نامه تشکرآمیز ناطق نوری خطاب به مقام رهبری

نامه تشکرآمیز ناطق نوری خطاب به مقام  رهبری

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری رییس دفتر ویژه بازرسی مقام معظم رهبری با انتشار نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری از بیانات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه تهران تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در متن این نامه آمده است:

« مقام معظم رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله العالی"

با سلام و تحیت

وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یک خدمتگزار نهضت اسلامی از لطفی که درباره این حقیر در خطبه دوم نماز جمعه مورخ ‌٢٩ / ‌٣ / ‌١٣٨٨

داشتید سپاسگزاری نمایم.

اینجانب از آغاز مبارزه مطیع و فرمانبردار امام راحل بوده و اکنون نیز در اختیار رهبری معظم انقلاب هستم.

بیان حضرتعالی نشان از اشراف شما بر اوضاع و مراقبت از سرمایه‌های اجتماعی کشور است؛ حق نیز چنین است که رهبری انقلاب از خادمان انقلاب و اسلام حمایت فرمایند.

امید آن‌که با هدایت آن رهبر عزیز اعتماد عمومی در جامعه روزافزون شود.

حضور ملت عزیز ایران در صحنه به همراه خادمان دین و میهن در تبعیت از بیانات حضرتعالی که فصل‌الخطاب بوده و هست موجب تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نقش بر آب شدن نقشه‌های بیگانگان و بدخواهان خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

علی‌اکبر ناطق نوری»

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
این پیرمرد جانی که ثروتهایش برآمده از رنج و خون ملت ایران است فقط برای حفظ ثروتی که از چپاول مردم به دست آورده و اختلاس ها و دزدی و رشوه و انواع مفاسد دیگر است می خواهد با این حقارت و چاپلوسی ها جلوی دادگاهی کردنش توسط ولی فقیه را بگیرد.

تف به این آخوند شیاد و جانی و پست و حقیر که بزودی به دار عدالت آویزان خواهد شد. آنروز به لطف خدا دور نیست و آنروز بی تردید صدایی از کسی در نخواهد آمد که بگوید مجازات اعدام نباشد.
دوشنبه 1 تیر 1388

m.mamali - المان - بزلین
افای ناطق تو هم یک کثافتی هستی مثل اخوند قاتل خامنه یی
مردم دلیر ایران زمین شماها را نابود خواهند کرد و بامید اینکه نثل شماها از کره خاکی
از بین برود.
دوشنبه 1 تیر 1388

pezhvak - ایران - تهران
ارواح بابات ! عجب دمی تکون میده ! نتیجه حروم خوری بی غیرتیه!
دوشنبه 1 تیر 1388

asana - ایران - ایران
تو دیگه خفه شو نکبت
دوشنبه 1 تیر 1388

parvaz88 - ایران - تهران
بیچاره چقدر ترسیده
تو رو با همون رهبرت زنده زنده دفن می کنیم .
دوشنبه 1 تیر 1388

amir118 - کره - کره
تو خیلی ..وه.میخوری ...ورومساخ.بی همچیز
دوشنبه 1 تیر 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
همین مگسانند گرد شیرینی.(شیرینی مگس رو هم که همه میدونند چیه گ.. = رهبر=ملا)
دوشنبه 1 تیر 1388

miky - انگلیس - لندن
خفه شو مردیکه عوضی و.....
مرگ بر اخوندا و این رژیم خونخوار و دزد اسهالی
دوشنبه 1 تیر 1388

sosol - ایران - نیشابور
ای دزد بی شرف پس احمدی نژاد این یکی رودروغ نمیگفت...بدبخت خاک بر سر پاچه خوار اگه رهبر آدم حسابت میکرد که تا حالا خفه خون نمیگرفت الان هم برای احمدی نژاده که تنها مونده داره از تو دلجویی میکنه خاک بر سر دزدت کنند
دوشنبه 1 تیر 1388

rahil123 - ایران - ایران
مسایل ایران به شما هایی که هویت و غیرت ایرانی خودتونو به یه پاسپورت و اقامت کشور خارجی فروختید هیچ ربطی ندارد
دوشنبه 1 تیر 1388

cheshmane khoda - انگلستان - ناتپنگهام
ناطق ...دم تو روح بابات و رهبر بابات مردک دزد بیشرف جنایت کار با اون رهبر الدنگت یک دست با خمینی گور به گور شده هند ی الصل و اکبر کوسه ما مردم با جرات ایران ریشه همه شما را از پی در میاریم
دوشنبه 1 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
اینان مگسهای روی گـــــــــــــــــه هستند
دوشنبه 1 تیر 1388

kjs - آمریکا - کالیفرنیا
آخه پاپا نوپل! میشه حرف مفت نزنی! ترسیدی بگیرنت چپقت و چاق کنند! نترس اونم از قماش خودت هست!!!
دوشنبه 1 تیر 1388

parastunijadt - ژاپن - توکیو
مرگ بر ناطق.
دوشنبه 1 تیر 1388

kio - نروژ - برگن

پس دفاع از خون اینهمه مردم بی گناه حق کیست امیدوارم مردم بزودی شورای رهبری تشکیل دهند این جماعت همه اخوند هستند ودستشان تا مفرغ به خون پاک مردم ما الوده است مرگ بر این حکومت اخوندی و فاشیستی مردم این اواخر چند اخوندتوی تظاهرات دیدیم

خبرگزاری نروژ
روز شنبه در تهران
150کشته
450دستگیر شده
https://www.abcnyheter.no/node/90970
دوشنبه 1 تیر 1388

سربازمملکت - کویت - جابریه
ناطق نوری اول اسم وفامیلش قاطرکوهی بود پس ازپیروزی انقلاب نسبت به جان نثارهای وی درمقابل نظام اسم اورا به ناطق نوری تبدیل کردند
دوشنبه 1 تیر 1388

kjs - آمریکا - کالیفرنیا
rahil123
تو به فل..نت می خندی که می آیی ای سایت ها رو می بینی. برو سایتهای حوزه علمیه و روزنامه کیهان و ... ببین.
دوشنبه 1 تیر 1388

bach abadan - ایران - آبادان
این مردک وقتی خمینی آمد از فرودگاه او را بایک ماشین فلوکس قورباغه ای مال زمان جنگ جهانی دوم برد به جماران برای اینکه به کوچه وپس کوچهای تهران وارد بود وآنزمان ورزشکارهم بود ومامور حفط جان آقا بود . از آن به بعد نونش افتاد تو روغن ولفت ولیس شروع شد. خوب معلومه حالا بایدم دستمال بدست وآماده مالیدن باشه ..... ولی حیف که آقاشون در انفجار بمب در حین زر زدن یک تخمی شد .والا کار این مردک نون به نرخ رمز خور بیشتر سکه بود.....خ..یه مال.....
دوشنبه 1 تیر 1388

sara:-) - نروژ - برگن
جمعه 29 خرداد 1388
آقای خامنه ای، سخنرانی تاسف بار امروز شما در نماز جمعه، نشان داد که شما از تاریخ نیاموخته و ظاهرا، آمادۀ پذیرایی رای آزاد مردم ایران نیستید. شما به جای گوش فرا دادن به درخواست های مردم ستم دیدۀ ایران، آن ها را تهدید کردید، و به جای پذیرفتن تخلف برنامه ریزی شده، بر آن مُهر تایید نهادید.
آقای خامنه ای، جنبش آزادی خواهانۀ مردم ایران، جنبشی ست کاملا مسالمت آمیز و قانون مدار، جنبشی دمکراتیک و مبتنی بر انسان دوستی ژرف، جنبشی که امروز تحسین و پشتیبانی معنوی بیشترین شمار از مردم جهان را برانگیخته است. امروز، همۀ آزادگان جهان به ایرانیان افتخار می کنند.
در این میان، هر چه پُلیسی تر کردن فضای جامعه و راه را برای نیروهای سرکوبگر باز گذاشتن، عملی ست که فقط به بیشتر ریخته شدن خون مردم بی گنـاه و ستم دیدۀ ایـــران می انجامد. آقای خامنه ای، شما، شخصا، مسئول هر قطره خونی هستید که از پیکر مردم دلیر ایران بر «بوم میهن ایرانزمین» ریخته می شود. از تاریخ درس بگیرید، و جلوی وخیم تر شدن امور را، تا دیر نشده است، بگیرید؛ چرا که تاریخ نشان داده است که هیچ نیرویی، هر چقدر نیز مهیب، توان ایستادگی در برابر ملتی را، که «تصمیمی قطعی» به آزاد کردن خود گرفته باشد، ندارد. من، در همان حال که از مردم ایرانزمین می خواهم که همچنان به شیوه ای مسالمت آمیز بر درخواست های به حق خود پای فشارند و تا به دست آوردن آزادی کامل از پای ننشینند، از تمامی نیروهای انتظامی، بسیج، پاسداران و ارتشیان نیز مصرانه انتظار دارم که از هر گونه برخورد خشونت آمیز با مادران و پدران، با خواهران و برادران، با فرزندان و جگرگوشگان خود پرهیز کنند. سربازان ایرانزمین، ایرانی، تحت هیچ شرایطی، و به هیچ بهانه ای، نباید خون ایرانی را بریزد.
خداوند نگهدار ایران و مردم دلیر ایرانزمین باشد
رضا پهلوی
دوشنبه 1 تیر 1388

alirezagholami - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران
کسانی که در خارج ایران زندگی میکنند نخواسته اند که مثل تو روحشان را به شیطان بفروشند و این غربت و تبعید خود خواسته را ترجیح دادند به زندگی ننگین امثال تو در ایران
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
یکی از نزدیکان آقای ناطق نوری از دیدار وی با رهبری خبر داد. گویا ناطق نوری که از دخالت های آقا مجتبی فرزند آیت الله خامنه ای در امور بیت رهبری ناراحت شده بود، نزد رهبر نظام می رود و به او می گوید که مجتبی دارد همان کارهایی را که احمد آقا در بیت امام می کرد، در دفتر شما انجام می دهد و با استفاده از نام شما روابطی دارد که شاید به صلاح نباشد. شما بهتر است به مجتبی بگوئید که این کارها را نکند.
رهبری پس از شنیدن این حرفها برای اولین بار با ناطق نوری که در تمام این سالها یارغار و همراهش بود با جدیت برخورد می کند و به او اینطور پاسخ می دهد: اولا ایشان مجتبی نیست و آقا مجتبی است، ثانیا ایشان خودشان مجتهد هستند و به تشخیص خودشان عمل می کنند و احتیاجی نیست که کسی به ایشان راه نشان دهند.
این اولین باری است که در سالهای اخیر ناطق نوری با رهبری در چنین مواردی درگیر می شود. از طرف دیگر ناطق نوری که از این موضوع ناراحت شده بود به سراغ بعضی از آقایان می رود و از این موضوع نزد آنان شکوه می کند و می گوید که رفتار مجتبی غیرقابل تحمل شده است.
کسانی که ناطق نوری را از نزدیک می شناسند به یاد می آورند که او در سالهای 1365 تا 1368 نیز دچار بحران روحی شدیدی شده بود و مدتها رابطه اش را با اکثر رهبران نظام قطع کرده بود و حتی به آنها بد و بیراه می گفت.
خبرهای مربوط به بیت رهبری گویای این نکته است که رهبری نظام تمام امیدش برای رهبری آینده را به پسرش مجتبی بسته است. مجتبی که چهل ساله است مافیای ایثارگران و انصار را اداره می کند. مجتبی مجتهد است و در منابع اجتهادی و فقاهتی قم نفوذ عجیبی پیدا کرده و از طرفی هم با حاج آقا خرازی قم که رهبر معنوی و تشکیلاتی بسیاری از جریانهای انصار است روابط گسترده دارد. بسیاری معتقدند که او به عنوان همزه وصل بیت و حزب الله عمل می کند و رد پایش در بسیاری از پروژه های حزب الله دیده می شود. گفته می شود که رهبری نظام به او امید فراوان بسته است که تا ده سال دیگر که او پنجاه ساله می شود و موقعیت فقهی بالائی پیدا می کند جانشینی جوان و مقتدر برای خامنه ای باشد.
به زودی اطلاعات بیشتری در مورد مجتبی و روابطش با حزب الله تهران و قم در پشت پرده منعکس می شود
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
پولهایی که این دزد دزدیده:
) Abdollah Nategh Nouri
- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 2102120321ND: USD 123.9 Millions
- Deutsh bank (Hamburg/Germany) Acct.# 03223486: DM 64.1 Millions
دوشنبه 1 تیر 1388

sattia - ایران - همدانا
rahil123 - ایران - ایران
...های اون خارجی نشین های ما شرف دارن به تو بی ..

دوشنبه 1 تیر 1388

sanazash - ایران - تهران
به همه کسایی که می شناسین بگین هرچه زودتر پولاشون و از بانک های دولتی خارج کنند.
به همه بگین
دوشنبه 1 تیر 1388

micka001 - ایران - تهران
این موسوی بیچاره بیخود سنگ این ...زاده ولده رو به سینه میزد اینم باید به همراه رهبر ... زادش ببریمش به درک
دوشنبه 1 تیر 1388

tohfeh natanz - انگلستان - لندن
تو دیگه چی میگی دزد ...مال
دوشنبه 1 تیر 1388

totiyah64 - ایران - مشهد
پاچه خوار...
دوشنبه 1 تیر 1388

flora - المان - هامبور
این ها همه اشغالهائ مفت خور هستن فکر
منا فع خودشونن نه مردم.
دوشنبه 1 تیر 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
این مردیکه تا همین چند وقت پیش می خواست از احمدی نژاد بخاطر اتهاماتی که توی مناظره انتخاباتی بهش زده بود شکایت کنه ولی حالا مثل سگ داره التماس میکنه.
به آخوند جماعت نباید اعتماد کرد.
دوشنبه 1 تیر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
rahil123 - ایران - ایران
من خودم زندانی سیاسی ان زژیم جنایت کار بودم و باینکه یک تکنسین بودم اجازه کار بهم نمیداد هر جا کار میکردم بعد از چند ماه به دستور وزارت اطلاعات اخراج میشودم و خیلی ها مثل من یا برای سیاسی بودن یا مذهب دیگری داشتند مجبور به مهاجرت یا فرار شودند ما سرزمینمان را دوست ذاریم و حاضری برای ازادیش از دست دژخیم بجنکیم مرک بر جمهوری سیاه اسلامی مرک بر خامنه ای زنده باد ازادی زنده باد برابری
دوشنبه 1 تیر 1388

elham58 - انگلیس - نیوکاسل
یه خونه که نه. یه کاخ تو فرمانیه تهران داره.
دوشنبه 1 تیر 1388

azadi448 - ایرلند - دابلین
مرگ بر آخوند مفتخر
دوشنبه 1 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
مهم . مهم . مهم
از هر مشهدی که این پیغام رو میخونه خواهش می کنم به دوستان دیگه هم خبر بده :
فردا 3 شنبه , ساعت 5 تا 8 همه در پارک ملت به نشانه اعتراض جمع شوید. من در اعتراضات مشهد بوده ام به زنان و دختران کاری ندارند. لطفا نترسید فقط در پارک جمع شوید و لباس سیاه بر تن کنید.
دوشنبه 1 تیر 1388

niagara - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران خاک بر .. ...ت.باز تو زر زدی؟
دوشنبه 1 تیر 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
alirezagholami - ایران - تهران
درود به شرفت.همه ما با وجود اینکه در تبعید هستیم. ولی هیچوقت هویتمونو فراموش نکردیم. و صدای آزادیخواهی مردم رو به گوش دیگران میرسونیم. همین الان ایرانیهای خارج کشور در محل اقامتشون در حال راهپیمایی بر علیه این رزیم ضد بشر هستند و هیچ وقت مثل ایندفعه با هم متحد نبودند.
دوشنبه 1 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
rahil123 - ایران - ایران
پس جنابعالی غلط می کنی که به وب سایت ایرانیان ساکن انگلیس میای ...
دوشنبه 1 تیر 1388

asas1 - ایران - تهران
همه یا دارید با عینک سیاه سیاه نگاه می کنید یا عینک سفید سفید... بدبخت این وسط ایران که شده بازیچه دست شما...
دوشنبه 1 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
نیم رخ , فاتح , شیر محمدی و بقیه حقیران بسیجی مفلوک :
میبینیم که بالیسیدن خون تن جوانانمان که این روزها خیابانهای شهرهای ایران را گلگون کرده مست شده اید وشکمهایتان گویی از پاره استخوان تقدیمی ولایت وقیح سیر شده که اینگونه عربده میکشید؟
فکر کردید با کشتن وشکنجه های وحشیانه اتان ساکت میشویم؟؟میترسیم؟؟عقب مینشینیم؟؟
چیز تازه ای نیست سی سال است که پوزه هایتان از خون تن ما رنگین است ..این را بدان تهران وشهرستان امروز یکی شده وفریاد مرگ بر دیکتاتور ومرگ بر جمهوری جهل وجنایت سر داده است
اینبار را خیلی کور خواندید هم شما وهم دستور دهندگان ترسو یی که خفاش وار در تاریکی پنهان شده اند صدای فریاد رعد اسای جوانانمان لرزه مرگ برتنتان افکنده وسیاهی گور را نشانتان میدهد ..
این تازه اول ماجراست یکایک اخوندها این کفتاران لاشه خوار را از لانه حقیرشان بیرون میکشیم وبه همراه تو وهمپالگیهای خونخوارت به جهنم میفرستیم ..
این را به تو قول میدهیم فعلا به دنبال سوراخی برای پنهان کردن رهبرت با جسم وعقل ناقصش بگرد تا فردا ...اندکی صبر سحر نزدیک است
دوشنبه 1 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
rahil123 - ایران - ایران
برات متاسفم که اینگونه فکر می کنی...
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
اینم برای صاحبش دم تکون داد مرتیکه عوضی.
دوشنبه 1 تیر 1388

bardia.kaviani - سوییس - زوریخ
ای ... مال
دوشنبه 1 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
بی عقل ترسو با این کارش حمایتی اندک مردمش هم از دست داد
ا.ن جون بگیره خواهیم دید به حسابش خواهد رسید حق شه
خسر دنیا ولاخره شد
هم پیاز خوردو شلاقم میخوره
دوشنبه 1 تیر 1388

davoud21 - ولز - کاردیف
اخه پیری اخر عمری توبه کن هنوز هم که دستمالی
دوشنبه 1 تیر 1388

daghyanoos - فنلاند - هلسینکی
فقط همین یکی مونده بود از اب گلالود مملکت عزیزمون ماهی بگیره.
ای بیشرف بی همه چیز!
دوشنبه 1 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
من شرمم میشه که اینها دارن به زبون فارسی با هم صحبت می کنن . رهبر بهتره بجای مردم مواظب گربه نره باشه که روز جمعه به پای صحبتهاش نیومد و الان هم بدجوری داره زیرآبشو با آخوندهای قم میزنه که رهبری رو از صلاحیت بندازه . تا شاید جمهوری اسلامی رو به این شکل بتونه نجات بده . دنیا دار مکافاته و همینجا تقاص پس میدین
دوشنبه 1 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
کاخ شاه در برابر کاخ اینهابه منزله عمارت
کاخ سلطنتی مفهومشو در کاخهای اروپایی ها و پادشاهان عرب باید دید نه در عمارت سعد آباد .
واله شاه اصلا اینقدر نکشت که اینا کشتن
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
alirezagholami - ایران - تهران
خیلی ممنونن از فهمت از طرف کسی که این بیشرفها پاسپورت ایرانیش را باطل کردند. بامید روزی که بتونم با افتخار با اون پاسپورت باطل شده بدست ای این اخوندهایبیشرف با افتخار برگردم. دوسال پیش مادرم مرد و من نتوانستم برای بخاک سپاریش. ...توی قبر خمینی اشغال.
دوشنبه 1 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
rahil123 - ایران - ایران
... هویت شما عربزاده ها و رهبر قاتلتون
دوشنبه 1 تیر 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
واقعا که , تو مسلمانه خامنه ای هستی یا مسلمانه خدا ؟
مسلمان = تسلیم شده
دوشنبه 1 تیر 1388

roya_bahar - ایران - تهران
rahil123 - ایران - ایران بهترین جواب در حق توی کوته فکر جوابbabakohi بود.
دوشنبه 1 تیر 1388

rabinhod - استرالیا - سید نی
مردم بریدددست کثیف خامنه ای ببوسید. باشد که مردم بیدار شوند. برخیز محمد رضا پهلوی اگه مثل اینها بلد بودی چه طوری سلطنت حفظ کنی ما نیز بدتر از خاندانت اواره دنیا نمی شدیم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

gholam33 - انگلستان - دری
alirezagholami ایران تهران
از درک و فهمت بسیار ممنونم .
سه‌شنبه 2 تیر 1388

gholam33 - ایرلند شمالی - دری
immortal1977 هلند امرسفورت
قبلا همه جا بودنند و همیشه کامنت می دادند مدتی است که از خجالت پیدا شون نیست . ولی من نگران انتی اسلام و مسلمانان ایران شیراز هستم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

gholam33 - انگلستان - دری
rahil123 ایران ایران
چرا ما باید برای پاسپورت به انجا بیاییم مگر پاسپورت ایرانی بهترین پاس نبود .مگر ایرانیان در صفهای مخصوص نبودنند مگر جایگاه مان کم بود ارزش و اعتباری داشتیم .اگر توهینی میکنم به تو و امثال بیسوادانی مثل توست که ارزش و جایگاه ما را در دنیا گرفتند .خاک بر سر شما عرب پرستان که حتی عربستان که برای زیارت بت میروید شما را راه نمی دهند یا اگر هم می هند بعد در انجا بر سرتان میزنند و با شما انچنان برخورد می کنند .کجا رفت ان پاسپورتمان چرا الان پاسپورت ما را با دستمال کاغذی بر می دارنند.اگر پاس خارجی داریم باز هم ایرانی هستیم . ایرانی هستیم و خواهیم ماند .و افتخار میکنیم به ایرانی بودمان چرا که جوانان امروز در تهران و سراسر ایران ارزش و جایگاه ازدست رفته مان رادارند برمی گردانند . به کوری چشم شماها.ایران ازاد و ایرانی سر بلند
سه‌شنبه 2 تیر 1388

gholam33 - ایرلند شمالی - دری
منم بچه انزلی هستم. زمانی شمال ایران گیلان بود انزلی بود همان پهلوی خودمان .الان مازندران شده شمال همش بخاطر همین نوری بچ نور مازندران .این خ...ال دستمال بدست.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.