مستند ریشه همه شر؟ با زیر نویس فارسی - ویدیو



مستند ریشه همه شر؟

 با زیر نویس فارسی

مستند «ریشه همه شر؟» در ژانویه سال ۲۰۰۶ در کانال ۴ بریتانیا پخش شده است. در این مستند ریچارد داوکینز به بررسی مضرات ادیان می‌پردازد. البته ریچارد داوکینز با عنوان جنجالی این مستند موافق نبوده است؛ ولی تلویزیون روی این فرنام پافشاری داشته است. کتاب پندار خدای داوکینز که در سپتامبر همان سال منتشر شد به بررسی عمیق‌تر موضوعات مطرح شده در این مستند می‌پردازد.

 

ریچارد داوکینز،دانشمند بیخدا زیست شناس برجسته و استاد فهم عمومی علم در دانشگاه آکسفورد است. همچنین او نویسنده ی کتاب های مشهوری مانند ژن خودخواه، ساعت ساز نابینا، صعود به قله ی ناممکن، و گسیختن رنگین کمان، و پندار خدا است. این فیلم مستند در مورد تقابل و تضاد دین و علم می باشد.

 

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
«علم بدون مذهب لنگ است، مذهب بدون علم کور .» آلبرت اینشتین
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
moeinyoutub - مالزی - مالزی
جالبه این فیلم اعتقاد من را به خدا و اسلام بیشتر کرد . این ها همه در قرآن پیشگویی شده.خدایا دوستتتتتتت داذم
شنبه 24 اسفند 1387
 
rad - انگلیس - لیدز
بسیار جالب بود سپاسگذار از مسولان سایت.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
تولدی دیگر - ایران - تهران
من یک دانشجو هستم و از کلاس اول دبیرستان تا الان که ترم 7 دانشگاه هستم بیسجی بودم.در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم.مرحوم پدر بزرگ من روحانی بود و پدرم هم معمم است.
در 5 سال گذشته در حالی که در بسیج نیز بودم تقریبا اکثر کتابهای معتبر تاریخ اسلام را خوندم.
مدت 1 سال است مرتبا به این سایت میام و تمام صحبتهای دوستان را در باره دین اسلام دنبال میکنم .
با اینکه من تحقیق و مطالعه خودم را در زمینه اسلام زمانی شروع کردم که نماز و روزه ام ترک نمیشد و نسبت به این دین دلبستگی عجیبی داشتم ولی وقتی کتب و اسناد تاریخی معتبر را خوندم و دیدم که پایه گذاران و اسلاف مسلمین فقط و فقط با شمشیر حرف خود را به کرسی مینشاندند و سر میبریدند و... به صغیر و کبیر رحم نمیکردند ولی در ظاهر سر به مهر میگذاشتند .... .وقتی در کتاب آسمانی فقط و فقط به مسائل جنسی اهمیت داده میشه و هزاران دلیل دیگر....... چطور میتوانستم خودم را قانع کنم که اسلام دین حقیقت است.
من با منطق و خرد با خودم جنگیدم تا به اینجا رسیدم و چون در خانواده ای شدیدا مذهبی بزرگ شده بودم کار را برای من دشوارتر میکرد.
الان میدانم که حتی پدر و پدر بزرگ من از سر نادانی پایبند به این دین خون شدند.
تمام افکار مذهبیون این سایت هم شبیه کسانی است که مردم را در ایران به نام دین و اسلام سالهاست فریب میدهند و روی مغز مردم ما برای منافع شخصی خود کار میکنند .
من معتقد بودم تقصیرات حکومت را نمیبایست به گردن اسلام انداخت ولی در آخر به این نتیجه رسیدم که این دین اسلام بوده که چنین انسانهای سوداگری را تربیت کرده و اسلام واقعی همین است که در ایران - افغانستان - پاکستان - سومالی و.... و هر جا که جنگ و فتنه است شاهدش هستیم.
مطمنم افرادی مثل من هم کم نیستند که با این موضوع پی برده اند.الان مدت 2 ماه است علیرغم اصرار شدید خانواده ام به بسیج نیز نمیروم چون واقعا کسانی که انجا هستند فقط به فکر منافع مادی خود هستند و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد اخلاقیات است.
خوشحالم که در این دنیای مجازی بدور از ترس میتوانم واقعیت را بنویسم.به باور من هیج چیز به اندازه خرد در این دنیا ارزش ندارد که متاسفانه مذهبیون از ان غافلند.موفق باشید.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
odin - بلژیک - انتورپن
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
حتما اغلب شما دوستان نویسنده، دائی جان ناپلئون را دیدین. لحظه ای که دائی جان داره از رشادت خودش حرف میزنه و میگه چطور جلوی محمدعلی شاه ایستاده و از مشروطه خواهان دفاع کرده، وقتی میبینه همه به گفته هاش با دید تمسخر گوش میدن، میگه باور نمکنید برین بپرسین، خدابیامرز علیرضا خان سردار اسعد بود، لیاخوف بود علی قلی خان مرحوم هم بود خلاصه همه شهودش در اون دنیا بودن. مغلطه تشبث و گرفتن اعتبار سخن از سوم شخص غایب!!! ایشون هم این برادر مسلمان ایرانی جانبرکف هم که با اسامی دکتر فرشید و دکتر گالاکسی در چت رومها ظاهر میشن وقتی جریان بی ابرویی دکتر !!! کردان را دیدن از القاب دکتر مهندسی خیری ندیدن اما از صدقه سر مغالطات عرصه برای سخنوری!!! پیدا کردن، برای همین هم هر روز به اعتبار دیگران سخنان فرومایه ای از قبیل
«علم بدون مذهب لنگ است، مذهب بدون علم کور .»
را بیان میکنن. انهم در جایی که صحبت از دشمنی دین و علم هست. اقا جان بجای این سخنان کلیشه ای که در بالا عنوان کردین بفرمایید توضیح بدین کدام علم توجیه گر این حرف خنده اور است که کل کائنات عمرشان 10000 سال است! با کدام مغلطه میخواین مسافرت حضرت رسول در شب معراج به 7 طبقه !!!!!!! اسمان را توجیه کنید؟ با کدام مغلطه وجود دایناسورها و علم زمین شناسی، باستان شناسی، زیست شناسی، ستاره شناسی و ده ها علم دیگر را انکار کنید؟
اقا جان والا دروغ چرا تا قبر ا-ا-ا-ا اگر شما پشت گوش خودرا دیدین جواب منتقی هم از این جناب و همفکرانشون باین سوالها میبینید. ایشان ممکن است در جواب صدها جمله دیگر از خودشان و ملای محل را با انتصاب به فیلسوفهای بزرگ بنویسن، اما امکان نداره به سوال مشخص و واضح جواب مشخص و واضح بدن. چون نان این قوم در جهالت و عدم شفافیت است، حیاط و ادامه بقایشان در اینکار است. والا بلافاصله دست خود و همدستانشان را رو میکنند.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
aghakian - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران

مشکل شما اسلام نیست مشکل شما این است که از اول اسلام را نشناختی و چون پدرت گفته رفتی به سوی اسلام یک سوال دارم ازت:
مگر ابو علی سینا زکریای رازی ابوریحان بیرونی و..و.. مسلمان نبوده اند؟؟؟؟
مشکل شما اینه که درک درستی از اسلام نداری واحتمالا پدرت مقصر بوده
مشکل شما اینه که شیطان خیلی زود بر نفست غالب شده و در دلت شیطان جا خوش کرده
راستی یک سری هم به سایتهای دکتر خدادادی به نام طب قرآنی و دکتر روازاده به نام سینای سلامت بزن وببین اسلام چقدر از نظر علمی پیشرفته است البته اگر بتوانی این مسپله را درک کنی چون درک اسلام واقعی خیلی مشکله و هر کس درکش کرد هیچ جایی کم نمیاره واگه گردنش را هم بزنند از اسلام دست بر نمیداره تو که با دیدن اینترنت که پر از دروغه اینقدر زود دینت را باختی مطمپن باش آدم ساده لوحی بیش نیستی برادر من
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
Alborz Mountain - امریکا - لس انجلس
تولدی دیگر - ایران - تهران
سلام دوست عزیز و ازاده من تولد جدیدت را تبریک میگم. اسلام مثل چاهی بود که همه مردم ایران را در خود فرو برد و اکنون روز به روز ایرانیان بیشتری مانند من و تو دارند خودشان را از چاه نجات میدهند. بهت قول میدم از این به بعد خوش بخت تر و شادتر زندگی خواهی کرد. ارام و صلح طلب خواهی شد. به نظرات مخالف هم احترام خواهی گذاشت. تو دیگر بسیجی نیستی. تو یک انسان ازاده و محترمی هستی. من هم دیگر سید نیستم....
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
fariba.mehrjoo - ایران - شیراز
تولدی دیگر - ایران - تهران
کلی دروغ نوشتی که بگی نهایتا سالم شدی٬ در صورتی که از اولش هم نبودی!
لعنت به هر چی بسیجی هست٬ ولی من موندم چطور تو تا زمانی که تو بسیج بودی٬ حتی این رو هم نفهمیدی که بسیجی ها فقط منافع مالی براشون اهمیت داره؟
کاملا معلوم بود دروغ نوشتی!
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
ahmad hemmat - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران
دوست عزیز برای شما هم متاسف هستم که برداشت شما از دین و اسلام و مذهب به ظواهر مادی ختم میشود چطور میشود در برابر این همه بزرگی سر تسلیم فرو نیاورد معلوم است که مطالعات جنابعالی از روی ....بوده نه عمقی توصیه میکنم خودت را آسان به شیطان نفروش یاحق
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
حالا اینها بکنار.این بابا از وجود شیعه بی خبر است.

تولدی دیگر - ایران - تهران
سرگذشت من هم مثل شما است.برای اگاهی بیشتر سخنان استاد بهرام مشیری را در یوتوبی گوش کنید
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
farzande koroshe kabir - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران
دوست عزیزم از این که به واقعیت ها پی بردی تبریک می گم. من هم تا پارسال نماز اول وقتم ترک نمی شد. ولی از وقتی دنبال مطالعه رفتم و به قول قرآن در دین تحقیق کنید... من هم همین کار رو کردم و مدتها کتاب خواندم. و حتی پیش اساتید رشته الهیات دانشگاه ها هم رفتم و سوالاتم رو پرسیدم ولی جواب درستی نگرفتم و هرجا که اساتید کم میآوردند بحث رو به بیراهه میکشوندند. الان مدتی هستش که در قلبم زرتشتی شده ام و کتابهای زرتشت رو می خوانم. در عین حال به تمام دوستانم واقعیت ها رو میگم. تا حالا چندتاشون هم به حقایق پی برده اند. من ناراحتم که سالهای زیادی رو در بی خبری گذراندم. ... ولی حالا حس می کنم تولدی دیگه پیدا کرده ام.
این دانشمند در ویدیوی قسمت یک گفته که در قرن 21 افکار مذهبی در دنیا رشد کرده در حالی که بهتر بود که می گفت از وقتی در ایران انقلاب مذهبی به پا شد بقیه هم تصمیم گرفتند برن دنبال افکار خرافیشون.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
negin2000 - آلمان - لیپزیگ
تولدی دیگر - ایران - تهران
سلام دوست عزیز
من با نظر تو موافقم

من تا ۹ سالگی ایران زندگی‌ کردم و بد چند سالی‌ syria و بد آلمان. همیشه خیلی‌ به خدا اعتقاد داشتم حتی اینجا توی آلمان عزاداری امام حسین میرفتم. خانواده مذهبی‌ نداشتم اما دوست داشتم همیشه این کارارو کنم چون فکر می‌کردم خدا اینو می‌خواد، که عزاداری کنیم برا کسی که ۱۴۰۰ ساله مردن و ۱ ماه بزنیم تو سر کل خودمون چون از اول یاد گرفته بودیم دعا کنیم روز بگیریم عزاداری کنیم.

بد از یه مدتی‌ یه سوال‌های تو ذهنم پیش اومد که هیچ وقت نتونستم جوابشو بدم و فهمیدم که به دین دیگه اعتقادی ندارم.
بشر بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ ساله که وجود داره ولی‌ برا چی‌ اسلام مال ۱۴۰۰ ساله پیش پس آدمهای که قبل این موقع بودن چی‌، اونا چرا خدای مارو نداشتن.??
چرا خدا دینی مختلف به وجود اورد که جنگ بشه بینیشو؟??
چرا خدا بین زن و مرد فرق گذشته، مگه نمیگن خدا عادل؟
من همیشه فکر می‌کردم این کارو آخوندا کردن، اما بد که توی قران سره نیسا رو خواندم فکر می‌کنم آیه ۲۲ بود که نوشته بود، مردها اجازه دارن بیشتر زن بگیرن و اگر زنشن به حرفشون گوش نکرد تنبیهش کنن. و سهم ارث زن کم تر از مرد. این فرقی که خود خدا توی کتابش بین زن و مرد گذشته. چرا؟؟؟؟
۹۰% مردم ایران هم از اول یاد گرفتن این کارارو بکن چرا؟ خودشون هم نمدونن.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
کسری - هلند - رتردام
تولدی دیگر - ایران - تهران

موفق باشی
اگر دوست داشتی یه سری به سایت آقای رضا فاضلی بزن. ...دات نت.دات کام
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
ghost197 - هلند - امستردام
تولدی دیگر-ایران-تهران
من کامنت شما را خواندم.حالا تا چه حدی گفتهای شما صحت داشه باشه من نمیدانم.فقط امیدوارم که از خواب و غفلط بیرون امده باشی.و اگر اینطور هست برایت ارزوی موفقیت دارم و تنها جمله ای که میتوانم برایت بگویم این است که سعی کن هر چه که میتوانی مطالعه کن.تا بیشتر موجه شوی خرد و عقل را همیشه سر راهت قرار ده.این اسلام مفت خودشان. دینی که با درامدن یک باد سر....از بین خواهد رفت ان دیگر ساختگی است.از قدیم گفته اند که مال بد بیخ ریش ساحبش.موفق باشی.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
odin - بلژیک - انتورپن
آلبرت انیشتن: "علم , بدون مذهب لنگ است, و مذهب بدون علم کور"

برگرفته از ویکی پدیا :
-----------------------------
سایر منابع :...................
-----------------------------
برگفته از سایت نیویورک تایمز :

https://www.nytimes.com/2008/05/17/science/17einsteinw.html?scp=9sq=biblest=nyt
این هم عکس نامه انیشتن که این مطلب را با دست خط خود نوشته است :
https://graphics8.nytimes.com/images/2008/05/17/science/einstein600.jpg
--------------------------
الان یکی یکی دارن پی به سخنان و معجزات قرآن کریم می برند. از گرد بودن کره ی زمین تا گردش زمین گرفته تا کم عمقترین نقطه ی زمین که جدیدا به آن دست یافته اند!! اگر خواستید بگویید تا معجزه ای از قرآن را برایتان بیاورم اگر آن موقع کسی توانست با توجه به همین معجزه عدم حقانیت اسلام را با دلیل منطقی به من ثابت کند من هم از اسلام خارح میشوم.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
ghost197 - هلند - امستردام
اقا کیان-ایران-تهران
.مشکل شما اسلام نیست مشکل شما این است که از اول اسلام را نشناختی و چون پدرت گفته رفتی به سوی اسلام یک سوال دارم ازت:
ایا میدانی ابو علی سینا زکریای رازی ابوریحان بیرونی و..و..اینها کی بوده اند؟؟؟اگه دانستی حتما برایم یک کامنت بزار.فقط امیدوارم که درست بتونی جواب بدی.تا بعد.
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
ahmad hemmat - ایران - تهران
aghakian - ایران - تهران
شیطانی وجود ندارد.اینها ساخته ذهنهای مریض است.شما می فرمائید ابو علی سینا و زکریای رازی و ابوریحان بیرونی چون مسلمان بودند پس اسلام حق است.اینها انسانهای چند صد سال پیش هستند.وگرنه من و شما از انها خیلی بیشتر اگاهیم و علممان بیشتر است.شما فکر می کنید علم پزشکی ابوعلی سینا بیشتر بوده ویا یک دانشجوی ترم 3 پزشکی بیشتر است.و یا ذکریای رازی بیشتر شیمی می دانست یا یک استاد شیمی امروز.توکل به گذشتگان کاملا اشتباه است
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
blakstar - ایران - تبریز
این اقای دانشمند رفته راجع به مسیحیت که مثل کبریت بی خطر میمونه تحقیق کرده اگه راست میگه بره ایران یا عربستان تحقیق اسلامی کنه بعدش اسم فیلمشم شر بذاره اونوقت میشه گفت بهش دانشمند جرئت دار.البته اگر سالم برگرده لول...
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
شما بفرمایید در کجای قران در مورد گرد بودن زمین ایه ای است؟.با ذکر سوره لطفا.
در باب زمین شناسی قران:
ألَم نَجعَلِ الأَرضَ مِهَادًاآیا زمین را گهواره‏اى نگردانیدیم (6) زمین کجاش گهواره است؟؟؟!!!! میره ومیاد؟!!! یعنی حرکت رفت و برگشتی داره؟!!!
وَالجِبَالَ أَوتَادًا ﴿7﴾ و کوهها را [چون] میخهایى [نگذاشتیم] (7)
اون بیسوادی که این رو گفته فکر میکرده کوهها مثل میخ رفتن توی زمین و زمین رو نگه داشتند تا زمین نیوفته توی آسمون
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
شیخ صدوق می فرمایند که پدرم از احمد بن ادریس،ازاحمدبن محمدبن عیسی،از علی بن الحکم،از حماد خدام،از حضرت ابی عبدالله می گوید:از حضرت پرسیدم:آیا کنیز در نماز سر خود را بپوشاند؟ فرمودند:او را بزنیدکه سرش را نپوشاند تا زن ازاده از کنیز ممتاز گزدد.1/ و شیخ صدوق باز می فرماید:پدرم از علی بن سلمان راضی،از محمدبن الحسین،از احمدبن محمدبن ابی نصربزنطی،از حمادبن عثمان،از حماد خادم می گوید:از حضرت ابی عبدالله پرسیدم:آیا کنیزی که نماز می گزارد سر خود را بپوشاند؟حضرت فرمودند خیر،پدرم هرگاه می دیدند کنیز خادمه نماز می خواند و مقنعه بر سر کرده او را می زدند تا مقنعه اش را بردارد و بدین ترتیب زن حره از زن مملوکه مشخص و ممتاز گردد.
منابع:
2و1-علل الشرایع شیخ صدوق-باب پنجاه و چهارم--صفحه 128- از خط 2 در همان صفحه تا خط 9
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
immortal1977 - هلند - امرسفورت
مسلمون ایرانی بارها شاهد بودم که انتی اسلام عزیز با دلیل و برهان ساکتت کرده و رذیلانه فرار کردی ..ق خان..
باید بری از خجالت بمیری که از روی عجز و ناتوانی اسم سایت اشیانه رو اینجا اوردی و از بچه های باحال اونجا مثل شاهین و بردیا مایه گذاشتی..شاهین ننگش میاد که از دین تازیان حرف بزنه, چه برسه به رفاقت کردن با تو...
برو توی همون بالا خونه ای که سفارت بهت داده بمیر مزدور وطن فروش
زیاد هم اینجا بخوای جلون بدی, انتی اسلامو صداش میکنما
اصولا شما بی همه چیزا و مزدورای سیب زمینی مجانی بگیر تو این سایت تاریخ مصرف دارین..
از اعتراض گرفته که بعد با اسم منطق اومد والان هم با اسم اسودگی میاد و یا مرد خشمگین از مشهد که از حدود 2 سال پیش اینجا میومد , تا زینبه از قم و بنده خدا از برزیل ,ایران پی پی از المان,یا علی از کلن,و و همین پسرک کم سن و سال بلواستار که کامنتاشو همه جا میتونی ببینی و بخندی که راجع به هر موضوعی اظهار فضل میکنه,از چگونگی طبخ کله پاچه و فوتبال تا سیاست و مسائل جنسی...
یک بار دیگه بخوای اینجا شاخ و شونه بکشی و ازدوستان اشیانه مایه بزاری ,به خداوندی خدا قسم که خودم از اینجا شوتت میکنم بیرون
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
shakkak - اسکاتلند - داندی
من کاری به این بحثا ندارم. فقط از لینکی که مسلمان ایرانی از استرالیا گذاشت خندم گرفت نتونستم جلو خودمو بگیرم! آخه شما که اونور آبی دیگه چرا نمی تونی مطلبی که لینک می کنی قبلش بخونی و معنیشو بفهمی بعد مطرحش کنی! این لینکیه که شما گذاشتی
https://www.nytimes.com/2008/05/17/science/17einsteinw.html?scp=9sq=biblest=nyt

و اون عکس که دست خط اینشتینه می دونی چی نوشته؟ گفته که: .....
یعنی این بنده خدا اینشتین گفته که انجیل خیلی بچگانه است!!! و اینکه یهودی ها برگزیده خدا هستند یک عقید مسخره است.

در ادامه متن گفته شده که: .....
یعنی اینشتین طبق گفته خودش 12 سالگی بیدین شد و فهمید که اینا همش کشکه و هیچ وقت از این عقیده برنگشت.
برا کسایی که تازه واردن این نامه اینشتین خیلی برای مومنین جهان گران تمام شد و فهمیدن که اینشتین به نظرش این خرافات و ادیان مسخره بوده.
در جای دیگه گفته که: من نمی‌توانم خدایی را تصور کنم که مخلوقات خود را پاداش یا کیفر می‌دهد و اهدافش طبق مقاصد ما انسان‌ها شکل گرفته است. چنین خدایی، بطور خلاصه انعکاسی از ضعف و ناتوانی ما انسان‌هاست. من همچنین نمی‌توانم باور کنم که انسان می‌تواند پس از مرگ، ورای جسم مادی‌اش زنده بماند، هر چند که افراد ناتوان بدلیل ترس و جهل چنین افکاری را با خود حمل کنند.
در مقاله هم همینو گفتو و تاکید کرده ........

یعنی به نظر اینشتین اعتقاد به خدای شخصوار (ادیان الهی) بسیار ساده لوحانه بود و به بهشت و جهنم و معاد اعتقاد نداشت و این چیزا را زاده مغز جاهل ها می دونست. و در کلمه خدایی که زیاد از آن استفاده می کرد؛ منظورش خدای ادیان نبود؛ بلکه استعاره از خود جهان بود. منظورش اصلا خدای دینی یا خدایی که می فهمه یا پیغمبر و امام می فرسته و این خرافات نبوده. این کج فهمی مومنان هنوز هم ادامه دارد که فکر میکنند اینشتین به این خرافات و ادیان و خدایانشان اعتقاد داشته. که خب به وضوح نداشته.
اینشتین خودشو اگنوستیک معرفی کرده. یعنی کسی که نمی دونه خدا هست یا نه. یعنی خدا را قبول نداشته. و شکاک بوده. اینشتین به طور واضح بارها گفته به خدای ادیان اعتقاد نداره. این نامه هم موید همه گفته های دیگشه.

پس عزیزجان دقت کن وقتی لینک می ذاری. این اینشتین بدجوری کفرگو بوده! و هر چی بوده باشه به اون خدایی که شما معتقدی معتقد نبوده. فقط اومدم اینو بگم که بیشتر ذهن مردمو خراب نکنن. موفق باشین
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
massoudoslo - نروژ - اسلو
هستند انهای که هنوز میگن اسلام این نیست که ما میبینیم و اجرا می‌شه! اسلام این نیست که آخوند‌ها میگن یا میکنند ! میگن که اسلام رو باید از چهره و زاویه دروستش شناخت، میگن که ما قادر نیستیم فهمی‌ صحیح از اسلام امروز داشته باشیم و امروز اگه ایمان خودمون رو به اسلام زنده نگاه داریم می‌تونیم فردا یک دینی داشته باشیم که دنیا رو خوشبخت کنه....ما یاد گرفتیم که اسلام یه روزی حیات اون به نازکی یه تار مو میرسه ولی‌ از بین نمیره!!!...و از این حرفهای به اساس...

من سالهاست گشتم دنبال کسی‌ که فقط یک نوع، از اسلام صحیح رو در یک جای دنیا، میون یک ملت رو به من نشون بده!!!.....متاسفانه باید خدمت تمام مذهبی‌‌ها ی مسلمون این خبر بد رو بدم که : که دینی به نام اسلام خوب هیچ وقت نبوده و تا به امروز هم هیچ وجود خارجی‌ نداشته!!!! ادیان دیگه هم همین سرنوشت رو دارند...

خوب میشد اگه مسلمان زاده‌های متعصب ایرانی‌ قدری فکر کنند! که ممکنه ما آدما بعضی‌ موقعها نمی‌تونیم از وجدان‌های خودمون استفاده کنیم چونکه اونارو به خورده ایمان کاذب دادیم! بعضی‌ از موقعها هم از حماقت خودمون نمیترسیم که نتایج اعمال و افکار اشتباه خدمون رو پس بدیم( تاریخ رو هم که باور نمی‌کنیم)!!

رد دین به معنی‌ رد اخلاق نیست، بر عکس !! رد کردن خدایان کاذب حاضر به معنی‌ خدای نبودن نیست!! پیدایش ادیان باستان ثمره غایب بودن پایه‌های علمی‌ امروز زندگی‌ بشر بوده که برا اون زمان شروع حرکت فهم انسان بوده....

چرا ما باید دنبال عیسی،محمد،موسی، بودا و یا امام زمان باشیم!!!!؟؟ ما چه چیزی رو نمیدانیم که اونا میدنند!؟ اونا چی‌ کردند برا ما!؟ تو این سگ دو زدن که اسمش زندگی‌ تو ایران، مثلا حرفای قشنگ و پوچ حضرت سلیمان و یا اون مردک خمینی چه مرهمی و مشکل گشای دردی می‌تونه باشه اگه تو بیمارستان باشی‌ و بی‌ پول !؟ دین چی‌ غلطی می‌تونه بکنه وقتی‌ بچه تو گرسنه هست!؟ این چه دردی که خدای تو بشین اون بالا و تو رو بخواد که تو جنگ خونت مثل یه بره ریخته بشه که مثلا کیف کنه که تو براش شهید شدی !!!؟ آره من می‌دونم که این خدا وجود داره!!! ولی‌ این خدا دست ساز دل مریض آدماست !! کسانی‌ که شرافت ، غیرت، مردانگی، عشق، مهربانی ، تواضع، مهر به خانواده ، وطن دوستی‌ و..... رو به دین و ایمان ربط میدن سخت در اشتباه اند !! چونکه قبل از پیدایش بازار‌های دین و ارشاد، انسان از این نیاز‌ها استفاده میکرده.... دوستان آزادی یک فهم هستش.... فرق نمیکنه که کجای هستی‌.... انیشتین اگه گفت که علم بدون دین و دین بدون علم مشکل ساز می‌شه منظورش این بود که علم بدون اعتقادات اخلاقی‌ صحیح بشر می‌شه همونی که ژاپن رو تو جنگ جهانی‌ دوم ترکوند و منظورش این مسخره بازیهای سلام،صلوات، تکبیر،اعدام، امر به معروف نهی از منکر، گرانی، موشک پرانی، تهدید جهانی‌ بوسیله ترور و وحشت، و تار مار ارزش‌های ایرانیان نبوده!!!!

چرا ما باید هی‌ گیر بدیم به اسلام که نه خوبش هم گیر میاد تو این بازار!؟ خوب عزیزان ما یه چیزی رو امتحان کردیم دیدیم توش خالی‌ بود و پوچ ، چرا یه چیز دیگه رو امتحان نکنیم!؟ چرا نریم دنبال زندگی‌ خودمون و بچه هامون!؟ آزادی اون چیزی نیستش که حکومت آخوندی داره بهتون میگه، بلکه آزادی اون چیزی هستش که شوما ملت ایران و اخوندها هر دو ازش میترسید!!!!
زنده با د ایران آزاد و ایرانیان آزاد عزیز.....
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
cut islam - ایران - استارا
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
fariba.mehrjoo - ایران - شیراز
بى پیماستر :
اولین گام در راه آگاهى، درک جهل است
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
تولدی دیگر - ایران - تهران
اول اینکه خیلی چاحانی ! دوم بر فرض اینکه راست بگی ! تو قبلا اصلا مسلمان نبودی بلکه یک مزدور بودی .سوم اینکه کار بسیار خوبی کردی . جولانگاه سیمرغ لایق هر مگسی نیست .
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
esta - اتریش - سالزبورگ
تولدی دیگر - ایران - تهران

منهم تولد جدیدت را تبریک میگم
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
ahmad hemmat - ایران - تهران
dastopaaa - روسیه - مسکو
دوست عزیز مسلما دانش بوعلی سینا بسیار بالاتر از آن دانشجویی هست که شما گفتید چرا که لایه های علم را کسانی مانند ابوعلی سینا کشف کردند تا به اینجا رسید آن دانشجد از خود چیزی ندارد بلکه همه اش عاریه است و در کلاسها از استاد آموخته اما چه کسی به ابوعلی سینا یا دانشمندان هم عصر او این کشفیات را آموخته است لطفا تشریف ببرید کمی اطلاعات خود را بالاتر ببرید چرا که تا همین چند سال پیش کتابهای بوعلی سینا در دانشگاههای اروپا تدریس می شد حالا او شد اخی و دیگران عالم !!!!!!
یکشنبه 25 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
تولدی دیگر - ایران - تهران
به کسانی که اینجا سرزنشت می کنند هیچ اهمیتی نده. حالا که از قید دین خویی رها شدی طعم ازادی را خواهی چشید. پاینده باشی
سال نو خوبی را برای تو و همه ایرانیان این سایت ارزو می کنم.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
karkas - ایران - اصفهان
ghost197 - هلند - امستردام
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
من اسلام را به چند دلیل قبول ندارم
1اسلام واقعی طالبان هستند
2به عنوان یه ایرانی تو مخم نمیکنجه
3ملی پرستیم اجازه نمیده
4فکر پیشوا های این دین با افکار شون تو مخم نمیره(زنا.دزدی.غارت.رفتن تولت با یه پا
5 -6-7....
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
odin - بلژیک - انتورپن
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی اقای عزیز معجزات و مغالطات پیشکش شما چرا به سوالهایی پرسیدم جواب نمیدین. در ثانی لینکی که شما زدین را برای اولینبار من کنترل کردم، چون دوستان دیگر شما معمولا لینک برای استناد میدن ولی چیزی غیر از ویروس در لینک دیده نمیشه، اما من نگاه کردم و به همه کسانیکه مطالب بنده و شمارا میخونن پیشنهاد میکنم برن و این نامه را که 180 درجه خلاف اون چیزیست که بدروغ نوشتید را در انجا ببینن. نامه اینشتین بدوستش در مورد بچه گانه و ابلهانه بودن مسائل در بایبل و کتابهای دینی است من عین نوشته را کپی میکنم:
A letter the physicist wrote in 1954 to the philosopher Eric Gutkind, in which he described the Bible as “pretty childish” and scoffed at the notion that the Jews could be a “chosen people,”
اینهمه دروغ و فریب برای چیه اقای محترم؟ شما معنی شرم و حیا و صداقت و درستکاری را در دینتون بهتون گفتن؟ اخه برای چی دروغ میگین؟ شما میفرمایید الان همه دارن یکی یکی به معجزات قران پی میبرن!! بفرمایید این یکی یکیها چه کسانی هستن؟ این معجزات شامل افرینش 6 روزه زمین و کائنات هم میشه؟ شما چرا از جواب به سوال واضح تفره میری و فرار میکنی ایا هدفی از این فریبها داری؟ یا خودت هم فریبخورده ای؟8 بار قران در مورد مسائل علمی صحبت کرده و هر 8 بار خطا کرده. خورشید در کدام چشمه لجن فرومیره؟ کوهها میخ هستن که زمین را نگه دارن؟ حضرت رسول با انگشت ماه را نصف و شق القمر کرد؟ شما لازم نیست مغالطات را برای ما بعنوان معجزه نشون بدی و یا بگی منهم از اسلام خارج میشم!!! شما همینکه صادق باشی و دروغ نگی بزرگترین قدم را در راه انسانی زندگی کردن را برداشتی. بنده کاری بدین شما ندارم اما با دروغگویی و شبرا روز جلوه دادن کار دارم.خوشبختانه اینجا و کلا ایرانیها برخلاف شما و همفکراتون و رئیس جمهورتون اغلب 2-3 زبان زنده را بلدن و اگر نگاه کنی میبینی که ترجمه همان نامه اینشتین را اینجا نوشتن. در دنیا هیچ دین و خدایی به اندازه صادق زندگی کردن بشما ارامش نمیده.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
odin - بلژیک - انتورپن
آلبرت انیشتن: "علم , بدون مذهب لنگ است, و مذهب بدون علم کور"
برگرفته از ویکی پدیا
--------------------------------
!!!!!!
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
immortal1977 - هلند - امرسفورت
برو به اون انتی اسلام جونت بگو بیاد ببینم چی کار میخواد بکنه. فعلا که این انتی اسلام جونت هست که نمیتونه به سوالات من حواب بده. اگه ژیداش کردی سلام من رو هم بهش برسون. اولا من اینجا با بورس دانشگاه استرالیایی به اینجا امدم بعد هم پدرم از رژیم ایران مدرک داره واگر بخواد میتونه از هر کشوری پناهندگی سیاسی بگیره. حالا خودت بگو اونجا داری چه وطن فروشی ای میکنی. من خودم هم حدود یک سال هست که با محبط اینجا اشنا هستم. نمیخواد به من قصه لیلی مجنون بگی. بپا خودت شوت نشی. چه جوری میخوای شوت کنی. بگو تا بخندیم. گنده تر از تو هاش هم نتونستن شکر زیادی بخورن حالا تو اومدی شاخ و شونه میکشی.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
shakkak - اسکاتلند - داندی
ببخشید میشه بفرمایید من کجا حرف از خدای انیشتن زدم؟؟!!! آن عکس فقط یکی از مطالب و عکسهایی بود که من گذاشته بودم. اگر مدیر محترم سایت همه ی آن را تایید میکردند آن موقع خودتان متوجه میشدید که متن همین نامه در آن لینک هم بود. که در نتیحه شما در آن عکس متوجه نشدید که منظور من از این نامه چه بود. شما آن عکس را که دیدید فکر کردید من از چه چیزی حرف زدم؟؟!!!! من نوشته بودم که : { این مطلب را با دست خط خود نوشته است }. کجای حرف من خنده دار بود؟!!! اینکه این نامه دست خط انیشتن است؟؟!!!! در همان لینک تایید نشده کاملا گفته شده بود که انیشتن به خدا اسپینوزا اعتقاد دارد!!
ممنون از شما. موفق باشید.

 
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
mirza007 - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن Massoudoslo –نروژ اسلو
از شما سوالی دارم. همانطور که در تاریخ آمده سپاه ابرهه شکست خورد و نتوانست مکه را فتح کند. نظر شما راجع به پرندگانی که سنگ حمل می کردند و باعث نابودی سپاه چیست؟ در قران نیز سوره فیل وجود دارد که اشاره به این مسئله است. لطفآ با منابع دلیل خود را ذکر کنید.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
movafeg - ایران - زوریخ
negin2000 - آلمان - لیپزیگ
سلام خوب نوشتی
ولی این یادت باشه که قرآن کتاب خدا نیست اینا رو خدا نگفته اینها یه عده تصمیمات محمد ابوبکر وعمر بوده . واونا نشستند فکر کردند که چطور این حرفهارو به مردم بگیم تا عملی کنند می اومدند می گفتند خدا گفته فلان کار رو بکنید این هم آیه.
من خودم زمانی که یه جمله آموزنده می سازم وقتی می بینم که توی یه جمع بگم این جمله رو من گفتم همه مسخرم خواهند کرد به خاطر اون می گم این جمله رو دکتر شریعتی گفته واونجا می بینم که همه می گند آفرین واقعا جمله خوبی گفته .

از اون گذشته اگه تاریخ رو خوب مطالعه کنید می بینید که مسلمانها چه ضررهایی به ایران زده اند چه خیانتها کرده اند وزمانی که به ایران حمله کرده اند می دونید چه بلایی به سر ایران آورده اند که مهمترین اون بلاها آتش زدن کتابخانه ها وغارت بردن جمعی از کتابهای عظیم که الان در موزه های کشورهای غربی یافت می شود
همون مختار که انتقام امام حسین رو از یزید گرفت وما هم ارادت خاص به اون آقا داریم در جنگ باایرانیان فرمانده لشگر بود.
در کل کلام من اینست که اسلام دین کامل نیست اگر کامل بود پس چرا شیعه وسنی باهم اختلاف داشتند
نه تنها اسلام بلکه هیچ دینی کامل نیست وانسان باید خود از روی عقل خدا وعظمت اورا بشناسد نه اینکه آخوند بیاد وخدا رو به من تعریف کنه که خودش از ان غافله . بدون دین زندگی کنید ولی این سه رفتار را هرگز از خود دور نکنید باور کنید اهل بهشتید چه در این دنیا وچه در آخرت (پندارنیک گفتارنیک کردارنیک)تمام.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
این همان لینک ویکی بود که در همان قسمت اتوبوس لندن برداشته بودم. یعنی مربوط به همان مبحث انیشتن بود!!
راستی من هنوز هم منتظر شنیدن جوابهایتان هستم!!!
-------------------------------
با عرض سلام خدمت مدیران محترم سایت. ببینید دوستان عزیز با تایید نکردن آن لینک همه دچار اشتباه شدند. من از قوانین سایت اطلاع دارم و میدانم چه لینکهایی نباید گذاشته شود. تشکر از شما. موفق باشید.
------------------------------
کاربر گرامی
تمامی لینکهای ارسالی در نظرات شما درج شده اند و فقط رفرنسهایی که به زبان غیر فارسی نوشته شده بود حذف گردید.
با تشکر
ایرانیان انگلستان
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
mirza007 - ایران - تهران
در کدام تاریخ معتبر دنیا قضیه سپاه ابرهه نوشته شده؟این فقط یکی ار داستانهای قران است.چگونه می توان چیزی که اتفاق نیافتاده ثابت کرد..پس کجا بودند پرندگانی که سنگ حمل می کردند وقتی که حجاج بن یوسف ثقفی برای فتح مکه لشکر کشی کرد و با منجنیق آتش و سنگ بر سر کعبه فرو مى‏ریخت، به طورى که کعبه آتش گرفت او با گستاخى هر چه تمامتر حتى از ریختن کثافات نیز بر روى مسجد الحرام خوددارى نکرد
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
قسمت اول :
1- گردش خورشید،ماه،زمین وسیارگان در مدارهای مشخص(یس/40-38)
و خورشید به [سوى] قرارگاه ویژه خود روان است تقدیر آن عزیز دانا این است (۳۸) و براى ماه منزلهایى معین کرده‏ایم تا چون شاخک خشک خوشه خرما برگردد (۳۹) نه خورشید را سزد که به ماه رسد و نه شب بر روز پیشى جوید و هر کدام در سپهرى شناورند (۴۰)
2- گردش خورشید و ماه و... ( رعد/2 ) و (نازعات/30 )
و خورشید و ماه را رام گردانید هر کدام براى مدتى معین به سیر خود ادامه مى‏دهند ( 2 )
و پس از آن زمین را با غلتانیدن گسترد (۳۰)
3- نسبت مساحت دریاها با خشکیها
در زمان نزول قرآن کریم هنوز قاره ها کشف نشده بودن و تعیین نسبت دریاها به خشکی ها به هیچ وجه امکان پذیر نبوده. در آیات قرآن جمعا (13) بار از کلمه خشکی (بریابس) و (32) بار از کلمه دریا یاد شده است . یعنی نسبت دریا 45 / 32 و نسبت خشکی 45/13 است که اگر به درصد محاسبه شود دریا 71% وخشکی 29% محاسبه میشود که با محاسبات علمی امروز مطاقبت دارد . این درصدی که بشر امروزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته کاپیوترهای مدرن و با استفاده از عکسهای فضاییبدست آورده همانطوری که مشاهده می کنید در لا به لای آیات قرآن مجید که (14) قرن پیش نازل شده است مندرج است.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
قسمت دوم :
4- ((((تاثیرات شگفت انگیز نماز بر امواج بدن انسان)))) :
دانشمندان جهان به این نتیجه رسیده اند که نماز و امواج بدن انسان روی هم تاثیر شگفتی دارند. برای نخستین بار هارلودبور از دانشگاه بیل به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجودات زنده پی برد. اما اخیرا دانشمندان با استفاده از تصاویر به دست آمده از میدان مغناطیسی زمین گفته اند که اگر انسان در هر نقطه از زمین رو به قبله بایستد میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق شده و در مدتی که در نماز است میدان مغناطیسی بدنش منظم می شود. یکی از نکات بسیار جالبی که پروفسور بوربه آن دست یافته این بود که در بدن تمام دانشجویان مونث، ماهی یک بار تغییر ولتاژ شدید ایجاد می شود و میدان بدن به منظم ترین حالت خود می رسد و شاید {{{{ به همین دلیل است که زنان نیازی ندارند در این مدت نماز بخوانند }}}} اخیرا هم کشف شده است که قلب زنان منظم تر و قوی تر از مردان می زند و دلیل آن همین تغییر ولتاژ است این دانشمندان همچنین پی برده اند که با دفع بارهای زاید بدن در وضو، امواج مغزی در ایده آل ترین حالت قرار می گیرند علاوه بر آن حالت تمرکز در هنگام نماز در انسان به وجود می آید تشعشع امواج آلفا را به اندازه قابل توجهی بالا می برد و توانایی مغز را در تولید این امواج زیاد می کند.
البته معحزات این چنینی بسیار اند و من به ذکر نمونه های کوتاهی بسنده میکنم. در زیر میخواهم یکی از معجزات قرآن کریم را خدمتتان عرض کنم. با این معجزه نه تنها وجود خدا اثبات میشود ( برای دوستان خدا ناباور ) و اینکه این هم اثبات میشود که قرآن سخن خداوند است و نه کس دیگر ( برای دوستان اسلام ناباور ) !
پیشیاپیش از توجه شما دوستان سپاسگزارم.
________
با تشکر از زحمات مسئولان محترم سایت. من کامنت مورد نظر را دقیقا از لینک زیر کپی پیست کرده بودم که همان لینکی که عرض کردم در همان کامنت موجود میباشد. https://www.iranianuk.com/article.php?id=34307 بهرحال مهم نیست. باز هم تشکر از زحمات شما دوستان عزیز.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
قرآن سخن محمد (ص) یا خدای محمد (ص) ؟!
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی.
در این کامنت من به ذکر مطلبی از آیات اول سوره ی روم میپردازم. در این مطلب میتوان به مطالب زیادی دست بافت. روی سخنم بیشتر با دوستانی است که میگویند قرآن سخن محمد (ص) است. فعلا لطف بفرمایید این مطلب را بخوانید تا در آخر سوالی را از شما بپرسم : با تشکر از شما.
________
«غـُلِـبَـتِ الـرُومُ ـ فی اَدنـَی الاَرضِ وَ هُـم مِـن بَعـدِ غَـلَـبـِهـِم سَـیَـغــلِـبـُونَ »! روم 3 – 1
« رومیان مغلوب(فارسیان)شدند - در جنگی که در پست ترین نقطه ی زمین واقع شد و انها پس از مغلوب شدن فعلی به زودی ( بر فارسیان ) باز غلبه خواهند کرد»!
مهمترین نکته:
محل شکست خوردن رومیان پائین ترین سطح زمین است. ( دریای مرده در منطقه ی آغوار در فلسطین کنونی )
تمامی متون و کتب تاریخی و رفرنسهای معتبر این گفته را تایید میکنند که منظور از این آیه جنگ بین ایران و روم است.
که در اینجا منظور من ((پست ترین نقطه ی زمین )) است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است که سازمان ناسا هم این مسئله را تایید میکند.
در دایره المعارف (انسایکلو پدیا بریتانیکا) آمده است که پائین ترین نقطه زمین ، منطقه بحر المیت است که عمق آن 392 متر زیر سطح بحر بالغ می شود.
این دو لینک از سایت انسایکلو پیدیا بریتانیکا :
https://www.britannica.com/EBchecked/topic/154254/Dead-Sea
https://www.britannica.com/EBchecked/topic/519258/saline-lake
این هم لینکی از سایت سازمان ناسا به همراه عکس و متنی در این رابطه :
https://www.nasa.gov/multimedia/imagegallery/image_feature_708.html

The lowest spot on land, the Dead Sea depression sinks 400 meters (1,300 feet) below sea level.
یک فرد عادی نه تنها 1400 سال پیش بلکه همین امروز در تاریخ دوشنبه 26 اسفند 1387 بدون هیچگونه ابزار و امکاناتی هم نمیتواند پی به این ببرد که آیا فلان جا پست ترین نقطه ی زمین هست یا خیر!!!!!؟ مگر اینکه امکاناتی مثل جی پی اس – اینترنت – ماهواره - گوگل ارث و... داشته باشد!!! حال بفرمایید حضرت محمد (ص) با چه امکاناتی به این موضوع دسترسی داشته است و آنرا در 14 قرن پیش بدون ماهواره و... عنوان کرده است؟؟!!!!
سوال : پس این سخنان، سخن کسی غیر از خداوند میتواند باشد؟!!!!
موفق باشید.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
با تشکر از مدیران محترم سایت بدلیل تایید کردن نظرات طولانی بنده.
موفق باشید
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
odin - بلژیک - انتورپن
آنتی اسلام - ایران - اهواز
shakkak - اسکاتلند - داندی
و سایر دوستان خردگرا درود بر شما.

باز هم شاهد دروغپردازیهای مسلمان ایرانی در مورد انشتین هستیم. تقریبا یک سال است که ایشان از زبان انشتین و سایر خداناباوران دانشمند اینجا دروغ تلاوت می کند. اوائل تا جایی پیش رفت که حتی ادعا می کرد که انشتین شیعه شده بود!!!
جمله اول ایشان :ـــــــــآلبرت انیشتن: "علم , بدون مذهب لنگ است, و مذهب بدون علم کور"ــــــــــ جمله بعدی ایشان: ــــــاین هم عکس نامه انیشتن که این مطلب را با دست خط خود نوشته است ــــــــ
اشاره دو کلمه : ؛این مطلب؛ به جمله اول ایشان هست. اما این مطلب که ایشان مدعی ان است در لینک مذکور نبود!!! دروغ و بیسوادی در فهم زبان انکلیسی این حضرات مسلمان کاملا اشکار است.

البته برای اشنایی بیشتر دوستان با جناب مسلمان از شیراز چند نمونه از منابع سرکاری و تحریف شده و دروغهای ایشان را ذکر می کنم تا همگان شاهد باشند که بحث و استدلال با این فرد مسلمان (که مدعی ایرانی بودن است) که مثل نفس کشیدن دروغ می نویسد کاری عبث و بیهوده است.

ایشان قبلا با اسم کاربری موجی (مسلمان ایرانی - ایران- moji643 سابق - شیراز) می نوشت.این هم لینک ان:
https://www.iranianuk.com/article.php?id=30406
در همین لینک ایشان مدعی شده بود که :«جمعیت مسلمانان بیشترین جمعیت در میان ادیان هست یعنی 20% » !!!!
در صورتیکه بر طبق امار سازمان ملل متحد در اغاز قرن 21 جمعیت مذاهب در دنیا بدین قرار است:
ــــ32.8 درصد از جمعیت کل دنیا مسیحی یعنی دو میلیارد نفر
ــــ19.6 درصد مسلمان از جمعیت کل دنیا یعنی یک میلیارد و صد و شصت و پنح میلیون نفر( و شیعه ها 16 درصد از مسلمانان یعنی 184 میلیون شیعه)
ــــ خدا ناباوران و دین ناباوران 15.4 درصد از جمعیت کل دنیا تقریبا یک میلیارد نفر
و ادامه.
این امار نشان دهنده این است که فقط یک پنجم جمعیت دنیا مسلمان هستند و تعدادشان به خدا ناباوران و دین ناباوران نزدیک است.
از طرفی بخش کوچکی از جمعیت دنیا یعنی شیعه ها یک سی و دوم جمعیت دنیا و یک پنجم خداناباوران و دین ناباوران هستند.
ادامه دارد....
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
ادامه دروغها و رفرنسهای سر کاری جناب مسلمان از شیراز یا سیدنی:

https://www.iranianuk.com/article.php?id=33842
در لینکی که اینجا اوردم ایشان با برادر دینی خودش یکنفر و نیم و سایر دروغنویسان به دروغ سخنانی را درمورد ازدواج کوروش به هرودوت و ویل دورانت و غیره نسبت دادند که این مورخان و هیچ مورخ معتبری از ان سخن نگفته بود.
این هم رفرنسهای سر کاری و دروغ جناب مسلمان از شیراز یا سیدنی:
جمله ایشان :
«« منابع آنقدر زیاده که وقت نکردم همش رو اینجا بیارم.
هرودت، تاریخ، ج7، بند 224
کتزیاس، پرسیکا، گزیده 15- الف. یاکوبی، ص 496
مارکوارت، ایرانشهر، ص130، یادداشت6 .
کریستن سن، ایران در زمان ساسانیان، ص377
رد بر ژوینیان، Adversus Jouinianus، کتاب دوم، بند7. به نقل کلمنت، ص88
آگاثیاس، تاریخ، کتاب دوم، بند 24
بارتولومه، لغت نامه ایران کهن، ستون 1860؛ نیبرگ، راهنمای پهلوی، ج2، ص224؛ وست، متون پهلوی، ج2، ص390
بویس، دین زرتشتی، ص20، 32 و 33، 62 و 63، 88
این همون منبعی که خونده بودم :
ویل دورانت "تاریخ تمدن" ج 423 :424-1 تا 433 »»

وقتی چند تا از این رفرنسها را با برخی منابع اصلی و ترجمه های انگلیسی و فرانسه از زبان اصلی مقایسه کردم هیچ سخنی که ادعای ایشان را تایید کند ندیدم.
برخی منابع را خودم ترجمه کردم تا دوستان بدانند که رفرنسهای این حضرات مسلمان سرکاریست.
دو نمونه:
ـــــ کتاب هرودت، تاریخ، بحش یا کتاب7 بند 224 به جنگ خشایار شاه و یونانیها اشاره می کند نه ازدواح کوروش:
؛؛؛؛تقریبا همگی نیزه هایشان شکسته شده بود و با شمشیرهای تیزشان به قتل عام پارسیان ادامه دادند لئونیداس و دیگر اسپارتهای برجسته در این نبرد کشته شدند...پارسیان مردان بزرگی را از دست دادند و در میان انان دو پسر داریوش به نام ابروکومس و هیپرانتس که پسران دختر ارتانس :فراتاگون بودند...؛؛؛
Hérodote, L’Enquête, Livres Và IX, Gallimard, 1964, folio classique, page, 286.

به علاوه هرودوت در مورد تعدد زوجات!!! در مورد کوروش هیچ جمله ای ندارد.
در مورد رفرنس کتاب تاریخ تمدن به اضافه اینکه صفحه های مورد نظر ایشان هم غلط بود!!
خودم :مشرق زمین جلد اول صحبتی از ازدواج کوروش نکرده. سخن از زنان مربوط به دوره های متاخر شاهنشاهی ساسانیست.

ایشان ادعا کرده بود که این کتابها را خوانده. اگر او و برادر دینی اش کتابها را خوانده بودند می فهمیدند که چنین سخنانی در رفرنسهایشان!! گفته نشده بود و وحود نداشت .

عمل این افراد نه تنها توهین به شعور همه ایرانیهایی بود که عرق ملی به وطن خود ایران دارند بلکه نشان داد که از عرق ملی بی بهره هستند و اگر مجبور شوند روزی بین ایران و اسلام یکی را انتخاب کنند حاضرند تاریخ ایران و سرزمین ایران را با دروغ و تحریف لگد مال کنند و به لجن بکشند تا اسلامشان مورد انتقاد قرار نگیرد.
هدف اینها انحراف کاربران از موضوع اصلیست. بحث و استدلال با چنین افرادی اب در هاون کوبیدن است .متاسفانه وقت زیادی برای شرکت در بحثها ندارم اما اگر دوستان لازم دانستند بقیه رفرنسهای سرکاری اینها را با منابع درست خواهم اورد. ننگ بر خرافات و دروغ.
موفق و پیروز باشید.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
تو کارت رو خیلی خوب بلدی زرنگ! منظور من این نبود که چرا لینک رو ندادی؛ علامت تعجب رو گذاشتم خدمتت که از رو بری و نگی از ویکی پدیا لینک نمیدی! اما این رویی که شما دارید .......! ( نقطه ها رو گذاشتم چون واقعاً کم اوردم جلوی تو)
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
به گفته دوست خردگرای عزیز شانول این مسلمانهای اینجا برکت هستند!
چون مدافعان اگاهی نیستند اشتباهاتشان به ضرر خودشان و دینشان تمام می شود .
این جناب مسلمان شیرازی قبلا ادعا میکرد که انیشتین به اسلام و شیعه گرویده. امروز می گوید که :« « « من کجا حرف از خدای انیشتن زدم؟؟!!! در همان لینک تایید نشده کاملا گفته شده بود که انیشتن به خدا اسپینوزا اعتقاد دارد!! »»»

عجب! اسپینوزا که خدا نبود! شاید منظورش خدای اسپینوزاست!! که انهم گزافه گویی ست. منابع در کتابهای فلسفی و در کتابخانه هاست نه روی اینترنت و ویکی پدیا. کسی که مدعیست دانشجوی دکترا و بورسیه در استرالیاست چطور روش تحقیق نمی داند و تمام وقتش را روی اینترنت و در سایتهای مختلف صرف جمع اوری اطلاعات بی ارزش و نادرست و دروغ از ویکی و غیره می کند؟!!
ایشان که ادعا می کرد ورزشکاریست که مدالهای جهانی برای ایران اورده و مخترعیست که اختراع به ثبت رسانده چطور وقت می کند از صبح تا شب جلوی کامپیوتر بنشیند و مراقب باشد مبادا سخنی بی پاسخ بماند؟!!!
کدام مخترع وقتش را در سایتهای اسلامی صرف علوم نداشته امامان و قران می کند؟ کدام ورزشکار قهرمان بین المللی به جای تمرین و ممارست د ر زمین ورزش در سایتهای مختلف مشغول چانه زنی با کاربران سایت است؟!!!

این اسلامیون همه را مثل خودشان عقب مانده فرض کرده اند. این داستانهای تخیلی به درد خودشان می خورد. کسی که الفبای تحقیق را بلد نیست از اسپینوزا و انیشتین و خدای نداشته اسپنوزا هم پامنبری نظر می دهد. اصلا مفهوم فلسفی خدا را هم نمی داند چه برسد به تحلیل اندیشه اسپینوزا. خدا و هر خدایی که الله نیست.
به امید روزی که ایران از خرافات و دروغ پاک شود. پاینده ایران.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
آنتی اسلام - ایران - اهواز
خوبی ! کم پیدایی ! مثل اینکه سرت زیادی شلوغه ! آره دیگه عیده و آدم یه عالمه گرد و خاک هوا می کنه . اما گرد وخاک با یک دستمال مرطوب میره بی خیال ! عید را خوش است و تازگی و رویش جوانه ها !
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
ترجمه قران توسط سعودیها به زبان فرانسه که از طرف مدیریت تحقیقات علمی اسلامی عربستان سعودی چاپ شده:
« 2-رومیها مغلوب شدند - 3-در سرزمین مجاور و پس از شکستشان فاتح
خواهند شد 4- تا چند سال بعد...»
!https://quran.al-islam.com
سوره روم:
2- Les Romains ont été vaincus //The Roman Empire has been defeated,

3- dans le pays voisin, et après leur défaite ils seront les vainqueurs,
In a land close by: but they, (even) after (this) defeat of theirs, will soon be victorious,
4- dans quelques années///Within a few years
ــــ در قران نامی از فازسیان برده نشده و نیز با ترجمه سعودیها فرضیه در مورد پائین ترین سطح زمین و معجزه رد می شود.
ـــــ-فرض کنیم که منظور پارسیان بودند. ارزوی شکست یا پیروزی در نبرد و تحقق ان معجزه محسوب نمی شود.رومیها جنگهای بسیاری داشته اند.
ـــ بر طبق طبری پیشگویی مورد نظر یک شرط بندی ساده بین مسلمانان و غیر مسلمانان بود که محمد پیشگویی ان را به عهده داشت.

پیشگویی کردن حرفه ای شرقی و شغلی قدیمی محسوب میشود و مدعیان بسیاری داشته و دارد که ادعای پیامبری هم نداشته اند و برخی پیشگوییهایشان درست بوده.

-الله الهی در اسمانها با تعیین 5 سال پیروزی روم بر ایرانیان را به محمد بشارت داد و وقتی در 5سال این امر محقق نشد دوباره شرط را بر10 سال گذاشت و برای اینکه قضیه لوث نشود تعداد سالهایی نامعلوم در قران و در دوره خلافت عثمان به ثبت رسید.

-این الله الهی انقدر حوصله اش سر رفته بود که در شرط بندی ادمیان مداخله می کرد! و حتی سالها را هم دقیق نمی دانست! این الله الهی که عالم و اگاه بر همه چیز بود به یکباره علم الهی اش دچار نقصان شد و هر بار رقمی را وعده داد!

-این الله الهی در سخنی الهی که به یک بیسواد عرضه کرد اصلا مهم نبود که باسواد باشد یا بی سواد : فقط ایات شنیده را بر مردم قرائت می کرد اما کتاب الهی او در زمان عثمان و توسط سایر باسوادها نوشته شد !

-در این کتاب الهی الله تمام جنگهای رومیان را با مخالفانشان در جبهه های دیگر امپراطوری روم که رو به زوال میرفت فراموش کرد و تنها جنگ با پارسیان را به خاطر الهی اش اورد!

-این الله الهی بسیار کم حافظه بود و علاف شرط بندیهای مردم حجاز بادیه نشین خرافاتی بوده!

11-نعمت الله و نوستر اداموس پیشگوییهای دقیقتری از الله الهی محمد داشته اند پس پیشگویی قران معجزه نبوده! چون اگر معجزه را چیزی بدانیم که از توانایی و دانش بشر خارج باشد پس این ادعا هم مثل سایر ادعاها رد شدنی ست.چون پیشگویی جنگ رومیان برای مردم حجاز بر اساس اطلاعات انها از طرفین مخالف امری ممکن بوده همانطور که سران قشون می توانند پیروزی و شکست را از قبل بدانند و حدس بزنند.

خسرو دوم به روم شرقی حمله کرد و انرا تصرف کرد . تا اورشلیم و مصر که جزو امپراطوری روم محسوب می شد پیش رفت .رومیها تا برگرداندن بخشهایی از امپراطوری وضمیمه کردن ارمنستان و اسیای صغیر جنگهای بسیاری با ایرانیان داشتند نه فقط دو جنگ!!
-محل جنگ مورد نظر آیه که در سال 619 میلادی میان ایرانیان و رومـیـان رخ داده و منجر به شکست رومیان شـده در مصر و در سرحدات اتیوپی بوده.
پس از 619: رومیها جنگهای بسیاری با ایرانیان در ارمنستان /اسیای صغیر/ قبل از شکست ایرانیان در تیسفون در سال 627 داشته اند.

شرح مختصری از جنگهای ایران و روم در طی 25 سال:

602- حمله سپاه خسرو دوم به امپراطوری بیزانس- پیشروی تا بسفر و فتح دمشق.
609-استقرار ارتش پارسیان در بسفر.
602-614-فتح ارمنستان /سوریه و بخش بزرگی از اسیای صغیر توسط پارسیان.
614-سقوط اورشلیم و تسخیر ان توسط سپاه خسرو.
615-استقرار ارتش پارسیان در بسفر.
619-فتح مصر( اسکندریه/قاهره و سرحدات اتیوپی) توسط پارسیان و شکست رومیها.
622-حمله متقابل رومیها و بازپس گیری ارمنستان از پارسیان .
623-تسخیر نخجوان و نابودی تبریز و تسخیر دستگرد توسط رومیها.
624-625/شکست سپاه هراکلیوس در شکستن مرز دفاعی پارسیان ومقاومت و پیروزی پارسیان.
626-عبور سپاه ایران از اسیای صغیر و حمله دیگری به سپاه بیزانس/شکست ایران
627-حمله به ایران و شکست ایران و قتل خسرو دوم.

شرح مختصری از جنگهای روم با غیر ایرانیان در طی 25 سال:

602-610- از دست دادن بالکان و نابودی بالکان توسط اوارها و پیشروی و نفوذ
اسلاوها تا یونان.
610-627- تکه تکه شدن اسپانیا و از دست دادن سرزمینهای بزرگی از امپراطوری روم در اروپا توسط مخالفانی دیگر و شکست و ناتوانی رومیها.
R. Ghirshman : Parthes et sassanides(Gallimard 1962)
V. Lukonin : Iran,Des Séleucides aux Sassanides (Nagel 1967)
و سایر منابع.


با توجه به تاریخ جنگها و مدت انها روایات طبری وابن اثیر و صحت و درستی تاریخی انها رد می شود. جنگها 25 سال طول کشید نه 5 سال و نه ده سال.و حتی تعداد جنگها و نتیجه ان خلاف ادعاهای مسلمانان است.
از طرفی رومیها دراسپانیا و ...هم شکست بدی را تجربه کردند. پس رومیها هم شکست خوردند و هم پیروز شدند که باز هم متن قران با واقعیت تاریخی در تضاد می باشد.
یک بار دیگر هم تناقض قران با واقعیت تاریخی در سوره روم برای دوستان اشکار شد. با توجه به تاریخ جنگهای روم این ایه ها ادعایی بیش نیست. نه تنهاصحت تاریخی ندارد بلکه دارای تناقض هم هست.

با تشکر ازهمه
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
karkas - ایران - اصفهان
1- اگر منظورتان اینست که دین بن لادن و... دستور به حمله کردن داده است پس حتما دین آقای جرج بوش هم دین بن لادن و طالبان و... هست!!!!
2- دلیل دومتون به خاطر چیه؟
3- اگر منظورتان اینه که چون ایرانی هستم و باید دین ایرانی داشته باشم پس افرادی هم که ملیت دیگری دارند و مثلا زرتشتی هستند باید زرتشتی را چون ایرانی است قبول نداشته باشند؟!!
4- کجای این حرفها بد هستن؟ اینها بد هستن که میگن دروغ نگو؟ دزدی نکن؟ تجاوز نکن؟ .........
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
shad - فرانسه - نیس
مرسی دوست گل و مهربانم . سال نو تو هم مبارک .
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
khmdv - امریکا - انندل
من فقط این را میتونم بگم که این دانشمند نیست و میخواهد به یک شکلی مشهور بشود چون تمام صحبتهای او از طرف اشخاص بود و اسناد محکمی برای اثبات گفته های خود نداشت
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
{«علم بدون مذهب لنگ است، مذهب بدون علم کور .» آلبرت اینشتین}
----------------------------------------------------
و در رابطه با اولین کامنتت که گذاشتی؛ هزار بار بهت گفتم، و باز هم بهت میگم، انشتین خدا و مذهب رو مثل تو نمیدید!
از مسولان سایت خواهش میکنم در صورت امکان این جمله های انگلیسی رو در صورت امکان منتشر کنند؛ چون بحث بسیار جالب و زیبایی است برای کسانی که دنبال حقیقت هستند!
If something is in me which can be called religious then it is the unbounded
admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it
این جمله رو انشتین گفته توی همون سایتی که بالا دوست مسلمانمون ذکر کرده و نوشته: {{"علم , بدون مذهب لنگ است, و مذهب بدون علم کور"}}
--------------------------------------
اگر ترجمه ام قشنگ نیست به بزرگواری خودتون ببخشید .
توی همون لینکی که راجع به انشتین دادی اگر سواد داشته باشی و بتونی بخونی نوشته شده:
{{اگر چیزی درون من هست که مذهب نامیده میشود؛ پس این ساختار شگفت انگیز بیکرانی از دنیا است که خیلی دور از دسترس است که علم ما بتواند آن را برای ما آشکار کند}}
I have repeatedly said that in my opinion the idea of a personal God is a childlike one. You may call me an agnostic
من مکرراً گفته ام که به عقیده من داشتن یک خدای شخصی؛ بچگانه است. ممکن است تو مرا کافر بدانی. { منظور از خدای شخصی؛ خدای محمد، خدای عیسی، خدای موسی، خدای زرتشت و ....}
Einstein told Rabbi Herbert S. Goldstein "I believe in Spinoza's God, who reveals Himself in the lawful harmony of the world, not in a God Who concerns Himself with the fate and the doings of mankind."
ترجمه: انشتین به رابی هربرت گلد استین گفت:{{من به خدای اسپینوزا اعتقاد دارم که خودش رو در توازن عادلانه جهان آشکار میکند نه به خدایی که خود را نگران قضا و قدر و اعمال انسانها میکند))
ببینید؛ پس خدای انشتین و مذهب انشتین و پیامبر انشتین با شما فرق داشت و اصلاً خدای محمد رو رد میکنه و به الله اعتقادی نداره !!!!.
این انسان بزرگ؛ دنیا رو علمی میدید. ای کاشکی شما مسلمونا مثل اون فکر میکردین.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
odin - بلژیک - انتورپن
mirza007 - ایران - تهران
عزیز جان در قران ازین داستانها و افسانه ها زیاد نوشته شده و همه انها هم بدون ذکر تاریخ است و چون هیچوقت این اتفاقها رخ نداده این شما هستی که اول باید به حد اقل دو کتاب تاریخی استناد کنید نه فقط بنوشته قران، در ثانی در سال 160 هجری وقتی زنداقه به مکه حمله کردن و خانه کعبه را با منجنیق با خاک یکسان کردند و سنگ حجرالاصوه را بمدت 60 سال در توالتها به نجاسات الوده کردن، چرا در انموقع خداوند برای دفاع از خانه خود ابابیل را نفرستاد؟ برای خواندن شرح حمله زندقیان به تاریخ طبری و حلیه المتقی و بحارالانوار از ملامحمد باقر مجلسی میتونید مراجعه کنید یا از هر اخوندی بپرسید میگه.
اما همانطور که قبلا هم گفتم این اقای مسلمان ایرانی حداقل اگر به اسلام و چیزهایی که میگفت پابند بود جواب اینهمه دروغگویی خود را میتوانست بدهد حداقل میامد و از دروغ گفتن انهم در اولین کامنت پوزش میخواست. ایشون نه تنها فریبخورده نیست بلکه فریبکاره.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
درود بر دوستان خردگرا
فقط خواستم سال نو را پیشاپیش به شما دوستان عزیز تبریک بگم. پیروز و سر بلند باشید.
------------------------------------------
راستی چهارشنبه سوری یادتون نره!!
-----------------------------------------
بـــــــــــــــــــــــــــــــــدرود. درفش.
دوشنبه 26 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
derafsh - اتریش - وین
shad - فرانسه - نیس
درود بر شما نازنین ها. هر جا هستین موفق و پیروز و سربلند باشید که افتخار ایران زمین هستین. سال نو رو پیشاپیش به شما و خانوادهء محترمتان تبریک عرض میکنم
---------------------------------
shad - فرانسه - نیس
شاد عزیز. این مسلمان ایران متاسفانه درست بشو نیست که نیست. هنوز، دروغ، کلک، فریب؛ سفسطه، مغلطه ؛ در رفتن از بحثهای جدی، بهانه های بچگانه و هزاران چیز دیگه. اما خوشبختانه همه میشناسنش.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
derafsh - اتریش - وین
هموطن گرامی فقط به دوستان خردگرا عید را تبریک گفتید ! باور نمی کنم تنها لفظی بود. ایمان دارم قلبی به همه تبریک گفتید .
عید نوروز و سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشد و سال پرباری داشته باشید . از چهارشنبه سوری هم خاطرتان جمع باشه ٬ ایرانی بدون چهارشنبه سوری یک چیزی کم داره .
آنهایی که چهار شنبه سوری را فراموش کرده اند یا می خواهند فراموش کنند هویت ایرانی ندارند. حسن ملییت این است که هر کس با هر عقیده ای تفاوتها را فراموش می کند و به شباهتها نزدیک می شود . پیروز باشید.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
shad - فرانسه - نیس
دوست عزیز ٬ در کامنتی که برای یکی از کاربران محترم گذاردید به نکاتی اشاره کرده اید که شاید شامل وضعییت خیلی ها شود بنابر این اجازه می خواهم نکاتی را در این زمینه روشن کنم و یا بهتر است بکویم دفاع کنم. هر کس به نوعی خود را شناخته است یکی با فاصله از خدا و یکی دیگر با نزدیکی به او . یکی با تحقیق و آگاهی به او رسیده و یکی دیگر با آگاهی و تحقیق از او دور شده است . بنابر این انسانها و عقاید متفاوت است و روشها
متفاوت هم اما عظمت جهان در این ست که خدا یکی ست و اوست تنها که ناظر بر همه ی احوال و اقوال ما .
همانطور که شما خورشید را به چشم می بینید و از حرارت و نور آن استفاده می کنید و گرم می شوید خداوند نزد من این حکم را دارد من با این اطمینان
بر این باورم و او را می پرستم و تنها و تنها به دلیل این باور و عشق است که وقتم را در اینجا و بین تعدادی از بندگانش می گذرانم که چیزهای بسیاری هم می آموزم اما تنها دلیل ماندنم در این سایت عشق به اوست که مرا وادار می کند با علم به اینکه بدن من نسبت به ویروس حساسیت دارد و پشت صفحه ی مانیتور نشستن برای طولانی مدت برایم خطر مرگ دارد با عشق اینکار را ادامه میدهم من با اینکار عملا ویروسهای نهفته در بدنم را تحریک کرده و آنها به یکباره به گونه ای حمله می کنند که تا کنون کارم چندین نوبت به اورژانس کشیده است ٬هم چنین چشمانم که به خشکی دچار شده در برابر نور مانیتور مدام در ازار و اذیت است. چشمانی را که بسیار به من خدمت کرده اند و به آنها برای مطالعه نیاز حیاتی دارم . اما بر سر تعهدی که با خود و خدای خود دارم با رغبت اینکار را انجام می دهم ٬ شاید با کلامم دانسته یا نداسته ٬ خواسته یا نخواسته باعث آزار بسیاری شده ام . اما نزد وجدان خود شرمسار نیستم چون کسی را شاهد بر خود دارم که کاملا بینا و هوشیار به تمام نیتها و قلبهای ما اشراف دارد و هیچ چیز از چشم او در حجاب نیست . این وجود اوست که ارامش و توانی برای ادامه ی راه وکار را میدهد و بس ! نه بیکاری یا پرسه زدن در سایت . ما هیچ یک نمی دانیم در پس پرده چه خبر است و بسیار ممکن است نسبت به هم ظن و گمانی ببریم که شاید از نظر خودمان عین واقعییت باشد اما حقیقت چیز دیگری باشد که نسبت به آن بی خبریم . مگر چیزی که نسبت به آن علم الیقین داریم و ظن بردن به آن عین صواب و حقیقت ست .
چطور شما که خدا ناباور هستید به خودتان این چنین میدان و فرصتی می دهید که اینگونه از امثال بنده که خود را مسلمان می نامم بیشتر اطلاعات تاریخی و یا تحقیقی داشته باشید بعد به یک مسلمان با نام کاربری ذکر شده روا نمی دانید و آنها را پا منبری قید می کنید . جوابگویی ایشان به
جوابگویی سایر کاربران جوابی ست که در صورت تمایل خود باید جوابگو باشد اما آیا میتوان به این جرم کسی را محکوم کرد . اگر این چنین است که احتمالا آقای آنتی اسلام شبانه روز کنار کامپیوتر زندگی می کنند و شب و روز می گذرانند. بهتر است کمی در نظراتمان نسیت به هم تجدید نظر کرده و یا منصفانه تر به قضاوت بنشینیم. بیروز و موفق باشید .
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

چرا اینهمه دروغ می نویسی.چرا دروغ به قران میبندی؟
کجای این ایه پستی زمین معنی میده.
الم ﴿1﴾
الف لام میم (1)

غُلِبَتِ الرُومُ ﴿2﴾
رومیان شکست‏خوردند (2)

فِی أَدنَى الأَرضِ وَهُم مِن بَعدِ غَلَبِهِم سَیَغلِبُونَ ﴿3﴾
در نزدیکترین سرزمین و[لى] بعد از شکستشان در ظرف چند سالى به زودى پیروز خواهند گردید (3)

در کجای این ایات از پستی زمین و پارسیان سخنی گفته شده؟
بابا خیلی بیسوادی.شما گفتید گه در زمان نزول قرآن کریم هنوز قاره ها کشف نشده بودن و تعیین نسبت دریاها به خشکی ها به هیچ وجه امکان پذیر نبوده.
مگه خدا قاره کشف کرد.خدا که باید از وجود قاره ها باخبر می بود و در محاسباتش اشتباه نمی کرد.این حرف خودت ثابت می کند محمد خودش قران نوشته و از وجود خشکیها بی خبر بوده
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
دوست عزیز
من از دروغ متنفرم. تقریبا یک سال هست که این رفرنسهای سرکاری و دروغ را از طرف برخی مسلمانان این سایت می بینم و تاسف می خورم که ایران و فرهنگ ایران و تاریخ بزرگ و شکوهمند ایران توسط افراد حقیری که حتی اسلام خودشان را هم نشناخته اند به لجن کشیده می شود.
شما نشان دادید که ایرانی هستید وقتی در پاسخ به دوست ایرانی سراب گفتید که اگر بین ایران و اسلام مجبور به انتخاب شوید ایران و هویت ایرانی را انتخاب می کنید. سخنان شما سخنان یک خداباور است. این فرهنگ و هویت نیک ایرانی شماست که به تعبیر شما از اسلام ملایمت و رحمت داده نه اسلام. این اصالت و یزدان خواهی ایرانیست نه اسلامی که بر هویت حجاز نگاشته شد. از نظر من شما یک خداباور ایرانی هستید نه یک مسلمانی که در مقابل فرهنگ و تمدن ایران خصمانه ایستاده.
سال نو بر شما مبارک باد.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
آنتی اسلام - ایران - اهواز
derafsh - اتریش - وین
دوستان عزیز شما هم افتخار ایران زمین هستید و امیدوارم سال خوب و شادی داشته باشید. به چهارشنبه سوری هم خواهم رفت.
پاینده ایران و ایرانیان
درفش عزیز جای شما واقعا خالی بود. البته انتی اسلام و سایر دوستان با سخنان و استدلالات منطقی خودشان راه شما را ادامه دادند.
به امید موفقیت شما و همه خردگرایان ایرانی.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز

dastopaaa - روسیه - مسکو
آفرین. اینه ه ه ه . هرچیزی که این مسلمانان ایرانی میگن باید بریم پیگیر بشیم؛ چون 100% یه دروغی توش هست
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
درود بر دوستان خردگرا

ما قبلا مقدار زیادی راجع به سوره الروم بحث کردیم که می توانید انها را به ترتیب در لینکهای زیر ببینید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.iran-world.com/article.php?id=33672
https://iran-world.com/article.php?id=33783
https://www.iran-world.com/article.php?id=33994
https://www.iran-world.com/article.php?id=34163
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پــــــــــــــــــرونده سوره الــــــــــــــــــروم برای همیشه بـــــــــــسته شده است. این اقا برای فرار از پاسخ به مغالطات و تناقضات قران ما را با سوره الروم بازی می دهد!!!!!!!!!!!!!! اگر کسی از این به بعد با سوره الروم مشکلی داشت این 4 لینک را جلویش بگذارید تا مطالعه کند!!!!!!!

خوب: دوستان خرد گرا الان وقت ان رسیده است که شما سوالاتتان را مطرح کنید و این اقا جواب بدهند!! لطفا شروع کنید!!

بــــــــــــــــــــــــــدرود.درفش.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
derafsh - اتریش - وین
هموطن گرامی فقط به دوستان خردگرا عید را تبریک گفتید ! باور نمی کنم تنها لفظی بود. ایمان دارم قلبی به همه تبریک گفتید .
-----------------------------------
جالبه که مسلمانها خودشون هم میدونند که خِردگرا ( علم منطق دانش حقیقت واقعیت و ...) نیستند و همش دنبال خرافات و چرندیات و دروغ هستند؛ اما باز اصرار میورزند که درست می گویند و درست فکر میکنند!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
سوالات من راجع به این ایه هاست چرا برده داری و زن ستیزی در قران جایز شمرده شده؟ عدالت الله همین است؟ چرا محمد برده داشت او که خود در مکه قبل از رسیدن به قدرت ادعای برابری بردگان و اربابان را داشت؟

سوره احزاب ایه 52 :
از این پس بر تو(محمد) جایز نیست که زنان دیگر بگیری و نه همسرانت را عوض کنی حتی اگر زیبایی اش مورد پسندت افتد -به استثنای برده ها یا کنیزانی که مالک هستی.
پس این ایه نشان می دهد که محمد می توانسته کنیز و برده داشته باشد . پس برده داری برای محمد امری تایید شده از طرف الله بوده.
چند ایه دیگر در مورد برده داری:
سوره نسا ایه 3و24و25و سوره معراج ایه 30وسوره نور ایه 31و سوره احزاب ایه 50: ...ای پیامبر ما بر تو هر انچه را که از میان برده هایی که الله به تو اختصاص داده و مالک ان هستی حلال و شرعی ساختیم....
-ایات زن ستیزی و فراخوانی به جهاد در قران:
سوره بقره ایه 223 : زنان شماکشتزار شما هستند...
سوره نسا ایه 3 : ...جایز است که دو سه یا چهار زن بگیرید...
سوره نسا ایه 34 سوره توبه ایه های 73و5و123و 23و29و30و 34و 39 سوره نسا ایه 15 سوره انفال ایه 12 و غیره
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
در جایی من به دلیل کم دقتی گفته بودم «جمعیت مسلمانان بیشترین جمعیت در میان ادیان هست یعنی 20% » که بعد از دفت بیشتر در تایپیک های مختلفی آن را تصحیح کردم. که این دو کامنت زیر فقط چند نمونه است که جمله ی خود را اصلاح نموده ام ( در ضمن لینک این کامنتها هم موجود میباشد ) :
مدتی پیش کلیسا اعلام کرد که جمعیت مسلمانان 20% کل جمعیت دنیاست
کلیسای کاتولیک گفته جمعیت مسلمانان 20% جمعیت دنیا شده.
تعداد مسلمانان الان به بیش از 20% رسیده
و.......
آن رفرنسهایی که در همان لینک عرض کردم مربوط به چندین مطلب بود نه یک مطلب. در همان تایپیک مذکور در آخر آن لینک من رفرنس داده شده را تصحیح کردم و در ضمن اشتباه از سایتی بود که از آن کپی پیست کرده بودم. آن رفرنس را مجددا در اینجا میگذارم تا خودتان ببینید : تاریخ اجتماعی ایران- مرتضی راوندی – ص 622و623
اینکه من از انیشتن سخنان متعددی میزنم دال بر شواهدی است که میبینم. و هیچ جا هم حرف کذبی در کار نبوده است. جایی گفته ام وی مسلمان بود جایی هم میگویم به خدای اسپینوزا اعتقاد داشت. لینک این مطالب هم کاملا موجود است. حالا کجای این حرفها دروغ است؟؟؟!!!
با اینکه مجیور نیستم جواب هر کیس را بدهم ولی جهت روشت شدن دوستان عزیز این مطالب را ذکر میکنم. وگرنه بایستی از نفس خود عذر خواهی کنم که وقتم را با کسانی که پس از توهین کردن خودشان را خردگرا!!!!!!!! معرفی میکنند بگذرانم!! ( البته جدیدا مقدار توهین های ایشان سیر نزولی داشته است. که خود جای بسی امیدواری دارد تا به خرد برسند. )
بله من هم ورزشکار بوده ام هم مخترع بوده ام و هم بورسیه دارم. الان متاسفانه بدلیل مشغله ی زیاد ورزش را کنار گذاشته ام. هر لحظه هم من در حال اختراع کردن نیستم که نتوانم به بقیه ی کارهایم برسم. هیچ اجباری هم نمیبینم که همه ی این کارها را بهام انجام دهم!!!! از چند هفته پیش قصد من این بود که برای انجام پروپوزالی مدتی سایت را ترک کنم ولی بدلیل سوالات دوستان عزیز این کار را انجام ندادم. و پس از عید مدتی سایت را ترک خواهم کرد.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
بسم الله الرحمن الرحیم
دروغ گویی های این افراد مثلا خردگرا را مشاهده بفرمایید ( آن هم مطالبی بدون ذکر منبع!!! ) :
{{ -الله الهی در اسمانها با تعیین 5 سال پیروزی روم بر ایرانیان را به محمد بشارت داد و وقتی در 5سال این امر محقق نشد دوباره شرط را بر10 سال گذاشت }}
شرط بندی توسط ابوبکر بود نه الله!!!!! ( در ضمن متن کامل این گفتگو در 3 صفحه ای که از تاریخ طبری گذاشته ام را میتوانید بخوانید و به دروغ گویی های این فرد پی ببرید تا آن موقع معلوم شود چه کسی دروغ گو است!! )
یکی دیگر از دروغ گویی های ایشان را ملاحضه بفرمایید :
{{ که به یک بیسواد عرضه کرد }}
شما که ادعا میکنید حضرت محمد (ص) بی سواد بود، لطفا منبعی که این سخن را گفته است را بیاورید. در هیچ کتاب تاریخی معتبری ذکر نشده است که ایشان 1- سواد را از کسی غیر از خدا آموخته باشد. 2- ایشان بی سواد باشند. البته ما به دروغ گویی های این نوع افراد عادت داریم و اینها چیز جدیدی نیست!!!
در این تایپیک من هیچ اشاره ای به معجزه بودن پیشگویی نکردم. در اینجا من فقط به ذکر پست ترین مکان زمین اشاره کردم. از آنجایی که دلایل مختلفی برای این پیشگویی دارم، خیلی گذرا به این مطلب اشاره میکنم :
1- چه دلیلی داشت که این پیشگویی گفته شود؟؟؟!!!!
2- از کجا معلوم که جنگی بین ایران و روم در آینده به وقوع خواهد پیوست؟؟؟!!!! مگر مثل بازی فوتبال است که در آن بازی رفت و برگشت گذاشته شود؟؟؟؟!!!
3- اگر این جنگ بوقوع نمی پیوست آیا کل دین محمد (ص) نمیسوخت؟؟؟؟
4- محمد (ص) با چه پشتوانه ی محکمی بصورت قطع و 100% ذکر میکند که رومیان پیروز خواهند شد؟؟؟!!!!
5- اگر در این جنگ رومیان پیروز نمیشدند دین اسلام زیر سوال نمیرفت؟؟؟!!!
6- و..........

حتی خبره ترین پیشگویان مثل آداموس و شاه نعمت الله ولی هم نتوانسته اند ذکر دقیق از وقوع اتفاقات در آینده کنند.
جالب است که حرف از آداموس و شاه نعمت الله ولی میکند!!! اگر شما شاه نعمت الله ولی را قبول دارید بگویید تا من با توجه به همان پیشگویی ظهور حضرت مهدی (عج) را برایتان عنوان کنم.
از آنجایی که ما در زمان پیامبر (ص) حضور نداشتیم بایستی به منابع و کتبی که معتبر هستند رجوع کنیم. از آنجایی کسانی مثل شاد از فرانسه و دیگر دوستان تاریخ طبری را از مهمترین کتب تاریخی میدانند من با توجه به همین کتاب این گفته ی خود را اثبات میکنم که منظوراز آن جنگ، جنگ بین ایرانیان و رومیان بوده است. و همچنین مکان آن هم در صغحات تاریخ طبری کاملا واضح نوشته شده اند ( امیدوارم که زیر حرفشان نزنند ئ نگویند تاریخ طبری کتاب معتبری نیست. و یا حرف تاریخ طبری را قبول نداشته باشند!!! )
_____________
سوال : چرا این ترجمه ی کلمه ی ( ادنی الارض ) در ترجمه های کسانی مثل مکارم شیرازی و فولادوند و... نیامده است؟
جواب : چون مدت زیادی نیست که دانشمندان به این یافته ی علمی دست یافته اند. پس طبیعیست که نباید هم در ترجمه ها می آمد. حتی نه تنها ( به گمانم ) پیامبر (ص) از این یافته ی علمی خبر دار نبوده است بلکه پس از ابشان هم هیچ کسی به معنی آن دست نیافته بود تا اینکه چند سال پیش به این یافته رسیده اند. مدتی پیش هم من در ایمیل هایی به مترجمین قرآن کریم در کشورهای مختلف این نکته را بیان کردم. و مترجمین هم در جواب ایمیل من به من گفتند به زودی این ترجمه را در قرآن کریم لحاظ خواهیم کرد. هر وقت این ترجمه ها بیرون آمدند آن موقع خواهیم دید که باز هم به این ترجمه ها استناد خواهید کرد یا خیر.
_____________
در صفحات زیر که من از تاریخ طبری آورده ام و آن را آپلود کرده ام تا شما دوستان هم ببینید و پی به این ببرید که منظور از جنگ، جنگ بین ایران و روم بوده است و منظور از مکان آن جنگ هم همان منطقه ی اذرعات در فلسطین کنونی است.
https://irapic.com/uploads/1230161190.jpg
https://irapic.com/uploads/1230247205.jpg
https://irapic.com/uploads/1230230933.jpg

من شش ماه است که این سوال را از شما میپرسم و شما هم در جواب از این شاخه به آن شاخه می پرید. و دریغ از گفتن جوابی که باید بدهید و از آن طفره میروید.
×××××××××××
تـــــــــنـــــــــهـــــــــــــــــــــــــا سوال من اینست : اگر منظور از این آیات جنگ ایران و روم نیست و همچنین منظور از {{ ادنی الارض }} سرزمین فلسطین کنونی نیست ،،،،، پـــــــــــــــــــــــــــس عـــــــــکـــــــــســـــــــهـــــــــای مـــــــــاهـــــــــواره ای نـــــــــاســـــــــا بیان گر چه چیزیست؟؟؟؟؟؟؟؟ همین سوال مرا جواب دهید دیگر من هیچ حرفی نخواهم زد!!!!!!!
×××××××××××
فکر نکنم شما آن لینک سایت ناسا را نگاه کرده باشید. چون اگر آن را دیده بودید بهیچ عنوان این حرف را نمیزدید!!!!!
اگر به لینک سایت ناسا رفته باشبد در پاراگراف اول این مطلب را ذکر کرده است :
The Dead Sea
The lowest spot on land, the Dead Sea depression sinks 400 meters (1,300 feet) below sea level
این دقیقا همان چیزیست که من به آن اشاره میکنم. حال شما این یافته را قبول ندارید باید چه عنوانی را به شما داد؟؟؟؟
____________________
هـــــــــمیـــــــــن برای من کافیست که هیچ کدام از شماها این یافته ی علمی را نتوانستید {{ رد }} کنید. همین معجزه برای اثبات الهی بودن قرآن کریم کافیست. حالا دلتان میخواهد این پرونده را باز کنید یا بسته کنید. البته فکر کنم به جای بستن این پرونده چشم و گوش و عقل و... خود را بسته اید تا حقیقت را نبینید ......
____________________

همانطور که گفتم آن مکان از نظر علمی ثابت شده است که پست ترین مکان روی کره ی زمین هست. حالا اگر شما این یافته ی علمی را قبول دارید که به من بگویید ، اگر قبول ندارید که دیگر بحثش جداست. یعنی اگر کسی این یافته ی علمی را قبول نداشته باشد باید آن فرد را با افراد زمان گالیله مقایسه کرد.
همانطور که گالیله سرش را پایین انداخت و به زمین گفت: من توبه کردم ولی تو همچنان بچرخ.
اگر شما هم این یافته را قبول ندارید تا من هم این حرف را به همان "پست ترین نقطه ی زمین" بگویم : من توبه کردم ولی تو همچنان "پست ترین نقطه ی زمین" باش!!!!!
حال هر کسی این یافته را قبول ندارد به من بگوید تا اسم او را در لیستی شبیه لیست افراد زمان گالیله عنوان کنم!!!!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی
لطفا جمله زیر را برایمان به فارسی روان ترجمه کنید. این جمله مربوط به لینکی است که خودتان در نظرهایتان به ان ریفر داده اید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
The lowest body of water on Earth, it averages about 1,312 ft (400 m) below sea level.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.britannica.com/EBchecked/topic/154254/Dead-Sea
بـــــــــــــــــــــــــــدرود.درفش.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
youzarsif - ایران -
تا زمانی که اسلام ابزار دست زورگویان است تبعیت از آن و حمایت از آن حرام و ممنوع است .اسلام کنونی = آمون پرستی در مصر
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
امشب شب چهار شنبه سوری است. من از ترکیه اومدم ایران توی خانهء پدری، بیشتر به همین منظور که امشب شعله های آتش رو تا میتونم بلند تر کنم تا پلیدی و سیاهی رو از بین ببرم.
چهار شنبه سوری خوبی داشته باشید دوستان خردگرا. برای همهء شما و خانواده های تان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم در این سال نو ریشهء این دین پلید و عقب افتاده از کشور عزیزم کنده بشه؛ تا هر روز شاهد پیشرفت ایرانین عزیز باشیم.
سال نو بر همهء شما ایرانیان مبارک باد.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
aghakian - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران

مشکل شما اسلام نیست مشکل شما این است که از اول اسلام را نشناختی و چون پدرت گفته رفتی به سوی اسلام یک سوال دارم ازت:
مگر ابو علی سینا زکریای رازی ابوریحان بیرونی و..و.. مسلمان نبوده اند؟؟؟؟
مشکل شما اینه که درک درستی از اسلام نداری واحتمالا پدرت مقصر بوده
-------------------------------------------
شما که اینقدر سریع برای همه نسخه میپیچید؛ میدونید که در زمان ابوعلی سینا؛ شمشیر عربها بالای سر ایرانیان بود و هیچ کس حق نداشت فارسی بنویسد یا بخواند یا حرف بزند؟! همهء ایرانیان مجبور بودند تا اسم فرزندانشان را از بین اسامی عربی انتخاب کنند، حتی خود فردوسی که 30 سال رنج کشید تا زبان پارسی را زنده نگهدارد، اسمش " ابوالقاسم" بود!!!!! و در نهایت مسلمانها اجازه ندادند در قبرستان شهر طوس خاک بشود و او را در منزلش با وضع بسیار بد خاک کردند!!! بجای اسلام اسلام کردن، اگر ایرانی هستی بشین تاریخ کشورت رو بخون. نه اینکه سنگ عربها رو به سینه بزنی!
در آخر یه جمله از همون ذکریای رازی که میگی مسلمون بود برات میگذارم، ببین اون چیزی که تو فکر میکنی نبوده و نیست!
-----------------------------
زکریای رازی:
ادیان و مذاهب، علت اساسی جنگها و مخالفت با اندیشه های فلسفی و تحقیقات علمی هستند. کتابهایی که به نام مقدس آسمانی معروف اند، کتب خالی از ارزش و اعتباراند و آثار کسانی از قدما مانند افلاطون و ارسطو و سقراط خدمت مهم تر و مفیدتری به بشر کرده است.

تاریخ اجتماعی ایران، تالیف مرتضی راوندی، جلد دهم، ص ۱۳۶.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

از فرمایشات و اسنادتان پیداست که محمد و یاران کبارش شرط بندی و قمار هم میکردند
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

شرط بندی با ابوبکر بود اما پیش بینی ان با الله محمد و خود محمد بود. این داستانها قدیمی شده. در یای اغوار و نقطه پست به سوره روم و جنگ ایران و روم ربطی ندارد.
دانشجوی دکترای نیویورک سابق و سیدنی امروز مخترع و ورزشکار جهانی!! به اسم مسلمان گالیله شیرازی نه تنها مدعی کشف لغت پست ترین در قران شده بلکه از تمام مفسران قران و اعراب سعودی هم عربی را بهتر می شناسد!!!
دروغگو ترین مسلمانی هستی که بعد از رسالت محمد دیده شده! ادعای پیامبری ات را هم اعلام می کردی مبادا معجزه نبوده دریای اغوار را پیغمبر 124001 به ثبت برساند!!
یک سالی می شود که این حرفهای بی مفهوم و بی ارزش را تکرار می کنی.
ترجمه لینک داده شده را بنویس تا بدانند که چقدر دروغ می نویسی!! سواد انگلیسی هم نداری!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
{{ -الله الهی در اسمانها با تعیین 5 سال پیروزی روم بر ایرانیان را به محمد بشارت داد و وقتی در 5سال این امر محقق نشد دوباره شرط را بر10 سال گذاشت }}
ـــــ در پایان جنگهای روم بنده به ابن اثیر اشاره کرده بودم اما مسلمان ایرانی نمی بیند و نمی فهمد و نمی خواهد بفهمد!

https://www.iranianuk.com/article.php?id=34163

در این لینک کامنت دوست عزیز شانول را دوستان بخوانند و ببینند اصل ماجرای شرط بندی چه بود تا دروغها ی این مسلمان مشخص شود. این هم روایت ابن اثیر اورده شده توسط شانول shanul - المان - هامبورگ

« « « تفسیر ابن کثیر در مورد سوره روم:

این آیات در مورد پیروزی شاهپور شاه ایران بر شام (سوریه فعلی)، بخشهایی از شبهه جزیره عربستان و بخشی از مناطق امپراطوری روم نازل شده بود. هراکلیوس امپراطور رومی ها مجبور شد که قسطنطنیه (استانبول فعلی) را که برای دورانی طولانی تحت حاکمیت آنها بود ترک گوید. سپس هراکلیوس در جنگ پیروز شد. امام احمد نقل از ابنعباس نقل کرده است که در مورد این آیه گفته است: الم - ذَلِکَ الکِتَابُ لاَ رَیبَ فِیهِ هُدًى لِلمُتَقِینَ فِى أَدنَى الاٌرضِ) الف لام میم، رومیان مغلوب شدند، در سرزمینی نزدیک) او گفت
آنها نخست مغلوب شدند و سپس پیروز شدند او گفت:بت پرستان میخواستند که ایرانیان بر رومی ها پیروز شوند، زیرا هردو بت پرست بودند و مسلمانان میخواستند که رومیان بر ایرانیانپیروز شوند زیرا هردو مردم اهل کتاب بودند. این خبر به ابوبکر رسید و او نیز آنرا به رسول الله گفت. رسول الله گفت: «أَمَا إِنَهُم سَیَغلِبُون»یعنی:آنها یقیناً پیروز خواهند شد).ابوبکر اینرا به بت پرستان گفت و آنها گفتند:محدودیت زمانی تعریف کن، اگر ما پیروز شدیم ما فلان چیز را به شما خواهیم داد و اگر شما پیروز شوید به ما فلان چیز را به ما بدهید ، پس ابوبکر زمان 5 سال را مطرح کرد و رومیان در پنج سال پیروز
نشدند!!! ابوبکر اینرا به پیامبر گفت و وی گفت:«أَلَا جَعَلتَهَا إِلَى دُونَ أُرَاهُ قَالَ: العَشرِ)چرا روی کمتر از 10 سال شرط بستی؟سعد بن جبیر گفت:بضع به معنی کمتر از 10)است. سپس رومیان پیروز شدند و او گفت که این آن چیزی است که الله گفته است:الف لام میم. رومیان مغلوب شدند. در سرزمینی نزدیک، و آنها پس از شکستشان پیروز خواهند شد. در چند سال آینده. سرنوشت در گذشته و آینده تنها در دست الله است و در آن روز مومنین خوشحال خواهند شد به کمک الله.او به کسی که بخواهد کمک میکند و براستی که او قدیر و بخشنده است).این در الترمذی و النسائی نیز ثبت شده است.

جالبتر این است که ابوسفیان با هراکلیوس که اعراب وی را (هرقل)مینامند نیز بعدها دیدار کردهاست:
(صحیح بخاری پوشینه 4 کتاب 5 شماره 399)
از عبدالله بن عباس منقول است:ابوسفیان بن حرب به او (عبدالله بن عباس) خبر داده است که هراکلیوس او را و تنی چند از کاروانیان قریش را که برای تجارت به شام رفته بودند برای دیدار دعوت کرده بود و آنها با وی دیدار کرده بودند و این در زمان صلح (حدیبیه؟) با پیامبر اتفاق افتاد.
همچنین میدانیم که دوران حیات محمد مصادف است با یک دوره عجیب و غریب در دربار ساسانی که در آن دوره کوتاه و بحرانی چندین شاه و ملکه در دربار به پادشاهی میرسند،همچنین ماجرای معروف شهربراز و خیانت او به خسرو پرویز که از جانب هراکلیوس حمایت میشده است نیز از نقاط ضعف بزرگ ایران و دلایل شکست خسرو پرویز از رومی ها بود. از جانبدیگر محمد به دلایل و با ابزارهایی که یاد شد از وضعیت اجتماعی ایران نیز به خوبی آگاه بوده است، بنابر این هرکس جای محمد بود به سادگی میتوانست حدس بزند که جنگ به سود کدامیک از طرفین تمام خواهد شد و انجام اینکار به هیچ عنوان معجزه نیست.
نکته دیگر در مورد این ایهای اولیه این سوره الروم این هست که:اگر دقت شود میان غلبه روم و غلبه ایران در این آیه3هیچ تفاوتی وجود ندارد یعنی هر دو غلبه از یک جنس هستند، حال اگر سر انجام جنگ کاملاً به سود ایرانیان تمام میشد ادعای محمد بازهم قابل دفاع بود چون میگفت من نگفته ام سرانجام این جنگ به نفع رومی ها تمام میشود!!!! من گفته ام رومی ها پیروز خواهند شد و البته که رومیها در چند جنگ از این همه درگیری و زد و خورد پیروز شده بودند. بعبارت دیگر در این آیه هردو پیروزی به یک شکل آمده اند و همانطور که پیروزی ایرانیان موقت بود پیروزی رومی ها هم میتوانست موقت باشد و پس از پیروزی خود دوباره از ایرانیان شکست بخورند، قرآن هرگز پیروزی رومیان را یک پیروزی نهایی ننامیده است.بنابر این ادعای محمد در هر حال درست میبود و چنین ادعایی حتی یک پیشبینی هم نیست مانند اینکه شخصی بگوید از شکست تیم فوتبال ایران ناراحت نباش، تیم ایران بزودی پیروز خواهد شد و ایرانیان خوشحال خواهند شد! روشن است چنین ادعای غیر قابل ابطال پذیری را نمیتوان یک پیشبینی نامید.
نتیجه گیری:
با توجه به تمامی آنچه در بالا آمد روشن است که باور داشتن به معجزه بودن قرآن صرفاً با استناد به آیات ابتدائی سوره روم قابل دفاع از نگر عقلی نیست و نمیتوان به دلیل این به اصطلاح پیشبینی قرآن را کتابی ماوراء انسان دانست.» » » »
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
https://www.iranianuk.com/article.php?id=35828
با نظر به سخنان شما در لینک بالا:
1-کدام عالم اسلامی این ترجمه شما را تایید کرده؟
2-چطور پیامبر که به گفته خودتان به سرچشمه وحی متصل بوده از ان با خبر نبوده ایا ترجمه غلطی را بر حافظان قران قرائت کرده؟
3-قران سخن خداست یا معجزه محمد پیامبر اسلام؟ اگر سخن خداست چرا به دنبال اثبات معحزه سوره روم هستید؟ مگر چه تفاوتی با سایر سوره ها که به گفته مسلمانان سخن خداست دارد؟
4-اگر معجزه محمد است که باید بر ان اشراف کامل می داشت و عالم بر کتاب قران می بود.
5-تسلط شما به زبان عربی به همان اندازه تسلططان به انگلیسیست؟
6-اختراعاتتان در چه زمینه ای بوده؟
7-مدالهای جهانی ورزشی تان را در چه ورزشی کسب کردید؟
8-چند ماه پیش دانشجوی دکترا در نیویورک بودید ایا دکترای دومی هم در سیدنی با بورس تحصیلی همزمان می توان گرفت؟
9-شما از کی به ترجمه قران دست زدید؟
10-ایا پدرتان هم که دکتر جراح هستند ترجمه شما رامورد تایید قرار دادند؟
12-اظهارات دیگری هم دارید که به اینها اضافه کنید؟
منتظر ترجمه شما از متن انگلیسی هستم.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
برای دومیـــــــــــــــــــــــن بار
جناب اقای مسلمان ایرانی
لطفا جمله زیر را برایمان به فارسی روان ترجمه کنید. این جمله مربوط به لینکی است که خودتان در نظرهایتان به ان ریفر داده اید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
The lowest body of water on Earth, it averages about 1,312 ft (400 m) below sea level.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.britannica.com/EBchecked/topic/154254/Dead-Sea
بـــــــــــــــــــــــــــدرود.درفش.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
آنتی اسلام - ایران - اهواز
shad - فرانسه - نیس
سال نو بر شما مبارک باد
بنده جدیدا از اظهارات شما دریافیم که محمد و یارانش قمار و شرطبندی هم میکردند.بانکشان هم 100 شتر بوده است.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
فرهنگ عمید:
دنی: صفت = ناکس/ضعیف/پست و حقیر/ ادنیا جمع
دنی:صفت= ذلیل/ خسیس/ فرومایه/ ادنا جمع
ادنی: صفت ت/ ا د نا/ صفت تفضیلی از ((دنو))= نزدیکتر/ صفت تفضیلی از((دنی)) = ضعیف تر. پست(زبون) تر /افتاده تر/ ادانی جمع

پست اینجا به معنای مکان پایین نیست به معنای حقیر و زبون است.
این اسلامیون سواد خواندن فارسی هم ندارند! ترجمه عربی قران پیشکششان!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
derafsh - اتریش - وین
با سلام و درود

عجب!!
بالاخره جنابعالی فکر کنم برای اولین بار نگاهی به آن لینک ها ذکر شده انداختید! چون اولین باری است که سخن از این لینک ها فرمودید.

ما در اینجا درباره ی پست ترین مکان زمین بحث میکنیمم که این جمله به این اشاره دارد که ان مکان پست ترین ( کم عمق ترین ) مکان روی زمین است که حدود 1.300 پا ( یا حدود 400 متر ) کمتر از سطح دریا می باشد ( ==> اشاره به دریای مرده ).

من هم سوالی از شما دارم. بالاخره نفرمودید که آیا این یافته ی علمی توسط ناسا را قبول دارید یا خیر!

ممنون از شما.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
تاریخ طبری نام آن منطقه ای که جنگ در آنجا اتفاق افتاده را اذرعات نامیده است.
معنی کلمه ی پست از لغت نامه دهخدا : دون . دنی . سفله . فرومایه . رذل .
عنی کلمه اذرعات در لغت نامه ی دهخدا : اذرعات . [ اَ رِ / رَ ] (اِخ ) شهریست بشام . (منتهی الارب ). نزدیک بلقاء مجاور زمین بلقاء و عَمان و شراب آن معروف است و نسبت بدان اذرعی است : خمرٌ اذرعیة. و ایرانیان بدانجا رومیان را شکست داده اند و گویند که مراد از ادنی الارض در آیه کریمه «الم غلبت الروم فی ادنی الارض »
اما معنی کلمه ی شام از لغت نامه ی دهخدا : شام . (اِخ ) نام مملکتی است که در گذشته شامل اردن و سوریه و لبنان و فلسطین بود و درباره وجه تسمیه و تاریخ جغرافیایی آن لغویان و جغرافی نویسان و مورخان اقوالی دارند

واژه ی ادنی در زبان عربی اسم تفضیل بوده و (پست ترین) و یا (نزدیک ترین ) را معنی می دهد.

Shad : شما که تاریخ طبری را از مهمترین کتب تاریخی میدانستید حال چه شده است که الان مطلبی را با آن ریفیر نمیدهید؟؟؟ به ضررتان است؟؟؟ حداقل به آن 3 صفحه ای که از تاریخ طبری در لینک های بالا آوردم نگاهی بیندازید تا خودتان متوجه اشتباهتان شوید. شما که به جناب آقای بلو استار میگفتید که تاریخ طبری از مهمترین کتب تاریخی است. اگر مشکلی داری با طبری صحبت کن و....

ببحشید این کامنت بالا را واقعا خودتان نوشتید؟؟؟؟ بعید میدانم! چون اگر این کامنت را خودتان نوشته باشید پس دیگر بحث با شما تمام است!!! من میخواستم معانی کلمه ی ادنی و دنی را بنویسم که دیدم کسی با نام کاربری شاد آنرا نوشته است!!!
_______
فرهنگ عمید:
دنی: صفت = ناکس/ضعیف/پست و حقیر/ ادنیا جمع
دنی:صفت= ذلیل/ خسیس/ فرومایه/ ادنا جمع
ادنی: صفت ت/ ا د نا/ صفت تفضیلی از ((دنو))= نزدیکتر/ صفت تفضیلی از((دنی)) = ضعیف تر. پست(زبون) تر /افتاده تر/ ادانی جمع
_______
اگر کلمه ی ادنی معنی نزدیکتر را میدهد ، معنی پست تر را هم میدهد.
حتی این کلمه در فارسی هم کاربرد دارد. (دنائت) و (دنئ) به مفهوم (پستی) و (پست) و....

برای اینکه بفهمیم که نه تنها این کلمه بلکه هر کلمه ای در جمله چه معنی ای را میدهد، باید به نقش آن در جمله توجه شود. مثلا اگر به کسی گفنه شود فلانی فرد دنئ است آیا میتوان اینطور معنی کرد که فلانی فرد نزدیکی است؟؟!!!!!!!!!! در جواب باید بگوییم خیر. اگر به جمله نگاه کنیم می توان پی به این برد که منظور از کلمه ی دنئ ، کلمه ی پست است!!!

از آنجایی که تا چند سال پیش کسی این یافته ی علمی را نمی دانست که فلان جا پست ترین نقطه ی زمین است، در ترجمه ی کلمه ی (( ادنی )) میگفتند نزدیک یا نزدیک تر این سرزمین و... ولی از آنجایی که الان پی به این برده اند که آن مکان پست ترین مکان روی کره ی زمین است باید کلمه ی ادنی را ((پــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــت ترین )) ترجمه کرد!!!! پس مسئله از نظر شما حل شد. چون خودتان قبول کردید که ادنی معنی پست ترین را هم میدهد!!!! ( اجماعا صلوات ! )

همان طور که من با ذکر صفحه ی کاملا مشخص از تاریخ طبری گفتم ، شما هم با ذکر صفحه ی مشخص که از ابن اثیر نقل کرده بودی را برایم بنویسید. نمیخواهم برایم اسکن کنید فقط صفحه را بنویسید. در روش تحقیق اگر مطلبی ذکر میشود در جلوی آن گفته میشود که این مطلب از چه کسی یا چه کتابی است. شما در پایات کامنت نوشته ای که : {{ با توجه به تاریخ جنگها و مدت انها روایات طبری وابن اثیر و صحت و درستی تاریخی انها رد می شود. }} حالا مگه من میتوانم ذهن تو را بخوانم که باید بدانم این مطلب را از ابن اثیر نقل کردی!!!! پس نتیجه گیری اینکه خودت نفهمیدی!!

من که از تاریخ طبری این شرط بندی را ذکر کردم. فکر نکنم نگاهی به آن انداخته باشی. در بالا لینک آنها موجود می باشد. پس آنرا حتما بخوانید تا دفعه ی دیگر اینطور ضایع نشوید.

من گفتم در این تایپیک هیچ لزومی را نمیبینم که به بحث درباره ی پیشگویی این جنگ بپردازم. چون مطلب مهمتری دارم که آنرا میخواهم عنوان کنم. آن هم بحث مربوط به سایت ناسا بود. چه شده است که همه ی قسمت های کامنت مرا نمی بینی؟ یعنی نمی بینی یا خود را به ندیدن و نخواستن که فهمیدن میزنی؟؟؟!!! حداقل نفس خودت را فریب نده.

آن مطلب را که از shanul کپی یست کرده بودی ، ایشان آنرا از سایت زندیق کپی پیست کرده بود. من همین لینک های مربوط به سایت ناسا را به آنها فرستادم آنها هم چون جوابی نداشتند الفاظی را بکار بردند که کاملا لایق خودشان بود. البته هیچ کسی تا کنون نتوانسته است این مطلب سایت ناسا را تکذیب کند. آیا این خود دال بر حقانیت دین مبین اسلام نیست؟؟!!!!

از آنجایی که آنرا همین طوری کپی پیست کردی هیچ نگاهی هم به مطالب آن نینداخته ای !!!
بفرمایید که این آیات ، از کدام سوره ی مبارکه و چه آیه ای است؟؟؟!!!!!!! من که هر چه گشتم آیه ای در قرآن بدین صورت ندیدم!!!!
{{{ الم - ذَلِکَ الکِتَابُ لاَ رَیبَ فِیهِ هُدًى لِلمُتَقِینَ فِى أَدنَى الاٌرضِ) الف لام میم، رومیان مغلوب شدند، در سرزمینی نزدیک }}}
!!!!!!!! کجای این آیه با ترجمه ی آن یکی بود؟؟؟؟!!!!
جل الخالق!!!!!!!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

سوالات شما :
1-کدام عالم اسلامی این ترجمه شما را تایید کرده؟
جواب : چون مدت زیادی نیست که دانشمندان به این یافته ی علمی دست یافته اند. پس طبیعیست که نباید هم در ترجمه ها می آمد. حتی نه تنها ( به گمانم ) پیامبر (ص) از این یافته ی علمی خبر دار نبوده است بلکه پس از ابشان هم هیچ کسی به معنی آن دست نیافته بود تا اینکه چند سال پیش به این یافته رسیده اند.

2-چطور پیامبر که به گفته خودتان به سرچشمه وحی متصل بوده از ان با خبر نبوده ایا ترجمه غلطی را بر حافظان قران قرائت کرده؟
جواب : 1- اینکه پیامبر (ص) به سرچشمه ی وحی بوده کاملا صحیح است. چون اگر اینطور نبود ایشان از کجا میدانستند که در آینده جنگی بین ایران و روم اتفاق خواهد افتاد؟؟؟؟ و همچنین در آن جنگ رومیان پیروز خواهند شد؟؟؟؟ 2- از آنجایی که ما ادعا داریم اسلام از زمان پیامبر (ص) تا به ابد است و آخرین دین است بایستی برای امروز هم حرفی برای گفتن داشته باشد. این عصر را عصر فناوری و اطلاعات و تکنولوژی و جی پی اس و ... میدانند. از انجایی که اسلام بایستی برای امروز هم حرفی برای گفتن داشته باشد ممکن است از زمان پیامبر (ص) تا کنون خداوند نخواسته است تا کسی پی به این گونه معحزات ببرد. از انجایی که گفتم این عصر، عصر فناوری است بایستی ثابت شود که اسلام چه حرفی برای گفتن دارد. که چند سال پیش ناسا به این یافته رسیده است. در همان زمان اعراب جاهلی به اندازه ی کافی به پیامبر (ص) لقب دیوانه بودن را میزدند دیگر چه برسد به اینکه بگوید فلان منطقه پست ترین مکان روی زمین است!!! اگر این حرف را میزدند اعراب چه بلایی سر پیامبر (ص) می آوردند!!!! همان طور که برای چند قرآن آینده هم بایستی حرفی داشته باشد. چه بسا به مطالبی در چند قرن آینده هم از قرآن کریم دست یابند.

_______
یک فرد عادی نه تنها 1400 سال پیش بلکه همین امروز در تاریخ چهارشنبه بیست و هشتم اسفند یک هزار و سیصد و هشتاد و هفت بدون هیچگونه ابزار و امکاناتی هم نمیتواند پی به این ببرد که آیا فلان جا پست ترین نقطه ی روی کره ی زمین هست یا خیر!!!!!؟ مگر اینکه امکاناتی مثل جی پی اس – اینترنت – ماهواره - گوگل ارث و... داشته باشد!!!
_______

3-قران سخن خداست یا معجزه محمد پیامبر اسلام؟ اگر سخن خداست چرا به دنبال اثبات معحزه سوره روم هستید؟ مگر چه تفاوتی با سایر سوره ها که به گفته مسلمانان سخن خداست دارد؟
جواب : قرآن هم سخن خداست و هم معجزه محمد پیامبر اسلام (ص). میخواهم خلاف این حرف اقای درفش را اثبات کنم که : اسلام دین الهی نیست. چون ایشان قبلا گفتند اسلام دین الهی نیست من هم با ادله های مختلف سعی در اثبات عدم این حرف را اثبات کنم. که به حول قوه ی الهی موفق بوده ام. چندان تفاوتی هم با دیگر آیات قرآن ندارد. فقط اینکه در این آیه مانند برخی آیات دیگر میتوان معجزه های این چنینی ( که در بالا هم به کر چند نمونه اشاره کردم ) را بدست آورد.
4-اگر معجزه محمد است که باید بر ان اشراف کامل می داشت و عالم بر کتاب قران می بود.
جواب : ایشان عالم بر این کتاب هستند. قسمتی از جواب این سوال را در قسمت ها قبلی داده ام.

5-تسلط شما به زبان عربی به همان اندازه تسلططان به انگلیسیست؟
جواب : من هیچ گاه این ادعا را نکرده ام که به عربی و انگلیسی تسلط دارم!! ( در ضمن به فارسی تسلط کامل دارم و تسلططان غلط است، درستش تسلطتان است! )

6-اختراعاتتان در چه زمینه ای بوده؟
جواب : الکترونیک. اگر اسم کامل آنرا بگویم با سرچ در اینترنت میتوانید اسم و عکس و... من را بدست آوردید!!!

7-مدالهای جهانی ورزشی تان را در چه ورزشی کسب کردید؟
جواب : تنیس!
8-چند ماه پیش دانشجوی دکترا در نیویورک بودید ایا دکترای دومی هم در سیدنی با بورس تحصیلی همزمان می توان گرفت؟
جواب : من کی گفتم دانشجوی دکترا در امریکا بوده ام؟؟!! یادم نمی آید این را گفته باشم!! شاید چون گفته ام پدرم در امریکا تحصیل کرده اند این حرف را میزنید؟؟ بعد ایتکه به فرض اینکه من در امریکا درس خوانده ام نمی شود که در کشور دیگری هم درس بخوانم؟؟؟؟ یا حتی دکترای دومی بگیرم؟؟؟
9-شما از کی به ترجمه قران دست زدید؟
جواب : عربی من به آن اندازه خوب نیست که بتوانم دست به ترجمه ی دقیق قرآن کریم بزنم!!
10-ایا پدرتان هم که دکتر جراح هستند ترجمه شما رامورد تایید قرار دادند؟
جواب : این مسئله را به پدرم عنوان نکرده ام. نیازی هم نمی بینم که نظر ایشان را در ترجمه ی این آیه بپرسم!! ( این چه سوالی بود؟؟!! )

بعد از عدد 10 ، عدد 11 است!!
12-اظهارات دیگری هم دارید که به اینها اضافه کنید؟
جواب : بله. در بالا و پایین به آنها اشاره کرده ام و اشاره خواهم کرد.
در ضمن چرا شماره ی شناسنامه ام را نپرسیدی؟؟!!!!

مسابقه ی 20 سوالی بود؟؟ ( فکر کنم 9 تای آنرا یادتان رفت بپرسید!! ) :-)
_________
حال که من به تمام سوالات شما جواب دادم، الان من از شما فقط یک سوال دارم :

1- چرا سخنی از سایت ناسا نمی گویید؟؟!!!
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی
لطفا جمله مورد نظر را کلمه به کلمه و به فارسی روان ترجمه کن!! (تفسیر نکن خواهشا!!). چون معنی این جمله با انچه شما ادعا می کنید بسیار فاصله دارد. من منتظرم. سریعا معنی جمله را بگذارید!!
نکته: توجه کنید که جمله در مورد اختلاف سطح دریای مرده از سطح ابهای ازاد دنیاست.
من منتـــــــــــــــــــــظر ترجمه شما هستم. عجله کنید لطفا.
بــــــــــــــــــــــــــــدرود. درفش.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
derafsh - اتریش - وین
جناب آقای درفش!

ترجمه ی کلمه به کلمه ی جمله ی زیر :
The lowest body of water on Earth, it averages about 1,312 ft (400 m) below sea level.
چون ترجمه ی دقیق برایت مهم است، ترجمه های ان را از این سایت میگذارم : https://gingool.i8.com/dic.htm

The: حرف تعریف برای چیز یا شخص معینی.
Lowest : خیلی پست تر، پایین تر، پایین ترین ، اسفل.
Body : جسد، تنه ، تن ، بدن ، لا شه ، جسم ، بدنه ، اطاق ماشین ، جرم سماوی ، دارای جسم کردن ، ضخیم کردن ، غلیظ کردن.
Of : از، از مبدا، از منشا، از طرف ، از لحاظ، در جهت ، در سوی ، درباره ، بسبب ، بوسیله.
Water : اب ، ابگونه ، پیشاب ، مایع ، اب دادن.
On : روی ، در روی ، برروی ، بر، بالا ی ، در باره ، راجع به ، در مسیر، عمده ، باعتبار، به ، بعلت ، بطرف ، در بر، برتن ، به پیش ، به جلو، همواره ، بخرج.
Earth : خاک ، زمین ، سطح زمین ، کره زمین ، دنیای فانی ، سکنه زمین ، با خاک پوشاندن.
It : ان ، ان چیز، ان جانور، ان کودک ، او (ضمیر سوم شخص مرد).
Averages : معدل ، حد وسط، میانه ، متوسط، درجه عادی ، میانگین ، حد وسط (چیزیرا) پیدا کردن ، میانه قرار دادن ، میانگین گرفتن ، رویهمرفته ، بالغ شدن.
About : درباره ، گرداگرد، پیرامون ، دور تا دور، در اطراف ، نزدیک ، قریب ، در حدود، در باب ، راجع به ، در شرف ، در صدد، با، نزد، در، بهر سو، تقریبا، بالا تر، (نظ.) فرمان عقب گرد.
1,312 ft (400 m) : یعنی همان 1.312 پایی. یا همان حدود 400 متر.
Below : درزیر، پایین ، مادون.
Sea : دریا
Level : سطح ، میزان ، تراز، هموار، تراز کردن.

در ضمن این را هم ذکر کنم برای من مطلب سایت ناسا مهمتر از مطلب سایت انسایکلو پدیاست. چون این یافته ی علمی توسط ناسا بدست آمده است نه انسایکلو پدیا.
در همان لینک انسایکلو پدیا هم که گذاشته ام نوشته شده است :{ the lowest lake, the Dead Sea }

حتی اگر هم به سایت انسایکلو پدیا ریفر ندهیم باز هم با توجه به همان سایت ناسا میتوان به گفته ی من دست یافت. چون سایتهایی مثل انسایکلو پدیا از سایت ناسا این مطلبش را برداشته است.

موفق باشید.
سه‌شنبه 27 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
چرا متوجه نمی شوید؟ شما حتی معانی کلمات رابه فارسی هم متوجه نمی شوید! ریشه کلمات عربی را هم نمی شناسید!

فرهنگ عمید:
دنی: صفت = ناکس/ضعیف/پست و حقیر/ ادنیا جمع
دنی:صفت= ذلیل/ خسیس/ فرومایه/ ادنا جمع
ادنی: صفت ت/ ا د نا/ صفت تفضیلی از ((دنو))= نزدیکتر/ صفت تفضیلی از((دنی)) = ضعیف تر. پست(زبون) تر /افتاده تر/ ادانی جمع

ترجمه فرانسه سعودیها:
3- dans le pays voisin, et après leur défaite ils seront les vainqueurs,

در این ایه ریشه صفت تفضیلی ادنی را سعودیها ((دنو)) می دانند نه دنی! این هم فرهنگ عرب به فرانسه:
Voisin, prochain, imminent, proche: ((دنو)) (ریشه کلمه ادنی)

در فرهنگ عمید هم همان کلمه امده:
ادنی: صفت تفضیلی از ((دنو))= نزدیکتر

کلمه پست در اینجا به معنای پایین نیست بلکه به معنای زبونی و فرومایگی ست چون ریشه عربی ؛؛دنی؛؛ به معنای پایین بودن نیست.
از طرف دیگر شما و دوستانتان خودتان می گویید صفت تفضیلی و در فرهنگهای دهخدا و عمید هم به صفات پسوند؛؛ تر؛؛ اضافه کرده اند نه ؛؛ترین؛؛!!!
تر=برتری چیزی بر غیر (از عمید) نه بر همه!!
متوجه شدید؟!
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

برای ترجمه کتابی مثل قران باید ریشه عربی کلمات و معنای انرا شناخت .
برطبق ترجمه قران به فرانسه توسط سعودیها ریشه کلمه ادنی (((دنو)))) ست و انرا به voisin ترجمه کردند.

معانی لغت ((( voisin))) در فرهنگ فرانسه به فارسی سعید نفیسی:
صفت:همسایه/ مجاور/جار/همجوار/مجانب/قریب/نزدیک/
در معنای مجازی : کم اختلاف/اندک اختلاف/شخصی که همسایه باشد/هم جنس/هم نوع.
این کلمه به معنای پایین نیست. سعودیها در ترجمه قران به فرانسه بسیار مراعات کرده اند و تفسیر خود را به ایه های قران اضافه نکرده اند. وانگهی ترجمه های قران به فارسی نیز موجود است و هیچ مترجمی انرا به پست ترین ترجمه نکرده.
https://www.zandiq.com/quran/
شما که فارسی را هم درست متوجه نشدید چگونه با خواندن یک فرهنگ فارسی و تعبیر (پست) به (پایین) بدون توجه به ریشه عربی ایه را ترجمه کردید؟
تاریخ طبری و مکانی که ذکر کرده ربطی به معنای ایه قران و عکسهای ناسا ندارد. شما به جای عکس مطالبی را که به انگلیسی در ناسا به این مورد در تاریخ طبری اشاره می کند پیدا کنید و بنویسید بارفرنس کامل تا دوستان یا من ترجمه کنیم.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی

منظور من ترجمه روان بود!! ولی دیگر نیازی نیست چون شما عادت دارید که همه را بازی دهید! این عمل شما از دو حال خارج نیست یا انگلیسی نمی دانید یا اینکه منظور جمله را فهمیدید و می خواهید از ان فرار کنید.

به هر حال: سطح دریای مرده حدود 400 متر پایین تر از سطح ابهای ازاد (اقیانوس) زمین است. یا به عبارت دیگر ژرف ترین سطح اب غیر ازاد نسبت به ابهای ازاد سطح دریای مرده است. که جالب است بدانید به علت تبخیر همواره سطح ان در حال کاهش است. این مطلب را می توانید با یک متخصص جغرافی هم در میان بگذارید!! در مجموع در 33 کشور سطح اب غیر ازاد وجود دارد که از سطح ابهای ازاد (اقیانوس) ژرف تر!! هستند. که بین این 33 تا سطح دریای مرده از همه پایین تر است. جالب است بدانید سطح دربای کاسپین مرتفع ترین سطح از سطح ابهای ازاد است. ایا این بدان معنی است که سطح دریای کاسپین از کوه اورست مرتفع تر است!!

خوب: با این مقدمه - مشاهده می کنید که سطح دریای مرده پست ترین سطح نقطه زمین (انچنان که در ذهنتان هست!!) نیست. بلکه پست ترین سطح ابهای غیر ازاد نسبت به ابهای ازاد است!!!!!!!!!!!

حال اگر فقط سطح ابهای غیر ازاد مد نظر نباشد نقاطی به مراتب پست تر از 400 متر هم روی زمین وجود دارد. مثلا نقطه ای با ژرفای 11000 متر نسبت به ابهای ازاد تا کنون به ثبت رسیده است. که ملاحظه می شود به مراتب عمیق تر از سطح دریای مرده است.

بـــــــــــــــــــــــــدرود. درفش.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
farzande koroshe kabir - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
derafsh - اتریش - وین
shad - فرانسه - نیس
movafeg - ایران - زوریخ
و دوستان خوب و دانای دیگه... برای سلامتی شما همیشه دعا می کنم. امیدوارم موفق باشید. این یک رسالته که بر عهده ی ماست. مبارزه با خرافه پرستی ... سال نوتان مبارک. به امید ایرانی آزاد و با شکوه
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
odin - بلژیک - انتورپن
derafsh - اتریش - وین
shad - فرانسه - نیس
dastopaaa - روسیه - مسکو
آنتی اسلام - ایران - اهواز
اولا سال نو بر شما و همه دوستان خردگرا مبارک. دوما از این دوست، یا از هموطن خودتون این نکته را بپذیرید. بنده هم مثل شما و خیلیهای دیگه تو زندگیم انسان دروغگو و پررو زیاد دیدم اما این مسلمان ایرانی، ورزشکار دانشمند و مخترع، فیلسوف که 16 سال تحقیقات کرده و در چت روم قربده!!! کلاس درس همراه با موزیک 6 و 8 داشتن و با اسم دکتر فرشید در مورد هاله نور دور انسانها تدریس میکردن، البته تا قبل از اینکه بجرم فحاشی و بعضی کارهای دیگه که درست نیست اینجا مطرح بشه اخراج بشن، واقعا نوبرش را اوردن و در پر رویی و وقاحت بنده جلوی ایشون تعظیم میکنم و اعتراف باینکه اگر وقیح ترین نباشه حتما از وقیح ترینها است. اقا وقتی تک تک نکات دروغیشون را هم جلوشون میذارن و تک تک کلمات را هم براش معنی میکنن میگه این از کشفیات خودش بوده و مترجمین و مفسرین از این به بعد پس از دریافت دستور این عالم بزرگ قول دادن که در اینده ای نزدیک قبل از اینکه ایشون عصبانی بشن ترجمه ها را اصلاح کنن!
رو که نیست در میانه بحث ایشون استناد به شاهکار خودشون که در اینده منتشر میشه، میکنن!!! (بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد)!!!!
مغلطه مصادره به مطلوب که میدونید یعنی چه؟ گالیله بدبخت عمری بجرم رد کردن خرافات دینی در نوک برجها زندانی شد و شکنجه دید و امروز همون متحجرترین افرادی که زندانبانی میکردن چون راه فرار از خشک مغزی خود و جنایات دینی خودشون ندارن میان و حرفهای او را مصادره میکنن. واقعا میگم ادم جلوی اینهمه وقاحت کم میاره. این جناب دو تا مطلب برای گفتن داره پست بودن اون نقطه در شام و اثباتش در ناسا!!! و نامه اینشتین که هر دو مطلب نه یکبار هر بار که بحثی شده کلمه به کلمه معنی شدن اما باز هم این اقا با وقاحت هر چه تمامتر میاد و بحثها را منحرف میکنه و در اخر بعد از کلی صحبت و تایپ کردن بحث را دایره وار میپیچونن، به سوال جواب نمیدن، هر بار حرف خودشون را با تفسیر جدید عوض میکنن، منابع ایشون در نهایت فکر و دانش!!! نداشته خودشون هستن، ترجمه مطالب را برعکس جلوه میدن، تنها منبع اطلاعاتی ایشون سایت ویکی پدیاست، و در نهایت حتا بعد از اشکار کردن همه این فریبکاریها ایشون میاد حق بجانب با گردن کج مثل بلبل تیر خورده حرف گالیله را که 180 درجه با تفکرات دینی ایشون تفاوت داره را تکرار میکنه! اخه شماها ادمی باین پررویی دیده بودین اگه دیدین به من هم ادرس بدین؟
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

لطفا این لینکها را ببینید:
قبلا با اسم کاربری موجی (مسلمان ایرانی - ایران- moji643 سابق - شیراز) می نوشتید.این هم لینک ان:
https://www.iranianuk.com/article.php?id=30406

جمله شما: ((من کی گفتم دانشجوی دکترا در امریکا بوده ام؟؟!! یادم نمی آید این را گفته باشم!! ))
حالا این لینک را ملاحضه کنید
https://www.iranianuk.com/article.php?id=28255
این هم جمله شما:
((((moji643 - ایران - شیرازmoji643 - ایران - نیویورک
اسم من مجتبی هست که مخفف اون رو moji مینویسم. دانشجوی دکترای رشته ی MBA هستم. الان هم ایران نیستم ))))!!!!

قبلا به درفش و من گفته بودید 46 واحد روانشناسی پاس کردید درصورتیکه نمی دانستید که مازوخیسم خود ازاری ست نه ازار دهندگی !!
این هم لینک و جمله شما:
https://www.iranianuk.com/article.php?id=27533
(((((ثانیا : نظر روانشناسان امروزی بر آنستکه جمعی از زنان دارای حالتی به نام مازوشیسم یعنی آزار دهندگی هستند (آیه شریفه درمورد زنانیستکه از اموراتی که حق شوهر است سر پیچی کرده و انها را مورد اذیت قرار می دهند) گاهی این حالت در آنان تشدید می شود که تنها راه آرامش آنان تنبیه مختصر بدنی است ( در ذیل تفسیر آیه شریفه روایاتی وارد شده مبنی بر اینکه تنبیه بدنی خانمها باید مختصر باشد و طوری باشد که دیه در بر نگیرد )
نتیجه : این دستور خداوند نه تنها خشونت نیست بلکه از جهت روانشناسی یک نوع درمان برای این دسته از زنان به حساب میاید که قانونی استکه در قوانین دیگر دنیا معادل آن را مشاهده می کنیم .)))))

من و درفش و و انتی اسلام و سایر دوستان نمی توانیم مشکلات شما را حل کنیم. شما نیاز به شخص دیگری دارید تا کمی از تالمات روحی شما بکاهد!!!! شاید کمتر دروغ بنویسید!!!
بدرود
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
آهنگران - ایران - شیراز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

دست برای همه رو شده.

دروغگو دروغگو دروغگو !!!!!!!!
حیا کن .این وب سایتو را رها کن.

برو که سهمیه حبوبات و کاه و و روغنت را زیاد کردن.برو بچه .....
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
تولدی دیگر - درفش- انتی اسلام - و odin - بلژیک - انتورپن و آهنگران - ایران - شیرازdastopaaa - روسیه - مسکو farzande koroshe kabir - ایران - تهران و سایر دوستان خردگرا ممنون از زحمات همه شما و سال نو خوبی برای همه شما ارزو می کنم. امیدوارم این ادم دروغگو در سال جدید تغییر رویه دهد.
بدرود
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
odin - بلژیک - انتورپن
shad - فرانسه - نیس
اولا که افرین بر این صپر و تحمل شما، دوما وقتی نوشته های اینبار شما و این دقت در جمع کردن اراجیف یک ادم خودبزرگ بین دروغگو را دیدم هم خنده ام گرفت و هم اینکه گفتم مثل اینکه شما این بابا را با اینهمه دروغگویی و مغلطه انگار جدی گرفتی؟ عزیز جان به تمام مقدسات اینکه عرض میکنم عین واقعیت است این جناب دکتر !! در چت روم قربده!!! با این اراجیف دختر بازی میکرد و بخاطر حرکات زننده ای که پشت وب کم کرده بود و یکی از ادمینها که بصورت نامرئی داخل روم بوده شنیده و دیده بود اخراجش کرد. ایشون در مطب یک پزشک کار میکنن که وظیفه نظافت و فرستادن بیمارها سر نوبت بداخل مطب را دارن و از کامپوتر و اینتر نت رئیسشون برای چت کردن استفاده میکردن. یکروز دکتر روانشناس، روز بعد دانشجوی دکترا، روز دیگه استاد فیزیک کوانتوم، و روز بعد مهندس و مخترع و ورزشکار میشن. کسیکه یک شخصیت واحد نداره و دائما بعلت مجازی انگاشتن دنیای اینترنت یک هویت جدید میسازه. و از خودش چیزی را معرفی میکنه که در خواب و رویا میبینه نه انچه که در واقع هست. پولدار، خوشتیپ، و حتما 25- 26 سال سن،(البته چون نابغه است دانشگاه های مختلف ازشون استدعا کردن که مدرک دکترای اونها را با وجود سن کم بپذیره!!!!!!) علامه دهر، مدرس، و خلاصه یک سوپرمن واقعی. از من به شما نصیحت زیاد جدی نگیرید این جناب را احتمالا بخاطر این افکار عقب مانده و فریبکارانه ایشون ادم تنهایی شده و اینراه را برای فرار از تنهایی و بیکسی انتخاب کرده. که خوب البته
خشت اول گر نهاد معمار کج!!!!!!!!
تا ثریا گر رود میشود دیوار کج.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
odin - بلژیک - انتورپن

دوست عزیز من هرگز این فرد را جدی نگرفتم . با یکی دو بحثی که با ایشان داشتم متوجه شدم که مشکلشان چیست. اما همه کاربران از شخصیتهای ایشان اگاهی ندارند وقتی همگان ایشان را بشناسند کمتر دروغ خواهد نوشت.
با جمله اخر شما موافقم.
بدرود
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی

حال من یک سوال دارم:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الله آسمانها و زمین را در 6 روز آفریده است (سوره 7 آیه 54) و اما (سوره 2 آیه 117) میگوید که الله به صورت آنی خلق میکند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لطفا برایمان این تناقض قران را توضیح بدهید. لطفا از سایتهای حوزه علمیه برایمان کپی پیست نکنید چون فقط ماله کشی است!! من همه انها را خوانده ام!!

بـــــــــــــــدرود. درفش.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
odin - بلژیک - انتورپن
دوست عزیز می خواستم اضافه کنم که نظرتان در مورد ایشان به عقیده من کاملا درست بود و نتیجه گیری شما در جمله اخر غیر قابل انکار است.
پاینده باشید.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
aghakian - ایران - تهران
آقای بی سواد هرگز مطالعه نکرده!!! رازی که به شکاک بودن در توحید جزو معروفترین دانشمندان تاریخ جهانه. پورسینا هم که شبی نبوده که شراب نخوره به همین دلیل هم به مسلمان بودنش خرده میگرفتند. به علاوه همین الان هم اگر من بیام ایران و من را ببرن وزارت اطلاعات نه تنها میگم به اسلام ایمان دارم بلکه ذوب در ولایت هم میشم. چرا؟؟؟ چون دوست دارم زنده بمونم. مثل شما حزب اللهی ها که وقتی میاین اینجا ....به محمد و آمنه و 7 جد و آبادش میدین بعد که دستتون رو میشه که مثلا باباتون یا عموتون نماینده مجلسه شروع میکنید به ماست مالی کردن که اصلا به همین خاطر از ایران اومدین بیرون و با پدر و مادرتون به خاطر فناتیک بودن اصلا حرف هم نمیزنید و پاسخ نمیدین که پس از کجا پول میارین که میرین کیف 6000 دلاری میخرین و... این قصه سر دراز دارد
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
shad - فرانسه - نیس
نخست باید بگم که آرزوی سالی خوش و سالی پر از تندرستی برای شما و خانواده بزرگوارتان دارم.
دوم: این مسلمان ایرانی همونطور که خودتون هم نوشته اید قبلا با نام موجی میومده. البته من نمیپندارم که نام واقعیش مجتبی بوده باشه. من فکر میکنم که به واقع ایشون موجی (به معنای موج جنگی) باشه. این آقا از هیچ دروغی فروگذاری نمیکنه. و اینقدر هم با وقاحت این کار را انجام میده که ارزش پاسخگویی نداره.
سوم: کار بسیار زیبایی در رو کردن دست این شیاد اطلاعاتی انجام دادید که حرفهای (دروغهای) خودش را با منبع خودش بهش نشون دادید.

این آقا واقعا بیمار روانی است و من هم با نظر سایر دوستان موافقم که اصلا ارزش پاسخگویی نداره.

در این سایت مثل همه سایتهای دیگه همه جور آدمی میاد. دسته ای که جیره خور رژیم هستند که میلیارد میلیارد تومان با آدمفروشی و دزدی گیرشون میاد. اینها را اگر هر کاری کنید که نمیان دست از سر چنین سود سرشاری بردارند. پس با اینها اصلا بحث کردن فایده ای نداره. اینها همون آدمهایی هستند که وقتی میان بیرون از ایران از .. ...کمتر به محمد و خمینی و علی و... نمیدن. مثالهاش را هم خیلی زیاد دارم. (حتی فیلم هم از یکی از همین خانمهای وابسته به رژیم دارم راجع به حرفهای ضد خدا و دینی که میزد) اینجور آدمها ان...های هر جامعه ای هستند.

لطفا وقت گرانبهای خودتون را تلف نکنید. هر کس که روی 2 پا راه بره که انسان نیست! امیدوارم منظورم را متوجه بشید که چی میگم. بیشتر از این بنویسم همش را نقطه چین میگذارند.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
odin - بلژیک - انتورپن
derafsh - اتریش - وین
shad - فرانسه - نیس
dastopaaa - روسیه - مسکو
farzande koroshe kabir - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
movafeg - ایران - زوریخ


نوروز باستانی به همه شما هم میهنان خوب و خردگرا و همه هم میهنانی که همچون شما میپندارند شاد باد.

به امید پاکسازی خاک ایران زمین از هرگونه بی خردی و فرومایگی
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
آهنگران - ایران - شیراز
با سلام به ودستان خردگرا

به پاس زحمات برادر خلبان!! بیسجی جانبرکف - متخصص تغذیه و دارای مقام اول المپیاد - فوق فیسانس!!!! مدیریت با 45 واحد روانشناسی در سیدنی (دوقوزآباد شیراز ) -شیراز خیابان همت ( به گفته خودش ) - پدر پزشک که میتواند از هر جای دنیا پناهنده گی بگیرد ....... نام کاربری مسلمان ایرانی به قربده دات کام تغییر داده شد.لطفا زین پس از این نام استفاده نمایید.فرمایشات odin - بلژیک - انتورپن کاملا مورد تایید است.
بنابراین:

مسلمان ایرانی = قربده دات کام
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
بابک و علیرضا و زبل خان سال نو بر شما مبارک باد. با ارزوی بهروزی و سالی خوش و خرم برای شما و خانواده های بزرگوارتان.
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی/
دوست خوب و عزیز من هم سالی خوش و خرم برای شما و خانواده بزرگوارتان ارزو میکنم و به توصیه شما دوستان دیگر کمترین ارزشی به این
بیمار مغزان نخواهم داد.
پاینده ایران
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
dastopaaa - روسیه - مسکو
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
درازگودال ماریانا ژرفترین مکان پوسته کره زمین است.

محل آن کف بخش شمال غربی اقیانوس آرام، در شرق و جنوب جزایر ماریانا است. بیشینه ژرفای آن از سطح دریا ۱۰٬۹۱۱ متر است
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
دوست عزیز dastopaaa - روسیه - مسکو
من امروز صبح همین مورد را برای مسلمان ایرانی نوشتم که نقطه ای که مد نظر ایشان است ژرف ترین نقطه زمین نیست. سطح دریای مرده ژرف ترین سطح ابهای غیر ازاد نسبت به سطح دریا است. نظرم را می توانید در بالا ببینید.
در ضمن سایت زیر را هم ببینید:
https://wiki.answers.com/Q/What_is_the_lowest_place_on_Earth
بــــــــــــــــــدرود. درفش.
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
شاد

اسم من مجتبی هست که مخفف اون رو moji مینویسم. دانشجوی دکترای رشته ی MBA هستم. الان هم ایران نیستم ))))!!!!
---------
یه مقدار به عقلت فشار بیار ببین کجای این جمله من نوشته ام من امریکا هستم!!؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط گفته ام : { الان هم ایران نیستم }
اگر مطلبی رو میخوای مینویسی اولش یه مقدار فکر کن بعد حرف بزن تا باز هم ضایع نشی ( مثل دفعه ی قبل در بالا ). بعدش مطلبی که مینویسی همه ی مطالب رو بخون تا باز هم ضایع نشی ( باز هم ضایع شدی که !! )

در همان لینک بالا گفته ام که :
{{ من هم که می بینید اینجا هستم فقط اومدم که دکترام رو بگیرم و برم ایران و به ایران و ایرانی خدمت کنم نه به اجنبی!!! پدر و مادر و عموهام هم اینجا فوق تخصص گرفتن و الان ایران دارن با وجود تمامی مشکلات دارن به هموطنانمون خدمت میکنن. }}
کجای این حرفم گفته ام که من در امریکا هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه مقدار به عقل نداشته ی خود روجوع کن تا بدین یافته دست یابی که اگر کسی مدرکی را در کشوری و یا دانشگاهی گرفت میتواند از کشور یا دانشگاه دیگر هم مدرکی بگیرد!!!!! فهمیدی؟؟؟؟ عمرا اگه فهمیده باشی.......

باز هم بگرد ببین آیا در جایی من گفته ام پدرم همه ی مدارک داتشگاهی اش را از دانشگاه یک کشور گرفته است؟؟؟؟؟؟؟
پس پوزت حسابی به خاک مالیده شد.......

در مورد مازوشیسم خب اشتباه کرده ام. همه هم جایز الخطا هستند. تو خودت در عمرت هیچ اشتباهی نکرده ای؟؟؟؟؟؟ در همین کامنت بالایت نگاه کن و به اشتباهت پی ببر.

این هم یکی از اشتباهات خودت:
{{{ الم - ذَلِکَ الکِتَابُ لاَ رَیبَ فِیهِ هُدًى لِلمُتَقِینَ فِى أَدنَى الاٌرضِ) الف لام میم، رومیان مغلوب شدند، در سرزمینی نزدیک }}}

خب حالا چه کسی دروغ گو است؟؟؟؟؟

 
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
بسم الله الرحمن الرحیم

اقای درفش.

چه جالب!!!!

به من میگی : تفسیر نکن خواهشا!! بعد خودت می شینی تفسیر میکنی؟؟؟؟؟؟
به من میگی : لطفا جمله مورد نظر را کلمه به کلمه و به فارسی روان ترجمه کن!! بعد خودت هر چی دلت میخواد ترجمه میکنی؟؟؟؟
واقعا که....
اگر راست گغته باشی و منطق تدریس میکنی، وای به حال دانشجوهات!!!!!
با این جور حرف زدن ها به قول شاعر : عرض خود می بری و زحمت ما میداری .... !!!!!!

اولا لطف کنید همان طور که من با منبع معتبر صحبت میکنم، شما هم با منبع معتبر حرفتان را بزنید.
wiki.answers که نشد منبع معتبر!!!

اولا اگر با توجه به سایت ناسا صحبت کنیم میتوان به این یافته پی برد که : ژرف ترین نقطه ی روی زمین دریای مرده ( بحر المیت ) است. پس ، نتیجه گیری اینکه : ادعای من درست است و نمی توان ادعای مرا رد کرد.

ثانیا اگر هم حرف شما درست باشد و منبع معتبری هم بیاورید ( نه ویکی انسر !! ) ، باز هم ادعای من صحیح است! چون به قول خودتان بحر المیت از بین 33 تا سطح دریاها، از همه پایین تر است!!!!!!!

همین حرف درفش برای من کافیست که گفت :
{{{ در مجموع در 33 کشور سطح اب غیر ازاد وجود دارد که از سطح ابهای ازاد (اقیانوس) ژرف تر!! هستند. که بین این 33 تا سطح دریای مرده از همه پایین تر است. }}}

همین که خودتان به من کمک کردید ( البته هنوز مطمئن نیستم و تا زمانی که رفرنس معتبر بدهید ، ) باید عرض کنم که
پس : منظور خداوند از این آیه این بوده است که آن مکان ژرف ترین سطح آبهای غیر آزاد نسبت به سطح دریا است. در ضمن تشکر بابت کمکتان ( البته هنوز مطمئن نیستم ).

پس به فرض صحت این گفته، باز هم نمی توانید هیچ خللی به ادعای من وارد کنید. اگر قبلا این ادعا را میکردم که : بحر المیت پست ترین مکان روی کره ی زمین است، الان آن حرفم را پس میگیرم و این گفته را جای گزین آن میکنم که : دریای مرده ژرف ترین سطح آبهای غیر آزاد نسبت به سطح دریا است!!!!


اقای درفش الان باز هم میگویید که اسلام دین الهی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر این گفته از خود حضرت محمد (ص) است، ایشان از کجا می دانسته اند که آن مکان پایین ترین سطح آبهای غیر آزاد نسبت به سطح دریا می باشد؟؟؟؟!!!!

 
چهار‌شنبه 28 اسفند 1387
 
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
مسلمان ضدایرانی - استرالیا - سیدنی

ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان. تو خواهش میکنم همون به اجنبی خدمت کن که اونوقت خیلی به نفع ایران خواهد بود. پوسیده مغزهایی همچون تو و سایر بسیجیان هر چه که کمتر در ایران باشید بهتره. اگر واقعا قصد خدمت داری لطف کن به ایران هرگز بر نگرد. در ضمن پدر و مادر و عموهات هم (که ظاهرا همشون دکتر هستند!!! حالا انگار دکتر بودن خیلی چیز مهمیه؟؟؟!!!) دارن به جیبشون خدمت میکنند نه به مردم. دیگه من امثال شماها را اینقدر توی این سالهای اینجا دیدم که از چند فرسخی میتونم تشخیص بدم. برو باباجان برو که ...خودتی.
در ضمن من حاضرم شرط 10 دلار ببندم که تو اصلا استرالیا زندگی نمیکنی. برای اینکه اوندفعه (سر خرید نوروزی) خانم شبنم آنتی ممد خوب مچت را گرفته بود. به هر حال 10 دلار هم برای یک بسیجی خیلی زیاده ولی گفتم شاید لباسهات سر هم 10 دلار بیارزه.
خرد همواره پیروز بوده و باز هم خواهد بود. به امید شکوفایی ایران (البته بدون خدمت کردن جنابعالی)
در ضمن خودت را هم خسته نکن که پاسخ بدی چون کارهای مهمتر از این دارم که بخوام پاسخ دروغگوهایی همچون تو را بدم. تنها دلیلی که پاسخت را دادم این بود که دیدم به دوست بسیار محترم و گرامی من شاد از فرانسه گنده تر از حد خودت حرف زدی. تو اگر هم میخوای حرف بزنی باید بری با یکی مثل خودت تیپ همین بلوستار-اعتراض-وقاحت (ولایت) -نیم نگاه (که احتمال زیاد یکی دیگر از نامهای همون اعتراض هست) صحبت کنی. شما را چه به خردمندان. برین باهم دیگه هذیان بگین و حال کنین. برین رازهای نهفته قرآن را از عمیقترین نقطه زمین در بیارین. بعدش هم ...دیکطه کنید بح هثین طشنح لب کح طوی عین ثایط طایپ کنح. عگر ما فرسط کردیم هطمن متائح خاحیم کرد.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
Omid Iran - ایران - تهران
قابل توحه آنهایی که سوره فیل و حادثه مربوط به آنرا ملاکی برای حقانیت خدا و قران می دانند...
یکی از دلایلی که من خدای نادان و ... محمد را کنار گذاشتم همین سوره بود...چگونه می شود این موجود ساخته ذهن محمد با آنهمه قدرتش برای حفاظت خانه ای از گل و سنگ که درون آن پر از بت است لشکری از پرندگان زا زوانه می کند اما در سال 1944 آن زمانی که قرار است تا چند ثانیه دیگر بمب اتمی بر سر ناکازاکی و هیروشیما فرود بیاید و هزاران انسان را به دیار عدم بفرستد در آنسوی آسمانها برای خودش مشغول سوت زدن بود... همان خدای نادانی که اگر وجود دارد (که ندارد) در جنایت های تمامی سفاکان تاریخ سهیم است از فرعون و محمد و علی و عمر گرفته تا چنگیز و تیمور و هیتلر و خمینی و خامنه ای و صدام و عمرالبشیر و شارون و بن لادن و....
این خدای ساختگی ادیان خاورمیانه ای که همه از یک ریشه بشری هستند چرا در زمان ارسال موسی و عیسی و محمد بهشون نگفت که همین الان دو قاره دیگر در دنیا هستند (آفریقا و آمریکا) که در آنجا قبیله هایی هستند که به آدم خواری و تناول گوشت همنوعان خود مشغولند و این عربهای ک...ت که بویی از تمدن نبرده بودند به جای رفتن به این قاره ها می آیند تمدنهای باشکوه آسیایی از ایران تا هند و چین را از بین می برند و تخم ک...ت نژاد عرب را در همه جای عالم می پاشند....
به این خدای نادان بگویید بی زحم ...ت آپ با این دینهای م...رف و پیامبران نادانتر از خودت ... ...ت آپ خدای محمد .. باره ...
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی

1) شما کی گفتید در امریکا هستید؟ اگر خوب دقت کنید خودتان نوشته اید:
این هم جمله شما:
((((moji643 - ایران - شیرازmoji643 - ایران - نیویورک
اسم من مجتبی هست که مخفف اون رو moji مینویسم. دانشجوی دکترای رشته ی MBA هستم. الان هم ایران نیستم ))))!!!!
ــــــــــــــــــ
به کلمه نیویورک جلوی اسمتان توجه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ـــــــــــــــــ

2) اقای محترم شما حتما با یک متخصص جغرافی در این زمینه صحبت کن!!
من از همان رفرنسهای خودتان استفاده کرده ام.

ــــــــــــــــــــــ
سطح دریای مرده پست ترین سطح زمین نیـــــــــــــــــست.!!!!!!!!!! بلکه پست ترین سطح ابهای غیر ازاد!! نسبت به اقیانوس است. فقط همین!!
نقاط بسیار تر از دریای مرده نیز رد زمین وجود دارد.
ـــــــــــــــــــــ

شما می توانید از هر متخصص جغرافی که خواستید بپرسید. بحث سوره الروم با شکســــــــــــــــــت!! شما تمام شده است.

3) راستی شما هنوز ان جمله را به فارسی روان برایمان ترجمه نکردید.

4) به سوال من در مورد افرینش شش روز و انی پاسخ ندادید!!!!!!!!!!!!!!!

بــــــــــــــــــــــدرود. درفش.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
بسم الله الرحمن الرحیم

امیدوارم که شما دوستان و دشمنان عزیز بالاخره پی به حقیقت برده باشید.
اگر در این مدت باعث رنجش دوستان عزیز شدم معذرت خواهی میکنم و هیچ ناراحتی هم از کسی ندارم. همان طور که در سال جدید بایستی خانه تکانی و نو سازی کرد ، چیزهایی که باعث خراب شدن خانه ( ذهن و عقل و... ) میشود را پاک کرد، من هم از کسی کینه و نفرت و.... ندارم.
الان به هیچ عنوان منتظر کم خردی های برخی معدود کاربران نیستم تا ناعاقلانه بعد از کامنت بالایم ، اظهار نظر کنند و بنده ی حقیر را مورد لطف خویش قرار دهند. البته من بهیچ عنوان از سخنان این افراد ناراحت نیستم. چون رین زایی ذنجی میگوید : ا.ب.ل.ه.ا.ن به من می خندند و دانایان می فهمند . امیدوارم که همه ی خواننده ی گرامی هم از کسانی باشند که حرف مرا می فهمند!!

البته برخی از کاربران هم که با بنده دشمنی دارند از دست آنها هم گلایه ای ندارم و خورده ای بر آنها نمیگیرم ، حتی خداوند را هم شکر میگویم ، چون امام سجاد (ع) می فرمایند : خداوندا تو رو سپاس میگویم که دشمنان مرا از میان احمق ها بر می گزینی ، چون چند دشمن احمق نعمتی است که به بندگان خاص خود عطا میکنی....

در پایان از همه ی کاربران گرامی که در طی این چند ماه نظر بنده ی حقیر را تحمل نمودند و برخی هم سعه ی صدر به خرج دادند و عده ی معدودی که دچار اشتباه شده بودند ( به قول شاعر ما دیده به بد نمی خراشیم ..... ) ، تشکر و قدردانی میکنم و از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی بهروزی و سلامتی را خواستارم.

والسلام علی من اتبع الهدی
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
درفش عزیز
درود بر شما

همانطور که دوستمان mlowes وodin گفتند و همه ما می دانیم : این فرد به واقعیت متصل نیست و زنجیر پاره کرده.
او نمی بیند که قبلا در همان لینک با اسم کاربری موجی-نیویورک می نوشت . جملاتی را بدون دادن لینک به من و شما نسبت می دهد و حتی منابعی را که خودش رفرنس داده را به شما نسبت می دهد.
این فرد یا یک دیوانه زنجیری ست یا کلاهبردار و شارلاتان!
در هر صورت ادامه بحث با کسی که قران را به میل خودش و بر خلاف مترجمان شیعه و سنی ترجمه کرده بی فایده ست .
موفق باشید
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
جناب اقای مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

من دوست ندارم با کسی بد صحبت کنم. ولی در مقابل شما!! بر شیطان لعنت!!
مرد حسابی این چه جمله ایست که نوشته ای:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگر قبلا این ادعا را میکردم که : بحر المیت پست ترین مکان روی کره ی زمین است، الان آن حرفم را پس میگیرم و این گفته را جای گزین آن میکنم که : دریای مرده ژرف ترین سطح آبهای غیر آزاد نسبت به سطح دریا است!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شما با این عقب نشینی عملا شکست خورده اید!! چون پست ترین سطح ابهای غیر ازاد دیگر پســــــــــــــــــــــت ترین نقطه زمیــــــــــــــــــــــن نیست!!!!!!!!!

در قران شما ادنی الارض نوشته شده یا ادنی البحــــــــــــر!!!!!!!!!! در این صورت حتما جنگ در وسط ابهای دریای مرده انجام شده است!!.(هههههههههه)

ببین اقا: این معجزات قران!!!!!! همگی حقه بازی و سرکاری و فقط جنبه عوام فریبانه دارد. اگر واقعا دانشجوی دکترا هستید یک سر به کتابخانه بزنید. با یک سرچ کوچک خواهید دید که دریای مرده پست ترین نقطه زمین نیست!!

بـــــــــــــــدرود. درفش.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
shad - فرانسه - نیس
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
درود
ببینید که چه دروغی را بدون سند و با وقاحت تمام به من و سایر دوستان نسبت داد!
دوست عزیز تنها چیزی که متاثرم می کند این است که چنین افراد ی که نافشان را از روز تولد با دروغ و به خصوص دروغهای اسلام بریده اند به ملت ایران حاکمند. تنها چیزی که نمی شناسند صداقت و درستکاری ست.
یک به یک به تمام دروغهایش پاسخ داده شد اما وقاحت و خالی بندی از اصول فرقه شیعه است. اخوند از رو نمی رود و با لباس تقیه امد و باز بر می گردد!!!
ممنون از لطف شما و موفق باشید.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
خوب: بحث سوره الروم و پست ترین نقطه به اتمام رسید.
حال: من یک سوال مطرح می کنم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الله آسمانها و زمین را در 6 روز آفریده است (سوره 7 آیه 54) و اما (سوره 2 آیه 117) میگوید که الله به صورت آنی خلق میکند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سوال این است: ایا از لحاظ منطقی افرینش (( انی )) امکان پذیر است؟ افرینش انی چه پارادکسی بوجود می اورد؟
سوال دوم: لطفا این تناقض قران را توضیح دهید؟ یعنی از یک طرف افرینش در شش روز انجام می شود در حالی که خدا ادعا می کند که انی قادر به افرینش هست!!!!!!!!
بـــــــــــــــــــــدرود. درفش.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
 
derafsh - اتریش - وین
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
odin - بلژیک - انتورپن
shad - فرانسه - نیس
dastopaaa - روسیه - مسکو
farzande koroshe kabir - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
movafeg - ایران - زوریخ
Omid Iran - ایران - تهران

سال نو مبارک. امیدوارم پیروز و سربلند باشید.

1)Omid Iran - ایران - تهران. استدلالتان زیبا بود موفق باشید.
2)دوست عزیزم شاد. شیعه اگر دروغ نگوید که دیگر شیعه نیست.

بــــــــــــــــــدرود. درفش.
پنج‌شنبه 29 اسفند 1387
+2
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.