مقابله مردم و موتور سواران - ویدیو

مقابله مردم و موتور سواران

zorro.ir - ایران - تهران
شهرهای دیگه چرا بلند نمیشن ایران فقط تهران که نیست ازادی برای هر ایرانیه از دخترهای تهران کمترید ؟ بلند بشید بسم الله پهلوان کردستان ساکتی چرا . غیرت ترکها کجاست از جنوبیها چه خبر منتظر دستور رئیس علی تنگستونید.خیلی وقته دستور جنگ با ظلم صادر شده خواب نمونی...
دوشنبه 1 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
ای دستتون درد نکنه در راه ندا باید این کثافتها را به تیر چراغ برقها اویزون کرد و بعد به طلافی همه زنها و مردهایی که سنگسار کردن اینقدر با سنگ بزنیمشون که بفهمن سی سال با ملت ما چه کردن.
دوشنبه 1 تیر 1388

armin2006 - بلژیک - بروکسل
دوستان برای مبارزه بااین اشغالها باید خودتان را به وسایل دفاعی مجهز کنید. برای مقابله با موتورسوارها میتوانید روغن ببرید و توی خیابون برزید که لیز بشه و بع با چوب و چماغ به جونشان بیافتید.
موفق باشید.
دوشنبه 1 تیر 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
مردمی که هنوز توی خونهاتون نشتید. برزید بیرون دارن ایران رو میکنند کره شمالی. دیگه زمانی نمونده.
دوشنبه 1 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
با مردم خودشون با مسالمت کنار نیان و از قدرت نرن کنار خلاصه عاقبت صدام در انتظارشون خواهد بود خصوصا که اجماع جهانی علیه شون با این کاراشون شکل خواهد گرفت
دوشنبه 1 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
متأسفانه توی این 30 سال چون هیچ حرکت مدنی صورت نگرفته یا اگر هم بوده خیلی ضعیف بوره و به سرعت سرکوب شده، الان چه بخواهیم چه نخواهیم با حکومتی قسی‌القلب طرف هستیم که پایه‌هاش خیلی محکم شده و در نتیجه برای ضربه زدن به اون باید هزینه زیادی پرداخت کنیم. این‌که چند نفر از ما توی خیابون کشته بدیم اونها رو ضعیف نمی‌کنه.
ولی از طرف دیگه خوشبختانه موضع احمدی نژاد و نظام از دید جهانی ضعیف شده چون همه دنیا به دلیل تبلیغات جمهوری اسلامی تقریباً قانع شده بود که اکثریت مردم ایران با نظام اسلامی هستند و با برنامه‌های دولت در تمام زمینه‌ها موافقند. ولی این اعتراضات خیابونی خیلی چیزها رو برای دنیا و به خصوص دولتهای مقتدر مشخص کرده. ایران جامعه بسته‌ایه و وقتی دولت بخواد تقریباً هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نمی‌کنه. بنابراین به دلیل چنین تظاهرات گسترده‌ای وضعیت جانعه ایران الان برای تمام دنیا معلوم شده. به نظرم الان وقتشه که دولتهای خارجی کمی مداخله بیشتری بکنن و نظام ایران رو تحت فشار بذارن. اونها واقعاً دارن معطلش می‌کنن. مثلاً اوباما منتظره ببینه چی می‌شه. من واقعاً موندم اگر حتی احمدی نژاد رییس جمهور بعدی بشه (که امیدوارم نشه) این اوباما آیا با وجود این همه زیر پا گذاشتن حقوق مردم ایران و کشتار خیابونی اونها حاضره با این مردک پای میز مذاکره بشینه؟ همینطور دولتهای اروپایی؟ آلمان در حال حاضر موضع شفاف‌تری نسبت به بقیه گرفته بعدش بریتانی و فرانسه. ولی این جور موضع‌گیری کاری از پیش نمی‌بره. به نظرم الان وقتشه که اونها تکلیفشونو با این نظام روشن کنن. مردم به تنهایی از پس این جلادان برنمیان. چون اینا خیلی قوی شدن توی این 30 سال.
بسیج مساجدو دست کم نگیرین. اینها مراکز جمع آوری اطلاعات هستند برای نظام. چند سال پیش یکی از دوستانم برام تعریف کرد که یه روزی با واسطه یه آشنای بسیجی رفتن دفتر بسیج مسجد برای کاری. دوستم که خیلی آدم کنجکاوی بود می‌گفت کمی به اطراف سرک کشیده و تونسته بود پرونده‌هایی رو از تمام جوونهای محل اونجا پیدا کنه. می‌گفت منم اونجا یه پرونده داشتنم! با عکس و تمام مشخصات. این بی‌پدر و مادرها با داشتن این اطلاعات هر موقع که بخوان میان سر وقت آدم.
مردم روزها توی خیابون کشته می‌دن و شبها روی پشت بومها شعار الله اکبر می‌دن. به نظر من اگه جامعه جهانی هر چه زودتر یه کار جدی نکنه عرصه زندگی به مردم خیلی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شه. بعد از این‌که سروصداها خوابید مطمئنم یکی یکی میان سراغ آدمها. متأسفانه شاهدیم که جامعه جهانی جز حرف زدن و محکوم کردن (اونم با احتیاط) کاری نمی‌کنه.
دوشنبه 1 تیر 1388

fargam - اسکاتلند - گلاسگو
مرگ بر جمهوری اسلامی
دوشنبه 1 تیر 1388

aryagr - یونان - اتن
مرگ بر جمهوری اسهالی و خامنه ای پدر ...
دوشنبه 1 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
بچه های عزیز شما هم باید از اون نارنجک دستی ها که برای چهارشنبه سوری درست می کنید استفاده کنید.با سنگ به اونا صدمه ای نمیخوره.دورود به شرفتون.
دوشنبه 1 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
هموطن عزیز باهات کاملا موافقم و همش پیش خودم میگفتم چرا مردم نارنجک های کت و کلفت که چهارشنبه سوری درست میکردن که اگه تو سر بخوره درجا نسخه طرفو میپیچه رو درست نمیکنن و به جای سنگ سمتشون پرت نمیکنن ؟!
دوشنبه 1 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.