عکسهایی از تهران امروز , تظاهرات مردم و اشغال خیابانها توسط موتورسواران پلیس و لباس شخصی

عکسهایی از تهران امروز

 تظاهرات مردم و اشغال خیابانها توسط موتورسواران پلیس و لباس شخصی

Alireza.. - ایران - تهران
بچه هایی که در ایران هستید تو را به خدا ساکت نشینید.
شنبه 23 خرداد 1388

hapo - امارات - دبی
مردم تهران آفرین به غیرتتون
شنبه 23 خرداد 1388

farhad_swIss_zurich - سوییس - زوریخ
با عرض سلام خدمت دوستان محترم من زبونم مو در اورد از بس گفتم رای شما منظور نمیشه رئیس جمهوری احمدی بی نژاد هست شما باور نکردید حق تان هست بکشید که لایقش هستید.
شنبه 23 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
جمعه امید ....شنبه سیاه (ننگ بر خامنه ای)
شنبه 23 خرداد 1388

red-dubai - امارات - دبی
ای ول ای وله ای ول احمدی تا سره ای ول
شنبه 23 خرداد 1388

levan - سوئد - استکهلم
نمیدونم این ملت کئ میخان واقعیت رو قبول کنن بابا اینا از اساس خرابند درغند دلم به حال رای ملت میسوزه
شنبه 23 خرداد 1388

shad - فرانسه - نیس
مطمئنم که همین معترضان 4 سال بعد هم پای صندوقهای رای حاضر می شوند تا با یاری و رایهای سبزشان که امروز با چماق مهر شد! به ادامه خلافت خامنه ای توسط هر نوع کاندیدای مورد حمایت و تایید ولایت بله بگویند!
صادق هدایت معتقد بود که : ایران گرفتار یک سرنوشت کور و شوم شده.
البته تا وقتی که مردم بر ادامه این سرنوشت اصرار بورزند کاری از هیچ کس ساخته نیست. کاش حداقل با عدم حضور و تحریم این نوع انتخابات از قبل تعیین شده مشروعیت برای خلافت خلفای خلف اسلام نمی خریدند!!
سرنوشت عجیبیست! حکایت غریبیست!
شنبه 23 خرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
انتصابات تمام شد و مردم همان گونه که انتظار می‌رفت مجددا فریب خوردند. اینکه هنوز بعد از 30 سال جنایت، دزدی، چپاول و تحقیر ملت، باز هم جمهوری اسلامی می‌تواند مردم را فریب و به شعبده بازی خود ادامه دهد. این بازی سیاسی این مساله را تایید می کند که ملت ایران رشد کافی نکرده تا لیاقت یک حکومت دموکراتیک را داشته باشد.

این بازی چنان خوب طراحی شده بود که حتی آنهایی که خود را تحلیل گر سیاسی می دانند و هم بیشتر آنهایی که دوره های قبل تحریم کردند این بار مجددا فریب خوردند و پای صندوق شعبده بازی رفتند و نا آگاهی سیاسی خود را تایید کردند.

اگر حکومت تصمیم داشت احمدی نژاد را یک دوره دیگر بر مسند بنشاند، یقینا مثل دیگر موارد می توانست موسوی را هم به هزار و یک دلیل از شرکت در انتصابات باز دارد. اگر دیدید که نه تنها موسوی را وارد بازی کردند که حتی صحنه شعبده بازی را گسترده تر کردند و بازی را به صفحه تلویزیون و مناظزه‌های مسخره هم کشاندند تا بتوانند شور و شوقی را که لازم بود بوجود بیاورند و ملت را به میدان بازی بکشانند، تنها و تنها برای آمار بالا و مشروعیت بیشتر بود.

انتصابات چنان طراحی و مهندسی شد تا میر حسین که قرار بود بر مسند بنشیند، کمترین قول و قرارها را به ملت بدهد تا بعدا با همان مشکل خاتمی و احمدی نژاد روبرو نشود.

عاقبت امر اینکه با این شعبده بازی رژیم توانست یک مشروعیت 70 - 80 درصدی برای سید علی دست و پا کند.

انکار نکنید! این انتصابات چنان با مهارت برنامه ریزی شده بود که یک مشروعیت بسیار قوی برای حکومت آخوندی دست و پا کرد تا حداقل ده تا دوازده سال دیگر این حکومت را بیمه کند.

خلایق هر چه لایق
شنبه 23 خرداد 1388

reza_x - ایران - تهران
سید علی چلاق فکر نمیکردی که این مردم بپاخیزند ببین این انترت چطوری باعث مرگت به حق اللهی میشود
شنبه 23 خرداد 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
موسوی رای منو پس بده.
شنبه 23 خرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
بهتر بود موقعی که رأی می‌دادید به این فکر می‌بودید.
شنبه 23 خرداد 1388

shanul - المان - هامبورگ
واقعا متاسفم برای این رژیم شیاد و جنایتکار جمهوری اسلامی با این تقلبی که در انتخابات انجام داد! و رای واقعی مردم را زیر پا گذاشت! این انتخابات فرمالیته بود از قبل انتخابات احمدی نژاد توسط خامنه ای کثیف تائید شده بود!
شنبه 23 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر
شنبه 23 خرداد 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
اول . . .
شنبه 23 خرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
پس کجاست این اقای موسوی تا این هوا دارانش را رهبری و حمایت کند ؟ ایا فریادو کتک خوردن این جماعت برایش مهم نیست ؟الان کجاست؟حتما برای دست بوسی در خدمت رهبرتشریف دارند.
شنبه 23 خرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
shad - فرانسه - نیس
درود بر تو دوست خوبم.ایا از دانش ور خبر داری؟ من در جای کامنت او را ندیدم.امید وارم که حالش خوب باشد.
شنبه 23 خرداد 1388

غزل خاموش - ایران - اصفهان
راه قانونی و دموکراتیک بر کنار کردن احمدی نژاد
دوستان به منظور بر کنار کردن قانونی احمدی نژاد و به پایان رساندن دولت دروغ، تقلب و خیانت با نمایندگان خود در مجلس تماس گرفته و خواهان استیضاح ، رای عدم اعتماد و برکناری رییس جمهور شوید. در صورت برکناری رییس جمهور ، برگزاری انتخابات مجدد امکان پذیر است. لطفاْ با همه ی رسانه های ارتباطی از جمله فیس بوک، اورکت، وبلاگ ها و تویتر خواستار استیضاح احمدی نژاد به علت ضعف در عملکرد اقتصادی، اجتماعی وسیاست خارجی شوید. رای ما فقط استیضاح
شنبه 23 خرداد 1388

salam_hame - امارات - دبی
جوانانی که در ایران هستید جون هرکی دوسش دارین ساکت نشینین پدر این رژیم خون خواری را در بیارین
شنبه 23 خرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
اقایون و خانومهایی که در اروپا و امریکا نشستید و فقط ایه یاس میخونید که ای من گفته بودم، من میدونستم ، حقتونه، و از این حرفهای خود پسندانه و واقعآ فرومایه میزنید، واقعآ برین کامنت بچه های داخل را بخونید و ببینید که سرتا سر سرشار از مبارزه و حق طلبیه، در مقابل کامنتهای مایوسانه و منفعل شماها! اگه از این حرفها و ادای روشنفکرها را در اوردن و مردم را به انفعال فرا خوندن دست نکشید و در عقاید خود بزرگ بینانه خودتون تجدید نظر نکنید باور کنید مردم همونطور که از روی جسد متعفن رژیم دارن رد میشن از روی شما هم رد میشن. برید اول بخونید ، بعد برای اولین بار در رفتار خود بزرگ بینانه و کاذب خودتون یه کم عمیق بشید.
شنبه 23 خرداد 1388

oghab - سوپد - س
بازم 4 سال دیگه همین آش و همین کاسه. بیخودی هم نرین تو خیابونا جونتون و به خطر بندازید.خود موسوی هم از اول همه چیزو میدونست . میلیونها نفر بازیچه دست یه مشت..............................
شنبه 23 خرداد 1388

ferfereh - ایران - تهران
موسوی و کروبی در خانه هایشان زندانی شده اند.
نیروی انتظامی به دفتر جبهه مشارکت اسلامی در خیابان سمیه حمله کرده است و کلیه اعضای آن از جمله آقای میردامادی را دستگیر کرده است و ظاهرا قرار است بقیه اعضایی را که در محل دفتر نبوده اند در خانه هایشان دستگیر کند.

محسن سازگارا گفت این یک کودتای نظامی است که با پشتیبانی آقای خامنه ای و پسر ایشان انجام شده است و اگر مردم درست هدایت بشوند دست این افراد کوتاه می شود وی در اد امه به چهار نکته مهم اشاره کرد

1. همه حتی کسانی که مخالف رای دادن بوده اند و رای نداده اند به خصوص افراد روشنفکر باید متحد شویم و از رای مردم حمایت کنیم.
2. در این مقطع رییس جمهور قانونی کشور میرحسین موسوی است که بر علیه ایشان کودتا شده است پس آقای کروبی و سایر اصلاح طلبان هم باید از ایشان پشتیبانی کنند و همگی باید از رای مردم پشتیبانی کنند آقای موسوی الان نقش رهبریت مردم را دارند و از عهده آن هم برمی آیند اگر بخواهندو ایشان می توانند نقش تاریخی خودشان را در این زمان ایفا کنند.
3. حکومت خودش را برای این شلوغی ها آماده کرده است و حتی آماده کرده است که مردم را بکشد ممکن است عده ای را به جان مردم بیاندازند مثل 18 تیر که حتی زندانیهای تبهکار را هم از زندانها درآوردند برای سرکوب مردم. در این زمان باید از تاکتیکهای مبارزات بی خشونت مثل اعتصاب و یا الله اکبر گفتن روی پشت بام و یا بستن خیابانها با ماشینهای خاموش و... استفاده کرد تا آسیبی به مردم نرسد.
4. حتما باید عده ای در خارج از کشور نماینده رهبران مردمی داخل کشور باشند تا در صورت دستگیری مبارزات متوقف نشود.
در پایان او اعلام کرد که این یک کودتا به شکل کودتای زیمباوه بود که مردم زیمباوه با مقاومت خودشان بعد از چند روز توانستند دست کودتا چی ها را کوتاه کنند.
شنبه 23 خرداد 1388

senyorita - آلمان - دوسلدورف
هنوز شکه ام. احساس بدی دارم.کاش ایران بودم. هیچی آرومم نمیکنه. هی عکس ها و فیلم ها رو میبینم که هموطنام کتک میخورند و گریه میکنم. حالم بده !
شنبه 23 خرداد 1388

Rajoo - قطر - دوحه
بارها و بارها با دیدن این تصاویر زار زار گریه کردم ... کثافت نزاد... کثافت نزاد.. علی گدای بی ناموس اعدامت میکنیم .. بیشرف .. سگ...
شنبه 23 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
من به تنهای شعار نویسی رو اغاز کردم . از تمام دوستان خواهش میکنم شبها و نیمه شبها یک برنامه ریزی دقیق بکنند و به صورت حساب شده و گروهی شعار نویسی رو شروع کنن.ما باید کاری رو بکنیم که در 30 سال پیش این جانی ها کردن با خودشان باید همین رفتار رو بکنیم. مرگ بر خامنه ای. مرگ بر دجال احمدی نژاد
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
senyorita - آلمان - دوسلدورف
عزیزم باور کن اکثریت ما همین احساس را داریم من به قدری با صدای بلند گریه کردم که بدنم از داخل مانند جیوه می لرزید اما اگر این اتفاق نمی افتاد
آنها با کمال افتخار رای کذابی نژاد را از صندوق بیرون میاوردند مگر برای بیست و دوم بهمن چکار میکنند مگر دنیا تا کنون چشمش را نبسته است و همه چیز را غیر از حرف و حدیث کنار گذاشته است بزرگترین پیروزی اینها مشارکت نکردن مردم بود که تیرشان بدجور به سنگ خورد حتی سرویس درست ندادند و به زور وقت اضافه دادند و خیلی ها نتوانستند رای بدهند
مگر چهار سال قبل کسی توانست اعتراض کند چه اتفاقی افتاد آنها که با کمال پر رویی بر جان و مال مردم حاکم شدند و به راحتی کشتند و بردند و خوردند آنها کسانی که با مردم درگیر میشوند همان سپاه مهدی انتهاری و
بسیجیهای خود فروخته اند که نه .. و...درستی داشته اند و نه سر سفره پدر و مادر خود بزرگ شده اند آنها سگان تربیت شده ای هستند مخصوص چنین روزهایی گمان می کنید پول مردم در چه راههایی تا کنون خرج و مصرف شده است من دوستان بسیاری از نیروی انتظامات دارم که به خاطر نوشتن یک قطعه چند سال درجه او را نداده اند و سر میدوانند نیروی اصلی انتظامات با مردم هستند من با بسیاری از آنها آشنا هستم که در رده های بالا قرار دارند اما خود از همه شاکی ترند اینها دست پخت رادان است
حال متوجه شدید چه کسی هزار فامیل است لیست اقوام احمدی نژاد را در سایت یکی از کاربران گذاشته بود من نمی دانم طرفداران کذابی نژاد به چه چیزی معتقدند و رنگ باورشان چیست چطور می توانند چشم در چشم مردم انداخته و با این وقاحت دم از خدمت بزنند آیا دوستی با موگابه دلیل خوبی برای نوع جنس این از خدا بی خبران نیست ایران دوران پر از فراز ونشیبی را طی کرده است این نیز بگذرد و همچنان پویا و سرفراز باقی می مانیم به همراه تجاربی ملموس و حقیقی نه شعاری و از سر هیجان
شنبه 23 خرداد 1388

shad - فرانسه - نیس
hamidTANTAN - اتریش - وین
درود دوست عزیزم . از اندیشمند خبری ندارم. من هم همینطور امیدوارم حالش خوب باشه. هر چند که شوک بزرگی برای ایرانیان خواهان ازادی و اصلاحات بود.

odin - بلژیک - انتورپن

درود . ما قصد تحقیر جوانان ایران زمین رو نداریم. واقعیتها باید گفته و شنیده بشه تا تکرار نشود. همین.وگرنه ما مقلدان روشنفکری در ایران فراموش شدگانیم نیازی نیست از روی ما رد بشوند!
شنبه 23 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
ghati - ایران - کرج

گریه فایده نداره فقط خون ایران را از این ننگ تمیز میکنه.
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
Black Chador - امریکا - ولدن
برای من که تا به حال بسیار کار ساز بوده است اشتباه نکنید هر قطره اشکی که از سوز دل ریخته شود فتنه ها خفه کند و ستمگران را به زیر بکشد حتما می دانید که تنها مبارزه ما گریه نیست در اینکه خون باعث تطهیر این ننگ است کاملا موافقم البته خون کثیف مزدوران که با سیاهی ننگشان همرنگ است شسته شود این قانون کجاست که مردم را به زور کتک و سرکوب وادار به تایید دزدی و تقلب و فریب کنند ؟ در اسلام تنها جایی که فرد حق دارد مقابل پدر و مادر خود بایستد و تمرد امر آنها را بکند و یا زن از همسرش زمانی ست که فرد بخواهد شخص را از خدا دور کند و او را وادار به ناراستی کند این مردم عین صواب و عین نیکی را انجام می دهند
این مردم در کشوری که هر روز سر یکی را به جرم های دزدی و یا غیره بر سر دار میکنند چگونه چهل میلیون انسان در برابر دزدی و تقلب ساکت بمانند این روزها را به خاطر داشته باشیم و عملکرد همه را بپاییم و دوست و دشمن را کامل بشناسیم خیلی از کشورهای دمکراتیک ادعای دوستی و حمایت از ما را کرده اند همچنین سازمان های بین المللی کاش بدانند که به نفع خودشان است که نسبت به ما مردم بی تفاوت نباشند فعلا که خیانت خاویر سولانا پیشتاز است اسمی که مانند کارتر از حافظه ما مردم پاک نخواهد شد
یکشنبه 24 خرداد 1388

sarab22 - المان - دوسلدورف
دوستان سلطنت طلب نشستند و فقط تز میدند و تحریم و از این حرفها ولی نمیدانند که از همین موقعیتها باید استفاده کرد و رژیم را سرنگون کرد با مامانم اینها و میخوام از از اینها که به ازادی نمیشه رسید شماها فعلان ساکت باشید و نمیخواد تز مثلا روشنفکریتان کل کنه شماها خودتان تو تحریم هستید زنده باد ازادی نه شاه نه اخوند نه کمونیست و مجاهد حکومت دموکراتیک.
یکشنبه 24 خرداد 1388

a352784 - ایران - ایران
تا قانون اساسی عوض نشود ما رای نخواهیم داد
یکشنبه 24 خرداد 1388

shad - فرانسه - نیس
sarab22 - المان - دوسلدورف
منظورتان از سلطتت طلب کیست؟ من کسی را در این قسمت نمی شناسم که سلطنت طلب باشد. از حرف تا عمل هم بسیار فاصله ست. شما که معتقد به تز دادن نیستید و در تحریم هم نیستید چرا به ایران نمی روید تا با رژیم مبارزه رو در رو داشته باشید؟ چرا از جوانان ایران مایه می گذارید؟ مگر زندگی انها علف هرزه؟ من شخصا مخالف خشونت هستم. دموکراسی با خشونت و انقلاب بدست نمی یاد. اگر انتخابات تحریم شده بود می شد تقاصای رفراندوم کرد. تصور می کنم برای رفراندوم دیر شده. اما درس سیاسی خوبی برای همه ایرانیان و جوانان بود تا دیگر به این رژیم خلیفه گری اعتماد نکند. نوبت بعدی انتخابات تحریم و رفراندوم معنای حقیقی خود را بدست خواهد اورد البته اگر باز هم ایرانیان عزیز دچار خطای حافظه نشوند!
یکشنبه 24 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوستانی که نمی توانند فیلمهای یوتیوب یا ایرانیان انگلستان را ببینند به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنند و برنامهء "جکر" را دانلود کنند و بر روی سیستمشان نصب کنند به همهء دوستانتان این لینکها را بدهید. مخصوصاً در ایران:
https://rapidshare.com/files/201868333/Jacker3Premium.zip
https://allulook4.com/22411/youtube-jacker-3-rapidshare-megaupload/
--------------------
پاینده باد ایران و ایرانی/ مرگ بر رژیم خونخوار جمهوری اسهالی
یکشنبه 24 خرداد 1388

jitter - ایران - مشهد
فریاد الله اکبر بر فراز آسمان مشهد طنین انداز شد... شعار نویسی روی دیوارها رو شروع کردیم. فردا 4 عصر پارک ملت مشهد. جهانیان فریادمان را خواهند شنید. دوستان عزیزی هم که بیرون گود نشستند و دایم از یاس و نا امیدی میگن لطفا عقایدشون رو برای خودشون نگه دارن. رای به موسوی پاسخ منفی به احمدی نژاد و خامنه ای و نظام بود. اگر می بینین امروز ایران سراسر اعتراض هست به دلیل همین آراست. وگر نه با رای ندادن هیچوقت به هیچ حایی نخواهیم رسید. فریادمان را به جهانیان بسونین
یکشنبه 24 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.