تعقیب و گریز مردم و چماقداران - ویدیو

تعقیب و گریز مردم و چماقداران

Asef - آلمان - ارفورت
زنده باد شیردخترهای پارسی
دمتان گرم
شنبه 30 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
به نظرم میر حسین از کشور خارج شه چون میگیرن میکشنش نهضت بی رهبر میشه
شنبه 30 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
همه خارج کشوریها پروفایل و آدرس و ساعت فیسبوک و تویتر خود را به ایران تغییر دهند تا سپاه نتونه بچهای ایران را ردیابی کند
شنبه 30 خرداد 1388

yosef_small - قطر - دوحه
آفـــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــــــن بــــر شمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
شنبه 30 خرداد 1388

berenj - اسپانیا - مادرید
هر چی که ملت بیش میشه شلوار رهبر خیس میشه افرین به شما ملت با غیرت ا.......ادامه مه مه.............تا ازادی.8
شنبه 30 خرداد 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر حکومت فاسد اسهالی. مرگ بر اسلام.
مرگ بر ملاهای کثیف. عزیزان ما با همیم نترسیم. پیش به سوی ایرانی ازاد .
شنبه 30 خرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - انگلیس
خامنه ای بای بای
شنبه 30 خرداد 1388

سیمرغ آفتاب - آمریکا - سیاتل
هم میهنان آرزوی روزی را دارم که از نزدیک خاک پای شما را به چشم بکشم
ما بر این اهریمنان پیروز خواهیم شد
شنبه 30 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
اگر وجودشو دارند با دست خالی بیان جلو مزدورهای بی ناموس
شنبه 30 خرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
کشتن یک دختر جوان توسط بسیجی ها
https://www.facebook.com/video/video.php?v=89928823259ref=mf
مکان: خیابان کارگر، تقاطع خسروی و شهید صالحی، ساعت 7:20 مورخه 20 ژوئن، سی خرداد، Basij shots to death a young woman in Tehran's Saturday June 20th protests
شنبه 30 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
https://www.youtube.com/watch?v=bbdEf0QRsLM

این لینک تصویر کشتن دختر مظلوم و بی دفاع . قسم بخوریم خامنه ای حروم زادرو سقط کنیم
شنبه 30 خرداد 1388

araz_tabriz - ایران - تبریز
علیلم ضلیلم بمن چلاق رای دهید والا گریه میکنم ..فیلمهای سایت باز نمی شود چرا ؟
شنبه 30 خرداد 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
درود به شرف تمام ایرنیهایی که پیر و جوان به مبارزه دلیرمردانه با بسیجیهای کثیف به خیابانها میروند .

سعی کنید شما هم خودتان را با ککتوف مولوتف مجهز کنید که بتوانید در مقابل لباس شخصیها از خودتان دفاع کند.
همتونو به خدای بزرگ می سپارم .
شنبه 30 خرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
دوستان طبق تلفنی که امروز با یکی از دوستان در توکیو داشتم امروز ایرانیان مقیم توکیو تظاهراتی مقابل لانه فساد ج.ا انجام داده اند که طبق گزارش شاهد عینی نزدیک به دویست نفر شرکت داشته اند.در واقع این تظاهر کنندگان به خواست علی شیره ای { نه } گفته اند.درود بر ایرانیان ازادیخواه !!!!!!
شنبه 30 خرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
زنده باشید وخدا همراهتان باشد دعای ما بدرقه راه شماست البته خانواده های ماهم در کنار شمادرحال مبارزه اند ماهم اینجا صدای شما را بگوش کر دنیای وارونه خواهیم رساند وتلاش خواهیم کرد کاش ماهم اونجا بودیم
شنبه 30 خرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
با اتحاد ما این مزدوران ترسو و بزدل خامنه ای هیچ کاری از پیش نمی توانند ببرند. با پرتاب سنگ و ککتل و باید جلویشان وایستیم دیگر زبان خوش بسه. باید از این کثافتها قربانی بگیریم تا حالیشون بشه.
اینها شرافت ندارند چون رهرو رهبر بی آبرویشان هستند همانکه دیروز اقرار بی بی شرافتی کرد و فریاد زد که جانی بی ارزش و دون مرتبه داراست و یک مشت الاغ ریزه خوارش هم خروار و ریاکارانه برایش اشک ریختند.
شنبه 30 خرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
بنا به آخرین اخبار رسیده تعداد زیادی از فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی و ارتش وبیسج بدلیل اینکه دوست ندارند به نوعی دستشان به خون ملت ایران آلوده شود از دستورات فرمانده هان رده بالا طفره رفته و لغو دستور نمودند وهم اکنون تحت مراقبت و بازداشت میباشند
شما نیز تا دیر نشده و تا سقوط رژیم فاصله ای نیست دست خود را به خون ملت آلوده نکنید و به آغوش ملت بازگردید تا از خشم ملت و داد گاههای بعد از سقوط رژیم در امان بمانید.
شنبه 30 خرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
بنا به آخرین اخبار رسیده تعداد زیادی از فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی و ارتش وبیسج بدلیل اینکه دوست ندارند به نوعی دستشان به خون ملت ایران آلوده شود از دستورات فرمانده هان رده بالا طفره رفته و لغو دستور نمودند وهم اکنون تحت مراقبت و بازداشت میباشند
شما نیز تا دیر نشده و تا سقوط رژیم فاصله ای نیست دست خود را به خون ملت آلوده نکنید و به آغوش ملت بازگردید تا از خشم ملت و داد گاههای بعد از سقوط رژیم در امان بمانید.
شنبه 30 خرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
باز هوای میهنم آلوده گشته است
زندگی هم میهنم ناپاک گشته است
دشتهای سبز در خون نشسته
چشمه ها همه در خون گشته است
زشت فرهنگست، این تازی گری ست
حکم رهبر، تازش و تازی گری ست
هر جوان و پیر را جان بر لب است
زندگی این نیست، این برده گری ست
زندگی این نیست، این برده گری ست
جان به لبهامان رسیده،
شورهایی در سر است
فرهنگ این نیست که این تازی گری ست
فرهنگ این نیست که این تازی گری ست
میهنم در خون نشسته،
غوغایی در سر است
فرهنگ این نیست که این یاغی گری ست
فرهنگ این نیست که این یاغی گری ست
این طلسم اکنون شکسته،
دیگر زمان رفتن است
جان دهم در راه میهن، که این آزادگی ست
زندگی این نیست، که این خود بردگی ست
جان دهم در راه میهن، که این آزادگی ست
جان به فدای میهنم، که این آزادگی ست
شنبه 30 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
الان خبر رسید تا کنون 2 هموطن کشته شدن تصویرشون در فیس بوک موجودههههه
خدا انقدرررررررر گریه کردمممم دوستان این تصاویرو خواهش میکنم بزارید تا دوستان خارج از کشور اینو در دنیا پخش کنن. ما در ایران کمک میخواهیمم.هیچ سلاحی نداریم اینا راحت دارن میکشنننن..تمام وجود کثیفت خامنه اییی اگر زنده بمونی ملت تکه و پارت میکنن ولده ج...ش
شنبه 30 خرداد 1388

کویت تورنتو - کانادا - تورنتو
فوریییییییییییییییییییی
بیانیه موسویییییییی
شماره 5
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل
مردم شریف و هوشمند ایران
این روزها و شبها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال میکنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن میبینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد که رسالت تاریخیمان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسلها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم.
سی سال پیش از این در کشورما انقلابی به نام اسلام به پیروزی رسید؛ انقلابی برای آزادی، انقلابی برای احیای کرامت انسانها، انقلابی برای راستی و درستی. در این مدت و به خصوص در زمان حیات امام روشن ضمیر ما سرمایههای عظیمی از جان و مال و آبرو در پای تحکیم این بنای مبارک گذارده شد و دستآوردهای ارزشمندی حاصل آمد. نورانیتی که تا پیش از آن تجربه نکرده بودیم جامعه ما را فراگرفت و مردم ما به حیاتی نو رسیدند که بهرغم سختترین شداید برایشان شیرین بود. آنچه مردم به دست آورده بودند کرامت و آزادی و طلیعههایی از حیات طیبه بود. اطمینان دارم کسانی که آن روزها را دیدهاند به چیزی کمتر از آن راضی نمیشوند.
آیا ما مردم شایستگیهایی را از دست داده بودیم که دیگر آن فضای روح انگیز را تجربه نمیکردیم؟ من آمده بودم بگویم چنین نیست؛ هنوز دیر نیست و هنوز راهمان تا آن فضای نورانی دور نیست. آمده بودم تا نشان دهم میتوان معنوی زندگی کرد و در عین حال در امروز زیست. آمده بودم تا هشدارهای اماممان را درباره تحجر بازگو کنم. آمده بودم تا بگویم گریز از قانون به استبداد میانجامد؛ تا به یاد آورم که اعتنا به کرامت انسانها پایههای نظام را تضعیف نمیکند، بلکه استحکام میبخشد. آمده بودم تا بگویم مردم از خدمتگزارانشان راستی و درستی میخواهند و بسیاری از گرفتاریهای ما از دروغ برخاسته است. آمده بودم تا بگویم عقبماندگی، فقر، فساد و بیعدالتی سرنوشت ما نیست. آمده بودم تا بار دیگر به انقلاب اسلامی آن گونه که بود و جمهوری اسلامی آن گونه که باید باشد، دعوت کنم.
من در این دعوت بلیغ نبودم، ولی پیام اصیل انقلاب حتی از بیان نارسای من آنچنان دلنشین بود که نسل جوان را، نسلی که آن روزگاران را ندیده بود و میان خود و این میراث بزرگ احساس فاصله میکرد، به هیجان آورد و صحنههایی را که تنها در ایام نهضت و دفاع مقدس دیده بودیم بازسازی کرد. حرکت خودجوش مردم رنگ سبز را به عنوان نماد خویش برگزید. اینجانب اعتراف میکنم که در این امر پیرو آنان بودم. و نسلی که به دوری از مبانی دینی متهم میشد در شعارهای خود به تکبیر رسید و به «نصر من الله و فتح قریب» و «یاحسین» و نام خمینی تکیه کرد تا ثابت کند این شجره طیبه هرگاه که به بار مینشیند میوههایش شبیه به هم است. این شعارها را کسی جز آموزگار فطرت به آنان نیاموخته بود. چقدر بیانصافند کسانی که منافع کوچکشان آنها را وا می دارد تا این معجزه انقلاب اسلامی را ساخته و پرداخته بیگانگان و «انقلاب مخملین» بنامند.
اما آن چنان که میدانید همگی ما در راه این تجدید حیات ملی و تحقق آرمانهایی که در دل و جان پیر و جوان ما ریشه دارند با دروغ وتقلب روبرو شدیم و آن چیزی که از عواقب قانونگریزی پیشبینی کرده بودیم به صریحترین شکل ممکن و در نزدیکترین زمان تحقق یافت.
استقبال عظیم از انتخابات اخیر در درجه نخست مرهون تلاشهایی بود که برای ایجاد امید و اعتماد در مردم صورت گرفت تا برای بحرانهای مدیریتی موجود و نارضایتیهای گستردهاجتماعی، که انباشتشان میتواند کیان انقلاب و نظام را نشانه برود، پاسخی شایسته فراهم شود. اگر این حسنظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واکنش نشان دهند مسیرهای خطرناکی در پیش خواهد بود که مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده کسانی است که رفتارهای مسالمتآمیز را تحمل نمیکنند.
اگر حجم عظیم تقلب و جابهجایی آرا، که آتش به خرمن اعتماد مردم زده است، خود دلیل و شاهد فقدان تقلب معرفی شود، جمهوریت نظام به مسلخ کشیده خواهد شد و عملا ایده ناسازگاری اسلام و جمهوریت به اثبات میرسد. این سرنوشت دو گروه را خوشحال خواهد کرد؛ یک دسته آنان که از ابتدای انقلاب در مقابل امام صفآرایی کردند و حکومت اسلامی را همان استبداد صالحان دانستند و به گمان باطل خود میخواهند مردم را به زور به بهشت ببرند و دسته دیگر که با ادعای دفاع از حقوق مردم اساسا دیانت و اسلام را مانع تحقق جمهوریت میدانند. هنر شگرف امام باطل کردن سحر این دوگانهانگاریها بود. من آمده بودم تا با تکیه بر راه امام تلاش ساحرانی را که دوباره جان گرفتهاند خنثی کنم.
اکنون مقامات کشور با صحه گذاشتن بر آنچه در انتخابات گذشت مسئولیت آن را پذیرفتهاند و برای نتایج هرگونه تحقیق و رسیدگی بعدی حد تعیین کردهاند، به صورتی که این رسیدگیها موجب ابطال انتخابات نشود و نتایج آن را تغییر ندهد، حتی اگر در بیش از 170 حوزه انتخاباتی تعداد آرای به صندوق ریخته شده بیشتر از تعداد واجدین شرایط باشد.
از ما خواسته میشود که در این شرایط شکایت خود را از طریق شورای نگهبان پیگیری کنیم، حال آن که این شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات عدم بیطرفی خود را به اثبات رسانده است و نخستین اصل در هر داوری رعایت بیطرفی است.
اینجانب همچنان قویا اعتقاد دارم درخواست ابطال انتخابات و تجدید آن حقی مسلم است که باید به صورتی بیطرفانه از طریق یک هیئت مورد اعتماد ملی مورد بررسی قرار گیرد، نه آن که پیشاپیش امکان ثمربخش بودن آن منتفی اعلام شود، یا با طرح احتمال خونریزی، مردم از هرگونه راهپیمایی و تظاهرات بازداشته شوند، یا شورای امنیت کشور به جای پاسخگویی به سوالات مشروع در خصوص نقش لباسشخصیها در حمله به افراد و اموال عمومی و ایجاد التهاب در حرکتهای مردمی به فرافکنی بپردازد و مسئولیت فجایع به وجود آمده را بر عهده دیگران بگذارد.
اینجانب چون به صحنه مینگرم آن را پرداخته شده برای اهدافی فراتر از تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت، که تحمیل نوع جدیدی از زندگی سیاسی بر کشور میبینم. من به عنوان یک همراه که زیباییهای موج سبز حضور شما را دیده است هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد. در عین حال بر اعتقاد راسخ خویش مبنی بر باطل بودن انتخاباتی که گذشت و استیفای حقوق مردم پای می فشارم و علیرغم تواناییهای اندکی که در اختیار دارم براین باورم که انگیزه و خلاقیت شما مردم همچنان میتواند حقوق مشروع تان را در چهرههای مدنی جدید مورد پیگیری قرار دهد و محقق کند. مطمئن باشید که اینجانب همواره در کنار شما خواهم ماند. آنچه این برادر شما در در یافتن این راهحلهای جدید، خصوصا به جوانان عزیز توصیه می کند این است که نگذارید دروغگویان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را از شما بربایند و نا اهلان و نامحرمان، میراث گرانقدر انقلاب اسلامی را که اندوخته از خون پدارن راستگویتان است از شما مصادره کنند. با توکل به خداوند و امید به آینده و تکیه بر توانمندیهایتان حرکات اجتماعی خود را پس از این نیز براساس آزادیهای مصرح در قانون اساسی و اصل امتناع از خشونت پیگیری کنید. ما در این راه با بسیجی روبرو نیستیم؛ بسیجی برادر ماست. ما در این راه با سپاهی روبرو نیستیم؛ سپاهی حافظ انقلاب و نظام ماست. ما با ارتش روبرو نیستیم؛ ارتش حافظ مرزهای ماست. ما با نظام مقدس خود و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم. این ساختار حافظ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ماست. ما با کجروی ها و دروغ گویی ها روبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم؛ ا صلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامی .
ما به دست اندرکاران توصیه می کنیم برای برقراری آرامش در خیابان ها مطابق اصل 27 قانون اساسی امکان تجمع های مسالمت آمیز را نه تنها فراهم کنند، بلکه چنین گردهم آیی هایی را تشویق کنند وصدا و سیما را از قید بدگویی ها و یک طرفه عمل کردن ها رها سازند. بگذارند صداها قبل از آن که به فریاد تبدیل شود به صورت استدلال و مجادله احسن در این رسانه جاری، تصحیح و تعدیل گردد. بگذارند جراید نقد کنند، خبرها را آنچنان که هست بنویسند و در یک کلام فضایی آزاد برای مردم جهت ابراز موافقت ها و مخالفت های خود آماده سازند. بگذاریم آنهایی که علاقه دارند تکبیر بگویند و آن را مخالفت با خود تلقی نکینم. کاملا مشخص است که در این صورت احتیاجی به حضور نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان ها نخواهد بود و با صحنه هایی که دیدن آنها و شنیدن خبر آنها دل هر علاقمند به انقلاب و کشور را به درد می آورد، روبرو نخواهیم بود.

برادر و همراه شما - میرحسین موسوی
شنبه 30 خرداد 1388

Delta_h - سوئد - گوتنبرگ
زنده باد شیر مردان و زنان ایرانی. مو به تنم سیخ شد. درود به غیرت تون
شنبه 30 خرداد 1388

impudent - ونکوور - کانادا
مسئولین سایت بهتر است که تاریخ و زمان هر کلیپ فرستاده شده را بنویسید . زنده باد ایران و هر ایرانی ازاده . این نهضت در صورت رهبری یک وطن پرست به پیروزی خواهد رسید . ان خس وخاشاک توی / پست تر از خاک توی / شور منم نور منم / عاشق رنجور منم/ زور توی .کور توی / هاله بی نور توی / دایر بی باک منم / مالک این خاک منم ...... به امید پیروزی .زنده باد وطن
شنبه 30 خرداد 1388

Blackpanter - المان - اشتوتگارت
زنده باد مردوم شیردل ایران مرگ بر دیکتاتور همه با هم فریاد فریاد ازادی ازادی..................................
شنبه 30 خرداد 1388

siya48 - آلمان - کلن
وای به روزی که این جنگ مسلحانه بشه
شنبه 30 خرداد 1388

change. - فرانسه - پاریس
https://www.rasekhoon.net/Article/Show-22178.aspx
لازم برای کمکهای اولیه در مورد خون ریزی پخش کنید
شنبه 30 خرداد 1388

افق - مالزی - کوالالامپور
خبرهای مربوط به بیت رهبری گویای این نکته است که رهبری نظام تمام امیدش برای رهبری آینده را به پسرش مجتبی بسته است. مجتبی که چهل ساله است مافیای ایثارگران و انصار را اداره می کند. مجتبی مجتهد است و در منابع اجتهادی و فقاهتی قم نفوذ عجیبی پیدا کرده و از طرفی هم با حاج آقا خرازی قم که رهبر معنوی و تشکیلاتی بسیاری از جریانهای انصار است روابط گسترده دارد. بسیاری معتقدند که او به عنوان همزه وصل بیت و حزب الله عمل می کند و رد پایش در بسیاری از پروژه های حزب الله دیده می شود. گفته می شود که رهبری نظام به او امید فراوان بسته است که تا ده سال دیگر که او پنجاه ساله می شود و موقعیت فقهی بالائی پیدا می کند جانشینی جوان و مقتدر برای خامنه ای باشد. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد مجتبی و روابطش با حزب الله تهران و قم در پشت پرده منعکس می شود.
شنبه 30 خرداد 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
https://iran.twazzup.com/

کاربران ایرانی در این سایت اخبار جدید منتشر میکنند. اگر پیغامی دارید آنجا بگذارید. کمک فکری ، پشتیبانی و .....
شنبه 30 خرداد 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
araz_tabriz - ایران - تبریز

1.سرعت اینترنتتان کند است. 2.سایت یوتیوب در ایران فیلتر شده است.
شنبه 30 خرداد 1388

change. - فرانسه - پاریس
فردی که گلوله خورده است، باید در عرض 10 دقیقه پس از اصابت گلوله در آمبولانس در راه بیمارستان باشد. فرد گلوله‌خورده را تکان ندهید مگر اینکه ایمنی او در معرض خطر باشد. از اصول اساسی کمک‌های اولیه استفاده کنید. اگر فرد مصدوم بیهوش است،‌ راه‌های هوایی او را باز و پاک نگهدارید. اگر مصدوم نفس نمی‌کشد به او تنفس مصنوعی بدهید. هر خونریزی را کنترل کنید. در صورتی که به سینه فرد گلوله خورده است،‌ با هر نوع پلاستیکی در دسترس‌تان است مانع از آن شوید که هوا به درون زخم کشیده شود. این کار از روی هم خوابیدن ریه‌ها و خفگی فرد جلوگیری کنید. اگر زخم گلوله فرد بالاتر از کمر است (به جز مواردی که زخم در بازو است) پاهای فرد را در وضعیت خوابیده بلند نکنید. زخم‌های گلوله در شکم و قفسه سینه در صورتی که پاهای فرد بالاتر از بدن او قرار داشته باشد،‌ سریع‌تر خونریزی می‌‌کنند، و به این ترتیب با فشاری که خون جمع‌شده روی ریه‌ها می‌آورد، تنفس مشکل‌تر می‌شود. اگر فرد مصدوم هشیار است،‌ باید او در وضعیت به پشت خوابیده قرار دهید ران و شانه او را با دو دست‌تان بگیرید و او را به سمت خودتان بجرخانید. در این وضعیت راه‌های هوایی فرد مصدوم باز می‌ماند و در صورت لزوم می‌توانید او را ماساژ قلبی بدهید. به فرد مصدون هیج مایعی از جمله آب ندهید.

شنبه 30 خرداد 1388

impudent - ونکوور - کانادا
مسئولین سایت بهتر است که تاریخ و زمان هر کلیپ فرستاده شده را بنویسید . زنده باد ایران و هر ایرانی ازاده . این نهضت در صورت رهبری یک وطن پرست به پیروزی خواهد رسید . ان خس وخاشاک توی / پست تر از خاک توی / شور منم نور منم / عاشق رنجور منم/ زور توی .کور توی / هاله بی نور توی / دایر بی باک منم / مالک این خاک منم ...... به امید پیروزی .زنده باد وطن
شنبه 30 خرداد 1388

باقلوا - ایران - شهرداری
من الان یکی دو هفته هست که هیچ ویدیویی رو در این سایت نمیتونم ببینم . حتی یک دونه ویدیو رو هم نتونستم ببینم .غیر از من خیلی کاربران دیگه هم نمیتونن ویدیو ها رو ببینن . چرا مسولین سایت ما رو راهنمایی نمی کنن ؟ فقط یک قاب مستطیلی سفید نا مریی وجود داره .چرا اینجوریه ؟ بخاطر سرعت کم اینترنت هست یا علت دیگه ای داره ؟ لطفا راهنمایی کنید .
شنبه 30 خرداد 1388

Ye Doost - انگلستان - منچستر
دوستان از من هم اون ویدیوی دلخراش شهادت دختر جوان رو دیدم. از شدت ناراحتی قادر به هیچ کاری نیستم.
خواستم از همه عزیزان خواهش کنم فکرهامون رو بزاریم رو هم ببینیم ما ساکنان خارج غیر از تجمع که دیگه شده کاره هر روزمون چطور می تونیم به مردم داخل کمک کنیم؟ به دستگیرشدگان؟
اگر فقط یک بار تو زندگیمون باید اتحاد رو تجربه کنیم اون یه بار الانه. همین الان که خیابونامون خون آلوده.
پیروز باشید.
شنبه 30 خرداد 1388

kavoshgar - سوئد مالمو - سوئد مالمو
به مزدوران و جنایتکاران که بر روی مردم تیراندازی می کنند هشدار می دیم که پس از شناسا یتون به منازلتون نارنجک میندازیم اگه به خودتون فکر نمی کنید به خانوادتون فکر کنید که داخل منزلن سوئد مالمو
شنبه 30 خرداد 1388

sara_paitakht - هلند - امستردام
وایییییی خدایا تو به فریاد این ملت برس ننگ و مرگ بر شما فاتلان جانی چطور میتونید اینقدر پست باشید خدایا به فریاد برس خدایا خامنه ای خون اشام و این شغالان بی شرم را نابود کن از سرشون نگذر ای خدا اتیش گرفتم دارم دق میکنم خدایا به تو پناه میبریم از شر این شیاطین
شنبه 30 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
sosol - ایران - نیشابور
این موج حرکت کرده میر حسین هم کشته بشه در راه صاحب اسمش شهید شده مردم این دفعه دیگه یه چیزای دیگه میخوان و یه جور دیگه حرکت می کنن چون حکومت با کفر بر جا می ماند و با ظلم نه که این مردم نشان دادند که از آنها خدا پرست تر پیدا نمی شود که با دست خالی و تنها با اتکا به خدا در برابر ظالمان بی حیا خدانشناس اینگونه ایستادگی می کنند
شنبه 30 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
Fati_ghati - ایران - تهران
مرگ بر خودت نه اسلام ستون پنجمی
شنبه 30 خرداد 1388

Aghaye zamane -Düsseldorf - المان - دوسلدورف
غلام همتون و نوکر همگی شما عزیزان خط اول هستم . ما هم دیروز در المان در شهر دوسلدورف از حق همگی دلیران ایران زمین با صدای کوبنده و رسا دفاع کردیم و به امید روزی که ایرانمان را از این دیکتاتور (علی شیره ای) پس بگیریم. نترسیم نلرزیم ما همه با هم هستیم.
شنبه 30 خرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اوضاع امروز تهران رو از زبون یکی از دوستهام که باهاش چت می کردم بشنوین :
- تهران اوضاع چطوره ؟- دارن همه رو می کشن! امروز افتضاح بود- امروز چی شد؟
- وحشتناکه . با تیر ، باتوم و آب جوش افتادن به جون مردم . کشتن و بردن
- کجا ؟! - آزادی . انقلاب .- تو کجا بودی
- امیر آباد . اصلا نمیذارن کسی تکون بخوره . نمیدونی چقد نیرو آوردن . با یه لباسهایی وحشتناک . خیلی ترسناکه . گاز اشک آور زدن .
- تو چرا رفتی بیرون؟ نمیگی یه بلایی سرت میاد ؟!- بیاد . مگه سر هم سن و سالای من نمیاد؟- احتمالا امشب همه داد میزنن الله و اکبر- دیشب هم می گفتن- آره فیلمشو دیدم . خوبه اینترنت قطع نیس- موبایلو و ماهواره قطعه . نت هم به زور وصل میشیم
- چه اوضاعی!- هرچی آدم حسابیه گرفتن- چرا؟- از اون احمدی نژاد و خامنه ای لجن بپرس ... من باید برم - کجا ؟- حالم خوب نیس. خوشت باشه که تو این طویله نیستی !
- خر نشی بری جایی . فقط بمون خونه تا اوضاع درست شه- باشه . اوضاع هیچوقت درست نمیشه . وضع از این بدتر میشه...(من می مونم با یه سوال : این مردم چه گناهی کردن که امروز زندگیشون اینطور پریشونه ؟! ).
شنبه 30 خرداد 1388

Negah* - آلمان - فرانکفورت
دیوان بین‌المللی کیفری مستقر در لاهه در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۹ میلادی و در اقدامی بی‌سابقه حکم بازداشت عمر البشیر، رئیس‌جمهور سودان را به اتهام ارتکاب «جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت» در دارفور، صادر کرد. این نخستین بار است که دادگاه رسیدگی به جرائم جنگی حکم بازداشت رهبری را که هنوز در راس کار است، صادر می‌کند
در طی شش سال جنگ داخلی در این منطقه سیصد هزار نفر کشته شده و بیش از دو میلیون نفر آواره شده اند.

*****************************
از آغاز حکومت جمهورى جهل ونادانى درایران سالانه
با آمار تقلبى خود دستگاه جنایت کار 300 یا 400 نفر رسما اعدام وهزاران نفردر زندانها در اثر شکنجه بقتل رسیدند میلیونها نفر آواره و ایران بزندانى تبدیل شده که میلیونهانفر زندانى با ظلم وزور و ساده ترین حق آزادى در گروگان یک مشت زور گو و مستبد و چاقو کش وقداره بند هستند.چرا دادگاه لاهه دستور توقیف خامنه اى و احمدى نژاد را صادر نمیکنه منتظر چی هستند چرا سازمان ملل متحد اقدامى نمیکند شاید تصور میکنند با چهارتا اعلامیه اینها گوش میدهند ..باید عملى بالاتر از اعلامیه صادر کنند واون حکم بازداشت خامنه اى و احمدى نژاد است.واین باید خواست ملت ایران باشد...مردم غیور... ایران به کشتارگاه تبدیل شده همه با هم دستور بازداشت جنایتکاران تاریخ ایران زمین رابخواهیم.

شنبه 30 خرداد 1388

sara-j - سوید - استگهلم
سلام به مسئولین سایت از هفته پیش تا حالا من نمیتونم هیچ ویدیوی‌ رو در این سایت ببینم لطفا منو راهنمایی کنین.با تشکر
شنبه 30 خرداد 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج
ارزش وقت من رو نداری.
شنبه 30 خرداد 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
طبق اطلاعات جدید امروز در تهران شعار مرگ بر خامنه‌ای سر میدادن

به قول خودش در نماز جمعه:من جان ناقابلی دارم...اندک آبروی هم دارم(اگه داشتی آدم نمیکشتی). کاش زودتر جان ناقابلت رو به برادرا و خواهر‌های شهیدمون می‌دادی و کلک رو میکندی.
شنبه 30 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
Fati_ghati - ایران - تهران
پس اندازه گلیم خودت پات رو دراز کن و به حدود دیگران دخالت نکن
یکشنبه 31 خرداد 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج خفه شو و مرگ بر اسلام و نه یکبار هزار بار و مرگ برهر چه جمهوری اسلام و خامنه ای کثیف .و تمام طرفدارانش
یکشنبه 31 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.