مناظره تلویزیونی میرحسین موسوی و احمدی نژاد - ویدیو

مناظره تلویزیونی میرحسین موسوی و احمدی نژاد

قسمت اول

قست دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

 

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

 

قسمت یازدهم - قسمت آخر

لینک دانلود مناظره تلویزیونی میرحسین موسوی و احمدی نژاد

سرور1   سرور2   سرور3   سرور4  

jacopo - ایتالیا - میلان
ننگ بر احمقی انتری پشمکی نژاد
ننگ بر رژیم اسلامی اسهالی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

roya_2000 - انگلیس - لیدز
ما طرفداران ازادی و دموکرسی به هیچ وجه رای نخواهیم داد. چون ما خاستار یک حکومت ازاد و مردمی هستیم . و این انتصابات را تحریم می کنیم. ما نه شیخ میخواهیم نه شاه.این کشور با وجود جمهوری اسلامی کشور نخواهد شد و روز به روز هم بدتر و ویرانتر خواهد شد.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hades - ایران - تهران
خیلی طنز بود. پته همدیگرو داشتن می ریختن رو آب
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
احمدی نژاد به لجن کشیده شد.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

خرس قطبی - کانادا - تورنتو
roya_2000 - انگلیس - لیدز
تو رای نده تا لیلا فروهر و ابی بیان برات مملکت رو آزاد کنند!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

roya_2000 - انگلیس - لیدز
خیلی جالبه. گندکاری ها و دزدیهاتون و بیشتر رو کنین. مردم گوشاتون و باز کنین اینقدر ساده نباشید نگذارین این جلادان باهاتون بازی کنن. رای ندین این چهار نفر هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارن.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

yasamin22 - امارات - دبی
واقعا موسوی ایول داره بهتر از این نمیشد پوز احمدی نژاد را مالید به خاک...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

خرس قطبی - کانادا - تورنتو
ولی خوشم اومد موسوی یه پاش رو گذاشت این ور محمود یه پای دیگه اش رو اون ور محمود و گلاب به روتون ... ! (خودم نقطه چین گذاشتم)
موسووی ترکوند.
به این میگن مناظره.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

yasamin22 - امارات - دبی
واقعا موسوی ایول داره بهتر از این نمیشد پوز احمدی نژاد را مالید به خاک...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
اجنبی ها نظر ندن و نمی خوایم نظر بدن
رای ما اصلاحات
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

t-bag - ایران - تهران
آقای موسوی کت شلوار قهوه ای و کراوات نخود لوبیایی مبارک!!!!!!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
هر چند من مخالف رای دادن هستم ولی جنازه میر حسین بهتر از احمدی نژاد هست.احمدی نژاد هم با این افشا گریش علیه رفسنجانی و پسراش و بعضی سران رژیم اسمش عمرا از صندوق در بیاد.خوشبختانه دور اخر هم تریبون افتاد دست میر حسین موسوی هر چی از دهنش در می اومد گفت و بحث رو تموم کردن
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خیلی خوب شد که موسوی در آخر حرف زد. احمدی نزاد داشت سکته میزد... ها ها ها ها
سعی داشت که با خندان نگه داشتن خود ، خودش رو خونسرد نگه داره که برخلاف چهره اش در داخل کاملا می سوخت.. آن هم تا تهههههههه
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hoseinmasudian - ایران - تهران
موسوی دوست داریم ...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

SaMaN EvEr GrEeN - هند - بنگلور
کسایی ادعای دمو کراسی میکنن اینجا .که نظرات ازاد دیگران رو مورد توهین قرار می دن. جالبه
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

kabutar - ّآُُُلمان. - فرانکفورت.
این مردک که همش میگفت دلم میسوزد بوی گندش درامد .البته باید گفت که ایشان کونشان میسوزد.
قانون این مناظره این بود که درمورد شخص دیگری نقدی نشو د ولی این مردک از اول تا اخر این را رعایت نکرد وان بزغاله که مجری بود حرفی نزد.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
ایوللللللللللللل خیلی‌ حال کردم با کسی‌ که ویدئو رو آپلود کرد. دو پا زد تو حال هکر‌های سپاه. مردم از خنده. این اید دوستمون توی یوتیوب bardiair776. ویدئو رو این دوست عزیز آپلود کرده حتما به کانالش یه سر بزنید
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
بی ادبی و بی تربیتی احمدی نزاد در این برنامه بر همگان مشخص و معلوم شد
خدایا مارا به خاطر غفلتی که باعث روی کار آمدن این موجود عجیب و غریب بر سر کار شد ببخش آآآمین پاینده ایران زنده باد میر حسین
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

fariborzkhan - ایران - اصفهان
یعنی واقعا احمدی نژاد نمی دونست این کسی که جلوش نشته اسمش نه هاشمیه نه خاتمی نه ... این همه گشته بود دنبال تخلف برای موسوی هیچی پیدا نکرده بود. تنها تخلف موسوی این بود که همسرش همزمان داشته تو دوتا دانشگاه کارشناسی ارشد می‌خونده اگرچه این خلافه ولی از اول خلافهایی هست که وقتی حتی روسای دانشگاهها متوجه می شن نه تنها جلوی تحصیل دانشجوشونو نمی گیرن بلکه بهش افتخارم می کنن. درود بر صداقت و پاکیه میرحسین موسوی.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

SaMaN EvEr GrEeN - هند - بنگلور
نظرات نمیاد گیر کرد هاهاهاچشم کردیم
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

s_pol3000 - کانادا - تورنتو
با سلام متن طولانی است ولی خواهشا ان را پخش کنید هر کس این کامنت را خواند یک کپی از ان بگیرد ودر همه جا مثل سایتهای خبری مثل اینجا بفرستد تا برای یکبار برای همیشه جواب این از خدا بی خبرها که به این وان تهمت میزنند داده شود..ب شیوه مناظره اقای احمدی نژ اد معروف است به فرار به جلو..همین الان رفتم بین مردم..یک عده طرفدار احمدی نژ اد یک عده طرفدار میر حسین..خودم را به عالم بی خبری زدم..وجریا ن مناظره را پرسیدم طرفداران احمدی نژاد گفتند حال کردی ابروی همه را برد.....وهمه را توضیح دادند ..پرسیدم خوب معلوم است هر چه می دانسته ونمی دانسته از ظاهر ادبیات احمدی نژاد در امشب مشخص است بیان کرده..خوب در مورد فساد مالی واخلاقی میر حسین موسوی..واطرافیانش چه گفت همه ساکت شدند.اقای موسوی که امام سه ماه بعد از استعفای ایشان ان نامه تشکر امیز ودادن مسولیت جدید به ایشان ان را تایید کرد این نامه امام جواب الان کسانی است که میگویند میر حسین دل امام را خون کرد.با همین نکته همه را محکوم کردم..وقتی این حرفها را زدم.همان طرفدار احمدی نژاد از احمدی نژاد در مورد بیان کردن خانم رهنورد..بسیار عصبانی بود...تمام مسایل کشورمان را از روی هیجان مثل امشب اداره میکند..قبول اقای احمدی نژاد ادم خوبی است.اگر به خوب بودن است ایت الله بهجت از همه بهتر است..ریس جمهور نباید مثل بچه ها باشد..وبرای دعوای خود به این وان تهمت بزند..بر فرض همه طرفداران اقای میر حسین همان جوری باشند که اقای احمدی نژاد گفت..ولی مرد حسابی از اقای میر حسین هیچ نقطه ضعف اخلاقی ومالی نگرفتی..در حالیکه وزارت اطلاعات.هر چی بود ونبود در اختیارت گذاشت..............حالا میرسیم سر اصل مطلب..ا......اگر شما به این وضعیت میر حسین انتقاد دارید..پس به امام خمینی هم ایراد دارید..چونکه زمانی که امام خمینی قیام کرد..یهودیان .مسیحیان.شیعه.سنی متدین بی دین با حجاب بی حجاب..کمونیست.غیر کمونیست از او حمایت کردند وانقلاب پیروز شد.خوب حالا .به امام ایراد بگیریم..که چرا مریم رجوی از تو حمایت کرد پس فاسدی..جواب شما خیر است.می گویید امام خودش خوب بود.وجریان را اداره میکرد به نفع اهداف خودش اینجا هم همینطور است .تازه اقای احمدی نژاد شما از اطرافیان نزدیک ایشان.نتوانستی تهمت فساد بزنی..اگرچه .در شبنامه هایتان می زنید..دیگه قضاوت با مردم است
والله خیر الماکرین
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

arc.en.ciel - ایران - تهران
yasamin22 - امارات - دبی
دقیقا هووورااااااااااااااااااا
موسوی رای من!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

man1IRANI - ایران - اسفراین
درود بر احمدی نژاد که با شجاعت خودش همه ی سرمایه داران کله گنده رو رسوا کرد و جواب همه ی تهمت ها و تخریب های سه کاندیدای دیگه _ که هیچ برنامه ای ندارن و فقط بلدن ایراد بگیرن_ و پشتیبانان گردن کلفتشونو با شهامت داد. درود بر رییس جمهور شجاع و غیور و با عرضه و خادم و غم خوار ملت به امید دیدن دوباره ات در مسند ( که نه در جایگاه خدمت خالصانه ات_ که به حق برازنده ی تو و امثالت است.) اما بدان همیشه در قلب و یاد ملت ایران زنده خواهی ماند... پاینده و سربلند باد ایران و ایرانی وطن دوست و واقعی...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

spenteman - ایران - مشهد
درود بر همه ایرانیان ستمدیده.مناظره امشب بازنده ای جز هاشمی رفسنجانی ، ناطق نوری و طیف آخوندهای پول پرست و حامیانشان نبودموسوی هم مالی نیست ! همش چیز چیز می کنه ! + ما هم ازش شناختی نداریم جز خفقان زمان خودش و رفیقاش !
اعلمی صدتای موسوی بود کاش اون نامزد می شد .من رای نمیدم اما با این شرایط اگر خواستم رای بدم به احمدی نژاد رای می دم فقط به خاطر تو دهنی زدن به هاشمی و باقی آقازاده ها (گرچه دل خونی دارم از رییس پلیسش ! خدا سروکله هیچ کس و با این آگاهی چی ها نندازه !)تازه قسمت گزینش از همه جالبتر بود ! ( میگفت فلان دختر اگر به سوال دینی جواب درست میداده ردش می کردند و لی اگر جوابش رو نمی دونسته قبولش می کردن ! کسی می دونه برای چی؟) من به عینه دیدم راسته !
t-bag - ایران - تهران
احمدی نژاد هم فقط می خندید ! البته خداییش تو پررویی کم نمی یاره بیخود نیست به اینجا رسیده !
gigikhanoom - ایران - کرمانشاه
گروهبان قندلی - ایران - تهران
atila83 - ایران - تهران
باهاتون موافقم
roya_2000 - انگلیس - لیدز
خوشبحالت کنار آتیشی هنوز توش نیومدی بفهمی چه خبره .....!
به نظر من راحت بنشینید کنار و بدون حرص و جوش خوردن کمی استراحت کنید (البته تا 22 خرداد نه همه سال رو) وجنگ تشنگان قدرت که هرکدامشان دستشان به خون ملت آغشته است رو ببینید و لذت ببرید که 50 سال ملت رو انداختند به جون هم حالا افتادند به جون همدیگه! حالا وقت لذت بردن ماست! انقدر حرص نزنید موسوی و احمدی و کروبی و رضایی هیچ توفیقی به حال ما نمی کنند ! بستگی به شرایط زمان داره هر کدومشون تاریخ مصرف دارند! شخص اول مملکت که سیاست هارو می چینه مقام عظماست ! اینها هیچی نیستند جز آلت دست و باعث دلخوشی من و شما (از هر طیفی ! ) به قول اعلمی 200 نفر مملکت رو میگردونند ، یک عده زیر علم اصلاح طلب و یک عده اصولگرا و یک عده محافظه کار ! هر غلطی هم می کنند هیچیکی جلودارشون نیست چون برچسب خورده اند!) پاینده باد سرزمین من ایران من و هموطن من چه داخل وطن چه بیرون وطن.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

taheree - ایران - قم
جفتشون بالاخره پشت پرده این مملکت رو روکردن همه تو کاسشون یه چیزی هست..چرا این مناظره هارو در دوران دولتها نمیذارن ومیذارن دم انتخابات..
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

palmera - ایران - اصفهان
درود بر میرحسین موسوی که واقعا امشب گل کاشت
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

peyman19872000 - هلند - امستردام
خاک بر سر کسانی که به فکر رای ادن به ادم کشهای رژیمند.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

moon light 66 - ایران - تهران
عملکرد موسوی خیلی خوب بود خیلی منطقی عمل کرد نشون داد که خیلی با تجربه است
رای ما موسوئ
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
سگ زرد برادر شغاله. جنگ بر سر لحاف ملاست. هر کسی رای بده کوله مجانی داده به کسی که بدا میچاپدش.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
تحریم هر 4 ال اغ
جواب سید علی چلاق!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

silas - ایران - بندر
چقدر ما عقدهای و بدبخت شدیم که خوشحالیم که اسم جند نفر رو به عنوان دزد از زبون کسی از تلویزیون شنیدیم مگه نمیدونستیم کیا دزدن؟
از سر تا به پا همشون دزدن حتی موسوی و خاتمی هر کی به دنبال چپاول بیشتره دور احمدی نژاد هم دزد کم نیست
خانه از پایبست ویران است...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

shaparak25 - ایران - تهران
موسوی 10 دقیقه آخر جون گرفت چون دیگه بعدش قرار نبود بود احمدی نژاد حرف بزنه. مردک. حال کردم. جالبه هیچ کدوم از سوالای احمدی نژاد و جواب نداد.حقشون بود این همه مدت احمدی نژاد و تخریب کردن به نفع خودشون و دیشب احمدی نژاد به نفع مردم پته هاشونو رو کرد.
من دیگه به قدرت مردمی احمدی نژاد مطمین شدم.
رای من دکی احمدی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
چه مردم مردمی میکنه !! کدوم مردم ؟ مظورش مردم فلسطینه ؟ درثانی رفع مشکلات مردم عزیزمون وظیفه حضرت عالیه. رئیس جمهوری اقا جون . چی شد اون وعده و وعیدهائی که دادی ؟ اون از فرمانده نیروی انتظامیت . اون از فسادمالی وزرای کابینه حضرتعالی وهزار و یک نکته دیگر . . . .
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

narses - اتریش - وین
این اقای موسوی چقدر چیز میز کرد .احمدی کوتوله هم که فقط با کتش ور رفت. اون یارو هم که اون وسط مثل داور مسابقه هر 10 دقیقه 1 بار سوت پایان رو میزد. چرت و پرت...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hoseinmasudian - ایران - تهران
موسوی:3 > احمدی نژاد :0
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
گیریم که اصلآ انتخاباتی در کار است، آیا تاکنون هیچ ملتی در تاریخ، به اشغالگران سرزمین و فروشندگان نوامیس دختران خویش رای داده است؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

ashoor - ایران - تهران
roya_2000 - انگلیس - لیدز
در مورد آزادی و دمکراسی کاملا با تو موافقم . ولی فکر میکنم با رای دادن بهش نزدیک میشیم .
این احمقی رئیس جمهور شد چون من و شما از صندوق رای قهر کردیم . شما آیا تو انگلیس از اینکه کسی مثل احمدی نژاد رئیس جمهور کشورت هست خجالت نمیکشی؟
من دو دوره به خاتمی رای داده ام و مطمئن هستم رای من موثر تر از رای ندادن بعضی ها بود . با اینکه حرکت به دمکراسی در دوره خاتمی ناکام ماند.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
اره دیگه وقتی قراره اوباما با اسب سفید به نجات ما بیاد دیگه چه نیازی به رای دادن هست
یک چیز مشترکی بین اسلام و مخالفان اسلام وجود داره و اونم اینه که اسلام سالهاست منتظر ظهور امامه زمانه مخالفان هم سالهاست منتظر ظهور یه شخصی هستن که با اسب سفید به نجاتشون بیاد و هر دو گروه هم همچنان در انتظار خواهند موند ، عزیزانی که قسط رای دادن ندارن با شعارهای ایران وطن من و از این حرفها روز انتخابات با این شعارها در منزل نشسته و همچنان منتظر ظهور باشید ، انشااله که همین فردا پس فردا ظهور میکنه ، البته اگر در راه در چاه سقوط نکنه !
رای ما میرحسین کروبی ، حالا میخوان خوب باشن میخوان بد ، هدف کنار رفتن احمدی نژاد هست
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

tanha1363 - ایران - تهران
درود به این شجاعت که منبعش عشق به خدا و ایران و ایرانیه.
البته فریب خوردگان بیدار نمی شن. فقط بیدارها بیدارتر و مصمم تر میشن. به امیدی بینا شدن دل همه انسانها و همه ملت ها.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

alexalex - ایران - تهران
بذارین من آخرشو که شما ندیدین براتون بگم.
پخش مستقیم که تموم میشه خامنه ای بلند میشه میره هر دوشونو میبوسه و دستى به سر هر دو میکشه و میگه عالى بود ، خوب داغش کردین ولى درست نبود زیاد پته ی هم رو رو آب بریزین . بعد به موسوى میگه ببینم ۴ سال بعد چکار میکنى ها .
بعد محمود شاکى میشه میگه مگه نگفتى هر چى تو بخواى بگم ۴ سال دیگه میمونم ؟ سید على هم میگه دیگه روتو زیاد نکن بکش کنار میکنمت مشاور رهبرى .
محمود هم میشینه یه گوش پاهاشو میکوبه به زمین میگه نه خیرم حالا که اینطور شد میرم یه حزب میزنم به اسم بى اعتمادى ملى بعدشم یه روز نامه به همین نام ۴ سال بعد هم به صورتِ مستقل میام ایندفعه از خودت هم انتقاد میکنم. سید على هم میگه هر غلطى میخواى بکن . سید على و میر حسین دست در دست هم خارج میشوند . برفک . و دیگر هیچ
" یاد طنز ها در آویزون به خیر "
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

elaheh-persian - ایران - تهران
roya_2000 - انگلیس - لیدز
خانم رویای عزیز میشه خواهش کنم مسوولانه تر فکر کنین و بر خورد کنین. اصرارتون نشون میده که به چیزی اعتقاد دارید من این رو تحسین میکنم ولی منطقی باشیم.آیا اگه رای ندیم جمهوری سالامی میاد میگه وای وای ما دیگه مشروعیت نداریم و میره کنار؟! یا اینکه مثل چهار سال پیش یکی مثل احمدی نژاد میاد و چهار سال وقت و انرزی مردم رو هدر میده و اون چهار گام به جلویی که با اینهمه تلاش و هزینه مدنی به پیش رفتیم رو پایمال میکنه. احمدی نژاد تو شهرستان ها رای میاره. اگه به کسی که در مجموع بهتر از بقیست رای ندیم هم بالاخره یک نفر اکثریت آرا رو میاره! و میشه رپیس جمهور!لطفا این نکته ساده ولی مهم رو یادمون نره! شما تو انگلیس نشستین و حکم میدین که لنگش کن. کاملا بر عکس اگر غیر احساسی و منطقی به موضوع نگاه کنیم میبینیم که باید و وظیفه شهروندی مونه که به عنوان ایرانیان میهن دوست اجازه ندیم که کسی که چهار ساله داریم از عملکردش ایراد میگیریم و معتقدیم که به کشور آسیب زده دوباره رای بیاره. بپذیریم که در ایران شرایط طوری نیست در حال حاضر دست رو دست بذاریم و منتظر باشیم تا یک روزی تو خیال ما یک کاندیدایی که صریحا ابراز میکنه که ولایت فقیه رو قبول نداره بیاد و بعد ما به اون رای بدیم!!! خواهش میکنم واقع بین باشیم. با عدم انتخاب کاندید اصلح اندک شانس بهبود اوضاع و حرکت در راستای صحیح رو هم از خودمون و ملتمون نگیریم.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
قربون سنگ پای قزوین. وای خدا چقدر این احمقی نژاد جفنگ میگه. حرف که می‌زنه معلوم نیست صدا از کجاش در میاد. مخه آدم سوت میکشه از این همه نفهمی و نفهمی و نفهمی،..حرفهای موسوی خیلی‌ جالب بود(در مورد دست گلهایی که احمقی به آب داده، ای کاش به این حرفها یقین داشت و عمل میکرد و‌ ای کاش اینقدر از امام جان... یاد نمیکرد.).خوب سر تا پای میمونی نژاد قهوه ای‌ شد.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

kiana_karami - آلمان - هانوفر
زشترین کاری که محمود میتونست بکنه این بود که عکس زن موسوی رو بیاره و بهش نشون بده اینجاست که قضیه ناموسی میشه دیدید که احمدی نژاد تو مناظرش هیچ خط قرمزی رو قایل نبود به هر کی خواست توپید نمیدونم راست بود یا دروغ ولی ملاحظه هیچکی رو نکرد دقیقل تو سیاست خارجیشم همینطوری چوب تو لونه زنبور میکنه
احمدی نژاد چون میدونست مردم دل خوشی از هاشمی ندارن فقط از اون مایه گذاشت به خاطر اینکه رای جمع کنه اما موسوی واقعا انتظارات مردم رو براورده نکرد اون طوری که باید نتونست جوابشو بده کجایی خاتمی که موسویتو کشتن
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
با با ما میگیم خر نمیخوایم پا لونه خر عوض میشه. ما هستیم تا رای ندهیم. خیابانها باید خالی باشد ای دخترها بازم مشت و لگد در انتظارتونه جو گیر نشید
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

masoud_shastchy - ایران - تهران
موسوی متشکریم...
موسوی سلام احمدی نژاد خداحافظ..
در ضمن بوی تعفن احمدی نژاد امشب حال همه رو بهم زد...
زنده باد اصلاحات زنده باد آزادی...زنده باد موسوی...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
t-bag - ایران - تهران
این کت و شلوار و کروات قهوه‌ای رو که میگید برای احمقی نژاد آورده بود.به تن احمقی هم خیلی‌ برازنده بود.مبارکشون باشه.یه دفعه دیگه مناظره رو گوش کنید متوجه میشید.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hoseinmasudian - ایران - تهران
خبر جدید داغ داغ :
دقایقی پیش فاطمه رجبی (همسر الهام) به علت سکته قلبی به بیمارستان پاسارگاد منتقل شد
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

TAGHIR - ایران - تهران
darva - مالزی - سایبرجایا
عذر میخوام جنابعالی مگه الان از یک دولت اجنبی نظر نمیدی ؟ چطور دیگران که خارجه هستن نظر ندن اما شما هم که خارجه هستی نظر بدی ؟
انصافتو برم .
کلک نکنه مالزی نیستی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

yasamin22 - امارات - دبی
احمدی نژاد پشت اون پوزخند مسخرش با گریه به خودش میگفت خاک بر سرم ضربه فنی شدم.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

taranom1404 - ایران - تهران
خدای من باورم نمی شه موسوی چرا جوابی نداشت. همه ی اتهامات رو قبول کرد؟؟؟؟
موسوی موسوی خجالت خجالت.به کییییی رای بدیم؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
بازم احمدی نژاد بهترین گزینه است بعدم محسن رضایی میرحسین که امشب ثابت کرد که اصلا نمیتونه حرف هم بزنه برا همین دشمنان ایران ازش حمایت میکنن عاشق اعتماد به نفس و شجاعت و سادگی و سخت کوشی و سخنران بودن احمدی نژاد هستم به خدا بهترین گزینه برای سربلندی ایران بوده وهست حرف دشمنان ایران را گوش ندهید
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

teflaki - ایران - شیراز
خطاب به احمدی نژاد
آقای احمدی نژاد واقعا شرم آوره
تو که نمیتونی از خودت دفاع کنیُ‌ُ تو که نمیتونی به میرحسین گیر بدی
چرا به رفسنجانی و ... گیر میدی‌آخه اون سر پیازه یا ته پیاز
این مناظره بین شما بود تاختی به کسایی که نبودن دهنت رو سرویس کنن
ای ول خنجر از پشت بنازم به استراتژی!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

saeedgilan - ایران - رشت
من نه این نظام را قبول دارم نه این چهار نفر را هم قبول ندارم.و به هیچ وجه در انتخابات شرکت نمی کنم. ولی دم احمدی نژاد گر آدم شجاعی بود افشا گری های جالبی کرد که هیچ کس در تا الان اینطوری در مورد رفسنجانی دزد نکرده.به امید عدم حضور مردم در انتخابات
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
taheree - ایران - قم
موسوی پاک بود که احمدی نزاد ازش آتو نداشت... مملکت با سرعت نور به پرتگاه می رسه .ایرانی بیدار شو که شاید فردا ایرانی در کار نباشه
چو ایران نباشدتن من مباد بدین بوم و بر زنده یکتن مباد
رای من میرحسین
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

metiuk - انگلیس - لیدز
دوستان یه نفر به من بگه سانتیفیوژ درسته یا اونی که احمدی نژاد گفت سانتریفوژ؟یا کلان اون یه چیز دیگره؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

bahram73 - انگلستان - منچستر
ای کاش اعلمی هم بود
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
aghakian - ایران - تهران
کور خوندی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

illuminati - انگلیس - لندن
کاش مخافان دولت در طول مدت حکومت هم این قدرت رو داشتن که از دولت وقت انتقاد کنند. در حال حاضر ملت ایران اختیارشونو دادن دست اینا قرون وسطا در ایران بایدسپری شه و اینم زمان میبره اونم زیادای کاش دین در میان مردم ما هم امری شخصی میشد تااین قرون وسطای بی خردی ازایران رخت بر میبست
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

taranom1404 - ایران - تهران
از فردا چیزبرگر تو ایران گرون می شه.همه بگید چییییز
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
taranom1404 - ایران - تهران
عزیزم واق واق که جواب نداره...جواب تهمت و افترا . و بی ادبی و بی نزاکتی چیه؟؟ ایشون خیلی متین و موقر انتقاد های خودشون رو مطرح کردن و دیدین که احمدی نزاد جواب نداشت.رای من میرحسین
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

SenSiz Sevda - ایران - تبریز
یاشاسین موسوی با منطق و شخصیتش نشون داد که مرده ننگ بر احمدی نژاد کثافت
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

shaparak25 - ایران - تهران
حال کردم دکی به میری گفت چرا فکر می کنید فقط مردمی که دورتون جمع می شن آدمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
اصلا دقت کردین 4 تا کاندیداتورهای ما اسمهاشون با حرف م شروع میشه (مهدی کروبی - میر حسین موسوی- محمود احمدی نژاد- محسن رضایی) .
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

KAMIKAZO - ایران - همدان
بهترین کسی که میتونست امشب جواب اون پوزخندای وقیح احمدی نژادو بده فقط خاتمی بود موسوی هرچند خوب بود مودب بود با تجربه حرف میزد اما برای رویارویی با همچین کسایی باید عین خودشون حرف زدامیدوارم محسن رضایی حال احمدی نژادو بگیره چون اونم دل پری از این ادم داره بعلاوه خیلی خوب هم حرف میزنه غیر از اینها محسن رضایی اینقد کلفت هست که جواب اینو بده احمدی نزاد باید میدونست که نباید بدون مدرک به کسی تهمت بزنه اون فکر میکرد هاشمی هم مثله اسراییل و امریکاست که هرچی بخواد بگه و اون کاری نکنه از فردا منتظر شکایت هاشمی ناطق صفایی فراهانی و... از احمدی نژاد باشید
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
واقعا برای مردم متاسفم اگر به این احمدی نژاد رای دهندچون خیلی ساده هست حتی یک بچه میتونه بفهمه چه ابروریزی کرد اصلا با ابرو بردن از بقیه میخواست برای خوداابرو بخرد این که نشد سیاست مگراایشون که ادعای مسلمانی دارد تجسس دراسلام حرام نیست واقعا خوب گفت روحیه اش اینطوریه:)))))))
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

ashkboos2009 - بریتانیا - لندن
این جناب موسوی که حرف زدن بلد نیست همش چیز چیز می کرد. یعنی این می خواد مملکت را درست کنه یا جوونا رو به ارزوشون برسونه
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

arash_parsine - ایران - کرمانشاه
به نظر من محسن رضایی بهترین گزینه ممکنه
هم متینه هم باسواده هم خوب حرف میزنه هم کاربلده
موسوی خوبه ولی خوب حرف نمیزنه
کروبی پیر تر از اونیه که بتونه رییس جمهور بشه
احمدی نژادو اصلا اسمشو نیار جز هتاکی کار دیگه بلد نیست
پس فقط محسن رضایی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

KAMIKAZO - ایران - همدان
راستی چرا موسوی یه کلمه به احمدی نژاد نگفت که این همه فامیل چیه دور و وره خودت جمع کردی.تمام چوپانهای روستای پدری احمدی نژاد تو سمنان امروز از تصمیگیرای کلان مملکتن شکر خدا برا مدرک هم که مشکلی ندارن چرا یکی اسم علی اکبر محرابی مهرداد بزر افشان رحیم مشایی الهام و صدها نفر دیگه که به لطف دولت کریمه به همه چی رسیدن رو نمیاره همه اینا رو باید امشب موسوی میگفت پسرای احمدی نژاد هنوز پشت سیبیلشون سبز نشده مدیریت میگیرن حالا آقا به دیگرون گیر میده
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

masoud_shastchy - ایران - تهران
دنیای بدون احمدی نژاد دنیای بهتری است...
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

joojoo20 - امریکا - سنفرانسیسکو
عجب این بابا احمدی نژاد ننه من قریبم در آورده بود. آیا واقعاْ هیچ عقل سلیمی منطق او را قبول می کند؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

ramtin80 - بلزیک - بروکسل
بابا این موسوی هم گاو تشریف داره اون های که طرف دارشن چی میگن .. همشون دزدن.
کروبی هم به نظر من شعار میده این دوتا همش پته ریزی بود اینو که همه میدونن.
بایدکروبی واحمقی جالب باشه
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

nima88 - ایران - تهران
ای ول ای وله ای ول
این آخر دموکراسی بود. قابل توجه اقایانی که از دور وایسدن شعار میدن
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
میر حسین چیز چیزه امشب چیز بود احمدی نژاد چیز گفت احمدی نژاد عجب چیز اعتماد به نفسی داشت من چیز ترسیدم که چیز فردا چیز هاشمی بگه چیز تو باعث شدی که چیز.....
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

firoozeh - ایران - اصفهان
سلام من عضو جدیدم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

firoozeh - ایران - اصفهان
leila leila - سوئد - گوتنبرگ
درسته تو لجن سبزی که موسوی با خودش آورده بود داشت غرق می شد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

bita-gh - انگلستان - لیدز
ما چه بد بختیم که بین بدتر بدترین باید یکی را انتخاب کنیم مقایسه کنید داشتم فکر میکردم که سیر نزولی سیاست داخلی وخارجی مردم را هم کند ذهن کرده به جایی رسیدیم که یک آدم لایق وسخنور عاقل برا ی ضمام داری مملکت پیدا نشده از قحط الرجالی دست به دامن چه احمقهایی شدیم فکر کنید کشور را به چه کسانی باید سپرد یک پدر حمق چه فرزندانی را تحویل جامعه خواهد داد. یا پشت پرده دستهایی نهان است که ایران را به سمت بد بختی هدایت می کند یا ایرانیها صدها سال به عقب بر گشته اند که این آدمهای احمق باید برایشان تصمیم بگیرند
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mehdiw700 - ایران - تهران
محمود دوست داریم.انصافا عجب مناظره ای بود این همه رانت خواری اون هم توسط این ادمها تو این کشور هست و ما خبر نداریم اخه این همه پول رو واسه چی میخوان اگه یه کم دیگه به اقای احمدی نژاد وقت داده بودن تمام مخاطبین در سریعترین زمان این ثروتهای باداورده رو میبایست بار هواپیماهای باری غول پیکر کرده و از این کشور فرار میکردند . اگه یه کم از این پولها رو به ما هم میدادند چی میشد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
اخ حال کرد احمدی نژاد مفتضح شد. شعور صحبت کردن نداره. افرین به موسوی که اصلا انو ادم حساب نکرد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

joojoo20 - امریکا - سنفرانسیسکو
خرس قطبی - کانادا - تورنتو
همین رو بگو.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shaparak25 - ایران - تهران
با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش و هر چه خواهی کن
محمود کوبوندی داداش تو دهن مافیا. اونم با اقتدار و اعتماد به نفس. با دیدن موسوی که موقع حرف زدن صداش در نمی اومد واقعا خجالت کشیدم.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
aghakian - ایران - تهران
چه به خودت ارادت داری...... آقا، یعنی‌ حالا میخوای با قاشق چنگال با خودت حرف بزنی. اسمت رو گذاشتی .آقا... مردشور تو احمق و اون آقا احمقی نژادت رو ببرن. بز‌هایی‌ مثل تو دنبالش میافتند که فکر می‌کنه خری هستش برا خودش.
همشون یکی‌ هستند ولی‌ حساب این میمون جدا هستش.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

syrus - ایران - شیراز
محمود کم مونده بود گریه کنه.می گفت سه به یک!!!!!!!! منظورش این بود که هر سه کاندید در مقابل او هستند.برای اولین بار از محمود شپش خوشم اومد. سابقه کثیف موسوی را خیلی خوب نشون داد ولی خودش هم به گند کشیده شد.من از مناظره خیلی حال کردم. چند دقیقه دیگه ادامه پیدا کرده بود مساپل زیر رختخوابی همدیگر را هم لو می دادند.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

LARA_87 - امریکا - کالیفرنیا
زنده بااااااااااااااد میر حسین موسوی.به امید پیروزی
ننگ بر این احمقی دروغگوووووووووووو
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
shaparak25 - ایران - تهران
حالم از حرفات بهم میخوره. لیاقتت احمدی نژاد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

p_dariush - ایران - تهــــــــــــران
متاسفانه اینها همه سروته یک کرباسند وعروسکان خیمه شب بازی بیش نیستند . گردانندگان این بازی کسانی هستند که شما حتی اسامی انها رانمیدانید به رهبری ..س..ه بزرگ خامنه ای . حیف از مردمی که گول فریبکاری های سیاسی این ناایرانیان مظهر خدا وپیغمبر پوشالی را میخورند
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

LARA_87 - امریکا - کالیفرنیا
مهندس موسوی بعد از صحبت ها و رفتار متین امشبت دسبندهای سبزمون رو محکمتر می بندیم‌ !! موسوی حمایتت می کنیم .موسوی حمایتت می کنیم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shanul - المان - هامبورگ
جنگ قدرت برای نفع شخصی و گروهی چقدر کثیف و متعفن است!!!!
من طرفدار هیچکدام از این ارازل و اوباش کاندیدای ریاست جمهوری نیستم و معتقدم اینها همه اش یک نوع سناریو از پیش تعیین شده استعمار است برای فریب مردم ایران که در انتخابات شرکت کنند و به این نظام مشروعیت بدهند!!!! همین سناریو را در زمان کاندیداتوری خاتمی انجام دادند و باعث شدند 30و40میلیون را پای صندوق رای بکشانند و از احساسات مردم سواستفاده کنند یادتان هست؟؟؟ ولی از نظر شخصیت رفتاری و طرز صحبت کردن چقدر این احمدی نژاد بی ادب و بی کلاس است!!! تمامی کاندیداهای
فعلی خواسته و یا ناخواسته کارمند استعمار هستند!!! من به اقای میرحسین موسوی می گویم تغییری که شما دنبالش هستی به درد مردم نمی خورد تغییر اساسی برای مردم برگذاری رفراندوم است و پایان سلطنت خامنه ای و سیستم جمهوری اسلامی و ادم حساب کردن ملت در سرنوشت خودشان عزیز!!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ali51reza - سوئد - وستروس
بقول سوئدیها محمود هی دو
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

hosein_77 - ایران - تهران
وای حال کردم اول برنامه صدای میر حسین در نمی امد وقتی هم امد صداش داش میلرزید
نه خداییش کسی تا حالا جرات کرده بود به هاشمی حرفی بزنه بد حاله همشون گرفت و ماهیت این افراد و روکرد
زنده باد دکتر امدی نژاد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

Rajoo - قطر - دوحه
دمت گرم موسوی دلم خنک شد .. همچین گلاب به روتون کار خرابی رو این مردک کردی که داشت میترکید از شدت سوزش... اون هم از نوع سوزش تحتانی.. اقا جدا نگاه کنین به منطق و ادب موسوی.. چقدر مودب هست.. در مقابل این مردک هی میپرید وسط حرفش.. رای من فقط موسوی فقط به خاطر اینکه احمقی نزاد بره به درک...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

faegeh_60 - انگلیس - لندن
man1IRANI - ایران - اسفراین
لطفا وقتی نظر میدی از همه ی ملت مایه نذار که خیلی ها مثل من مخالف حرفاتن
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

saeedgilan - ایران - رشت
دوستان عزیز
موسوی و احمدی نژاد هر دو سر و تهشون یه کرباسن.
من در مراسم استقبال موسوی در رشت بودم.
هواداران موسوی شعار می دادند(دولت گشت ارشاد نمی خایم.)
(زندانی سیاسی نمی خایم.)
سوال من این است مگر در دوران نخست وزیری موسوی گشت ارشاد نبود؟؟؟در اون دوران ما باید خودمان را از دست کمیته مخفی می کردیم تا اینها به مارک پیراهن گیر ندهند/
مگر در دوران موسوی ویدءو قدقن نبود؟
مگر در دوران موسوی گرانی نبود؟
مگر در دوران موسوی هزارن جوان سیاسی اعدام نشدند؟؟؟
آیا در دوران موسوی زندانی سیاسی وجود نداشت؟؟؟

بهترین راه اینه که همه مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند تا مشت محکمی باشه به این رژیم آخوندی.

مرگ به این رژیم.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
میرحسین موسوی درست مثل یک تیم فوتبال حرفه ای عمل کرد که 80 دقیقه حریف رو تو خماری نگه میداره و 10 دقیقه آخر کار رو تموم میکنه. 30 دقیقه با احمدی نژاد بازی کرد و در 10 دقیقه آخر که دیگه احمدی نژاد فرصتی برای دفاع نداشت ضربه نهایی رو وارد کرد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
سلام.. ممنون که این فیلم ها رو گذاشتین اینجا..! ولی آخه چرا اینقده گیر میکنه؟ خیلی قطع و وصل میشه! دوستان اگه بخوام این کلیپ ها رو با کیفیت عالی ببینم چیکار کنم.. مسئولین عزیز سایت اگه میشه شما بگید.. چرا فیلم ها اینقده بده؟!کلیپ های با کیفیت بهتر نمیذارین اینجا؟آخه من نددیم مناظره رو به امید اینکه بیام خونه از سایت شما ببینم
--------------------------
کاربر گرامی
لینک دانلود مناظره در قسمت پائین کلیپ ها درج شده است .
با تشکر
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shanul - المان - هامبورگ
roya_2000 - انگلیس - لیدز
با نظر شما موافقم. این مخالفان نظر شما جزو ان مردم جو گیر شده هستند
یعنی سرشان داغ هست و احساساتی! اگه موسوی رای اورد ما یک 6ماه یک سال بعد به اینها می خندیم که چه کلاهی بر سرشان رفته است!!!
بعضی از این ملت دمکراسی چه می فهمند چی هست این ملت به چماق خوردن عادت دارند!!! حال یک بار این چماق را خاتمی می زنه یک دوره احمدی نژاد و یک دوره هم موسوی!!!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
احمدی نژاد مثل همیشه lt; سیاست مظلوم نماییشgt; رااجراکرذ که مثلا بگه من مقابل ثروت و قدرت وایستادم . شده چوپان دروغ گو: مردم آی خوردن آی برد این گرگه.
میگه بیشترین جریان انتقاد در دوره ایشون بوده خوبه قبول داره سوال اینه یعنی هیچ کدام از انتقادات صدای مردم نبوده و همش توطئه بوده .جل الخالق ؟
دفاعیاتش همراه با توهین و تهدیدبود این زبان استبداد نیست ؟
و به جای جواب دادن فرافکنی میکرد.
میر حسین هم یک تیر میزد هنوز به هدف نخورده بدون هدف بعدی را میزد
بیشترین میزان استعفا و استیضاح در دوره احمدی نژاد بوده این یعنی چی؟
هنر لفاظیش و سفسطه اش واسه تاثیر دربعضی عوام بد نیست
واسه اقتصاد خرابش پاشه بره سازمان بورسش قیمت سهام و سود شرکتها در 4 سال پیش را با الان مقایسه کنه
ولی خودمونیم بیخود نیست تو رده بندی جهانی نظام ج .ا جزو فاسدترین
کشورهاست من نمیدونم رهبر این مدت کجا بوده؟!
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنجه هست گیرند.
من فکر کنم محسن رضایی تنها کسی باشه که از پس این زبان باز بر بیاد از بقیه زبل تر و با برنامه تره.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

moon light 66 - ایران - تهران
موسوئ دوست داریم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

dara20 - امریکا - واشنگتن
اینها هردو ...زادگان دست پروردگان مفسد حکومت وقیحان فقیح بی شرف هستند. فریبشان را نخورید.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

paymipolis - فرانسه - پاریس
یکسری افراد خارج از کشور که از حال مردم ایران بیخبرند هی میگن رای ندین .
رای ندیم که چی بشه؟ که دوباره احمدی بیاد ؟تو این سی سال رای ندادن ما کجارو گرفت؟من فکر میکنم اگر کسی اپسیلن بهتر از احمدی هست ارزش رای دادن داره و ما که در خارج از ایران هستیم حق دخالت را نداریم و من متاسفم از اینکه یسری خواننده ها اینقدر کوته بینانه عمل میکنن و به عشق اینکه دارن به مردم کمک میکنند و برای منافع خودشون هر چی دوست دارن میگن و مردم را ساده صدا میکنند
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

bita.bahal - آمریکا - پنسیلوانیا
10 دقیقه آخرش خدا بوووووووووووودددددد...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوستانی که خارج از ایران هستند واقعا من فکر میکنم که قسمت بزرگی از سرنوشت شما مربوط به خارج از ایران است و این حق مسلم ایرانیهای داخل کشور است که در باره سرنوشت خود تصمیم بگیرند پس لطفا برای ایرانیهای داخل تصمیم نگیرید و به تصمیم آنها احترام بگذارید و کاسه داغتر از آش نشوید اگر دوست دارید در ایران زندگی کنید و اگر دوست ندارید همانجا که هستید بمانید .....
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mazdak256 - ایران - اهواز
با سلام به همه دوستان
با همه احترامی که به نظرات شما دارم واقعا متاسفم که یک شخص حداقل کوچک در هنر وانسانیت را با یک کوتوله احمق بی ادب روبرو کرده اند
4سال پیش همین احمدی نژاد اومد و اقایی مثل جشن ساز بی سواد و بورد و ... را به همه وزارت نفت تحمیل کرد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
مسئولین محترم سایت متشکرم.
--------------------
به نظر من محمود احمدی نژاد برنده ی این مناظره بود.
در ضمن سوالی که از دوستان عزیز دارم اینه که:
شهرام جزایری که بود؟اگه میشه یه خورده در مورد ایشون توضیح بدین.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

maryam97 - مالزی - پنانگ
موسوی در حال حاضر بهترین گزینه است
رأی ما موسوی.....
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

soltan969 - انگلستان - لندن
اقا به اینها نباید رای داد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

Eagle Eye - آمریکا - سن فرانسیسکو
آقای احمدی نژاد بسیار زیبا جواب دادند ولی با مردم و کسانی روبرو هستند همیشه, طلبکار ,عقل کل,حسود, مداخله گر در همه مسائل بدون اینکه حتی ذره ای تجربه یا دانش پشتوانه شان با شد , مردمی که در تنظیم کوچترین روابط فردی و اجتماعی خود درجا میزنند. مردمی که با وجود خودخواهی ,ساده لوحی, تفرقه افکنی, تهدیدها, دودستگی ها و هزاران مشکلات ناگفته دیگر بهشتی بی نقص میخواهند , اما دریغ از ذره ای حرکت جز یاوه گویی و تفرقه افکنی و ..............
آقای موسوی نماینده یک کشور حداقل ترین ویژگی اش تسلط بر گفتار و مهارت در بکارگیری لغات و روشن صحبت کردن است که متاسفانه ...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

daniall - فرانسه - نانت
میر حسین:همه ما هویت اسلامی ایرانی انسانی داریم.در این حکومت هوییت فرد با این اولوییتها مشخص میشه اول مسلمون باشه بعد ایرانی باشه بعد انسان یعنی مسلمون نباشی نه ایرانی هستی نه انسان
میر حسین منطقی تر بود ولی مشکل نوع حکومت هست تا وقتی حرف از ارمان امام هست رای دادن یعنی خیمه شب بازی
kili_patilaki - قطر - دوحه
خیلی با هوشیا خوب پسر خوب لینکشو بردار توی یوتیوب ببین برو پروفایل علی صنایی همشون یک جا با کیفیت بالا هست.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mehranbeigi - کانادا - تورونتو
خودمونیم ولی احمدی نژاد حالشو گرفت بد جوری عجب زبونی داره این یه متری
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

persianheart - انگلستان - لندن
با درود فراوان به همه ایرانیان .من به عنوان یک ایرانی که هم در ایران و هم در اروپازندگی میکند بسیار متاسفم نسبت به دیدی که دیگر کشورها نسبت به ایران بزرگ و ایرانیان دارند در دولت نهم به مراتب این مسعله شدت یافته.که امیدوارم در دولت اینده این مسعله رفع گردد.منطق میگوید موسوی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

rahnama - سوئیس - ا
به نظر من کاندید کردن اباما وسیستم مدارای وی در حال ایجاد شکاف بین حکومت ایران میباشد یعنی سیاستشون در حال جواب دادن است اخرین تیر ترکش.در کامنت قبلیم هم گفتم اتفاقاتی در حال وقوع است که بزرگتر هم خواهد شد حتی تغییر خیلی از سیستمهای نظام البته به صورت مسالمت امیز نامحتمل نیست.من اصل مشکل را مثل خیلی از دوستان نه در سیستم اسلامی نه در سیستم شاهنشاهی نه در سیستمهای دیگه حکومتی نمیبینم مشکل خود ما هستیم منظورم تک تک مردم از من تا شماها است.همین شمااگه حاکم ایران بشید باز همین بساط شما هم با عقائدی از نوع دیگر زورگوئی تحمیل نظر بر دیگران و خودخواهی ایران را اداره خواهید کرد نگید نه که از هر گروه فکریتون اینجا جز توهینو زورگوئی چیز دیگه ای نمیشه دید 1000 سال دیگه هم بگذره همین اشه و همین کاسه ما که نسلمون سوخت نمیدونم چند تا نسل دیگه باید بسوزه تا ما تغییر کنیم.فرزندیرو فرض کنید که مورد ضرب و شتم اولیاش قرار میگیره ایا اون بچه روزی خودش بچه دار بشه منطقا بچشرو مورد ضربو شتم قرار میده چطور شما که همتون از بی توجهی وزور گوئی حکومتها گله دارید اینجا توی یک محل مجازی نمیتونید همدیگرو تحمل کنید.به امید روزی که هممون تغییر کنیم.راستی منتظر مناظره کروبی واحمدی نزاد باشید مناظره امشب فقط یک بیشلرزه بود البته اگر این درز کوچک بسته نشود.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

true-canada - کانادا - تورنتو
سلام بر همگی‌ و به خصوص blue star عزیز
چند تا مطلب رو خلاصه میگم که همه حوصله کنند و بخوننند
۱- من طرفدار نظام اسلامی نیستم
۲- دست دور هم به آتش ندارم
۳-فقط بگم ( نمیخواهم توهین بشه) ولی‌ فکر می‌کنم ۹۰ در صد کسانی‌ که به اسمهای مختلف میان توی این سایت از خود نظام و احمدی‌نژاد هستند و وقتی‌ میگن رای ندید که نظام از بین بره در حقیقت میخواهن که احمدی‌نژاد انتخاب بشه ، اینا همه جا توی اینترنت هستند و فکر مردم رو منحرف میکنند
۴-تنها راه نجات مون از استبداد فعلا رای دادن هست و موسوی بهترین گزینه هست و کروبی گزینه بعدی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

aarnoosh - المان - رور
فریاد موسوی تنها امکان اعتراضی است که دیوار جهل واستبداد را به لرزه در خواهد آورد هر صدایی جز این صدا همهمه ای خواهد بود برای شکستن این یکصدایی است.
موسوی شاید ایده آل من نیست ولی به صداقتش اعتماد خواهم کرد تا این دیوار کج روی فرو بریزد.
تا فردا امکانی باشد برای انتخاب بهتر
با ادامه وضع موجود خفقان و فقری مانند آنچه در کره شمالی و برمه هست درانتظار ما خواهدبود
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
شیر احمدی نژاد .نامت همیشه جاویدان خواهد بود دلاورایرانی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

nasim irani - اتریش - وین
s_pol3000 - کانادا - تورنتو
سلام به مسولین سایت..ببین 3000 مرده شورخودت وامامت راببرند که تمام این آتش ها ازقبراون متحجرخودخواه برمی خیزد.مردک هندی زاده شده امام ومشتی نفهم ترازخودش چه واژه های مقدسی بهش نسبت می دهند!!این هندی دجال دورغگو امروز ایران را به نابودی کشانده!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

alicarbon - ایران - اصفهان
ایول به محمود جون
کثافتکاریهای آخوندها و به ظاهر انقلابیون را فاحش کرد.
درود بر احمدی نژاد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

tinoosh_12345 - ایران - تهران
roya_2000 - انگلیس - لیدز
رای ندیم که چی بشه؟ دوباره احمدی نژاد میاد سر کار.
نشستی دور میگی رای ندین؟ ساده تو هستی که از ایران هیچ خبر نداری و واسه خودت حرف می زنی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

iraneslami - ایران - ت
بسم الله الرحمن الرحیم. عجیب است با وجود اینکه آقای احمدی نژاد این گونه خوش درخشیدند و بسیار منطقی با مدرک و دلیل به سوالات و بعضا تهمت های آقای موسوی پاسخ می دادند باز هم شما انکار می کنید. شما افرادی هستید که چشم خود را به تمامی واقعیت های ایران بسته اید. فکر می کنید کاری از پیش می برید. من یک جوان ایرانی هستم. به رییس جمهورم آقای احمدی نژآد واقعا افتخار می کنم. خوشحالم که ایشان خار چشم برخی یاوه گویان هستند. فکر می کنم از این مناظره بسیار خشمگین شده اید و تحمل این صحنه ها برایتان سخت بوده است. اگر حرفی برای گفتن دارید با دلیل بیان کنید. وگرنه چرا با حرف های رکیک شخصیت خود را اینگونه نشان می دهید. آدم های که کم می آورند به این حربه ها متوسل می شوند. اگر یک ذره شجاعت احمدی نژاد را داشتید به این حربه ها چنگ نمی زدید.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
موسوی عزیز چیز چیز کردنت خیلی بهتر از نچ نچ کردن اون الاغ بود نفرین ابدی بر خلمنه ای کثیف که از بلندگویامروز در حرم خمینی بر علیه آزادیخواهان و در تایید انتصابش میمون اجمقی نزاد زر زد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

wickietetsu - ایران - تبریز
اگه رای بدم فقط به احمدی نژاد چیز چیز کش میدم!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

کورش کرباسیان - ایران - اصفهان
ابروی ما را با اون حرف زدنش برد موسوی
توکه نمی تونی حرف بزنی میخوای رییس جمهورم بشی . صد سال
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mahdinamdari - ایران - کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت حامیان حق. بنده به نوبه خودم از حضور قدرتمند - پیروز و افتخار آمیز دکتر محمود احمدی نژاد بسیار خورسندم و آرزوی سلامتی و موفقیت را از خداوند بزرگ ومهربان خواستارم.
و من الله التوفیق.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

iraneslami - ایران - م
اینجا محل تبادل نظر است یا محل تخریب- توهین و اهانت به دیگران؟ این چگونه الفاظی است که به کار برده می شود؟ من در گروه های دیگری هم عضویت داشته ام. شما که دلتان به حال ایران می سوزد حداقل کمی ادب ایرانی خود را نشان دهید. وای به حال ایران اگر دست شماها بیفتد!!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

lioyd - کانادا - مونترال
7چیز در مناظره موسوی و احمدی نژاد:
1.چیز احمدی نژاد باعث بی اعتباری ما تو دنیا شده.
2.ملوانهای انگلیسی چیز ایران رو تو خلیج فارس شکستند.
3.چیز تونی بلر بود که باعث آزادی ملوانهای انگلیسی شد.
4.به دانشجوها اجازه داده نمیشه که از چیز خودشون دفاع کنند.
5.محصول کشور ما چیزه که نباید از خارج وارد بشه.
6.چیز آقای رفسنجانی به خودشون مربوطه.
7.درباره چیز آقای خاتمی خودشون بعداً توضیح خواهند داد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

elaheh-persian - ایران - تهران
saeedgilan - ایران - رشت
دوست عزیز فراموش نکنین موسوی نخست وزیر کابینه ای بود که عمده وظیفش رتق و فتق امور معیشتی و اقتصادی در شرایط جنگی بود که الان همه عالم و آدم میدونن که فقط جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه خیلی کشورها من جمله آمریکا و دولتهای اروپایی پشت صدام بودند(یه اقرار و مدارک خود آمریکاییها)
البته انتخاب با شماست ولی رای ندادن با مستقیما به آقای احمدی نژاد رای دادن هیچ فرقی نداره. متاسفانه شرایط طوری چیده شده که عملا اینطور خواهد بود و هر رای که نره تو صندوق خود به خود میره به حساب این آقا. آگر میتونین تصور کنین که روز 23 خرداد خبر دار شین که چهار سال دیگر هم این حضرت اشرف به عنوان نماینده ایران و ایرانی برن اینور و اونور بسم الله . سکوت کنین و شرکت نکنین. ولی اگر منطقا میبینین که کسی حتی با اختلاف 1 ٪ مثبت تر و واجد شرایط تر هست رای به اسم اون فرد بدین. منطق این رو میگه.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

MEHDI_CASPIAN - ایران - رشت
سلام
زنده باد میرحسی که احمقی نژادو به لجن کشید این مزدور آدم فروش
پول ملتو همشو داده به این حماس عوضی بعد نشسته چرت و پرت میگه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

khorzookhan - ایران - تهران
موسوی مدتهاست که از صحنه سیاست و سخنرانی دور بوده است .پس طبیعی است که در صحبت کردن کمی تپق بزند و چیز چیز کند .اما احمدی تنها کارش در این چهار سال سخنرانی کردن بوده است خوب معلوم است راحتر حرف میزند در ضمن احمدی در صدا و سیما انگار تو خونه خودش داشت حرف میزد ولی موسوی تو زمین طرف بود .با اینحال موسوی خوب حال احمدی را گرفت .در ضمن معلوم شد که ایشان و اقای خاتمی حداقل از لحاظ مساپل مالی و رانت خواری مشکلی ندارند وگرنه احمدی همه را رو میکرد.رای من به میرحسین موسوی نجیب در مقابل احمدی عجیب
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

benbat0 - آمریکا - سیاتل
ویدئو چهارم که آخر خنده بود. داداش این پورتوکول این رو مشخص کن تا من حساب کنم چند سانتیریفوژه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ferfereh - ایران - تهران
Mr.Honest - انگلستان - لندن
دمت گرم بهترین نظر رو دادی. حرفت خیلی درسته.
من بی صبرانه منتظر مناظره کروبی و احمد هستم!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

poriyaye_vali - دوحه - دوحه
هر4تاشون ازفیلترشورای نگهبان رهبر عظیم الشان(هرهرهرهرهرهرهر)ردشدن ودستمالی بیش نیستن...ابروی هرچی انتخاباته رو تودنیابردید ملت جاهل..چرایه رفراندوم نمیزاره هقای خامنه ای ببینه ملت این بیرمرد نادان رو میخوان یا نه..بدبختی اینه که ملتهای خاورمیانه عادت کردن که حکام روپرستش کنند
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

افق - مالزی - سایبرجایا
به گزارش ایلنا، سید مصطفی تاج‌زاده یکشنبه شب در جمع مردم هرمزگان با بیان اینکه درآمد نفت در دولت نهم نسبت به سایر دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، افزود: متاسفانه سهم ایران از این درآمد تنها افزایش شکاف طبقاتی و تورم 25‌درصدی بوده است. وی در بخشی دیگر از سخنان خود موسوی را مدیری توانمند و صادق دانست و تصریح کرد: توجه جدی به حقوق شهروندی، تقویت بنیه علمی و ایجاد اقتصاد برتر در کشور از جمله مهمترین اهداف این نامزد انتخاباتی محسوب می‌شود. تاج‌زاده در پایان تاکید کرد: طی نظرسنجی‌هایی که هفته گذشته در کشور به عمل آمده است، میرحسین موسوی نامزد منتخب مردم بوده است.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
متاسفم مردم از متانته موسوی حرف میزنن!!! کاملا معلوم بود موسوی مترسکه رفسنجانیه! یه کلام دزدیه اون کثافتو قبول نکرد! طوری که به اون ربط نداره! پس به کیییییی ربط داره؟ خیرسرت میخوای رئیس جمهور شی. من از احمدی خوشم نمیاد ولی موسوی ثابت کرد یه جیره خور و ترسوست.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ghafas - ترکیه - طرابوزان
عکسهای احمدی نژاد رادیدید در دست صف اول سخنرانی علی یکدست ؟الهی بمیری خامنه ای الهی بمیری که با تکیه بر بسیجیان وحشی رای ملت را به هیچگرفتی ...ای کسانی که نمیخواهید رای بدهیدکمکمان کنید تا از احمدی نژاد ورهبر نجات پیدا کنیم تو را به خدا رای بدهید خواهش میکنم انتخابات را تحریم نکنید نگویید موسوی بلد نبود جواب بدهد این مرد نجیبوصادق بود اگر مشکلی داشت احمدی میگفت او حتینتوانست بگوید بابا دوران من دوران داغی انقلاب و جنگ بود اما به حرمت شرافتش کمک کنید تا بتواند به قدرت برسد ما با آرامش نیاز داریم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

کورش کرباسیان - ایران - اصفهان
برنامه دولت موسوی .
چیز ... چیز ...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

elaheh-persian - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ
roya_2000 - انگلیس - لیدز
دوست محترم آنچه که من نوعی رو اینجا نگه داشته عشق و علاقه ام به این آب و خاکه و الا من سالهاست که اجازه اقامت قانونی در خارج از ایران رو دارم ولی هنوزم به امیدی ماندم و الآنم به جای فرصت سوزی و احساساتی تصمیم گرفتن دارم به آنچه که عقل و منطق حکم میکنه عمل میکنم. لطفا از یکی از همسایه ها و دوست و آشناهای آلمانیتون برین بپرسین. بگین انتخاباته ولی من دارم توصیه میکنم که کسی تو این انتخابات شرکت نکنه. ببینین چه طوری نگاهتون خواهد کرد. رژیم حاکم در ایران اسمش جمهوری اسلامیه. این کشور هم قوانین خوب و بدی داره در مورد همه چی من جمله انتخابات. آنچه که باید تغییر کنه تا تغییر اساسی و کلی پیش بیاد تغییر در طرز فکر مردم من جمله این نوع تفکریه که جنابعالی و چند تن ازدوستان اینجا مبلغش هستین. عجیبه واقعا این تحلیل. دوست من این اتوبوس تعدادی مسافر سوار میکنه و خواهد رفت. ما اگر کسی و سوار کردیم تو این اتوبوس کردیم اگر نه این اتوبوس صددر صد بر اساس سلیقه طرف پر میشه و راه میفته. ببخشید ولی کمی این روش غیر بالغانه هستش و مثل اینه که بچه ای قهر میکنه. اگر در ایران قانونی وجود داشت که مشروعیت نظام و انتخابات در صورت شرکت نکردن درصد مشخصی از واجدین شرایط در انتخابات لغو میشد حرف شما و بقیه دوستان هم عقیده شما کاملا درست بود. ولی با توجه به اینکه اینطور نیست لطفا تعصب به خرج ندیم و منطقی فکر کنیم. رهبر ایران علنا به رییس جمهور فعلی گفته که آقا شما به فکر 8 سال باش و هشت ساله برنامه ریزی کن. مشارکت مدنی و حتی مقاومت منفی مدنی این نیست که رای ندیم تا همونی که قبولش نداریم توسط شخص اول ایران که او را هم قبول نداریم یک دوره دیگه انتخاب بشه بلکه اینه که با کمک به انتخاب فرد دیگر این پیام خیلی رسا رو به حضرات بدیم که ما مخالف آنچه شما خواستین و گفتین هستیم.میفرمایید اینها همه سرو ته یک کرباسن چون از فیلترینگه شورای نگهبان رد شدن ؟ جانم بپذیرین که قانون این مملکت اینه که شورای نگهبان وجود داره و راهی هم برای دور زدن این شورا وجود نداره .حالا فرق تایید شدگان میتونه این باشه که یکی باشه با افکار صد در صد موافق و همسو و هم جهت با رهبری دیکتاتوری و یکی 20٪ یا هر درصد دیگری. باید منطقی باشیم و منطقی تصمیم بگیریم. خواهش میکنم قبل اینکه بخواهیم احتمالا جواب دندان شکن بدیم یک دقیقه تامل کنیم و به دور ازاحساسات راجع به این واقعیات فکر کنیم. رای ندادن تنها و تنها نتیجش میشه این که حضرات یکه تاز میدان اداره کشور باشن و واقعا هم چون هیچ صدای مخالفی از هیچ مسوولی در نمیاد این توهم براشون تبدیل به واقعیت شه که مالک ایران و جان و مال و مردم ایرانن. این چهار سال شک نکنین بهترین دوران برای حکومت جمهوری اسلامی و علاقه مندان به دیکتاتوری اسلامی بوده . حداقل اینه که این ماه عسل آقای خامنه ای و طرفداران و نوچه های دربستش مثل آقای احمدی نژاد رو پایان بدیم و بفهمونیم که ماه عسل تموم شد آقا.حداقل دارای یک صدا بشیم که مملکت از این حالت تاخت و تاز و یکه تازی همه جانبه و هموار برای آقایونی که سال دوازده ماه سال داریم بهشون بد و بیراه میگیم در بیاد. من شما و بقیه دوستان رو دعوت به آرامش و منطقی و واقع بینانه فکر کردن حرف زدن و تصمیم گرفتن میکنم
با احترام و درود بر شما و همه ایرانیانی که آینده و حال ایران براشون مهمه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

amirsaman - ایران - تهران
کاش از خواب غفلت بیدار شین 16 سال دوزدیدن و بردن و خردن حالا که یک نفر پیدا شده جلو این مستکبرا ایستاده همه هم با ضاهر سازی میخان جلوشو بگیرن و بعضی از سطحی نگرها هم شدن دنباله رو اینها واقعا براشون دلم میسوزه که هنوز تو جهالت هستند .
درود بر دکتر احمدی نژاد حامی قشر ضعیف جامعه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

andishmand - ایران - پارسه
ایرانیان خارج از کشور وملت شریف ایران
متواضعانه اعتراف میکنم که ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت که در خط مقدم مبارزه با رژیم استبدادی هستیم چهار سال پیش در تصمیمی نابخردانه انتخابات را تحریم کردیم واین شد نتیجه ی آن. هدف مشترک ما نابودی رژیم است ولی این واقعیتی تلخ است که ما امروز ابزارهای لازم وپشتوانه ی مردمی لازم را نداریم. امروز (وقبل از توسعه ی سیاسی) ما به توسعه ی فکری نیاز داریم واین امر محقق نمیشود مگر با روی کار آمدن دولتی اصلاح طلب ( لازم به ذکر است ما امثال موسوی وخاتمی را اصلاح طلب واقعی نمیدانیم ودر شرایطی در انتخابات شرکت می کنیم که کاندیدایی ضد نظام چون اعلمی شعله سعدی نوری و...داشته باشیم. شما تیم آقای کروبی را بهتر از من میشناسید. عماد الدین باقی کرباسچی و... ابزارهای لازم ما هستند. وکروبی مردیست که امروز در برنامه زنده ی صدا وسیما سر شورای نگهبان فریاد میکشد واز اصلاح قانون اساسیـامری که خاتمی آن را خیانت میدانستـسخن میگوید). ما امروز برای نیل به اهدافمان به گردش آزاد اطلاعات نیاز داریم و به فضای آزادی بیان. ما نیز چون شما جمهوری اسلامی را خطری نه تنها برای ایران بلکه برای بشریت میدانیم. دوری از کشور برخی از شما را از واقعیات موجود دور کرده است که نتیجه ی آن کوبیدن شما بر طبل تحریم در این مقطع حساس است که البته به خاطر این دوری تا حدودی طبیعی مینماید. شرکت ما در این انتخابات و رای به آقای مهدی کروبی نه ی بزرگ ما به نظام جمهوری اسلامیست. شمارش معکوس پایان عمر نظام استبدادی به شماره در آمده است نیک میدانید که هفتاد سال دیکتاتوری کمونیسم در سه روز نابود شد ولی نه عمر این نظام به هفتاد سال میرسد ونه نابودیش به سه روز.
پاینده باد ایران وایرانی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

andishmand - ایران - پارسه
ایرانیان خارج از کشور وملت شریف ایران
متواضعانه اعتراف میکنم که ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت که در خط مقدم مبارزه با رژیم استبدادی هستیم چهار سال پیش در تصمیمی نابخردانه انتخابات را تحریم کردیم واین شد نتیجه ی آن. هدف مشترک ما نابودی رژیم است ولی این واقعیتی تلخ است که ما امروز ابزارهای لازم وپشتوانه ی مردمی لازم را نداریم. امروز (وقبل از توسعه ی سیاسی) ما به توسعه ی فکری نیاز داریم واین امر محقق نمیشود مگر با روی کار آمدن دولتی اصلاح طلب ( لازم به ذکر است ما امثال موسوی وخاتمی را اصلاح طلب واقعی نمیدانیم ودر شرایطی در انتخابات شرکت می کنیم که کاندیدایی ضد نظام چون اعلمی شعله سعدی نوری و...داشته باشیم. شما تیم آقای کروبی را بهتر از من میشناسید. عماد الدین باقی کرباسچی و... ابزارهای لازم ما هستند. وکروبی مردیست که امروز در برنامه زنده ی صدا وسیما سر شورای نگهبان فریاد میکشد واز اصلاح قانون اساسیـامری که خاتمی آن را خیانت میدانستـسخن میگوید). ما امروز برای نیل به اهدافمان به گردش آزاد اطلاعات نیاز داریم و به فضای آزادی بیان. ما نیز چون شما جمهوری اسلامی را خطری نه تنها برای ایران بلکه برای بشریت میدانیم. دوری از کشور برخی از شما را از واقعیات موجود دور کرده است که نتیجه ی آن کوبیدن شما بر طبل تحریم در این مقطع حساس است که البته به خاطر این دوری تا حدودی طبیعی مینماید. شرکت ما در این انتخابات و رای به آقای مهدی کروبی نه ی بزرگ ما به نظام جمهوری اسلامیست. شمارش معکوس پایان عمر نظام استبدادی به شماره در آمده است نیک میدانید که هفتاد سال دیکتاتوری کمونیسم در سه روز نابود شد ولی نه عمر این نظام به هفتاد سال میرسد ونه نابودیش به سه روز.
پاینده باد ایران وایرانی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

hapo - امارات - دبی
4سال پیش از ابزار افشای نام مفسدان اقتصادی برای رسیدن به قدرت استفاده کردی ..وهیچ خبری نشد ترسیدی منافعت به خطر بیفتد....حالا دوباره برای ماندن در اریکه قدرت از همان اهرم استفاده میکنی...پشتوانه ات رهبر الاغی است که فرق بین عزت وذلت مردم را لا القل در باره کم اعتباری پاسپورت نمیداندچون نمیتواند به عنوان یکمجرم تحت تعقیب از کشور برود....درود بر موسوی مودب و با وقار شخصیت رییس جمهوری را فقط او دارد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

darva - مالزی - سا یبرجایا
TAGHIR - ایران - تهران :سلام، عزیز ما اگه خارجیم فقط واسه تحصیل هست و موقتی و دلمون واسه ایران می تپه و لحظه شماری می کنیم برگردیم ایران و دلمون واسه خونواده و دوستانم و خاک ایرن آزاد یه ذره شده.
ولی بعضی از دوستان که آمریکا و انگلیس تشریف دارن ازبس گوش به این شبکه های ایرانی در آمریکا و انگلیس دادن و اراجیف اونهایی که با شکم سیر می خوابن و اراجیف می گن فقط می گن رای ندین! آخه واسه ما مهمه کی بشه ریس جمهورمون چون شاید یه کوچولو ایران تغییر کنه..
لطفا به اون روساتون که در شبکه های اجنبی تشریف دارن بگید اگه مرد عمل هستید بیایید ایران و مرد و مردونه با حکومت دیکتاتور در کنار مردم بجنگن نه در روی مردم....
درود بر ایران آزاد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

محمد حسینی - ایران - تهران
به نظر من تهمت زدن بدون دلیل و مدرک کار چنداد درستی نیست و اگر احمدی نژاد مسلمون باشه میدونه که حرف هایی که دیشب زد فقط یکسری تهمت بی دلیل بوود
من نمیدونم شما از کدوم امار ارائه شده توسط ایشون استنباط میکنید که احمدی نژاد برنده شد ایشون به قول آقای موسوی چون از خود اقای موسوی و اطرافیانش هیچ چیزی نداشتند شروع کرد به تخریب تنها کسی که دستش میرسید یعنی رفسنجانی که این هم یه قضیه هست که 20ساله داره مطرح میشه ولی به هیچ نتیجه ای نمیرسه و فقط احساسی بودن حمله ها رو نشون میده
تهمت بدون دلیل تو ایران جرم هست و الان میتونن از احمدی نژاد به جرم تشویش اذهان عمومی و تهمت زدن بدون دلیل شکایت کرد و حتی میتونن از نامزدی هم عزلش کنن چون رئیس جمهور نباید پرونده ی قضایی داشته باشه

رای ندادن به نظر من یعنی موافقت با چنین اتهام زنی گسترده در اذهان عمومی که همون طور که آقای موسوی اشاره کرد کار درستی نیست و هر کس مسئول اعمال خودش هست و به اصطلاح هر کسی رو تو گور خودش میخوابونن و مردم هم میدونند که رئیس جمهور چه گلی به سر مملکت زده تو این 4سال
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

سروش عشق - آمریکا - کالیفرنیا
lioyd - کانادا - مونترال

عزیز جون اشکالی نداره اما بادت نره بری اتاوا به همین چیز رای بدی تا اون نوچ نیاد مهندس میر حسین موسوی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
واقعا مردم ایران اینقدر بیسوادن که اینها ریسجمهوراشونن.خاک عالم..بیسواد بیسواد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
بنظر من احمدینژاد همونطور که موسوی هم گفت برای این مناظره خیلی تلاش کرده بود که پرونده سازی و مدرک جمع کنه، این کلآ از خصوصیات ادمهای امنیتیه و از همینرو هم دستش برای حریف رو بود. در طول مناظره بر خلاف نظر تحلیل گر سایت که در بخش سمت راست 15 مورد از مسائل کلی در مناظره را مشخص کردن و انگشت روی اون گذاشتن موسوی با تجربه و سیاست گام به گام در هر مرحله از صحبتهاش انتقادهای جسته و گریخته ای کرد که در نظر حریف این انتقادها را بیشتر به گله کردن و ایراد های نسبی تلقین میکرد و برای اینکه احمدینژاد در کار زننده خودش یعنی اسم بردن از کسانیکه در ان مکان حاضر نبودن بیشتر تشویق بشه در دو مرحله فقط خیلی نرم گفت اونها خودشون باید جواب بدن و من جوابگوی کسی دیگر نیستم و در تمام مراحل مناظره در هر نوبت با زرنگی خاصی و با نیشهای کوچک، جسته و گریخته حریف را تحریک میکرد که ار بحث منطقی به مغالطه و تکرار اتهامهایی که موسوی باو وارد میکرد دچار بشه، بصورتی که بدون اینکه موسوی باو بگه «دیکتاتور» این خود احمدی بود که میگفت: یعنی من دیکتاتورم؟ این فرد مثلآ دکتر حتا یک مناظره ساده را نتونست اداره بکنه و در اخر هم در کمال عصبانیت دو بار بوسط حرف موسوی پرید که برای موسوی از این بهتر نمیشد تا باو بصورت کاملآ جدی و محکم تذکر بده و بگه تو وقت من نپرید اقا. و اما در 12 دقیقه اخر که موسوی هم زمان اخر را با رندی بدست اورد و هم اینکه زمان پس انداز کرده بود تازه حمله جدی خودش را شروع کرد و تمام پراکنده گویی های خودش را (که بنظر من برای انحراف از تمرکز فکری حریف بود) و تمام پراکنده گویی های حریف را، اتهام زدنها و اسم سران نظام که بقول خامنه ای بالهای پرواز این پرنده هستند را و عکس خانم رهنورد را و مسئله کردان و غیره را در یک حمله و در عین حال تبلیغ قوی رودر روی حریفی که همه امکانات را در دست دارد از جمله رادیو و تلوزیون که عنوان هم کرد را رو به دوربین بیان کرد. حالت عصبی و عدم تحمل احمدینژاد و ریز شدن چشمها، گلایه از اینکه شما میگویید« حمله نمیکنم ولی حمله میکنید!!!» تمامآ دال بر باخت بدون شک و شبهه محمود احمدینژاد بود. اما من فکر میکنم بعد از این مناظره احمدینژاد روزهای سخت تری در رودرویی با مهدی کروبی که روحانی هم هست داشته باشد و طرفداران او که عمدتآ لباس شخصیها و نیروهای اطلاعاتی و در سایه هستند بیشتر بخشونت روی بیاوردند و فضا را رادیکالتر کنند. حمله به ستادها و سخنرانیها به جایی خواهد رسید که خامنه ای دخالت کند و زمان تبلیغات را کمتر کند ( کاری که احمدینژاد بان تمکین نخواهد کرد!)
در هر حال من فکر میکنم تفسیر ، تحلیلگران سایت ایرانیان انگلستان این واقعیات را نادیده گرفته بود. مناظره کروبی و موسوی و کروبی احمدینژاد از این هم با مزه تر و جالبتر خواهد شد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

خوشگل وحشتناک - ایران - تهران
نتیجه 3-2 به نفع احمدی نژاد
متاسفانه میرحسین مسلط نبود و باید خیلی مستندتر و مستدلتر حریف رو محکوم میکرد. میرحسین در دام حریف افتاد و نتونست اشکالات ریز و درشت دولت نهم رو مطرح کنه . تکرار واژه چیز قشنگ نبود . هیچکدوم برنامه ندادند . میرحسین باید می گفت که کردان از آکسفورد مدرک تقلبی گرفته نه از دانشگاه آزاد . باید می گفت چرا از شهرداری اینقدر آدم آوردی تو دولت . و ... حیف فرصت خوبی از دست رفت . فعلاْ در جمع این دو مناظره با توجه به پیروزی 3-1 رضایی در شب اول رضایی با تفاضل گل صدرنشینه البته به نظرمن!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

سروش عشق - آمریکا - کالیفرنیا
مردم عزیز ایران شما را چه میشود؟300 میلیاردی که عالم آدم میدانند در زمان شهرداری تهران این انتر گم شد را فراموش کردید هنوز که از زمان گم شدن یک میلیارد دلار بودجه خیلی نگذشته ...اسم این دزدی نیست؟ای کسانی که از احمدی نژاد دفاع میکنید به یاد اون کارگری که با دو بچه و کرایه خانه باید تورم 2ونیم برابری را هم تحمل کنه هستید ؟شاید همه مثل شما بسیجی حرام خور نباشند
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

سلامتی - بلژیک - نمور
iraneslami - ایران - ت
تو دیگه خ..ه.مرگ بر جمهوری اسلامی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
چه باحال پته‌های هم رو روی آب میریزن مردم از خنده.. ولی‌ انتری جون این حرفا رو که زدی ما خودمون چند سال قبل میدونستیم. حرفات همش قدیمیه.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

andishmand - ایران - پارسه
تو کشور پر از غم با چهره های درهم
دلم گرفته انگار داره می میره کم کم
زندون بی انتها مردم بی دست وپا
تعصب وتحجر صدای یا ویلنا
هم وطنای بی درد مسلمونای خسته
بالا وپایین شهر غم به دلا نشته
حرف دلم همینه سیاه وشومه این شب
بسه دیگه تحمل دارم میمیرم از تب
عاشقی هم گناهه تو مسلک فاشیستا
دیکتاتوریسم اسلام حکومت باتیستا
وضع ماها همینه تا وقتی شعارمونه
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بمونه!
تو گیر ودار این ظلم جوونارو دریدن
یه مشت سارق وجانی مملکتو چریدن
کروبی وموسوی اینا همش بهونست
آخر انتصابات رای همون دیوونست
با نهضت خمینی استبداد حاکم شدش
کرامت آدما کمتر از سگ شدش
کجایی ای مصدق رفتی وتنها شدیم
تو زندون خمینی اسیر گرگا شدیم
رفتی و دین اسلام دوباره حاکم شده
حکمای سنگسار ومرگ دوباره صادر شده
گشتای ارشادشون مثل سگای ولگرد
دخترای پاک ما میشن ز جامعه طرد
ستاره های ایران ستاره دار میشن
بسیجی های بی عقل صاحب کار میشن
بازم بگم جون من از این زمستون سرد
آخه فایده نداره واسه مردم بی درد
بسه دیگه نوشتن این حرفا زشت زشتن
یه دست صدا نداره درو کن هرچی کشتن
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

man1IRANI - ایران - اسفراین
taranom1404 - ایران - تهران
چون بیچاره حرفی برای گفتن نداشت. چون «ارور» داده بود. چون واقعا متهم بود.
چون فکرشو نکرده بود که وقتی احمدی نژادو به قانون گریزی محکوم می کنه باید تفهیم اتهام کنه. ( البته طفلکی از کجا مدرک می آورد؟ حرفاش که پایه و اساس نداره. یه مشت حرف غیر کارشناسانه و الکیه.) چون همه ی حرفاش اتهام بی جا و ناحق بود. چون احمدی نژاد با شجاعت همه ی کارهاشو توجیه کرد. و جواب همه ی ایراداتش رو داد. چون ایراد گرفتن بی خودی عاقبتش همیناس دیگه! ( آدم سوسک میشه) .درود بر رپیس جمهور احمدی نژاد.( شیر ایران) .درود درود درود
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

bita-gh - انگلستان - لیدز
lioyd - کانادا - مونترال
مردم از خنده مرسی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور

افتتاح اتوبان شهید احمدی نژاد به زودی توسط ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام .....لووووووووول
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
آیا منظور آقای احمدی نژاد از زیر سوال بردن دولت آقای موسوی(زمان نخست وزیری) انتقاد از مقام معظم رهبری نیست؟ یعنی عملکرد حضرت آیت الله خامنه ای را میخواهد زیر سؤال ببرد؟.................مرگ بر رهبری
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
متانت و بزرکً منشی و جوان مردی موسوی قابل تحسین است !!!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shirzan - آلمان - برلین
خاک بر سر احمدی نزاد که میدونه پسران رفسنجانی و بقیه آقازاده ها دارند چه غلطهای میکنند و به عنوان رییس جمهور عرضه نداره جلوشون رو بگیره نتیجه این مناظره / به خودمون بیاییم ببینیم چه مفت خورهایی به جون این مملکت افتادن
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

TAAT - ایران - اردبیل
بعد از انقلاب برای دور کردن مردم از سر سفره و چاپیدنِ تنهائیِ این سفره یک راهکار ساده وجود داشت:کمی در احوالات طرف گشت اطّلاعاتی بزنید،بعد با یک انگ خانه نشینش کنید و وقتی بی اعتبارش کردید تیر خلاصش را بزنید.با همین قانون ساده چاپلوسانِ اوّلیه، حرمتها شکستند و خونها ریختند و هر صدائی به همین راحتی در نطفه خفه شد.امّا طبق همان مثل معروف که چاهکَن همیشه خودش تَهِ چاه است،این مگسان دور شیرینی نمی دانستند که این غده چرکین هر چقدر رِشد کند کنترلش هم دشوارتر میشود و مگسان بیشتری دورش جمع میشوند که مگس پیر را به مبارزه می طلبند. حالا اوضاع از کنترل خارج شده و به قول حاجی محمود این قطار نه دنده عقب دارد نه تُرمز .تنها کاری که ما مردم میتوانیم بکنیم این است که مواظب فرمان باشیم تا تصادُف احتمالی آینده کمترین مجروح و کُشته راداشته باشد. برای اینکار بگردید شاید از این حضرات یکی با مرام تر از دیگری باشد.شاید عنایتی کند و لطفی.شاید دلش به رحم آید و قطره ای در کام تلخمان بریزد. شاید آنگونه که دوستانش مدّعی اند بتوان خامش کرد و "تغییری"ایجاد کرد...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
من حاضرم شناسنامم.و کثیف کنم فقط واسه اینکه احمقی نژاد رئیس جمهور نشه!
موسوی!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
یکی بکه من چطور میتونم این ویدیو را باز کنم!!!ممنون
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه
چطوری میگی احمدی نژاد برنده شد احمدی نژاد که همش از اول به این و اون تهمت زد وهیچ ایرادی نتوانست از خود موسوی بگیرد و موسوی تا آنجا که توانست احمدی نژاد را ضایع کرد و آخر مناظره هم احمدی نژاد از عصبانیت داشت منفجر میشد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

aziran - ایران - تبریز
سلام دوستان
کمتر به هم بد و بیراه بگین. با این وضع امیدی به اصلاح مملکت نیست. لااقل کسی می اومد که کلا روش و منش جدایی از حکومت داشت. کسی که خطوط قرمز پوچ و تصنعی بعد از انقلاب را رد شود و ادبیات استبدادی مرسوم شده در کشور را به چالش بکشد.
اعلمی در این برهه از زمان نسبتا مناسب بود چرا که کوچکترین رانتی از حکومت را صاحب نشده است و به هر کار حق یا ناحق حکومتیان بله نگفته است. اگر بنشینیم و ببینیم مملکت به تباهی میرود بهتر است یا سعی کنیم ادبیات کشور را به سمت دموکراسی پیش ببریم؟ در این 30 سال آمریکا و انگلیس و هر کشور مدعی که برای ایران دلسوزی میکنند چه کاری کرده اند جز تهدید و میزنم و ...؟ مطمئن باشید اگر از داخل این حکومت به دموکراسی نرسیم تا ابد همینطور خواهیم ماند.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
مردم در شیراز نکران بودند میکفتند ستاد انتخاباتی احمدی نژاد اول قول تراول ۱۰۰هزار تومانی داد ولی بعدا دبه کردند با ۵۰ تومان کار را تمام کردند!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

hameton - کویت - کویت
leila leila - سوئد - گوتنبرگ
yasamin22 - امارات - دبی
من اگر بخوام هر دقیقه کپی پست کنم ایدی را رو تا فردا تمام نمی کمنم فقط باید بگم دیگة چتوری باید بهتون میگفت که موسوى رفسنجانی خاتمی دزد و بزگرترین دزدیها در دورهها انها بود من نمیدونم که همه خوابند یا اینکه خودشون به خواب میزنند اگه موسوی مرد بود جواب احمدی نژادو میداد این همه مدرک چرا جواب نمیداد این که پخش مستقیم بود برای همه شما متأسفم که فکر میکنید موسوی مرد است
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ahoora_mazda - ایران - بوشهر
جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگان.مرگ بر حکومت اسلامی.مرگ بر رژیم دیکتاتور و رادیکال اسلامی.مرگ بر فاشیست های مذهبی.مرگ بر خرافات.مرگ بر خرافه پرستی.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

taratanha - ایران - تهران
ومین شب ، مناظره بین دو کاندیدای مطرح احمدی نژاد و موسوی از جهات مختلفی قابل تحلیل است که در اینجا به اختصار بیان می کنم:
۱- این مناظره ثابت کرد که ذهن آقای موسوی پس از بیست سال از اندوخته موضوعات روز و فنی مورد نیاز کاملا عاری و تهی است.
۲- سطحی نگری مفرط و قرائت نکات کذب و پیش پا افتاده که معلوم بود موسوی از کنه و صحت و صغم این عبارات اطلاعی ندارد و مشخص بود که مشاورانش از تیترهای روزنامه های اصلاح طلب برایش لیست و فهرست برداری کرده بودند.
۳- بیان این مطالب گردآوری شده بی ارزش تئسط میر حسین که ذکر آنها باعث می شد خود را کاملا خلع سلاح کرده و مجبور به طفره رفتن از جواب سوالات و بازخورد حرفها می شد.
۴- توانایی و تسلط بیشتر احمدی نژاد به موضوعات و بیان صریح و سلیس استدلالات
۴- شجاعت بی نظیر احمدی نژاد در ذکر بعضی از مشکلات در کشور که البته برای جامعه بسیاری از آنها آشکار و برخی نیز ناشناخته بود.
۵- مشخص شدن مظلومیت بی حد و حصر رئیس جمهور در این مدت چهار سال
۶- طعمه شدن میر حسین و سوءاستفاده از وجهه وی توسط عده ای خاص
۷- میر حسین با این مناظره تصویر ذهنی مثبتی را که در طول این ۲۸ سال در اذهان و حافظه ایرانیان برای قشرهایی از جامعه ایجاد نموده بود از بین برد.
۸- عدم توانایی میرحسین در بیان مسائل و تهی بودن حافظه وی از بسیاری از کلمات مورد نیاز به نحوی که در موارد متعدد به جای استفاده از کلمات مورد نظر از عبارت « چیز » بسیار استفاده می کرد.
۹- عدم برنامه ریزی میر حسین برای استفاده از زمانی که در اختیارش گذارده بودند به نحوی که در دقایق آخر هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما احمدی نژاد هر لحظه آماده پاسخگویی بود.
۱۰- پرهیز میر حسین از ورود به مسائل و مباحث فنی و سماجت در ذکر موارد لیست شده ای که فکر می کرد نقاط ضعف دولت در این چها سال است
۱۱- ذکر عبارات متعدد ضد و نقیض در جملات میر حسین
۱۲- در طول مناظره موسوی نسبت به موارد مطرح شده از سوی دکتر احمدی نژاد سکوت کرده و بدون پاسخ دادن به آنها شروع به مطرح کردن موارد دیگری می کرد
۱۳- احمدی نژاد به خوبی توانست شبهات جدی در خصوص نیت موسوی را که ادعا می کند به خاطر «خطر»ی که کشور را تهدید می کند وارد کند. همچنین ابهامات متعددی در خصوص نخست وزیری میرحسین
۱۴- استرس بالا، پرش صدا، لرزش نگاه، پراکنده‌گویی، هول شدن در بیان از علائم واضح موسوی بود.
۱۵- قدرت بیان و صداقت کلام احمدی نژاد در مقابل افرادی که این قدرت و توانایی را ندارند این اطمینان را در هر بینیده‌ای به وجود می آورد که پیروز قاطع این مناظره کسی جز محمود احمدی نژاد نمی‌توانست، باشد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
دیشب تا ساعت 4نصف شب در میدان هفت حوض نارمک پر از جمعیت بود وطرفدارهای موسوی و بسیجیهای طرفدار احمدی نژاد علیه هم شعار میدادند واقعا خیلی شلوغ بود ...چی شد چی شد محمود ضایع شد...دولت سیب زمینی نمی خواهیم نمی خواهیم...احمدی تیمتو ور دار و برو...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mrjavan - ایران - تهران
ما شاهد جدال دو مافیای اقتصادی ( که همه نامشان را میدانیم و لزومی ندارد کسی مثلا افشایشان کند ) و نظامی ( سپاه و غیره که غیره از خود سپاه هم قابل تعمق تر است) ، بودیم .
دو فرزند ناخلف مافیای مذهبی در حالی گوشه ای از آستین همدیگر را جویدند که پدر خیر خواهشان قصد ورود در این جدال را نداشت و کماکان هم ندارد. یکی از آنها تند و پر هیجان و پرخاشگر و دیگری آرام و صبور و گرم و سرد چشیده تر است. محمود خوان ( بر وزن رضا خوان) به کسانی حمله کرد که به گفته خودش دست مافیایی آنها را رو کرده است . اگر محمود خوان از این فسادها خبر داشته چرا در این 4 سال که همه قدرت نظامی و هاله های نورانی آسمانی به گرد سرش چرخیده اند کاری به آنها نداشته ؟ محمود خوان میگوید : چرا روابط با عربستان در دوره موسوی قطع شده و چنان بوده . یادمان نرود که فرمان قطع رابطه با آنان را امام خمینی صادر کرد و گفت حتی اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم با عربستان نمیکنیم . (حالا جریان چه بوده مجالش اینجا نیست) . به گمانم آقا محمود که خود را پیرو خط امام میداند آنروز در جماران پای حرف امام چرت میزده. موسوی هم نتوانست با آن دست پاچگی که دچارش بود این جواب را بدهد.
محمود خوان به شیوه تحصیل (همزمان در دو دانشگاه) همسر موسوی ایراد گرفت و پرونده او را نشان داد . به گمانم به تحصیلات همسر موسوی رشک برده و با همسر خودش مقایسه کرده (شاید هم پا را فراتر نهاده و همسرش را در خانه برای این بی کفایتی کتک زده باشد). این ادبیات محمودخوانی است که بعید نیست اتفاقا جواب هم بدهد. احمدی نژاد میگوید روزنامه ها را نبسته ، میگوید ستاره ها را از روی دوش دانشجویان برداشته . اگر کسی روزنامه نخوانده باشد ( که خیلی ها نخوانده اند و نمیخوانند ) و اگر دانشجو نباشد و اصلا با دانشجوها ( منظورم کسانی نیست که با نام دانشجو و برای مقاصدخاص سالهای سال است به دانشگاه ها تزریق میشوند) ارتباطی نداشته باشد (که خیلی ها ندارند) چگونه بفهمد احمدی نژاد دروغ میگوید ؟ البته بسا بدتر از حوادث ستاره دهی و زندانهای سیاسی دوران محمودخوانی ، در دوره موسوی رخ داده .
چه کسی فراموش میکند که در آن دوران فوج فوج جوانان و خردمندان این سرزمین را که به نظام یا نه حتی به نحوه اداره آن ایراد داشتند و یا دیدگاهشان همسوی حکومت جمهوری آنهم از تیره اسلامی نبود در گورستانهای گروهی زنده زنده به خاک سپردند (سری به جاده خاوران بزنید چون گمانم دارند ته مانده هایش را هم با لودر صاف میکنند). با این وجود دوران پر تنش موسوی با احمدی نژاد تفاوت فراوانی دارد. در دوره موسوی تنشهای بسیاری به دلیل نوپا بودن انقلاب در همسایگان ایران وجود داشت که موسوی در ایجادشان نقشی نداشت و تنها در آن شرایط به کار گماشته شد . اما در دوره محمودخوانی این تنشها و تلاطمها در همسایگان ایران
و سایر کشورها نسبت به ایران نبود و و یا بسیار کم رنگ شده بود و محمود احمدی نژاد خود آنها را ایجاد کرد و گسترش داد (همچون هولوکاست که برای کودکان خیابانیمان نان هم نمیشود).
محمودخوان اشاره به تبلیغات وسیع موسوی دارد و فراموش کرده تصاویر قابل تعمق تبلیغاتی خود را که همه دیده ایم و گاهی هم به پوزخندی از کنارش گذشته ایم. احمدی نژاد در حال بوسیدن دست پیران و خانواده شهیدان. احمدی نژاد با کاسه بزرگی آب میخورد .احمدی نژاد خازعانه دولا شده است . احمدی نژاد در ردای لری ... در ردای تیم های فوتبال شناخته شده ای که اتفاقا خود او آنها را به این حال و روز اسفبار انداخته...
حالیا چنانچه گفته شد ، دو فرزند نه چندان خلف مافیای مذهبی به خصوص دیکتاتور جوان این میدان کمی زیاده روی کردند . البته آنها از پدرشان (که الهی جوان مرگ نشود !) کلامی نگفتند و هر دو خود را دنباله رو پیر جماران یعنی پدربزرگشان دانسته و میدانند.
محمود خوان به پشتوانه مافیای نظامی و پدرش (که معلوم نیست تا کی این بچه کودن را یاری کند)جایی به پدر خواده ایران و پسرانش بی حرمتی کرد که نباید میکرد . گمانم نمیداند که گنده تر از محمود خوانها سوار هواپیما شدند و دیگر پیاده نشدند . همان هواپیماهای مخوفی که بدون جعبه سیاه بلند میشوند و کسی نمیداند چرا با نقص فنی مواجه میشوند . گمانم نچشیده طعم خوش بستری در بیمارستانها را آنهم با نوعی مرض لاعلاج ! آنجا که از ملت شهیدپرور برای حال بدش و رو به وخامتش خواسته میشود
برایش تا صبح دعا کنند.
پدرخوانده هم اگر پدر خوانده باشد ، کار خودش را بلد است .
محمود احمدی نژاد در یک فقر مالی شدید به دنیا آمد و بزرگ شد ، اما این ناراحت کننده و اسفبار نیست ، بلکه اسفبار اینست که او در یک فقر فکری بزرگتر و سنگین تری رشد کرد و ادامه حیات داد و به گمانم این همان چیزیست که برادرش موسوی از آن احساس خطر کرده است .
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

pejvakk - ایران - بیرجند
تا امروز تو هر سایتی میرفتم بیشتر نظرات به نفع احمدی نژاد بود الان که نظرات شما رو خوندم بیشتر به آینده این مملکت امیدوار شدم درود بر موسوی و شما طرفداران عزیز موسوی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
یکی بکه من چطور میتونم این ویدیو را باز کنم!!!ممنون
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

nazi88 - کویت - کویت
سلام من نیومدم که راجع به انتخابات و... نظربدم ام داشتم نظرات هموطنم رامیخوندم امابادیدن 1کامنت دلم گرفت واحساس غریبی بدی کردم
*پسرشجاع* ـایران ـتهران
خیلی از هموطنهای شما یا بهتر بگم90٪انها از روی مجبوری یا بخاطر شرایط خاصی مجبور شدن از وطنشون دور بشن تاکید میکنم دور بشن!!!! اما کسی نمیتونه (حتی شما دوست هموطن!!) ازشون بخواد وطنشون را فراموش کنن چه مستقیم چه غیر مستقیم!!
بابا ما خودمون .....یعنی اومدیم اینجا غربت وغریبی یادمون بره به لطف شما................
خوش وسلامت باشید هموطنان در هر جای دنیا.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
خر تو خره
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
خبرخبرخبر
خبر مهم هاشمی رفسنجانی طی یک نامه از مهندس ضرغامی رییس صدا و سیما خواستار مناظره مستقیم با احمدی نژاد قبل از انتخابات شد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
یک ادم حسابی توضیح بده چطوری این ویدیو باز میشه!!!ممنون
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
taratanha - ایران - تهران
بابا یه دفعه بگو طرفدار احمدی نژاد هستم خودتو راحت کن اگه میخوای بدونی تو مناظره کی برنده شد ببین آخر مناظره کی داشت از عصبانیت منفجر میشد
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
AsaL Barbie - کانادا - ونکور
کاملا باهات موافقم...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

mohammad izady - ایران - کاشان
ای شما هایی که حرف از عدالت علی (ع) می زنید کجاست اون عدالت ؟ عدل دیگر رویا شد . نه در کشورم ‌در جهان عدالت مرد . افراد این کره ی خاکی نتواستند عدالت را بر گردانند حالا چطور انتظار داریم با انتخاب یک نماینده عدالت را برگرداند . ان ضد اسلامی ها که ما ایرانیان و مسلمانان را وحشی می دانند چرا به خودشان نگاه نمی کنند ؟ شما ها در میادین کشتی کج و این مسابقات مسخره چند نفر را به جان همدیگر می اندازید و تازه برای ضخمی کردن همدیگر انها را هم تشویق می کنید . این وحشی گری نیست ؟ اسلام می گوید : عدالت برای همه است عدالت باید بین کافر و سنی و شیعه و ... یکی باشد . درست است در کشوری که دم از اسلام می زنند زره ای عدالت نیست ولی بیاییم از بین بد و بدتر ؛ بد را انتخاب کنیم . این قبول که من نوجوانم و به قول خودمون خام هستم ولی رشد فکری من بدست خدا بوده و الان از صد هزار خارجی که به عاقل بودن افتخار می کنند سر تر هستم . کورش کبیر خودش را برای صلابت ایران کشت من . حالا عقل حکم میکند که بی خیال این کشور باشم ؟ امید وارم رای دادن یا ندادن ما از روی عقل سالم باشد .خدایا خودت شاهد بر حال این کشوری ؛ پس انچه صلاح اسلام است
انجام بده .
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

irooni2009 - ایران - تهران
شمارو بخدا یک بار دیگه این مناظره رو ببینید . من تعجب میکنم این احمدی نژاد چطوری در حین صحبت دماغشو مثل خرطوم فیل اینور اونور میکرد . بابا این ادم نیست نمیفهمه که اینهمه ملت دارن اونو تماشا میکنن .فکر کرده داره با زنو بچش یا با اون بسیجی های مثل خودش صحبت میکمه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nazi88 - کویت - کویت
من نگفتم که میخوام کسی رو از وطنش محروم کنم ولی واقعا این درسته کسی خارج از ایران باشه بعد به مردم دستور بده تو انتخابات شرکت کنند یا نکنند بعد اگه مردم خلاف نظر آنها عمل کردند بگوید لایق گوسفندان حکومت گرگهاست یا ده تا چیز بدتر از این بگه.....امیدوارم روزی به ایران برگردی ......به من که فحش ندادی ؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
taratanha - ایران - تهران

فکرکنم تو
اصلا برنامرو ندیدی هرچی خودت دلت می خواسته که بشه نوشتی مثل احمدی نژاد خیال پرازی کردی خوبه مثلا مثل اون نگفتی امریکا در حال فروپاشیست :))))))))))
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

linda-amsterdam - هلند - امستردام
من برام عجیب هست که مردم رو چه حسابی از موسوی طرفداری میکنند. مخصوصا نسلی که در دوران جنگ بزرگ شد. یعنی به همین زودی اون دوران خفقان و اون اعدام ها گشتهای ثارالله کتک زدن های جوونها تو خیابون به زور به جنگ فرستادن ها همه یادشون رفته ؟ همه اینها که تو دوره نخست وزیری اقای چیز و رفسنجانی بود. حا لا اینها شدن مردم دوست ؟
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
احمدی نژاد مدعی شد که در طول مدت چهار سال گذشته صداهای منتقد را تحمل کرده است..!!!!

روزنامه هایی که در زمان احمدی نژاد توقیف شده اند:
روزنامه شرق == در ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ به دستور هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد. علت توقیف چاپ مصاحبه با ساقی قهرمان شاعر همجنسگرای ایرانی مقیم کانادا بود. شرق دوبار برای انتشار این مصاحبه بصورت غیر عمد، عذر خواهی کرد اما در نهایت توقیف گردید.
روزنامه هم میهن == در 12 تیر ماه 86 توقیف شد. به بهانه نقص در مراحل محاکمه غلامحسین کرباسچی‎ ‎مدیرمسؤول روزنامه هم‌میهن، توقیف شد.‏
هفته نامه شهروند امروز == در ۱۵ آبان ۱۳۸۷ توقیف شد. هیأت نظارت بر مطبوعات «غیر واقعی جلوه دادن برخی اقدامات دولت» را دلیل توقیف اعلام کرد. اما در همان شماره، به جز مصاحبه با طهماسب مظاهری رئیس مستعفی بانک مرکزی در انتقاد از اقدامات دولت چیز دیگری در ان نبود.
روزنامه تهران امروز == مسؤول روزنامه تهران امروز، به اتهام چاپ مطالب و تصاویر اهانت آمیز نسبت به رئیس جمهور و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و ایراد افترا، در تیرماه سال 87 توقیف شد.
روزنامه کارگزاران
روزنامه یاس نو
هفته نامه ها و ماهنامه های قومی و محلی و......

در حالی که احمدی نژاد میگفت نه روزنامه ای رو تهدید کردیم و نه توقیف!!!!!
دروغ که کنتور نمی اندازه اقای احمدی نژاد!!!!!!!!!
من اگه جای آقای موسوی بودم میگفتم من به منتقدینم اجازه حرف زدن خواهم داد تا از خودم انتقاد کنند ولی مثل احمدی نژاد """" منتقدینم را بزغاله نخواهم دانست""""

پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

basafa - ژاپن - توکیو
shanul - المان - هامبورگ
roya_2000 - انگلیس - لیدز
حداقل به احترام خون شهدایی که تو جنگ شهید شدن رای بدید.بعدشم حداقل ادم بین بد و بدتر بد و انتخاب میکنه حالا گیریم هم رای ندادیم شما فکر میکنید اب ها از اسیاب میفته
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

wickietetsu - ایران - تبریز
شعار طرفداران احمدی نژاد پس از منازعه سه شنبه شب:
هاشمی پنبه زن موسوی تهمت نزن
متن تو تو سبد بود سه شنبه شب چه بد بود!
دمپایی مرسدس موسوی استرس!
بیس ساله و منزوی! چیز به چیز موسوی
(منظورم چیز چیز کردنشه هاااا)
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

charming_loli - انگلیس - منچستر
taratanha - ایران - تهران
عزیزم چیزی که عیان است نیاز به این همه توضیح نداره. احتمالا سوزشت زیاد بوده که مجبور شدی این همه وقت بذاری و این همه مطلب بنویسی‌. این یه اصل هست که همیشه حرف زیاد از چیزی زده می‌شه که پوچه وگرنه حقیقت انقدر روشن هست که نیاز به توضیح زیاد نداره. فقط کافیه کامنت‌های طرفدارهای احمدی نژاد رو با بقیه مقایسه کنی‌ که چون مجبور هستن دروغ هاشونو حقیقت جلوه بدن مجبور میشن این همه بنویسن.متأسفم که تو و امثال تو چشمتونو به حقیقت بستین. تلویزون رسانهٔ اطلاع رسانی‌ افراد ساده جامعه هست. مال اون کشاورزی که فقط وقت می‌کنه تلویزون نگاه کنه.پس قضاوت بر مبنای اون میتونه آدم ساده لوح رو از آدم فهمیده متمایز کنه. متأسفم که طبقه شما جزوه اونایی‌ هستن که از سیاست فقط دروغ گوییشو دوست دارن حالا اونم با تسلط. وگرنه حقیقت ماجرا مثل روز روشن هست و همه میدونن که کی‌ بهتره.
زیادی خودت رو اذیت نکن میدونم دردش زیاد بوده.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

amirbidgoli - ایران - کاشان
افرین به احمدی نژاد که دست افراد پشت پرده را رو کرد عجب شجاعتی من به احمدی نژاد رای میدم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

paymipolis - فرانسه - پاریس
ایران همیشه سبز - ایران - تهران
real playerیا برنامه خوندن ویدیو نداری چون مشکلی برای باز کردن نباید داشته باشی
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

charming_loli - انگلیس - منچستر
*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوست عزیز اگه برای شما فقط خودتون و سرنوشت شخصی‌ خودتون مهمه برای خیلی‌‌ها خانواده، اصالت، مردم، و فرهنگ مهمتره. اگه شما نتونستین که برای بهتر شدن سرنوشت خودت راه بهتری پیدا کنی‌ ماها تمام سختیهای این دوری رو تحمل می‌کنیم تأ اصالت ایرانی‌ رو برگردونیم.
اگه قراره آدم فقط به سرنوشت خودش فکر کنه پس احساسات و علاقه و خانواده بی‌ معنی‌‌ترین مفهوم می‌شه.
درسته که ماها خارج از ایران زندگی‌ می‌کنیم اما یک ایرانی‌ هستیم و دلمون برای خانوادمون، دوستانمون و مردممون میسوزه و سعی‌ می‌کنیم که همفکری کنیم تا به بهترین جامعه برسیم. خدا نکنه که شما خارج از ایران زندگی‌ کنین که در اون صورت فکر می‌کنم طبق حرفای خودتون نه راجع به مردم ایران دل میسوزونین و نه راجع خانواده و دوستاتون چون به گفته تو سرنوشت خودت باید از همه چیز مهمتر باش.
ما ایرانی‌ هستیم چون به ایران عشق داریم نه فقط به سرنوشت خودمون. اگه ایرانی‌ بودن به زندگی‌ تو ایران هست پس دشمن های این مردم هم که تو ایران زندگی‌ می‌کنن بیشتر از همه ایرانیان ایرانیان.
امیدوارم که برای حرف زدن بیشتر از فکر استفاده کنیم و هر احساسی‌ که تو یه لحظه به ذهنمون میاد رو بیان نکنیم. و بدونیم که سرنوشت ایران از سرنوشت خانواده، مردم، ایران از سرنوشت شخصی‌ خیلی‌ مهمتره.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

persiano - کانادا - مونترال
من طرفدار احمدی نژاد یا موسوی نیستم. ولی از یه طرف خوشحالم که احمدی نژاد خیلی از مسایل پشت پرده رو رو کرد. از طرف دیگه اون طرز برخورد با خانوم موسوی اصلا منصفانه نبود. در مجموع به نظر من برد با موسوی بود. اگرچه اگر موسوی هم بیاد اجازه بهش نمی دن که کاری انجام بده (که اطمینان دارم نمی آید چون احمدی نژاد وارت کشور رو در اختیار داره و این یعنی اینکه چه رای بدین و چه رای ندین باز هم احمدی نژاد انتخاب میشه) نتیجه اینکه باید انتخابات را تحریم کرد.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
paymipolis - فرانسه - پاریس
ممنون خوب حالا این برنامه را از کجا بریزم؟
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

dokhtare_ tanha - کانادا - تورنتو
این یارو موسوی اصلا اعتماد به نفس نداره. از صدای لرزان و لحن صحبت کردن و چیز چیز کردنش معلوم است. خوبه ادم دروغ هم میگه محکم حرف بزنه. امیدم نا امید شد پس رای نمیدم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
***احمدی نژاد با نام بردن ناطق نوری یعنی رییس دفتر بازررسی رهبر زیرآب رهبرم در کنار رفسنجانی زد.شاید داستان هاله نور واسه خر کردن آخوندا بوده .قضیه یکم پیچیده شد!!! نظرات ؟
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
چقدر حرکت احمدی نژاد کریح و زشت بود.حالم ازش بهم میخوره. درود بر موسوی متین و با ادب و فهمیده
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
bita.bahal - آمریکا - پنسیلوانیا
موافقم
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
ماها ایران نیستیم ولی ایرانی که هستیم! من با اینکه از ریخت همشون بدم میاد ولی میرم سفارت به موسوی رای میدم. باز قابل تحمل تر از احمدی نژاده!
*پسر شجاع* - ایران - تهران
منم باهات موافقم.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
برای نشکستن دل چهار کاندید؛من به کرباسچی رای میدهم . چون هر 4 اوباشان و اراذل سر و ته یک {‌کرباس} هستند.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

vgy - ایران - تهران
حکایت
معلم کُتّابی دیدم در دیار مغرب ترشروی تلخ گفتار بدخوی مردم آزار گدا طبع ناپرهیزگار که عیش مسلمانان به دیدن او تبه گشتی و خواندن قرآنش دل مردم سیه کردی. جمعی پسران پاکیزه و دختران دوشیزه به دست جفای او گرفتار نه زهره خنده و نه یارای گفتار گه عارض سیمین یکی را طپنچه زدی و گه ساق بلورین دیگری شکنجه کردی. القصه شنیدم که طرفی از خباثت نفس او معلوم کردند و بزدند و براندند و مکتب او را به مصلحی دادند پارسای سلیم نیک مرد حلیم که سخن جز به حکم ضرورت نگفتی و موجب آزار کس بر زبانش نرفتی.
کودکان را هیبت استاد نخستین از سر برفت و معلم دومین را اخلاق ملکی دیدند و یک یک دیو شدند به اعتماد حلم او ترک علم دادند اغلب اوقات به بازیچه فراهم نشستندی و لوح درست ناکرده در سر هم شکستندی
استاد معلم چو بود بى آزار خرسکبازند کودکان در بازار
بعد از دو هفته بر آن مسجد گذر کردم، معلم اولین را دیدم که دل خوش کرده بودند و به جای خویش آورده. انصاف برنجیدم و لاحول گفتم که ابلیس را معلم ملائکه دیگر چرا کردند. پیرمردی ظریف جهاندیده گفت:
پادشاهی پسر به مکتب داد لوح سیمینش بر کنار نهاد
بر سر لوح او نبشته به زر جور استاد به ز مهر پدر
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

taiis - آلمان - برلین
فهمیدید موسوی چی‌ گفت.اون گفت ایران اسلامی.اینم مثل بقیه هستش،همشون یه ...
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

taiis - آلمان - برلین
آقای مهندس چقدر چیز چیز می‌کنه.یون میمونم که با یون ابروهای کجو کولش حال ادمو بهم می‌زنه
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

ایران همیشه سبز - ایران - تهران
بعضی ها متانت و خضوع و صبر و تحمل و ادب و مظلومیت را اسمشا میکًذارند باخت در مناظره!موسوی پیروز شد و رییس جمهور به مدت ۸سال!من به ایشان انتخاب درست و به موقع ملت ایران را از صمیم قلب تبریک میکًویم و تقاضا دارم به مردم ایران کمک کند تا جهت پرداخت اجاره خانه کلیه های خود را نفروشند!
جمعه 15 خرداد 1388

tanha1363 - ایران - تهران
دقت کردین طرفدارای موسوی و کروبی چه قدر بی ادبن و به جای منطق که طرز استفادشو بلد نیستن از فحش و توهین استفاده می کنن. اگه یکی ازاینا رییس جمهور شه چه شود. بلا به دوووووووووووووووووووور
جمعه 15 خرداد 1388

nazi88 - کویت - کویت
نه بابا نترس بهت فحش ندادم !!!!!!!!منم در مورد لحن بد بعضی از دوستان ناراحتم ومتاسفم که ایرانی هستند اما از فرهنگ گفتگو بوی نبردند منو وارد این سیاست نکنن!!! من ترجیح میدم شنونده باشم هر کسی هم دوست داره بره رای بده نداره رای نده!!!! چه تو ایران چه خارج !!!! شما هم موفق باشی
جمعه 15 خرداد 1388

morteza 6367 - انگیلس - منچستر
اقای موسوی واقعا دمتون گرم خوب سیاستی بخرج دادین حرفاتونو گذاشتین اخر که دیگه اون کوتوله وقت نداشت حرف بزنه ما جوانها دانشجوها همون طرفدار شما هستیم
جمعه 15 خرداد 1388

eiffel-tower - فرانسه - پاریس
تف بر تو احمدی نژاد.تف به ذات کثیفت بیاد...زاده.اینقدر ناپدریت تو سرت زده عقده ای شدی.ننت چند تا شوهر کرد خدا میدونه.عوضی اشغال بر ذاتت لعنت.بازجوی عوضی.از طرز حرف زدنت نشون دادی بازجو بودی.روزی برسه خودم خرخرت را بجوم.میمون عوضی عقده ای.تو از یک فاحشه هم پستری.از یک خودفروش کثیفتری.تو عمامه امامت شب رحلت جانگ..زش ....کنه.بیشرف - نامرد اشغال -دروغگو -.پست -بی وجدان - روسبی -فاحشه - گنداب -لجن- فاضلاب -م...اح -تو یک پست عوام فریب هستی و بس. تو کمبود و عقده دیده شدن داری.بدبخت فلک زده.تو یک اشغال به تمام معنا هستی...گ تو روحت تهوع کنه.بیشرف عوضی.دنیا ازت متنفر است.همه تو را به عنوان ملیجک علی یه دست میدونند ..برای من فرق نمیکنه تو باشی یا یک احمق دیگه ولی بدون ازت متنفرم .از چهره کریهت و مریضت.بوی گندت دنیا را برداشته.تو یک بوزینه و اورانگوتان بیشتر نیستی.تف بر تو تف بر تو تف بر تو تف تو روح شیطانی و کثیفت.چقدر رد بچگی و جوانی تو سرت زدند عقده ای شدی.لعنت بر تو ای عفریته .به تو باید فحشهای زنانه داد چون تو مردانگی نداری . .تف تف آبدار به صورت کثیفت.تو روح کثیفت فاضلاب جاری باد.
جمعه 15 خرداد 1388

dorood persia - انگلستان - گلاسگو
موسوی در برابر احمدی نژاد صداش می لرزه وای به حال مردم ایران که موسوی از حقشون دربرابر اسراییل وامریکا دفاع کنه بابا ما خیلی ساده بودیم که فکر می کردیم موسوی برای خودش کسیه. درود بر احمدی نژاد که دلیرانه خیلی حرفها را که سی سال بود منتظر شنیدنش بودیم را شنیدیم.
جمعه 15 خرداد 1388

ashka - فرانسه - پاریس
دعوای ترکی (میر) عرب تبار (موسوی) با عربی (سید) عرب تبار (احمدی نــــژاد) یا شاید هم یهودی برای ریاست جمهوری ایران. آنهایی که سنگ این دو را به سینه می زنند، آنقدر کوته فکرند که نمی توانند باکفایت تر از این دو بی سواد را برای احراز این پست متصور شوند.
تمام این شلنگ و تخته اندازی ها چیزی نیست جز وسیله ای برای انحراف ذهن عوام از مشکل اصلی جامعه. طرفداران دو تیم رقیب در خیابان همدیگر را کتک می زنند، بازیکنان این دو تیم در داخل زمین روی هم خطا می کنند، مربیانشان به رجزخوانی بسنده می کنند، ولی روسای دو باشگاه با هم سر یک میز غذا می خورند و به حماقت همه طرفداران درازگوش متعصب می خندند.
وقتی دعوای طرفداران این دو را می بینم و جوگیر شدن هم وطنانم را می بینم، وقتی می بینم که چطور متفکران و منتقدان چهارساله به چشم بهم زدنی در عرض چند روز رخت و لباس گوسفندی را به تن می کنند، خدا را هزاران بار شکر می کنم که از دست این جماعت هفت رنگ خلاص شدم.
یادش بخیر معلم فارسی مان. هر جلسه به محض ورود به کلاس، به جای عبارت (به نام خدا)، بالای تخته سیاه می نوشت:
ما مردم ایران همه باهوش و زرنگیم افسوس که چون بوقلمون رنگ به رنگیم
آنقدر به این کرم های سربرآورده از باتلاق ولایت دلخوش کنند که تمام وجودشان را بپوسانند. این جماعت ساده لوح طمع کار ترسو که همیشه بین دو نقطه افراط و تفریط سرگردانند و با واڑه تعادل بیگانه، همان بهتر که در روزمرگی هایشان جان دهند تا شاید اینگونه نسل های بعد را به رستاخیزی دیگر رهنمون شوند. تا فرزندانشان از زشتی های والدینشان به تنگ آیند و طرحی نو دراندازند.
جمعه 15 خرداد 1388

Rajoo - قطر - دوحه
برج ایفل - فرانسه
کاملا با تمام فحشهایی که به این میمون دادی موافقم .. حرف دل همه ایرانیها همینه ... این بوزینه کارش تمومه ...
جمعه 15 خرداد 1388

varamche2 - ایران - شیراز
زنده باد موسوی مرده باد احمقی
جمعه 15 خرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
موسوی خلع سلاح بود (و احتمالاً شب قبلش بی‌خوابی داشت)، در عوض احمدی نژاد مسلط بود.
موسوی 4/10
احمدی نژاد 6/10
جمعه 15 خرداد 1388

Nowruz 1388 - امریکا - لس انجلس
این درست همان زمانی است که گرگها از فرط گرسنگی به جان هم می افتند. اما بزودی و دوباره نوبت حمله به گله بره ها فرا خواهد رسید.
جمعه 15 خرداد 1388

mamal feshfeshe - ایران - تهران
میر حسین جان دوست داریم ولی جون من اینقدر چیز چیز نکن.
جمعه 15 خرداد 1388

mobina999 - سوپد - استکهلم
احمدی نژاد به لجن کشیده شد خوب شد. ازش متنفرم.اه اه اه اه
جمعه 15 خرداد 1388

peyman7 - ایران - شیراز
سلام به همه من با چشم باز صحبت میکنم اگزر اقای احمدی اظهار به دزد بودن پسران رفسنجانی میکنن پس چرا توی این 4 سال دستشونو رو نکردند .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟1
دوم یکی نیست بگه اخه چرا همش بسیجی و دهاتی های گشنه با یه مشت کارمند بدبخت بازنشسته به تو رای میدن؟؟؟چجور اینا ادمن که با تو هستن ما (دانشجو مردم ادی قشر بالا و پایین و...)ادم نیستیم ؟؟؟!!!!تو که آمدی چه کردی که ادعا میکنی ؟؟
غیر از اینکه سهام دادی به بعضی ها که اونم واسه این بود که بخوای فکر دوره بعدی و موندگاریت باشی ؟؟!!!من به عنوان ادم شکاک میگم !!!از همه خواشمندم فکر کنید بعد انتخاب کنید؟؟؟ احمدی نه چرا ؟؟؟...امتحانشو پس داد ......واضح بود 4 سال فحشا 4 سال بدون ابادی گرانی 4سال بدون رابطه در حتی خاور میانه اونوقت 400 بار این اقا شهرای ایران رو واسه همچین روزی سفر کردند که محبوب بشن !!!!! بدانید ملت
بدون طرفداری از کسی نظر شخصیمو گفتم رای من موسوی بدون ابهام مرسی
از طرفداران موسوی خواهشمندم برید رای بدید که مثل دوره قبلی بد بخت نشیم .......
جمعه 15 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
charming_loli - انگلیس - منچستر
تقریبا قسمت زیادی از حرفهای تو رو قبول دارم ولی من هم منظورم این بود ایرانیهای خارج با درک بیشتری از اوضاع داخل ایران حرف بزنند و توهین نکنند...
جمعه 15 خرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
HAPPY ERT-HOLLY DAY روز مرگ خمینی دجال بر همگان مبارک باد.او مرد و به درک واصل شد و ایران ما همواره زنده و پویا خواهد بود. هپی ارت حالی دی. ارتحال خمینی شاد باد.
جمعه 15 خرداد 1388

aryagr - یونان - اتن
من به شاهنشاه اریامهر رای میدهم خاک بر سره همه دولت جمهوری اسهالی
جمعه 15 خرداد 1388

sara-j - سوید - استگهلم
andishmand - ایران - پارسه
شعرتون بسیار زیبا بود
جمعه 15 خرداد 1388

andishmand - ایران - پارسه
sara-j - سوید - استگهلم
تحریم انتخابات این روزا حرف روزه
می خوام بگم ولش کن اما دلم می سوزه
می خوام که رای بدم من اونم برای تغییر
در نظرم همینه یه فکر خوب وتدبیر
من اعتقاد دارم اینجا نظام زوره
شرکت ورای واینها تایید این سوپوره!
ولی شما میدونید که ایرانی تو خوابه
کشورشو گرفتن به فکر نون وآبه
مذهب واین خرافات مملکتو گرفته
مردم ما تو خوابند توی هفت روزه هفته
دموکراسی حرومه تو فکر مردم انگار
اما عیبی نداره کراک ودود وسیگار
باید یه جور تلنگر مردمو بیدار کنه
برای فکر مردم یکی باید کار کنه
شرکت وانتخابات تنها گزینه ی ماست
چون چاره ای نداریم راه رهایی اینجاست
شنبه 16 خرداد 1388

ali 20 - ایران - تهران
بعضی افراد هر چی از دهنشون در میاد رو نظرشونو ثبت می کنین اما چندتا جمله منو که هیچ فحشی هم نداشته ثبت نکردین خیلی ترسویین...
شنبه 16 خرداد 1388

jigartala - ایران - تهران
شماهایی که بیرون مملکت وایسادین میگین لنگش کن. من توصیه میکنم برا مملکتی که توش نیستین تصمیمی نگیرین. رای ندیم مملکت بی صاحاب بمونه بشیم مثل افغانستان و عراق؟
اگه یه نفر تو مملکت ما باشه که بتونه حق ما مردم بی حامی رو بگیره همون بقول شما انتری نژاده. ولی یه تار موش می ارزه به هزار تا از اون رپیس جمهورای شیش تیغ شما. هر چی هست تا حالا کسی نتونسته ثابت کنه که مال مردم خوری کرده باشه. اون موسوی ... که میگه 20 سال سکوت کردم الان اومدم مملکتو نجات بدمُ اونی که به قول خودش دلش برا مملکتش میسوزه چرا راهکاراشو تو دولت احمدی نژاد نداد که مملکت به قول خودش پیشرفت کنه. حتما باید خودش و اون دارو دسته مزدورش بیان تو راس که مملکتو ارتقاء بده. .. به ذات هر چی مزدور .مرگ بر رفسنجانی مزدور
شنبه 16 خرداد 1388

ali 20 - ایران - تهران
jigartala - ایران - تهران

دمت گرم رای ما احمدی نژاد به امید پیروزی احمدی نژاد موسوی الان نقش عروسک رو بازی میکنه کسی بیاد بگه برنامه موسوی چیه ؟
شنبه 16 خرداد 1388

zhilla - ایران - تبریز
از مردم داخل وخارج خواهشمندیم رای بدن چون با رای ندادن مشکل حل نمیشه بدتر هم میشه دولت به جای ما تصمیم میگیره انتخاب بد و بدتر است با رای به موسوی حداقل دلخوش باشیم
یکشنبه 17 خرداد 1388

habibollah - ایران - تهران
باهیچ چیزاحمدی نژاد کارندارم ولی دمش گرم که علنا اسم هاشمی روآوردوگفت که پسرهای هاشمی چه غلطهایی کردن.موسوی هم یه مترسکه که اگرهم رییس جمهوربشه توسط هاشمی هاکنترل میشه.
یکشنبه 17 خرداد 1388

habibollah - ایران - تهران
اونایی که دارن دم ازموسوی میزنن یه خورده بادقت به صحبتهای موسوی گوش کنید میفهمید که هیچی حالیش نیست.همش میگفت یه چیز...چیز....بعدش هم که وقتی پته قلابی بودن مدرک دکترای خانومش افتاد روآب داغ کردوشاکی شد.دم احمدی گرم که موسوی روضایع کرد.
یکشنبه 17 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.