مجروح کردن کیان امانی عکاس و فتو ژورنالیست

مجروح کردن کیان امانی عکاس و فتو ژورنالیست

خبرگزاری هرانا : کیان امانی عکاس و فتوژورنالیست ایرانی، عکاس خبرگزاری میراث فرهنگی (خبرگزاری CHN) که برای بعضی از نشریات خارجی هم عکسبرداری می کند، روز سه شنبه 26 خردادماه ساعت 21 در محدوده خیابان گاندی تهران در حالیکه مشغول تصویربرداری از اعتراضات مردمی بود توسط نیروهای لباس شخصی و امنیتی مجروح شد.

نیروهای لباس شخصی شبه نظامی که مجهز به باطوم، زنجیر، چاقو و.. بودند دو دوربین و لنز حرفه ای او را شکستند. پس از اعتراض آقای امانی به این رویه نیروهای مورد اشاره با چاقو به آقای امانی حمله کرده و وی را مجروح نمودند و حتی پس از این آسیب نیز همچنان به ضرب و شتم این فتوژورنالیست پرداختند. آقای امانی نهایتاً توسط مردم به بیمارستان منتقل شد.

محدودیت و ممعانت از فعالیت فعالان عرصه مطبوعات در حالی در ایران صورت میگرد که صدها خبرنگار و عکاس خارجی به علت عدم تمدید ویزا مجبور به خروج از ایران شده اند و سایر خبرگزاریها نیز از پوشش اعتراضات اخیر در ایران منع شده اند. دولت ایران با سانسور شدید روزنامه ها، مختل نمودن اینترنت، قطع سرویس پیام کوتاه، قطع تلفن همراه و مختل نمودن حداقل امکان اطلاع رسانی، عملا اجازه هیچگونه اطلاع رسانی از اعتراضات مردم معترض در ایران و حواشی آن را نمی دهد.

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
دست از مبارزه بر نمیداریم تا پیروزی . مردم داخل ایران این را بدانید که ما هم در خارج از ایران با شما هستیم و یک لحظه حتی شما را تنها نمیگذاریم. این را بدانید برای پیروزی نباید کم بیاوریم و پوزه دولت و احمدی نژاد را به خاک بمالیم.
ما میتوانیم.دوباره ایران را میسازیم خالی از حزب الله و بسیج.
ایرانی سبز ایرانی آزاد خالی از بی ناموسها
شنبه 30 خرداد 1388

kafar - المان - اخن
خواست ملت ایران : رفراندم رفراندم

اصلاح قانون اساسی

حذف ولایت وقیح و
شورای نگهبان و مصلحت نظام
شنبه 30 خرداد 1388

narses - اتریش - وین
ان خس و خاشاک توای پست تر از خاک توای
زور توای کور توای حاله ی بی نور توای
دلیر بی باک منم مالک این خاک منم شور منم نور منم عاشق رنجور منم
شنبه 30 خرداد 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
حزب فقط حزب علی .. رهبر فقط سید علی
شنبه 30 خرداد 1388

Blackpanter - المان - اشتوتگارت
مردووووووم همه با هم مرگ بر دیکتاتور فریاد فریاد فریاد فریاد فریاد فریاد......................................
شنبه 30 خرداد 1388

kafar - المان - اخن
خواست ملت ایران : رفراندم رفراندم
اصلاح قانون اساسی
حذف ولایت وقیح و
شورای نگهبان و مصلحت نظام
شنبه 30 خرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
ادغام سپاه در ارتش هم اضافه کن
شنبه 30 خرداد 1388

mnm - کره - کره
این سربازها مثل عقده ایها میمانند...مگر اینها خواهر ومادر ندارند..که اینطور به ملت حمله میکنند ....عقده ایها
شنبه 30 خرداد 1388

ryra - انگلیس - برمینگهام
ایرانیان مقیم برمینگهام فردا 21 ساعت 11 در ویکتوریا اسکوار
شنبه 30 خرداد 1388

farzad hedayatkar - اسکاتلند - کرت
آنتی اسلام - ایران - اهواز
لباس شخصی ها
محمد جواد شاهرودی
داوود رجبی
عبدالرضا رسولی
بابک شهرستانی
مهدی کشانی
همه متعلق به بسیج مسجد قبا واقع در حسینیه ارشاد. محل سکونت قلهک / زرگنده / میدان هدایت / خیابان دروس / خیابان دولت
موفق باشید
شنبه 30 خرداد 1388

mnm - کره - کره
این سربازها مثل عقده ایها میمانند...مگر اینها خواهر ومادر ندارند..که اینطور به ملت حمله میکنند ....عقده ایها
شنبه 30 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
این لباس شخصیا به نظام ربطی ندارن ولی یکیشونو نگرفتن!!!! این همه بازداشت داشتیم ولی دستشون به یکی از این کثافتا نرسیده! میدونین چرا چون خودشون خودشونو بگیرن کی بیارتشون! این نظام جز دروغ کار دیگه بلد نیست. خامنه ایی تو هم فقط حقه یک رای داشتی بیشتر از کوپنت حرف نزن!
شنبه 30 خرداد 1388

Sh T - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
چرند نگو! دروغگوها جنایتکارای کثیف. فقط از خدا میخوایم نابود بشید برید به جهنم.خاک پاک ایران جای شما بی ایمانها نیست.
شنبه 30 خرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
این اسناد و تصاویر را ببینید و انتشار دهید
https://www.alefbe.com/Revolution.htm
شنبه 30 خرداد 1388

bronia - ایران - کرج
aboozarezaman - ایران - تهران /
ا ی لباس شخصی خائن دوره ی تو هم مثل نازیها تموم میشه و دادگاهی خواهی شد.
شنبه 30 خرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
ای رهبر آزاده چماق داریم آماده !
دلائل شهادت ما در هفته آینده :
---------------------
دست امام زمان در انتخابات بود : ما فکر میکردیم دست محصولی در کار بوده . ای امام زمان متقلب .چطوری میشود با اختلاف 11 میلیون رأی تقلب کرد ؟ : اتفاقاً ما هم خواستیم همینرا بپرسیم بی زحمت دفعه بعد بیشتر توضیخ بدهید .
رفسنجانی را 50 سال است که می شناسم همه چیزش را میدانم : دقت کنید رفسنجانی رهبری را چند سال کمتر می شناسد چیز زیادی از او نمی داند .
میروند کوی دانشگاه بچه ها را کتک میزنند بعد اسم رهبری را هم می آورند : دراینباره صحبت کردیم گفتیم ایندفعه که رفتند کتک بزنند اسم من را بیاورند . ضمناً الآن که دیگر میتوانیم فحششان بدهیم ؟ ای پدرسگهای پفیوز بی همه چیز حرامزاده .
مسئولیت اتفاقات بعدی با کاندیداها است : یعنی قرار است از این به بعد میرحسین و کروبی ما را کتک بزنند .
بازم مسئولیت اتفاقات بعدی با کاندیداها است : پس اتفاقات هنوز تمام نشده قرار است اتفاقات دیگری هم بیفتد .
ایندفعه شخصاً از شورای نگهبان خواستم همکاری کند : رهبری قبلاً از شورای نگهبان میخواست که همکاری نکند ایندفعه خواست که بکند .
انتخاب پای صندوقها بود نه کف خیابان : ما هم رفتیم رأی دادیم که همینرا بگوئیم بعد دیدیم نتیجه اش یکی است ریختیم کف خیابان .غیر از راه قانونی بنده زیر بار بدعت های دیگر نمیروم : حالا شما خودشو ناراحت نکن . بدعت که خوب است یه دو هفته دیگر که کار ادامه پیدا بکند زیر بار چیزهای دیگر هم میروی .
همه اش زیر سر این انگلیس خبیث است : خدا الهی ازش نگذرد از روزی که انقلاب شد همه همین را میگویند .برنامه سازی رادیوهای بیگانه شروع شده است : بی زحمت الآن چند سال است که قرن بیست و یک شده همه ماهواره دارند رادیو مال قدیمها بود بزن طپش و pmc یک برنامه سازی هائی میکنند مامان .رئیس جمهور امریکا از اینطرف نامه میدهد از آنطرف تحریک میکند : البته نفهمیدیم از کدام طرف ولی رئیس جمهور ما هم از همان طرف نامه میدهد از همین طرف تحریک میکند این به اون در .
آن خانمی که شوهرش قبلاً رئیس جمهور همین دموکراتها بود حرفهائی میزند : این زن ذلیل اگر شوهرش آدم بود زنش را جمع میکرد نمیگذاشت حرف بزند ولی حالا خودمانیم گوش کن ببین چه حرفهائی میزند شاید بدرد مادر بچه ها خورد . اگر این قضایا تکرار بشود بنده دوباره خواهم آمد صریحتر حرف میزنم : بهرحال تکرار نشد هم شما دوباره تشریف بیاور . انشالله ایندفعه که تشریف آوردی ما هم تشریف می آوریم جمیعاً با هم صریحتر حرف میزنیم .یک جان بی ارزش و جسم علیل دارم آنهم فدای انقلاب : ما هم الآن همینها را داریم جسممان که هفته ی پیش علیل شد جانمان هم که هفته ی بعد فدا میشود کی به کیه فدای انقلاب . (صدای گریه !)
شنبه 30 خرداد 1388

خزان - افغانستان - هرات
مگه حقوق بشر کجا رفته ؟
چرا قوانین بین اللملل مگه کجا رفتن؟
این بیچاره رو چرا به این حال انداختند؟
شنبه 30 خرداد 1388

dokhtare zartosht - فنلاند - تورکو
ما دست از مبارزه برنمیداریم و امیدوارم مردم در ایران هم تسلیم این دیکتاتورها نشن به امید رهایی از دست این کثافتها...
شنبه 30 خرداد 1388

shabnaz - انگلیس - لندن
فرزندان ستارخان فرزندان اذربایجان بازم نشون بدین غیرت و سلحشوری اذری را.
فدای هم جوانهای ایران زمین.هم مردم باید متهد بشیم .از هر مذهب وعقیده.چون ایران خاک ماست.
یاساسین ایران. یاشاسین اذربایجان
شنبه 30 خرداد 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
سایتTRT-World فارسی

در درگیری بوجود آمده در مرز آذربایجان- ایران تعدادی کشته شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آذربایجان پرس، در نزدیکی شهر جلیل آباد میان نیروی امنیتی جمهوری آذربایجان و گروهی که می خواستند به صورت غیر قانونی از ایران وارد آذربایجان شوند درگیری صورت گرفت. بر اساس این خبر، در نتیجه این درگیری تعدادی ازجمله یک سرباز جان باختند. هنوز علت این درگیری، تعداد کشته شدگان و هویت آنها مشخص نشده است
-----------------------
اذریها کجا دارید فرار میکنید؟ همین بود شجاعتتان؟ جدایی طلبها کوشون؟ مثل موش قایم شدن!
شنبه 30 خرداد 1388

bani_black - امریکا - کالیفرنیا
یک پیشنهاد دیگه
شنبه 30 خرداد 1388

bani_black - امریکا - کالیفرنیا
یک پیشنهاد دیگه
روی پولا بنویسید مرگ بر دیکتاتور که تو کل ایران بچرخه
شنبه 30 خرداد 1388

hamlet1982 - انگلیس - لندن
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
مردک کوری و نمی بینی تو تبریز و ارومیه چند نفر شهید دادیم؟ ...کی دیدی آذریها فرار کنن؟ میر حسین از کجا آمده؟!!
شنبه 30 خرداد 1388

soksok - ترکیه - استانبول
گذشته چراغ راه آینده است.آیا مرتجعین از گذشتگانتان درس نگرفتید ؛که هرگز با تهدیدو سرکوب وکشتار نمیتوان خلقی را که چیزی به جز زنجیرهایش برای از دست دادن ندارد را؛به عقب راند.مرگ بر حکومت آخوندهای مرتجع
شنبه 30 خرداد 1388

himawari1038 - ژاپن - توکیو
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
جدایی طلبها کوشون؟ ؟؟؟؟!!!!!!... به غیرتت.بجای این چرندیات بهتره تو این برهه حساس مردم رو به اتحاد علیه علی چلاق و قماشش دعوت کنی. سراغ جدایی طلبهارو میگیری؟؟!!
شنبه 30 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
شما این اعمال را می خواستید بعد از انتخاب کذابی نژاد به ثمر برسانید اما مانند همیشه با ناجوانمردی و در پشت درهای بسته همانگونه که اگر از صدها افراد هدف داری که دستگیر کردید و به اسم اراذل و اوباش آفتابه به گردنشان انداختید و سی نفر سی نفر اعدام کردید که خدا می داند تنها چند نفر از آنها مانند خودتان اراذل و او باش بودند آخر خون مردم آب جو ست
ای که ننگ به فترت کثیف و صفت سیاهتان ای که خدا برای ابد شرمسارتان کند باز رفته اید و در منطقه بین فلسطینیها و اسراییل فتنه بپا کردید ما از همین جا به تمام فلسطینهای عزیز مظلوم پیغام می دهیم که
ما که پیروز شدیم و شروع به سبزی ایران کردیم در ایرانمان که مساحت بزرگی ست برای شما بهترین مکانها را خواهیم ساخت و بیت المقدس را در قلبتان خواهیم نشاند که دیگر از قدس آن چیزی در بیت المقدس نماند
حیف تک تک شما عزیزان است که به خاطر مشتی خاک اینگونه به خاک و خون بغلطید اگر غاصبان حق شما آن را دادند که کجا بهتر از سرزمین مادری خودتان اما اگر ندادند قدمتان بر روی چشم ما تا خدا خود سرزمینتان را پس بگیرد ما تمام امکانات و رفاه را در اختیار شما می گذاریم و خانواده ای
بزرگتر میشویم و به شما قول می دهیم که خداوند سرزمین شما را به شما باز خواهد گردانید که هم شما و هم اسزاییل از آن بهره ببرید اما ظالمان را خدا سرنوشتی مانند حکومت متقلب ما نصیبشان خواهد کرد شما هر کدام خود یک بیت المقدس است
گویند کعبه زمانی که مولانا کودکی بیش نبود در عالم باطن نزد او آمده و هفت بار دور سر او طواف داده است خانه خدا بسیار خوب است و زیارت آن واجب اما کعبه دل را هم دست کم نگیرید که اندرونی خانه خداست که هکواره خود در آنجا حضور دارد و خصوصی ترین مهمانها و سوگلی های خود را می بیند روی کمک ما حساب کنید اگر شده فرزندان ایران زمین نان خشک بخورند کمتر از نان گرم و آب خنک به شما نخواهیم داد شما خواهران و برادران مظلوم ما هستید ما طعم خوشبختی و داشتن هویت را به شما خواهیم شناساند تنها شما باید تسلیم امر حق بوده و همه خود را به او سپارید و از او درخواست یاری کنید ایمان داشته باشید که یاری او به شما به طور باور نکردنی خواهد رسید به خدا می سپاریمتان خدا شما و ما را از دست هر دو گروه ظالم نجات دهد
شنبه 30 خرداد 1388

soksok - ترکیه - استانبول
زنده باد اتحاد و مبارزه کارگران به همراه تمامی ستمدیدگان ایران
شنبه 30 خرداد 1388

persianboy_mazi - انگلیس - سوانزی
امروز زنده ایران رو ببینید زنده باد ایران
https://persianq.com/
شنبه 30 خرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
خبر جدید

انفجار در محل قبر متعفن خمینی جلاد تعدادی کشته و مجروح بدنبال داشت.
شنبه 30 خرداد 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
hamlet1982 - انگلیس - لندن
himawari1038 - ژاپن - توکیو
اگه یه جو شعور داشتین میفهمیدین من هم منظورم اتحاد تمام ایرانییان بود مردم ایران فقط تهران و ااصفهان و شیراز نیستند!. مرگ بر جمهوری اسهالی.زنده باد ازادی
شنبه 30 خرداد 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
ahb51 - آلمان - هانوفر
هموطن عزیز دستت درد نکنه از معرفی اون سایت . عالی بود وامیدوارم کسانی از این نظام طرفداری میکنند برای یاداوری سری به این سایت بزنند
شنبه 30 خرداد 1388

yasamangoleziba - ایران - تهران
شاهزاده میفرمایند:
قای خامنه ای، سخنرانی تاسف بار امروز شما در نماز جمعه، نشان داد که شما از تاریخ نیاموخته و ظاهرا، آمادۀ پذیرایی رای آزاد مردم ایران نیستید. شما به جای گوش فرا دادن به درخواست های مردم ستم دیدۀ ایران، آن ها را تهدید کردید، و به جای پذیرفتن تخلف برنامه ریزی شده، بر آن مُهر تایید نهادید. آقای خامنه ای، جنبش آزادی خواهانۀ مردم ایران، جنبشی ست کاملا مسالمت آمیز و قانون مدار، جنبشی دمکراتیک و مبتنی بر انسان دوستی ژرف، جنبشی که امروز تحسین و پشتیبانی معنوی بیشترین شمار از مردم جهان را برانگیخته است. امروز، همۀ آزادگان جهان به ایرانیان افتخار می کنند. در این میان، هر چه پُلیسی تر کردن فضای جامعه و راه را برای نیروهای سرکوبگر باز گذاشتن، عملی ست که فقط به بیشتر ریخته شدن خون مردم بی گنـاه و ستم دیدۀ ایـــران می انجامد. آقای خامنه ای، شما، شخصا، مسئول هر قطره خونی هستید که از پیکر مردم دلیر ایران بر «بوم میهن ایرانزمین» ریخته می شود.
شنبه 30 خرداد 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
بسی رنج بردم در این سال سی .بلاخره پس گرفتیم کشورمان از ملاها . مردم خواهان تغیر رژیم هستند بخاطر همین همه ایران در انتخابات شرکت کردند و با انتخاب موسوی به جمهوری اسلامی گفتند نه وحالا وظیفه موسوی است تا با یک اتحاد ملی برای یک رفراندوم تحت نظارت سازمان بین المل یک رفراندوم تمام عیار برای تعین حکومت جمهوری فدرال ایران بدون بدون تبصره تحمیلی ولایت فقیه که هیچوقت مورد تایید ورای مردم نبوده .مردم به این قانون اساسی رای دادند اما بدون تبصره ولایت فقیه ..تبصره ولایت فقیه بعدا به صورت تبصره به قانون اساسی ایرانیان تحمیل شد و هیچوقت از ملت پرسیده نشد که آیا تبصره ننگین ولایت فقیه رامیخواهد یا نه ؟ الان وقت آن است . مرگ بر خامنه ای عامل بدبختی مردم ایران . ما دین زوری نمیخواهیم رهبر مفعول نمیخواهیم .
شنبه 30 خرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
aboozarezaman - ایران - تهران
بزودی با رهبر چلاقت میرین وردست روح گجستک
============================
همتون محاکمه خواهید شد
شنبه 30 خرداد 1388

himawari1038 - ژاپن - توکیو
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
خودت ش..ور استفاده از کلمات رو نداری.در ضمن تو شهرهای کوچیک پلیس چنان جو خفقان اوری ایجاد کرده که راه هر اعتراضی رو به روی مردم بی پناه بسته و ناچارا این حرکت باید تو شهرهای بزرگ شکل بگیره تا به شهرهای کوچیک برسه.
شنبه 30 خرداد 1388

elaheh.m - ایران - تهران
مرگ بر دیکتاتوری دینی
مرگ بر خامنهای
مردم عزیزم ادامه بدید
شنبه 30 خرداد 1388


youil k.allen - امریکا - مودیستو
ادم قهتی بود جولوی این عوضیا واستادی با مرام
یکشنبه 31 خرداد 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران

مرگ بر مسلمان چه با چه بی مخ
یکشنبه 31 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.