آقای احمدی‌نژاد لطفاً به این عکس‌ها خوب نگاه کنید , مطمئنید اشتباه نمی‌کنید؟

آقای احمدی‌نژاد لطفاً به این عکس‌ها خوب نگاه کنید

آفتاب نیوز : در حالی‌که، تحقیرهای پیاپی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی در عرصه روابط بین‌الملل، در طی 4 سال گذشته، زبانزد خاص و عام شده است، محمود احمدی‌نژاد دست به تحریف تاریخی جدیدی زد و با زیر سوال بردن شواهد و تصاویر موجود، مدعی شد که روز سفر تاریخی خاتمی به فرانسه یکی از غم‌انگیزترین روزهای زندگی‌اش است چرا که در جریان آن سفر، ژاک شیراک برخوردی تحقیرآمیز با رئیس‌جمهور سابق ایران داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، محمود احمدی‌نژاد که در جریان تبلیغات انخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تخصصی عصر چهارشنبه رادیو گفتگو حاضر شده بود، در بخشی از این برنامه گفت: «آن روزی که رئیس جمهور سابق با آن وضعیت به فرانسه رفت یکی از غم‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام بود چرا که ژاک شیراک در بالای پله‌های محل استقرار خود ایستاده بود و رئیس جمهور قبلی ایران در پایین پله‌ها از ماشین پیاده شد و پله‌های متعدد را پشت‌سر گذاشت تا به او برسد و این حرکت از موضع ضعف باعث «تحقیر» ما شد»!

البته این نخستین بار نیست که احمدی‌نژاد درباره سفر خاتمی به فرانسه به اظهار نظر پرداخته است چرا که پیشتر نیز فایل صوتی سخنانی از وی منتشر شده بود که او در آن، بدون اشاره به نام کشور و نام فردی که به ان کشور مسافرت کرده است، نظیر همین ادعاها را درباره خاتمی مطرح ساخته بود اما تا دیروز این گمانه‌زنی به صورت شفاف از سوی هیچ مقام رسمی تأیید نشده بود.

وی در بخشی از آن سخنرانی گفته بود: «من چند سال قبل صحنه‌ای در تلویزیون دیدم؛ این غصه‌اش در دلم ماند ... که هنوز هم به طور کامل برطرف نشده‌است. دیدم یک مسئولی از ایران رفت در یک کشور اروپایی؛ رئیس آن کشور بالای پله‌ها ایستاد؛ مسئول ما را آن دور پیاده کردند و آن نامرد یک قدم پایین نیامد؛ برای چه؟ برای اینکه خرد کند. من آن شب در تلویزیون دیدم، خیلی غصه‌ام شد؛ خدا شاهد است، گفتم: ای خدای بزرگ! یک شرایطی فراهم کن که این [مسأله] جبران شود».


این ادعای احمدی‌نژاد در حالی مطرح می‌شود که اسناد و تصاویر موجود، بیانگر واقعیت دیگری است. بر اساس عکس‌های موجود از سفر خاتمی به فرانسه، خاتمی بعد از ظهر روز سه‌شنبه، 16 فروردین ماه سال 84، برای دیدار با ژاک شیراک وارد کاخ الیزه شد و پس از ورود به این کاخ مورد استقبال رییس گارد و رییس تشریفات الیزه قرار گرفت و از گارد مستقر در آن سان دید. سپس شیراک که برای استقبال از خاتمی از پله‌های کاخ پایین آمده بود، به گرمی از خاتمی استقبال کرد.
درحالی که نادرستی ادعاهای احمدی‌نژاد درباره ننگین بودن بیانیه سعدآباد  با انتشار دوباره سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره آن بیانیه  ، و نیز اظهارات کارشناسان  مشخص شده بود، با این حال هنوز مشخص نیست که چرا این نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری همچنان به طرح چنین ادعاهایی ادامه می‌دهد که نادرستی آن‌ها با یک جستجوی ساده در اینترنت، به راحتی آشکار می‌شود.

آگاهان سیاسی معتقدند که دستگاه های نظارتی همچون دادستان کل کشور و شورای نگهبان می‌توانند با تذکر به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مانع از ادامه یافتن طرح این‌گونه ادعاهای نادرست در روزهای باقی‌مانده تا زمان برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز 22 خرداد شوند.

منبع : آفتاب نیوز

آقای احمدی‌نژاد مطمئنید اشتباه نمی‌کنید؟

- گاهی آدم می‌ماند که اسم بعضی حرف‌ها را چه بگذارد. نمی‌دانی بگویی غلو؛ بگویی حافظه ضعیف؛ بگویی کمبود اطلاعات یا ...؟

۲-صفحه نخست روزنامه اعتماد، خبر از دلسوزی احمدی‌نژاد برای محمد خاتمی داده و تیتر زده: «احمدی‌نژاد در پاسخ به انتقادها: فرانسوی‌ها خاتمی را تحویل نگرفتند؛ من جبران کردم»
این روزنامه به نقل از محمود احمدی‌نژاد نوشته است: «من چند سال قبل صحنه‌ای در تلویزیون دیدم؛ این غصه‌اش در دلم ماند... دیدم مسئولی از ایران رفت در یک کشور اروپایی. رییس آن کشور بالای پله‌ها ایستاد. مسئول ما را آن دور پیاده کردند و آن نامرد یک قدم پایین نیامد» و بعد از آن نحوه فرستادن مشاورش (احتمالاً مجتبی ثمره هاشمی) به فرانسه را تعریف کرده است که به گفته وی «آن آقا، برای استقبال از یک مشاور، شش تا از مشاورانش را پایین پله‌ها فرستاد. خودش هم تا راهرو آمد که رسم نیست. رسم این است که رییس‌جمهور در اتاقش می‌نشیند و می‌آیند دیدنش. اما این آقا خودش هم تا راهرو آمد.»

۳- فکر می‌کنم حداقل یک جای این خاطرات مشکل دارد. سید محمد خاتمی، دو بار در دوران ریاست جمهوری‌اش به فرانسه رفت و در کاخ الیزه مورد استقبال ژاک شیراک، رییس‌جمهور وقت فرانسه قرار گرفت. یک بار آبان‌ماه ۱۳۷۸ (اکتبر ۱۹۹۹) و بار دوم فروردین ۱۳۸۴ (آوریل ۲۰۰۵)

لطفا به این عکسها نگاه کنید

پنج عکس اول مربوط به دیدار سال ۸۴ و عکس آخر مربوط به ملاقات سال ۷۸ دو رییس‌جمهور است. منبع عکسهای اول خبرگزاری ایسنا و فارس است و عکس آخر هم متعلق به AFP است. (برای دیدن عکس بزرگ‌تر، روی هر عکس کلیک کنید)

۴- نمی‌دانم که ناراحتی آقای رییس‌جمهور از چیست. اما به خوبی می‌دانم و به یاد دارم که محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری‌اش به فرانسه، آلمان و ایتالیا رفت و همه جا هم با عزت و احترام از او استقبال شد. چرا که «جهان، مردان صلح را می‌ستاید»
اما آقای احمدی‌نژاد به این کشورها دعوت نمی‌شود و تنها وقتی می‌تواند پا به قلمروی اتحادیه اروپا بگذارد که اجلاس سازمان فائو در رم برگزار می‌شود و
دولت ایتالیا مجبور است وی را بپذیرد. در آن اجلاس هم او در کنار رابرت موگابه، دیکتاتور زیمباوه، تنها رهبرانی هستند که به شام دعوت نمی‌شوند و به زبان بی‌زبانی به آن دو می‌گویند: «حضور شما در این‌جا دلخواه نیست»

۵- واژگون جلوه دادن حقایق، قبلاً نام دیگری داشت. ای کاش محمود احمدی‌نژاد کمی بیشتر به عزت و احترام مردم ایران و کشور ایران اهمیت می‌داد. مهم نیست که ژاک شیراک از خاتمی در بالای پله‌های کاخ الیزه استقبال کرد یا در پایین آن؛ مهم این است که او رییس‌جمهور ایران را به فرانسه «دعوت» کرده بود.

منبع : وبلاگ دیده بان


SIMIN61 - ایران - تهران
ای کاش اینجا بدنیا نمیومدم که ببینم رءیس جمهور کشورم تا این اندازه خ.ن.گ تشریف دارن
جمعه 8 خرداد 1388

dosti - ایران - تهران
حالا چرا نویسنده انقدر از خاتمی دفاع میکنه؟؟ اینا همشون سر و ته یه کرباسن..هر کی بره تو این دولت یعنی مفت خوره و ضد مردمی.
مرگ بر جمهوری اسلامی مرگ بر ملا
جمعه 8 خرداد 1388

roya_2000 - انگلیس - لیدز
اون خاتمی در هشت سال رییاست جمهوریش چه کرد؟جز اینکه دانشجویان رو یا کشتن یا زندانی کردن؟جز قتلهای زنجیره ای و خیلی مشکلات دیگر.تاره بعد از هشت سال ناراحتی مردم را که دید گفت من کاره ای در نظام نبودم و فقط تدارکاتچی بودم. به همین راحتی.اونکه خوبشون بود این بود وای به این جانیهای دیگه
جمعه 8 خرداد 1388

gggfff - ایران - ایران
انان که پیه تیغو چماقند هنوز با مدرکه دکترا الاغند هنوز
تا صبح همه سیریشه منقل بودند بس منگ و خمارو سر دماغند هنوز
جمعه 8 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
محمود پیرپکاجکی.خالی بند
جمعه 8 خرداد 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
این حلقه گم شده داروین به پینوکیو زکی
جمعه 8 خرداد 1388

persian - امریکا - ریچمند
دروغ که واسه احمقی نژاد سبورچیان و جیره خوارهاش کنتور نداره که .
جمعه 8 خرداد 1388

kozet-london - انگلیس - لندن
خاطرات رئیس جمهوریش محال یادم بره اون همه قرت وفرت محال یادم بره
عرضم به حضور که فرنگیها مشکل اصلیشون ایران و ایرانی نه رئیس جمهور وگرنه که با کلاس تر از این عکسها را با شاه داشتند واخرشم اون بلا رو سرش اوردند. در ضمن اگر جهان مردان صلح را می ستود که الان ریختمون این شکلی نبود. فدات...
جمعه 8 خرداد 1388

taiis - آلمان - برلین
کی می‌خواین عبرت بگیرین آخه؟اینا یک از یک بدترن.این جدشون خونخوار و وهشی
جمعه 8 خرداد 1388

parviz2008 - هلند - رتردام
سگ زرد برادر شغال است
جمعه 8 خرداد 1388

sepehrsan - ایران - تهران
اقای احمدی نژاد جون مادرت بیا 10 کیلو موز بگیر دست از سر ما بردار
جمعه 8 خرداد 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوزی
نابودبادارتجاع سرمایداری وفاشیست اشغالگرایران.
جمعه 8 خرداد 1388

sangdel - انگلستان - لندن
آنچه از میر حسین موسوی بیش از همه اعصاب آدم را خورد می کند ارجاع افتخار آمیز هر پاراگرافی از سخنانش به زمان جنگ است.
انگار نه انگار که دهه شصت برای آنان که آن را درک کرده اند سیاهترین و مخوف ترین دهه زندگی شان بوده است و این سیاهی و مخوفی نه فقط به خاطر جنگ که به خاطر فضای خفقان آلود و پلیسی امنیتی همراه با سرکوب شدید کوچکترین آزادی های فردی است.
جالب است که در این شیوه ای که در پیش گرفته است حتی نزدیکترین یارانش او را همراهی نمی کنند گویا که شرم دارند از یادآوری آنچه در آن دوران رخ داده است.
به نظرم فرصت مناسبی است که از میرحسین موسوی پرسیده شود که به چه چیزهایی از دوران نخست وزیریش افتخار می کند و آیا به نظرش آن جو اختناق و سرکوب تا چه حد قابل دفاع و قابل دوباره سازی است؟
ایشان چه میزان از آزادی های فردی را قبول دارد... و باید وارد جزئیات شد و مثلا پرسید که چون من به چشم خود دیدم که در زمان ایشان گشت های محترم جندالله و امثالهم آرنج به پایین مردان با پیراهن آستین کوتاه را رنگ می کردند یا در کلاس های دانشگاه بین پسران و دختران را دیوار کشیده بودند ...یا پسر و دختری از همکلاسی های ما را به جرم راه رفتن در خیابان علیرغم آنکه با هم ازدواج کرده بودند، دو ترم تعلیق کردند...باید از میزان دخالت میرحسین یا همراهی او یا موافقت او با چنان جو خفقان و سرکوبی پرسش کرد.
باید همچنین از کشتار زندانیان در سال 67 و نقش ایشان پرسید.
اگر من باشم به طور مشخص نظر ایشان را درباره سرانه بهداشت می پرسم.
شاید بدانید که کارشناسان سرانه بهداشت برای هر ایرانی را چهارده هزار تومانمی دانند و دولت با اعمال نفوذ آن را حدود چهار هزار تومان تعیین کرده است.
این اختلاف ده هزار تومانی عامل اصلی گرانی هزینه های درمانی برای مصرف کنندگان است به طوری که بیمه شدگان به جای آنکه سی درصد هزینه های درمانی را بپردازند بیش از هفتاد در صد آن را می پردازند.
من از ایشان سوال می کنم که قصد دارد که با سرانه بهداشت چه کند و اگر گفت که آن را به چهارده هزار تومان می رسانم از او خواهم پرسید که این رقم هنگفت را از بودجه کدام نهاد کسر خواهد کرد...نهادهای انتظامی و امنیتی و نظامی و یا نهادهای تبلیغاتی و روحانیت و یا صنایع و معادن؟
میرحسین موسوی بیش از محمد خاتمی استاد کلی گویی است...باید راجع به جزییات از او پرسید.
جمعه 8 خرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
عزیزم اینها رو نویس اینجا یک موقع دیدی اومد تو سایت بغضش می گیره میره پیش بابا جون یکدستش واونم مثل همیشه میگه من برات تلافی میکنم غصه نخور کی جون عزیزم تامنو داری غمت نباشه.مرگ بر هرچه ادم خواره وپاچه خوار این رژیم منفور بی ...........بچه های قلعه شرف دارن به این بی ناموسها.خدای ایران عزتی بده بینمتون انروز را که چگونه التماس میکنید.
جمعه 8 خرداد 1388

sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
اینجا ایرانه یه گربه هفت هزار ساله.....که زندس تا وقتی که نفت خام داره .......اینجا چارفصله ولی تو دل مردمش فقط برف زمستونو سرما رو داره....اینجا اینه ها تورو به تو نشون نمیدن....ببین گربه منو به کجا کشوند که میگم....مردم همه توی رویاهاشون قدم میزنن....تقدیرو واسه همدیگه رقم میزنن....اینجا چوبه ی داره تنبیه انحراف....واژه ی تظاهر معنی احترام....اینجا ابرو سیلیه تو دست بچته....چیزی که دستتو بگیره دست حسرته....اینجا دین من توجیه کثافت کاریه منه.....تو یه مجرمی و حکم اسارت دادی به تنت....چی دوس داری بشنوی از این بشر.......خواهر روسری سرت کن که من تحریک نشم....اینجا صف اول نماز پست و مقامه.....علم و تجربرو از بین برده روابط....اینجا ریش بذار یقه ببند کارت رو غلتکه....خنجرو غلاف کن بشو وارد تو مهلکه....اینجا خاک اجداد منه ایران من....داره هر روز واسم میشه بیگانه تر....چرا عادت داری بالا سرت شلاق باشه.....وقتی ستاره ای نداری تو شبهات اره....بنویس با خون مردم بی ستاره بنویس از جوونی که زندانو پیشه داره....بنویس عاقبت ماها دربهدریه اینجا ایرانه گربه قلب زمینه.....اینجا زندگی نمیکنن نفس میکشن.....طرح خون برادرو از رو هوس میکشن....اینجا مادربزرگامون قصه نمیگن....اخه بچه ها دیگه ته قصه رسیدن.....اینجا منت و به تلاش ترجیح میدن.....سر صندلی تو مترو هم ذرگیر میشن....اینجا جای بحثای سیاسی فقط توی تاکسیه.....مهندس مملکتم پشت دخل واکسیه......اینجا نابغه هامون بورسیه تو غربن....نخوانم برن مجبورن راضی بشن قلبا......اینجا هرکی به خودش میگیره ژست سرباز.....حتی پرنده ها هم ندارن حس پرواز....اینجا واسه خودش داره هرکی قبله ای...کسی فکر تو نیس تا وقتی زنده ای....کنار هر راه راست هزارتا بیراهه هستش....اینده ای نداری چون ایران بیمار نسله.....تا بخوای بجنبی پشتیا زیرت میکنن.....خیلی راحت سختیا پیرت میکنن.....چراااااااا؟؟؟پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت...........افرین بر نظر پاک خطاپوشش باد.یعنی چی میشه؟از فرداها میترسم.
جمعه 8 خرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
احمق جان تو که دسته چوپان دروغگو رو هم که ازپشت بستی! اخه مرده حسابی خسته نشدی از اینهمه دروغ ؟میخوای چیرو ثابت کنی با این دروغات؟.... سره اونهاپی که ازت حمایت میکنند ! بچه ها بهتره از این به بعد صداش بزنیم چوپان دروغگوووووو:)
جمعه 8 خرداد 1388

NAZANIN 2009 - ایران - ارومیه
به نظر من از حرصش همچین دروغاپی داره میگه خودشو با گوجه پذیراپی کردند.اما چش نداره اببینه ینجوری به خاتمی احترام میزارند..فکر کرده مردمم مثله خدش خ..ر تشریف دارن
جمعه 8 خرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
این مردک فرومایه ،دروغگوی، بی ابروی، بیشخصیت، که هیچ جا ابرویی نه برای ملت و نه برای کشور گذاشته از روز اول با دروغ و جعل اراء به ریاست جمهوری رسید الان هم بعد از چهار سال دروغ و خیانت و به باد دادن ته مانده ابرویی که انهم بواسطه کار، صداقت و خوشنامی ایرانیان خارج از کشور بدست اومده بود داره به این رفتار زننده و زشت که الحق لایق خودش و اون خواهر بد دهن و بیتربیتشه داره نشون میده سر چه جور سفره ای نون خورده و در چه خانواده ای با چه عقایدی بزرگ شده. خواهرش در مورد فایظه رفسنجانی بصورتی زشت و بی چاک و دهن حرف زده که هر کس بشنوه یا بخونه فکر میکنه داره فحشهای شعبان بیمخ به مخالفین شاه را میخونه! مردک بیشخصیت کافی نیست این دهن دریدگی و بی ابرویی؟
از روز اول در هر کنفرانس و نشستی بدون دعوت پا شد مثل نخود هر اش خودش را انداخت وسط و رفت که خودنمایی بکنه و با رفتار بی ادبانه و رفتار اوباش سر کوچه ها پشت تریبونهای بین المللی، حرفی هم برای گفتن نداشت و فقط میرفت به اسراییل فحش میداد!!! خودش و باند بیشخصیتش ببین چقدر این موجود حقیر و تفیلی بود که لاریجانی و متکی باید اطرافش میبودن تا بهش برسونن که چی بگه و مواظب شرایط باشن! همه جا بدروغ امار زندانیها و اعدامیها را قبل از اینکه ازش بپرسن به امریکا و کشورهایی که ما سالهاست در اونجا زندگی میکنیم نسبت میداد تا وقتی ازش میپرسن بگه شما حرف من را بخودم میزنید!!! موجود موذی و حقیر ایمان داشته باش مردم ایران خیانتهای هر کدوم از سران این رژیم پوشالی و جنایتکار را ببخشن حقارتی را که تو مردک بیسواد ،دزد، ادمکش و متغلب براشون مخصوصآ در دانشگاه کلمبیا اوردی نمیبخشن. امیدوارم واقعآ از اعماق قلبم ارزو میکنم قبل از گم کردن گورت از ریاست جمهوری و قوه مجریه یکبار به بلژیک بیای تا نشونت بدیم مجازات ادمی که پدر مادر نتونستن، یا بلد نبودن تربیتش کنن ولی با تغلب جای ادمها و افراد لایق را میگیره چیه.
جمعه 8 خرداد 1388

aghaamir - سویس - زوگ
بابا احمدی نژاد کمبود عقلی داره ولی لاقل خوب که هنوز کشوری مثل خلیج گینه بی صاحاب یا امسال این گاگولا باهامون به خاطر پولمون دوستند. ننگ بر دیکتاتور. به امید ایرانی ازاد.
جمعه 8 خرداد 1388

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت..
عمری فریادزدند ومردم رامجبورکردندمرگ به شرق وغرب بفرستند که آخرش این شود.این حکومت ازدم دورغگو وعوام فریب است.تنها راه رهایی ایران خروج حکومت ولایت وقیح است.آزادی وطن درگرو نابودی تمام عیاراین حکومت است..یادزندانیان دربند گرامی باد ویادرفتگان جاویدان باد
جمعه 8 خرداد 1388

moh333n - ایران - اهواز
خودش یه بار تو 4 سال رییس جمهوریش به جز بورکینافاسو وجزاپر ..آفریقا و ونزویلا یه بار رفت آمریکا و یه بار سویس که هر دو بار چیزی به جز آبرو ریزی برای ایران نداشت.نمیفهمه که فک میکنه مردم مثل خودش شپشوش چش ندارن این افتضاحی که به بار اورده رو نمیبینن.
جمعه 8 خرداد 1388

nima.mp3 - ایران - اصفهان
این محمود بخاطر بقا و حفظ ریاست جمهوریش دست به هر کاره کثیف و بی شرمانه ای میزنه این نظام و این دولت برای اولین بار نیست که از این دروغ ها و حیله ها برای خراب کردن دیگران استفاده میکنند و اخرین بارشون هم نخواهد بود. پس بیاییم دست به دست هم بدیم و برای پایان دادن به دوران ننگین احمدی نژاد به میرحسین و یا کروبی رای بدیم تا شروعی دوباره را تجربه کنیم. هرچند راه سخت و بس طولانیست ولی دور از دسترس نیست.زنده باد اصلاحات.
جمعه 8 خرداد 1388

elham1350 - انگلیس - انگلیس
الهی همگی به لنعت خدا گرفتار شوند.اشغالهای کثیف
جمعه 8 خرداد 1388

tinoosh_12345 - ایران - تهران
به هر حال این احمدی نژاد کودن در همه دنیا آبروی ایرانیان را برد. در سفرهای 2 ساله اخیر به خارج کشور تنها تصویری که در ذهن خارجیان نقش بسته تصویر رییس جمهوری نیمه دیوانه که به جای حل مشکلات کشورش به دخالت در امور سایر کشور ها پرداخته و حذف اسراییل را در سر میپروراند. در دوران 8 ساله آقای خاتمی چهره تخریب شده ایران تا حدی بهبود یافت و طرح گفتگوی تمودن های ایشان باعث شد مردم جهان ایران را به عنوان کشوری صلح دوست بشناسند.
حال این کوتوله سیاسی احمدی نژاد غصه دار شده است؟ چرا زمانی که در اجلاس ایتالیا به مهمانی شام دعوت نشد غصه دار نشد؟ چرا وقتی در این مدت 4 ساله تقریبا از سوی هیچ کشور معتبر اروپایی و آمریکای شمالی دعوت رسمی نشد غصه دار نشد؟ چرا وقتی دریای خزر را بذل و بخشش کرد و نام ننگین خود را به عنوان یم خیانتکار در تاریخ ایران ثبت کرد غصه دار نشد؟ چرا وقتی با کمالت وقاحت و بلاهت البته در زیر عنوان خلیج در کنفرانس کشور های عربی نشست شرمگین نشد؟
آیا این مردک روانی احمدی نژاد بویی از وطن پرستی برده است؟
مشاوران چاپلوسی که دور او را گرفته اند و به چاپیدن ایران مشغولند و این مردک احمق دم از نابودی اسراییل میزند در حالی تا نابودی ابران قدمی نمانده است.
موشک های کره ایی و پاکستانی را هوا میکند و پر از غرور احمقانه میشود!
در 2 سال اخیر به نحو بی سابقه ایی دانشجویان ابرانی و سرمایه داران از کشور خارج شده اند و این ابله احمدی نژاد دم از آبادی و استقلال ایران میزند.
در حالی که بیشترین درآمد نفتی را داشتیم مردم روز به روز فقیر تر شدند. فساد به طور بی سابق ای گسترش یافت و این احمدی نژاد احمق و حامیان خاینش چشم خود را بر تمامی این فساد ها بستند.
لعنت بر تو محمود احمدی نژاد و لعنت بر تمامی هواداران تو
جمعه 8 خرداد 1388

samythekid - آلمان - گیسن
من دقیقا یادمه که حتی وقت بدرقه ژاک شیراک با خاتمی خداحافظی کرد و از هم جدا شدن، بعد که خاتمی سوار ماشین شد، ژاک شیراک دوباره خارج از برنامه به طرف ماشین خاتمی اومد و دوباره خداحافظی کرد و دست تکون داد، طوری که مجری تلویزیون گفت این حرکت در واقع اضافه و برای احترام بیش از حدی بود که به خاتمی گذشته شد. خاتمی هم درسته که آخوند و از همین رژیمه ولی‌ حد اقل آبرو بر نیست!!!
جمعه 8 خرداد 1388

manhatan - فرانسه - پاریس
هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند

این دولت جن گیر و رمال میدونه چطور سر این ملت را شیره بماله اقا چرا این عکسها رو گذاشتی؟
جمعه 8 خرداد 1388

basafa - ژاپن - توکیو
بابا اینها همشون یکی هستن.خاتمی تو هشت سالی که رئیس جمهور بود هیچ کاری نکرد احمدی نژاد هم که بلا به دور.واقعا هرکی تشریف میاره یادش میفته دستشویی داره
جمعه 8 خرداد 1388

irooni2009 - ایران - تهران
واسه همینه که این احمدی نژاد دماغش اینقدر گندست چون عادت داره هی دروغ بگه ( پینوکیو که یادتونه )
جمعه 8 خرداد 1388

siamak_b52 - بلژیک - وست ولاندرن
سارا شیراز ایران
ایول داری دمت گرم
جمعه 8 خرداد 1388

hos250 - ایران - تهران
ایشان گوییا انتظار دارند همه همچون چاوز عزیز و دوست داشتنی با بوی گندعرق و در حالتی که پیش دختران برخاسته‌اند با یک چفیه بو گندو ایشون رو بغل کند
جمعه 8 خرداد 1388

pahlvan - ایران - کرج
چرا عکس بالا رفتن خاتمی از پله ها رو نشون ندادید! اگه رییس جمهور کشور دیگه ای بود بازهم ! ژاک شیراک بالا می ایستاد تا اون به استقبالش بیاد! خوب بلدین مغلطه کنید!!
جمعه 8 خرداد 1388

مهدی313 - ایران - رشت
درود و سلام بر ریاست محبوب و محترم و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دکتر محمود احمدی نژاد .
حالا یک مقدار حرص و جوش بخوردند اراذل ضد انقلاب بد نیست ها .
جمعه 8 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
sangdel - انگلستان - لندن

چرا اینقدر سعی دار ی از دهه 60 یاد کنی دهه ی مخوفی که در آن حرف حرف رهبر دیوانه و پیر بسیجی پرور و عاشق خون خونریزی بود و احد الناسی جرات دهالت و راهنمایی نداشت وگرنه سر و کارش بابسیجیهای و پاسدارهای حیوان صفت بود منتظری و امثال منتظری که امروز خود داعیه دار مبارزه با رژیم هستند هرچند خود از بنیانهای انقلاب و ولایت فقیه بودند چه توانستند بکنند شانس با آنها یار بود که مثل خیلی ها اعدام نشدند یا مشمول قتهای زنجیره ای نبودند .امروز اگر شخص داریوش فروهر هم کاندید بود تو از او سوال میکردی که چرا در انقلاب فلان خدمت را انجام دادی.موسوی همینقدر که برای مردم فقیر ایران در آن دوران که به قول مخملباف همه انقلابی بودیم گرانی نیاورد مدیونش هستیم ...برادر من امروز همه چیز و همه کس عوض شده اند تو نمیتوانی این را بفهمی با نمیخواهی .؟مثل این کینه ای ها روی چند نکته که موسوی در آنها نمیتوانست کاره ای باشد ومثل کشتار 67 گیر داده ای .اعتراف میکنم من هم در آنروزها در ایام نادانی و داغی انقلابی آن کشتار را فرمان ولی عصر میدانستم . خوشحال هم شدم که منافقین به درک واصل شدند ما در آن دوران برای دیدن خمینی نذر میکردیم و دستمالی که به دستش خورده بود را هر روز با اشک دیده میشستم و چشمم به تمام وقایع بسته بود موسوی هم مثل من مثل تو ..تو اگر دلسوز مملکتت هستی باید ببینی الان کیست چیست چه برنامه دارد باید انتخابش کنی و کمکش کنی حمایتش کن ممکن نیست بدون اشتباه باشد اما قطعا موسوی دهه 60 نیست دغدغه قدرت ندارد و واقعا برای عمل به آنجه در طول این 20 سال رویش مطالعه کرده آمده حداقل حداقل حداقل از این میمون آبروریز خیلی خیلی خیلی بیشتر لیاقت این منصب مهم را دارد با سایقه روشنی که در آن فساد و باند بازی نمیبینی.......بنابر این اگر ماموریت نداری که ذهن جوانان را به نفع احمدی نژاد متنفر از موسوی کنی بنشین و فکر کن
جمعه 8 خرداد 1388

Geelongcat - استرالیا - Sydney
ادعای احمدی نژاد مربوط به سال ۷۸ است.
به عکس سال ۷۸ نگاه کنید (اخرین عکس ).
دست دادن در کنار گاردها رخ داده. یعنی بالای پله ها.
فکر میکنم سال ۷۸ اقای خاتمی از پله ها بالا رفت که دست بده با شیراک.

البته نه از اقای خاتمی طرفداری میکنم نه احمدی نژاد.
جمعه 8 خرداد 1388

sara-j - سوید - استگهلم
sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
سارا جون بسیار زیبا بود و حقیقت رو گفتی عزیزم فقط تو از فردای ایران نمی ترسی 70 میلیون داخل کشور و همه کسانی که به خاطر ظلم راهی غربت شدن از فردای ایران می ترسن.
جمعه 8 خرداد 1388

arc.en.ciel - ایران - تهران
این مردک برای رای آوردن و تبلیغات این حرفارو میزنه. توی این 4سال من یه حرف راست ازش نشنیدم بدون اغراق میگم. اگه شما شنیدین بگین.فقط امیدوارم دوباره پرزیدنت نشه.
جمعه 8 خرداد 1388

kooroshebozorg - ایران - رشت
آخی دل آدم واسه این احمدی نژاد دلقک میسوزه دیگه افتاده به فضاحت به فلاکت بد جوری خودش به خودش داره ضربه می زنه
خودمونیم... تو همه دوران تاریخ و توی کل کشورهای دنیا بگردیم ؛ هیچ مقام رسمی حکومتی احمق تر از احمدی نژاد پیدا نمیشه که تو چهار سال این همه حرفای بی سر و ته بزنه و خودشو این همه ضایع کنه
جمعه 8 خرداد 1388

nasim_nana - فرانسه - استرازبورگ
یکی از مهم ترین اصل برای ریاست جمهوری صادق وصالح بودن که این مردک یا بقیه وعده و وعیداشون تو سرشون بخوره اما این خالی می بنده این یارو
جمعه 8 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
همه یه .... هستن برای چی حالا میخواهید برید رای بدید که سر بدتر و بدترینش دعوا میکنید؟ خوب رای ندید این راه بهترینشه چون همه اشون از یک قماشن
جمعه 8 خرداد 1388

omidam - امریکا - کالیفرنیا
بگیر با دل خود استخاره رای بده...........برای این وطن پاره پاه رای بده مگو که هر که از این در رسد سپرده سر است ....به موسوی به امیدی دوباره رای بده
جمعه 8 خرداد 1388

louisette - فرانسه - مارسی
از قضا آقای شیراک گرمترین برخورد ها را داشته با یکی از شخصیتهای سیاسی جمهوری اسلامی . غرب بطور کلی خاتمی را مردی مودب و ملایم وخوش رفتار میداند.قرعه کشی کنند تا ببینند خاتمی یا احمدی نژاد مورد احترام اند. ما کمبود انصاف وحافظه داریم.در عکس اول پرزیدنت شیراک تا اولین پله رفته به پیشواز خاتمی در حالیکه از لحاظ اتیکت وپروتوکول این عمل اصلا درست نبوده باید ایشان در بالا میمانده تا با میهمانش دست بدهد.آقای خاتمی مردی مودب وقابل احترام است علیرغم تمامی عیوبش در طول 8 سال زمامداریش.ما باید تمامی چیزها را تفکیک کنیم ووزن کنیم وبعد رای صادر کنیم.اگر یاد گرفتیم که بین سفید وسیاه رنگ دیگری هست آنوقت میتوانیم بهتر از این قضاوت کنیم.
جمعه 8 خرداد 1388

naghshe eshgh - ایران - تهران
موسوی پسر عموی خامنه ای ست..خامنه ای جون از حضور کروبی و خا تمی بیمناک شده بود موسوی رو وادار کرد وارد انتخابات بشه تا خاتمی کنار بره تا کار اسانتور بشه.چون به هر حال موسوی اگر انتخاب بشه تحت سلطه خامنه ای ست و مشکلی ایجاد نمی شه.. و اماکروبی برای رهبری یک خطر چون می خواد در قانون اساسی تغییراتی رو اعمال کنه که همون حذف رهبریه و این یعنی پایان فسادی به نام رهبری و باقی ماجرا...بنابر این برای کسانی که با احمدی نژاد مخالفند بهترین گزینه موسوی نیست.. در ضمن من حامی هیچ کاندیدایی نیستم !
جمعه 8 خرداد 1388

گل پونه - ترکیه - انکارا
ای کاش بیشتر می دیدید .الان قتل و کشتار بی داد میکنه .زمان خاتمی اگر میگذاشتند اون می تونست کاری بکنه .همیشه جنگ های داخلی بود .به قولی شماها قتل های زنجیره ای -کشتار دانشجویان-...ولی دوستان اوضاع ایران الان خیلی بدتر از اون موقع است .همیشه چیزهایی پشت پرده هست که نمی گذارند ما ازش سر در بیاریم همیشه بوی گندش در میاد.قضیه رکسانا را توجه کنید گفتند جاسوسی در صورتی که برای خرید شراب دستگیر شده .این اقای احمدی ....با اون خواهر خوووووووششششششششگل تر از خودش ووالهام ورجبی و .................را بگیرید و برید ببینید ایران دست کی افتاده .
فقط باید گفت متاسفم خوب این هم از ما اگه ایران را به خاک و خون نکشیدند یک نفر هم پیدا نمی شه مملکت داری بلد باشه هر کی میاد یکی بعد از دیگری بدتر
جمعه 8 خرداد 1388

kooroshebozorg - ایران - رشت
این مرتیکه دلقک را هیپنوتیزم کرده اند وگرنه کدوم آدم عاقلی خودش آبروی خودشو با حرفای بی سر و ته و رفتارهای احمقانه میریزه
جمعه 8 خرداد 1388

Raaz - استرالیا - سیدنی
بابا حق داره بیچاره!اون لحظه که این تصاویر از تلویزیون پخش میشده٬دکی جون از لوستر خونش وارونه آویزون شده بود موز میخورد٬واسه همین فکر کرده که خاتمی از پله ها بالا رفته٬احتمال دوم هم اینه که عیالش تلویزیون رو وارونه گذاشته بوده که هر دوش هم از اینا بعید نیست
جمعه 8 خرداد 1388

میرحسین.موسوی - ایران - کاشان
sangdel - انگلستان - لندن عزیز
در زمان نخست وزیری میرحسین فضا ایجاب می کرد کمی سخت گیری صورت گیرد .
برای مثال ترورها در زمان میرحسین به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرد .
تازه جنگی که ما داشتیم اداره ی اون کار ساده ای نبود , که میرحسین این کارو کرد
جمعه 8 خرداد 1388

roya_bahar - ایران - تهران
oya_2000 - انگلیس - لیدز
دوست عزیر خاتمی هر کاری هم نکرده باشه عزت و شرف ما رو زیر سوال نبرد.شما که اونجا تشریف دارین و خوشین و نمی دونین تو مملکت چه خبره بی زحمت دو ماه تشریف بیارین اون موقع می فهمین خاتمی چه کرد و احمدی نژاد چه؟
جمعه 8 خرداد 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
اینجا یک موضوح کاملا روشنه که نویسنده شدیدا طرفدار خاتمی است و در واقع غیر مستقیم از موسوی طرفداری کرده . و یک هوادار و یا طرفدار هرگز علیه منتخب خود چیزی نمینویسد.بنابراین صحبتهای نویسنده را نمیشه واقعیت تلقی کرد.
جمعه 8 خرداد 1388

takht-e-jamshid - ایران - تهران
دروغگو درغگوست چه استاندار زنجان باشد چه شهردار تهران و چه رییس جمهور ایران...
در ضمن فراموش نکنید که انسانهایی (با عرض پوزش از همه انسانها که مجبورم نام ایشان را هم در این دسته قرار دهم)مثل احمدی نژاد چون خودشان بزرگ نمیشوند سعی میکنند تا دیگران را کوچک کنند تا به چشم بیایند.
به امید ایرانی آباد و آزاد و خالی از احمدی نژاد.
جمعه 8 خرداد 1388

amishka - ازربایجان - با کو
دعا کنید باز هم همین احمق انتخاب بشه چون با بودن این زودترامکان نابودئ این رژیم وجود داره چون همه دنیا با این کله خر اشنان گر چه اینا همشون از یه قماشند به امید نابودئ رژیم جیب برئ اسلامئ و ازادئ مردم ایران
جمعه 8 خرداد 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
این نوع استقبال ها بخاطر عزت و احترام مردم ایران و یا شخص رئیس جمهور نیست مردم فریب نباش اقای نویسنده هرکس یا هر رئیس مملکت جهان سومی که منافع انها را بیشتر حفظ کند و به انها باج بیشتر از کیسه ملت شان بدهد و تابع دستوراتشان باشد. بیشتر مورد احترام شان است. بلی اروپاییان و امریکا بدنبال افرادمطیع شان هستند تا هرچه بیشتر بتوانند ممالک ضعیف را چپاول کنند من نمی خواهم از سیاستهای رژیم سراسر ظلم و بیداداخوندی حمایت کره باشم . و میدانم الان اینان چه باجی به جهان شرق میدهند.در هر حال ما کشوری مانند توپ فوتبالیم.در دست ابر قدرتها.و ثروت مملکت ما مال ملت نیست بلکه در اختیار مشتی مزدور بیگانه است که از این گروه به ان گروه پاس داده میشود تنها تفاوت در این است که دست چه گروهی بیفتد متمایل به غرب یا نوکران شرق. در این میان ملت بازیچه این گروههای خائن هستند. وگرنه اقای خاتمی برای اینها ارزش و شخصیتی مطمئن باش ندارد و یا اقای احمدی بی ارزش. انهابرایشان شخص رئیس مملکت جهان سوم فرق نمی کند که باشد بلکه فکر منافع شان هستند و بس.
جمعه 8 خرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
مهدی313 - ایران - رشت

اراذل و اوباش ...دو ا....ته ا....ق حالا اینهمه ادم شدن ارازلو اوباش توی ...ضی که از یک دروغگوی کثیف حمایت میکنی شدی ادم حسابی .؟؟؟ خجالتم نمیکشن.. باز طرفه این احمقو میگرین
جمعه 8 خرداد 1388

parna53 - امریکا - سانفرانسیکو
roya_2000 - انگلیس - لیدز
دقیقا همینطور است که شما گفتید . اما متاسفانه هنوز عده ای سرشان همچنان زیر برف است. و با علم به این که این سردمداران حکومت غیر انسانی همشون مثل همند فقط ظاهر و اداهاشون فرق میکنه باز هم از انها حمایت کورکورانه می کنند.
جمعه 8 خرداد 1388

oonieknafar - ایران - تهران
دروغ است لطفا سطحی فکر نکنید احترام به باج شما احترام به شما نیت
جمعه 8 خرداد 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
از تنها آهنگ رپی که خوشم آمد همین آهنگ بود.....ما هستیم.....
جمعه 8 خرداد 1388

cieloazul - اسپانیا - والنسیا
pahlvan - ایران - کرج taiis - آلمان - برلین
فکر کنم چشماتون ایرادداره چون خاتمی پایین پله ها هست
شما هم اول یادبگیر که وحشی با ح جیمی هست نه ه دوچشم بعد اظهار نظر کن
جمعه 8 خرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
Geelongcat - استرالیا - Sydney
دوست عزیز نکته سنجی شما قابل تقدیره ولی کمی به خطا رفتی چون در عکس آخری خاتمی در حال دست دادن نیست بلکه خیلی ساده مثل تمام آخوندای دیگه داره اباشو درست می‌کنه که مبادا از پشت بیفته یا سردش بشه. لطفه به آرنج راست خاتمی دقت کن. اصلاً در وضعیت دست دادن نیست. مگر اینکه داشته با دست چپش با دست راست ژاک شیراک دست می‌داده که بسیار بعید به نظر می‌رسه.
جمعه 8 خرداد 1388

sskk - ونزوپلا - ماراکایبو
سنگدل - انگلستان به تمام صحبتهای شما اعتقاد دارم چرا که خود در آن دخل مردم را در آوردند بگو آقای میرحسین موسوی در باره اعدامهای تپه های اوین توضیح بده - مگر نه اینکه تو در آن زمان نخست وزیر بودیی
سگ زرد برادر شغاله
جمعه 8 خرداد 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
خاتمی همین بس که طرفدار پرو پا قرص ولایت فقیه هست و اگر یادتون باشه یه بار گفت که «من نمیتونم نقش اپوزوسیون نظام رو بازی کنم »یعنی هر کی به این حضرات رای بده به نظام رای داده.
این آقا با بیست میلیون رای نتونست حتی یه روزنامه توقیفی یا یک دانشجوی زندانی رو نجات بده.
به اینا دل بستن نا امید کننده است .هر کاری میخواستن بکنن تو این سی سال کردن دیگه
جمعه 8 خرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
sangdel - انگلستان - لندن
دمت گرم و دوروود به شرفت.
sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
زیبا بود ناز نفست.
جمعه 8 خرداد 1388

مهدی313 - ایران - رشت
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
سلام بر دکتر محمود احمدی نژاد .ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران .
ولی چه حالی دارد اراذل ضد انقلاب را با این نوشته ها حرص و جوش می دهم .
سلام بر احمدی نژاد .
جمعه 8 خرداد 1388

oonieknafar - ایران - تهران
من بیطرفم(فعلا)ولی به تضاد سخنان موسوی نمیشه اعتماد کرد.
جمعه 8 خرداد 1388

dara20 - امریکا - واشنگتن
خاتی آشغال تر از احمقی نژاد کقافت بود چون 8 سال عمر رژیم ددمنش اسلامی رو طولانی تر کرد و یه ریز وراجی کرد و دروغ تحویل مردم داد. خاتمی خائن بود و هست و این عکسها چیزی رو عوش نمی کنند . ژاک شیراک هم عاشق لگن سیاه رنگی که این .... سیار به سرش داشت نبود و برای چپاول نفت دم تکون میداد تا بتونه کالاهای بنجلش مثل فرسوده ترین اتومبیل های فرانسوی را به ایران بفروشه و برای شرکت توتال هم سهمی از غارت نفت ایران بدست بیاره و .....
جمعه 8 خرداد 1388

danube abi - اتریش - وین
مهدی313 - ایران - رشت
هر ..تو ..تی که دلت می خواد بگو.ارزش اینو نداری که کسی باهات بحث کنه ولی جون اون رهبر یک دستت جون اون دکتری که انقدر سنگشو به سینه میزنی اسم پاک اون شهرو مردمشو خراب نکن.لطف کن بنویس از ناکجااباد یا هر جایئ دوست داری.افتخار گیلان به مردم روشنفکرشه. امثال تو هم اونجا عددی نیستن. حالا حتما باید بنویسی از رشتی که بعید میدونم باشی؟
جمعه 8 خرداد 1388

piki82 - ایتالیا - تورین
زمان خاتمی...حداقل کسی مجبور نبود سرش رو پایین بندازه...الان عین گاو پیشونی سفید شدیم اینجا...تا میفهمن ایرانی هستیم با خنده میگن امدی نجاددد امدی نجاد !!! آبرو نزاشته برامون! فقط عربها از ما خوششون میاد !!!!!(: به هرحال واضح هست که زمان خاتمی از هر نظر وضعیت بهتر بود !!! حالا دیگه الان کی بهتر هست رو نمیدونم (:
جمعه 8 خرداد 1388

paymipolis - فرانسه - پاریس
با عرض سلام به همگی من تازه اسم نوشتم و خدایش اولین بار دارم فارسی تایپ میکنم پس خاهشن ملا لغتا بیخیل ما یکی شن. من خیلی وقت که نظرات مردم را در این سایت میخونم و اینکه تا این حد با هم مخالف هستیم و با هم کل کل میکنیم متاسفم.افرادی که در این سایت هستن دو دسته هستن افراد خارج از کشور و افراد داخل و من فکر میکنم انهای که خارج از کشور هستن نباید در مورد جیزی که زیاد در موردش نمیدونن حرف بزنن و دوم اینکه همئ ما میدونیم که این دولت تا چه حد اشغال و اینکه همه ما دوست داریم که عوض شه شکی نیست ولی فلائن همینی هست که هست و اونای که فقط فوش دادن یاد گرفتن بهتر بریزن تو خیابونا و رژیم را تغیر بدن خود من شخصائ 2 بار تضاهرات کردم تو تهران غیر از بدبختی برای خودمو خونوادم نداشتم الانم که زابراه خلاصه اینارو گفتم که بهتر برین رای بدین تا فوش بدین طوسی بهتر از سیاه
جمعه 8 خرداد 1388

کربلای 6 - زامبیا - میلامبو
احمدی نژاد کوره نمیتونه صلح و صفا ببینه.
جمعه 8 خرداد 1388

tinoosh_12345 - ایران - تهران
حال این کوتوله سیاسی احمدی نژاد غصه دار شده است؟ چرا زمانی که در اجلاس ایتالیا به مهمانی شام دعوت نشد غصه دار نشد؟ چرا وقتی در این مدت 4 ساله تقریبا از سوی هیچ کشور معتبر اروپایی و آمریکای شمالی دعوت رسمی نشد غصه دار نشد؟ چرا وقتی دریای خزر را بذل و بخشش کرد و نام ننگین خود را به عنوان یم خیانتکار در تاریخ ایران ثبت کرد غصه دار نشد؟ چرا وقتی با کمالت وقاحت و بلاهت البته در زیر عنوان خلیج در کنفرانس کشور های عربی نشست شرمگین نشد؟
آیا این مردک روانی احمدی نژاد بویی از وطن پرستی برده است؟
مشاوران چاپلوسی که دور او را گرفته اند و به چاپیدن ایران مشغولند و این مردک احمق دم از نابودی اسراییل میزند در حالی تا نابودی ابران قدمی نمانده است.
موشک های کره ایی و پاکستانی را هوا میکند و پر از غرور احمقانه میشود!
در 2 سال اخیر به نحو بی سابقه ایی دانشجویان ابرانی و سرمایه داران از کشور خارج شده اند و این ابله احمدی نژاد دم از آبادی و استقلال ایران میزند.
در حالی که بیشترین درآمد نفتی را داشتیم مردم روز به روز فقیر تر شدند. فساد به طور بی سابق ای گسترش یافت و این احمدی نژاد احمق و حامیان خاینش چشم خود را بر تمامی این فساد ها بستند.
لعنت بر تو محمود احمدی نژاد و لعنت بر تمامی هواداران تو
جمعه 8 خرداد 1388

دلغبوم - گابن - لیبرویل
بنظر من عدم تشخیص صلاحیت از خوانواده شهدا مثلا پدر شهدای دستواره بیفکری کامل از سوی مسولین بود.
جمعه 8 خرداد 1388

nazi88 - کویت - کویت
سلام. مر30 ساراجون خیلی زیبا بود.
شنبه 9 خرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
مهدی313 - ایران - رشت
عزیز برادر وقتی میخوای.... کنی برو از طریق دیگه ..کن این طریقش نیست..چون هیشکی حرص نمیخوره..توی .....وقتی این فوشارو واسه اربابت بار میکنن..حرص میخوری پس ... اضافی ممنوع..مردک ..مالوووووووووووووو
شنبه 9 خرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
در ضمن میتی رشتیه 313 برو دروغها و گندای اربابتو جمع کن بعدا بیا اینجا ... بزن واسه ما اوکی؟
شنبه 9 خرداد 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
همشون لنگه هم هستند.دروغگو-دزد-حق مردم خور-خیانتکار به مرد ایران
شنبه 9 خرداد 1388

Geelongcat - استرالیا - سیدنی
fanta - فرانسه - استراسبورگ
دوست محترم
به عکس خاتمی در لینک زیر نگاه کنید.سال ۷۸ دست دادن بالای پله ها رخ داد.
https://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/486851.stm


شنبه 9 خرداد 1388

zirmizi - چین - هنگ کنگ
بابا این یارو مشکل داره تحقیرشده به مخش زده
کسی تحویلش نمیگیره
این دیگه کیه
شنبه 9 خرداد 1388

Parsiran - ایران - تهران
در سفر محمود به اسلامشهر یکی از رعایا فریاد برآورد : ای اسکول؟؟؟
محمود به سخن آمد گفت :آه ..... که بود که مرا به نام کنعانیم صدا زد ؟
((قصص الا فرج ا.. السلحشوریه))
شنبه 9 خرداد 1388

vahid_baghjari - ایران - تهران
ژاک شیراک حیا کن ! فرانسه رو رها کن !
وایی ببخشید !!! چه ربطی داشت ؟؟؟
شنبه 9 خرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
آره بابا رای می چیه بشینیم تو خونمون حالش و ببریم همشون بدن ارزش نداره که
شنبه 9 خرداد 1388

kooroshebozorg - ایران - رشت
دوستان از دیرباز گفته اند که پاسخ ابلهان خاموشی است.تا ...هایی مانند طرفداران احمدی نژاد هستند آخوندهای مفت خور هم سوار آنها می شوند.حال اگر شما بخواهید پاسخ طرفداران مفلس احمدی نژاد را بدهید خود را تا اندازه آنها تنزل داده اید پس همان بهتر که به نوشتارها و گفتارهای آنها وقعی ننهید با سپاس
شنبه 9 خرداد 1388

m88 - ایران - شیراز
چرا بعد از این همه مدت که گذشته حالا یادتون افتاده که این تصاویر را تو سایت بزنید.احمدی نژاد حداقل سه چهار بار تا حالا اینو گفته.حتما الان عکساش حاضر شده تا الان در دست ساخت بوده!!!!!تازه فکر میکنم گفت یکی از مسپولین نگفت خاتمی.
جالب اینجاست که عده مدام در حال ناسزا گویی به آخوند و دولت آخوندی هستن ولی از اونطرف از خاتمی حمایت میکنن. حالا یه چیز را مشخص کنین!!! خاتمی آخوند نیست یا حرفای شما حرف نیست؟؟؟؟
آخه ..چطور باید به شما فهماند که عده ای قصد دارن به یه بهانه ای سرگرمتون کنند تا متوجه نشید اطرافتون چی میگذره.مثل دولتهای آمریکایی و اروپایی که مردم را سرگرم هم جنس بازی و فحشا و غیره می کنن از اون طرف دولتهاشون چه جنایتها که نمی کنه.
خاتمی و دوم خردادی ها هم منجمله این افرادن. با شعار آزادی مردم را سرگرم می کنن تا کسی از خیانت هایی که به ملت کردن خبردار نشن.فکر میکنه همه مثل خودش کوش درازن.
شنبه 9 خرداد 1388

sheytoon - ایران - تهران
بقول صمد اقا دروغگو سگه.
شنبه 9 خرداد 1388

ایرونی - ایران - تهران
naghshe eshgh - ایران - تهران
بابا عجب کاری کردی چه سر بزرگی رو فاش کردی بنازم به قلمت استاددد
شنبه 9 خرداد 1388

sourena1b - ایران - ایران
مرگ بر خاین تو هر لباسی
شنبه 9 خرداد 1388

experthoney - بحرین - بحرین
naghshe eshgh - ایران - تهران
داداش این اطلاعات رو ندی سیا میگیردت. خامنئه ای چشم دیدن تنها کسی رو که نداره میر حسین موسویه. جنابعالی اطلاعات سیاسیت مال تو رادیوست. موسوی فقط به خاطر پشتیبانی امام بود که نخست وزیر شد و گرنه خامنئه ای از مهمترین مخالفانش بود
شنبه 9 خرداد 1388

skyboy - ایران - ایران
کشور اینقد بی درو پیکره که رئیس جمهور یک ملت اینقد راحت دروغ می بافه هر رای سفید یه رای مثبت به احمدی نژاده. اون اقایی که تو ازاد ترین کشور داره واسه خودش حال میکنه بایدم تفاوت بین دوره ی خاتمی و احمدی نژادو درک نکنه . تا حالا بخاطر موی سرش بهش گیر ندادن. تحریم انتخابات یعنی 4سال بدبختی دیگه
شنبه 9 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
farnoosh63 - انگلستان - لندن
اره والا . چه کاره مثبتی کردن همه اشون مثلا خاتمی چیکار کرد که احمدی نژاد نکرد که موسوس بخواد بیاد بکنه اونم اینها که همشون فامیلن ایل مغول
شنبه 9 خرداد 1388

teflaki - ایران - شیراز
اونا که میگن رای نمیدن آیا حاضرن 23 خرداد از خواب بیدار بشن ببینن شاه محمود رای آورده؟
شنبه 9 خرداد 1388

teflaki - ایران - شیراز
اونا که میگن رای نمیدن آیا حاضرن 23 خرداد از خواب بیدار بشن ببینن شاه محمود رای آورده؟
شنبه 9 خرداد 1388

senyorita - آلمان - دوسلدورف
مهدی313 - ایران - رشت
روزهای حرص خوردن تو هم در راهه. قیافت اون روز دیدن داره. بدی و ظلم هرگز جاودانه نخواهد ماند !!!
شنبه 9 خرداد 1388

salva knd - ایران - تبریز
این آقای ببوگلابی فکر نکرده که چاخان به این گندگی پشت پرده نمی مونه؟! جناب احمدی نژاد، نکنه فکر کردی که هنوز عهدبوقه و با یه مشت خر طرفی؟! با این کارها و مظلوم نمایی ها و مقدس مآبی ها فقط نفرت هاست که روز به روز نسبت به تو اضافه تر می شه... توروبه جان امام زمان-که به نظر می رسه از خدا هم برات بالاتره- دست وردار از این کارها و حرف ها و از این مملکت و ملت
یکشنبه 10 خرداد 1388

majico - ایتا لیا - ونیز
من که رای نمیدم
یکشنبه 10 خرداد 1388

shirmohammadi - ایران - رشت
لطفا گول نخورید.این روش استحماری است.می خواهند خاتمی را بخرند اینگونه می کنند و الا از دشمن چه انتظاری باید داشت؟
دوشنبه 11 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.