متن کامل صحبتهای احمدی نژاد در ملاقات بامصباح یزدی (بعد از انتخابات ) + فیلم

متن کامل صحبتهای احمدی نژاد در ملاقات بامصباح یزدی (بعد از انتخابات )

خدا را سپاس میگویم که امروز توفیق داده در قم عزیز و در آستانه ... حضرت معصومه(س)، خدمت حضرتعالی و عزیزان برسم و عرض ارادت بکنم. و همین طور از فرمایشات حضرتعالی و سایر دوستان استفاده بردم. مطالب را فرمودید. انقلاب اسلامی را نمیشه در یک زمان و مکان خاصی محدود کرد. و تلاشهای ما اگر برای خدا باشه و همراه با حرکت محوری جهان آفرینش باشه ماندگار خواهد بود و خدا هم بهش برکت میده و انشالله منجر به تحقق همه آمال و آرزوها خواهد شد.
مبارزه با فساد و اجرای عدالت حتما نشاط بخشه. اما نشاط حقیقی زمانی است که آن آرزوی اصلی برآورده بشه که همه ما باید در جهت آن آرزوی اصلی و اساسی تلاش بکنیم. به نظرم انقلاب راه خودشو داره پیدا میکنه و تحول جدیدی آغاز شد. یک کار سختی تمام شد، دوره سختی تمام شد و دوره سخت تری آغاز شد. من امیدوارم این دوره سخت تر بالاخره منجر بشه به همون چیزی که در انتظارش هستیم.
یک انرژی عظیمی در داخل و خارج از کشور الان به سرعت داره آزاد میشه و می خواد در خدمت پیشرفت انقلاب اسلامی قرار بگیره. این نیازمند مدیریت و نیازمند هدایت است. همه اون چیزهایی را که گفتیم و میخواستیم به نظرم فرصت تحققش داره فراهم میشه. این حرکت حتما نیازمند یک پشتوانه نظری قوی و پشتوانه اجرایی قوی است. بهترین جای این پشتیبانی هم در وحله اول به نظرم همین جاست که در قم هست و در بین عزیزانی که برای تحقق حکومت اسلامی زندگی میکنند، نفس میکشند، تحصیل می کنند، تهذیب میکنند و زندگیشونو وقف تحقق حکومت اسلامی کردند.
الان به نظرم شرایط فراهم هست، بنده هم استمداد می طلبم، هم در خدمتتون هستم به عنوان یک فردی که شاید خودش در این حرکت موضوعیت نداشت. اصل حرکت یک حرکت عظیمه، یک حرکتی است، همونطوری که شما فرمودید، خودش یک لطفه، یک عنایت ویژه است، یک ... است، و انشاالله سرآغاز یک تحول بزرگ در عالم هست. منتها، بالاخره باید به عنوان یک ...، یک وسیله بایستی بالاخره این وسط قرار گرفت و یک مسئولیت بر دوشش هست.
امداد می طلبم از همه ظرفیتهای فکری و اجراییمان را بیاریم پشت سر تحقق احکام اسلامی، عدالت اسلامی، و انشالله برپایی یک جامعه الگو و شاهد، در سرزمین عزیز ایران. به نظرم این شدنی است. اگر نبود مکلف
نمی شدیم به انجام این کار.
از اونجا بالاخره پیش بینی شده که یک سازماندهی بشه، در اینجا هم اگر حضرتعالی بزرگواری بفرمایید و دوستان، مجموعه ای مسئول بشوند برای دنبالگیری این قضیه، و استفاده از همه ظرفیتها. به موازاتش هم در دانشگاه همین کار در دست طراحی است. بریم به سمت عملیاتی شدن دیدگاههامون. ترویج فرهنگ اسلامی.
والبته عرض کنم حتما بهتر از من میدونید، اون جمله نورانی حضرت امام، یک حقیقت، یک واقعیت که امروز جهان تشنه فرهنگ ناب محمدی است ( صلوات حضار) نمونه اش را دیدیم در همین حادثه، دیدیم چقدر نذرها، نیازها، روزه ها، عبادتها، از جوانهایی که آدم انتظار نداره که با این حال و هوا. الان دنیا تشنۀ اینه. من صحنه هایی را می بینم که واقعا، اینو من در این چند روز که در تهران بودم و اون موقع مسافرت می رفتیم، جاهای دیگه هم همین طور بود، افرادی که شاید مردم کوته بین وقتی به ظاهر اونها نگاه کنند، فکر کنند که اینها دیگه هیچ نوری در وجودشون نیست. وقتی برخورد میشه می بینیم اینطور نیست، دلها عاشقه، و اگه خوب معرفی بکنیم، همه میان، همه یعنی قریب به اتفاق متن مردم میان. در متن مردم شیله پیله تقریبا نیست، و خیلی کمه. این اصحاب تحلیل و مدعیان بله، نور کمتر توشون پیدا میشه. اگر هم بتابه، نه جاذبند و نه منعکس کنندۀ نور. اما متن مردم واقعا عاشقند. خدمت یکی از علمای بزرگ تهران که می شناسید، سال گذشته یک بحثی راه افتاد در تهران، برخورد با این جوونهایی که توی خیابونها هستند، ملاقاتی با ایشون داشتم می خواستم یک اقدامی را انجام بدم، مشورتی کردم گفتم نظر شما چیست؟ گفتند نظر خودت چیست؟ من گفتم والله کار غلطی است، ما اصلا چیزی ندادیم به این جوونها. اینها نفس پاکی بهشون نخورده است. کجا خورده؟ خیلیهاشون که در خانواده ای که خب این حرفها نبوده، تو مدرسه هم اومدن، خیابون، در رسانه ها، چیزی نخورده به این که بگیره مطلب را. و هر جا که یک نفس پاکی رسیده به متن مردم، حالا توی جمهوری اسلامی بالاخره مرم تربیت شده اهل بیت علیهم السلام هستند, عکس العملها مثبت بوده و سریع آمدند و اجابت کردند. ... مردم میخواد الان اون فرهنگ ناب را. به نظرم وقت ترویجش هست. بسیار گسترده تر از گذشته. بنده هم در خدمتتون هستم. انشالله سازماندهی انجام بشه و از همه ظرفیت استفاده بکنیم. من عرض می کنم خدمتتون که وقتمون کمه، وقت کمه.
من یک تلقی داشتم از اون حرکت اصلی جهان آفرینش، دو سه جا را دیدم اتفاق افتاد، یعنی این تلقی دیدم درسته. با یکی از بزرگان هم مطرح کردم تایید فرمودند. آخه معمولا اونهایی که ظاهربین هستند برای تحقق یک اتفاقی در بیرون میگن همه مقدمات باید به این شکل، به این شکل باید فراهم بشه. خاطرتون هست بعد از پیروزی انقلاب بعضیها می گفتند انقلاب زود پیروز شد. ما هنوز سازماندهی نداشتیم، تربیت نیرو نداشتیم، هنوز برنامه نداشتیم. خوب اینا ماله کارهایی است که آدمها بخواهند متکی به خودشون انجام بدهند. اما حرکتهایی که متکی به اراده الهی و لطف الهی است، معادلاتش اینها نیست. همچین که بشر به آستانه اون ظرفیت برسه، که بتواند یک باری را تحمل کنه، حرکتی را شکل بده، این میاد. انقلاب ما هم همین طور شد. امام فرمودند ملتی که انقلاب کرد خودش میتونه حفظ کنه. ... که اون ظرفیته بالاخره پیدا شده. و زودتر از اون چیزی که ما فکر می کنیم تحولات جلو خواهد رفت. ظرفیتش هست که خداوند ... دادند. من در خدمتتون هستم. امیدوارم که همونطوری که این مقدمات با لطف و عنایت الهی همراه بود، انشالله بقیه اش هم با سرعت بیشتر، گستردگی بیشتر، با امید و معنویت بیشتر ادامه پیدا بکنه.
من به سهم خودم می خواستم یک تشکر هم بکنم، البته به عنوان یک فرد مسلمان ایرانی که خودش داره بهره می بره از این موج معنویتی که در کشور ما راه افتاده. باز هم تشکر بکنم از حضرتعالی که با درایت و بزرگواری این صحنه را وارد شدید و مدیریت کردید. و از همه عزیزان. یاران حضرتعالی، فضلا و طلاب، عزیزانی که برای خدا، برای تحقق اون حرکت عظیم حقیقی وارد شدند و تلاش کردند و زحمات فراوانی کشیدند. در قم و جاهای دیگر من شنیدم که عزیزان قرض کردند، با اینکه من می دونم شرایط عزیزان را، در قم و جاهای دیگه قرض کردند و هزینه کردند و از زندگیشون گذاشتند. بعضیها سختیهای دیگری را تحمل کردند. خانومهایی که اون اندک زیورآلاتشون را دادند. من از همه به سهم خودم تشکر می کنم. انشالله تشکر اصلی با خداوند متعال هست.
امروز روزی است که به نظرم جزو شادترین روزهای مومنین و به خصوص رهبر عزیزمون هست. انشالله کاری بکنیم که شادی ایشون و شادی مومنین استمرار پیدا بکنه و نهادینه بشود. عذر میخواهم ازتون و همین مقدار از دست ما بر میامد.
السلام علیکم و رحمت الله

(لازم به ذکر است که فیلم مستند این صحبت در لینکهای  زیر قابل مشاهده است

                 

                 

aashkan - ایران - تهران
یه عدالتی بهت نشون بدیم حروم زاده.ندا کش بی پدر.تورو باید با زن و بچهات یه جا کشت
دوشنبه 1 تیر 1388

kaveieahangar - کانادا - تورونتو
چه بخواهی چه نخواهی شما ای آقای محمود احمدی نژاد در نزد ایرانیان ٬ منفورترینشان شدی . ای کاش بدنت رو چون زنی هرزه به مردان سر گذر میفروختی ولی روحت را به شیطان نه .
دوشنبه 1 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
پاراگراف آخر:
امروز روزی است که به نظرم جزو شادترین روزهای مومنین و به خصوص رهبر عزیزمون هست.***
خاک بر سرتون که با پرپرشدن جوانها و کتک زدن ملت شادی رو لمس می کنید.کثافتها انشاله روزی بشه که کاسه کوزه تون رو جمع کنید برید.
فکر کنم این احمقی نژاد تو بچگی بهش به قول روانشناس ها ت ج ا و ز شده بوده که اینقدر عقده ای تشریف داره.ننگ بر تو باد ای احمق. و ننگ بر او که بالاتر از توست از نظر قدرت و دوتایی دارید ملت رو بدبخت می کنید.
دوشنبه 1 تیر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
ملت مبارز و ازاده ایران این فیلم به خوبی نشان میدهد که این کشتار و جنایت از کجا دستور می گیرد نگذارید این تمساح یزدی و عوامل جنایت کارش پیروز شود مرک بر جمهوری سیاه و مرتجع اسلامی مرک بر تمساح یزدی مرک بر خامنه ای بیمار روانی زنده باد ازادی زنده باد برابری
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
امین
دوشنبه 1 تیر 1388

septa - فیلیپین - مانیلا
موج معنویت بخوره تووو سرت .بوزینههه
دوشنبه 1 تیر 1388

dragon - ایالات متحده - شیکاگو

جل الخالق ... فرمایشتات فرمودندی! مرتیکه مالیخولیا یی
دوشنبه 1 تیر 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
مرگ بر میمون درختی احمدی نژاد و خامنه ای چلاق
دوشنبه 1 تیر 1388

_Persia_ - انگلستان - لندن
دیروز (شنبه) در تهران اتفاقات عجیبی افتاد و این مورد شاید یکی از دهشتناکترین موارد باشد. اکثر پرسنل عادی نیروی انتظامی همکاری خوبی با مردم داشتند و به تعدادی از افراد بازداشت شده در حالی که دستهایشان بسته بود اجازه دادند فراری شوند.نیروهای لباس شخصی و پاسداران ضد شورش افراد دستگیر شده را شدیداً کتک زده، تحویل نیروی انتظامی میدادند تا با ماشین های ویژه آنها را به بازداشتگاه ببرند. یکی از افراد بازداشت شده (جوانی حدوداً 20 ساله) پس از فرار به سمت دانشکده دامپزشکی رفت که اساتید و پرسنل آن شلنگ آبی را بیرون انداخته بودند تا تظاهرکنندگان آب بخورند. این جوان قبل از اینکه به آب برسد توسط نیروهای لباس شخصی به دام افتاد و یکی از آنها او را به زمین انداخته، شاهرگ گردنش را با قمه برید که منجر به مرگ وی شد. صدای شیون و ناله از اساتید و کارمندان دانشگاه به پا خواست. از سازمانهای حقوق بشر بخواهید به دانشکده دامپزشکی بروند و از همه پرسنل و اساتید بپرسند چرا که حدوداً 30 نفر از آنها مستقیماً از پشت نرده های دانشکده شاهد ماجرا بودند
------------------
من کمتر از پنجاه متر با آنجا فاصله داشتم . از اول انقلاب پوشک بچه خریده بودم و دوتا نون بربری که یعنی دارم میرم خونه . یک آقا و خانم گریه کنان آمدند و خبر را برای چند نفری که گوشه بانک نشسته بودند گفتند . من فوری رفتم جلو و دیدم دارند جنازه پسرک را میبرند کنار . یک شلنگ آب تقریباً ضخیم سیاه رنگ از نرده های دانشکده دامپزشکی بیرون بود و چند نفر پشت نرده ها جمع بودند . اصلاً نشد که عکس یا فیلم بگیرم . تکرار میکنم که خبر کاملاً درسته من به چشم دیدم صحنه را ...
-------------
این خبر کاملاً درسته . دیروز من دقیقاً همانموقع آنجا بودم . صدها لنگه کفش در پیاده رو و مردمی که جیغ میکشیدند که "گردن جوانی را بریدند" . اول باور نکردم . بعد نزدیکتر شدم و خودم دیدم . بدلیل حمله لباس شخصی ها از محل دور شدم. ( این از طرف یکی از دوستانم هست )
دوشنبه 1 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
سختترین دوره زندگیت بیچاره.همین لحظه هاست که داری میبینی چگونه از ترست رفتی دست به دامن یه مشت از خودت بدتر برای توجیه حماقتهای خودت واون علی گدا.اتفاقا من به عنوان یه ایرانی برات همیشه ارزوی مرگ تدریجی میکردم چون کثافت هایی مثل تو باید روزی هزار بار بمیرن.
دوشنبه 1 تیر 1388

kiyan_jp - ژاپن - توکیو
با درود به همه ایرانیها
از دوستانی که در ژاپن هستند خواهش میکنیم برای داشتن ارتباط جهت همیاری با هم وطنان عزیزمان با ما در ارتباط باشند تا بتونیم اقداماتی در جهت همفکری داشته باشیم.حتما برامون پیغام بدید
دوشنبه 1 تیر 1388

antidiktatur - ایران - تهران
محمود آشغالی نژاد .. عنتری نژاد .. احمقی نژاد .. تقلب نژاد .. مرتیکه چو..وم بابو .. خدا موقع تولد تو و اون اوستای علیل و شل و پلت ظاهرا خوابش برده بود ....
دوشنبه 1 تیر 1388

valid - ایران - بم
آقای عنتر در بیانیه ای همه صحبتهای فوق رو انکار کردند و گفتند به شایعات توجه نشه. ک ... ن...ت.
دوشنبه 1 تیر 1388

bani_black - امریکا - کالیفرنیا
مرگ بر تو ای بسیجی بوگندوی شیپیشو
دوشنبه 1 تیر 1388

bani_black - امریکا - کالیفرنیا
مرگ بر تو ای بسیجی بوگندوی شیپیشو
دوشنبه 1 تیر 1388

S^YEH - کانادا - تورنتو
توف به اون ذات خودتو زنو توله ساگات حیوون کثیف امیدوارم اون دنیا تا مغز اسخونت پودر خاکستر شه اشغال
دوشنبه 1 تیر 1388

janam fadaye iran - انگلستان - منچستر
میگم بچه ها خوب نگاه کنید ببینید هاله ماله ای. چیزی نمی بینید؟جا...ش هیکلش هاله است. کل جهنم رو میتونه با هاله اش روشن کنه ...ادر ج...ه حروم ز..ه. به خدا وقتی می بینمش اعصابم می ریزه به هم .تمام این اتیش ها ازگور این لجن بلند میشه.
دوشنبه 1 تیر 1388

ARIA_JP - ژاپن - توکیو
تف به ذات کثیف تو دروغگو ادمی مثل این جانور ندیده بودم .ایا کسی تا العا دیده بوده ؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 1 تیر 1388

bani007 - ایران - تهران
این فیلم برای چهار سال قبل است و ارتباطی با قضایای اخیر ندارد نشانه اش هم این است که الان موی صورت احمدی نژاد خیلی سفیدتر است بعضی از دوستان بدون اینکه دقت کنند نظر می دهند.
دوشنبه 1 تیر 1388

sasanjoker - ایران - تهران
10 میلیون 20 میلیون رای ندادیم به میمون
دوشنبه 1 تیر 1388

سلمک - ایران - تهران
کثافت هرزه انشالله خبر تو و اون مصباحو بیارن چند شب یزن و برقص داشته باشیم
دوشنبه 1 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - ایران
زیاد جوش نزن.تو و رهبر چلاقت و اون آخوندای بی پدر مادر دیگه رو باید از دم آویزون کرد.زیاد زر می زنی عزیزم.تمساح یزدی رو باید زنده زنده سوزوند.خیلی از این پست فطرت بدم میاد.
دوشنبه 1 تیر 1388

chindoo - کانادا - ونکور
این اقایان را ملت بزودی به ارزوی شهادتشان میرساند
دوشنبه 1 تیر 1388

last day - ایران - اصفهان
به فرمایش آقای دکتر دقت فرمودید؟؟ ((: یک کار سختی تمام شد دوره ی سخت تری آغاز شد. من امیدوارم این دوره ی سخت تر بالاخره منجر بشه به همون چیزی که همه در انتظارش هستیم)) فرمایش ایشون به معنی تلاش برای ایجاد دورانی سخت و پر از ظلم و جور در جامعه جهت به پایان رسیدن انتظار منتظران و ظهور امام زمان می باشد.
دوشنبه 1 تیر 1388

ruhollah - سوئد - استکهلم
باز این بچه میمون به مردم توهین کرد .
باز یک مشت اخود جیره گیر به او و شمشیر زن یک دست بله قربان گفتند.
اگر انها از کشته شدن مردم شادی نکنند پس چه فرقی بین انسان و حیوان
است ... خوشی کن تو هم حالا ای جوجه میمون که زمان تو هم فرا خواهد رسید.... اینرو تاریخ ثابت کرده.. (خون بر شمشیر پیروز است).
دوشنبه 1 تیر 1388

minoota - -
و وعده پروردگا یکتا این است :
جاالحق زهق الباطل ان الباطل و کان زهوقا
دوشنبه 1 تیر 1388

kasra2007 - ایران - قم
چقدر قشنگ نون بهم دیگه قرض میدهند اگر دوتا حرامزاده از هم حمایت نکنند میخواهندچه کسی ازشان حمایت کند از قدیم گفته اند سگ زرد برادر شغال
دوشنبه 1 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
1-June 21, 2009 Tehran
https://www.youtube.com/watch?v=HZ_oWNEGhZE

2-Iran after election 2009 ( June 21 ) ( In tehran )
https://www.youtube.com/watch?v=KrI_1pIRru8

3-protest in itanagainst the islamic regime تظاهرات علیه حکومت اسلامی
https://www.youtube.com/watch?v=MH6IE_YDwrE

4-protest in iran against the islamic regime تظاهرات علیه حکومت اسلامی
https://www.youtube.com/watch?v=UhF2FpmZ0wM

5-iranian protesters rushing the police کتک زدن پلیس توسط مردم
https://www.youtube.com/watch?v=-bB-gNx1UGQ

6-protest in iran against the islamic regime تظاهرات علیه حکومت اسلامی
https://www.youtube.com/watch?v=YCb9dOHThqE

7-police in iran beating protesters in there house کتک زدن تظاهر کنندگان
https://www.youtube.com/watch?v=5Z6HYDmWEuw

8-portesters runing awy from the police in iran فرر مردم از دست پلیس
https://www.youtube.com/watch?v=T2xvGSCS4ZU

9-protest in iran درگیری بین مردم و پلیس
https://www.youtube.com/watch?v=IC7Be-4IQu0
دوشنبه 1 تیر 1388

abdi1 - ایران - تهران
پیوند مهدویت وحجتیه مبارک.این آش شله قلمکار پدر ملت را در خواهد آورد بهوش باشید.
دوشنبه 1 تیر 1388

hemayat - انگلستان - لندن
خاک بر سر تو و مو منئنی که کشتن مردم روز شاد بودنشون هست.
دوشنبه 1 تیر 1388

hanah - انگلستان - لیدز
مرتیکه روانی.مالیخولیایی داره کثافت چاخان.
دوشنبه 1 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
last day - ایران - اصفهان برو به جهنم باان اقای دکی جونت اح..ق هنوز هم این ا..غ و ان ....مزاده راانسان و یا رهبر می دانی . من ..دم به اون فرمایش دکتر و و علی چولاغ نادان احمق بینم این امام زمان از ته کدوم چاه یا خ... بیرون میاد یاوه گوئی تاکی ا..ق خرافاتی مردوم را میکشند که یک تازی عرب از 1057ساله بیش بخاطر دزدی ته چاهی پنهان شد و دوستانش هم دیگراو را از چاه نجات ندادن .و تمام چرند نگو
دوشنبه 1 تیر 1388

star1388 - یو کی - لندن
هر چی دلت می خواد بگو ...خدای جای حق نشسته ..خون همه این جوون ها چنان به زمینت بزنه و چنان به ذلت بمیری که مرگ یزید رو ارزو کنی
دوشنبه 1 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
مرگت نزدیکه حرومزاده
دوشنبه 1 تیر 1388

aarnoosh - المان - رور
خون آشام فاسق
من خودم به نیابت از امام زمون گر..ت رو می برم
دوشنبه 1 تیر 1388

sma2009 - المان - المان
انروز را به خواب بینی مردک ! مگر از روی 30 میلیون ایرانی رد بشی که کار تو بز تیست.
دوشنبه 1 تیر 1388

موتی - . - .
جناب احمدی تژاد
همانطور که خودتان گفتید ملت ما ملت بزرگی است. به فضل الهی مردم دلیر ایران بزودی به شما اجنبی ها نشان خواهند داد کهبه قیمت ملیون ها تومان بدنبال یک سوراخ موش بگردید ولی دیدید که صدام را چگونه از سوراخ موشش بیرون آوردند و به دار مکافات آویختند.
دوشنبه 1 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
از مصباح حرامزاده تر مگه بیاد.
دوشنبه 1 تیر 1388

toghi - نیوزلند - aukland
رهبری تصمیم گرفتند حکومت
اسلامی را جایگزین جمهوری اسلامی کنند این پیام را این بی اصل و نژاد برای یزدی برده بود. ملت غیور ایران اگاه باشید اینان میخواهند با حذف مردم حکومت و ولایت پدر و پسری را انجام دهند. این را یکی خود حوضه قم این را میگفت.
دوشنبه 1 تیر 1388

ایرانی واقعی - .. - ..
ادم کش اشغال -
ندا رو تو کشی .ندا جان خواهر نازم یا میمیرم یا انچه که تو برایش جان دادی و شهید شدی را بدست می اورم .قسم به اسم ازادی به لحظه ای که جان دادی
مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 1 تیر 1388

pardis_pardis - انگلیس - لندن
janam fadaye iran - انگلستان - منچستر
میدونی چیه
من هاله ای دیدم٬ هاله ای زرد و قهوای رنگ بود که دور شلوار محمود گدا و خامنه ای چلاق بود.
دوشنبه 1 تیر 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
لطفا فیلم عروسیه علی گدارو بذارین
دوشنبه 1 تیر 1388

mazeyar - امارات - دوبی
متن آورده شده نشان داد که طرف جعل کردن بلد نیست چون ادبیات آقای احمدی نژاد چاله میدونی این جوری بلد نیست حرف بزنه هرجعلی را در سایتتان نزنید چون طرفداراتانو از دست می دهید ضمنآ من طرفدار احمدی نزاد نیستم.
دوشنبه 1 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
بخدا خون ندا خیرت میگره خائن کثیف
دوشنبه 1 تیر 1388

sidni - انگلستان - لیدز
جانی روانی ـمردم ایران به زودی تکلیف تو روانی و خامنه ای ادمکش را خواهند رسید
دوشنبه 1 تیر 1388

masoud326 - دانمارک - کپنهاگ
یه بابایی مرد و رفت اون دنیا دید یک نفر نشسته و نورانی است، جلو رفت و به اون گفت خوش به حالت تو بهشتی هستی‌ و داری میری بهشت،گفت اگر من بهشتی بودم چوب نیمه سوز به گو....نمیکردن. حالا شاید این بابا راست میگه که نورانی شده و همه هاله نورش را دیدن.
دوشنبه 1 تیر 1388

basijy_rahbar - ایران - تهران
دوستان مواظب سایتها باشید.اشغالهای رژیم دارن چرت وپرت مینویسن تجمها را یکی یکی بهم برسونیم.سایتها قابل اطمینان نیستند سقوط رژیم نزدیک است
دوشنبه 1 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
کثافت نوکر رفتی روسیه از اربابت دستور گرفتی برگشتی و به دیگران دیکته می کنی.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
مهم مهم مهم مهم......روزنامه گاردین توسط دانشگاه( سنت اندروز)ثابت کرن که رای گیری تقلب بوده.تمام اخبار بی بی سی امروز این بوده که دانشجو های شیر ایرانی در دانشگاه سنت اندروز ثابت کردن که تقلب بوده و جالب تر اینجاست که رژیم کثیف اخوندی هم قبول کرده که تقلب شده ولی میگن اونقدر نبوده که ما بخواهیم نتایج رو عوض کنیم. ها ها ها ها ها ها ها نـــــنـــــــگ بــــــــــر شــــــــــمـــــــا فــــــــاســـــــدان تـــــــاریــــــــــخ.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rabinhod - استرالیا - سید نی
مردم بریدددست کثیف خامنه ای ببوسید. باشد که مردم بیدار شوند. برخیز محمد رضا پهلوی اگه مثل اینها بلد بودی چه طوری سلطنت حفظ کنی ما نیز بدتر از خاندانت اواره دنیا نمی شدیم
سه‌شنبه 2 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
باور کردنی نیست که موجودی اینقدر تنفر برانگیز باشه.اینقدر حرامزاه و خار. این باید چه جورزندگی ای در دوران بچگیش دیده باشه که اینجوری بار اومده. واقعا باورکردنی نیست.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

treepach - آرژانتین - بوینس آیرس
این محمود چاخان عجب رویی داره نمی دونم اسکیزوفرنی داره یا واقعا ما رو اسکل گیر اورده. اینا که اینقدر آرزوی شهادت دارن 200 سال عمر می کنند البته محمود حیفه عجایب هزاره سوم رو باید بزارن تو قفس حیوانات وحشی ملت از دور ببینند. ازت متنفرم جرثومه کثافت.
سه‌شنبه 2 تیر 1388

palos - فلیبین - مانیل
سگ کثیف موقع ..ه خوردنت سرا امد قاتل ایرانی. ادمکش را از سگهای لبنان و عراق وارد میکنی. زنده باد ایران
سه‌شنبه 2 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور حکومت اسلامی ایران احتراما باستحضار میرساند که شما و جناب آیت الله مصباح یزدی و ایت الله جنتی و حضرت آیت الله سید علی خامنه ای ولایت مطلقه فیقه مسلیمن جهان و آیت الله محمد یزدی . همتون ..خوردین و تمام ملت ایران مخصوصا این جوانان که امروزه شما آنها را اراذل و اوباش می نامید به روح جد و آباد شما ر... .
همتون ...زاده هستین تو رو خدا یکی اینو به گوش این آشغالها برسونه
آهای لباس شخصی های ...زاده ( بقول آقای فولاد وند ) ....
سه‌شنبه 2 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
م...رت و می..یم پفیوز دزد قاتل. ندا را تو و ارباب ...نیت خامنه ای کشتید از کدوم عدالت دی..س حرف میزنی ؟بی پدر ح..اده مرگ بر تو و ارباب لجن خوارت خامنه ای ..نی
سه‌شنبه 2 تیر 1388

Meymoon - ایران - ایران
این میمون هم بازیچه دست اون افلیجه
چهار‌شنبه 3 تیر 1388

milad-madonina - یونان - اتن
لعنت به تو
پنج‌شنبه 4 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.