تجمع ایرانی های پاریس در اعتراض به نتیجه انتخابات روبروی رادیو فرانسه - ویدیو

تجمع ایرانی های پاریس در اعتراض به نتیجه انتخابات

روبروی رادیو فرانسه

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
فردا جلوی سفارت اشغالی لندن. به دوستان اطلاع بدین.
یکشنبه 24 خرداد 1388

daniall - فرانسه - نانت
اینا همون ادمهای مسخره ای بودن که میومدن دنبال رای جمع کردن الانم میخوان حماقتشون رو با این کارهای بیهوده جبران کنن.به خدا اشتباه کردید نباید رای میدادید.خیلی حیف شد شما فکرشو بکنید اگه از چهل و شش میلیون واجد شرایط فقط ده میلیون رای میدادند فاتهه ی رژیم خونده شده بود.حیف شد واقعا اشکم در اومد دیشب تا صبح بیدار بودم.الان دو هفتست همش دنبال گزاشتن کلیپ تو یوتیوب بودم سر کلاس نرفتم امتحانامو ندادم توی وبلاگم مطلب میزاشتم ولی برای خودم متاسفم که اسم ایرانی روی منه.مردم ساده لوح بازم مثل قبل برای هزارمین بار گول خوردن.
یکشنبه 24 خرداد 1388

sami uk - انگلیس - ردینگ
درود بر نسله با غیرته اریایی دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جانه خویش ستون به سقفه تو میزنم اگر چه با استخوانه خویش
یکشنبه 24 خرداد 1388

rami.ayala - انگلیس - سوتون
daniall - فرانسه - نانت
ما از رای دادن پشیمون نیستیم و واقعا کار درستی کردیم. اگر رای نمیدادیم احمدی نزاد به طور قانونی رای میاورد و کاملا حق به جانب حکومت میکرد ولی الان همه میدونن که با تقلب آمده و این کارش براش خیلی هزینه داره. این کودتا رو بخاطر خنثی کردن رای امثال ما مجبور شدن انجام بدند و نتیجش قطعا بع ضرر نظام هست.
یکشنبه 24 خرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
اه اینجا ایرانیا بی ذوق تشریف دارن از این خبرا نیست :(
یکشنبه 24 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
daniall - فرانسه - نانت
اینها اگر یک میلیون نفر هم شرکت میکردند هر اماری دلشون میخواست اعلام میکردند.حالا همه دنیا باید بفهمند کسانی که 22 خرداد تو صف رای بودند الان توی خیابان ها هستند ودارند اعتراض خودشان را به دیکتاتور ی اعلام میکنند واین موضوع تفسیری که حکومت وبعضی ها از حضور مردم در انتخابات به منزله تایید این رژیم دیکتاتوری است را کاملا نفی میکند.و حداقل دست اورد این اعتراض ها این است که نمیتوانند مدام بگویند تعداد رای دهندگان نشانه دهنده مشروعیت و محبوبیت نظام بوده است
یکشنبه 24 خرداد 1388

ferfereh - ایران - تهران
daniall - فرانسه - نانت
این چه حرفیه یعنی همه باید می نشستند و مثل چهار سال پیش تن به احمدی نژاد می دادند؟!!!! رای ندادن چیه ؟ همه حرفشون اینه که احمدی نژاد باید برود...
حالا احمدی نژاد کودتا کرده است که باز هم بماند. من تعجب می کنم که شما ها مخالفای رای دادن هنوز هم همون حرفهای قبلی رو قرقره می کنید. اگه ما رای نمی دادیم الان مردم اینجوری نمی ریختند بیرون.
یکشنبه 24 خرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
daniall - فرانسه - نانت
شما بهترین کاریکه میتونی بکنی اینه که دلت بحال خودت بسوزه که سی ساله لاستیکت در باتلاق بوکسوبات میکنه و بعد از سی سال هنوز نفهمیدی عیب کارت کجاست. اونها که رای دادن اغلبشون میدونستن که رژیم در نهایت برای نگه داشتن ملیجک خامنه ای چاره ای غیر از این شعبده بازی و تقلب نداره و این را هم خوب میدونستن که اگر جرات کنه و رای ملت را بدزده باید به کل مردم جوابگو باشه ولی اگر یک اقلییت 10 میلیونی طرفدارها و محتاجهای مهر شناسنامه پای صندوق میرفتن( کاری که شما سی ساله دستور میدین!) مثل دفعات پیش امار 64٪ اعلام میکردن و نیازی هم به پاسخگویی به تحریم کننده ها نداشتن. اما شما از اونجا که مبارزه «قهرمانانه و دشمن شکنتان» فقط پای تلفن در تلوزیون هخا و رنگارنگ و زیا اتابای مستقر شده و مرکز فرماندهیتون هم پشت کامپیوتر و تالارهای پال تالک هست نه تنها حال و حوصله بخیابان رفتن و روبروی دشمن قرار گرفتن را ندارید و فکرش را هم نمیکنید ،برای اینکه کسی دیگر هم به این فکر نیافته و مبادا رهبری جنبش و انقلاب شکوهمند شما را از دستتون در بیاره، دائمآ با این ایه یاس و انفعال خوندن و دلسوزیهای دایه مهربانتر از مادر سعی کردین که خاکستر انفعال، بیتفاوتی، و دست روی دست گذاشتن و در نهایت یک جک برای خامنه ای و احمدی نژاد درست کردن این حرکتها و اعتراضهای سر تا سری را تحقیر ، ناچیز و غیر منتقی نشون بدین. در صورتیکه همین بچه ها در عرض 48 ساعت گذشته باندازه تمام دوران سی ساله زندگی در تبعید و در فرانسه زیبای شما کار مثبت و عملی در شکست و نابودی نظام ولایت فقیهی انجام دادن. ولی شما برای پنهان کردن انفعال و شکستهای سی ساله خودتون چیکار میکنید؟ ((دلسوزی به مردان و زنان بمیدان رفته و در حال درگیری و مبارزه با فاشیسم))!!!
قربون اون شکل ماهتون برم این داسوزیها را برای ما که فردا مقابل سفارت در بروکسل و اینها که اینجا جمع شدن نکنید. مرسی ،خیلی هم ممنون اما اگه قرار باشه شما و بینش شما راهنمای این ملت باشه باید همه منتظر امام زمان یا هخا باشیم. شما مختارید هم تحریم کنید هم در انتظار مهدی موعودتون باشید ولی بالاغیرتآ با این میزان سواد و بینش و قدرت تحلیل که دو قدمی خودتون را هم نمیبینید برای کسی نسخه ننویسید. بقول معروف :
مارا به خیر تو امید نیست ،،،،،،،، شر مرسان.
یکشنبه 24 خرداد 1388

آق رضو - کانادا - تورنتو
daniall - فرانسه - نانت
واقعا فکر میکنی دست معجره گری که اینجوری به نفع خودش رای رو از تو صندوق در میاره نمیتونه به قول تو 10 میلیون رو 45 میلیون نشون بده. الان تنها چیزی که مهمه اینه که مردم دارن اعتراض خودشون رو به شکل متحد نشون میدن و این خیلی با ارزشه.
تورنتوییهای عزیز روز یکشنبه 14 جون 2009 ساعت 2 بعد از ظهر در میدان مل لستمن به خیل عظیم ایرانیان معترض بپیوندید تا دنیا بدونه که حساب مردم ایران از حکومت کثیف ایران جداست.
یکشنبه 24 خرداد 1388

rezab - دبی - دبی
daniall - فرانسه - نانت
عجب ای کیوی بالایی داری فکرمی کنی ده میلیون را چهل میلیون اعلام نمی کردند .الان لااقل کشورهای دیگر با این تعداد رای دهنده متوجه غیرمردمی ونامشروع بودن دولت احمدی نژاد خواهند بود و با تحت فشار قرار دادن ایران مردم به خواسته هایشان خواهند رسید.رضار
یکشنبه 24 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
daniall - فرانسه - نانت
تو فکر میکنی اگر 10 میلیون رای میدادند این رژیم عدد سازی نمیکرد. خوب شد مردم رای دادن چون حالا یا بایدفریاد و اعتصاب کنن یا اینکه مثل گوسفند برن تو گله ونی و ساکت باشن.
یکشنبه 24 خرداد 1388

guitar - فرانسه - فرانسه
بایستی تما مه اتوبوس‌ها را به آتش کشید
یکشنبه 24 خرداد 1388

omidfr - پاریس - فرانسه
من خبر نداشتم وگرنه حتماً میرفتم،در ضمن این انتخابات در ویکی پدیا رسماً کودتا ثبت شد۰ به امید ایرانی آزاد
یکشنبه 24 خرداد 1388

nasl-e-sookhteh - دبی - دبی
daniall - فرانسه - نانت
عجب ای کیوی بالایی داری فکرمی کنی ده میلیون را چهل میلیون اعلام نمی کردند .الان لااقل کشورهای دیگر با این تعداد رای دهنده متوجه غیرمردمی ونامشروع بودن دولت احمدی نژاد خواهند بود و با تحت فشار قرار دادن ایران مردم به خواسته هایشان خواهند رسید.
یکشنبه 24 خرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
دانیل نانت.اینها ایران هستند از مزدوران رژیم.بااسمهای ساختگی برای خراب کردن روحیه.مرگ بر استبداد
یکشنبه 24 خرداد 1388

kiarashh - اتریش - وین
ایرانیهای خارج کشور: گوش به زنگ محسن سازگارا و علی رضا نوری زاده
اماده ایم برای تجمع جلوی سفارت های ایران
یکشنبه 24 خرداد 1388

دیااکو - ایران - تهران
daniall - فرانسه - نانت
واقعاخیلی ساده اندیشی که فکر می کنی این رژیم با رای ندادن ساقط می شه.ایرانیان در هر جای دنیاهرکاری برای ضعیف کردن این رژیم انجام بدندکار مثبتی انجام دادندبه حرف کساییم که می گند برا ساقط کردن رژیم هیچ کاری نباید کرد توجه نکنید.
یکشنبه 24 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوستانی که نمی توانند فیلمهای یوتیوب یا ایرانیان انگلستان را ببینند به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنند و برنامهء "جکر" را دانلود کنند و بر روی سیستمشان نصب کنند به همهء دوستانتان این لینکها را بدهید. مخصوصاً در ایران:
https://rapidshare.com/files/201868333/Jacker3Premium.zip
https://allulook4.com/22411/youtube-jacker-3-rapidshare-megaupload/
--------------------
پاینده باد ایران و ایرانی/ مرگ بر رژیم خونخوار جمهوری اسهالی
یکشنبه 24 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
به کسانی که در تظاهرات ها شرکت میکنند بگین کتاب " قرآن" رو با خودشون ببرند. چه اعتقاد داشته باشند و چه اعتقاد نداشته باشند که وقتی مامورها باشون درگیر میشن به این کتاب هم توهین بشه. و حد اقل کسانی که بین مامورها هستند دو دسته گی بین شون میفته.
=================
البته این هم یک نظر بود
یکشنبه 24 خرداد 1388

rabi - ایران - تهران
دوستان سرعت اینترنت که من استفاده می کنم خیلی کم شده دوستان تا جایی که ممکن باشه نظر بدید.
یکشنبه 24 خرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
همین شماها با شرکت در انتخابات فرمایشی رژیم و رای دادن به یکی ار عناصر برگزیده همین حکومت مهر تائید بر ادامه جنایت و تداوم فساد اسلامی این حکومت زدید.
یکشنبه 24 خرداد 1388

م منجی - ایران - تهران
خواهشمند است وطن را ارزان نفروشید................
یکشنبه 24 خرداد 1388

oghab - سوپد - اس
هنر کردن با این اعتراض کردنشون. باید برگردیم ایران .
من رای ندادم اما برای کمک به عزیزانم با اولین پرواز میرم ایران
یکشنبه 24 خرداد 1388

narses - اتریش - وین
kiarashh - اتریش - وین
دوست عزیز دلگیر نشید اما متاسفانه بی بخار و بی خاصیت ترین ایرانی ها در وین زندگی میکنن.شما هم که فقط شعار میدی همگی جلوی سفارت.. 1شنبه 14 juni چهار نفر جمع شدن جلو سفارت.یکی نگفت اخه روزی که سفارت تعطیله و شهر خالیه برای چی جمع شدین .حتی کسی یه شعارم نداد.ما ایرانی های خارج فقط واسه جوونای داخل نسخه می پیچیم. جرات دارید در روزهای کاری و ساعت های پر رفت و امد جمع بشید.
یکشنبه 24 خرداد 1388

daniall - فرانسه - نانت
odin - بلژیک - انتورپن
من در حال حاضر موافق صد در صد حرکت مردم هستم و ای کاش الان تهران بودم ولی شما بهتره به مبارزه مدنیتون ادامه بدید.مبارزه ی مدنی شما رو الان دوازده سال و تقریبا بعد از هجده تیر داریم میبینیم.فکر میکنید با حاکمان سویس طرف هستید نه ایران.همه جور خدمتی به حکومت اسلامی در لوای مبارزه مدنی کردید تمام انرژی و تلاشتون رو گذاشتید روی تغییر نام خلیج فارس و خزر و ارامگاه کوروش جز این چه کار مثبتی انجام دادید؟رای دادید بعدش شنبه و یکشنبه که حتی ابدارچی سفارت هم واسه تعطیلات اخر هفته رفته کنار دریا جمع شدید رفتید سفارت واقعا جای تاسف داره به فرض محال موسوی یا کروبی اومدن با این اقدامات بعدش چی؟پیروز میشید؟
یکشنبه 24 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.