فیلم دیگری از نوشتن رای به صورت فله ایی و مستندات دیگری از تقلب در انتخابات

فیلم دیگری از نوشتن رای به صورت فله ایی

 و مستندات دیگری از تقلب در انتخابات

parna53 - امریکا - سانفرانسیسکو
https://www.youtube.com/watch?v=nemIWvh_Mqs این لینک را به یاد ندا بینید
دوشنبه 1 تیر 1388

amir118 - کره - کره
این انتخاب.خامنه ای گور بگور شده ..که نشان میدهدمردم ایران هبچ دخالتی در سرنوشت خودشان ندارند .من امیر 118. اعلام میکنم .که این انتخابات.مردود است..من در کره معروف.به امیر118هستم.یعنی مخابرات.کره.الان.بههمه مسج میدهم
دوشنبه 1 تیر 1388

ehsan_11403 - ایران - تهران
من نمیدونم پس شما چیکار بلدید خاک تو سرتون که بلد نیستیدحتی تقلب کنید
دوشنبه 1 تیر 1388

youni3120 - کره - سئول
سلام امیر جان 017خودتی
دوشنبه 1 تیر 1388

irazady - امارات - دبی
همانطور که امام (ره) گفت: میزان رای رهبری است و گور بابای ملت.
او درست گفت چون ملتی که عکس امام را در ماه می بینند قدر گوسفند هم نمی فهمند.
دوشنبه 1 تیر 1388

rahairani - ایران - اصفهان
خبر فوری به خاطر ندا و نداهای عزیز از دست رفته کنکور امسال تحریم
یک سال از عمرمان عقب بیفتیم، اما مدیون خون ندا دختر مظلوم کشته شده در راه آزادی بیان نباشیم! بچه ها یک صدا دنیا را متحیر کنیم و از شرکت در کنکور انصراف دهیم تا موج خبری این رویداد جهان را متوجه اوضاع وخیم ایران کند.

به خاطر خون ندا در کنکور شرکت نکنید و راندمان دولت متقلب و دروغگوی احمدی نژاد را بالا نبرید، تمامی کنکورهای دولتی، آزاد و پیام نور را به پاس خون ندا صالحی تحریم کنیم.
«
منبع بالاترین
دوشنبه 1 تیر 1388

khatoon.poltava - اکراین - پلتاوا
یعتی رای احمدی نژاد از صبح ت ظهر پسرفت داشته بعد یهو 24میلیون رای میاره؟ بقول ای دوستمون اینا عرضه ی تقلب هم ندارن؟ا
دوشنبه 1 تیر 1388

sosol - ایران - نیشابور
فرمان قتل ندا : ((من به همه معترضان توصیه میکنم به این تجمعات پایان بدهند اگر ندهند مسپول حوادثی که میافتد خود این آقایون پشت صحنه تجمعات هستند.......خرمنه ای))
دوشنبه 1 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
ندا همیشه در قلب مایی
شهیدان راه آزادی همیشه در قلب مایید
ما نمیذاریم خون شما عزیزا پایمال بشه
تف به خامنه ای که این بچه ها رو اینجوری شهید کرد
دوشنبه 1 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
اخه دوست من شماها قیافه ها و حتا سرو وضع و حالت نشستن روی دو زانوی اینها که بیرون نشستن دارن برگه ها رو پر میکنن نگاه کن، همشون داد میزنه معتاد و عملی هستن، بزور این بدبختها میتونن اب دماغشون رو بکشن بالا، برای همین این کثافتها قبل از هر کسی روی زنها دست بلند میکنن. شما با این جوونهایی که تا 200/300 متر سنگ پرت میکنن مقایسه شون کنید اگه در حالت برابر با دست خالی درگیر بشن همین جوونهامون مثل پشه این معتادهای اشغال رو میچسبونن بدیوار، حتا اگه بدون باتوم و چاقو به شیر دخترهامون نزدیک بشن بخدا اگه بتونن هیچ غلطی بکنن. دختر من 17 سالشه اما اون بسیجی اشغالی که بیرون دوزانو نشسته حاضرم بدون دخالت من یا کسی دیگه بدختر من با دست خالی حمله کنه! بتمام مقدسات شرط میبندم در عرض کمتر از 3 دقیقه اگه بچه من اینو یه گوشش را نذاشت کف دستش یا همه دندونهاش رو نریخت تو شکمش هر چی دارو ندارمه مال این اقای عملی. برای همینه که این کثافتهای عقده ای میرن روی پشت بومها مخفی میشن و به خواهرها و برادرهامون تیر میزنن.
اشغالهای بیپدر مادر، نه سواد ضرب و تقسیم، نه سواد حرف زدن، نه ادب خانوادگی نه اداب و رسوم اجتماعی،اقا هیچی ندارن این بدبختها.انتظار دارین حالا که برای انجام ماموریت چلاق تقی خامنه ای اونکه از همشون بی ابروتر و بیپدر ،مادرتره بقدرت رسیده دست از سر ملت برداره!!!؟ به تمام مقدسات این رو باید با تخماق اینقدر بکوبن تو دهنش و کله اش و هر یه دونه که میزنن بهش بگن جای تو پاک کردن توالت پارک شهره نه کاخ سعد اباد و اینجور جاها. ادم بیشخصیت و بیپدر،مادر 4دفعه به بهانه سازمان ملل رفته امریکا هر دفعه هم ارزوش بوده که بره یه دور تو خیابون بزنه اما بهش اجازه ندادن حتا از محوطه سازمان ملل و هتلش اونورتر بره در عوض از زور عقده و بیوجدانی هر دفعه رفته تو سازمان ملل دعای امام زمان خونده و به اسرائیل فحش داده.غیر از فحاشی و نامردی هیچ کار دیگه ای بلد نیستن.حتا بند کفششون رو ننشون میبنده.حیفه خاک.
دوشنبه 1 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
بیخود نبود که این بی‌ پدر و مادر ( احمقی نژاد) این همه سفر استانی میکرد که این پاپتی‌ها و جک و جواد‌ها رو با خودش همراه کنه تا یه همچنین روزی مثل سگ براش دم تکون بدن.
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اینها دیگه چرته انتخابات را بذارین دم کوزه ابش را بخورید این گذر بود پلی بود برای ازادی ملت کوروش فرزندانان داریوش این ضحاک مار دوش را بکشید پائین تا ازادی چند گامی مونده اگه عقب بشینید سرکوبتون میکنند و سالهای سال دیکتاتوری ادامه پیدا میکنه پاینده ایران و فرزندانان دلیرش
دوشنبه 1 تیر 1388

pardis_pardis - انگلیس - لندن
پاسخ خوانندگان به مزدوران دهان دریده احمدی نژادی:
https://www.iranpressnews.com/source/061047.htm
به بسیجیان کودن:
گریه رهبرت را دیدم صد رحمت به محمدرضا شاه پهلوی که بعد از رفتن گریه کرد نه قبل از رفتن .تو اون رهبرت را میچپونیم تویه کیسه زباله درش را هم میبندیم.اگر شما شرف داشتید دست خالی میامدید میدان میدونم که چه وحشتی تو دلتون هست که اینجوری میخواهید سرکوب کنید ببینم بعد از سرنگونی هم ایمیل میتونی بزنی یا نه به رهبرت هم بگو اشک هاش رو بزاره برای آتش جهنم.

***
به بسیجی‌ ملعون
میدونی چیه، وقتی‌ آدم این رفتار و گفتار شما بسیجی‌‌های ذوب شد ه در ولایت جهل و جور و فساد رو میبینه ،دلش به حالتون میسوزه ، و یاد ذوب شدگان در آلمان نازی میفته که در موقع تشکیل داد گاه‌های جنایت علیه بشریت چه قیافه‌ای داشتند ، از شما ...
***
مرتیکه احمق مزدور، کوری، یا کری؟ صدای مردم را نمیشنوی؟
خونهای ریخته شده در ایران را نمیبینی؟
هر یک قطره خون، ماهارو متحد تر از قبل می‌کنه تا اساس و بنیان
شما وطن فروشان و دین فروشان را از ایرانزمین بر کنیم. مرگ بر جمهوری ننگین اسلامی که
تاریخ زیبای ایران رو خدشه دار کرد. ولی‌ مزدور بدون که ما دست از مقاومت بر نمیداریم و تا آخرین قطرهٔ خونمان به مبارزه ادامه میدهیم.

***
بی وجدان دیدی وقتی یکیتان گیره مردم افتاد مثل سگ داشت گریه میکرد که مردم مادرش...... انوقت یک زن, آره یک زن جلوی مردم را گرفت تا تیکه تیکه اش نکنند و ان هم بخاطر اینکه آن زن میخواست بدنیا نشان بدهد که ما ایرانیها (نه تو خائن وطن فروش دختر کش)بعد از 30 هنوز انسانیت داریم.
تو فکر کردی که تمام شد و مردم دیگه تو خیابانها نمیریزند? عوضی کور خوانده ای این تازه اولشه, ریشه کثیفتان را بزودی میکنیم.
شاهین-تهران

***
در پاسخ به تو خائن به کشورم و مردمم چند نکته را میگویم. اول آنکه بکوری چشم رهبر و سگانش امروز مردم ایران توانستن رای خود را پس بگیرن از آنجایی که شما مفلوکان قصد داشتید ارای سبز مارا بعنوان رای به رژیم و شخص رهبر دژخیمتان نسبت بدهید کاری کردیم که نه تنها نتوانستید اینگونه وانمود کنید بلکه کل مشروعیتتان را در دنیا زیر سوال بردیم. دوم زمانی که رهبر مفلوکتان خواست به مردم و از آن مهمتر به جهانیان اقتدار خود را نشان دهد یک تو دهنی بزرگ از هموطنانم خورد و به تو میگویم که چه جلوی این جریان را امروز بگیرید یا نه بدانید امروز شروع نابودی شماست و چه بد روزی خواهد بود برای تو سگ صفت و صاحبانت.
زنده باد ایران
دوشنبه 1 تیر 1388

sanazash - ایران - تهران
به همه کسایی که می شناسین بگین هرچه زودتر پولاشون و از بانک های دولتی خارج کنند.
به همه بگین
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.

مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.

مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.

مرگ بر اسلام ناب محمدی و خاندان فاسدش.
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بچه ها من یک شیوه جدید مبارزه با این اشغالها پیدا کردم اونهم اینکه اگه کسی انفلونزای خوکی داره بره ایران تو تظاهرات تا این اشغالها اونو بگیرن و کافیه یک تماس کوچک باشه یا یک عطسه بزنی تو صورت کثیفشون انوقته که همشون بگیرن تا حتی علی چلاق چون این اشغالها با هم حشر و نشر
دوشنبه 1 تیر 1388

cleverperson - اتگلستان - لبدز
احمدی نزاد هیچ کس تو را قبولت نداره بگذار مردم بهزنگی شون برسند خودخواه نباش بهخدا به نفعت استااا
دوشنبه 1 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
اون حساب گر هایی که این کارهارو کردند دستشون درد نکنه یا حساب از دستشون در اومده و یا این کار با نیت بوده واین ضد نقیص ها نشون دهنده ی اینه که حسابگران هم ضد این رژیم و این دروغگویان بودند و با این کارهاشون خواستند این نامردها را رسوای عالم کنند . خدا میدونه چه به سرشون هست اینهایی که باعث شدند این نامردها رسوای دنیا بشند
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
از یک مشت بسیج بیسواد چه انتظاری دارن؟
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
از ایرانی های محترم وشجاع خواهش میکنم به فکر فردای کشورتون باشید. بسیجیها و ضد ایرانی ها را نشانه و مدرکهای علیه اشون را در جای امنی نگه دارید چون بعدا رنگ عوض میکنند.
دوشنبه 1 تیر 1388

rashin - لهستان - ورشو
این مستندات رو یه جوری برسونید به دست اعضای شورای نگهبان. هر چند که همشون دزدند اما باید یه راهی باشه. خدایا من چه کنم؟ تا دست اونها پیش مردم عادی رو بشه. هرکسی می تونه اینها توی یه سی دی بریزه و بین مردم پخش کنه. این بهترین کاره برای اینکه رسوا بشن. هر چند که مردم می دونن اما توی شهرهای کوچک و روستاها خبر ندارند فکر می کنند که مردم دارند با دولت امام زمان می چنگند.
دوشنبه 1 تیر 1388

rfb1367 - ایران - تهران
همتون یه طرفه به قاضی میرین....................
چرا خرابکاری های تظاهر کننده ها را میبینین؟؟
چرا اتیش زدن مسجدو نمیبینین؟؟؟؟؟؟
چرا حتی توی این سایت باز تاب نداشت؟؟؟
از کجا معلوم خودشون ندا رو نکشتن؟؟؟؟؟؟
م نمیتونم شما ها چرا بر اساس اطلاعات غلط تصمیم میگیرین؟؟؟ دقیقا مثل میر حسین
دوشنبه 1 تیر 1388

دانیال مدرس - ایران - شیراز
sosol - ایران - نیشابور
واقعا گل گفتی
دوشنبه 1 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
توجه--------------------------------- اطلاعیه----------------------- قابل توجه ایرانیان مقیم هلند جهت حمایت از قیام میلیونی عزیزانمان در ایران فردا سه شنبه 23-6-2009 از ساعت 13 الی 16 گردهماهی روبرو پارلمان هلند در شهر دن هاخ برگزار میشود با درود به تمام شما عزیزان
دوشنبه 1 تیر 1388

arash-20 - ایران - تهران
fati-ghatiایران- تهران
اسلام ناب محمدی هیچ مشکلی نداره - مرگ بر این اخوندا که با نام اسلام حکومت میکنن و اسلام را از چشم همه انداختن
دوشنبه 1 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
ehsan_11403 :)) اخ گفتی مثله بمب گذاریشونه! خیلیییییییی خرن.
دوشنبه 1 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
افشای پشت پرده تقلب میلیونی در انتخابات



بزرگترین تقلب انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران در اعلام نام روستاهای از بین رفته به عنوان حوزه های انتخابی صورت می گیرد.
از تعداد روستاهای کشور دو روایت متفاوت وجود دارد. روایت نخست مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که بر اساس سرشماری نفوس مسکن سال 1385 انجام می شود و روایت دوم به وزارت کشور و فرمانداری ها مربوط است که مبنای خود را آمار مربوط به سرشماری نفوس مسکن سال 1355 قرار می دهند.
در سرشماری نفوس مسکن سال 1355 تعداد روستاها در ایران بسیار بیشتر از
زمان حاضر بود در حالی که در سرشماری نفوس مسکن سال 1385 دیگر نامی از این روستاهای خالی از سکنه یا ویران شده وجود ندارد.
با این حال وزارت کشور و فرمانداری ها که برگزاری انتخابات را به عهده دارند مبنای توزیع صندوق های رای را تعداد روستاهای موجود در سرشماری نفوس مسکن سال 1355 قرار می دهند که شمار آن ها از تعداد روستاهای کنونی بسیار بیشتر است.
برخی از شهرها نظیر تبریز، سنندج، خرم‌آباد و کرمانشاه بیش از 50 واحد از روستاهای خود را از دست داده اند. به عنوان مثال اگر نگاهی به تعداد روستاهای شهر تبریز در سرشماری نفوس مسکن سال 1355 بیندازید و آن را با سرشماری سال 1385 مقایسه کنید خواهید دید از آن زمان تا کنون 60 روستا به طور کامل از بین رفته اند. با این حال هنگام برگزاری انتخابات در ایران مبنای توزیع و ساخت صندوق های رای بر اساس تعداد روستاها در سال 1355 انجام می شود. و این نکته که صندوق رای روستاهایی که دیگر وجود ندارند به وسیله چه کسانی پر می شوند ماجرایی است که باید در فرمانداری ها و وزارت کشور پاسخ آن را یافت.
جدای از ساخت صندوق رای برای روستاهایی که دیگر وجود ندارند ما در روستاها از آغاز همواره با پدیده ی «علیا» و «سفلی» مواجه بوده ایم. یعنی اگر به عنوان مثال دهی با نام امین آباد وجود داشته که بخشی از خانه های آن برروی تپه ای و بخشی دیگر بر تپه ای دیگر بناشده بوده اند بر اساس موقعیت جغرافیایی تپه ها چنین روستایی به امین آباد سفلی و امین آباد علیا نام گذاری می شده اما هرگز به معنای دو روستای مجزا نبوده. با این
حال در بزنگاه های انتخاباتی مبنای تقسیمات کشوری سبک و سیاق دیگری دارد و برگزاری کنندگان انتخابات برای چنین روستایی که تنها یک روستا به شمار می آید دو صندوق رای می سازند که البته تنها یکی از این صندوق ها به روستای مورد نظر ارسال می شود و صندوق دوم حسب دستور پر می شود.
در حال حاضر کشور ایران دارای 200 شهراصلی است و در صورتی که بر اساس آمار مورد استناد فرمانداری ها (نفوس مسکن 1355) هر یک از این شهرها فقط 50 روستای اضافی داشته باشند ما با 10 هزار روستای اضافی مواجه خواهیم بود که در حال حاضر وجود خارجی ندارند و اگر برای هر یک از این 10 هزار
روستا تنها 400 نفر جمعیت تصور کنیم 4 میلیون رای به دست خواهیم آورد. دولت نهم از زمان بر روی کار آمدن خود همواره با این پشتگرمی در اذهان مردم بر تداوم عمر خود تاکید کرده که در میان روستاییان آرای بسیاری دارد و روستاییان به رییس جمهوری علاقه زیادی دارند.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی تنها سازمانی بود که آمار دقیق و به روز تعداد روستاهای کشور را بر اساس سرشماری نفوس مسکن سال 1385 انجام داده بود. این سازمان به وسیله محمود احمدی نژاد منحل شد.
دوشنبه 1 تیر 1388

edimeme - امارات - دبی
خاک برسرتون که حتی نمیتونین درست تقلب کنین.دیدین خدا دستتون رو روو کرد
دوشنبه 1 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
تقدیم به بچه های گروه فشار و حزب اللهی هایی که ملت ایران را بی رحمانه میزنند.

شاعر ایرج جنتی عطایی
خواننده داریوش اقبالی
===============
تو به خود نگاه می کنی
آینه سیاه می کنی
پرده بر ترانه می کشی
پنجره تباه می کنی
من ستاره آه می کشم
دست روی ماه می کشم
نوازش نسیم می کنم
روی شب نگاه می کشم
میعاد گاه ما انسان و آبادی
تاریخ و آینده میدان آزادی

تو با گلوله من با گل،
تو با شلیک من با آواز ،
تو زرد نفرت کبود کین ،
من سرخ عشق و سبز پرواز
کسب تو قتل گل و شبنم ،
اعدام باد و نور و دریا ،
کار من کشت چراغ و دف
تیمار رنگ و رقص و رویا ،
میعاد گاه ما انسان و آبادی تاریخ و آینده میدان آزادی
××××××××××××××××××××
بسیجی، تو هم یک ایرانی هستی. چطور دلت میاد که خواهر هات رو با تیر بزنی؟ چطور دلت میاد که پیرزنها رو با زنجیرت بزنی؟ برادرهایت را بکشی؟ و........
بسیجی؛ این روزها هم تمام میشوند. مثل روزهای 1357 و فقط یه خاطره ازشون باقی میمونه.
به فرض اینکه در آینده از چنگال قانون فرار کنی؛ با وجدانت چه میکنی؟!!!
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
مهم مهم مهم مهم......روزنامه گاردین توسط دانشگاه( سنت اندروز)ثابت کرن که رای گیری تقلب بوده.تمام اخبار بی بی سی امروز این بوده که دانشجو های شیر ایرانی در دانشگاه سنت اندروز ثابت کردن که تقلب بوده و جالب تر اینجاست که رژیم کثیف اخوندی هم قبول کرده که تقلب شده ولی میگن اونقدر نبوده که ما بخواهیم نتایج رو عوض کنیم. ها ها ها ها ها ها ها نـــــنـــــــگ بــــــــــر شــــــــــمـــــــا فــــــــاســـــــدان تـــــــاریــــــــــخ.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
مساجد ندا را تحریم کردند...
هیچ مسجدی از تهران حاظر بقبول ندا نشد..
. آتش میزنم مسجد را .
.. آن مسجد که ندای ما را قبول نکرد.
. آتش می زنم مسجد را.
. آنجا که در زیر زمینش تفنگ انبار شده..
. آتش می زنم مسجد را..
آنجا که از بام آن برادران و خواهرانم را می کشند
... آتش میزنم مسجد را....
آنجا که خدا نیست
آنجا خانه شییطان است
مخفی گاه حرامیان است
سجده در جایی که از جلادان دستور می گیرد
سجده نه بر خدا که بر شیطان است
مسجدی که درش به دستور صدامعلی خامنه ای باز و بسته می شود
مسجد نیست قتلگاه است
فاحشه خانه است
تحریم خواهیم کرد مسجد و ملا را
آیت اله های رذل و ترسو را
می خانه خواهیم کرد هر مسجد را
حتی اگر می آن خون ما باشد

وبلاگ سرزمین جاویدان
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rmmr - بلژیک - آنتورپن
آن خس وخاشاک تویی، پست تراز خاک تویی
شورمنم، نورمنم، عاشق رنجور منم
زورتویی، کورتویی، هاله بی نورتویی
دلیر بی باک منم، مالک این خاک منم
نترسید نترسید ما هم باهم هستیم نترسید نترسید ما هم باهم هستیم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Shebe Roshan - آلمان - هانور
rfb1367 - ایران - تهران
دو حالت داره:
۱- یا یکی‌ از خود همین عربده کش‌های رهبر هستی‌، که در اینصورت اصلا حرفی‌ نیست جز اینکه این تهمت‌ها و تحریفات از جنس همون تهمت های مموتی تو مناظره تلویزیونی، قدیمی‌ شده و دیگه کسی‌ گول نمیخوره
۲- حالت دوم اینه که واقعا همین صدا سیمای دروغین و کاغذ پاره هأیی مثل کیهان و امثالهم رو کردند تو مغزت. باید بدونی‌ که این لباس شخصی‌‌های چاقوکش اینقدر پست و بیشرف هستند، که به مردم بیگناهی که از دستشون به مسجد پناه میبرند هم رحم نمیکنند و به مسجد هم حمله میکنند، میندازن گردن مردم بی‌ دفاع ، اگر هنوز یه کمی‌ انصاف تو وجودت هست تو همین سایت هم پر عکس و کلیپ که میشه دید چطوری به اموال مردم، به خونه و ماشینشون حمله میکنندو خسارت میزنند ، بخصوص وقتی‌ فکر میکنند به کسی‌ پناه دادند. امیدوارم جزو دسته دوم باشی‌ که من برای این توضیحات بیخودی وقتمو تلف نکرده باشم. چون این‌ها که گفتم توضیح واضحات بود. اونکه نمیدونه ، خواجه حافظ شیرازیه ، که اون هم حتما تو این ۳۰ سال فهمیده!
درود بر ندا و همه جان باختگان راه آزادی
سه‌شنبه 2 تیر 1388

bronia - ایران - کرج
rfb1367 - ایران - تهران /تف و شرم بر تو .امثال شماها ثابت کردند که ایرانی نیستند.روح ندا شاد.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
rfb1367 تو دیگه دو طبقه خری!!!!! چراهات یکی از یکی احمقانه تر! مخصوصا (از کجا معلوم خودشون ندا رو نکشتن؟؟؟؟؟؟)
تا حالا فکر کردی از کجا معلوم تو بچه باباتی؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 2 تیر 1388

vahid1349 - ایران - شاهرود
چی بگم بابا از حماقت این ملت هرچی بگین کم گفتین
سه‌شنبه 2 تیر 1388

siavash756 - ایران - تهران
mah1 - ایران - تهران عزیز نظرت درباره rfb1367 خیلی خیلی بامزه بود آقا یا خانوم rfb1367 واقعیت اینکه ندای عزیز رو من کشتم ولی مطمئن باش بزود سراغ تو و امثال تو هم میام اخه منم مثل رئیس جهور محبوبتونالان توهم زدماحساس ازرائیل بودن بهم دست داده
سه‌شنبه 2 تیر 1388

barani_medley - ایران - کرج
فاطی قاطی‌ ایران تهران
من واقعا متاسفم که این چیزارو میبینم و میشنوم این جریانات هیچ ربطی‌ به دینو اسلام نداره

اگر عده ای‌ به اسم دینو اسلام اشتباه میکنند این دلیل حق نبودن اسلام نیست متاسفم که این چنین در قهقرا به سر می‌برید امیدوارم خداوند شما و دیگر کسانی‌ که در گمرهیند آگاه گرداند.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
سلام دوستان من نمیتونم ویدئوهارو ببینم آخرین ورژن Flash Player رو هم نصب کردم. در Youtube هم نمیتونم ببینم. Java Script هم فعاله.
کسی میتونه راه حل نشونم بده؟
ممنون
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
نه تنها یاد ندا بلکه یاد تمامی شهدای خرداد88 گرامی باد. برای شادی روحشون دست به دعا شید و برای آزادی دستگیرشدگان بی گناه با پرونده های کثیفی که دارن براشون میسازن. برای زخمی هایی که گیر این آشغالا افتادن و هیچ کسی بهشون رسیدگی نمیکه تا بمیرن یا زجر بکشن.
از پرسنل و دکترای بیمارستان رسول اکرم ستارخان خواسته بودن تا در پرونده های کشته ها دستکاری کنن و بنویسن مرگشون به علت فوت زیر جراحی اتاق عمل بوده یا بر اثر سکته قلبی و اونها هم برای همین اعتصاب کرده بودن.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
rfb1367 برو به این سایت سر بزن و search کن حمله بسیجی ها به مردم بعد می فهمی که کیا دارن خسارت میزنن
4shared.com
از دوستان عزیز هم میخوام ویدئوهای این سایتو ببینن.
اگرم دیدی دارن خرابکاری میکنن خوب میکنن دست خالی پس چه کار کنن دربرابر این پست فطرتها
مسجد و بمب و آتش سوزیها هم کار خودشونه و امثال توی کور
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
ببخشید یادم رفت بگم این error رو میده
an error occurred,please try again later
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
تکذیب انتساب تجمع روز چهارشنبه به مهندس موسوی
قلم - تجمع روز چهارشنبه به مهندس موسوی و ستاد ایشان ارتباطی ندارد و به صورت مستقل برگزار می شود.

در پی انتشار اخباری مبنی بر انتساب تجمع روز چهار شنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی به ستاد آقای مهندس موسوی، قلم نیوز اعلام می کند که این تجمع هیچ گونه ارتباطی به ستاد ایشان و شخص مهندس موسوی ندارد و به صورت مستقل برگزار می شود.

چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
زن آبستنی امروز در تهران کشته شد؛ بچه ای که در شکم مادرش تیر خورده است و مشاور خامنه ای پرسنل بیمارستانی را تهدید کرد که این خبر منتشر نشود. این عکس را در سطح وسیع پخش کنید تا خامنه ای جنایتکار فاشیست بداند این مزدوران او هستند که آشوبگرند .
این اخبار را به هر نحو که می توانید منعکس کنید:
1- اکثر مجروحانی که در حادثه کوی دانشگاه وضعیت بدی داشتندً از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بودند.
2- تقریباً تمامی کشته شدگان حوادث اخیر از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. این امر حاکی از آن است که شلیک کنندگان به سوی دانشجویان و مردم یا لباس شخصی های مسلح بوده اند زیرا نیروی انتظامی آموزش دیده در برخورد با تظاهرات دستور به شلیک تیر هوایی یا در شرایط حاد دستور به هدف گرفتن پایین تنه تظاهر کنندگان را دارد و یا اگر نیروی انتظامی بوده اند دستور کشتار تظاهر کنندگان را داشته اند.
3- پزشکان بیمارستان رسول اکرم با مشاهده مقتولین به اعتراض دست از کار کشیده و با صدور بیانیه ای افشا کرده اند که مقتولین حوادث اخیر که همگی از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.
4- به پزشکان بیمارستان رسول اکرم دستور داده شده است که علت مرگ مقتولین حوادث اخیر را مرگ بیمار در زیر عمل جراحی بنویسند.
5- دکتر ولایتی کلیه رؤسای دانشگاه های پزشکی را در جلسه ای دعوت کرده و طی تحلیلی به ایشان گفته است. نظام از آغاز تا کنون مراحل حساسی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مرحله حذف شریعتمداری، ما جرای بنی صدر،ماجرای آیت الله منتظری، 18 تیر و اکنون تصمیم دارد که این مرحله را با قاطعیت پشت سربگذارد. وی سپس رؤسای دانشگاه های پزشکی حاضر در جلسه را تهدید کرده است که اگر با تحصن و یا اعتصاب های احتمالی استادان و پزشکان در بیمارستان ها و دانشکده های تحت مدیریت خود قاطعانه عمل نکنند با آنها برخورد خواهد شد.
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

st2523 - ایران - تهران
یه آدرس میل بدید لطفا عکس نوزاد رو بذارم ببینید لطفا
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.