میر حسین موسوی در دانشگاه تهران :نمی‌توانیم از عزت غزه دفاع کنیم و عزت مردم خود را نادیده بگیریم

میر حسین موسوی در دانشگاه تهران :

نمی‌توانیم از عزت غزه دفاع کنیم و عزت مردم خود را نادیده بگیریم

میرحسین موسوی با انتقاد از صدقه دادن به مردم گفت: اگر بخواهیم بحران‌ها را کاهش دهیم, راه آن نیست که به مردم صدقه بدهیم و پول در کف دست آن‌ها بگذاریم زیرا مردم ما با یک مدیریت صحیح می‌توانند با مشکلات روبه‌رو شوند. 

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس پس از 11 سال به بهانه شصت و ششمین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در جمع بی‌شمار دانشجویان حضور یافت و با استقبال آن‌ها روبه‌رو شد. 

میرحسین موسوی که در بدو ورود به سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران با شعار «درود بر موسوی سلام بر خاتمی», «صلی‌علی محمد, یاور خمینی آمد» روبه‌رو شد, ابتدا با گرامی‌داشت یاد و خاطره موسسان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: در نگاه به گذشته هیچ محفلی مانند انجمن اسلامی در من ایجاد حسرت و هجران نمی‌کند. 

وی افزود: وقتی به گذشته نگاه می‌کنم چه بسا بهترین مقطع تاریخی زندگیم را در جمع عده‌ای جوان دانشجو و با اخلاص و نیز با انگیزه‌های ملی و دینی سپری کردم. 

انجمن اسلامی دانشجویان دارای طبیعت دوگانه مانند مجسمه ژانوس است
میرحسین موسوی که در سخنان خود سعی کرد با گریزی به گذشته به تبیین هویت انجمن اسلامی دانشجویان بپردازد به ذکر خاطره‌ای از مسافرت خود به ایتالیا پرداخت و گفت: در این مسافرت سیاسی که به ایتالیا داشتم, در موزه واتیکان از یک مجسمه که بسیار شگرف بود, دیدن کردم. مجسمه‌ای که دارای دو سر بود و وقتی از مسوولین موزه در مورد این مجسمه سوال کردم, آن ‌را متعلق به یکی از اساتید یونان به نان ژانوس خواندند و به نظر من دو سر این مجسمه به این معناست که هم می‌توان به گذشته نگاه کرد و هم به آینده. 

وی انجمن اسلامی دانشجویان را دارای یک طبیعت دوگانه به مانند مجسمه ژانوس دانست و گفت: معجزه انجمن اسلامی این است که مسائل متضاد را در درون خود جمع کرده و هر کدام از این مشخصات انجمن اسلامی که از بین رود, باعث تضعیف این تشکل دانشجویی می‌شود. 

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس با ذکر تاریخچه‌ای از شکل‌گیری انجمن‌های اسلامی دانشجویان از بزرگانی که به گفته وی زحمت پایه‌گذار و این تشکل مقدس را کشیده‌اند, قدردانی کرد. 

میرحسین موسوی, یک چهره انجمن‌های اسلامی دانشجویان را به اسلام و دین و چهره دیگر را با رویکرد به سنت دانست و گفت: نگاه دیگر میرحسین موسوی به جهان و پیرامون خود همراه با تغییرات آن است. 

جنبه دینی و سنتی انجمن اسلامی موجب قوت آن است
وی با بیان اینکه از یک طرف جنبه دینی و سنتی انجمن اسلامی موجب قوت آن است, گفت: انجمن‌های اسلامی پشت خود را به مردم می‌دهند و از حمایت آن‌ها تغذیه می‌کنند و همین‌طور از تجربیات نهادهای سنتی نیز بهره‌مند می‌شوند. 

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس تصریح کرد: انجمن‌های اسلامی توانسته‌اند ظرفیت‌های عظیم یک جامعه دینی و علمی را به خوبی منتقل کنند و این کار کمی نبود و در انتقال مسائل اساسی جامعه انجمن‌ها نقش مهمی داشته‌اند و از قدیم, اگر مساله‌ای برای کشور پیش می‌آمد انجمن‌ها پیش‌قدم می‌شدند و امکان این تاثیر در جامعه به دلیل اعتمادی بود که مردم به انجمن‌ها داشتند. 

وی با بیان اینکه مردم در جایی‌که تردید دارند سرمایه‌گذاری نمی‌کنند, اظهار داشت: انجمن اسلامی به دلیل اعتمادی که مردم به آن‌ها داشته‌اند, توانسته‌اند در نهادهای دینی و سنتی راه یابند و با این‌کار نقش مثبتی در جهت روشنگری, دگرگونی و آگاهی مردم ایفا کرده‌اند. 

میرحسین موسوی با بیان اینکه اگر هر کدام از این چهره‌ها و نگاه‌ها تضعیف شود انجمن اسلامی قدرت خود را از دست می‌دهد, گفت: اگر تکیه به اعتقادات دینی کم شود, از اعتقاد مردم به این نهاد کاسته می‌شود و اگر نگاه نو به جهان نیز در این تشکل از دست برود, انجمن‌ها تبدیل به یک جو متحجر و بسته‌ای می‌شوند که نمی‌توانند تاثیری در جامعه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه یکی از معجزه‌های این نهاد این است که توانسته در یک نقطه مرزی جمع اضداد را جمع کند, نقش انجمن‌های اسلامی دانشجویان به مرزداران تشبیه کرد و گفت: نقش دانشجویان البته بسیار بااهمیت‌تر از مرزداران است و در جامعه چنین تشکلی که یک چنین نقطه حساسی ایستاده باشد و نقش ایفا کند, کمتر سراغ داریم. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به فضای کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: در جامعه گاهی به جریاناتی برمی‌خوریم که مقابل هم قرار می‌گیرند و وقتی مساله را واکاوی می‌کنیم, دلیل آن در شکل و ساختار آن جریان است. 

وی با بیان اینکه امروز در جامعه مباحثی مانند اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح است با تشبیه این دو واژه به مجمسه ژانوسی این دو را نه در مقابل هم بلکه در کنار هم دانست و گفت: جامعه ما در ارتباط با شعارهای اصلاح‌طلب و اصولگرا یک چهره ژانوسی دارد به این معنا که جامعه هم از عقل جمعی استفاده می‌کند که اصلاح‌طلب است و هم اصولگراست به آن معنا که به ارزش‌ها پایبند است. 

باید به تبیین درست واژگان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی پرداخت
وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برای درک آن‌چه که در جامعه می‌گذرد باید به تبیین درست واژگانی به مانند اصلاح‌طلبی و اصولگرایی پرداخت, وظیفه گروه‌های سیاسی را بسیار خطیر و کارساز در جمع کردن این دو مفهوم دانست و گفت: در جامعه ما مساله عدالت و آزادی از هم جدایی ندارد و در مشروطیت در مقابل استبداد شعار عدالت قرار می‌گرفت و از عدالت مجلس و قانون زاییده شد و در دورانی از حکمرانی افراد, رفتن به سمت عقلانیت و آزادی مورد توجه بود. 

عدالت و آزادی جدایی ناپذیرند
میرحسین موسوی تاکید کرد: در جامعه ما این دو شعار «عدالت و آزادی» اگر خوب به آن نگاه شود از هم جدایی ناپذیرند. 

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که سفره‌های آن دائما کوچک می‌شود, آزادی, پدیدار نمی‌شود, اظهار داشت: آزادی در شرایطی به وجود می‌آید که افراد فرصتی برای اندیشیدن برای سرنوشت خود داشته باشند. در نبود آزادی که حق ذاتی مردم است و چیزی نیست که به آن‌ها اعطا شود, به سمت عدالت رفتن حرکت بسیار دشواری است. 

رئیس فرهنگستان هنر خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که عدالت و آزادی را در کنار هم دارد, مدافع ارزش‌ها نیز هست و در عین حال اعتقاد به ارزش‌های مردم موجب نمی‌شود که دستگاه‌های مختلف در امور شخصی مردم دخالت کنند و چنین مجوزی برای آن‌ها صادر نمی‌شود در چنین شرایطی جامعه هم اصلاح‌طلب است و هم اصولگرا. 

وی یادآور شد: جامعه دوست ندارد که به اعتقادات و ارزش‌ها توهین شود و حرمت این اعتقادات نادیده گرفته شود در عین حال مردم چنین جامعه‌ای علاقه‌مند نیستند که به هر بهانه‌ای روزنامه و کتابی بسته شود. 

روحانیت نباید دولتی شود
میرحسین موسوی با بیان اینکه کشوری که می‌خواهد متکی به مردم باشد باید از جوانمردی و گذشت مردم درس بگیرد, گفت: جامعه در مجموع به روحانیت احترام می‌گذارد و دوست دارد که در کنار روحانیت باشد ولی در عین حال که اعتماد به روحانیت که از برکات کشور است, دلیل نمی‌شود که روحانیت دولتی شود و استقلال خود را از دست بدهد و تحت تاثیر قرار بگیرد. 

وی با ذکر خاطره‌ای از اوایل انقلاب گفت: در زمان مسوولیتم هر از چند گاهی از روحانیت و ائمه جمعه دعوت می‌کردیم تا مشکلات را برای آن‌ها شرح بدهیم و درمقطعی آیت‌الله مهدوی‌کنی از جمع شدن این روحانیت نگران شد که مبادا این قشر دولتی شود و من هم به ایشان پیغام فرستادم که هدف دولتی کردن نیست بلکه شرح مشکلات به آن‌هاست. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جامعه موافق بهبود وضع کسب و کار است و از خصوصی‌سازی نیز دفاع می‌کند,گفت: چنین جامعه‌ای موافق آن نیست که ذیل این فضا سوداگرانی به وجود آیند که همه چیز را در خرید و فروش می‌بینند. مردم نمی‌خواهند ارزش‌هایی که باعث عزت آن‌ها شد به مانند یک کالا خرید و فروش شود. در یک جامعه سوداگرانه همه کالا می‌شوند و مورد خرید و فروش واقع می‌شوند. 

راهکار کاهش بحران, صدقه دادن نیست
وی با انتقاد از صدقه دادن به مردم گفت: اگر بخواهیم بحران‌ها را کاهش دهیم, راه آن نیست که به مردم صدقه بدهیم و پول در کف دست آن‌ها بگذاریم زیرا مردم ما با یک مدیریت صحیح می‌توانند با مشکلات روبه‌رو شوند. 

میرحسین موسوی تاکید کرد: حفظ صیانت از عزت مردم, بزرگترین ارزش است و اگر عزت مردم نبود, نه انقلابی شکل می‌گرفت و نه می‌توانستیم در طول 8 سال دفاع مقدس مقاومت کنیم. الان هم همین‌گونه است. اگر مشکلی داریم می‌توانیم با حفظ حرمت و عزت مردم به سمت آن‌ها رجوع کنیم و از آنهایی که در طول 8 سال دفاع مقدس فرزندان خود را به جبهه فرستادند, کمک بگیریم. 

بی‌توجه به عزت مردم ایران, نمی‌توان به فکر عزت مردم لبنان و غزه بود
وی با مخاطب قرار دادن مسوولان گفت: کسانی که امور را می‌گردانند, باید توجه کنند که نمی‌توانیم راجع به عزت مردم غزه و لبنان صحبت کنیم ولی عزت مردم خود را به فراموشی بسپاریم. (تشویق حضار و شعار درود بر موسوی) 

میرحسین موسوی با بیان اینکه جامعه ما از باج دادن به دولت‌های بزرگ استقبال نمی‌کند, این خصوصیت را از جمله موارد اصولگرایی دانست و گفت: مردم ما در عین حال از تحریک بی‌مورد جهان دل خوشی ندارد. 

وی در پایان با توصیه به همه گروه‌های سیاسی مبنی بر لزوم وحدت در جامعه گفت: یکی از وظایف گروه‌های سیاسی که برای مملکت دل می‌سوزانند, این است که با تکیه بر همین مردم وحدت در جامعه را ایجاد کنند و نباید این سرمایه عظیم را تکه‌تکه کرد و آرزو می‌کنم که کشور ما به سمت وحدت بیشتر و پیشرفت پیش برود. 

گفتنی است سخنان میرحسین موسوی در این برنامه بارها مورد تشویق حاضرین قرار گرفت. 

منبع :سایت فرارو

lovestory - نروژ - تروندهایم
باز نزدیک انتخابات شدو چرتو پرت گفتنا و الکی‌ امید به مردم دادن شروع شده .خدا مرگ همتونو برسونه.
سه‌شنبه 13 اسفند 1387

soogol - نروژ - اسلو
lovestory - نروژ - تروندهایم

با حرفت موافقم.
این مردکه تا حالا کدام جهنمی بود.
سه‌شنبه 13 اسفند 1387

Black Chador - امزیکا - ولدن
من ندیدم حرفی راجع به زنان ایرانی و ازایاشون وحقشون بزنه. از مجسمه و مردم غزهو لبنان حرف میزنه و ولی از حق وحقوق زنهای ایران یک کلام نمی گیه. این یکی هم اخونده.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

دانشور - انگلستان - شفیلد
lovestory - نروژ - تروندهایم
soogol - نروژ - اسلو
میرحسین از بادرایت ترین مدیران ایران است که امروز به او نیاز فراوانی در عرصه مدیریت کشور احساس می شود. حتما باید یزدگرد سوم بیاید تا شما بدوبیراه نگید!
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

darvish30 - مکزیک - مانزانار
چه جالبه محمودک هم 4 سال پیش همین حرفها رو میزد مصاحبه اش در یوتوب هست حتما همتون دیدید ولی بد نیست دوباره ببینید .وقتی میگفت: ارزش مردم راچرا پایین میارین .............مگه مشکل ایران طرز لباس پوشیدن جواناست؟؟؟و ازاین حرفهای قشنگ.البته اینها رهروان واقعی خمینی هستند چون اون هم همین حرفها رو میزد وقتی رسید به ایران .چه حرفهای زیبایی میزد.البته فقط حرف بود!! نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس!!!!چه لقب جالبی!! این فرد فقط بجرم همین لقبش اگه تو یک دادگاه قانونی ودمکراسی محاکمه بشه 100000 سال زندان بهش میدن . پررو حالا میخواد رییس جمهور هم بشه.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

payam armani - انگلیس - منچستر
دانشور - انگلستان - شفیلد
ما فقط بر اندازی حکومت ضد انسانی اسلامی میخواهیم.سگ زرد و سیاه نداره.حالا تو چی میگی؟؟؟؟!!!!
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

nafase aram - سوپیس - زوریخ
همشون از یه قماشن نزدیک انتخابات که میشه شروع میکنن به اراجیف بافتن ...چه زود باورن جوونای مملکت ما...وای بر مااااااااااااااااااا
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

LiliRose - کانادا - تورنتو
کسی می دونه جناب میر حسین در 12 سال گذشته چه کار می کرده و یک دفعه از کجا پیداش شد؟
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

viva iran - امارات - دبی
خودشو واسه انتخابات شیرین کرده. خ..ه م.ل
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

chatoli - ایران - تهران
نباید گول حرفهای عوام فریبانشو خورد . همشون سر در آخور یک حکومت دارند و این حرفها هم ترفند جدید جمهوری استبدادی هست واسه منحرف کردن اذهان عمومی .
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

irans_soil_insane - سنگاپور - سنگاپور
حرف های نکراری شعار های واهی مترسک های متحرک و مردمی که قابلیت صد سال اشتباه رو دارن.تعجب میکنم هنوز سناریو ها رو باور می کنید .اخه چرا؟
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

mehrech - ایران - تهران
darvish30 - مکزیک - مانزانار
با نظرت موافقم. یه نفر پیدا بشه این حرفها را ثبت و ضبط کنه و مستدل نگهداره تا فردا که این اقایان برعکسشو گفتن یا از اصل منکرش شدن تحویلشون بده. گر چه دیوار حاشا تو این مملکته خییییییییییییییلییییییی بلنده!
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

ruhollah - سوئد - استکهلم
خاهمها و اقایان فراموش نکنید.. ( سگ زرد برادر شغاله ) وهر چی هم که یک ریسجمهور ادم خوبی باشد و بخواهد برای مردم کاری مثبت انجام بدهد ..رهبر کاسه لیسان رهبر نخواهند گذاشت. چون این رژیم در نهایت ضد ایران و ایرانی است.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

verya - ایران - سنندج
darvish30 - مکزیک - مانزانار
با نظر شما کاملا موافقم
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
شما اگه عرضه داشتید از عزت ایرانیا دفاع کنید تو اون 8سالی که قدرت دستتون بود این کار رو می کردید
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

hiwwa - ایران - تهران
تا متن قانون اساسی کشور تغییر نکنه هیچ کس نمی تونه واسه ملت مظلوم ایران کاری کنه
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

delmorde - سوپد - یوتوبوری
بابا نظام باید بره تا زمانیکه حکومت اسلامی است ایران درست بشو نیست بدتر میشه که بهتر نمیشه اینها همگی دستشان توی یک کاسه است و شرکای هم هستند انهم شرکایی به اجبار متحد. مردم عاقل با این خیمه شب بازیها گول نمی خورند اما گدایان و خائنان به وطن برای لقمه نانی و مقامی دست بدست هر جنایتکاری می دهند حرف ها و عوامفریبی های اینها مورد پذیرش متفکران و عقلا و وطن دوستان و با شرف ها نیست. برو بابا جان خدا روزی تو را فعلا بدست مشتی خائن به وطن. انها اون دستمال بدستها انها که نان را کور کورانه با کله ای پر از پهن بنرخ روز می خورند داده.تو فقط میتوانی یک چنین احمق هایی را سوار شوی. بقیه برای دروغهای تو تره ه خرد نمیکنند.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

flexibel - المان - هامبورگ
اگه دوست سری بزنیم به ارشیو سخنان اقا
بخش اول
ریاضی
"شما یاوه گویان با زندگانی معنوی و سعادت اجتماعی یک گروه انبوه صدها هزار میلیون نفری بازی میکنید."
(کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 74)
صد هزار میلیون میشود صد میلیارد نفر، صدها هزار میلیون را خودتون حساب کنید. جمعیت جهان چند نفره؟
میلیونها میلیون سلاطین و بزرگان و فلاسفه در عالم آمدند.
(کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 176)
"اسلام میلیونها حکم دارد."
(کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 55)
فلسفه
"فیثاغورث حکیم در زمان سلیمان بود و حکمت را از او اخذ کرد."
(کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 32)
فیثاغورث در قرن پنجم پیش از میلاد در یونان زندگی میکرد و حضرت سلیمان در قرن 10 قبل از میلاد در اورشلیم زندگی میکرد. بین این دو نفر پنج قرن اختلاف هست.
"انبذقلس فیلسوف بزرگ در زمان داوود نبی بود و حکمت را از او و از لقمان حکیم اتخاذ کرد." (کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 33)
انبذقلس - Empedocles - فیلسوف بزرگ یونانی در قرن پنجم پیش از میلاد و حضرت داوود در قرن دهم پیش از میلاد زندگی میکردند.
"از حکما و فلاسفه بزرگ دیگر اسکندر است"
(کشف الاسرار نوشته امام خمینی، صفحه 35)
انصافاً این یکی درست بود. اسکندر مقدونی از فیلسوفان و حکیمان بزرگ تاریخه. اگه شک دارین برین تاریخ بخونین.
تاریخ
"این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست. دو هزار سال است که آمریکا ما را استعمار کرده است"(دیدار با دانشجویان خط امام پس از گروگانگیری اعضای سفارت آمریکا، جماران، 19 آبان 1358) در صورت تمایل بخشهای بعدی را ارسال میکنم..
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

بهاره-ایران-تهران - ایران - تهران
حیف مردم ساده لوح ما که تعدادشون کم هم نیست این حرفهارو باور میکنند .mehrech- ایران - تهران : دوست عزیز بر فرض که ما اینکار رو هم بکنیم تا حالا کدومشون جوابگوی دروغهائی که به مردم توی این 30 سال تحویل دادند بودند که این باشه تازه تمام مزخرفات همه شون ثبت وضبط هست.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرده شور تو را ببره با غزه حالا که میلیاردهادلار به غزه سرازیر شده با جنگی که حماس به وجود اورد باز دست بردار غزه نیستید؟؟
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

velayat - ایران - شیراز
جالبه دادن مدیریت سوبسیدها به خود مردم و این که خودشون آزاد باشن چه جوری یارانه دولت را خرج کنند شده صدقه دادن به مردم. اونوقت راه حل این آقا چیه به مردم اعتماد کنید و بگید ما این مشکل را داریم تا به دولت کمک کنند. واقعاً در ایران عملیه. در تابستان به مردم گفتن خشکسالیه کمتر آب مصرف کنید چقدر همکاری کردند؟ این یه نمونه کوچک. این آقا بعد از 20 سال اومده داره چیزایی را میگه که تو مرام مردم در زمان جنگ بود نه حالا. حقیقتاً احمدی نژاد تو آخرین مصاحبه تلویزیونیش خوب جواب اینا را داد. طرح هدفمند کردن یارانه ها هم در کمیسیون تلفیق تصویب شده و در تیرماه 88 اجرا می شود ان شاء الله.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

Black Chador - امزیکا - ولدن
mehrech - ایران - تهران
خوشبختانه تمامم حرفهای این افراد دروغگو در انینرنت هست. من یک مقدار از حرفهای ملا خمینی قبل از انقلاب وبعد از انقلاب را در بلاگ شخصی خودم به اسم بلک چادر ذاشتم.
چهار‌شنبه 14 اسفند 1387

parandehparshekaste - ایران - بوشهر
velayat - ایران - شیراز
احمقینجاد جواب کیارو داد؟!!!!!
راستی اون یک میلیارد(که البته خیلی بیشتر از این حرفاس) چی شد؟ اینم گفت؟!!!!!!!!!!1
مفتخور مزدور!
پنج‌شنبه 15 اسفند 1387

masror - کره - سول
همه این حرفا دروغ محض است پا ی عمل که برسه در جا می زانند .من ماندام اینا با چه رو ئی میان و این مضخرافاتو میگن
پنج‌شنبه 15 اسفند 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
میر حسین موسوی در دانشگاه تهران :

نمی‌توانیم از عزت غزه دفاع کنیم و عزت مردم خود را نادیده بگیریم
--------------------------------------------------
مگر توی این 30 سال برای مردم ایران و کشور ایران عزت و آبرو گذاشتین ؟؟!!!!!
-=-------------
دانشور - انگلستان - شفیلد
این میر حسین موسوی هیچ فرقی با احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی و .... نمی کنه؟ مگر شاخ غول رو شکونده؟ تو خودت ...ورت نمیرسه که بدونی باید از عزت مردم خودت دفاع کنی نه عربهای فلسطین؟!! یزدگرد سوم کیه؟ چرا همیشه دنبال یک قهرمان پوشالی و دونکیشتی هستید؟!
آخه اینم حرفیه؟ مرد حسابی یکم به اون کله ات فشار بیار ببین توی این 30 سال ملت ایران به کجا رفتند؟ اگر میرحسین موسوی به خامنه ای میگفت : تو یک جنایتکار هستی؛ اون وقت حق با شما بود. اما این میر حسین عضو کوچکی از خانوادهء جمهوری اسهالی است.
هر وقت می خوای حرف بزنی ؛ اول فکر کن.
پنج‌شنبه 15 اسفند 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.