تعرض ۴ مرد به یک زن در برابر چشمان همسرش

تعرض 4 مرد به یک زن در برابر چشمان همسرش

چهار تبهکار که در اقدامى جنایتکارانه، زنى را مقابل چشمان همسرش با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوى دادگاه کیفرى مشهد به اعدام محکوم شدند.

به گزارش سایت پلیس، شب ۳۱ مرداد امسال زوج جوانى با خودروى سوارى شخصى در حال عبور از جاده «مشهد - خلج» بودند که ناگهان چهار مرد تبهکار با دو دستگاه موتوسیکلت راه را بر آنها سد کرده و مانع حرکت شان شدند.

آنها سپس با تهدید کارد زوج جوان را از خودرو پیاده کرده و مرد را به زور از همسرش جدا کردند، سپس در اقدامى شیطانى زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

تبهکاران پس از اجراى نقشه شیطانى و سرقت طلا و پول و گوشى تلفن همراه، زن و شوهر را در بیابان رها کرده و گریختند.

کارآگاهان پلیس مشهد پس از شکایت زوج جوان با تحقیقات ویژه پلیسى قضایى، به دنبال سرنخى براى دستگیرى تبهکاران بودند که دریافتند یکى از آنها، تلفنى با زن جوان تماس گرفته و ضمن تهدید خواستار ملاقات با او شده است.

بنابراین زن جوان پس از آموزش هاى لازم از سوى پلیس، با مرد شیطان صفت قرار ملاقات گذاشت. بدین ترتیب مأموران نیز در عملیات ضربتى، متهم را در محل ملاقات دستگیر کردند. سه همدست دیگرش نیز با راهنمایى هاى وى به دام افتادند.

قضات شعبه پنجم دادگاه کیفرى خراسان رضوى پس از رسیدگى ویژه به پرونده، هر چهار مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

مهدی تک - ایران - اهواز
واقعا یک بار اعدام کمشون بود.
یکشنبه 18 اسفند 1387

no_one_ - ایران - تهران
قضات شعبه پنجم دادگاه کیفرى خراسان رضوى پس از رسیدگى ویژه به پرونده، هر چهار مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

کمترین مجازات تعیین شده
یکشنبه 18 اسفند 1387

ایران تالش - ایران - ماسال
قضات عادل
یکشنبه 18 اسفند 1387

hengameh - امارات - دبی
مرسی به این همه امنیت که در خیابان و جاده های کشور اسلامی ما وجود داره .
یکشنبه 18 اسفند 1387

saeideh75 - رومانی - بخارست
اینجا دیگه باید گفت دم اون قضات گرم حقشون بود حیوون صفتها
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
اعدامشون کنید. همهء مردم ایران رو اعدام کنید. چون فقط همین رو بلدین. ...توی این مملکت. ببینین چه جرم و جنایتهایی در این مملکت اسلامی صورت میگیرد!!!!!!!!
یکشنبه 18 اسفند 1387

zozo-zoobii - ایران - تهران
وای حالم بد شد الهی بمیرم چه زجری اون مرد بدبخت کشیده طفلک زنه وای نمی دونم واسه کدومشون دل بسوزونم
یکشنبه 18 اسفند 1387

H . Z - ایران - تهران
چه بی حیا ! چه جوری روش شده زنگ زده ؟چه فکری با خودش کرده ؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

Sharagim429218 - ایران - تهران
اگه این اتفاق در یه کشوراروپایی میافتاد، نهایت چندماه زندانی براشون میبریدند.بعدش هم ازمتعرضان معذرت خواهی میکردند، درودبراقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وسرنگون باددشمنان جمهوری اسلامی ایران%
یکشنبه 18 اسفند 1387

Achaemenid - ایران - شیراز
اعدام کمه
یکشنبه 18 اسفند 1387

amir agha - کانادا - ونکوور
خوب تقصیر مرده که نیست بیچاره رشتیه
یکشنبه 18 اسفند 1387

ali_swe - سوپد - ستکهلم
هنر نزد ایرانیان است و بس. ها هها ها
یکشنبه 18 اسفند 1387

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
هم شیطون بودند هم خر !
یکشنبه 18 اسفند 1387

n.s - ایران - تهران
نباید اعدامشون میکردند باید تیکه تیکه میکردنشون
یارو چقدر پرو بوده زنگ زده دوباره قرار گذاشته
یکشنبه 18 اسفند 1387

mitra.d - المان - هانوفر
راهزن ها حقشان همین است.یک مشت دیوانه روانی.
یکشنبه 18 اسفند 1387

subziro - اسپانیا - مادرید
اعدام؟ اعدام برای اینجور آدمهای کثیف کمه. باید اول با سوزن چشم اینها را سوراخ کنند و بعد ناخونهای اینها را بکشند. بعد دونه دونه انگشتهای اینها را ببرند و بعد یک دیگ پر از روغن داغ آماده کنند و اینها را بندازن اون تو تا بمیرن آشغالا! تا دیگه کسی جرات این کثافت بازی ها را نکنه.
یکشنبه 18 اسفند 1387

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
البته اینگونه جنایتها فقط و فقط محصول قوانین به ظاهر اسلامی مملکت است و تنها گذاشتن زنان در یک حکومت مردسالار. این جنایت برآمده از دستگاهی است که زنان را به طور قطعی در تحت حمایت قانون قرار نمی دهد و صدها جنایت علیه زنان را دامن می زند.

حکومتی که این گونه جانوران را در خود می پروراند باید قبل از آنان محاکمه شود. کجا هستند کسانی که خوشحال بودند که یک جوان کثیف همسر خود را به جرم شک داشتن خفه کرده است؟

اما به هر حال حقشان بود ابتدا چند سال بیگاری می کشیدند و بعد اعدام می شدند. چطور آن خانمهای بیچاره را سالها زندانی کرده اند و تازه رای به اعدام داده اند و می دهند ولی این مردان بلافاصله راحت می شوند؟ راستی که در مجازات اعدام هم برای زنان حق ویژه قایل میشوند. ننگ بر دنیای مردسالار و زن ستیز و دنیای جنسیت.

ننگ بر واعظان و زاهدان ریاکار و ضد دین و ضد انسان و ضد اسلام و ضد توحید. و ننگ بر مدعیان دروغین دمکراسی غربی.
یکشنبه 18 اسفند 1387

bahar1 - ایران - تهران
کسانی که مخالف اعدام هستند به نظر شما مجازات این افراد چی باید باشه؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

clinik84 - سوئد - استـهکلم
واقعا چه کشوری شده ایران ! هیچ امنیتی وجود ندارد . یعنی اینقدر ناامنی زیاد شده که حتی خانواده ها احساس امنیت نمی کنند باز هم خدا رو شکر که این خانم با همسرش بوده وگرنه همین آدمها فردا در دادگاه مدعی میشدند یه خاطر بدحجابی این خانم مورد تجاوز قرار گرفته و آنها می خواستند نسل خانم های بدحجاب و خود فروش را از بین ببرند !
یکشنبه 18 اسفند 1387

alirezagholami - ایران - تهران
کثیفترین جنایت ها در ایران اتفاق میافته بعد میگوییم در کشور های غربی انسانیت در آستانه سقوط است !!
یکشنبه 18 اسفند 1387

fariba.mehrjoo - ایران - شیراز
هر بلایی سرشون بیارن حقشونه٬ آشغالا!
یکشنبه 18 اسفند 1387

Kille111 - سوید - استکهلم
واقعا کار عالی ای انجام داده اند. دمشان گرم که آنها را به اعدام محکوم کرده اند.
یکشنبه 18 اسفند 1387

hanivan - سوئد - مالمو
خدایش اعدام هم برای انها کم است.
یکشنبه 18 اسفند 1387

maliheh_uk - انگلستان - لندن
خاک بر سر مسئولان کشور باید برند بمیرند چرا باید راههای کشور اینقدر نا امن باشه که چنین اتفاقی بیافته پس کو اون همه بسیجیه مفت خور شما به چیتون افتخار میکنید این وضع راها باید باشه چرا چندتا از اون لاشخورا را نمی زارن توی جاده ها گشت هنرشون اینه که توی خیابونهای پر رفت و امد باشندو پاچه مردم را بگیرن. کشور همه چیش منظم و بدون مشکله میان به جوانان گیر میدهند ننگ بر شما کورید کرید اینا رو نمی بینید کاش این بلاها سر از اون رهبر شیره ای گرفته تا اون مفت خور های دولت که معلوم نیست این ور دنیا چه غلطی می کنن با پول مردمی که این حال و روزشونه تازه افتخار هم میکنند بیاد پلیس در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردن باریکلا می خواهید دست بزنیم براتون بیچاره اون مرد چی کشیده و بیچاره تر اون زن وای خدای من چقدر سخته تنها کاری که بلدن اعدامه ننگ بر شما کاش هر چه زودتر این سایه شوم از روی ایران محو بشه
یکشنبه 18 اسفند 1387

jotyar - بلژیک - انتورپن‌‌
اعدام حقشونه.
یکشنبه 18 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
کسانی که تا این حد خبیث و کثیف هستند همان بهتر که در جامعه ی انسانی حضور نداشته باشند . زنده باد کارآگاهان مشهدی .
یکشنبه 18 اسفند 1387

hanivan - سوئد - مالمو
مرگ بر رژیم ننگ...ن اخوندی که عامل پیدایش اینهمه جنایتکار و ناامنی وبی عدالتی و جرم وجنایت... شده.واقعا این جنایات مایه سرافکندگی ما به عنوان ایرانی است.بیچاره زوج جوان معلوم نیست چقدرطول بکشه تا با این قضیه کنار بیان.کی جوابگوی صدمات روحی انها خواهد بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 18 اسفند 1387

pahlvan - ایران - کرج
خدا لعنتشون کنه!!
یکشنبه 18 اسفند 1387

khodesham - مجارستان - بوداپست
داستان خر شیطان
این یارو باید 2 بار اعدام بشه. یه بار واسه کار کثیفش یه بار واسه خریتش که همرو به ... داد
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
30 سال است که دارید اعدام میکنید. نتیجه: جرم و جنایتها سنتی تر و فاجعه انگیز تر شده اند و حرمتها و حریمها شکسته تر شده اند!
30 دیگه هم اعدام کنید تا ببینیم مملکت را آباد میکنید؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

ehsun - -
این خبر یه کم شک برانگیزه که واقعا راست باشه ولی اگه راست باشه باس بگم بنازم قدرت پلیس ایران رو
یکشنبه 18 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
البته من از اعدام کردن حمایت نمیکنم ولی اعدام کردن مجرم رابطه ی مستقیمی با کم شدن جرم و جنایت در منطقه ی اعدام شده دارد.
یکشنبه 18 اسفند 1387

mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
به نظرم قبل از اعدام بهتر است که 400 یا 500 ضربه شلاق هم بخورن.عدالت نیست که یک قاتل معمولی اعدام بشه و این پست فطرت ها هم فقط اعدام بشن
subziro - اسپانیا - مادرید
بابا کوتاه بیا . تصور چیزایی که گفتی وحشتناکه چه برسه به عملی شدنش.
یکشنبه 18 اسفند 1387

ayapir - اتریش - وین
آنتی اسلام - ایران - اهواز همشهری عزیزم دمت گرم با این طرز تفکرت. با اعدام جوانان روان بیمار جامعه درمان نمی شود .این رژیم اسلامی است که باعث و بانی این همه نا حنجاری و نافرهنگی در کشور شده و افکار واپس گرایانه ی اسلامی است که جامعه ایران را به سوی نیستی هدایت میکند.اعدام یعنی جنگ با ذات طبیعت.اعدام یعنی وحشی گرایی.اعدام یعنی خودکشی.جامعه ایران مبتلا به جزام جمهوری اسلامی ضد ایرانی است که باید درمان شود نه اااااااااع ع ع عد د دااااام.مرگ بر جمهوری پس گرای اسلامی
یکشنبه 18 اسفند 1387

گنده لات - آلمان - مونیخ
کسانی که با جرم وجنایت خرج روزانه شون رو در میارن باید به کارهای فیزیکی گمارده بشن. 50 سال زندان با کار اجباری شاید هزینه زیادی داشته باشه ولی آدم سازی میکنه. و در ضمن باید اول کاری رو که اونها سر مردم درآوردند سر خودشون اجرا کنند ، یه چند تا سبیل کلفت بسشونه. شاید هم اینجا رو با اردن اشتب گرفتند به هوای پلیس های زن.
یکشنبه 18 اسفند 1387

sam116 - انگلیس - لندن
اخی مرده چه زجری کشیده و میکشد.زنه بدتر از اون زجر و شکنجه خودش یکطرف حالا باید یه مرد غیرتی و بد دل و هم تحمل کنه ولی خدا کنه هر چه زودتر و با دید روشن این داستان و فراموش کنند. عجب زمونه ای
یکشنبه 18 اسفند 1387

dara - ایران - ایران
کارشون زشت و مستحق اشد مجازات است ولی....
ایا کسی در مملکت ما دنبال علت یابی جرم هست ؟ من به شما قول می دهم این مجرمان یا بیکارند یا شغل نصفه نیمه در حد بیکاری دارند .مملکتی که مریض است درد خود را با شیوه های مختلف بروز میدهد در جائی انسانی خود را میسوزاند جائی دیگر داماد خانواده عروس را قتل عام میکند در جائی میلیاردها تومن پول نفت گم میشود و...اینهاناله های سرزمین من است .ایا طبیبی هست؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

hossin43 - ایران - بوشهر
بازم حقوق بشری ها بگین اعدام نباید باشه؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

delmorde - سوپد - یوتوبوری
اگر این جنایتکاران را باید اعدام کرد پس ما در سطح بالاتر امثال اینها را بین مسئولین کشور داریم چرا قانون درمورد انها اجرا نمیشود!؟ مانند علی کردانها که به ناموس و مال مردم چشم دارند کسانی هم ثروت مملکت را بذل بخشش می کنند انها هم متجاوزند خوب فکر کنید ببینید ریشه این تجاوزات کجاست چه عواملی باعث میشود. وقتی مسئولین خود متجاوز به مال و ناموس مردم باشند از افراد معمولی چه انتظاریست. شما حکم به اعدام اینها میدهید که بعقیده من کم است اما ایا درمورد امثال کردانها که امروزه دردستگاهای مملکتی کم نیستند همیطور فکر نمیکنید؟ قانون مملکت ما برای ان مادر و دختری که به دلایل اوضاع خراب اقتصادی که ناشی از بیکاری و فقر وگرانی و هزار بدبختی دست بدزدی پنج ملیون تومان زده اند حکم صادر و عکس انها را درجراید منتشر میکنند ولی امثال محصولیها پست بالاتر میدهد. کردان را که به ناموس مردم تجاوز کرده نه تنها اعدام نمیکند بلکه تشویق میکند.دراسلام عزیز زن برده مرد و مانند کالاست برای او. و هزاران عوامل دیگر.محرومیت های جنسی که بدلیل قوانین بربریت اسلامی است. تبعیض بین زن و ومردو هزاران عوامل مخرب ناشی از عمل کرد قوانین واپسگرای بیابانی ای دین حنیف است و مجریان عدالتخواهش!!؟؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
hengameh - امارات - دبی
این اتفاقات ممکنه هر جایی اتفاق بیفته. به نظر شما باید قبل از وقوع جرم مجرم رو تشخیص داد و دستگیر کرد؟
آنتی اسلام - ایران - اهواز
مگه همه مردم ایران جنایتکار و متجاوز و دزد و قاتل هستند که انتظار دارید همه مردم را اعدام کنند؟
forugh1041347 - فرانسه - پاریس
hanivan - سوئد - مالمو
تو همه کشور های متمدن ممکنه این اتفاقات بیفته.
سال 2008 چند تا نوجوان پسر انگلیسی یکی از همکلاسی های دختر خود را به زور به زمین فوتبال بردند و بصورت گروهی به او تجاوز کردند. آیا باید حکومت بریتانیا را محاکمه کرد؟
سال گذشته پلیس لهستان پدری را دستگیر کرد که دو دختر نوجوان خود را چندین سال در خانه حبس کرده و بارها به آنان تجاوز کرده بود. آیا باید دولت لهستان را محاکمه کرد؟
مشابه همین اتفاق در استرالیا رخ داده بود. آیا باید دولت استرالیا را محاکمه کرد؟
alirezagholami - ایران - تهران
کثیف ترین جنایت چیست؟ اگر تجاوز گروهیه که در کشورهای اروپایی موارد بیشتری انجام شده. اگر همجنس بازیه که تو خیلی از کشورهای اروپایی بطور قانونی انجام میشه.
یکشنبه 18 اسفند 1387

mashhabib - ایران - دلنگون شهر
لطفا نیو سیتی را دوباره باز کنید
یکشنبه 18 اسفند 1387

taraneh2008 - المان - هامبورگ
amir agha - کانادا - ونکوور
بگو خواستیم مورد خطاب قرارت بدیم بنویسیم امیر اقا یا امیر اغا :)) .اخه کامنت هات ادم را به شک میندازه
یکشنبه 18 اسفند 1387

saraschweitz - سویس - سولوتورن
اینها حقشونه.حتی مردن هم براشون کمه.ولی من مخالف شماهایی هستم که همه را ربط میدید به حکومت،البته این به این معنی نیست که من از حکومت اخوندها خوشم میاد ،نه بلکه متنقرم از همشون. ولی انسانهای وحشی و مریض همه جای دنیا وجود دارند . مگر شماها که در اروپا زندگی میکنیدجریان ان مرد اتریشی رانشنیدید که دختر خودشو 19 سال تو زیرزمین حبس کرده بود وپنج تا بچه هم از او داشت. پس باید بگیم تقصیر دولت که این اتفاق افتاده. امثالی مثل این روانیها همه جا ی دنیا وجود دارد...
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
پس چرا در این 30 سال جرم ریشه کن نشده؟!!!!!!!!! کم انسان اعدام شد؟ ایران رقم اول را در دنیا دارد و رکورد دار اعدام است.
یکشنبه 18 اسفند 1387

abbasssamimi - ایران - تهران
آخه یعنی چی مورد ازار و اذیت قرار گرفته . خوب بنویس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته.
یکشنبه 18 اسفند 1387

ایران تالش - ایران - ماسال
علت خیلی ازاین بزهکاریها بیکاری وفقره بطوریکه شاید زندان مناسبترین جا باشه درچنین کشوری ایازندان می تونه اشدمجازات باشه؟درکشورهای پیشرفته اروپایی وامریکایی که ازادیهای فردی واجتماعی فروانی دارند زندان مجازات سنگینی تلقی میشه نه در ایران که خودش یک زندان بزرگه
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز

bluestar - ایران - تهران
شما نظرات همه رو رد کردی ولی خودت راجع به فعل اعدام نظری ندادی؟!! در ضمن مردم ایران در حال حاضر فقط زنده هستند و زندگی نمی کنند و فرقی با یک اعدامی ندارند.
یکشنبه 18 اسفند 1387

subziro - اسپانیا - مادرید
mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
به نظرت حقشون نیست؟ باید چشم اونارو با سوزن سوراخ کنن. انگشتاشونو ببرن و بعد بندازن تو یک دیگ پر از روغن داغ! که بمیرن! حقشون نیست؟ اونا کثافتن که اینکارو می کنن. روانی هستن. به نظر دوستان چی؟ حقشون نیست اینکارارو باهاشون بکنن؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

حسین تشنه لب - ایران - کرج
درود بر نیروهای انتظامی ایران اسلامی که اینگونه سریع و قاطعانه امنیت را حتّی در
کره راهّها بر قرار می کنّند و راهزنان را به سزای اعمالشان میرسانّند
ضمنا بنا به نوشته روزنامه ها و اعتراف رسانه های غربی اینگونه حوادث در کشورهای به اصطلاح پیشرفته بیشتر صورت میگیرد. در سوئد سالانه دهّا زن و دختر در ایستگاهای مترو و خیا بانهای خلوت مورد تجاوزقرار میگیرند که در بسیاری از موارد زنان قربانی از ترس ابرو شکایت نمیکنّند و تازه اگر هم متجاوز دستگیر شود بعد از مدت کوتاهی ازادش میکنّند
در امریکا هر ماه زنهای زیادی مورد تجاوز قرار میگیرند و حتّا به قتل میرسند انهم نه در کوره راه ها بلکه در شهرهایی مانّند newyork در یورش اخیر اسراییل غاصب به غزه سربازن کثیف و پلید صهیونیست کودکان و زنان مظلوم فلسطین را مورد تجاوز قرار دادند
در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز سالانه صدها زن و کودک مورد تجاوز قرار میگیرند که بعضی از تجاوزات توسط کشیشهای کلیسا صورت میگیرد به رقم بالای خودکشی قربانیان تجاوزات جنسی در اروپا و امریکا نگاه کنید تا ببینید عمق فاجعه تا کجاست
و وقتی با ایران اسلامی مقایسه کنیم می بینیم کشور ما به مراتب امن تر است و عدالت بیشتر اجرا میشود ای کوردلان که فقط بلدید نق بزنید یا اینکه فقط بلدید هر گوشه ای از دنیا هر اتفاقی میافتد و مثلا اگر کسی در فلان گوشه دور افتاده یکی از روستاهای بورکینا فاسو دوچرخه اش پنچر میشود فوری به گردن جمهوری اسلامی و نظام مقدس ولایت فقیه بیاندازید اقلا کمی از ایرانی بودن خودتان شرم کنید. اخر بی انصافی تا کی؟از این همه نق زدن و مجیز گویی بیگانه چه چیزی نصیبتان میشود؟ چرا جاده صاف کن استکبار و کفر جهانی میشوید؟ به فرموده مولا حسین اگر دین ندارید اقلا ازاده باشید برای ان زن و شوهری که قربانی این توطئه پلید قرار گرفته اند صبر جلیل و برای ان جانیان معدوم عذاب ابدی ارزو میکنم و به برادران شجاع و جان بر کف نیروهای انتظامی تبریک میگویم امید است که با سرکوبی اشرار و مفسدین و سر کوب ضد انقلاب اسایش و اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر شده و زمینه برای ظهور آقا امام زمان فراهم شود و شاهد سرنگونی کفر و استکبار جهانی و نابودی اسراییل
غاصب و استرداد قدس شریف به ملت مظلوم فلسطین به دست مبارک ایشان باشیم
انشا ا لله
یکشنبه 18 اسفند 1387

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
Sharagim429218 - ایران - تهران
اینجا جوونها چشم و دل سیرند و کسی با ناموس کسی کاری نداره .یه دختر تک و تنها نصف شب تو خیابان تردد میکنه بدون اینکه کسی مزاحمش بشه.میگی نه یه سفر بیا اروپا تا با چشمهای خودت ببینی.جمهوری اسهالی هم این نا امنی ها را بوجود اورده ارزانی خودت و همقطاران مزدورت.
یکشنبه 18 اسفند 1387

suzi - انگلستان - لندن
forugh1041347 - فرانسه - پاریس
توچی گفتی؟!تمرین سخنرانی می کردی؟!آدرسواشتباه اومدی آبجی٬بروسالن بغلی بمم جان!
pejmanfrance - فرانسه - پاریس
برو بابا بزار باد بیاد!معلومه تازه فرنگی شدی!
یکشنبه 18 اسفند 1387

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
با اینکه با اعدام مخالفم اما در اینمورد اعدام حقه. اما چیزی که هست اینه که حتی با اعدام این افراد ایا درد و رنجی که تا اخر عمر با روح و روان ای زوج مظلوم باقی میمونه التیام بیدا میکنه؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

hossein_oslo - ایران - ایران
بازم بگید اعدام کاره خوبی نیست
یکشنبه 18 اسفند 1387

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
suzi - انگلستان - لندن
به تو هیچ ربطی نداره که کی فرنگی شدم من جواب یه مزدور دادم و تو هم مثل .... بیخودی ... این و اون رو نگیر.اونی که باد که بیاد سبک مغزان عقده ای مثل تو را هم با خودش میبره درک اسفلالسافلین
یکشنبه 18 اسفند 1387

ahmad hemmat - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
آقا یا خانم نه محترم مگر در ممالک دیگر دنیا جرم و جنایت وجود ندارد مگر همین چند وقت پیش نبود که جنجال به شد که شخصی با زندانی کردن دخترانش به آنها تجاوز کرده و از آنها صاحب بچه شده پس لابد اون هم مسلمان و در کشور اسلامی ایران بوده دست بردار از این همه مزخرفاتی که هر دفعه تحویل دیگران میدهی
یکشنبه 18 اسفند 1387

abiabi - انگلستان - لندن
اون کسانی که در همدان به ان دختر دانشجو تعرض کردن هم باید اعدام بشن
یکشنبه 18 اسفند 1387

saeed-nasi - ایران - تهران
باید قبل از اعدام هر چهارتاشونو مورد آزار و اذیت!! قرار بدن
یکشنبه 18 اسفند 1387

5610 - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
اخه .... چی میگی تو؟؟؟؟ همه چیز را ربط میدی به این نظام.یارو با بیشرمی تمام این کار را کرده انتظار داری بهش جایزه صلح نوبل بدن
یکشنبه 18 اسفند 1387

hossein_oslo - ایران - ایران
pejmanfrance - فرانسه - پاریس
دوسته عزیز دیگه پیاز داغشو زیاد نکن ان فرانسه هم رکورد بی امنیتی رو شکونده
یکشنبه 18 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
در علم تربیت میگویند اگر خواستی بچه ای را تنبیه کنی اول والدینش را تنبیه کن!!

کم شدن یا زیاد شدن جرم و جنایت در ابتدا بر میگردد به مسئولان سپس به مردم.
من فقط چند مثال کوتاه میزنم امیدوارم که منظورم را متوجه بشی. مثلا در روزهایی که مسابقه ی فوتبال هست آمار جرم و جنایت پایین می آید. و یا در ایام عاشورا آمار جرم و جنایت بشدت پایین می آید.
موفق باشی
یکشنبه 18 اسفند 1387

ali_esf - امریکا - واشنگتن
آنتی اسلام - ایران - اهواز
اگه . ....جلوی چشمات این کارو میکردن چی ؟ اعدام خیلی خیلی کمه باید تیکه تیکه بشن
یکشنبه 18 اسفند 1387

dokhteiran - دانمارگ - وایله
امیر اقا- کانادا- ونکوور
حیف لقب اقا که خرج خودت کردی . ...ر هم بد چیزی نیست حیف که بعضی ها بویی ازش نبردن. اگر کامنت نگذاری بهتره دیگه کسی متوجه بی فرهنگی و بی ادبی و بی ... نمی شه
یکشنبه 18 اسفند 1387

ALONEASTRONOMER - ایران - ایران
خیلی جالبه یعنی تو کشورهای غربی دزد نیست که میکین امنیت ایران کمه؟ شما که اینهمه ادعای فرهنک میکنین همین عمل با رضایت شوهر یارو تو غرب انجام میشه بعد که اینجا قاضی ها دستور مرک میدن میکن اینجا حکومت اسلامیه خشونته ...
یکشنبه 18 اسفند 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
bahar1 - ایران - تهران
توی قفس شیر می انداختنشون تا زجر را حس میکردند .
یکشنبه 18 اسفند 1387

p.a - بلژیک - لیژ
Sharagim429218 - ایران - تهران
در این که اینا کثیف ترین کار دنیا رو کردن شکی نیست ، ولی بهتر نیست اول یه تحقیقی بکنی بعد نظر بدی زشته واقعاً . اینجا این کار رو نمیکنن ، اول از سلامت روحشون مطمئن میشن و بعد براشون قرار صادر میکنن یا زندان یا تیمارستان روانی تا آخر عمر .
یکشنبه 18 اسفند 1387

آهنگران - ایران - شیراز
حسین تشنه لب - ایران - کرج
صلام هصین طشنح لب
. لتفن بیشتر طوظیه بده که نزرط چیه و وازه تر بگو که نیروی اتطظامی چتور میطواند در نزم جامه موصرطر باشد.مطشکر و ثپاصگظار
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
زمان شاه مردم همین مردم بودند. آیان اونموقع هم جرم و جنایت اینجوری بود؟ دولت اینقدر اعدام میکرد؟
ماه محرم و ماه رمضان؟ یعنی مسلمانها همین دو ماه مسلمان هستند؟ و 10 ماه کافرند؟
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز


ali_esf - امریکا - واشنگتن
نمیدونم منظورت از اون نقطه چین چی بود اما قربانی بعدی امکان داره خود تو باشی دوست عزیز. با اعدام چیزی درست نمیشه. اگر قرار بود ریشهء جرم با اعدام کنده بشه فکر میکنم 30 سال وقت کافی بود!
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز

5610 - ایران - تهران
پس کی مقصر است؟ ایران اولی کشور دنیا از لحاظ اعدام است. 30 سال انقلاب شده و این کسانی که جنایت میکنند بچه های همین انقلاب و تربیت همین انقلابند مثل خود تو!
یکشنبه 18 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
ahmad hemmat - ایران - تهران
من نگفتم در جاهای دیگه جرم و جنایت نیست. میگم چرا ایران با اینکه در دنیا از لحاظ اعدام اول است؛ اما یکی از پر جرم و جنایت ترین کشورهای دنیا است. با اینکه اسلام اینجا حکم فرما است و حکومت علی اینجا بر قرار است؟!!!!!!
غرب هم مشکلات خودش رو داره. اما اونجایی که تو میگی کشور من نیست. گور پدر اونها. من میگم چرا در ایران این وضع است؟!!!!! جمهوری اسلامی ایران؟!!!!!
یکشنبه 18 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
1 مگه جرم فلج اطفاله که با واکسن ریشه کن بشه؟
2 سندی هم برای ادعای خودت داری؟
3 نظر من رو که راجع به اعدام باید بدونی. چون تو پستهای گذشته سرش زیاد بحث کردیم. ((چو دانی و پرسی سوالت خطاست))
4 تو اول مینویسی همه رو اعدام کنید. بعد مینویسی مردم ایران فرقی با یک اعدامی ندارند. حال شما خوبه؟؟؟
5 از جواب سوال من طفره رفتی؟
دوشنبه 19 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
فکر کردی کشورهایی که اعدام نکردند جرم و جنایت و تجاوز در آنها بیشتر از ایران انجام نمیشه؟
لینک زیر رو مطالعه کن تا اوج بربریت و وحشیگری مردم یک کشور اروپایی رو در تجاوز به دختربچه های مسلمان درک کنی.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_rape_in_the_Bosnian_War
دوشنبه 19 اسفند 1387

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
abbasssamimi - ایران - تهران
یعنی وشگونش گرفتن و قلقلکش دادند...
به نظر من باید هزار مرتبه خدارو شکر کنند که آخرسر نگرفتند هردوشونو بکشند.
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bluestar - ایران - تهران
1 مگه جرم فلج اطفاله که با واکسن ریشه کن بشه؟
---------------------
این رو به آخوندها بگو و به کسانی که فکر میکنند اسلام علاج هر دردی را دارد!!!! جرم را باید به جرم شناس داد و به روانشناس و جامعه شناس سپرد که در این زمینه عمرشان را گذاشته اندو صاحب نظر هستند؛ نه به هر ننه قمری که تحصیلات اسلامی دارد و هنوز در اعدام و قصاص و قطع ید و سنگسار و پتاب از بالای کوه و .... سیر میکند!
-----------------------------------------
-2 سندی هم برای ادعای خودت داری؟
---------------------
گزارش سالانه سایت حقوق بشر ایران: مجازات اعدام در ایران در سال 2008

بنا به گزارش ما دستکم 282 نفر در سال 2008 اعدام شده اند. این تعداد (درصورت تایید بیش از 70 اعدام انجام شده) احتمالا به 350 نفر خواهد رسید که در مقایسه با آمار سال 2007، که در گزارش سالانه سازمان عفو بین الملل 317 نفر اعلام شده بود بیشتر است.
این آمار به هیچ وجه تصویر دقیقی از اعدامهای ایران ارائه نمی دهد زیرا به گفته یک مقام رسمی حکومتی در ایران، برخی از اعدامها در ایران هرگز در رسانه ها انتشار نمی یابد. وی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا در مورد اعدام یک متهم به جاسوسى گفت : ما معمولا جاسوسها را اعدام نمی کنیم و اگر هم اعدام کنیم، آن را اعلام نمی کنیم (خبرگزاری جمهوری اسلامی۰۲/۰۹/۸۷ ‪(
از مسولان محترم سایت خواهش میکنم این لینک رو منتشر کنند که این دوستمون از منبع استفاده کنند
https://iranhr.net/spip.php?article964
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت دوم:
bluestar - ایران - تهران
تو اول مینویسی همه رو اعدام کنید. بعد مینویسی مردم ایران فرقی با یک اعدامی ندارند. حال شما خوبه؟؟؟
--------
اگر منظور جمله رو متوجه نشدی مشکل خودت است چون منظورم خیلی واضح و شفاف بود!! فکر کنم فقط دو کلمهء اول رو خوندی
"اعدامشون کنید. همهء مردم ایران رو اعدام کنید. چون فقط همین رو بلدین." متوجه نمیشی میگم فقط همین رو بلد هستین؟ یعنی شما جلادین. منظورم با کسانی است که عاشق اعدام کردن هستند و لذت میبرند و ارضاء میشوند
--------------------------------------------
فکر کردی کشورهایی که اعدام نکردند جرم و جنایت و تجاوز در آنها بیشتر از ایران انجام نمیشه؟
------------
باز دوباره زدی جاده خاکی! من میگم کاری به کشورهای دیگه ندارم. مشکلات اونها با مشکلات ما فرق میکنه. اونجا اگر یک پدر با دخترش هم بستر بشه و دختر خودش رو بچه دار بکنه؛ به عنوان یک کیس غیر عادی مورد مطالعه قرار میگیره. روانشناسها و جامعه شناسها مثل یک موش آزمایشگاهی همهء جوانبش رو مورد بررسی قرار میدند که در آینده دیگه تکرار نشه و به مردمشون آموزش میدهند. اما توی ایران؛ تا یه نفر یه مورد قتل انجام میده یا تجاوز وحشیانه انجام میده؛ بدون اینکه ریشه یابی بشه که در آینده دیگه تکرار نشه؛ در اولین فرصت اعدام میکنند. آخه من نمیدونم، شما ایرانی نیستی؟ دلت به حال مردم مملکتت و آیندهء کشورت نمیسوزه که از کشته شدن هموطنهات لذت میبری؟ همین بچه های 4 یا 5 سالهء امروز، در آینده اعدامی های دیگری هستند که بچه های تو از مردن اونها لذت میبرن.
دوشنبه 19 اسفند 1387

salamiran - ایران - شیراز
قابل توجه آنانی که نفهمیده و نسنجیده فریب تبلیغات سازمانهای حقوق بشری امپریالیستی و صهیونیستی را می خورند و با اعدام مخالفت می کنند !
دوشنبه 19 اسفند 1387

Del shekasteh - ایتالیا - جنوا
amir agha - کانادا - ونکوور
اقای با غیرت که به رشتی ها اهانت میکنی شما بودی چه .....میخوردی
دوشنبه 19 اسفند 1387

saeed rahmani - رومانی - کاراکال
آنتی اسلام - ایران - اهواز
میدونم که از زیره بته به عمل امدی اما دوست دارم که اگه زن داری امثال این 4 نفر در مقابل چشمات زن تو مورد ازار و اذیت قرار بدن اون موقع بیا نظر بده تا ببینمت بی بوته ی بی خاصیت و اینو بدون که اگه خودت هم گیره من بیافتی مطمئن باش که شما رو مورد عنایت قرار خواهم داد شخصا
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت اول:
saeed rahmani - رومانی - کاراکال
از آنجایی که اسلام یک دین کاملا س ک س ی و جنسی است و پیامبر اسلام یک سمبل س ک س است و قسمت بزرگی از قوانین اسلامی راجع به س ک س و مسائل زیر شکمی است، مسلمانان در بسیاری از استدلال های خود از این استدلال شما استفاده میکنند و بسیاری از مردها هستند که به دلیل اینکه نمیخواهند سلطه و حکومت خود را در خانواده از دست بدهند و تربیت و جنبه دیدن زن به عنوان یک موجود برابر را ندارند، دو دستی اسلام را چسبیده اند
قوانین برای همه است و همه در مقابل قانون برابر هستند (در جوامع دموکراتیک)، و این که یک شخص درباره یک قانون چه احساسی دارد اصلاً اهمیتی ندارد. ممکن است شخصی بعد از اینکه به نزدیکانش تجاوز شد، در حالتی قرار بگیرد که احساس کند مجرم را باید تکه تکه کنند و سرش را ببرند، اما این احساس کاملا جانوری است و رنگی از خرد و تمدن و انسانیت ندارد، این که این شخص چه دوست دارد در آن زمان که در اوج عصبانیت و احساسات است چه مجازاتی را برای متجاوز تصور میکند اصلا مهم نیست و اگر آن شخص سعی کند مجرم را خودش تنبیه کند خود مجرم خواهد بود و مجریان قانون باید از چنین وضعیتی جلوگیری کنند. مراد این است اصلا اینکه من دوست دارم یا دوست ندارم چه بر سر یک شخص در مورد مجرمی که به قول مسلمانان "تجاوز به ناموس کرده" بیاید ملاک نیست! تشخیص جرم و مجرم و در نظر گرفتن تنبیه برای آن خود یک رشته و مبحث بسیار گسترده است که به روانشناسی، جامعه شناسی و جرم شناسی و حتی فلسفه و اخلاق مربوط میشود. تصمیم در مورد اینکه برای فلان جرم چه مجازاتی باید پیاده شود به این سادگی نیست که ما آنرا در اختیار عده ای آخوند و آدم مذهبی متعصب و کم عقل قرار دهیم.
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت دوم:
saeed rahmani - رومانی - کاراکال
در جامعه مدرن و پیشرفته هدف از مجازات هرگز این نیست که دیگران درس بگیرند و "کسی دیگر این کار را نکند"، شما حق ندارید یک شخص رو بعنوان وسیله آموزشی تنبیه کنید تا بقیه یاد بگیرند. هدف از مجازات اصلاح شخص مجرم است. اینکه انسانی را درون زمین قرار دهند و با سنگ روی سرش بزنند تا دیگر کسی "زنا" نکند مربوط به زندگانی قبیله ای هزاران سال پیش است که اسلامگرایان سعی در حفظ این سنت سامی هستند. یا اینکه کسی را از بلندی به پایین پرتاب کنند یا گردن بزنند و یا دار بزنند و ....
ریز و درشت اسلامگرایان با مغزهای پوسیده و کوچک خودشان معمولا مطرح میکنند که زندان رفتن و مجازاتهای اینگونه کارساز نیست و کم است!!! آمار نشان میدهد کشورهایی که مجازات مرگ دارند بالاترین نرخ بزه و جرم را نیز دارند، مثل ایالات متحده امریکا، در مقابل حدود 170 کشور وجود دارد که به هیچ عنوان مجازات مرگ را برای کسی در نظر نمیگیرند، در این کشورها امنیت و رفاه در بالاترین درجات قرار دارد. در زندانها روی مجرمین کار میشود و مشکلات روحی روانی آنها بررسی میشود و شخص تا وقتی که مشکل روحی دارد و برای اجتماع خطرناک است در زندان نگه داشته میشود، در زندان ماندن بسیار مفید تر از دست قطع کردن و چشم در آوردن و.. است. اسلامگرایان مثل انسانهای کودنی همه یافته های روانشناسی و جامعه شناسی بشر را نادیده میگیرند و سعی دارند مفاهیم کهنه و قوانین حیوانی الهی خویش را در جامعه پیاده کنند.
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت سوم:
saeed rahmani - رومانی - کاراکال
بنابر این اگر برای یک انسان خردگرا چنین مشکلی پیش بیاید، وی احتمالا یا متجاوز را میبخشد یا حقوق قانونی انسانی خویش را اگر با قوانین جهان شمول حقوق بشر همخوان باشند دنبال میکند.
دوست عزیز شما که میگویید :{{میدونم که از زیره بته به عمل امدی اما دوست دارم که اگه زن داری امثال این 4 نفر در مقابل چشمات زن تو مورد ازار و اذیت قرار بدن اون موقع بیا نظر بده تا ببینمت بی بوته ی بی خاصیت و اینو بدون که اگه خودت هم گیره من بیافتی مطمئن باش که شما رو مورد عنایت قرار خواهم داد شخصا}}
فکر میکنی با اعدام این 4 نفر و هزاران نفر و میلیونها نفر مثل این اشخاص؛ در آینده همهء کسان خودت ( زن و بچه و خواهر و مادر و ....) از تجاوز و آزار جنسی مصون خواهند بود؟!!!!!
اگر اینجوری بود الان باید ایران گلستان میبود با این همه اعدام!
و در آخر؛ سال نو شما مبارک باشه.
دوشنبه 19 اسفند 1387

homanlife - فرانسه - پاریس
maliheh_uk - انگلستان - لندن
شما که نوشتید از انگلستان هستید یک کمی به اخبار حوادث انجا هم رجوع کنید تا دیگه از این اظهارات نابخردانه نکنید جنایات و نا امنی در تمام کشورهای دنیا وجود دارد همین چند وقت پیش در بلژیک پرده از ۱۰۰ ها تجاوز و قتل به دختران خردسال و دختر ربایی در سطح گسترده برداشته شد...
دوشنبه 19 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز

محض اطلاعتون چین رتبه ی اول اعدام در جهان را دارا بوده است نه ایران!!

این سوالت از اون سوالها بودا... --زمان شاه مردم همین مردم بودند. آیان اونموقع هم جرم و جنایت اینجوری بود؟ --- عزیزم این حرفت عین اینه که من بگم الان ایران پیشرفته تر از زمان شاه شده. خب طبیعی هست که باید هم پیشرفته تر بشه. در آن زمان نه اینترنت بوده نه شرکتهای هرمی بوده و... حتما میدونید بسیاری از جرم و جنایتها در زمان شاه نه تنها در ایران نبوده بلکه در جهان هم نبوده. الان این جرم و جنایتها نه تنها در ایران هست بلکه در جهان هم هست. پس به مرور زمان تنوع جرم و جنایت بیشتر میشه که به تبع آن آمار جرم و جنایت هم بیشتر میشه.

---ماه محرم و ماه رمضان؟--- کل ارض کربلا کل یوم عاشورا... این جمله چه مفهومی میتونه داشته باشه؟ این یعنی هماطور که در این روز امار جرم و جنایتت 60% پایین می آید، در بقیه ی ایام سال هم به همین منوال باشد. شما فکر کنید اگر مردم به همین یک نمونه عمل کنند دنیا چه گلستانی میشد؟؟!!!
دوشنبه 19 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
با عرض سلام خدمت مدیران محترم سایت.
این اولین و آخرین هشداری هست به شما داده میشود اگر در مورد نظرات برخی از کاربران از جمله اقای انتی اسلام و ارتمیس و... که علیه، اسلام و شیعه داده میشود در تایید کردن آن دقت نشود ، ما به همراه دوستانمان در سایت آشیانه چاره ای خواهیم اندیشید. دموکراسی باید برقرار باشد ولی نه تا این حد توهین. همچنین گذشته از اینها شما یک طرفه عمل میکنید. این یک طرفه عمل کردن شما اصلا قابل بخشودن نیست. دوستی میگوید من مسلمان شده ام شما نه تنها کامنتش را تایید نمیکنید بلکه کل نام کاربریش را هم مسدود میکنید ولی اینجا به یک دین و یک پیامبر و بیش از یک میلیارد نفر توهین میشود شما به راحتی آنرا تایید میکنید؟؟؟!!!! واقعا شرم آور است.
امیدوارم این کامنت من تایید شود.
دوشنبه 19 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
در جامعه کنونی ایران کسی را که به خاطر آزادی بیان اعدام می کنند ٬
اعدام این افراد یکی از بهترین راه هاست . از جامعه ای انتظار برخوردی اصولی باید داشت که مسئولینی طبیعی و قانونی انسانی داشته باشد .
این چهار نفر هیچ اصولی را رعایت نکرده اند کاری که حیوانات هم نمی کنند
زمانی که خوی حیوانی انسان بروز می کند از قدرت فکر و نقشه کشی خود در جهت دستورات شیطانی استفاده کند نتیجه ای بهتر از این پیش نمی آید. به همین علت است که انسان گاهی مانند حیوان و بلکه بدتر از آن می شود.
دوشنبه 19 اسفند 1387

velayat - ایران - شیراز
آنتی اسلام از یه طرف میگی به کشورهای دیگه کار ندارم از طرف دیگه میگی ایران از لحاظ اعدام اوله. این مقایسه نیست؟ در مورد جرم و جنایت هم خودتو گول نزن آمار جرم و جنایت در کشورهای غربی به مراتب از ایران بالاتر است.
دوشنبه 19 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
این لینکی که دادی که ننوشته ایران رکورد دار اعدام در جهان است.
--------------------
((آخه من نمیدونم، شما ایرانی نیستی؟ دلت به حال مردم مملکتت و آیندهء کشورت نمیسوزه که از کشته شدن هموطنهات لذت میبری؟ ))
--------------------
من دلم برای کسی هموطنی که به راحتی به ناموس دیگران تجاوز میکنه و آدم میکشه و جنایت میکنه و آفت اجتماعه اصلا نمیسوزه.
----------------------------------------------
ظاهرا شما خودن حرفهای خودت رو متوجه نمیشی. وقتی میگی همه مردم ایران رو اعدام کنید یعنی اعتقاد داری همه مردم ایران مرتکب جرمی شدند که طبق قانون ایران مجازاتش اعدامه. شاید بعضی ها از کشتن دیگران لذت ببرند و ارضا شوند. ولی مسلما این افراد قانونگذاران و وکلا و قاضیان و مامورین اجرای احکام نیستند. این افراد همین مجرمین و جنایتکارانی هستند که شما از آنها دفاع می کنید.
دوشنبه 19 اسفند 1387

saeed rahmani - رومانی - کاراکال
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ببین عزیزم من اصلاسیاسی و مذهبی نیستم و مثل خودت از اسلام و دین و خرافات بدم میاد ولی اینجور جرمها سزاوار اعدام هست من مست هم هستم شاید نتونم کلمات رو به هم پیوند بدم اما اینجور مسائل ربطی به دین و رژیم ندارد.جرمی مرتکب شده بحالت خواسته.اتفاقی نبوده که بگیم قابل عفو میباشد شما همیشه در اینجور اخبار سعی کنید خودتون رو جای حادثه دیده بگذارید.و نیازی به این نبود که ایه الکرسی بنویسی
دوشنبه 19 اسفند 1387

saeed rahmani - رومانی - کاراکال
و اینکه سال نو بر همه ایرانیان بخصوص (((مسئولین محترم سایت با خبرهای متنوع و جالبش که این فضا رو ایجاد کرده که با هم انتقاد و رایزنی کرده باشیم ودر رده ی دوم به تمامی کامنت گذاران))) مبارک باشد.با ارزوی خرمی و سرافرازی برای همه ایرانیان عزیز.
دوشنبه 19 اسفند 1387

ferfereh - ایران - تهران
به نظر من اگر ما مخالف اعدام هستیم باید راه حل مناسب تری ارایه بدهیم. نظر من این است که این آقایون باید از داشتن مردانگی محروم بشوند چون به صورت غیر انسانی ای از این عضو شریف استفاده کرده اند! این برای یک مرد از صد بار اعدام هم بدتر است. زندان هم لازم نیست.
دوشنبه 19 اسفند 1387

آهنگران - ایران - شیراز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

ریلکس ریلکس !!!!

آقای ساکن سیدنی استرالیا!!! مرد... خجالت بکش.تو روز روشن مردم را تهدید میکنی.ببین فکر کردی اینجا هم سایت حوزه علمیه هست که اگر نظر مخالف بدی میکننت تو بشکه !!!! نه عزیز اینطور که فکر میکنی نیست..ضمنا خیلی هم بیخود کردی برای مردم تعیین تکلیف میکنی.

هر کس ازاد هست حتی خدا را نقد کند چه برسه به پیغمبرت.شیر فهم شد !!!
به جای تشکرت از این دوستان که چنین محیطی را برای مردم فراهم کردند چرا ..ی..ری میگی.؟؟؟
اگر راست میگی برو تو هم یه وبلاگ بزن هر چه دگوری مگوری مثل خودت هست بیارشون اونجا و هی از پیغمبرت بنویس انها هم برات دست بزنن آقای اصلاح طلب!!!!

راستی به سایت آشیانه ت بگو بره و افکار آقای دانشمند ( آخوند جمهوری اسلامی ) را هک کنه چون به 1 میلیارد مسلمون میگه حرامزاده و ولد زنا...

اگه فکر میکنی حرف مهدی دانشمند توهین نیست که تکلیفت روشنه اگر هم که توهین تلقی میکنی و کاری نمیکنی باز تکلیفت روشنه که چقدر غیرت داری!!!!!!!!!

چرا زورتون به دانشمند , یه ن..م مثل خودت که کنار گوشت هم هست نمیرسه میای اینجا لغز میخونید و قپی در میکنی؟؟؟؟ شما اگر میتونستید تا حالا این کار را کرده بودید.آغای اصلاح طلب (ببخشید دیکتاتور طلب) !!!! !!! یادت باشه کسی که کننده باشه هیچوقت نمیگه .اول هک میکنه بعد اظهار ف..له میکنه.
برو خدا جای دیگه روزیتو بده.مزدور آدم فروش.
من همیشه نظراتت را میخوندم فکر میکردم گول ملاها خوردی حالا میبینم خودت از اون کلاشها و شار....های آخر خط هستی....
اینو بدون. اسلامت دین خون و خونریزی و اختناق و زیر شکم هست و در قرن 21 نمیتونی بزک دوزکش کنی و به عنوان دین رافت به مردم معرفی کنی.
این قبر مرده داخلش نیست.

به قول شادروان کسروی ایران یک حکومت به اسلام به خصوص شیعیان بدهکار بود.
دیگه ما الان بدهیمان را دادیم و امروز آرزو و تلاش هر ایرانی آزاده حکومتی سکولار فارغ از ملا و ملا بازی است.
ا...له حکومت اسلامیت داره هر روز به شعور 70 میلیون توهین میکنه ککت هم نمیگزه ولی اینجا رگ غیرت نداشتت میزنه بالا. مطمئن باش نفسهای آخرتون را میکشید.در آخر

من از طرف خودم و دیگر دوستانم از دست اندرکاران سایت ایرانیان یوکی بابت توهین این ش....طان (مسلمان عرب) عذرخواهی میکنیم و دست شما را میبوسیم.
از دوستان دیگر هم میخوام جوابی دندانشکنی به این مسلمان عرب بدن.

زنده باد آنتی اسلام - پاینده آرتیمس عزیز.. و زبل خان وبقیه دوستان خردگرا.
پاینده باد سایت ایرانیان انگلستان
دوشنبه 19 اسفند 1387

homanlife - فرانسه - پاریس
قابل توجه همه عزیزان
قوانین مجازات در دین اسلام از این جهت سخت است که اجرا نشود یعنی بخاطر هولناک بودن آن کسی جرمی انجام ندهد که مستحق آن مجازات شود حال اگر کسی با توجه به مجازاتی که در پیش دارد بازهم مرتکب اینجور جنایتها گردد پس آدمی بسیار شقی و پلید است که همان بهتر که اینگونه مجازات شود..
دوشنبه 19 اسفند 1387

fariba.mehrjoo - ایران - شیراز
آهنگران - ایران - شیراز
خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید بر شما انشاا... اولا دانشمند بیشرف و دیوانه به 1میلیارد نمیگه حرومزاده٬ یکی دیگه به 250 میلیون شیعه میگه حرومزاده. در ضمن شما که غیرت داری شما کاری بکن.و در ضمن بله اسلام دین خونریزی و زیر شکم هست٬ ولی تا قرن 210 نیز ادامه پیدا میکنه٬ تا کور شود هر آنکه نتوان دید٬ وقتی توضیح هیچ کس راجع به جنگ های صدر اسلام و ازدواجهای پیغمبر رو نمیفهمید٬ باید بهتون بگیم همینه که هست.
آنتی اسلام:
اعدام میکنن اینه وضعیتمون٬ چه برسه که نکنن٬ (نمیگم جمهوری اسلامی خوبه ها٬ سر بتنشون نباشه٬ یه بارم گفتم از نظر قانونی هم میشه اعدام رو برداشت) آخه هموطنای عزیزت رو که میشناسی٬ بهشون آسون بگیره٬ هر کاری میکنن٬‌حتی انقلاب
در ضمن زمان شاه تیر بارون بود٬ حالا اعدام با طناب٬ فرقش چیه؟
اینکه رتبه اول رو داریم٬ اونم که نه٬ در اصل دوم که حالا فرقی هم نداره٬ برای اینه که بیشتر کشورهای دنیا٬ اعدام رو ممنوع کردن٬ ولی کلا کار بیهوده ای کردن٬ دلیلی نداره کسی رو که جنایت میکنه زنده نگه دارن٬ تازه اعدام کمشونه٬اونا یه بار میمیرن راحت میشن٬ بیچاره اون مرد تا آخر عمرش اون صحنه وحشتناک جلوی چشمشه٬ چه زندگی ئی بکنه اون بیچاره!
میدونی اعدام کلا برای جنایتکارا چیز خوبی هست٬ خیلی چیز خوبیه٬ خیلی خیلی خوبه٬ مخصوصاْ برای جنایتکار از نوع ایرونی٬ آخه میدونی بعضی ایرانی ها دیگه روی دنیا رو سپید کردن با این کاراشون٬ اعدام نباشه دیگه افسارشون اساسی از هم گسیخته میشه.آخه اینم شد کار جلوی مرده٬ به زنش تجاوز کردن٬ اونا اصلا لیاقت زنده موندن رو دارن٬ صد رحمت به ح...ن
دوشنبه 19 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
هموطن گرامی برداشت بنده باشناختی که از این سایت دارم این است که محیطی باز فراهم کنند تا عقده های بسته گشوده شود و نظرات از هر قشر و طبقه ای مطرح گردد .
اعلام نکردن مسلمانی ودست نو مسلمان شما به نظر بنده بسیار سنجیده و اصولی بوده است بنده به ایشان تبریک می گویم .
اما این بازتاب ممکن است از طرف سایر کاربران به عنوان تبلیغات محسوب شود و باعث فاصله ی بین آنها از این سایت بسیار بسیار خوب شود و یا بدعتی شود و یا نتیجه ی عکس بدهد. کسی که مسلمان می شود از ابتدا باید این را بیاموزد که پیوستن به این مکتب بیشتر از هر کس سودش به خود ایشان باز می گردد حتی اگر بخواهند در این تغییر و تحول دیگران را شریک بدانند عاقبت اندیشی و تدبیری که در این دین مدام به آن اشاره شده است را مد نظر داشته باشند و اگر توجیه نیستند شما که مسلمان قدیمی هستید ایشان را راهنمایی کنید که بیاموزند از ابتدا سنجیده عمل کنند .

هم چنین از ابتدا تلاش جهت اتصال قلب خود با خدا و آگاهی و شناخت هرچه بیشتر .
هیچ کس با تبلیغات به ایمان واقعی نرسیده است و تنها شناخت و آگاهی
و وجود مستعد کسی به آن می رسد . تبلیغات ممکن است برای تجارت خوب باشد اما نه برای ایمان .
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
چین رتبهء اول را دارد و ایران رتبهء دوم اما نسبت جمعیت ایران به چین رو اگر در نظر بگیریم ایران اول میشه!
دوشنبه 19 اسفند 1387

zelzele - ایران - اصفهان
خدایا هیچ مردی را شرمنده زن و بچه اش نکن و کسانی را که باعث این کار میشن نابود کن. جگرم سوخت
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
saeed rahmani - رومانی - کاراکال
با این حرفهات طرز فکر 1400 سالی ات رو می خوای توجیه کنی! چه ربطی داره که مشروب خوردی و مسلمون نیستی؟ افکارت با اسلام انطباق داره. همین کفایت میکنه. حمزه عموی محمد هم که پا به پای محمد جنگید؛ شراب میخورد و به شکار شیر میرفت!
دوشنبه 19 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
آنتی اسلام - ایران - اهواز
هموطن همانگونه که می بینید جامعه ی ایران نیاز به فرهنگ سازی دارد .
با این بلبشو در نظر بگیرید چنین فردی را زندانی کنند و او چند سال دیگر عفو بخورد یا فرار کند یا با حق حساب او را در آورند او که دوباره آزادانه با تجربیات
جدیدتر و خبیث تر وارد جامعه می شود . گمان کن آن زن ٬ دختر خودت باشد . این معضل سابقه دارد تنها راه نجات ما رو آوردن به قانونی درست که دست هر گونه سو ء استفاده ای را می گیرد . نمی توان حکومت را به یک عده بی تخصص و محدود سیرد ٬ نه اینکه جرم به کلی از بین می رود
اما بلبشو هم دیگر نیست . حال ببین که غرب هم این چالش را از سر گذراند تا به دمکراسی رسید که جوابگوی تمام جامعه باشد .
ویکتور هوگو در مجلس ملی کبیر فرانسه می گوید :
من شما کشیشان را بجای دین قبول نمی کنم شما انگل دین و آفت دین اید .شما دین دار نیستید علم دارید و معنی آمچه می گویید نمی فهمید ٬
شما قدس را بازی و نمایش می دهید و بکارهای خود و نیرنگها و خدعه ها و
پشت هم اندازیها و هوس رانیهای خود آمیخته می سازید ٬ شما را بخدا خودتان را دین جلوه مدهید که آنرا تباه می کنید و هم اکنون بواسطه ی وجود شما به تحلیل می رود .نفرتی که شما نسبت به خود جلب می کنید بآن هم تاثیر می کند .حقیقت این است که دین از شما بیزار است شما از او دوری جویید تا مردم بآن نزدیک شوند.
دوشنبه 19 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
آهنگران - ایران - شیراز
لطفا شما هم ریلکس باشید . چه خبر است !
شما که به خدا اعتقاد ندارید چگونه شیطان را قبول دارید . لطفا با این افکار خود را به خرد ورزان نچسبانید که اینگونه برخورد هیچ نشانه ای از خرد ندارد .
شرط خرد انسانی ادب و منطق و احترام اوست .
دوشنبه 19 اسفند 1387

saeed rahmani - رومانی - کاراکال
آنتی اسلام - ایران - اهواز

اولا: من برای عزیزان کامنت گذار گفتم که مشروب خوردم که عنوان پوزش داشت.
دوما:‌‌‌‌به هیچ عنوان خوش ندارم خودمو با تو و امثال تو مقایسه کنم .کسی که نه خدارو قبول داره و نه احترامی برای قربانیانی که دچار چنین حوادث تلخی شده اند قائل هستی.
سوما:واسه تو دیگه کامنت نمبیذارم.چون ارزش وقت تلف کردن رو نداری
دوشنبه 19 اسفند 1387

taraneh2008 - المان - هامبورگ
fariba.mehrjoo - ایران - شیراز
بیچاره اون مرد تا آخر عمرش اون صحنه وحشتناک جلوی چشمشه٬ چه زندگی ئی بکنه اون بیچاره

بجای دلسوزوندن و همدردی با این خانم دلت واسه مرده میسوزه.خانم مهرجو اگه همه زنهای ایرانی مثل تو فکر کنند که وای به حال زن ایرانی.
دوشنبه 19 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
حالا میریم که داشته باشیم؛ مسلمان ایرانی عصبانی میشود و حکم ارتداد را صادر میکند!!!
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
با عرض سلام خدمت مدیران محترم سایت.
این اولین و آخرین هشداری هست به شما داده میشود اگر در مورد نظرات برخی از کاربران از جمله اقای انتی اسلام و ارتمیس و... که علیه، اسلام و شیعه داده میشود در تایید کردن آن دقت نشود ، ما به همراه دوستانمان در سایت آشیانه چاره ای خواهیم اندیشید.
----------------------------------------------
من که حرف بدی نزدم!!!! میگم چرا یک دینی که اینقدر به مسلهء سکس می پردازد (که در نوع خودش بی نظیر) تا جایی که پیامبرش بیش از 60 زن را صیغه میکند و 30 زن رسمی میگیرد و در هنگام مرگش 13 زن در عقد دائم او بودند و کوچکترین زنش یک دختر 6 ساله بود در حالیکه خودش بالای 55 سال سن داشت؛ چرا باید در این دین، اینقدر عقدهء جنسی برای زنان و مردان آزار دهنده باشد و جوامع اسلامی را دچار مشکل کند!!!!!
تا فعلاً که مسولان سایت کارشون خوب بوده و حق رو نا حق نکردند؛ مطماً باش اگر اینجا سانسور فکری صورت بگیره؛ دو یا سه نفر بیشتر کامنت نمیزارند و اون تویی و همین دوستات.
------------------------------------------------
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
همین سوال را از تو دارم که فرمودی:
{{ برداشت بنده باشناختی که از این سایت دارم این است که محیطی باز فراهم کنند تا عقده های بسته گشوده شود و نظرات از هر قشر و طبقه ای مطرح گردد .}}
چرا باید در این دین اسلام، اینقدر عقدهء جنسی برای زنان و مردان آزار دهنده باشد و جوامع اسلامی را دچار مشکل کند با اینکه بیشتر یک دین پایین تنه ای است!!!
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
دوست بزرگوار سلام!
هیچ وقت شما را انقدر عصبانی ندیده بودم. شما درست می فرمایید. این دوستان توهین می کنند. هم توهین شخصی و هم توهین به اعتقادات یک میلیارد مسلمان و حتی توهین به اعتقادات 5 میلیارد خداپرست. بارها برای خود من هم تجربه شده که سایت ایرانیان انگلستان یک طرفه برخورد می کند و بر خلاف بند 2 اساسنامه ای که همه کاربران امضا کرده اند:
(قانون شماره 2) کاربران سایت ایرانیان انگلستان می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد)
هیچگونه اهمیتی به این کامنتها نمی دهند.
ولی از طرفی باید به چند نکته توجه کرد. یکی اینکه فضای این سایت متعلق به مدیران و صاحبان سایت است نه کاربران. فرض کنید همه ما به یک میهمانی در منزل شخصی دعوت شده ایم. اگر یکی از میهمانان به ما توهین کرد ما نمیتوانیم به صاحبخانه دستور بدهیم که او را از خانه خود براند. حتی اگر صاحبخانه تشخیص داد خود ما را از خانه اش براند ما نمیتوانیم اعتراض کنیم. (چار دیواری - اختیاری). تنها کاری که می توان کرد اینست که اگر انتشار این کامنتها بر خلاف قوانین دنیای اینترنت است به پلیس مجازی گزارش کنیم.
از طرف دیگر به طرف مثبت قضیه توجه کنید که درج کامنتهای توهین آمیز بعضی کاربران پیروزی بزرگ کاربرانی مثل من و شماست که توهین نمیکنند. اگر قرار بود کامنتهای توهین آمیز سانسور شود دیگر کسی متوجه بی ادبی و بی فرهنگی بعضی کاربران نمیشد و دیگه چه فرقی بود بین مسلمان با ادب و اسلام ستیز بی ادبی که اجازه رفتار بی ادبانه نداره؟ ما می تونیم از این موضوع به نفع خودمون استفاده کنیم که تا حالا هم همینطور بوده است. همیشه تعدادی کاربر ممتنع در سایت وجود داره. هدف من از بحث با اسلام ستیزان همین کاربران ممتنعه. توهین و فحاشی کاربرانی که فرمودید به نفع ما تمام میشود. اینها با توهینهایشان تف سربالا می اندازند. (( و خدا مکر و حیله آنها را به خودشان باز میگرداند))
از این دست آدمها از ابتدای ظهور اسلام تا کنون بوده اند و از این توهینها همیشه نتیجه معکوس دیده اند و باعث گرایش بیشتر به اسلام شده اند. مطمئن باشید اسلام و مسلمانان از این توهینها ضرر نمی کنند و اینها نمیتوانند اثر نامطلوبی بر اسلام بگذارند((الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه شیئا))
امیدوارم صبور باشید و از رفتار پیامبر اسلام و ائمه اطهار در مواجهه با دشمنان اسلام الگوبرداری و تقلید کنید.
((فاصبر صبرا جمیلا))
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

movafeg - ایران - زوریخ
به دنبال سرنخى براى دستگیرى تبهکاران بودند که دریافتند یکى از آنها، تلفنى با زن جوان تماس گرفته و ضمن تهدید خواستار ملاقات با او شده است!!!

ببخشید اون تبهکار تلفن شماره زن رو از کجا آورده بود ؟؟؟؟
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

homanlife - فرانسه - پاریس
taraneh2008 - المان - هامبورگ
بدیهی است که آن زن که مورد تجاوز قرار گرفته و ضع روحی و شوک عصبی فراوانی به ایشان وارد شده که برای هیچکس پوشیده نیست و هرکس این خبر را میخواند دلش اول برای این خانوم می سوزد اما بنده بعنوان یک مرد خدمت شما عرض کنم فشار روحی و عصبی برای ما مردهای ایرانی مرگ اور است زمانی که چنین اتفاقی جلوی چشممان بر سر همسرمان بیفتد و ما بعنوان شوهر حامی و پشتیبان وی نتوانیم کمکی کنیم ! فکر کنم خانوم فریبا با علم به این مهم این نکته را متذکر شدند .
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آهنگران - ایران – شیراز
اولا ریلکس باش. دوما دور برت نداره. سوما پیاده شو با هم بریم.
من برای تو کامنت نذاشتم که تو منو خطاب کردی. این کامنت را برای مدیران سایت گذاشته بودم نه برای هر کس و ناکسی که تو اظهار ف..له نمودی. فهمیدی؟؟!! بعدش من کجا گفتم نظر مخالف ؟ من گفتم نظر توهین کننده. توهین کردن نشانه ی شخصیت خود افراد است. هیچ وقت یک انسان نرمال توهین نمیکند کسی که توهین میکند باید خودش را به روانپزشک معرفی کند. چون نمیتواند نظر مخالفش را بصورت انتقادی بگوید بلکه انرا بصورت توهینی میگوید. نظر مخالف به هر صورت که بیان شود جای تامل و بررسی و جواب دادن را دارد ولی توهین کردن خیر. در جواب توهین کننده باید خاموش بود که من هم در برابر کسانی که توهین میکنند خاموش هستم تا واب این گروه را با خاموشی داده باشم. حتما میدانی جواب چه گروهی خاموشیست! ما از انتقاد شدن و شنیدن نظر مخالف و ... بدمان نمی آید. اتفاقا خیلی هم خوشمان می آید. ولی این تفکر انتقادی نباید از حیطه ی ادب و نزاکت خارج شود.
از همه چیز گذشته من بیشتر از مدیران سایت دلخور هستم تا کاربران. چون خیلی صریح یک طرفه و تبعیض آمیز عمل میکنند. بستن نام کاربری فردی که میگوید من مسلمان شده ام چه توهینی به دیگران دارد؟ کسی که توهین میکند تمام کامنتش درج میشود ولی کسی که توهین نمیکند کامنتش که درج نمیشود هیچ نام کاربریش هم بسته میشود!!!
جوحجه رو آخر پاییز میشمارن. خودت به زودی میفهمی به کاهدون زدی.

این را هم بدان خرد + توهین کردن جمع نقیضین هستند و هیچ گاه با هم در یک کرسی نمی نشینند. اگر میخواهی خردگرای واقعی باشی که ابتدا دست از توهین کردن بردار. اگر هم میخواهی مثل دوستانت ابتدا توهین کنی سپس خودت را خردگرای دروغین بدانی که آن حسابش جداست.
این سایت متعلق به یک فرد یا ادمین سایت نیست. این سایت متعلق به کاربرانش است. که کاربرانش هم عضو خانواده ی سایت ایرانیان یو کی هستند. پس نباید تبعیض قائل شود و بایستی مدیران هم انتقاد پذیر باشند.
نمیخواد کسی دانشمند بی مخ رو هک کنه. چون جمهوری اسلامی خلع لباسش کردن. این فیلم ها قدیمی هستند که الان اینجا پخش میشن. به قول فریبا خانم اسلام رو هر جور دینی که بدونی به در حال پیشرفت هست و تا 100 قرن آینده هم خواهد بود حالا میخوای قبول کن میخوای قبول نکن. فعلا که 20% جمعیت دنیا رو داره. روز به روز هم داره به پیروانش افزوده میشه. حالا میخوای تکرار مکرات کن میخوای بشین سر جات حرف نزن. این را هم بدان این ... که رو بالا می اندازی ...خودت می افته. پس حالا هرچی دلت میخواد ... سر بالا کن.
از احمد کسروی حرفی گفتی. که در جوابت باید بگم این شیعه نیست که حکومت کرده و داره حکومت میکنه. این شیعه که نیست هیچ اسلام هم نیست. اگر بخواهیم آنرا به نوعی به اسلام ربط دهیم باید بگوییم اسلام ایرانی!!! اسلام ایرانی چیزی است که اخوندها انرا ساخته اند. پس هنوز شیعه در ایران حکومت نکرده است. من هم دلم میخواهد حکومتی آزادبرقرار شود. ولی برای دست یافتن به آرزویت چه کاری کرده ای؟؟؟ یعنی فقط در حد آروز باقی مانده است؟!!!
در آخر هم کاش به جای الفاظ رکیک و توهین کردن و... گفتگو در جهان برقرار بود.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

آهنگران - ایران - شیراز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

بچه تو اگر بزرگ بشی و میدون بهت بدن از سعید امامی گور به گور شده ک..تری..از خلخالی نامر...ری. از فلاحیان و محسن اژه ای پلیدتری.

شما متعفنان اسلامی هستید که برای دو کیلو حبوبات بیشتر و سهمیه رزمندگان و کوفت و زهر مار ... هر کاری میکنید.شماها ..تان ما...خود را گاز گرفته اید..شماها را باید به گاری بست ..
ا..ه- ..ف سر بالا برای تو امسال تو ست که از این برق انداختنها و .. مالیها سود میبرید.

مثال تو و ولایت بودید که فروهرها را قطعه قطعه کردید .به زنان و دختران در زندانها تجاوز کردند.....چون دید کثی..ان تا نوک دماغتان و مثل اسلافتان تا زبر شکمتان است.

انقلاب ننگین شد و به شما عقده ایهای بسیجی اسلحه دادند و گفتند جلو مردم را بگیرید ماشین استاد دانشگاه را بگردید .. بزنید و بکشید.. شما هم از خدا خواسته بازیچه عقدهایتان شدید.مردم تاوان عقده ها وکمبودهای امثال تو را دادند.
مطمئن باش عمر تان به آخر رسیده و مردم از شما جانیان انزجار و تنفر دارند.همه تان دزد و بی...وسید و والبته حق دارید چون زمون شاه کسی شما را ادم هم حساب نمیکرد عقده ای شدید.

تنفر مردم را از خودت در کامنتها ببین و بمیر...
مزدور پاچه خوار سید علی شیره ای.از این به بعد تا ارا..ف گفتی سند اسلام شرم اورت که مایه بدبختی مردم دنیا شده را رو میکنم تا تو دهنی به تو و امثال تو باشد.
مرگ بر دین و متعقنان مذهبی.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ببین باز که تفسیری رو شروع کردی که خودت بر داشت کردی منظور من از عقده های ناگشوده مگر ربطی به چیزهایی که گفتی داشت اتفاقا مسلمانانی که از مسلمانی تنها راه صیغه و تعدد زوجات رو در پیش گرفتند
که عقده ای از این بایت ندارند و بهشون خوش می گذره و مانند فروید که عقیده داشت مبنای هر چیز در سکس است می اندیشند . احتمالا منظورت به کسانی بود که می خواهند با پیروی کردن از ازدواج نکردن مسیح ٬ ادای اونو در بیارند اما دچار عقده های فراوان شده اند هست. اونو هم که خود مسیحیان زیر سوال بردند و حکایت مریم مجدلیه و بچه داشتن حضرت عیسی و خیلی چیزهای دیگر که در فیلم وسوسه های مسیح ذکر شد.
ضمنا خودت متوجه شدی که تو هم غیر مستقیم این سایت خوب رو تهدید کردی ! دوباره متنت رو بخون ! این سایت کارش خیلی درسته خدا براش همیشه مشتری جور می کنه ! دیگه هم تهدید نکن ٬ پسر خوب !
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی

جالبه! اول یه چیزی میگی بعد یک چیز دیگه! گفتی که == ایران رقم اول را در دنیا دارد و رکورد دار اعدام است.== بعدش هم میگی ===چین رتبهء اول را دارد===
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آهنگران - ایران - شیراز
برام جالبه. وقتی که کسی از کاربران سایت نمیتونه جواب بده زود به طرف مقابل برچسب مزدور و مواجبی بگیر و.... میزنه. تو هم از این افراد هستی.
واقعا درکت میکنم. بالاخره فهمیدم عقده ات از کجا آب میخوره. گفتی که {{ زمون شاه کسی شما را ادم هم حساب نمیکرد عقده ای شدید. }} باید خدمتت بگم که نه تنها در آن زمان بلکه در همین زمان هم خانواده یمان هیچ رابطه ای با حکومت نداشته اند. حال از انجایی که خودت اعتراف کردی فهمیدم که واسه چی عقده ای تشریف داری. چون الان خودت را آدم.....

بچه جون ببین پدرم از دست رژیم مدرک داره که میتونیم با همین مدرک از هر جایی که بخواهیم میتونیم پناهندگی سیاسی بگیریم. از اونجایی که شیرازی هستی اگه اسم بابام رو بگم به احتمال زیاد می شناسیشون.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
دوست عزیز من هم مثل شما مخالف شنیدن نظر مخالف نیستم ولی اگر نظرات مخالف همراه با توهین باشد خیچ کسی تمایلی به خواندن آن ندارد. درست است؟ در طول این حدود یک سالی که در این سایت هستم کاملا به تفکرات انتقادی این کاربران بحمدالله جوابگو بوده ایم ولی اخیرا کامنتهای این کاربران با توهین زیادی همراه بوده است. آیا به نظر شما نبایستی تذکری به ادمین سایت داده شود تا در درج کامنتها دقت شود؟ من بیشتر کاربران از مدیران سایت دلخور هستم. چرا بایستی یک طرفه عمل کند؟ بستن نام کاربری فردی که میگوید من مسلمان شده ام چه توهینی به دیگران دارد؟ کسی که توهین میکند تمام کامنتش درج میشود ولی کسی که توهین نمیکند کامنتش که درج نمیشود هیچ نام کاربریش هم بسته میشود!!! این سوال من از مدیر سایت است. اتفاقا این سایت بسیار هم خوب عمل میکند من در طی این مدتی که اینجا هستم بسیار از دینم آگاه شده ام و روز به روز هم به اندوخته هایم و ایمانم افزوده شده است. در راه تحقیق دینم نه تنها از آن بدم نیامده است بلکه بسیار هم خوشم آمده است. وقتی که به این افراد با ادله ی کافی بحث شود ولی آنها چشم و گوشهایشان را بسته باشند و فقط حرف خودشان را بزنند چه حرفی را باید در مورد این گروه زد؟ متاسفانه این گروه فکر میکنند اسلام واقعی این اسلامی است که ملاها درست کرده اند. اگر اسلام واقعی در جایی اجرا شود آرزو خواهند کرد که در این جامعه زندگی کنند.باز هم تشکر از الطاف شما دوست گرامی. همواره از بیانات شیوای جنابعالی بهره مند هستیم.در پناه حق تعالی موفق و موید باشید.
--------------------------------------------
کاربر گرامی:

دلیل مسدود شدن کاربرمذکور استفاده عمدی از ای دی مشابه با کاربران دیگر و همچنین ایجاد چندین نام کاربری و درج نظرات مختلف با همان نامها بوده است که در بخش نظرات به اطلاع شما رسانده شد.

لطفا از نوشتن نظرات تکراری خودداری نمائید , در غیر اینصورت از درج نظرات شما در آینده معذور خواهیم بود.
ایرانیان انگلستان
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز شما به نکته ی مهمی باید توجه کنید و آن اینکه شما یک مسلمان حقیقی هستید و نه صوری ! مسلمان بودن همین ست غریب بودن و درک نشدن ٬ تحمل کردن و دوست داشتن . صبوری کردن و امید داشتن ٬
شما به قول گفته ی خودتان بارها از دست مدیران سایت شیرینی هایی خورده اید که هیچ وقت مزه ی آن را فراموش نمی کنید . حالا یکبار هم تلخی بخورید به حساب ان همه شیرینی .
آنها هم توجیه خود را دارند ما با شناختی که از آنها داریم باید به نوع برخوردشان اعتماد کنیم . بنده شاهد بوده ام در مواقعی تذکرات باعث شده است که درصدد بهبود برآیند . مگر شما پیرو پیامبری نیستید که بالاترین توهینها و آزار را دید و به خاطر رضایت ذات باریتعالی دم برنیاورد و یا پیرو امامی نیستید که با آن پهلوانی و قدرت همه سختی ها را تحمل می کرد . . نگران نباشید اگر تمام دنیا به حقیقت پشت کنند و فحاشی و ناسزا بگویند گردی به اندازه ی غباری ناچیز بر پیکر آن نمی نشیند . خداوند خود حافظ حقیقت ست ٬ آیا لذت و بزرگی بیشتر از کشف حقیقت سراغ دارید . و یا سعادتی از این بالاتر ممکن است . پایدار و موفق باشید و در پناه ذات باریتعالی .
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
فقط نظر تکراری میدی. واقعاً راست میگن. حالا کاشکی نظرات تکراریت هم درست بود!
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
با تشکر از شما دوست عزیز. به خاطر گل روی شما و مهمتر اینکه نام مبارک پیامبر(ص) و مولا (ع) را آوردید من هم همینجا بحث را خاتمه میدهم. چشم این یکی به آنها در ! میخواستم یک چیز ئیگر را هم عنوان کنم ولی چون شما ذکر فرمودید از گفتن این یکی هم منصرف میشوم. به امید روزی که همه به حقیقت دست یابند. همواره موفق و موید باشید. حق نگهدارتان
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
اینجا فقط بحث سر یک جمله ی کوتاه بود. من که گذشتم. ولی اینو ولش کن هنوز جست و جوت تمام نشده تا بهم بگی من چند بار به ویکی پدیا لینک دادم؟؟؟؟ هنوز هم منتظرما. زود پیدا کن تا ثابت بشه کی دروغگو هست. چند تا سوال هم در این لینک کردم. اگه دلت خواست جواب بده : https://www.iranianuk.com/article.php?id=35425
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
دوست محترم به قول یکی از محققین براساس اصل وحدت اضداد در منطق دیالکتیک ٬ نه تنها اجتماع ضدین و نقیضین ممتنع نیست بلکه همواره و در تمام پدیده ها و حوادث طبیعی اضداد همراه هم بوده و مبارزه ی موجود بین انها سبب حرکت و تکامل است .
و دیگری می گوید : بشر در ارزیابی پدیده های آفرینش دچار یک نوع خودبینی خاص است و به همه چیز و به هر پدیده از عینک سود جویانه خویش می نگرد . اصولا هر پدیده ای را اعم از نیک و بد ٬ زشت و زیبا باید با نظام جهان سنجید و آنرا جزئی از مجموع جهان آفرینش دانست ٬ و سپس در باره ی آن
داوری نمود. همانطور که فولاد در پرتو آتش سخت تر می شود و چاقو در سایه ی سوهان تیزتر می گردد همچنین شدائد و سختیها انسان را مصمم تر و برنده تر می سازد .
تا نبیند رنج و سختی مرد ٬ کی گردد تمام
تا نیاید باد و باران ٬ گل کجا بویا شود
هیچ پیامبری را در هیچ دهکده و شهری نفرستادیم مگر آنکه مردم آنها رابه
شدت و سختی دچار نمودیم تا شاید (متنبه شوند ) و به ما متوجه شوند .
امی مومنان می فرماید: تا مردم در استفاده از مواهب مختلف زندگی با هم تفاوت دارند در خیر و رفاه هستند ولی هنگامیکه بخواهند از هر نظر یکسان باشند نظام زندگی آنها از هم می پاشد.
دوست گرامی همواره در تلاشتان موفق باشید و آگاهی و بیداری رفیق راهتان باد.
پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز
و هم اکنون 100 سال بعد!
آننی اسلام قرار است جواب دهد!
میگم یادن باشه واسم پیدا کن. اگر پیدا نکردی یک معذرت خواهی به من بدهکار هستی. چون به من تهمت دروغ گویی زدی.
هنوز هم منتظرم.
پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
دوست بزرگوار طبق فرمایش قرآن کریم موجودات بر تفاوت بنا نهاده شده اند ( نقل به مضمون ). در اهمیت وجوب اختلاف همین بس که قرآن میفرماید انسان را از نژاد های مختلف آفریدیم و ...
اگر همین تضادها و اختلافها نبود زندگی بدون معنا بود. موارد زیادی بر تایید پلولاریسم یا کثرت گرایی وجود دارد که میتوان آنرا مهم دانست.
به قول مولانا :
هر یکی قولی است ضد هم دگر
چون یکی باشد یکی زهر و شکر
اگر اشتباه نکنم مائو وحدت ضدین رو قانون اصلی دیالکتیک میدونه.
بله درست است. تا وقتی که خوبی بوده بدی هم بوده. تا وقتی که خیر بوده شر هم بوده. تا وقتی که هابیل ها بوده اند قابیل ها هم بوده اند. تا وقتی زیبایی بوده زشتی هم بوده و.... اتفاقا همین نشان دهنده ی یکی از قدرت های خداوند است. عقل سلیم میگوید تفاوتها بایستی وجود داشته باشند. شما فکر کنید اگر حقوق زن و مرد در اسلام به یکدیگر شباهت داشت چه مشکلی پیش می آمد.
همواره حقیقت راهتان باد. خداوند نگهدارتان !
پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

andishmand - ایران - همدان
متاسفم
پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

Bizar-az-nadan - سوئد - گوتنبرگ
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
دوست گرامی به نظر من هم هر عقل سلیمی حکم بر تفاوتها می دهد و قرآن که همه چیز را بدقت و موشکافانه مورد بررسی قرار می دهد به تفاوتها اشاره داشته و برای حد وحقوق زن ومرد دستور العمل می دهد . از طرفی خداوند مکررا در قرآن مردم را از دنباله روی از دین اجدار و با یدران خود بی علم و آگاهی بر حذر می کند ٬ با تطبیق کلام حضرت علی که می فرماید: تربیت فرزندان باید مطابق زمان خودشان باشد نه والدینشان . می توانیم به این نتیجه برسیم که دستورات قرآن باید مطابق با روز اجرا شود و بنا به توصیه ی خود قرآن نه به تبعییت از یدران . اما متاسقانه اشاره ای در خور توجه به این نکته ی بسیار مهم نشده است اکثر مسلمانان در همان قونین عربستان و هزارو چهارصد شا قبل گیر کرده اند و در کشور خودمان شاهدیم که قوانین به عصر جاهلییت و قبل از ظهور اسلام باز گشته است . اگر معنا گرایان به مضمون توجه کرده اند نه تنها لقظ ٬ همواره یا با ایماء و اشاره بوده است و در صورت شفاف بودن تنها محدود به معنا گرایان بوده و یا خلاصه شده است به کتابها و بین علاقمندان مورد توجه قرار گرفته است و دست بدست شده و چون عوام جامعه که همیشه در جامعه ی ما در اکثریت بوده اند آن را بر نتافته اند همچنان پوشیده و ناشناخته مانده است و این معضل
باعث سود جویی بسیار قشریون از ابزاری به نام دین شده است .
تفاوت حقوق زن و مرد به معنای آزادی یگ گروه و اسارت گروه دیگر نیست .
بلکه به معنای آشنا شدن به حقوق یکدیگر و احترام به ان قانون برای سهولت کار است نه به هدف آزاردادن و زجر کشیدن انسانها . هر انسان آزاد بدنیا آمده است و آزاد هم از دنیا می رود او تنها باید موظف به بندگی خداوند باشد که در این مورد نیز خداوند اختیار را به عهده ی فرد گذارده اما به او هشدار لازم را داده است . کسی که بخواهد این قانون را بشکند و روی دست خدا بلند شود صد در صد مانند فرعون است و خود را صاحب اختیار جان و مال مردم می داند حال اگر خود را خدا پرست هم بداند . اگر خداوند به پیامبر فرمان اجرای احکام میداد و فرشته ی وحی آنها را به او می رساند موردی استثنایی بود که دیگر تکرار نخواهد شد و آن فرمان مستقیم
خداوند بود . علتش هم گسترش دین آخر و شناخت آن و نزول قرآن بود . اجرای احکام از دستورات قرآن که همواره راه عفو و مسالمت را باز گذاشته است توسط اشخاصی که علم لدنی نداشته و نمی توانند اجرای عادلانه ای را انجام دهند احتمال بروز هر گونه ظلم و ستم و ناحقی را می دهد . مخصوصا که ما شیعیان وصییت حضرت علی را جهت عفو مجرم همواره مد نظر داریم . بنابراین عاقلانه است که به تاکید خداوند برای معرفی قرآن توجه بیشتر کنیم که می فرماید همانا این کتاب نامه ای ست از طرف آفریدگار جهان که مردم را پند به رستگاری دهد و دوری از ظلالت .
موفق باشید و همواره در جهت آگاهی هرچه بیشتر .
پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.