یکی از مجروحین تظاهرات اعتراض به تقلب در انتخابات ایران - ویدیو

یکی از مجروحین تظاهرات اعتراض به تقلب در انتخابات ایران

Bahar.D - کانادا - ......
وحشتناکه...
شنبه 30 خرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
کیا بودن یه دفعه اومدن تو اتاق؟؟
شنبه 30 خرداد 1388

gole naz - امریکا - Carol Stream
بیشرف ها خامنهای قربون تو وهمه دوستان و هم عقایدت بره
شنبه 30 خرداد 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
آخه کجای دنیا با مردمشون این کارو می‌کنن که این جانیا می‌کنن.لعنت به تاجو تختت khaameneie
شنبه 30 خرداد 1388

(M.Q) UK - انگلستان - منچستر
ولی از آنان که شما را تهدید می کنند نترسید زیرا وقت آن خواهد رسیدکه هر حقیقتی آشکار شود توطئه های مخفی آنان نیز برای همه آشکار خواهد.
سخنانی که اکنون در تاریکی به شما می گویم آنها را در روز روشن به همه اعلام کنید و هرچه در گوش شما می گویم از بامها فریاد کنید.
هر که می تواند گوش دهد به دقت گوش کند:
از خلق خدا هر که قرار است زندانی شود زندانی خواهد شد وهر که قرار است کشته شود کشته خواهد شد.
ولی دلسرد نشوید چون این فرصتی است تا صبرو ایمانتان را درعمل نشان دهید.!!!
پس از چندین سال شیطان از خانه اش بیرون خواهد آمد و با سپاه عظیمی که تشکیل داده است خلق خدا و کشور محبوب (( ایران )) را محاصره خواهد کرد اما آتش از آسمان از سوی خداوند خواهد بارید وهمه
مشرکین و ظالمین و تمامی آن حیوانهای آدم نما که چندین سال است ایران
آن سرزمین غنی و ثروتمند را دارند غارت و چپاول می کنند وهیچ چیز بجز سرافکندگی به ارمغان نیاوردند در آتش الهی خود می سوزاند.
خداوندا من ایمان دارم که تو خواب نیستی و شاهد تمامی این امور که در کشور عزیزمان ایران می گذرد هستی پس خداوندا امور ایران و همچنین
تمامی خواهران و برادرانم را که برای آزادی جان خود را بر کف دستشان گرفتند و به خیابانها رفتند را بدستان قدرتمند تو می سپارم و به امید ایرانی
آزاد آ مین.
شنبه 30 خرداد 1388

gole naz - امریکا - Carol Stream
از دوستان عزیز خواهش میکنم که صورت مردمی که تظاهرات میکنند مثل همین پسره جوانی که دستش زخمی شده رو به وضوح نشون ندن چون امکن داره از طرف رژیم بی رحم و خونخوار شناسایی شوند و مشکل ساز شود حق نگهدارشون
شنبه 30 خرداد 1388

rose2o - انگلیس - لندن
خدایا ظلم تا کئ
شنبه 30 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
خامنه ای یک خر مگس هست زیر پاتون لهش کنید.
شنبه 30 خرداد 1388

gole naz - امریکا - Carol Stream
از دوستان عزیز خواهش میکنم که صورت مردمی که تظاهرات میکنند مثل همین پسره جوانی که دستش زخمی شده رو به وضوح نشون ندن چون امکن داره از طرف رژیم بی رحم و خونخوار شناسایی شوند و مشکل ساز شود حق نگهدارشون
شنبه 30 خرداد 1388

onlyiran - کانادا - تورنتو
وای خدای من!!! خیلی وحشتناکه !! مگه ما داریم تو عهد دقیانوس زندگی میکنیم!!!
شنبه 30 خرداد 1388

karena112000 - امریکا - گلندل
میخواهم با تمام هموطنانی که از لحاظ جانی ومالی متضرر شدن ابراز همدردی کنم و به این برادرم در این ویدیو بگم فدای وجود با غیرت و شجاعت بشم و به داشتن هموطنی مثل تو و همرزمانت من و همه مردم دنیا وایرانیان چه زنده و چه مرده می بالیم (البته اونهائی که انسانند)
شنبه 30 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
اون پارچه سبزه که انداختن رو کمرش یعنی چی؟ آها..واسه اینه که همه بدونن از طرفداران موسوی هست و در تظاهرات مجروح شده است!!
شنبه 30 خرداد 1388

FARZANDE-IRAN - انگلیس - نیوکسل
من که نتونستم تا اخر نگاه کنم. این ادم کشها هر جنایتی انجام میدن.
شنبه 30 خرداد 1388

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت..علی شیره ایی تاریخ ثابت کرده عمراستبداد وظلم کوتاهترازآنی است که بخواهی مفت خودت رابه آن بفروشی!این روزهاهم بگذرد وپایان عمر توراباخودببرد.آنگاه غیرازپشیمانی برایت نخواهدماند ضحاک زمان.خونخوارآدمخوار!توخدامی شناسی؟دروغگو!خدایعنی رحمت ونعمت وهدایت..چه به نام خداکردی ضحاک زمان!؟ممنون ازمسولین بخاطر خبررسانی!به امید ایرانی آزاد وآباد
شنبه 30 خرداد 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
اقای اوباما تحول بگیر این وضعیت حقوق بشر در ایران اخوندی
شنبه 30 خرداد 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
بسی رنج بردم در این سال سی .بلاخره پس گرفتم کشورم از ملاها . مردم خواهان تغیر رژیم هستند بخاطر همین همه ایران در انتخابات شرکت کردند و با انتخاب موسوی به جمهوری اسلامی گفتند نه وحالا وظیفه موسوی است تا با یک اتحاد ملی برای یک رفراندوم تحت نظارت سازمان بین المل یک رفراندوم تمام عیار برای تعین حکومت جمهوری فدرال ایران بدون بدون تبصره تحمیلی ولایت فقیه که هیچوقت مورد تایید ورای مردم نبوده .مردم به این قانون اساسی رای دادند اما بدون ولایت فقیه بعد به صورت تبصره به ایرانیان تحمیل شد و هیچوقت از ملت پرسیده نشد که ولایت فقیه رامیخواهد یا نه ؟ الان وقت آن است. ما مگیم خر نمیخواهیم پالون خر عوض میشه . ما میگیم رهبر نمیخواهیم .ملیجکش عوض میشه . مرگ بر خامنه ای این عامل بدبختی مردم ایران . ما دین زوری نمیخواهیم رهبر .. نمیخواهیم .
شنبه 30 خرداد 1388

mobarezat - اهواز - ایران
جناب عظما با این ... های امروز حضرتعالی , برو فاتحه ات را بخوان.
شنبه 30 خرداد 1388

persian - امریکا - ریچمند
یکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پیشنــــــهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد:
روی پولها بنویسید رای ما رو پس بدید تا در سراسر ایران این پولها بچرخه
شنبه 30 خرداد 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
چطوری زنده مونده ؟
مثل معجزه میمونه مغزش پیداست
شنبه 30 خرداد 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
مـــــــــــــــرگ بــــــــــــــــر خــــــــــــــامـــــــــــــــنه ای جــــــــــلاد.
شنبه 30 خرداد 1388

godfather1 - انگلیس - شفیلد
روحش شاد انکه بخاطر ایران و ایرانی تاج را گذاشت و رفت.
شنبه 30 خرداد 1388

rmmr - بلژیک - آنتورپن
درود برشما ایرانیان شیر مردان ایران زمین
توجه توجه
سرکوب با شدت هر چه تمامتر ادامه دارد
2009/06/19
طبق آخرین اخبار موثق دریافتی سپاه پاسداران روز گذشته از سوی خامنه ای ماموریت یافته ظرف یک هفته تهران را ساکت نماید . تعدادی از فرماندهان سپاه و وزارت کشور و وزارت اطلاعات روز گذشته در جلسه ای که هاشمی ثمره نیز به نمایندگی از سوی احمدی نژاد در آن شرکت داشته است مامور شده است تا ظرف یک هفته با شدت هر چه تمامتر سرکوب را ادامه دهد و با تشکیل یک ستاد ویژه با حضور تعدادی از فرماندهان و افسران ارشد سپاه و مدیران ارشد وزارتخانه های کشور و اطلاعات در صدد می باشند اعتراضات را پایان بخشند .
نکته موفقیت آمیز برای مردم این است که نیروی انتظامی اعلام کرده است تا زمانی که لباس شخصی ها و سپاه در شهرها حضور مسلح دارند از هر گونه اقدام تامینی خودداری نماید و نسبت به مهار اعتراضات کاری انجام ندهد .
از سوی دیگر خبر می رسد که خامنه ای محل سکونتش را ترک گفته و به نقطه امن نامعلومی پناه برده است .
...
شنبه 30 خرداد 1388

saeid-uk-london - انگلستان - لندن
هم وطنانم این ویدئو کلیپ رو من برای همایت از مردم آزادی خواه کشورم خوندم و ساختم لطفا نگاه کنید و نظراتتون رو برام کامنت بزارید.
پاینده ایران و ایرانی
https://www.youtube.com/watch?v=DcRvbHNwfokeurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephpfeature=player_embedded
شنبه 30 خرداد 1388

dima_mir - روسیه - مسکو
خدایا اینه حق ملت ایران ؟؟؟
شنبه 30 خرداد 1388

Nariman Omidvar - ایران - تهران
هموطن
آخوند موجودی است کثیف و انگل صفت و به این زودیها حاضر به تسلیم شدن نیست. باید هوشیار باشیم و ابتکار عمل را از این جرثومه های فساد بگیریم. برای این کار نکات زیرقابل تأمل است:
1 دین و مذهب امری است خصوصی و باید به حوزه مسائل خصوصی اشخاص برگردد لذا جایی برای دخالت آخوندهای دین فروش نباید باشد. اصلا آدم دیندار واقعی کسی است که هیچکس نداند که دین او چیست.
2 عبادت کردن افراد باید در محلهای خصوصی خودشان انجام بگیرد و ضرورتی برای حفظ مساجد در شکل فعلی نیست. مساجد را بایستی به کتابخانه و مدرسه تبدیل کرد.
3 متأسفانه ما مذهب را از والدین خود به ارث برده ایم آنهم در سنینی که ما حق انتخاب نداشته ایم. از آنجایی که مذهب یک امر خصوصی است هر کسی میتواند برای خود تعیین کند که احتیاج به مذهب دارد یا نه لذا تبلیغ و ترویج آن از جانب هر کسی حتی والدین باید ممنوع شود.
4 با در نظر گرفتن اقدامات فوق دیگر احتیاجی به وجود آخوند نیست و میتوان از آنها بعنوان چوپان واقعی استفاده کرد. آنها میتوانند گوسفند ها و شترها را به راه راست هدایت کنند و فرمایشات آقای خمینی در مورد نحوۀ سکس با شتر را عملی کنند.
شنبه 30 خرداد 1388

mojmaj - کانادا - تورنتو
خامنه‌ای خامنه‌ای ننگ به نیرنگ تو خون جوانانه ما میچکد از دست تو
شنبه 30 خرداد 1388

babak_khoramdin - انگلستان - لتدن
درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای
دادستان محترم دادگاه کیفری بین المللی لاهه

از آنجا که بر اساس قانون اساسی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، علی خامنه ای رهبر این رژیم به عنوان "ولایت مطلقه فقیه" اختیارات نامحدود دارد و احکام او لازم الاجراست، هیچ نیرویی توان مقابله با خواست او را در این کشور ندارد. بر این پایه، علی خامنه ای به عنوان یک رهبر خودکامه، بی اعتنا به جان و مال و ناموس مردم ایران، دیوانه وار بر این کشور فرمان می راند و به یاری ایادی سرکوبگر خود روز به روز بر شمار شکنجه دیدگان و کشته شدگان این سرزمین می افزاید. او دیکتاتوری است که با سیاست های نادرست و سرکوب هر صدای مخالف خود، کشور ما را در آستانه ویرانی کامل قرار داده است.

این خفقان و سرکوب های وحشیانه موجب شده که فریاد گروههای معترض اعم از کارگران، معلمان، دانشجویان، نویسندگان و وبلاگ نویسان راه به جایی نبرد و هر روز بر شمار شکنجه شدگان و اعدامیان در زندان ها که تنها به دلیل اختلاف عقیده و مخالفت با مشی و عملکرد مسئولان این رژیم بازداشت شده و در زندان به سر می برند، افزوده گردد.

از این رو ما امضا کنندگان زیر، با توجه به حکمی که آن دادگاه محترم در باره "عمر البشیر" رهبر جنایتکار سودان صادر کرده است، خواهان رسیدگی به جنایات علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و صدور حکم مقتضی برای وی هستیم.

برای امضا این پتیشن لطفا اینجا کلیک کنید، نام و مشخصات شما صد درصد محفوظ می مانند. https://www.iranpressnews.com/source/058235.htm

شنبه 30 خرداد 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
Iran after election 2009 (Basijis are shooting at civilans )

https://www.youtube.com/watch?v=OIrX6UiXReE
شنبه 30 خرداد 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
Ahriman - اهریمن - شاهرخ:
https://www.youtube.com/watch?v=iB8o4vRZhEk
شنبه 30 خرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
این اشکها برای تحریک کردن آدمکشهای سپاه و بسیج است که در مراحل بعد با بیرحمی تمام خون مردم رو بریزند. ما تحریمی ها علیرغم اینکه همواره از طرف اصلاح طلبها (که براشون ثابت شد رای شان هیچ ارزشی نداره و این رژیم سراپا استبدادی اصلاح پذیر نیست) محکوم و مسخره شدیم اما از حرکت آزادیخواهانه مردم حمایت می کنیم و باز هم تاکیید می کنیم که نمی توان به امثال موسوی و کروبی و خصوصا خاتمی کاملا اعتماد کرد چون همه آنها وقتی در مسند قدرت بودند خواستها و مطالبات مردم را وجه مصالحه با
همین جنایتکاران قرار دادند و بسیار خونها که در دوران آنها ریخته شد ولی عاملان و مسببان هیچ وقت شناسایی و محاکمه نشدند.
به امید بیداری و رهایی
شنبه 30 خرداد 1388

m uk - انگلیس - منچستر
سلام اگه کمتر کامنت می زارم به 2دلیل هست 1بیشتر الویت با دوستان مترض در ایران ایران هست که بتواند اخبار مهم را اطلاع دهند2بخاطر استفاده از موبایل در نت که مقدور به کامنت ذاشتن نیست.ولی هر جا باشم ثانیه به ثانیه اخبار ایران را دنبال میکنم.دستتان درد نکند ارزوی موفقیت روز افزون برای شما دارم.و در تمام تظاهرات در انگلستان شرکت میکنم.همرزم و کوچیکتون هستم
شنبه 30 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
نذارید خامنه ای و پسرش از ایران فرا ر کنن.
شنبه 30 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
کشتن بسیجیها و خامنه ای و پسرش وضیفه هر ایرانیشجاع هست.
شنبه 30 خرداد 1388

saeid-uk-london - انگلستان - لندن
پیام شاهزاده رضا پهلوی به خامنه ای
https://www.rezapahlavi.org/media/pdf/303_Khameneh-ee-29-88.pdf
شنبه 30 خرداد 1388

omid1357 - اطریش - وین
شما را بخدا اخر ویدیو کلیپ راخوب گوش کنید .یارو که بخیه میزنه به مجروح میگه من 5هزار تومن میگیرم.منظورش البته غیر ازمخارج بیارستان است شرف را ببین و لذت ببر!!!!!
این یارو پیغمبری از منچستر هم هر جا میرسه ایات انتخاباتی و ترس براندازش را مینویسد . ومن از روشنائی به شما در تاریکی میگویم که قبض برق را نداده ایبد ابراقتان(برق ها) قطع شده است و من با شیطان قرار گذاشته ام که مراقبات و مرکبات واگذارد و پناهده در منچستر شود.
شنبه 30 خرداد 1388

ویستا - .... - ......
بسیجی های کثافت .چنان کینه عمیقی در دل مردم ایران کاشته اید.که تا زنده هستیم از دلمان پاک نمی شود.انتقام خون دانشجوها و مردم را خواهیم گرفت.شب درازو قلندر بیدار
شنبه 30 خرداد 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
به این میگن ازادی کامل
کجای دنیا اینقدر ازادی هست ؟!!!!!!!!! که شبانه بدون هیچ حکمی و کارت شناسایی بیایند و بزنند و خراب کنند و ببرند و ......
ازادی بیشتر از این میخواهی ؟
ما برعلیه استعمار انقلاب کردیم نه بر علیه ازادی و استبداد و کاپیتولاسیون ( ان هم از نوع داخلی ان )
شنبه 30 خرداد 1388

موتی - و - و
یک یا علی دیگر برای سرکوب این رژیم . تا آخر ایستاده ایم
شنبه 30 خرداد 1388

کویت تورنتو - کانادا - تورنتو
persian - امریکا - ریچمند
یکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پیشنــــــهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد:
روی پولها بنویسید رای ما رو پس بدید تا در سراسر ایران این پولها بچرخه
شنبه 30 خرداد 1388
دورود به شرفت
شنبه 30 خرداد 1388

موتی - . - .
جناب آقای احمدی نژاد
همانطور که خود معترفید ملت ایران ملت بزرگیست. به فضل الهی دم شما زشت ترین رهبران دنیا را قیچی خواهند کرد.
شنبه 30 خرداد 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
تا وقتیکه بخواییم دنبال اسلامو خاندانش باشیم همینه،چرا نمیخواییم یادمون بیاریم که اسلام وحشیانه و با جنگو خونریزی کشور اهوراییمونو اشغال کرد؟!! خوب این تازیانم از نوادگان همونا هستن دیگه!!!!
شنبه 30 خرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
یاران از پای منشینید
مرگ بر این حکومت اشغالگر تازی
شنبه 30 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
kili_patilaki - قطر - دوحه

چه طور میتوانی در مورد این ظلم آشکار و این دیکتاتوزی اظهر من الشمس اینقدر بی تفاوت باشی و با تمسخر حرف بزنی‌ ؟خوب اگر همه مثل تو فکر کنند که دست این جانی ها بیشتر از این به جان و مال مردم باز میشه .میتونی اول خوب ببینی و خوب فکر کنی تا بفهمی چرا زن و مرد و پیر و جوون دارن از جونشون میگذرن و میان زیر دست و پای این جانیا
شنبه 30 خرداد 1388

narses - اتریش - وین
ما همه سرباز توایم خامنه ای
چوب تو ... ت میکنیم خامنه ای
شنبه 30 خرداد 1388

zhilla - ایران - تبریز
ما نمی تونیم فیلم هارو ببینیم حتی با فیلتر شکن برا گوگل هم vote زدیم فرقی نکرده
در ضمن از مردم تبریز هم خواهشمندیم غیرتی که همیشه ازش دم می زدند رو نشون بدن از تبریز بعیده ساکت بمونن
شنبه 30 خرداد 1388

CHESHME.SEVOM - ایران - اصفهان
به امید ازادی ایران و تمام ایرانیان دلاور از دست این رژیم بیشرف کثافت ...اینها ایرانی نیستن که این بلا رو سر مرپم میارند ....دیروز یه فیلم از حمله بسیجیها دیدم به یک دختر دلم ریش شد ...ادرسش و ننوشتم وگرنه میذاشتم براتون...ازادی ازادی .....
شنبه 30 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
sosol - ایران - نیشابور
مسخره نکردم...فقط تعجب کردم.
شنبه 30 خرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
kili_patilaki - قطر - دوحه
اره عرب پرست .مردم ایران به اون پسره افتخار میکنند
شنبه 30 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
kili_patilaki - قطر - دوحه
تو بیشتر هم تعجب خواهی کرد وقتی حسابی با این دجالان مثل اون زباله که تو وانت در نقش شعبون بی مخ ظاهر شده بود مردم گردوندنتون چه شود دجالان و کذابی نژاد تو یه وانت نیسان و تو تنها تو یه وانت دیگه پشت سر اونا آخر خنده است برای تماشاچیان بیچاره صدام خیلی آبرو داشت که از تو چاله بیرونش آوردند اما شماها رو باید تو خیابون چرخوند و گردوند تازه این دست گرمیه طرفدار کذابی نژاد لعنت به طرفداران دجالان و کذابی نژاد همانگونه که همواره مومنین می گویند اعوذ و بالله من الشیطان الرجیم مخالفان این دجالان و مردم سبز ایران در رابطه با اینها این را بگویند و به خدا پناه ببرند ضمنا تو رنگ آبی بنداز برات آمد داره
یکشنبه 31 خرداد 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه دهن تو می بندی یا خودم بندم تحمل هیچ خارجی و بخصوص عربها را در لحظات ابدا ندارم و نداریم خلاصه قبل از حرف زدن فکر کن ......و اگر نه............
دوشنبه 1 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.