قتل داماد به خونخواهی نوعروس ۱۳ساله

قتل داماد به خونخواهی نوعروس 13ساله

برادر یک عروس 13ساله وقتی فهمید دامادشان او را با ادعای دروغین فریب داده و به قتل خواهرش ترغیب کرده است به خونخواهی برخاست و داماد را کشت.

به گزارش خبرنگار ما جسد دختر 13ساله در باغی متروکه در اطراف سیرجان پیدا شد و کارآگاهان پس از آنکه جنازه غرق در خون ثریا را به پزشکی قانونی فرستادند به تحقیق درباره این جنایت پرداختند. اصابت ضربات متعدد چاقو به پیکر قربانی و مثله شدن جسد افشاگر آن بود که این نوجوان با انگیزه انتقام جویانه به کام مرگ کشانده شده و قاتل یا قاتلان کینه یی عمیق از او به دل داشتند.

این فرضیه در حالی مطرح شد که سن کم مقتول داشتن روابط خصمانه در زندگی او را بعید جلوه می داد. کارآگاهان هنگامی که فهمیدند ثریا چند روز قبل از مرگ با مردی افغان ازدواج کرده و شوهر و برادر او از زمان وقوع جنایت ناپدید شده اند، به این یقین رسیدند که انگیزه ناموسی را باید در این پرونده پیگیری کنند. آنها با تحقیق از خانواده مقتول متوجه شدند شوهر ثریا به نام نظیر یک روز پس از ازدواج سراغ برادرزنش رفته و ادعا کرده ثریا دچار فساد اخلاقی است.

نظیر آنقدر بر این نکته پافشاری کرد که برادر ثریا متقاعد شد دامادشان حقیقت را می گوید. به این دلیل دو مرد قتل نوعروس 13ساله را طراحی کردند و پس از کشاندن وی به باغی متروکه و خلوت او را با ضربات متعدد چاقو کشتند. بعد از آنکه این اطلاعات در پرونده ثبت شد کارآگاهان به تحقیقات خود ادامه دادند و متوجه شدند سوءظن نظیر به همسرش بی اساس بوده و مقتول هرگز خطایی مرتکب نشده بود. در حالی که تلاش ها برای دستگیری شوهر و برادر ثریا ادامه داشت از جنایتی تازه خبر رسید.

افسران جنایی متوجه شدند دو مرد پس از کشتن نوعروس ایران را ترک کرده اند و به افغانستان گریخته اند و در آنجا برادر ثریا وقتی با پرس و جو متوجه شد نظیر به خواهرش تهمت ناروا زده و او را با ادعاهای واهی به آدمکشی ترغیب کرده است درصدد خونخواهی برآمد و خود نظیر را با چاقو به قتل رساند.

برادر ثریا بعد از کشتن دامادشان با خانواده در ایران تماس گرفت و ضمن اعلام این خبر گفت حاضر است به ایران برگردد و در دادگاه محاکمه شود. بنا بر این گزارش این جنایت در شعبه اول بازپرسی دادسرای سیرجان در حال بررسی است و پلیس به تلاش خود برای دستگیری تنها متهم پرونده ادامه می دهد.

bita.bahal - آمریکا - پنسیلوانیا
طفلک دخترهههه...
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

dixon - ایران - تهران
وای اینا دیگه کین...من میترسم...
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

Alborz Mountain - امریکا - لس انجلس
مرگ بر اسلام.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

a_bamdad - ایران - تهران
اخه چرا تو ایران با این همه سابقه مدنیت ما یه سری جرمها داریم که اصلا جرم نیست.جرم سیاسی؛جرم ناموسی؛جرم پوششی:جرم عقیدتی.اخه اگه یه زن در بدترین حالت خواست زن بدی باشه و خیانت کنه باید کشتش؟مگه جزء اجناس و داراییهای مرداست که اگه خراب شد باید نابودش کرد؟مگه یه تیکه گوشته که اگه فاسد بشه باید نابودش کنن؟مگه این زن شعور و عقل نداره که باید به جاش تصمیم بگیرن که بد باشه یا خوب؟چطوره که یه مرد میتونه تصمیم بگیره بد باشه و به همسرش خیانت کنه و کسی هم کاریش نداره؟
این چه فرهنگیه؟این چه مذهبیه؟گرچه میدونم مذهب تو این موارد یه چیز جانبیه که مجوزها رو صادر میکنه و گرنه این فرهنگه که یه پاش میلنگه.چون فرهنگ غلطمون این تفکر رو به مرد داده که زن یه چیزی جزء داراییهاشه.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

omidam - آمریکا - کالیفرنیا
آیا وقتی اون طفلک بیچاره زیر ضربات ناجوانمردانه چاقوی برادر و شوهر جلادش التماس میکرد تا بیگناهیش را باور کنند خدایی نبود ؟
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

niloofarane-96 - ایران - تهران
کشتنه یه آدم با چاقووووووووووووووووو
چه وحشتناک؟ من واقعا دلم نمیاد یه مگس رو مورچه رو بکشم.
کسی فیلم رینز رو دیده؟؟؟ همون فیلمه که گیاه های گوشت خوار عینه پیچک.....
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

گل پونه - ترکیه - انکارا
به این هم میشه گفت برادر................بیچاره عروس با اون سن کمش .اصلا میدونسته ازدواج یعنی چه که بهش انگ بیناموسی هم چسبوندن. همون بهتر که از دست به اصطلاح برادر و شوهرش راحت شد.روحش شاد.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

Maryam39 - ایران - تهران
چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی !
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
متاسفم / بشر اینقدر دهن بین / بابا این بالا چیزی هست به نام مغز / پس کی میخواین ازش استفاده کنین......؟
دین چیزیه که مغز رو از کار اصلی خودش وا میکنه .......
میگین نه / بررسی کنین / پیروان تاپ ترین و مدرنترین دینش / روزبروز پسرفت داره...
حتما میگین اینا برداشت غلطی از دین دارن و اصلش خوبه / بسیار خوب / یه کشور پیشرفته ی مسلمان که اصول دموکراسی رو هم رعایت میکنه / نشون بدین ......!!!
گشتم ندیدم / نگرد نیست.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

vahid_baghjari - ایران - تهران
متاسفنه چند عامل از جمله پاپین بودن سن افراد ؛ سواد کم ؛ فرهنگ پاپین ؛ روابط اجتماعی ضعیف و در نهایت فقر دست به دست هم داده تا این جنایات هولناک رقم بخورد .
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

oghab - سوپد - اس...
مگه 13 ساله هم ازدواج میکنه
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خاک صد عالم بر سرتان که کشتن به عنوان غیرت برایتان اب خوردن//99٪ جنایات ناموسی در کشورهای اسلامی است مرگ بر قاتلین و دین خونریزشان
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

arash-20 - ایران - تهران
نامردتر از افغانیا فقط خودشونن- اخه کی به افغانی زن میده؟
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

ferfereh - ایران - تهران
بابا جان به نظر من داستان اینجوری بوده که این افغانی عوضی می خواسته اقامت بگیره پس رفته یک پولی داده به خانواده عروس و دخترشون رو به عقد خودش درآورده و بعد که مشکلش حل شده دختره رو خواسته برگردونه اینا قبول نکردند و این هم تهمت زده به دختر مردم. مقصر مادر و پدر دختره هستند که به این وصلت رضایت دادند.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

mina jawidi - استرالیا - ادلید
لطفا درست صحبت کنید خاک تو سر داداش نامردش
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

sskk - ونزوپلا - ماراکایبو
خدا روح دخترک را شاد نگه دارد
و مرگ بر غیرت - مرگ بر تعصب - مرگ بر هر چه آدم بی منطقه- مرگ بر مردهای عوضی که بدون هیچ توضیحی اینکار را کردند
آیا عذاب وجدان هم داری؟
ننگ بر رژیم خمینی کثیف
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

baran-wien - اترپش - وپن
البرزمونتاین-امریکا-مرگ برتوی بی سواد.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
وقتی می گوئی در اسلام بچه بازی و تحقیر زن رواست می گویند توهین چون بی سواد هستند و نمی دانند دختر 13 ساله کودک است و روابط جسمی با او تجاوز!!!!!!!
2.... زن در شهرهای کوچک و دهات یعنی وسایل خانه کارخانه ی بچه بازی و بازیچه ی رختخواب...در ضمن افغانی ایرانی مسئله نیست در تمام کشورهای اسلامی زن ستیزی به نام ناموس و غیرت و در نهایت کشتن رواج دارد ..ای مرگ مرگ مرگ بر جامعه ی مرد سالار اسلامی.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

sskk - ونزوپلا - ماراکایبو
دوست عزیزم و هموطن خوبم از اتریش - وین ایا شما کشتن دخترک 13 ساله را حق میدانید
مگه من به شما توهین کردم عزیزم
بجز اینکه این جور جنایتها از زمانی شکل گرفته که جمهوری اسلامی آومده
شاید اینجور جنایتها در زمان گذشته هم مشده اما بسیار اندک
الان در ایران ادمکشی شده مثل آب خوردن وبرای توجیه مرگ دختران و زنان مظلوم ایرانی فقط کافیه برچسب و اتکت مساپل ناموسی را به آنها بچسبانند آنوقته که جمهوری اسلامی خون آنها را می بخشه
بهر حال اگه با نوشتنم شما را آزردم عذر خواهی میکنم و قصد توهین به هیچ کدام از هموطنهای عزیزم را نداشتم
ما باید یاد بگیریم همدیگر را دوست داشته باشیم اما مرگ بر جمهوری اسلامی که جز نفاق و پاشاندادن نظام خانواده هیچ ارمغانی برای ایران نداشت
امیدوارم موفق باشی
راستی یادم رفت بگم من هم یک کمی سواد دارم
درود بر ایرانی هر کجا که هست و برقرار باد برچم پر عزت ایران
برقرار باشی و دلت شاد
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

majed88 - کویت - حولی
sskk - ونزوپلا - ماراکایبو
اخه ..... ادم کشی جه کارش به رژیم . تو ان خراب شده ای که هستی ادم نمیکشن خیلی ... هستی ..حیف به تو بگن ایرانی
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
مرگ بر اسلام و حکومت اسلامی و فرهنگ و عقاید اسلامی و به امید ریشه کن شدن این دین دروغین.
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

tara26 - المان - ف..
لعنت به اون پدر و مادری که دخترشون رو ۱۳ سالگی شوهر میدهند. لعنت به اون قانونی‌ که این اجازه رو به اون پدر و مادر بی‌ لیاقت میده...تمام اینها بر میگرد به قانون کثیف اسلام
سه‌شنبه 5 خرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
omidam - آمریکا - کالیفرنیا
الله در پروسه ی این جنایات بخواب مرگ//فقط وقتی بیدار است که مسائل زیر شکمی مرد مسلمان باشد.
چهار‌شنبه 6 خرداد 1388

baran-wien - اترپش - وپن
تمام این قتل ها وتجاوزها در تمام دنیا اتفاق میافته ربطی به اسلام نداره من تا انجایی که میدانم فقط قاتلهای دنیا وبچه باز ها وزن ستیزها مسلمانها نیستند وفقط درایران این جرائم رخ نمیده.من بدلیل شغلی که دارم پیشنهاد میکنم یکسری به خانه زنان بی خانمان و کودکان ازار دیدهددر اروپا بزنید تا انقدر راحت به ادیان دیگه بی احترامی نکنید اسلام بارژیم اخوندها فرق داره
چهار‌شنبه 6 خرداد 1388

sh.s - امارات - دبی
omidam - آمریکا - کالیفرنیا

خدا خواب بود.
چهار‌شنبه 6 خرداد 1388

sskk - ونزوپلا - ماراکایبو
دوست عزیز از کویت - حولی امروز صبح به وقت ونزوپلا توی سایت رفتم و دلم از نوشتنت گرفت میدونی آخه توی این خراب شده که ما مجبوریم فعلا باشیم جنایت میشه بدتر از ایران آره راست میگی اما اینجا هم یک جاست مثل ایران شاید هم بدتر وگرنه جمهوری اسلامی اینجا نمیتونست کار کنه آدما را میتونیم از دوستاشون بشناسیم آخه چاورز و+ احمدی نژاد= تراوشهای فکر ی و فرهنگی آنها ست که مملک را به نابودی کشیده و از مردم شریفمان یک مشت آدم عصبی بار آورده که با کوچکترین ناراحتی برای هم شاخ و شونه و چاقو میکشن آره برادر یا خواهر از کویت دوست خوبم چرا چشمامون را بستیم
وقتی ما در زندانی بزرگ به نام ایران زندگی میکنیم که جز تعصبات کور کورانه و از خدای بزرگ و پیامبران جز به عنوان سپری برای پوشش دادن به اعمال خلاف خودشان استفاده میکنند / وقتی خودشان را و اعمال زشتشان را پشت خداو پیر وپیغمبر قایم میکنند / وقتی مردم بخاطر گرانی /فقر /اعتیاد /و هزاران و هزاران چیز دیگر افسرده و مریضند /وقتی مردم نمیتونند شاد باشن/وقتی جلوی فرزندانشان از اینکه نمیتوننه شکمشون را سیر کنند و آدم آبرومندی است که نمیتونه جلو خانواده و زن و بچه اش در بیاد/ووقتی جوانهای محق ما هیچ آزادی ندارند که لااقل یک مهمانی / یک تفریح /و حتی نمیتونند یک تولد ساده را درمنزل با دوستانشان برگزار کنند / وقتی تو نمیتونی توی ایران اولین امکانات اولیه که حقوق هر شهروندی است را داشته باشی/ وقتی نمیتونی با شکم سیر بخوابی /و هزاران دلیل دیگر که همگی و همگی ارمغان یکی از فاسدترین نظام هاست که به نام جمهوری و بنام اسلام به مردم تحمیل شده ... صد افسوس من هم مثل شما ایرانیم و دلم برای وطنم میتپد از اینکه مجبورم و نمیتوم به یکی از بهترین کشورهای دنیا برم بنا بدلایل خصوص و ناچارا اینجا زندگی میکنم این دلیل بر این نمیشه که اینجا هم نقاط ضعف نداره و ما راضی هستیم و دلمان برای ایران نمی تپد مگه چون اینجا هم یک خراب شده ایی است که توسط چاورز برای این ملت تعریف شده مورد تایید ماست نه دوست عزیزم نه هموطن خوبم بیا واقعیت ها را ببینیم من نه فمنیستم نه طرفدار حقوق مردان من یک زن هستم که فکر میکنم که این نظام از نقاط ضعف ملت ما استفاده کرده و همه ما را با استرس با جنگهای عصبی و با اعتیاد و گرسنگی و گرانی در تنگنا قرار داده که هر کسی فقط به خودش فکر کنه از فکر کردن به دیگران و مشکلات دیگران پرهیز کنه کو فرهنگ غنی ایرانی .بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار تو کس از محنت دیگران بی غمی - نشاید که نامت نهند آدمی
بهتر مساپل را ریشه یابی کنیم /بهتر است به هم توهین نکنیم/بهتر است حالا که فرصتی دارییم برای هم کامنت بزاریم سعی کنیم همدیگر را متقاعد کنیم/و بهتر است همدیگر را صادقانه دوست داشته باشیم و به جای اینکه بر سر اختلاف نظرهایمان رودر روی هم قرار بگیرییم کنار هم باشیم و با زبانی که خداوند و منطقی که ایزد بزرگ به ما داده مشکلاتمان را حل کنیم همیشه سلامت باشید و موفق زنده باد ایران و ایرانی و برقرار باد پرچم پر غرور ایران با پوزش از دوستان بدلیل زیاد ی نوشتارم
چهار‌شنبه 6 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.