شورای نگهبان : بیشتر بودن آرا از تعداد واجدان شرایط تاثیری در سرنوشت انتخابات ندارد

شورای نگهبان :

 بیشتر بودن آرا از تعداد واجدان شرایط تاثیری در سرنوشت انتخابات ندارد

تا دو روز دیگر مهلت قانونی شورای نگهبان برای اعلام نظر در باره انتخابات ریاست جمهوری پایان می یابد

شورای نگهبان اعلام کرده در پنجاه شهرستان تعداد آرا بیش از واجدان شرایط رای دادن بوده که مجموع آرای آنها سه میلیون رای است و تاثیری در سرنوشت انتخابات ندارد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با شرح برخی اعتراض های نامزدهای ریاست جمهوری، گفته است که اگر میرحسین موسوی و مهدی کروبی درخواست بدهند شورای نگهبان آماده بازشماری ده درصد صندوق هاست.

به گفته آقای کدخدایی، اگر این دو نامزد (موسوی و کروبی) تا روز دوشنبه اول تیر درخواست بازشماری بدهند این شورا آمادگی بازشماری این تعداد از آرا را دارد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرده که "قانون گذار تکلیفی در این زمینه (بازشماری آرا) برای ما تعیین نکرده است ولی این پیشنهاد برای اطمینان بخشی بیشتر مطرح شده است."

این پیشنهاد در حالی از سوی شورای نگهبان مطرح شده است که آقایان موسوی و کروبی خواستار ابطال انتخابات هستند و در جلسه شورای نگهبان در روز شنبه این هفته نیز شرکت نکردند.

با وجود این، سخنگوی شورای نگهبان گفته است این شورا همچنان آماده است تا فرصت ملاقات دیگری برای بررسی نظرات نامزدها در نظر بگیرد.

آقای کدخدایی به بخشی از اعتراض های نامزدهای انتخابات در باره تعرفه ها پاسخ داده و گفته که در جریان بررسی ما جز یکی دو مورد، مشکل خاصی وجود نداشته است.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان، در برسی این شورا در باره تعرفه ها جز یکی دو مورد که با تاخیر 40 دقیقه ای برای مثال در اصفهان و یزد مواجه بوده، مشکل دیگری وجود نداشته است.

این در حالی است که نامزدهای معترض می گویند بنابر آمار ثبت احوال، تعداد افراد واجد شرایط 45 میلیون و 200 هزار نفر بوده، تعداد 59 میلیون و 600 هزار برگ تعرفه چاپ شده بود و علاوه بر این نیز در روز 21 خرداد نیز میلیون ها برگ تعرفه دیگر بدون شماره سریال چاپ شده است با این حال برخی مناطق نظیر تبریز، شیراز و تهران در همان ساعات اولیه روز با کمبود تعرفه رای مواجه شده اند.

سخنگوی شورای نگهبان در باره حضور ناظران و نمایندگان نامزد ها در محل اخذ رای که یکی از موارد مورد اعتراض نامزدهاست گفته است که "آنها نمی توانستند به تعداد صندوق ها نماینده قرار بدهند و از طرف دیگر اگر نمایندگان نامزدها بخواهند در نظارت دخالت کنند با آنها برخورد می شود همان گونه که در مواردی حدود 40 تا 50 مورد موجب اخراج شده است."

آقای کدخدایی در باره اعتراض محسن رضایی یکی از نامزدها در باره بازشماری آرا در چند استان گفت که "قرار شد به صورت تصادفی تعدادی از صندوق ها ازشماری شود و اگر میزان تخلفات قابل توجه بود ما حاضریم که بقیه صندوق ها هم بازشماری شود."

آنطور که سخنگوی شورای نگهبان گفته مهلت قانونی برای بررسی و اعلام نظر شورای نگهبان روز چهارشنبه سوم تیر به پایان می رسد و این شورا باید نظر خود را در باره تائید یا ابطال انتخابات اعلام کند.

بنابر قانون بعد از برگزاری انتخابات نامزدها سه روز فرصت دارند که اعتراض کنند و شورای نگهبان نیز هفت تا ده روز فرصت دارد به شکایت ها رسیدگی و نظرش را اعلام کند.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان، در صورتی که تخلفی بر سرنوشت انتخابات تاثیر داشته باشد، می تواند موجب ابطال برخی حوزه ها شود ولی اگر تخلفات تاثیر گذار نبود به محاکم دادگستری ارجاع می شود که در انتخابات اخیر 227 مرود شکایت در استانها و شهرستانها دریافت شده و تعدادی از آنها به محاکم دادگستری ارجاع شده است.

بعد از انتشار نتایج انتخابات اعتراض های گسترده ای از سوی نامزدها و طرفداران نامزدهای جناح اصلاح طلب نسبت به آن صورت گرفت و شهرهای بزرگ ایران به خصوص تهران در ده روز اخیر شاهد ناآرامی بوده است.

بنابر گزارش های رسمی در این ناآرامی ها در ساعات پایانی به خشونت کشیده شد و بنابر گزارشهای رسمی در جریان این ناآرامی ها حداقل هجده نفر کشته و دهها نفر زخمی شده اند.

gigikhanoom - ایران - ایران

امروز در میدان هفت تیر دشمن منتظر ماست امروز قاتل ندا در هفت تیر منتظر ماست امروز نه با شمع با جانمان میجنگیم
دوشنبه 1 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
بابا ایول از اینکه سه ملیون اشباه را تونستند بشمارند. حتما این پیره سگها اگر دوباره
شمارش کنند به سی ملیون میرسند .
دوشنبه 1 تیر 1388

khatat - المان - برمن
شمارش تقلبی را ده بار هم بشمری که تاثیر نداره عوضی.
میترسم انوقت بگویید:احمدی 40 میلیون.موسوی و دونفر دیگر هم یه چند هزار تایی اوردند.
دارید بچه گول میزنید؟
دوشنبه 1 تیر 1388

rahil123 - ایران - ایران
مسایل ایران به شما هایی که هویت و غیرت ایرانی خودتونو به یه پاسپورت و اقامت کشور خارجی فروختید هیچ ربطی ندارد
دوشنبه 1 تیر 1388

parna53 - امریکا - سانفرانسیسکو
https://www.youtube.com/watch?v=nemIWvh_Mqs این لینک را به یاد ندای عزیز بینید
دوشنبه 1 تیر 1388

noosh!n - ایران - گوهردشت
نیروی آب در همین است. هیچ چکشی هرگز آن را نخواهد شکست . تیزترین شمشیر جهان بر آن زخم نخواهد زد. رود خود را با راه سازگار می کند. اما هدف را از یاد نمی برد:دریا. هنگام زایش ضعیف است. اندک اندک نیروی رودهایی را که خواهد دید جذب می کند
او به زودی قادر مطلق خواهد شد.
هموطنان عزیزم جنگ امروز جنگ تفکر ماست. ما با چوب و چماق نمی جنگیم . ما خود را با خشونت آلوده نمی کنیم. بگذارید جهان ظلم این حکومت را ببیند و آرامش خواهی و مظلومیت ما را.
دوشنبه 1 تیر 1388

غریبه - ایران - تهران - ایران - تهران
سلام
یادم می آید که یکبار سر امتحان با اینکه زیاد هم درس رو خونده بودم برای یک سوال تقلب کردم ... اما مرا از امتحان بیرون انداختند...اگر آن تقلب را نمی کردم هم قبول می شدم. اما قانون می گوید وقتی تقلبی هست حتی خیلی کوچک آن امتحان قبول نیست.
دوشنبه 1 تیر 1388

parastunijadt - ژاپن - توکیو
مرگ بر شورای نگهبان.که خود رهبری ست.ماخرنیستیم. شما خرهستی.
دوشنبه 1 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
این خانم را من نمی شناسم...
دوشنبه 1 تیر 1388

miky - انگلیس - لندن
دیگه کار از رای و تقلب گذشته ٫ ما حکومت اسلامی واخوندی نمیخواهیم. مرگ بر خامنه ای لعنت بر ذات هر جی اخونده.
دوشنبه 1 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
rahil123 - ایران - ایران

به امید روزی که اربابت انتری نزاد و مصباح یزدی را در میدان ازادی اویزان کنند.
دوشنبه 1 تیر 1388

kjs - آمریکا - کالیفرنیا
rahil123
آخه ..ره .ر. تو که خودت و کشورت و و خانواده ات و وجودت و به عربها و ملخ خورها فروختی. تو و امثال تو برای هموطن های من توی داخل کشور خوبی که اونها پ..ن بارت کنند. اینجا اون را هم بارت نمی کنند!
دوشنبه 1 تیر 1388

arvin314 - انگلستان - برادفورد
راهیل-تو یکی خ..ه شو الدنگ مزدور.دهن گشادتو ببند اینجا برا کسی تعیین تکلیف نکن.لحن کلامت کاملا تابلوه هالو.
دوشنبه 1 تیر 1388

aarnoosh - المان - رور
وای وای
این پیره کفتار جنتی. کجا قراره خاکش کنن اون جا خوده جهنمه . یعنی تا شعاع 100 کیلومتریش آتیش تنوره می کشه
دوشنبه 1 تیر 1388

babak khoramdean - ایران - تبریز
با درود به شیر دلان تهرانی.من و دوستانم داریم میریم تهران تا به کمک همدیگر این رژیم کثیف را از ایران زمین بیرون کنیم.ما را حلال کنید.زنده باد ایران وایرانی شیر دل.
دوشنبه 1 تیر 1388

soksok - ترکیه - استانبول
از میدان انقلاب و خیابانهای منتهی به میدان آزادی به سمت میدان آزادی
هر روز از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد و روز سه شنبه دوم تیرماه؛ روز اعتصاب سراسری در ایران
دوشنبه 1 تیر 1388

kio - نروژ - برگن
خنده دار است که اینها هنوز راجع به رای گیری صحبت ی کنند تا پس نیفتند و مردم میخواهند رژیم کثیف حکومت اسلامی را تغییر دهند
پس دفاع از خون اینهمه مردم بی گناه حق کیست امیدوارم مردم بزودی شورای رهبری برای تظاهرات تشکیل دهند
این جماعت همه اخوند هستند ودستشان تا مفرغ به خون پاک مردم ما الوده است مرگ بر این حکومت اخوندی و فاشیستی

پس دفاع از خون اینهمه مردم بی گناه حق کیست امیدوارم مردم بزودی شورای رهبری تشکیل دهند این جماعت همه اخوند هستند ودستشان تا مفرغ به خون پاک مردم ما الوده است مرگ بر این حکومت اخوندی و فاشیستی مردم این اواخر چند اخوندتوی تظاهرات دیدیم

خبرگزاری نروژ
روز شنبه در تهران
150کشته
ببینید
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
درسته که احمدی نژاد و خامنه ای یکمقدار طرفدار دارن ولی همه مردم ایران که خر نیستند.
دوشنبه 1 تیر 1388

omid55 - ایران - تهران
اصلا بیخود داریم خودمون رو خسته می کنیم بقول دوستمون که گفت اگه صندوقهای تقلبی رو 10 بار هم بشمورن بازم همونه. نظام بهتره این مسخره بازیها رو کنار بزاره و یهو بیاد اعلام کنه که حکومت از جمهوری به پادشاهی یا هر کفت و زهره ماری که می خواد تغییر کرده اخه چرا بنام دمکراسی مردم رو میارن پای صندوق و بعدش هر کسی رو که دلشون بخواد از صندوق میدن بیرون اگه کسی تو دنیا معنی دمکراسی رو نمی دونست بره از آقایان سوال کنه !!!!
زنده باد آزادی زنده باد دمکراسی مرگ بر دیکتاتوری
دوشنبه 1 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
صبح امروز، حسن قشقاوی در دیدار با خبرنگاران .
درگرماگرم مصاحبه ناگهان صدایی از یک خبرنگار شنیده شد که از قشقاوی پرسید: با توجه به دستگیری فائزه هاشمی، نظرتان در باره خواستگار ایشان که از بین شیوخ عرب است، چیست؟! آنگاه شلیک خنده همه جا را گرفت ... اما جالب تر و حیرت آورتر پاسخ طعنه آمیز قشقاوی بود که انگار یک جوک شنیده و هیچ برخوردی با آن خبرنگار نشد و فقط گفت این یک مساله خصوصی است و ربطی به مسایل کشور ندارد!!
یعنی فکر می کنید باز هم هاشمی رفسنجانی در برابر این توهین آشکار سکوت خواهد کرد؟!به نظر من جنگ قدرت در جمهوری اسلامی ایران به مرزهای خطرناکی دارد می‌رسد..
دوشنبه 1 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
مرگ بر شورای کفتاران و رهبر متقلب
ما نه این رهبر قاتل و جانی را میخواهیم و نه این شورای فاشیستی را
ننگ بر خامنه ای و طرفدارانش که با زور و قتل و تقلب ملت ایران را عاصی کرده اند
زنده باد ایران و ایرانی
دوشنبه 1 تیر 1388

ناسیونالیست - ا - ت
rahil123 - ایران - ایران
تو چی میگی انتری نژادی پ...ت فطرت!
چقدر گرفتی بیای فحش بدی وطن فروش عو..ی!
یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ کد خدا رو میگرفت
دوشنبه 1 تیر 1388

azadi - ایران - کرج
rahil123 - ایران - ایران
ایرانی همه جای دنیا ایرانیه .اگر خوب باشند باعث سر بلندی من و اگر خدایی ناکرده زبانم لال بد باشند باعث سرافکندگی من میباشند البته از یه سری سیرابی که احنمالا از قماش طرفداران بعضی افراد معلوم الحال که تو انتخابات تقلب میکنند و فکر میکنند که دنیا را میخواهند با ذکر بچرخونند و مسایلش را حل کنند که برای منظور های خاص به کشورهای دیگر میروند و ماموریت های بخصوصی دارند بقیه ایرانیان اکثرا انسانهای شریفی میباشند.
دوشنبه 1 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
مهم . مهم . مهم
از هر مشهدی که این پیغام رو میخونه خواهش می کنم به دوستان دیگه هم خبر بده :
فردا 3 شنبه , ساعت 5 تا 8 همه در پارک ملت به نشانه اعتراض جمع شوید. من در اعتراضات مشهد بوده ام به زنان و دختران کاری ندارند. لطفا نترسید فقط در پارک جمع شوید و لباس سیاه بر تن کنید.
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
rahil123 - ایران - ایران
.... تو برو ببین سیب زمینی هات کپک زده یا نه تازی صفت.
دوشنبه 1 تیر 1388

sanazash - ایران - تهران
به همه کسایی که می شناسین بگین هرچه زودتر پولاشون و از بانک های دولتی خارج کنند.
به همه بگین
دوشنبه 1 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
هم میهنان خواهش می کنم داد خواهی و فریاد خود را به سوی دیگر ایرانیانی نشان کنیم که فریب خورده و بازیگر این مزدورانند.
این فریاد ها را بر سر ارتش و سپاه و بسیجی برارید و از آنها بخاهید تا به مردم بپیوندند
سربازها، درجه داران و افسران همه و همه به مردم بپیوندند
مرگ بر تازی و تازی پرست
درود به ایرانی ایران پرست
به امید سرنگونی حکومت تازیان
به امید پیروزی جنبش مردم ایران
ایدون باد و ایدونتر
دوشنبه 1 تیر 1388

setak - فرانسه - پاریس
ابن شورای نگهبان از چی نگهبانی میکنه؟ ما که نفهمیدیم!!!!
دوشنبه 1 تیر 1388

berenj - اسپانیا - مادرید
مهههههههممههههههم ایرانیان خارج از کشور..یک پیشنهاد برای تو دهنی زدن به چاوز...اول نظرات مردم در صفحه خبر در مورد چاوز که هموطنی از اسپانیا داده بخونید تا از جریانش باخبرشید.دوم عکسی از او چاپ کرده و زیر ان به زبان اسپانیائی که برایتان اسپل میکنم بنویسید ....پی او ار...کیو یو ای.....ان او...تی ای...سی ا ال ال ا اس. یعنی میخواهی خفه شی؟
دوشنبه 1 تیر 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
بچها منم دیروز رسیدم ایران!!
امروز با برو بچه‌های فامیل میریم میدان ۷ تیر......
بچه‌ها دیدار ما آ ۷ تیر یادتون باشه...انتقام ندا و جوانهای شهید رو میگیریم
البته دست خالی‌ نای اید
دوشنبه 1 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
راهی یا سید اکبر و امثال شما ها که برای جاسوسی مییاید اینجا چشمان کورتون را باز کنید خودتون خوب میدونید که هیچ کس قبولتون نداره و نظر های طرف دارهای حق گویی خیلی بیشتر از امثال ناحق گوی و بیسواد مثل شما هاست . ما اگه غربت اومدیم به خاطر اینه که حق و حقوقمون را رئیسهای تو خامنه ای و احمدی نژراد و محصولی و الهام و بقیه ی سران دزد خوردند . اگه قرار هویت فروشی و غیرت فروشی هست برو از اون رهبر چلاقت و مگسهای دورو برشون بپرس چنانچه میدونیم اصلا ادم حسابتون نمیکنند. ازشون بپرس قضیه پولهای بریتانیا و کشورهای دیگر و افریقا چی مطمئن باشید سرتو زیر اب میکنند و میگند این فوضولیها به شما نیومده. اونا حق مردم و حق من و تو را خوردند . و با میلیاردها دلار حق ما را در بانکهای خارج انباشتن. اونا هستند که غیرت و شرف و اعتبارشون و همه چیزشون را در دنیا فروختند .غیرت فروش اونا هستند نه ما ما افتخار میکنیم نون زحمت کشیمون را میخوریم نه نون خون و ناحق و حرام و دزدی و حق دیگران . ما افتخار میکنیم که وطن پرست هستیم نه وطن فروش مثل شما. حتمی برو کمی تحقیق کن از ثروتهای انباشته شده ی رهبر و خانوادهاشون . رئیس جمهورت وخانوادهاشون . نخست وزیر و خانوادهاشون و بقیه که اتل متل هاشون هستند هم در ایران هم در خارج از کشور که حساب دارند برای روز مبادا . فقط فکر کن . و مقایسه کن با کسانی که به نون شب محتاجند و شغلی نیست که بتونند با حقوق اندک شکم بچه هاشون را سیر کنند و همیشه شرمنده ی زن و بچه هاشون هستند ما غیرت داشتیم و نمیتونستیم بدبختی خود و دیگران را ببینیم . مطمئن باش اگه واقع بین باشی و نون سر سفره بابا خورده باشی به ما ملحق میشی به امید روزی که تمام افرادی که مثل تو فکر میکنند و مغزشون را با دروغ گفتنشون شستند از خواب غفلت بیدار بشید و از حق خودتون دفاع کنید
دوشنبه 1 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
نیم رخ , فاتح , شیر محمدی و بقیه حقیران بسیجی مفلوک :
میبینیم که بالیسیدن خون تن جوانانمان که این روزها خیابانهای شهرهای ایران را گلگون کرده مست شده اید وشکمهایتان گویی از پاره استخوان تقدیمی ولایت وقیح سیر شده که اینگونه عربده میکشید؟
فکر کردید با کشتن وشکنجه های وحشیانه اتان ساکت میشویم؟؟میترسیم؟؟عقب مینشینیم؟؟
چیز تازه ای نیست سی سال است که پوزه هایتان از خون تن ما رنگین است ..این را بدان تهران وشهرستان امروز یکی شده وفریاد مرگ بر دیکتاتور ومرگ بر جمهوری جهل وجنایت سر داده است
اینبار را خیلی کور خواندید هم شما وهم دستور دهندگان ترسو یی که خفاش وار در تاریکی پنهان شده اند صدای فریاد رعد اسای جوانانمان لرزه مرگ برتنتان افکنده وسیاهی گور را نشانتان میدهد ..
این تازه اول ماجراست یکایک اخوندها این کفتاران لاشه خوار را از لانه حقیرشان بیرون میکشیم وبه همراه تو وهمپالگیهای خونخوارت به جهنم میفرستیم ..
این را به تو قول میدهیم فعلا به دنبال سوراخی برای پنهان کردن رهبرت با جسم وعقل ناقصش بگرد تا فردا ...اندکی صبر سحر نزدیک است
دوشنبه 1 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
rahil123 - ایران - ایران
اگر اینطور باشه که تو میگی پس به توی عرب هم که اومدی زیر سایه ایران این ... خوری ها نیومده برگرد به همون خراب شدت
دوشنبه 1 تیر 1388

ashoor - ایران - تهران
اون موقعی که من میگفتم که برید رای بدین و هر چه تعداد رای بیشتر امکان تقلب کمتر برای همچین روزی بود .
شب رای گیری مردم را با باتوم از مراکز رای گیری بیرون کردند - برای اینکه اگه رای ما هم اضافه میشد که نمیتونستند بگن دویست در صد مردم رای دادن !
به جای رای کسانی که متوجه نشده و عناد کردند رای احمدی نژاد در اومد. هرچند اونقدر پر رو تشریف دارن که رای دهنده ها رو بیرون میکنن ولی از صندوق صد و چهل در صد رای درمیارن!!!
از اینکه اینها متقلب ترین شخص روزگار یعنی کردان رو بزور میخواستند وزیر کشور کنند فهمیدیم که اوضاع از چه قراره. ولی افسوس که یک عده با عناد حاضر به همکاری (رای دادن) نشدند و یک عده هم از سادگی گول اینها رو خوردند . حالا انصافا کدوم گروه بیشتر مستحق شماتت هستند؟
حداقل از این به بعد باید یاد بگیریم که در کارهای گروهی اگر جهت حرکت جزئی هم به خواست ما نزدیک باشه مشارکت کنیم - چون از یک جا وایستادن و دائم غر زدن خیلی بهتره.
دوشنبه 1 تیر 1388

silvester - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران

اخه موضوع این است که ما هم که داخل هستیم و اقامت نداریم با باتون تو سرمون میزنید!
ما در داخل ایران خودمون حق وحقوق یک عرب فلسطینی را هم نداریم!
پیداست بانک به تو هم وام داده!!!
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
حیـــــــــله کثیف دیگری از صدا و سیمای جمهوری اسهالی ایران:
صدا و سیما این روزها فیلمهای سینمایی پر بیننده ای (مثل ارباب حلقه ها و ....)را پشت سر هم از شبکه های مختلف مثل 2 و3 و ... پخش می کند که بعضا تبلیغ فیلم شبکه2 را شبکه 3 حین پخش فیلم خودش می کند که بلا فاصله بعد از اتمام فیلم خودش شروع می شود(برخلاف روال عادی شبکه ها که هیچوقت تبلیغ یکدیگر را نمی کردند.) تا با این ترفند جوانان و نوجوانان را پای تلویزیون بنشانند تاکسی برای تظاهرات از خانه بیرون نیاید.
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بچه هائی که تو ایران هستید خواهش میکنم بگید امروز خبری بود یا نه
دوشنبه 1 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
انتی اسلام مسلمون ایرانی کجایین؟
چرا خبری ازتون نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 1 تیر 1388

rashin - لهستان - ورشو
لطفا بنویسید که چرا بریتانیا دارایی های ایران را مسدود کرده. من شنیدم این حساب آقای مجتبی خامنه ای بوده و با پیگیری گروهی از ایرانیانی که از این موضوع خبر داشته صورت گرفته. لطفا اگه خبری در این مورد دارید بنویسید.
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
rahil123 - ایران - ایران تو .... شو ... بچه های ایرانی خارج از کشور از دست و علی یک دست فرار کردن ...من خودم تو جبهه های جنگ عراق جنگیدم ....اون موقع تو کجا بودی تو ... بودی
دوشنبه 1 تیر 1388

silvester - ایران - تهران
aria-aria-nl - هلند - روتردام
پراکنده در ۷ تیر
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
خبر قابل تامل
خبر قابل تامل
لطفا به همه اطلاع رسانی شود:
گفته می شود اهمال کاری و کش دادن موضوع از طرف شورای نگهبان بعد از اعتراضات بدلیل این است که نیروهای صددرصد قابل اعتماد رژیم به اندازه هر صندوق رای و به تعداد هر کاندیدا در مدت یک هفته گذشته ،کم وکاست یا اضافی آرا (نسبت به آن چیزی که اعلام کرده اند) را نوشته و جبران کنند( تعرفه و مهر هم که مال خودشان است)تا بعد با این سیاست که بازشماری صندوق ها را برای اعتماد سازی قبول می کنند، ضمن منت گذاشتن سر مردم، هواداران کاندیداها را این طور بفریبند تا آرام شوند به کلیه دوستان و همچنین سایت محترم توصیه می کنم ضمن اطلاع رسانی به موقع و پیشگیرانه در این مورد زودتر این خبر را به همه مردم رسانده تا از این توطپه کثیف جلوگیری گردد.
شاهد این مدعا با خبر شدن کاندیداها(آقای موسوی و کروبی) از این اقدام شوم و پافشاری بر ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات جدید در حضور ناظران بین المللی است.
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران
این جوانانی که در خارج هستند از دست گوسفندهایی همچون تو به ستوه امدند و کشور را ترک کردند ان زمانی که انها به این رژیم فاسد اعتراض میکردند تو و امثال تو انقدر شعور سیاسیتان پایین بود که نمیتوانستید اعتراض انها درک کنید وحتی بفهمید برای چه اعتراض کرده اند؟
دوشنبه 1 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
با لاخره عکس ملا عمره در آمد
https://shishehee.persiangig.com/image/moniri/Pesaran%20Rahbar.jpg
بزنین تو وب
دوشنبه 1 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران
این جوانانی که در خارج هستند از دست گو...فندهایی همچون تو به ستوه امدند و کشور را ترک کردند ان زمانی که انها به این رژیم فاسد اعتراض میکردند تو و امثال تو انقدر شعور سیاسیتان پایین بود که نمیتوانستید اعتراض انها درک کنید وحتی بفهمید برای چه اعتراض کرده اند؟
دوشنبه 1 تیر 1388

reza-79 - روسیه - مسکو
عربهای کثافت اگه 3000000 رای تاثیر نداره.پس چی تاثیر داره.مادره هرچی عرب رو سگ..............
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
rashin - لهستان - ورشو

خبر درست هست. برو توی سایت چادر سیاه ببینش؛

https://blackchador.blogspot.com/

زیر تیتره ؛ دلیله واقعی عصبانیت خامنه ای از انگلیس؛
سه‌شنبه 2 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.