هواداران موسوی: عصر امروز با حمل شمع و روشن کردن چراغ خودروها سوگواری کنید

هواداران موسوی:

عصر امروز با حمل شمع و روشن کردن چراغ خودروها سوگواری کنید

رادیو فردا :  هواداران میر حسین موسوی از معترضین به نتایج انتخابات ایران خواسته اند برای ابراز همبستگی با خانواده های کشته شدگان در اعتراض های مسالمت آمیز روز های اخیر، امروز عصر، با خود شمع های آذین شده با روبان سبز حمل کنند و چراغ های خودروهایشان را روشن کنند.
تلویزیون دولتی ایران روز یکشنبه اعلام کرد که در اعتراض های روز شنبه در تهران ده نفر کشته و ۱۰۰ نفر زخمی شدند. رسانه های دولتی ایران بروز خشونت ها را به افرادی که آنها را «اغتشاش گر» می نامند، نسبت می دهند.
رسانه های بین المللی از قول منابعی در بیمارستان های تهران، شمار کشته شدگان روز شنبه را دستکم ۱۹ نفر اعلام کرده اند.

میرحسین موسوی در ششمین بیانیه خود روز یکشنبه خود را «هم سوگ مردم» خواند و از معترضین خواست تا با خویشتنداری به اعتراض های خود ادامه دهند. این بیانیه افزوده بود که " اجازه ندهید کسانی که برای ناامیدی و ارعاب شما می کوشند، خشمتان را برانگیزند."

rezian - امارات - شارجه
یاد شهدا گرامی باد.
دوشنبه 1 تیر 1388

joojoo20 - امریکا - سنفرانسیسکو
بچه ها دیشب خوابم نبرد. چهره مظلومش که داشت جون میداد از جلوی چشمهایم دور نمیشد. خواهر من هم اسمش نداست و در همین سن و سال بسر میبره. همش فکر میکنم اون ندای ما بود و البته که او ندای ما بود او ندای همه ماست. ندا تو دلاور دلاورانی.
دوستان بیاییم فراموش نکنیم که دلاوران دیگری هم بودند که فیلم شهادتشان را دیدیم. بگذارید آنها هم مثل ندای ما یاد شوند. همه آنها نداهای ما هستند.همه آنها دلاوران ما هستند.
دلم گرفته دلم بدجوری گرفته و فقط پیروزی میتونه بغضم را بشکونه.
دوشنبه 1 تیر 1388

pezhvak - ایران - تهران
*بسمه تعالی **انا لله و انا الیه راجعون *

*ملت شریف و عظیم القدر ایران*

*با کمال تأسف خبردار شدیم که ملت بزرگوار ایران در دفاع از حقوق قانونی خود در
تجمعاتی به دور از خشونت مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفته و به خاک و خون
کشیده شده است. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه و ابراز همدردی با آحاد داغدار
ملت، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی اعلام می کنم و باحمایت
قاطع خود از حرکتهای غیر خشونت بار ملت مسلمان برای دفاع از حقوق حقه خود در
چارچوب قانون متقن اساسی جمهوری اسلامی که جمهوریت را رکن اصلی نظام می داند، هرگونه اقدامی که منجر به ضرر غیر قابل جبران به جمهوریت نظام گردد را جایز نمی
دانم. هریک از برادران و خواهران دینی ما موظف است ملت را دردستیابی به حقوق
حقه خود یاری دهد. بر این اساس، هرگونه مقاومت در این راستا، به خصوص ضرب و شتم
و کشتار ملت را مصداق بارز مخالفت با اصول اساسی اسلام مبنی بر حاکمیت ملت بر
سرنوشت خود دانسته و حرام شرعی اعلام می کنم. *
*و السلام علی من التبع الهدی *
*حسینعلی منتظری *
*21 جمادی الثانی 1430
دوشنبه 1 تیر 1388

pezhvak - ایران - تهران
سراسری در ایران
این روزها شاهد ذبح عدالت در مسلخ مصلحت اندیشی بوده و هستیم.
آری این روزها شاهد ریخته شدن خون مردم حق طلب ایران در کوچه ها و خیابان ها هستیم. شاید بسیاری از مردم که از دیدن این صحنه ها احساس وظیفه میکنند نمی توانند با حضور در کوچه و خیابان فریاد دادخواهی سردهند. اما ما برآنیم تا وحدت و اکثریت خودمان را به حاکمانی که ظلم خود را در پوشش دین توجیه میکنند نشان دهیم.
بدین منظور ازهمه کارمندان و کارگران و شاغلان دولتی و غیردولتی، به غیر از مشاغل اورژانسی مانند کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی و آتش نشانی، تقاضا میشود که روز سه شنبه دوم تیر ماه از رفتن به سر کار امتناع کنند. هم چنین از همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تقاضا داریم که با تعطیل کردن دانشگاه در این روز با ما همراهی کنند. قصد ما این است تا با این روش مسالمت آمیز اعتراض خود را به وضع موجود اعلام نماییم.
لطفا این خبر را از طریق ایمیل یا تلفن یا حضوری، به نزدیکان خود در سراسر ایران اطلاع دهید.
والسلام علی من التبع الهدی
حامیان میرحسین موسوی
حامیان مهدی کروبی
دوشنبه 1 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
شمعها رو روشن کنید. به یاد خونه پاکه جوانها. به امید نابودیه قاتلین..
دوشنبه 1 تیر 1388

star1388 - انگلیس - لندن
ندا ..تون ججون 20 ساله دانشجوی اصفهانی . خیلی های دیگه که فیلماشون نیست و اون جووونی که جلوی بیمارستان دام پزشکی اون طوری کشته شد و فیلمی ازش نیست ...هو خیلی خیلی های دیگه ..همه و همه عزیزای ما بودن ...همه خواهر و برادر و دختر و پسر ما بودن ...خونشون و جونشون رو گداشتن برای حق به زور گرفته شدشون ...شهدای عزیزی که تا همیشه تو خاره هامون می مونن ... و از خدای خودم انتقام خون همه این ها رو می خوام که به نا حق رو زمین ریخته شد ... ... از خدا می خوام تا بیشتر از این این کافر های بی دین هم دینمونو به بازی نگرفتن و هم ججون ها مونو پر پر نکردن ..منجی خودشو بفرسه
دوشنبه 1 تیر 1388

مرد شنگول - ایران - مشهد
اسم ندا نباید خاموش بشه باید وبلاگ -سایت -اسم بچمون و اسم کوچه های شهرمون و هر چیزی که امکان داشته باشه را ندا بزاریم
دوشنبه 1 تیر 1388

qazxcvb - ایران - ارومیه
وای بر این ترکها!
به خاطر یک سوسک چه کارها که نکردین؟؟اما حالا...........
دوشنبه 1 تیر 1388

bistosekhordad - ایران - تهران
مسبب تمام جنایات ولایت مطلقه فقیه و قدرت مطلقه اوست که ماورای قانون عمل می کنه و با یک حکم حکومتی می تونه نظر قرون وسطاپی خودش رو به ملت تحمیل کنه . نمی گذاریم خون دختران و بسران این مرزو بوم بایمال بشه .همه متحد با هم تا باپپین کشیدن این دیکتاتوری قرون وسطاپی به بیش خواهیم رفت . مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 1 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
مرد شنگول
با حرفتون کاملا موافقم.
دوشنبه 1 تیر 1388

gigikhanoom - ایران - ایران
امروز در میدان هفت تیر دشمن منتظر ماست امروز قاتل ندا در هفت تیر منتظر ماست امروز نه با شمع با جانمان میجنگیم
دوشنبه 1 تیر 1388

bistosekhordad - ایران - تهران
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
تا که اسباب بزرگی همه آماده شود!
جبهه ی متحد ضد ولایت فقیه، تنها راه تداوم جنبش و نجات ایران است.این جبهه، ترکیب وسیعی است از تمامی نیروهایی که حضور ولایت فقیه را مانع اصلی تحولات و پیشرفت میهن ما ایران می دانند.اصلاح طلبان از سال 1376 باشکال مختلف سعی کرده اند در چارچوب ولایت فقیه تعییراتی را در جامعه ی ایران ایجاد کنند، بینشی که باعث شده است حدود 12 سال جامعه ی ما بدنبال هدفی واهی سرگردان و بی نتیجه گام بردارد.
سخنرانی خامنانه ی* خامنه ای در روز جمعه 29 خردادماه در تهران، به هواداران اصلاحات نیز نشان داد که اندیشه ی اصلاحات در چارچوب ولایت فقیه، همانند دایره ی مربع شکل، یک تصور بیمارگونه است. اکنون اصلاح طلبان باید برای جنبش مردمی توضیح دهند که در مقابل مواضع قلدر مآبانه ی و ارتجاعی ولی فقیه چه راه حل هایی را پیشنهاد می کنند! آقای موسوی و آقای کروبی باید به مردم بگویند که از فردا، در مقابل نیروهای کودتای نظامی به چه گونه باید واکنش نشان دهند؟ اسلوب های مقاومت چگونه است و چه باید کرد؟ بعداز سخنان روشن و تهدیدهای درشت خامنه ای، آیا رهبران" اصلاح طلب" باز به نوشتن نامه ها به ارگانهای ارتجاعی ولایت فقیه بسنده می کنند، یا بدنبال راهکارهای تازه و جدی اند؟ بعد از سخنان ولی فقیه، "جانشین امام زمان"، آیا اصلاح طلبان هنوز خود را اصلاح طلب می خوانند، یا برایشان اثبات شده است که واژه ی "اصلاح طلب" در چارچوب تنگ ولایت قرون وسطایی مقوله ی به مفهومی است؟
کوچکترین تردید و عدم تصمیم گیری به موقع می تواند برای جامعه ی ایران به فاجعه ای سترگ بدل گردد.
نتیجه گیری
آنچه اهمیت دارد اینست که جنبشی تنومند در میدان مبارزه شکل گرفته است که در مقابل آن تنها یک راه وجود دارد و آن پیشروی است و پیشروی. در نتیجه در ورای آنچه که این یا آن رهبر می اندیشد، باید اصلی ترین شعار را انتخاب و در حول آن مبارزه را سامان و سازمان داد. این شعار عبارتست از طرد یا سرنگونی رژیم ولایت فقیه، یعنی بر داشتن قاطعانه ی مانع اصلی در مقابل حرکت صلح طلبانه ی توده ها. این جبهه ایست ضروری که باید در بر گیرنده ی تمامی سازمانها ی سیاسی، سندیکاها، احزاب، کانون ها، نهادهای مختلف، و شخصیت های مستفلی و آزاده ای باشد، که با اندیشه ها و تجربه های سیاسی- صنفی متفاوت در یک نکته مشترکند، یعنی بر این اعتقادند که شعار اصلی و گره گشای جنبش در لحظه ی کنونی، طرد و یا سرنگونی ولایت فقیه است، و در این عرصه کوچکترین عقب نشینی، یا سازش نمی تواند مورد تایید نیروهای جنبش قرار گیرد.از دیدگاه نویسنده، در این لحظات حساس و خطرناک، چهره های سرشناس جنبش دموکراتیک ایران باید هشیارانه لحظات جنبش را پیگیری کنند و در صورت ضرورت، برای جلو گیری از اغتشاشات و بر خوردی خونین، برای دادن راهکارهای لازم و منطقی در سطح جنبش آماده باشند، و مطمئن باشند که اگر خواسته های بر حق توده ها را مطرح و پاسداری کنند، مردم ما برای رسیدن به ایرانی آزاد آماده ی هر نوع فداکاری و جان گدشتگی می باشند. نویسنده ی این سیاهه معتقد است، در صورتی که رهبران کنونی نتوانند در قامت رهبری جنبش کنونی جای گیرند، شخصیتی چون شیرین عبادی با همکاری و همفکری چهره هایی چون دکتر زرافشان، دکتر رییس دانا و محمد علی عمویی می توانند طرحی اولیه از یک رهبری جمعی در سطح جنبش را بوجود آورند و نیروهای "نومید از اصلاحات در چارچوب ولایت فقیه" و تمامی دیگر نیروهای دموکراتیک را در جبهه ای وسیع رهبری کنند، و به جنبش امید و نیرویی تازه بخشند.
دوشنبه 1 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
مرگ بر خامنه ای که اینهمه دختر و پسر جوون رو بخاک و خون کشید
یاد شهدای آزادی رو که تیر در قلب و حنجرشون فرو کردند رو امروز گرامی می داریم
دوشنبه 1 تیر 1388

panahande -norway - نروژ - برگن
pezhvak - ایران - تهران
جان مادرت دیگه تو این وضعیت پیغام اخوند جماعت را نرسون که گوش همه پر است.میر حسین ها وشیخ های مصلحت اندیش امروز همان حامیان دیکتاتور دیروز هستند.گور بابا همشون.
دوشنبه 1 تیر 1388

javaad - ایران - تهران
الملک یبقی بالکفر و لا یبقی بالظلم. حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم پایدار نمی ماند. {پدر خاک: امام علی (ع)}
آقای احمقی نژاد تو کی می خوای معنی این جمله رو بفهمی؟
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
این کارو در تمام دنیا انجام بدید.برای 24 ساعت شمع روشن پشت پنجرهاتون بذارید. بهتون قول میدم اگر همه ایرانی ها دوستان و اقوام غیر ایرانی این کار بکنن از فضا پیدا میشه.
دوشنبه 1 تیر 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
qazxcvb - ایران - ارومیه
من بارها کامنت گذاشتم و از بی تفاوتی آذریها و کردها در قبال ظلمی که الان به هم وطناشون میشه گله کردم . واقعا چطور میتونن اینقدر بیطرف و بی مسئولیت باشند. خصوصا آذریها که باید از موسوی حمایت کنن.
دوشنبه 1 تیر 1388

alirezagholami - ایران - تهران
bistosekhordad - ایران - تهران
با سلام
حرفهای شما خیلی سنجیده بود از شما کمال تشکر دارم
دوشنبه 1 تیر 1388

noosh!n - ایران - گوهردشت
زین پس کیهان به یاری رزم آوران نور بر می خیزد تا صاحبان باورهای پیش پذیرفته را برانند.
نیروی زمین باید تازه شود. باورهای تازه نیازمند فضاست. جسم و جان نیازمند نبردهای تازه است.
آینده بر در ما می کوبد و تمامی باورها جز باورهای پیش پذیرفته فرصت ظهور خواهد داشت.
آنچه مهم است می ماند. آنچه بی فایده است ناپدید می شود.
یاد و نام این شهیدان گرانقدر همواره در تاریخ باقی خواهد ماند.
دوشنبه 1 تیر 1388

adlin_2000 - ایتالیا - میلان
من اهل تبریزم.و حالا هم خیلی در تعجب هستم که چرا اذریها انجور بی سر و صدا نشستن
دوشنبه 1 تیر 1388

ناسیونالیست - ا - ت
qazxcvb - ایران - ارومیه
کاملا؛ باهات موافقم.وقتی اون کاریکاتور کذایی که عامل اصلیش همین احمقی و دارودستش بودن تا تحریریه اصلاح طلب روزنامه را بیرون کنن تو ی بپا کردنروزنامه ایران چاپ شد همین ترک ها چه آشوبی به پا کردن و تازه دولت نکبت گذار هم طرف اونا رو گرفت ولی حالا با این خیانت بزرگ به روی خودشون هم نمیارن
از قدیم میگن
خلایق هرچه لایق
دوشنبه 1 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
سپاه در این مدت مقابل مردم نایستاد و به خاطر رضایت خداوند خواست با حساسیت به این موضوع برسد
آنها بهتر از هر کسی خامنه ای و این دولت کذاب را شناخته بودند اما برای دوری از تفرقه و بهم ریختگی کشور ظاهرا آرام بودند در عین اینکه بر سر این لقمه چرب و نرم همه به نوعی منافع خود را داشتند و تنها سر مردم بی کلاه یود که انهم از نظر تمام سردمداران و صاحبان قدرت نکته قابل توجهی نبود نهم حق مردم فلسطین بود حالا چه از طریق کربلا و چه از طریق غزه
چه جوانمردانه و چه ناجوانمردانه چه روی اصول جنگی مانند چمران چه از طریق کشتار جمعی کودک و زن و پیر و جوان مانند سپاه مهدی
هدف هردو یکی بود و هدف هم وسیله را توجیه میکرد
خامنه ای و دولت کذاب متقلب فاسد در حال تسلط به همراه خشونت و انفجار و باج خواهی و رشوه بر دنیا بود و چه بهتر از این برای سپاه پاسداران
مهم نبود مردم چگونه می خواهند که با این حک.مت دجال سر کنند مهم این بود که این دولت کذاب و رهبرش ریش داشتند و زنانشان هم حجاب
موسیقی گوش نمی کردند و نماز هم ظاهرا می خواندند دیگر چه بیشتر از این می خواستند مردم ایران هم که مانند همیشه داخل آدم حساب نمی شدند مهم ده پانزده میلیونی بود که منافع آنها در این بود و خدای این عده
چه خدای خوبی بود چقدر او نیاز به عبادت این گروه داشت چقدر او بدبخت و عقده ای بود اگر که نماز این عده قضا میشد اون خدای بدبخت چه خاکی بر سر خود می ریخت این خدا جاه طلبی بود که تنها ستایش و حمد می خواست و بقیه مسایل مهم نبود مهم نبود که حق بندگانش از بین برود
مهم نبود که حق مردم به حاکمان برسد آنها نماز می خواندند آنها ریش و حجاب داشتند اما نماز مردم که قبول نبود چون پیشنمازشان لاف زن و اشتباهی و متقلب نبودند آنها بیخود میکردند که نماز فرادا بخوانند آنها
حجابشان کامل نبود و آرایش میکردند و جوانی پس باید مدام در سرشان کوفته میشد که مبادا این خدای شهوت حاش خراب شود و کار دست خود بدهد پس حق آنها این بود که روی زمین آنها را بکشانند و مورد ضرب و جرح قرار دهند دانشجویان هم که اصلا حق نداشتند که غیر از حرف ولی دروغین
متلب ماجراجو چیزی را بگویند آنها میمونهایی بودند که فقط باید ادای آن متقلبین را در می آوردند وگرنه مانند امید رضا میر صیافی می شدند
بیخود کرده خدا که گفته یک ساعت تفکر بهتر از سال ها عبادت است
آنها باید از ولی اشتباهی متقلب تبعییت کرده و اصلا گمان نکنند که از خود فکر و نظری دارند وگرنه باید باشکنجه در زندانها کشته شده و با به سیاهچال بروند و تنها کسانی که ریش دارند و نماز می خوانند و حجاب دارند پیش خدا اجر و فرب دارند دیگران بروند و سرشان را گذاشته و بمیرند
بیخود کرده خدا به آنها روزی می دهد که حتی به کسانی که ادرار گاو را
به سر و صورت خود می کشند به اسم خدا روزی می دهد و به یکباره با یک صیحه آنها را نمی کشد چون شما سربازان دلیر از هر قشر و گروهی هستید که خدا را ادب کنید هم پول دارید هم زور و هم اسلحه خدا هم نمی تواند جلو شما قد علم کند چنان از بالا به پایین می کشیدش که دیگر هوس تمرد نکند آن خدا دمده و از کار افتاده شده این خدای جدیدی که شما ساختید خدا ست آن خدا دیگر در مکتب خشونت و نفرت و جنگ شما جایی ندارد شما خدای مهربان و بخشنده را نمی خواهید آن خدا بدبخت است و نمی تواند خدایی کند و فساد را از بین ببرد این شما هستید که
می توانید مدیریت دنیا را بدست بگیرید و حکم صادر کنید
دوشنبه 1 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
و اما سخنی با کسانی که می خواهند راه انتقام را در پیش بکیرند و به این طریق از حق دفاع کنند لازم است با مد نظر گرفتن این مسایل راه خود را ادامه بدهند :
ما مردم حق جو و مسلمان یا آزادگانی که مصداق توصیه امام حسین اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید در عرض سی سال با تمام کم و کاستی های موجود برای دوری کشور از هرج و هرج و تفرقه و دورشدن از امنیت و به حرمت
انقلابی که تا به ثمر رسید و بعد از به ثمر رسیدنشن تاوان سنگینی داده بودیم و با علم به اینکه بیشترین ثمره ای که ما مردم بردیم تنها تاوان بود و بس باز هم نجابت و صبر کرده و روش مولای خود را در پیش گرفته و خانه نشینی پیشه کردیم اما زمانی که خلیفه وقت شروع به فساد کرد و بر این کار اصرار ورزید باز ابتدا به او هشدار داده و بر این کار اصرار ورزیدیم و تا جایی
پیش رفتیم که حتی تمام جنایات او را بخشیده و نادیده گرفتیم و خواستیم که ریش سفید خود را که به ننگ آلوده شده است به خون خود توسط مردم خشمگین نکند همانگونه که عثمان این هشدار را از مولا دریافت کرد اما او همچنان ادامه داد و راه توبه و بازگشت را در پیش نگرفت و همچنان بر قساوت و جنایت خود افزود که هردو را جهان شاهد بوده و هیچ حاشا و دروغی هم کارساز نیست چون دیگر دست آنها به روی دنیای آزاد و متمدن و منصف باز شده و مردم حق خواه و منصف کاملا به این موضوع پی برده اند
تا اینکه اتفاقی که نباید بیفتد افتاد و دست او و طرفدارانش مجددا به روی خونهایی آلوده شده و با تمام وجود دوباره از تقلب و دروغ طرفداری کرده
و علنا مردم را تهدید کرده که به کشتار آنها خواهد پرداخت
اما دیگر صبر حق تمام شد و فرمود دیگر آنها هدایت نخواهند شد چون بقدری در ظلم پافشاری و حق مردم راضایع کردند که حق رویش را از آنها برگرداند و حکم قطعی به مجازات آنها داد
اما باز این دونان همچنان راه قساوت را در پیش گرفته تا اسفل السافلین
اما کار حق هنوز تمام نشده بود او باید دست تمام قلب ها و حق خواهان دروغین را رو میکرد
اطلاعیه شما مبارزانی که قصد انتقام گیری را داشتید قبل از اینجا از جاهای دیگر منتشر شد که حقیر می خواستم با شدت به شماها اعتراض کرده و
بگویم که به هیچ عنوان دور و بر این مسئله نگشته و خشونت را شروع نکنید
اما امر حق به حقیر صبر بود و بنده مانند همیشه تابع او
اکنون که حق کار خود را کرد و محک خود را به حق خواهان دروغین زد و به آنها ثابت کرد که آنها حق خواه نیستند بلکه خود خواه هستند و هرگاه که این خود به خطر بیفتد آنها سریع به وسط میدان پریده و یقه چاک داده
اما آنجایی که حق به خطر می افتد اما خود و منافع خودشان تکان نمی خورد
با صبوری هر چه تمامتر سکوت کرده و اجازه می دهند که حق پایمال شود
حال محک حق چه بود و برای چه کسانی :
اینبار محک حق بر روی سپاهی زووم شد که خود را سپاه اسلام و ادامه دهنده راه حسین می دانست
سپاه در این مدت شلوغی راهش را تقریبا درست رفت (‌ غیر از کسانی که
طرفدار خامنه ای و دولت کنونی بودند )
آنها با دقت حق و باطل را زیر نظر گرفتند که نشان دهنده این است که برخلاف رهبر کذاب و دولت فاسد هنوز مسلمانی و انسانیت در آنها از بین نرفته است و اما اشکال کار آنها در کجا بود؟
ادامه دارد
دوشنبه 1 تیر 1388

zahra50 - دانماک - کپنهاگ
دیروز میدان مرکزی شهر کپنهاگ شاهد برگزاری مراسم یاد بود هموطنان شهیدمان بود .
میدان مزین بود به عکس شهیدان راه آزادی و جمعیتی داغدار که در ابتدا با سکوت و روشن کردن شمع و سپس با خواندن دسته جمعی یار دبستانی و دوباره میسازمت وطن و نیز سر دادن شعار در مراسم به یاران در خون خفته و خانواده هایشان ادای احترام کردند .
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
خبر قابل تامل
خبر قابل تامل
لطفا به همه اطلاع رسانی شود:
گفته می شود اهمال کاری و کش دادن موضوع از طرف شورای نگهبان بعد از اعتراضات بدلیل این است که نیروهای صددرصد قابل اعتماد رژیم به اندازه هر صندوق رای و به تعداد هر کاندیدا در مدت یک هفته گذشته ،کم وکاست یا اضافی آرا (نسبت به آن چیزی که اعلام کرده اند) را نوشته و جبران کنند( تعرفه و مهر هم که مال خودشان است)تا بعد با این سیاست که بازشماری صندوق ها را برای اعتماد سازی قبول می کنند، ضمن منت گذاشتن سر مردم، هواداران کاندیداها را این طور بفریبند تا آرام شوند به کلیه دوستان و همچنین سایت محترم توصیه می کنم ضمن اطلاع رسانی به موقع و پیشگیرانه در این مورد زودتر این خبر را به همه مردم رسانده تا از این توطپه کثیف جلوگیری گردد.
شاهد این مدعا با خبر شدن کاندیداها(آقای موسوی و کروبی) از این اقدام شوم و پافشاری بر ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات جدید در حضور ناظران بین المللی است.
دوشنبه 1 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
نیم رخ , فاتح , شیر محمدی و بقیه حقیران بسیجی مفلوک :
میبینیم که بالیسیدن خون تن جوانانمان که این روزها خیابانهای شهرهای ایران را گلگون کرده مست شده اید وشکمهایتان گویی از پاره استخوان تقدیمی ولایت وقیح سیر شده که اینگونه عربده میکشید؟
فکر کردید با کشتن وشکنجه های وحشیانه اتان ساکت میشویم؟؟میترسیم؟؟عقب مینشینیم؟؟
چیز تازه ای نیست سی سال است که پوزه هایتان از خون تن ما رنگین است ..این را بدان تهران وشهرستان امروز یکی شده وفریاد مرگ بر دیکتاتور ومرگ بر جمهوری جهل وجنایت سر داده است
اینبار را خیلی کور خواندید هم شما وهم دستور دهندگان ترسو یی که خفاش وار در تاریکی پنهان شده اند صدای فریاد رعد اسای جوانانمان لرزه مرگ برتنتان افکنده وسیاهی گور را نشانتان میدهد ..
این تازه اول ماجراست یکایک اخوندها این کفتاران لاشه خوار را از لانه حقیرشان بیرون میکشیم وبه همراه تو وهمپالگیهای خونخوارت به جهنم میفرستیم ..
این را به تو قول میدهیم فعلا به دنبال سوراخی برای پنهان کردن رهبرت با جسم وعقل ناقصش بگرد تا فردا ...اندکی صبر سحر نزدیک است
دوشنبه 1 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
یاد تمام عزیزانی که در این روزها از این دنیا رفتن گرامی باد. روحشان شاد...
و همین طور عزیزانی که الان در زندان به سر می برن و در حال بازجویی هستن. انشاله که زود آزاد بشن...
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
خبر قابل تامل
خبر قابل تامل
لطفا به همه اطلاع رسانی شود:
گفته می شود اهمال کاری و کش دادن موضوع از طرف شورای نگهبان بعد از اعتراضات بدلیل این است که نیروهای صددرصد قابل اعتماد رژیم به اندازه هر صندوق رای و به تعداد هر کاندیدا در مدت یک هفته گذشته ،کم وکاست یا اضافی آرا (نسبت به آن چیزی که اعلام کرده اند) را نوشته و جبران کنند( تعرفه و مهر هم که مال خودشان است)تا بعد با این سیاست که بازشماری صندوق ها را برای اعتماد سازی قبول می کنند، ضمن منت گذاشتن سر مردم، هواداران کاندیداها را این طور بفریبند تا آرام شوند به کلیه دوستان و همچنین سایت محترم توصیه می کنم ضمن اطلاع رسانی به موقع و پیشگیرانه در این مورد زودتر این خبر را به همه مردم رسانده تا از این توطپه کثیف جلوگیری گردد.
شاهد این مدعا با خبر شدن کاندیداها(آقای موسوی و کروبی) از این اقدام شوم و پافشاری بر ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات جدید در حضور ناظران بین المللی است.
دوشنبه 1 تیر 1388

hadirm - ایران - خوزستان
این شمعها کور سو امید های و اخرین روشنایهای امید افرادی و دشمنان مردم ایران که با سو استفاده از انسانهای خام و بی تدبیری مانند موسوی و امثال او و همچنین با استفاده از احساسات بعضی از رای دهندگان سعی در تشویش ازهان و بر هم ردن و اغتشاش دارند که با درایت مردم توطپه شان خنثی خواهد شد
دوشنبه 1 تیر 1388

parna53 - امریکا - سانفرانسیسکو
تقدیم به ندا
اثر اسماعیل آزادی
عروس خون
ندا آمد که سلطان صدا بود
خداوندا عدالت در کجا بود
گلوله با سفیرش سینه ای را
درید اما تقاصش با خدا بود
شهید جنبشی از جنس خرداد
جوانان وطن را این ندا بود
ندا دیگر صدایش بر نیامد
ولی چشمان بازش این صدا بود
وطن را می سپارم بر جوانان
که تن پوش سپیدم این ردا بود
به چشمانم نگه کن همره من
بدان خونم به جنبش چون شفا بود
مرا خاک وطن را لاله گشته
تفنگ در دست مرد بی خدا بود
به دستان به خون آغشته گشته
عروس خون و ظلمم این جفا بود
اگر خون سیاووش گشته جاری
ندا هم کشته این اشقیا بود
ندا هم چون سیاووش نام ایران
که نام دخترانم چون ندا بود

ندا جان شهادتت مبارک
دوشنبه 1 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهران
حیـــــــــله کثیف دیگری از صدا و سیمای جمهوری اسهالی ایران:
صدا و سیما این روزها فیلمهای سینمایی پر بیننده ای (مثل ارباب حلقه ها و ....)را پشت سر هم از شبکه های مختلف مثل 2 و3 و ... پخش می کند که بعضا تبلیغ فیلم شبکه2 را شبکه 3 حین پخش فیلم خودش می کند که بلا فاصله بعد از اتمام فیلم خودش شروع می شود(برخلاف روال عادی شبکه ها که هیچوقت تبلیغ یکدیگر را نمی کردند.) تا با این ترفند جوانان و نوجوانان را پای تلویزیون بنشانند تاکسی برای تظاهرات از خانه بیرون نیاید.
دوشنبه 1 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
کسانی که می خواهید مبارزه مسلحانه انجام دهید:
ما مردم هنوز هیچ گونه تصمیمی در این مورد نداریم و هنوز همه آماده باش هستند و هیچ گونه حمله ای در حال حاضر در دستور کار نیست تا زمانی که تنها راه بدانیم هم چنین ما تنها به نیروهای مبارز ایرانی تکیه می کنیم و از
هیچ کشوری مانند دولت تروریست پرور کذاب حکومت از تروریست لبنانی و
غیره استفاده نمی کنیم و مجاهدان که از مبارزان قدیمی بوده اند هنوز تا صدور فرمان حمله هیچ حمله ای صورت نمی دهند و این دولت کذاب متقلب
مانند همیشه که خود همه کار می کند این بارهم در حال تهمت زدن است
که گروه مجاهدین و غیره وارد کارزار شده اند و چون این دولت کذاب و متقلب را همه شناخته اند می دانند که تنها اراجیف است همانگونه که به
کشورها ی دیگر این انگ را زدند و دیگر هیچ کس برای اینها تره هم خورد نمی کنند
اکنون جنود الله که فرشتگان غیبی هستند مراقب مردمند و هیچ نیروی ظاهری از طرف ما مردم در حال حمله نیست و این تازمانیکه صریح اعلام حمله نکنیم ادامه دارد و هیچ حمله ای به ما مردم نسبت داده نمی شود و از طرف مانیست و هر کس که چنین حمله ای بکند یا از خود دولت است و یا گروههای تروریستی و به ما مربوط نیست همانگونه که به شعله کشیدن
سینما رکس کار ما مردم نبود و از اول هم کار این رهبر آزاده متقلب و دارو دسته تروریستش بود که راهشان تا حال در جریان است
و اما شما که اقدام به این عمل گرفته اید دوحال دارید یا می خواهید که این سرکوب را خنثی کنید و یا می خواهید مردم را دوباره به چنگ این دجالان به هوای بهم خوردن امنییت بیندازید
ثابت کردن این دو گونه است یا شما یا مایید و یا از این جریان سو ء استفاده
می کنید به نفع خود
صاحب این حرکت مردم هستند و در جهت احقاق حق قانونی خود نه انقلاب
ما تنها با این گروه دجال مشکل داریم و تا رسیدن به حقمان همچمان پیش می رویم ایران کشور جمهوری اسلامی خواهد ماند مردم هم از این نام ناراضی نیستند آنها از پایمال شدن حقشان ناراضی هستند بنابراین این قیام به شما تعلق ندارد که بخواهید از خود حکم صادر کنید و ما به مردم به صورت جدی می گوییم که خود را از شما دور نگه دارند و نماد رنگ یبز را برای دوری از هر گونه تفرقه و سود جویی افراد سود جو و ضد اسلام خنثی کنند و بدانند که کار این گروه سر خود است و هیچ پشتوانه مردمی ندارد خود می دانند و اعمالشان و اما اگر دل شما از این همه ظلم و جنایت گرفته است و طاقتتان طاق شده است باید بدانید که همه اینگونه اند اما اینقدر بزرگ شده و آموخته اند که تک روی نکرده و اوضاع را مغشوش نکنند شما حق ندارید که
از خود حکم صادر کنید و از اوضاع به نفع منافع و اهداف خود استفاده کنید
ما می دانیم که شما جز مجاهدین نیستید آنها مسلمانند و مبارز و می دانند که تنها آشتی اقشار با هم بهترین راه است مردم ایران آنها را به عنوان حاکمان جدید خود نمی پذیرند اما به عنوان شهروندی توانا و یاری مبارز پذیرا هستند بنا بر این شما حق ندارید از خودتان نظریه بدهید تمام حرکت بزرگ و باشکوه ما برای دور نشدن از هدفمان و خواستن حق برحقمان است و اجازه نمی دهیم که هیچ کس با رفتار خام و یا مغرضانه این حرکت مردمی و قانونی و بر حق را به سویی ببرد که خود می خواهد و این بار آخری ست که شما و امثال شما این گونه نظریه می دهید و ما مردم باید بدانیم کسی که این چیزها را می خواهد و خارج از خط مردم حرکت می کند به هیچ عنوان
مورد تایید ما نیست و هرگونه حرکتی تنها اعمالی ست مانند دولت تروریستی ضد ایرانی و نامسلمان ایران
دوشنبه 1 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
و اما محک شما می تواند به دو شکل باشد یا طرفداری از منافع خود یا طرفداری از حق و این را باید هر چه زودتر روشن کنید من آنچه شرط بلاغ است با تو خواهم گفت تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
در این مقطعی که شما این اعلامیه را صادر کردید می توان به دو شکل به آن نگاه کرد یا طرفتان حق طلبان است یا طرفداری از باطل
من آخرین حجت را با شما تمام می کنم و دسگر به شما کار ندارم همانگونه که خامنه ای و دولت فاسد و متقلب را کنار گذاشته و دیگر هم محال است که حتی نیم نگاهی به آن سو بیندازم البته به امر حق مهلت آنها دیگر تمام شد حال نوبت شماست هرچه زودتر تکلیف خود را معلوم کنید که کدام طرف هستید من بیشتر از این مجاز نیستم که به شما بگویم چون تقلب می شود و شما باید خود بلد باشید که چگونه امتحان را پس بدهید
ما در کارمان تقلب نیست به هیچ عنوان
ادامه در مورد کسانی که می خواهند مبارزه مسلحانه کنند در کامنت بعدی می نوبسم
دوشنبه 1 تیر 1388

arman_keyvan - کانادا - کالگری
چرا هواداران موسوی ?!
همه مردم ایران باید سوگوار باشند... ولی چه کنیم که جهل در کشورمان بیداد میکند...
دوشنبه 1 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
hadirm - ایران - خوزستان
اسم خوزستان رو به دهن کثیفت نیار بیسواد عوضی.خود کودنت هم نمیدونی چی میخوای بنویسی. رهبر جلادت بواسطه ی گوسفندهای جیره خواری مثل تو و امثال تو سینه ی جوونها رو هدف گرفته ولی مطمئن باش که همین جوونها نفستون رو میبرن.خائن برو به خودت یک ذره شک کن و نگو که خوزستانی ام چون اونها مردم شجاع و ازاده ای هستن.مرگ بر دیکتاتور و نوکرای جیره خوارش
دوشنبه 1 تیر 1388

باقلوا - ایران - شیراز
عجب ایده مسخره ای !
یه پیشنهادی بدین که کاملا ملموس و برای همه قابل فهم باشه .من که نمیدونستم امروز به چند نفر که چراغ ماشینشون روشن بود علامت دادم که حواستون نیست چراغ ماشین رو یادتون رفته خاموش کنین .دیگه خیلی بی معنی بود ! حالا شمع روشن کردن و روبان سبز رو اگه بگین باز یه چیزی !
چون همه عالم و آدم میفهمن منظورمون چیه .ولی ایده روشن کردن چراغها خیلی مسخره هست !
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
hadirm - ایران - خوزستان
یادت رفت بگی تقصیر امریکا و اروپا هست ...
دوشنبه 1 تیر 1388

SenSiz Sevda - ایران - تبریز
qazxcvb - ایران - ارومیه
دوست عزیز ارومیه ای ها که تظاهرات دادن و کشته دادن تبریزی هم که شدیدا کنترل می شه چون اگه تبریز بلند شه دیگه یقینا کار رژیم تمومه ولی دلیل بی تفاوتی جوان های تبریز متاسفانه آن کلیپ آقای خاتمی بود که عده ای احمقانه اونو جعلی می دونند(مثل اینکه احمدی نژاد 90 سیاسی رو جعلی می دونه) من حتی خیلی ها رو می دیدم که جهت چسبوندن پوستر آقای موسوی واسه ماشین یا فروشگاه از عکس هایی استفاده می کردند که عکس خاتمی در اون نباشه خاتمی یه ترسوی تمام عیاره اگه خاتمکی پشت میر حسین نبود میر حسین اینجوری از طرف ملتش تنها نمی موند(آذربایجان)
گرچه خودم کشته مرده ی موسوی هستم و پوسترشو تو یه قاب عکس زدم دیوار اتاقم و به خاطر اون با بسیجی های فامیل و یا محله شدید دعوام شده
یاشاسین موسوی
دوستان من خودم از بی غیرتی خودم حالم به هم می خوره
دوشنبه 1 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.