری برای بانوی شهید این جنبش ،مثل ندا یعنی‌ با حجاب بیرون بیایند "روسری و مانتو مشکی‌ " کی‌ دیگه ظاهر ما ایرانیها را از داخل و خارج تفکیک نکند همه ما ندا هستیم لطفا نظر بدهید
دوشنبه 1 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
یاران از پای منشینیداین روزها بسیار بسیار سرنوشت ساز هستند. نباید این بیگانه گان تازی به تصور شومشان برسد که صدای ما را خفه کرده اند. صدایمان را هر چه بیشتر رساتر کنیم.
یارانم هم میهنان مبارزم ما هم اکنون در حال رقم زدن دوره جدیدی در تاریخ میهنمان هستیم. این همیشه مد نظرتان باشد...

شعر زیبائی از شاعر وطن پرست دوره مشروطه عارف قزوینی:

ایران زمین

در این خاک زر خیز ایران زمین نبودند جز مردمی پاک دین
همه دینشان مردی و راد بود کزان کشور آزاد و آباد بود
بزرگی به مردی و فرهنگ بود گدائی در این بوم و بر ننگ بود
از آن روز دشمن به ما چیره گشت که ما را روان و خرد تیره گشت
از آن روز این خانه ویرانه شد که نان آورش مرد بیگانه شد
بسوزد در آتش گرت جان و تن به از بندگی کردن و زیستن
اگر مایه زندگانی بندگیست دو سد بار مردن به از زندگیست
دوشنبه 1 تیر 1388

looser - ژاپن - توکیو
سلام من عضو جدیدم ><الان تنها ارزوم اینه که کاش ایران بودم تا اتتقام خون شهیدانمون میگرفتم.مرگ بر خیانت.
دوشنبه 1 تیر 1388

گاندی - بلژیک - لیژ
«گاندی نمی‌خواست ایجاد ترس از سلاح برداشتن یا ترس از احساس ناتوانی مقابله و مقاومت را درجنبش ساتیاگراها مشاهده کند. لذا در نوشته‌هایش آورده : قویا معتقدم هرجا بین خشونت وترس گرفتار شدیم باید خشونت را بپذیریم.» [۲]
"درهر جلسه‌ای تاکید می‌کنم که تاراه بدون خشونت سبب تسلیم افراد صاحب قدرت درمقابل قدرتمند تر از خود نشود باید این راه را برگزید اما اگر با خشونت بتوانند مقابل این وضعیت بایستند وتنها راه احقاق حق خشونت باشد بی هیچ تاملی باید سلاح برداشت من هرگز نمی‌پسندم که افراد شجاع بخاطر رعایت اصل عدم خشونت دربرابر نفوذ نیروهای ترسوی بد شاه فان تسلیم شوند و از آنها بترسند که مبادا خشونت ایجاد گردد. شجاعت فقط در خوب تیر اندازی کردن خلاصه نمی‌شود بلکه جلوگیری از مرگ وآماده سینه سپر کردن دربرابر گلوله دشمن هر دو از ابعاد شجاعت هستند.
دوشنبه 1 تیر 1388

kave25 - امریکا - واشینگتون
مرگ بر اخوند>مرگ بر اخوند و مرگ بر اخوند/ فتنه گرانه کثافت.
دوشنبه 1 تیر 1388

edimeme - امارات - دبی
به قرانم قسم میخورم که تا زنده ام براتون دعا کنم و از خدابخوام که بهتون قدرت بده تا ایران را از این کثافتها پاک کنید و دل تمام ایران و ایرانیان را خوش کنید.دلاورمردان و شیرزنان یادتان نره که ما ندا را از دست داده ایم و باید نداها رااز دست بدهیم تا این سگها را از بین ببریم...خدا به همراهتون
دوشنبه 1 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
خون ( ندا ) روشن بخش راه انقلابیس که بدست زنان قهرمان ایران هموار میشود . ( رضا )
دوشنبه 1 تیر 1388

surrena - ایران - ایران
دوست من حجاب ندا از روی اجبار بود نه اختیار.او برای ازادی شهید شد.
دوشنبه 1 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
NaziNY - امریکا - نیویورک
هموطن عزیزم ندا هم اگر مجبور نبود روسری و مانتو سر و تنش نمیکرد.
مگه گفته های نامزدش رو نخوندی که گفت خواسته ندا فقط آزادی ایران بود.
به نظر من فقط راه ندارو با آزاد کردن ایران و پس گرفتن این سرزمین از چنگال خونخواران میشه ادامه داد. یعنی هدف و خواسته خود ندا !!
دوشنبه 1 تیر 1388

Etna73 - نروز - اسلو
من با این دوستمون که میگه یک لباس باشند موافقم. الان وقت یکی شدن و اتحاده. اترژی بگیرید.این انقلاب رو به دست دشمنا ندهید .ما میدانیم که شما دارید خودتونو برای زدن ضربه مهلک به این رژیم ضدبشری و منفور اماده میکنید. مرگ بر رژیم دجال و ضد انسانی و غیر قانونی.اینها دشمن یران و ایرانی هستند .درود بر همه شما هموطنان عزیز
دوشنبه 1 تیر 1388

Ora - المان - برمن
درود به شما زنان و مردان مبارز. این رژیم فاشیست اسلامی بدست شما آزادیخواهان وطن بزودی سرنگون خواهد شد. زنده باد ازادی
دوشنبه 1 تیر 1388

mojmaj - کانادا - تورنتو
WAXY - امریکا - سیاتل
جستجو انجام شد. نتیجه :
شروع اختلالات شخصیتی از نوجوانی یا جوانی است و در طول زمان بی تغییر باقی می ماند و موجبات رنج وعذاب درون ذهنی فرد و اختلال چشمگیر روابط بین فردی و عملکرد اجتماعی فرد را فراهم می آورد؛
این افراد برای کاهش اضطراب ناشی از خودکم بینی به میزان گسترده، از انواع مکانیسم های دفاعی ناکارآمد همچون خیال پردازی ، تجزیه ، برون فکنی ، پرخاشگری ، همانندسازی برون فکنانه و سایر مکانیسم های دفاعی سود می برند.اگر در یک مهمانی، ضیافت و یا سمینار در مرکز توجه قرار نداشته باشد، دچار رنج و مشقت فراوان می شود و از آنجا که معمولاً فاقد هر نوع شایستگی جسمی، فردی و اجتماعی در خور تحسین است، برای جلب توجه سایرین، در تعاملش با دیگران از روش های اغواگرانه همچون لبخندهای ساختگی و بی مورد و جملاتی با بار احساسی سطحی به طور مبالغه آمیزی سود می برد.
تصمیمات بحث انگیز و پیشنهادات احمقانه در موضوعات مختلف، در یک نقطه با هم تلاقی می یابند و آن جستجوی شنوندگان در احوالات کسی است که این اظهارات را ایراد نموده است! این افراد معمولاً کلامشان عاری از جزئیات و مستندات معتبر می باشد و به طور افراطی بر حدس و گمان و اندیشه های پوشالی و کودکانه استوار است،خود و جهان اطراف خود را به طور واقعی درک نمی کنند و گویی در رویا به سر می برند و به صورت گذرا دچار توهمات شنوایی یا بینایی می شوند؛ مثلاً در اطراف خود هاله ای نور احساس می کنند.
فرد مبتلا به اختلال اخیر دچار یک احساس خود بزرگ بینی فوق العاده است ولی آنچه جالب توجه است این موضوع است که چون اختلال شخصیت نمایشی، فرد خود شیفته در درون خویش از احساس حقارت و خود کم بینی رنج می برد و بر اساس واکنشی ناخودآگاه خود را در نقطه مقابل آنچه واقعاً تصور می کند نشان می دهد؛ کلام و گفتار فرد خود شیفته همواره به طور محسوسی حول اهمیت فردی شخص وی دور می زند. او خود را فردی استثنایی می پندارد و همواره حوادث را طوری تفسیر می کند که به دیگران نیز این باور را القاء نماید؛ ولی در این راه آنچنان افراط می کند که گاه تا حد زیادی سخنانش مسخره و احمقانه به نظر می رسد. او همواره مستقیماً و یا به طور غیرمستقیم این گونه وانمود می کند که هیچ کس پیش از او به خوبی و شایستگی او نبوده است . او نیازمند این است که به شکل افراطی تحسین شود و برای ارضاء این نیاز اگر بتواند با هزینه های بسیار به اقداماتی بیهوده و سفرهایی پرخرج مبادرت می ورزد تا هر چه بیشتر امکان ابراز و تماشای این تحسین ها فراهم گردد .هیچ چیز به اندازه یک انتقاد او را برآشفته نمی سازد و معمولاً به شکلی زننده، مخالفین و منتقدین خود را تحقیر و تخریب می کند. آنچه عمده مشغولیت ذهنی او را تشکیل می دهد چیزی جز محبوب بودن تا حد دست نیافتنی و عهده دار بودن مسؤولیت های مهم و استثنایی نیست. او خود را یک قهرمان می پندارد و اساساً نمایش بسیار بچه گانه ای از تواضع دارد. در عین حال هیچگاه اشتباه نکرده و نمی کند و در بدترین شرایط و وضعیت از اعمال، تصمیمات و مهم تر از همه از شخص خودش دفاع می کند. او دارای شخصیتی چاپلوس پرور است، و به تدریج همه دوستان دلسوز و حقیقی خود را از دست می دهد. با کمال تأسف این اختلال از صعب العلاج ترین اختلالات روانی است.
دوشنبه 1 تیر 1388

jirjirak - انکلستان - بیرمنکهام
سلام بچه ها من یک مشکل دارم نمیتونم این مطالبو برای دوستانم از طریق ارسال به دوستان ارسال کنم قبلا متوانستم ولی حالا نمی توانم لطفا کمکم کنید
دوشنبه 1 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
هموطنان عزیز ؛ مبارزان راه آزادی ، نگذارین خواهران و برادرانتان ، دوستان و رفقایتان به دست ماموران بیرحم رژیم دستگیر شوند ، زیرا دستگیر شدگان هیچوقت باز نخواهند گشت . بدام افتادگان را همانجا در خیابان بدادشان برسید . درود بر همه شما
دوشنبه 1 تیر 1388

kave25 - امریکا - واشینگتون
مرگ بر اخوند>مرگ بر اخوند و مرگ بر اخوند/ فتنه گرانه کثافت.
دوشنبه 1 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر اسلامتان که جز خون و نفرت هدیه ای برای سرزمین اهورائی ایران نداشت. خفاشان روزی خون ندا ها سیلی خواهد شد و شما رجاله های اسلامی را به گورستان تاریخ خواهد فرستاد مطمئن باشید.
دوشنبه 1 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
ghati - ایران - کرج
لعنت به ان مسعود رجوی . و ان رئیس جمهور منتخبتان مریم هر جای.
لعنت به ان گروه تروریستی جندلله که تو به اینان وابسته هستی.
دوشنبه 1 تیر 1388

gole naz - امریکا - کرول استریم
بچه ها ما هستیم ما تا اونجایی که بتونیم حمایتتون میکنیم و همه دنیا به نفع شما به این خونخوارها اعتراض کردن ما دست شما رو از دور میبوسیم خدا یار و یاورتون باشه
------------
کاربر گرامی:
در صورتی که نام شهر خود را به فارسی ننویسید نظرات بعدی شما درج نخواهد شد.
ایرانیان انگلستان
دوشنبه 1 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
تقدیم به بچه های گروه فشار و حزب اللهی هایی که ملت ایران را بی رحمانه میزنند.

شاعر ایرج جنتی عطایی
خواننده داریوش اقبالی
===============
تو به خود نگاه می کنی
آینه سیاه می کنی
پرده بر ترانه می کشی
پنجره تباه می کنی
من ستاره آه می کشم
دست روی ماه می کشم
نوازش نسیم می کنم
روی شب نگاه می کشم
میعاد گاه ما انسان و آبادی
تاریخ و آینده میدان آزادی

تو با گلوله من با گل،
تو با شلیک من با آواز ،
تو زرد نفرت کبود کین ،
من سرخ عشق و سبز پرواز
کسب تو قتل گل و شبنم ،
اعدام باد و نور و دریا ،
کار من کشت چراغ و دف
تیمار رنگ و رقص و رویا ،
میعاد گاه ما انسان و آبادی تاریخ و آینده میدان آزادی
××××××××××××××××××××
بسیجی، تو هم یک ایرانی هستی. چطور دلت میاد که خواهر هات رو با تیر بزنی؟ چطور دلت میاد که پیرزنها رو با زنجیرت بزنی؟ برادرهایت را بکشی؟ و........
بسیجی؛ این روزها هم تمام میشوند. مثل روزهای 1357 و فقط یه خاطره ازشون باقی میمونه.
به فرض اینکه در آینده از چنگال قانون فرار کنی؛ با وجدانت چه میکنی؟!!!
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
مهم مهم مهم مهم......روزنامه گاردین توسط دانشگاه( سنت اندروز)ثابت کرن که رای گیری تقلب بوده.تمام اخبار بی بی سی امروز این بوده که دانشجو های شیر ایرانی در دانشگاه سنت اندروز ثابت کردن که تقلب بوده و جالب تر اینجاست که رژیم کثیف اخوندی هم قبول کرده که تقلب شده ولی میگن اونقدر نبوده که ما بخواهیم نتایج رو عوض کنیم. ها ها ها ها ها ها ها نـــــنـــــــگ بــــــــــر شــــــــــمـــــــا فــــــــاســـــــدان تـــــــاریــــــــــخ.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mojmaj - کانادا - تورنتو
۱- امروز دوشنبه ساعت 4 هفت تیر محل تجمع آرام همشهریهای تهرانی است.
۲- حامیان آقایان مهندس موسوی و کروبی سه شنبه دوم تیرماه؛ روز اعتصاب سراسری در ایران اعلام کردند. بدین منظور ازهمه کارمندان و کارگران و شاغلان دولتی و غیردولتی، به غیر از مشاغل اورژانسی مانند کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی و آتش نشانی، تقاضا میشود اعتصاب نمایند.
۳- تعدادی زیادی از مردم کفن پوشان از میدان بهارستان به سمت میدان ولیعصر حرکت کردند وعده ای از هموطنانمان نیز کفن پوش از ونک به میدان تجریش راهپیمایی کردند. به گزارش شاهدان عینی در بعضی نقاط درگیری میان نیروهای امنیتی و مردم دیده شده است.
۴- عدم دستگیری همسر رجائی توسط فارس نیوز و کلمه که هردو طرفدار دولت ا..ن. هستند گفته شده است ولیکن به نقل از ابراهیم نبوی ایشان دستگیر شده اند.
۵- صفحه فیس بوک زهرا رهنورد: قلم نیوز هک شده است.
۶- بدنبال انفجار یک پایگاه بسیج ساعت ۱۲ دیشب به گزارش BBC چهار نفر از بسیجی ها کشته و در اتش سوختند.
۷- یک تیم از دادستانی و وزارت ارشاد در چاپخانه های روزنامه ها مستقر شده اند و اقدام به سانسور روزنامه ها میکنند.
۸- بیانیه های میرحسین موسوی را تکثیر کنید و بین مرم پخش کنید بسیاری از مردم این بیانیه ها را به دلیل قطع کانالهای ارتباطی نمی بینندو ضمنا اخبار را هم از منابع مطمئن بشنوید و از نشر شایعه بپرهیزید.
۹- سیاوش سلیمی نژاد یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه صنعتی انوشیروانی بابل روز گذشته ربوده شد. با ربوده شدن این دانشجویان تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به دلایل نامعلومی بازداشت شده اند، به ۴ نفر رسید.
۱۰- پیکر مصطفی غنیان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران که درحمله نیروهای امنیتی به کوی دانشگاه تهران به شهادت رسید دیروز درمشهد تشییع شد.
۱۱- فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران به دروغ اعلام کرد که تمام دانشجویان بازاشت شده آزاد شده اند.
۱۲- خبرگزاری فارس در خبری کذب نوشته که بازداشت اعضای خانواده هاشمی برای حفاظت آنان از ترور عناصر آشوبگر و گروهکها صورت گرفته است. این خبرگزاری که وابسته به دولت ا.ن. می باشد پیش تر گفته بود خبر ممنوع الخروج بودن فرزندان هاشمی کذب است.
۱۳- تعدادی از اعضای شورای نگهبان با صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی، دیدار کردند.
۱۴- خانواده های دستگیر شدگان روزگذشته،امروزمقابل اداره پیگیری وزارت اطلاعات تجمع کردن به آنها گفته شده به زندان اوین یا دادگاه انقلاب مراجعه کنند.
۱۵- آیت الله منتظری امروز با انتشار اطلاعیه ای مقاومت در برابر رأی مردم را حرام شرعی اعلام کرد.
۱۶- سید محمد خاتمی اعلام کرد: سیدمحمد خاتمی:بستن راه اعتراض مدنی بر روی مردم، به معنای گشودن راه‌هایی است که خدا می‌داند به کجا برسد.
۱۷- اسدالله بادامچیان با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، به تمامی کسانی که بخواهند تجمع آرام برگزار کنند، مجوز خواهد داد، گفت: اما به راهپیمایی‌هایی که زمینه ساز اغتشاش باشند، مجوز نمی‌دهیم.
۱۸- شب گذشته (۳۱ خرداد ماه ) افراد لباس شخصی در ساعت دو بامداد وارد منزل مهندس کورش زعیم عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران شده و پس از تفتیش منزل وی و مصادره دو دستگاه کامپیوتر و دست نوشته ها و کتاب ها، وی را بازداشت و به محل نا معلومی منتقل نمودند. هنوز خبر دقیقی از علت بازداشت و محل نگهداری وی در دست نیست.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
NaziNY - امریکا - نیویورک
من یک سوال از تو دارم.
تو فکر میکنی ندا دوست داشت که در ایران از( تو سری)ویا همان بقولی روسری و مانتو مشکی‌ استفاده کند؟
ندا راضی به مردن شد بخاطر تبعیض نژادی.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه حقش را بخاطر زن بودنش می خوردند.
ندا راضی به مردن شد بدلیل ظلمی که بخاطر زن بودنش به ان روا میکردند.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه بعنوان یک وسیله ازش استفاده میکردند.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه حکومت اسلامی و قانون اسلامی برای وجودش ارزش قائل نمی شد.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه ارزشش در قانون جمهوری اسلامی به اندازه بیضه یک مرد بود.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه در پیشگاه قانون به عنوان شهود او را نصف حساب می کردند.
ندا راضی به مردن شد بخاطر اینکه تو سرش میزدندکه چه بپوش و چه نپوش
ندا راضی به مردن شد بخاطراینکه برای خود امید واینده ای نمی دید.
ندا عاشق سر افرازی زنان بود.ندا عاشق ازادی ایران و برابری زن و مرد بود.
ارزوی ندا این بود که در ایرانی زندگی کند که ارزش زندگی کردن را داشته باشد.(من می دانم که ندا اعتقاداتش اینها و چه بسا بیشتر بود .چرا که هر انسان ازاده ای می بایست که به این مسائل فکر کند تا راضی به مرگ شود.
هرچند خوب میدانم که به مراتب او بیشتر از من و خیلی های دیگرمی فهمید
او استاد همه ما بود چرا که جانش رابخاطر هدفش از دست داد.تا بلکه با مرگش بتواند برای دیگران ازادی زندگی و زنده بودن بیاورد.
..........................................................
حالا اگر شما دوست داری.در تظاهرات و سوگواری برای بانوی شهید این جنبش ،مثل ندا یعنی‌ با حجاب بیرون بیایند .(خود دانید)ولی چقدر خوب است که با این جور مسائل احساسات زیادرا با کمی منطق مخلوط کنیم. (یاد ندا و تمامی کشته شدگان گرامی باد)
سه‌شنبه 2 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
mohsen- - انگلستان - لیدز
آخرین ورژن ریل پلیر رو دانلود کن.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

vatankha - انگلیس - برمنگام
اعتصاب ارام وموثر همه ماشین خود را در خیابان در زمان معین خاموش و پیاده به خانه هاشون روند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mujtaba13 - انگلیس - منچستر
چرا توی جیبها تون ...یی چیزی نمی گذارید همه چرادست خالییند
سه‌شنبه 2 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
Fati_ghati - ایران - تهران
ستون پنجمی ترفندات ته کشید به این رو آوردی
hamidTANTAN - اتریش - وین
جوجه های درک سوراخ ساکت و خفه
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rabinhod - استرالیا - سید نی
مردم بریدددست کثیف خامنه ای ببوسید. باشد که مردم بیدار شوند. برخیز محمد رضا پهلوی اگه مثل اینها بلد بودی چه طوری سلطنت حفظ کنی ما نیز بدتر از خاندانت اواره دنیا نمی شدیم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

irani_jp - ایران - تهران
وروجک-ایران- تهران
سلام.پراکسی سرور مکزیک:
این روش برای فیس بوک، بی بی سی (حتی تماشای آنلاین تلویزیون) و سی ان ان جواب میده و دیگر نیازی به بازکردن سایتهای فیلترشکن یا استفاده از برنامه های پراکسی مثل Freegate و Ultrasurf نداره:

برای Internet Explorer:
در اینترنت اکسپلورر کلیدهای alt+t را گرفته و از منوی tools باز شده، گزینه آخر یعنی internet options را انتخاب کنید. سپس به تب Connections بروید. در صورتی که از اینترنت dial-up استفاده می کنید و یا با یک connection به اینترنت متصل می شوید، روی نام connection خود کلیک کرده و دکمه settings را بزنید. در صفحه باز شده، گزینه Use a proxy... را انتخاب کرده و در قسمت آدرس این شماره را کپی کنید: 148.233.239.24 در قسمت port هم بنویسید 80. حالا همه پنجره ها را ok کنید تا بسته شوند. اینترنت اکسپلورر را ببندبد و باز کنید تا فیلتر شکسته شود. در صورتی که از ADSL به صورت شبکه (بدون کانکشن) استفاده می کنید، این تنظیمات را باید به جای کانکشن در LAN settings انجام دهید که در همان قسمت Connection قرار دارد.

برای Firefox:
برای وارد کردن تنظیمات در منوی Tools، گزینه Options را انتخاب کرده و به قسمت Advanced بروید. سپس در قسمت Network دکمه Settings را کلیک کنید و پس از انتخاب Manual proxy configuration، همان شماره ها را در قسمت HTTP Proxy و Port وارد کنید.

دیگر فیلترشکنها (لیست به روز می شود):
coverme.in
سه‌شنبه 2 تیر 1388

fall - ایران - تهران
کمک کمک کمک
کمک کمک *کمک *کمک !!!!!!
دیشب با دوستی صحبت میکردم که گفت دوستش رو که یه دختر جوونه اونقدر با باتوم و به قدری کتک زدن که فکش شکسته و رفته توی شوک و نمی تونه حرف بزنه و از ترس این چند روز را در خونه مونده و به بیمارستان نمی ره تا مبادا دستگیرش کنند .
یادم می یاد توی یکی از تاپیک ها لیست سفارتهایی رو نوشته بودند که اعلام کردن آمادگی پذیرش مجروحین را دارند . امروز هرچی گشتم نتونستم اون تاپیک رو پیدا کنم .
خواهش می کنم اگر می دونین بگین و یا در پیدا کردن او به من کمک کنید . البته فکر می کنم ( یادم نیست ) یکی از کامنت های نوشته شده توسط شما بود .
تو رو خدا کمک کنید . این دختر حالش خیلی بده و می گن حتی ممکنه خدای نکرده بمیره .
کمکش کنید .
--------------------------
ممنون هستم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز درود بر غیرت و شرف تو و برادر قهرمانت. اینها بهای بدست اوردن آزادیست و اطمینان داشته باش که هیچگاه فداکاری امثال شما از ذهم این ملت پاک نخواهد شد. دوست من امیدوارم هرچه زودتر برادرت به جمع هانواده برگردد.
اندکی صبر سحر نزدیک است
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
pagonde - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج
شما دوتا خ...ه شید مسلمانهای پوسیده دیگه نمیتونین اسلام پوسیدتون رو
به ما تحمیل کنید.مرگ بر اسلام ناب محمدی و مرگ بر کسی که از اسلام این دین کثیف دفاع میکند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

khodaye man - المان - منستر
آدرس 6 سفارتخانه ای که در تهران مجروحین قیامهای اخیر را می پذیرد
سفارت پرتغال مجروحان را می پذیرد: ولیعصر -خ عباس پور-خ نظامی پلاک 30...
سفارت نروژ مجروحان را می پذیرد: پاسداران شمالی -8تم کوهستان پلاک 412...
سفارت انگلستان مجروحان را می پذیرد: خیابان فردوسی - پلاک 198...
سفارت بلژیک مجروحان را می پذیرد: خ شهید فیاض بخش -خ شبدیز-کوچه بابک پلاک 3...
سفارت آلمان مجروحان را می پذیرد: خ استاد مطهری -خ سربداران-کوچه جهان سوز پلاک 30...
سفارت استرالیا مجروحان را می پذیرد: خیابان خالد اسلامبولی خیابان 23 شماره 13 تلفن ...88724456
سه‌شنبه 2 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
ghati - ایران - کرج
خ..ه شو بی سواد.خ..ک تو اون سرت با اون دینی که داری. از دین اسلام فقط جنایت بیرون می اید و بس. (مزدور ک...ف)
سه‌شنبه 2 تیر 1388

salman411 - استرالیا - سیدنی
Fati_ghati - ایران - تهران ... به چه حقی به دین ما توهین می کنی لعنت به این ازادی که تو از اون صحبت میکنی./ ازادی یعنی احترام به همه عقیدها ودینها ما هنوز الفبای ازادی رو هم نمیدونیم ازماست که بر ماست در ضمن من هم برای مردم کشورم ناراحتم و به گریه میافتم.......
سه‌شنبه 2 تیر 1388

salman411 - استرالیا - سیدنی
Fati_ghati - ایران - تهران اره به قول ایشون امروز کشف حجاب فردا دامنتون بس فردا ....اینست ازادی بیا رشد کنیم ازادی رو فقط تو جیزهای ابتدایی نبینیم وجالب اینکه از نظر /عقل/اسشون این یک انقلاب فرهنگی است ....
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
salman411 - استرالیا - سیدنی

حرفهای گنده تر از عقلت میزنی این حرفها به تو نیومده.

مرگ بر اسلام و درود بر یارانی که جانشان را در راه ازادی فدا کردند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
Fati_ghati - ایران - تهران
دین تو هم که بدله و اصلش نیست برو ببین اصلیهاش باتو خیلی متفاوتند
hamidTANTAN - اتریش - وین
جواب درک سوراخ ها خاموشی ست
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
salman411 - استرالیا - سیدنی
مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام مرگ بر اسلام این یعنی ازادی که تحمل شنیدن حرفهای مخالفانت را داشته باشی.این را هم فرامو ش نکن تو و امثال تو عددی نیستید که به من بخواهید حقی را بدهید و یا از من بگیرد.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
salman411 - استرالیا - سیدنی
چقدر تو ادم ب...عوری هستی.مادر و خواهر های تو و من و همه اکثرادر زمان شاه حجاب نداشتند .پس ج... بودن.تو دیگه از کدام جهنم دره ای امده ای ای خاک بر ان سرت که انقدر نف..ی.مرگ بر ان اسلام کثیف تو .
در همین جمهوری اسلامی ناب محمدی شما فحشا بیشتر است تا ان زمان شاه که اکثر زنانش هم بی حجاب بودند.پس خ...ه بمیر.لعنت به تو و ان دینت.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

fall - ایران - تهران
khodaye man - المان - منستر
---------------------------------------
خیلی ممنونم دوست عزیز
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
pagonde - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج
بچه ملای نادان و بی خرد تو از اسمت پیداشت از همان ملا..زادها. یا ملاصدرهای قدیمی که با عقیدهای مزخرف و خرافاتی مهدی در چاه و هاله نور دوره ان بیسواد احمقی نژادها هستی .ایا در اسلام تازی چیزی به اسم ازادی یا برابری از هزار چهار صد ساله پیش بوده یا شینیده شده؟ که تو نادان ادای ادمهای فهمید رو در میاری. درست مثل احمق نژادحرف میزنی. نادان .نمی دانی . به تو امثال تو میگویم و بدان و در ان مغزه پر از خالی اسلامت فرو کن . مشت نشانه خروار است خمینی بیسواد و احمق مغز مرده . خامنه ای بزدل و هر چیزه د یگری بگم برای او و خادمینش کم است. اسلام دین خرافات دین تجاوز دین نابرابریها دین عقب افتاده . و دین وحشهای عرب ان زمان و این زمان ملاها و امثال شماها است . بیانگزار اسلام در دوره خود باگل و شیرینی به ایران نیامد . برای اوردن اسلام خرافاتی نیامده بود او هم خمینی و خامنه ای زمانه خودش بود .بیانگزار اسلام .با شمشیر و چپاول و قتل و غارت. همانطورکه این هندی زاده بی مغز خمینی گور به گور شده به ایران امد و شرع به کشتار کرد . وحالا ان متجاوزان جان مال مردوم ایران زمین برای تو امثال تو شدن مقدس . ... بمان در همان اسلام جهل و خرافات مقدس بیگانگان و متجاوز... فقط برای ایران و ایرانی عرض اندام نکن که ایرانی نه عرب هست و نه از تو . مرگ بر اسلام ازهر نوع ان
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
من آریایی ام _ خدای من ایران است _ پیامبرمن زرتشت بزرگ است _ امامان من کورش و داریوش بزرگ ، خشایارشاه ، انوشیروان و یزد گرد است _ امام زمان من کاوه آهنگر است _ روحانیون من فردوسی ، خیام ، مولوی ، حافظ و سعدی است _ کتاب مقدس من شاهنامه و گاتها است _ اصول و فروع دین من لوح حقوق بشر کورش بزرگ است- قانون اساسی من آیین ریشه ای است _ عاشورای من قادسیه است شهدای من بابک خرمدین، روزبهان خراسانی ، بهمن جازویه و فیروز نهاوندی است سیاوش و ارش_ پرچم من درفش کاویانی است_ بهشت من آزادی است _ عید من مهرگان و نوروز است _ مهراب من دل است _ دین من عشق و دانش است _ ایمان من خرد است .زنده باد خرد _ مرده باد جاهلیت. مرگ بر ا ین ا سلام خرافاتی تازی مرگ بر خامنه ای
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
بچه ملای نادان و بی خرد تو از اسمت پیداشت از همان ملا..زادها. یا ملاصدرهای قدیمی که با عقیدهای مزخرف و خرافاتی مهدی در چاه و هاله نور دوره ان بیسواد احمقی نژادها هستی .ایا در اسلام تازی چیزی به اسم ازادی یا برابری از هزار چهار صد ساله پیش بوده یا شینیده شده؟ که تو نادان ادای ادمهای فهمید رو در میاری. درست مثل احمق نژادحرف میزنی. نادان .نمی دانی . به تو امثال تو میگویم و بدان و در ان مغزه پر از خالی اسلامت فرو کن . مشت نشانه خروار است خمینی بیسواد و احمق مغز مرده . خامنه ای بزدل و هر چیزه د یگری بگم برای او و خادمینش کم است. اسلام دین خرافات دین تجاوز دین نابرابریها دین عقب افتاده . و دین وحشهای عرب ان زمان و این زمان ملاها و امثال شماها است . بیانگزار اسلام در دوره خود باگل و شیرینی به ایران نیامد . برای اوردن اسلام خرافات نیامده بود او هم خمینی و خامنه ای زمانه خودش بود .بیانگزار اسلام .با شمشیر و چپاول و قتل و غارت. همانطورکه این هندی زاده بی مغز خمینی گور به گور شده به ایران امد و شرع به کشتار کرد . وحالا ان متجاوزان جان مال مردوم ایران زمین برای تو امثال تو شدن مقدس . ... بمان در همان اسلام جهل و خرافات مقدس بیگانگان و متجاوز... فقط برای ایران و ایرانی عرض اندام نکن که ایرانی نه عرب هست و نه از تو .
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج
من مثل تو و امثال تو ضعیف نیستم که دستاویز به دین شوم و ملت عزیزم را بفریم.
مرگ بر ا..ام و مسلمین ک...ف و جلاد
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

salman411 - استرالیا - سیدنی
خاک بر سر انهایی که به قران وبه دین توهین می کنند و این رو وسیله ازاددی میدونند از بدر ومادرهایی خجالت بکشید که برای عزیزانشون بر سر سجاده دست به دعا بر میدارن هنوز من خارجی رو ندیدم که به قران یا هر دینی توهین کند حتی اونهایی که اصلا دینن ندارن این ازادی است بس حالا خفه......شوید.babak_khoramdin - ایران - تهران Fati_ghati - ایران - تهران استرالیا سیدنی
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
babak_khoramdin - ایران - تهران

شما و امثال شما مایه افتخار ایران زمین هستید پایدار و سر بلند باشید.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
babak_khoramdin - ایران - تهران
تو از کجا پیدات شد اول چرق هات رو در آر بعد بپر وسط من با آدمهای بزدل و خود خواهی مثل تو هیچ حرفی نداشته و نخواهم داشت
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر اسلام....ام الفساد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

5hz - ... - ..
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر اسلام....ام الفساد.
کاملا موافقم . اسلام از اولش چیزی جز نکبت نداشته هرکی هم مخالفه مشکل از خودشه چون احساساتش نمیزاره واقعیت رو بفهمه . خوشحالم تونسم تو زندگیم بدون اینکه تحت تاثیر کسی یا چیزی قرار بگیرم خودم واقعیت رو بفهمم و از چیزی نترسم .. کاری که خیلی ها شاید دیر بهش برسن یا هیچوقت نرسن..
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
Fati_ghati - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
5hz - ... - ..
دورود بر شما دوستان نازنین و اگاه ایرانی . دوستان هر وقت بچه ملائی خواست در اینگونه مکانها عرضه اندامی همه باهم او را بزیر بکشیم و و نگذاریم با مزخرفات ملائی تالاره گفتمان را از خط خود منحرف کنند .
در ضمن من میخواستم ادرس سایتی رو برای شما دوستان معرفی کنم .البه شاید شما ان دیده باشید .به هرحال برایتان می نوسم اگر داشتید به دوستان و خودتا کمک زیادی میکند .امیدوارم در ایران این سائت قابل رویت باشد . ما همه ایرانهای واقعی با هم هستیم با سپاس ازشما. مهرتان افزون ....

https://www.geocities.com/ahangark/start.htm
https://www.kavehsara.com
https://www.geocities.com/ahangark/start.htmsalman411
- استرالیا - سیدنی تعجب میکنم در زندگی می کنی وهنوز پایبند خرافات هستی. نترس کسی دینت را نخواهد دزدید. خلاصه می گویم و مطمن هستم تو راجب گذشته اسلام و گذشته کشور بزگت زیاد نمی دانی. فقط میخواهم تو هم به این سایت مراجعه کنی و گاه ان بخوانی هر چه که بخواهی دران هست . اکر انسان ازادی و خردگر و در اخر اگر ایرانی هستی و میخواهی ایرانی بمانی. بدرود
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج
مرگ بر اسلام و مجاهد اسلامی
مرگ بر اسلام و مجاهد اسلامی
مرگ بر اسلام و مجاهد اسلامی
مرگ بر اسلام و مجاهد اسلامی
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
Fati_ghati - ایران - تهران
توهنوز داری اب تو هاون میکوبی جوجه التقاتی ؟
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.