یک جانباز در مقابل مجلس خود را آتش زد

یک جانباز در مقابل مجلس خود را آتش زد

یک جانباز در اعتراض به عدم امکان ملاقات با نماینده حوزه انتخابیه‌اش،دقایقی پیش در مقابل مجلس خود را با بنزین به آتش کشید.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز» و به نقل از شاهدان عینی وضعیت جسمی این جانباز بعد از این حادثه مساعد نبوده و با توجه به شدت سوختگی امکان زنده ماندن وی بسیار پائین به نظر می رسد.

گفتنی است، بعد از این حادثه این جانباز به بیمارستان منتقل شد.

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
آخوندا به همدیگه ترحم ندارند چه رسد به مردم!
کسی که با مادر خود زنا کند با دیگران چه ها کند؟
شنبه 26 بهمن 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
به امید فروپاشی هر چه زودتر رژیم ضد ایرانی،از درون !!!
شنبه 26 بهمن 1387

mah1 - ایران - تهران
واقعا مایه تاسفه! اینا برایه خاکه ما از زندگیشون گذشتن ولی عاقبت خودشونو میسوزوزنن از دسته دشمنه خانگی! از ماست که بر ماست.
وای به روزی که گدا معتبر شود! حالا اگه خبرنگاز بی بی سی بود نماینده محترم تمام قد دستمال میشد!
شنبه 26 بهمن 1387

arashbabak - ایران - تهران
حادثه بسیار ناراحت کننده و دلخراشی است دلاوری که در گذشته به خاطر میهن و دفاع ازشرافت هموطنانش جانبازی کرده است امروز هم برای دفاع از حقوق انسانی ونشان دادن بی عدالتی به یک نوع دیگر از جانبازی دست زده است تا همگان را متوجه سازد.
شنبه 26 بهمن 1387

atoosairan - بلژیک - کنوکه
باز هم مرگ بر جمهوری اسلامی که حتی به این اشخاص هم رحم نمیکند.
شنبه 26 بهمن 1387

salem - هند - پونا
خاک تو سر اون نماینده
شنبه 26 بهمن 1387

mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
این اتفاق در واقع 3 روز پیش رخ داده نه دقایقی پیش .(به نقل از تابناک)
شنبه 26 بهمن 1387

saraee - ایران - اهواز
مشکل از مجلس منتخب امام زمان نبوده! مشکل از اون جانبازیه که بعد از جنگ بلد نبود با درصد جانبازیش خونه و ماشین و کارخونه و ثروت بادآورده بدست بیاره! اگه زنده است که امیدوارم خوب بشه اگر هم مرده که امیدوارم هرجایی میره مثل اینجا نباشه!
شنبه 26 بهمن 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
حکومت فاشیستی اسلامی ننگ باد که ملت را اواره کردی اینها کسانی بودند که باید مدال افتخار بهشون داد نه اینکه بخاطر مشگلات زندگی خودشان را اتش بزنند این بود عدالتتان و دم از عدل علی میزنید بخدای یکتا قسم سرتان بالای تیرهای برق شهرها اویزان خواهند کرد .ننگتان باد
شنبه 26 بهمن 1387

ashka - فرانسه - پاریس
نماینده هایی که مهمترین شرط صلاحیتشان التزام عملی به ولایت باشند و تعهدشان بر تخصصشان بچربد، خوب باید هم اینگونه از آب در بیایند. حالا اگر این فرد هر کس دیگری غیر از یک جانباز بود، به او برچسب جاسوسی و ارتداد می چسباندند و خودشان ته مانده بنزین را رویش خالی می کردند. چون در این مقاطع حساس که همه جهانیان ( دشمنان ولایت ) چشمشان به آقایان است، امنیت ملی را به مخاطره انداخته. چند وقت پیش مستندی می دیدم از خانواده یک جانباز که برای گذران زندگی شان کودکانشان را به گدایی می فرستادند. در حالی که آقایان با بهره برداری از اسم همین جانبازان و شهدا اختلاس های میلیاردی می کنند. متاسفم برای حال و روزمان و امید بهبودی دارم برای این عزیز. جانبازان سرمایه های راستین ما هستند.
شنبه 26 بهمن 1387

sanazsarmad - آلمان - مونیخ
وای یا ابوالفضل............
ببین چه کار کردند که دیگه صبر جانبازان هم سر اومده
خداوند او را شفا بدهد ان شاءالله
شنبه 26 بهمن 1387

nas11 - ایران - شوشتر
فقط میگم متاسفم از ماست که بر ماست
شنبه 26 بهمن 1387

nima.mp3 - ایران - اصفهان
ببین چه کرد که جانبازا هم به ستوه اومدن.
شنبه 26 بهمن 1387

aghakian - ایران - تهران
بنده یک جانباز میشناسم که موجی بود یکبار در بیمارستانیکه رفته بود برای مداوا موج به سرش زده بود و هم بیمارستان و بیماران را به هم ریخته بود واقعا جانبازان بیشتر زجر وسختی را می کشن مخصوصا جانبازان شیمیایی که هنوز یکی یکی دار فانی را ترک میکنند و شهید میشوند واقعا کجایند اون مدعیان حقوق بشری که الان دم از دموکراسی و حقوق بشر میزنن اون آلمان که مواد شیمیایی را به صدام کثیف فروخت چرا اون خانم مرکل مرتب دم از حقوق بشر میزنه و نمیگه که سران کشورش از همه جا بد تر بودن
ای خدایی که شاهد و ناظری خودت به داد دنیا برس ببین دنیایت را یک عده الکلی و هوسران چجوری به سخره گرفته اند و با بندگان تو چها که نمیکنند
البته من در مورد این جانباز عزیز نظری نمیدهم چون معلوم نیست قضیه چجوری بوده ولی امیدوارم خدا شفاشون بدهد با امید نابودی کامل دشمنان ایران اسلامی
شنبه 26 بهمن 1387

bandarabbas_pune - هند - پونا
فقط به ذکر یه خاطره بسنده میکنم.چند روز پیش یکی از دوستای هندیم پیشم بود عکسای شاه و فرح بهش نشون دادم مثل عکسای ملاقات مردمی فرح با اون بیمار جذامی و ... باورش نمیشد که اون شاه بوده و اونم خانواده سلطنتی.البته شایدم ظاهر سازی بوده ولی الان که این مطلب رو خوندم یاد حرفها و بهت و حیرت اون دوستم افتادم که همش میگفت چقدر ریلکس.
شنبه 26 بهمن 1387

soogol - نروژ - اسلو
امثال قوز فیش اینجاها غیبشون میزنه

کجاین؟
شنبه 26 بهمن 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
واای چه روانی بوده این
شنبه 26 بهمن 1387

rezanl - هلند - امستردام
حتما میگین اینم کاره اسلامه نه بابا اینو دیگه نمیتونید بگید کار رژیم و مامانم ایناست چون این بنده خدا اصلا از اسمش معلومه چیکارست؟ جانباز یعنی چان باز
شنبه 26 بهمن 1387

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
خیلی نامردی و بیشرفی که به جوانمردانی که وجودشان باعث فرار متجاوزان عراقی از وطنمان شد رسیدگی نکنند.درود بر شرف تمامی دلاور مردان و وطن پرستانیکه 8 سال دفاع مقدس کردند.و ننگ بر مزدورانیکه حق چنین عزیزانی را نمیدهند ننگشان باد.
شنبه 26 بهمن 1387

amir agha - کانادا - ونکوور
همش تقصیر این آخوندهای عوضی. خدا لعنتشون کنه
شنبه 26 بهمن 1387

malakeye madar - فنلاند - فنلاند
دوره ارزانیست ...شرف انجا ارزان ... تن عریان ارزان...ابرو قیمت یک تکه نان...
و دروغ از همه چیز ارزانتر...و تخفیفی خوردست قیمت هر انسان.
شنبه 26 بهمن 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
aghakian - ایران - تهران
جریان جانباز است عزیز که خودشو اتیش زده رفتی بالای منبر داری دادستان کربلا تعریف میکنی بدو قرصهاتو بخور
شنبه 26 بهمن 1387

ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
aghakian - ایران - تهران
من واقعا نمیدونم تو کله تو و افرادی مثل تو چی میگزره!!!!.مرد ناحسابی مثل این میمونه که در یک تصادف که طرف لت و پار شده و نیاز به عمل جراحی اورژانسی داره پلیس بگه باید اول یبریمش پلیس بعد اگر بی تقصیریش ثابت شده برای درمان بره بیمارستان. ( هر چند تو مملکت تو چنین چیزی هم بعید نیست و کم هم اتفاق نیافتاده).

پسر یه ذره به مغز نخودیت فشار بیار ...خداوکیل تو مثل اینکه تو این دنیا نیستی...طرف رفته جنگ مقصر یا بیگناه الان نیاز به کمک داره و ان نماینده نامرد جوابش را ندانده و مجبور به خودسوزی شده ( میدونی خودسوزی خوددددسسسسوزی یعنی چی یعنی خودکشی به فجیعترین روش ) .
بعد تو نادان میگی صدام.به خدا اگر جلوم بودی با مشت میزدم تو کلت شاید مخت تکون بخوره چیزی حالیت بشه ا..له...تو و نظر دادن چی بدو برو مسجد سر محلت به گ... بازیها و اراجیف آخوندکها گوش کن..... اگه الان بگن خمینی سر از قبر در آورده و گفته به آغا کیان بگید خ..ه شو باز میندازید گردن صدام و استکبار جهانی.... همینه تا اظهار فضله میکنی همه میزنن سر پوزت ب..ه پررو....
شنبه 26 بهمن 1387

shahram khosh maram - ایران - تهران
بینهایت خبر ناگواری بود. متاسفانه بیشتر جانبازان ما اصلا به ان چیزی که حقشان بوده نرسیدند و بیشتر مورد سو استفاده قرار گرفته و میگیرند. این در حالی است که در انگلستان اتوبوسهای دوطبقه قدیمی که از نمادهای شهر لندن بود را برداشتند چون معلولان با ویلچر نمیتوانستند وارد شوند.
شنبه 26 بهمن 1387

nona60 - ایران - قم
مرگ بر کسانی که باعث جانبازی این مرد شده اند.... مرگ بر مدعیان قوق بشر... چه داخلی چه خارجی!
شنبه 26 بهمن 1387

velayat - ایران - شیراز
این بنده خدا اگه جانبازه یه روزی باعث افتخار مملکت بوده ولی الان نه. آدم سالم به خاطر وقت ندادن نماینده ای که معلوم نیست چه کارس خودشو آتیش نمی زنه. در ضمن نماینده این چنینی را خودشون انتخاب کردند.
این روزها هم در مملکت خیلی ها ادعای جانبازی دارن و دنبال مدارک قدیمی می گردند که نشون بده جانبازن. جانبازا الان به عنوان بازنشسته نیروهای مسلح شناخته میشن و حقوق بازنشستگی علاوه بر کاری که دارن میگیرن. اینه که آدمایی که قبلاً به خاطر خدا رفته بودن جبهه و هیچ وقت دنبال استفادش نبودن الان دنبال گرفتن مدارک جانبازی از بیمارستان های زمان جنگن ولی بیمارستان ها هم بعد از گذشت حدود بیست سال و عدم مراجعه مجروحین پرونده ها را باطل کردند.
شنبه 26 بهمن 1387

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
حالا میفهمند چه کلاه گشادی سرشون رفته بر باعث و بانیش لعنت.انروز که خیلیها به خاطر اینها سینه چاک میدادند و منو امثال منو ازمملکت خودم بیرون کردند فکر اینجاش را نکرده بودند.
شنبه 26 بهمن 1387

persian - امریکا - ریچمند
طفلک ببین جانباز شده به خاطر چه سگ صفتهایی خدا شفا بده بهش.
شنبه 26 بهمن 1387

010 - ایران - شیراز
Velayat
دوست عزیز منم با شما موافقم هیچ آدم عاقلی چنین کاری نمیکنه ولی فکر کن چه بلاهایی بر سر این جانباز عاقل آوردن که این جوری دیوونه شده البته این جانباز عزیز هم راهش رو بلد نبوده وگرنه اگر راهش رو بلد بود الآن خودش توی بالاشهر پشت ماشین آخرین سیستم نشسته بود و پسر هم مثل کردان داشت دکتراش رو از آکسفورد میگرفت
شنبه 26 بهمن 1387

ashka - فرانسه - پاریس
velayat - ایران - شیراز
گلی به گوشه جمالت آقا !!!! تو دیگه کی هستی؟ طرف اونقدر جونش به لبش رسیده که عذاب آتش دنیا و آخرت را به جون خریده اونوقت تو اون رو به سو استفاده و تقلب محکوم می کنی و اون رو یک آدم «تاریخ مصرف گذشته» و «مخ خراب» تعریف می کنی؟ بابا ایول ! امیدوارم این پست تو رو ابله شناس نبینه والا اینجا جنگ جهانی راه می افته.
شنبه 26 بهمن 1387

taraneh2008 - المان - هامبورگ
velayat - ایران - شیراز

مغزت به کل تعطیله.بسیج بهت اینترنت مجانی داده یادش رفته بگه عاقلانه کامنت بذار که مردم از جمهوری زوری بیشتر از این بدشون نیاد.
شنبه 26 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
ننگ بر نماینده نماهای رجوی مآب...ماهر چی داریم از تصدق سر این جانبازان وآزادگان وشهدا داریم....رجب رینگو(ها)شرم کن!!!کلاه گشاد چیه مردک؟وظیفه ملی هر وطنپرست دفاع از وطنشه.موافق یا مخالف رژیم.
شنبه 26 بهمن 1387

babak bahram - ایران - تهران
velayat - ایران - شیراز
شما به چه حقی جانبازان سر بلند را نکوهش میکنید؟جانبازان برای ایران جنگیدند .از مردم ایران خجالت بکشید
شنبه 26 بهمن 1387

Punisher - ایران - شیراز
با اندوه فراوان شاهد اینگونه حوادث برای کسانی هستیم که جانشان را برای آزادی و سر بلندی خاک ایران بخطر انداخته تا دیگران با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهند.
بعد افرادی همچون قوززییی کاسه داغتر از آش شده .......اینان ( قوززیی ) مغزشان به اندازه یک سنجد است. پیشنهاد میدهم که او را مغز سنجدی بنامیم چون بیشتر از این توان ندارد.راستی تا بحال پیدایش نشده....!!! تا چه رویی بیاید و چه بگوید......؟؟؟؟!!!!!! خداوند روح آن عزیز را در آرامشی قرار دهد که در زمان زنده بودنش از آن بی نصیب بوده.....
شنبه 26 بهمن 1387

amir1979 - بلژیک - دبلیو وی ال
من هم پدرم جانباز هست و بعد از بازنشستگی با درجه سرهنگ تمامی بااینکه شیمیایی شده و چند جاش پلاتین هست یک تاکسی خریده و با اون کار میکنه. هر شب هم از درد دستو گردن واسه اون فرمونه لعنتی ماشین میناله. اره دوستانه عزیز از این نا عدلیها زیاده زیر سایهء حکومت شیطان و زالو ها.شرم بر اونایی که مدافع اینها هستن .
یکشنبه 27 بهمن 1387

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
المان - دوسلدروف - درود بر شرف هر کس که برای دفاع از وطنش جانباز شد .منظور من ......امثال تو مزدور است که خودتان را پشت نام جانباز مخفی کرده اید که هم از اخور بخورید هم از توبره ... حالا تو نکبت در االمان چه میکنی هر چند سوال نداره به شغل شریف ادم فروشی مشغول هستی .درود بر سرباز درود بر جانباز ... بر فرصت طلب.
یکشنبه 27 بهمن 1387

payam armani - انگلیس - منچستر
این جانباز شرافتش را نداد تا مثل خیلی از فرو مایها صاحب مادیات بشه.این کار رو کرد تا بی عدالتی و بی معرفتی رزیم را نشان دنیا بده.نه دیوانه بود نه بی فکر.نشان دادن شخصیت واقعی دولت اسلامی ایران.درود بر تو و امثال تو با شرافتها.ننگ بر فرو مایگان رزیم اخوندی اول از همه این ولایت خودمان......ما هستیم.....
یکشنبه 27 بهمن 1387

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
شما ها همتون یه مشت ابله هستید این بندگان خدا جونشون رو در سنینی که باید جوانی میکردن برای دفاع از خاک وطنشون رفتن هر چقدر هم بهشون برسن بازم کمشون اینها گناه نکردن که برای خاک ایران رفتن جنگیدن مزدور و کثافت اون کله گنده ها هستن که یه روز هم تو عمرشون جبهه و جنگ رو حس نکردن
یکشنبه 27 بهمن 1387

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
aghakian - ایران - تهران
چقدر تو و بقیه مزدوران رژیم پر رو وقیح هستید! درست مثل ولی وقیح سید علی قاتل! اول جوانها رو با اسب امام زمان و حور بهشتی و بقیه لاطایلات مذهبی فریب دادید که برن جبهه و یک عده از اونا رو که مثل گوسفند فرستادید روی مین و بقیه رو هم که شیمیایی و معلول و جانباز شدن حالا دارید از جامعه و بیمارستان و بنیاد شهید و غیره با اردنگی بیرون میکنید و بهشون میگید موجی و دیوونه! واقعا عجب موجودات . پلیدی هستید! من نمیدونم پس این مذهب کثافت چی به شما یاد میده که ..خودتون رو براش .. میدید!
شما عرب پرستهای اسلام زده حتی از الفبای انسانیت هم بویی نبردید! لعنت به این دین و مذهب و مرامی که جز خونریزی و زالو پروری هیچ خدمتی برای بشریت نکرده و از لحظه ای که حضور پلیدش رو در جایی میبینیمُ مرگ و نکبت و بدبختی و بیماری و فقر و فحشا و همه چیزهای پلید هم باهاش میاد!
آخه ... مغز گنجشکی! وضع جانباز شیمیایی و موجی چه ربطی به الکلی های دنیا داره! چرا فرا فکنی میکنی؟! چرا خبر مرگت صدات در نمیاد و به زمامداران جمهوری اسهالی اعتراض نمیکنی که حداقل به وضع این بدبختها رسیدگی کنن که طرف نیاد از سر استیصال و درماندگی و درد و رنج خودش رو جلوی مجلس بی مغزها به آتیش نکشه!
ننگ به شما مزدوران بی وجدان! حالم از همه شما بهم میخوره!
یکشنبه 27 بهمن 1387

mehrab_alborzi - ایران - تهران
saharrr - امریکا - فلوریدا
اون روانی نبوده بلکه فشارهای وارده زیاد بوده مگر ادمی چقدر تحمل داره
یکشنبه 27 بهمن 1387

n.s - ایران - تهران
این یارو حالش خوب نبوده
باید داروهاشو به موقع مصرف میکرده تا از این کارا نکنه
در ضمن تقصیر مامانش و باباش بوده که اجازه دادن دست به بنزین و کبریت بزنه - باید بهش میگفتن خطرناکه حسن
یکشنبه 27 بهمن 1387

$persian$ - ایران - تهران
من به عینه دیدم که یه جانباز که برادر شهیدم بود روبروی بنیاد شهید به مدت 3روز با پسرش در اعتراض به نداشتن مسکن چادر زده بود و یا به عینه دیدم 2فرزند شهید در اعتراض به عدم صدور جواز کسب در منطقه شهرک فجر(شهرکی که متعلق به خانواده هایه شهداست ولی داره کم کم تبدیل میشه به یه شهرک عادی از بس که به شخصیا فروخته شده)شیشه های بنیاد شهید رو آوردن پایین
ایثارگران و خانواده هاشون بغیر از اونایی که جیره خورن همه از این نظام و حکومت شاکین وحتی خیلی از اونا از ایثار خودشون پشیمونن
یکشنبه 27 بهمن 1387

aghakian - ایران - تهران
ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
لطفا تو وامثال تو حرفی نزنه بهتره چون تا دیروز به جانبازان وکسانی که در راه جمهوری اسلامی شهید و یا مجروح شده اند فحش میدادی و میگفتی حقشون بوده ولی من معتقدم هدف اینها مقدس بوده ولی حیف که تعداد کمی از مسولان هم فقط دنبال ریاست هستند ودیگر هیچ البته در این دولت نهم تعدادشون خیلی خیلی کمتره....ضمنا میخوای بگردم کامنتتو پیدا کنم که به اینها فحش میدادی؟؟ ولی اینجور مواقع خوب کاسه داغتر از آش میشوید دو رو هاااااااااااااااااا
یکشنبه 27 بهمن 1387

bazyan1350 - هلند - ماستریخت
aghakian - ایران - تهران
سلام
عزیز دل برادر تو داری زیادی شلوغش میکنی.! جایی که مسولین نظام به فکر درمان و چاره اینان نیستند و حتی نماینده کم ارزش و پست شهر مایل به دیدن این اشخاص نیست چه کشکی جه صدامی چه جامعه جهانی.
تو اگر خودت به پدر و مادرت یا بچه ات بی احترامی بکنی دیگران باید آنا را بکشند .
یکشنبه 27 بهمن 1387

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
اقایی که میگی حالا میفهمن چه کلاهی سرشون رفته راست میگی
چون برای همچون شماهایی رفتند . و شماهایی که راه براه میگید ماهستیم ماهستیم . شما هم ممکنه دراینده به همین سرانجام دچار بشید .درمورد خودتون می تونید تصورکنید که چه زندگی سختی خواهید داشت . بعد هم یک عده متهمتون میکنند که کلاه رفت سرتون و می تونستید یخچال و پیکان بگیرید .یعنی دست و پای جونهای کشور فدای یک یخچال و پیکان که 80 درصد حتی رنگ اینا رو ندیدن . اگربجه خودتون یک بند انگشتش قطع بشه چه حالی میشید ؟حالا دیگه جانباز باید ثابت هم بکنه ؟
یکشنبه 27 بهمن 1387

velayat - ایران - شیراز
010 - ایران - شیراز
ashka - فرانسه - پاریس
babak bahram - ایران - تهران
آقایون یا خانم ها! من پای همه کسایی که برای دفاع از دین و کشورشون رفتند جبهه و هنوز بر این عقیده با قی اند می بوسم. کسی که جانش را زمانی با خدا برای دفاع از دین و مملکتش معامله کرده باید انقدر راحت آن را از دست بدهد. عدم ملاقات با نماینده دلیلی است در ردیف دفاع از دین و مملکت؟ این همان جانباز است؟ یا عوض شده؟ میشناسم جانبازانی را که کامل از عقیده خود برگشته اند و هیچ چیز را قبول ندارند. برای این افراد هم هیچ احترامی قائل نیستم گرچه دولت برای همه آن ها امکاناتی در نظر گرفته. این قضیه حقوق بازنشستگی هم که گفتم دایی خودم گرفته و خوب دارن به جانبازا میرسن گرچه خیلی به گردن ما حق دارند ولی بعضی هاشون توقع دارن بخوابن اونجا حکومت بیاد بزاره تو حلقشون اونا فقط بجوند. زمانی با بنده خداهایی که ادعا میکردن جانبازن و هیچ مدرکی دال بر جانبازی نداشتند برخوردم. طرف تو حادثه ای آسیب میدید ربطش میداد به جنگ و درجه جانبازی می خواست.
درود بر مردان بی ادعا که بی هیچ منتی جنگیدند و بعد از آن بی هیچ منتی ادامه دادند و این دلاوری ها را جز وظیفه ای برای خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب ندانستند و هیچ مزدی از کسی طلب نکردند و تنها با خدای خودشان معامله کردند.
یکشنبه 27 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
رجب رینگو-ممنون که لحن و نظرت درباره قهرمانان وطن درست شد!!!!من ... کی باشم خودم رو پشت نام این عزیزان پنهان کنم .من لیاقت خاک زیر پای این عزیزان رو هم ندارم.در ضمن آفرین به هوشت که به این سرعت شغل من رو حدس زدی.من هم آدم می فروشم وآب نبات قیچی!!!با یک جنس فروشی هزینه زندگی در نمیاد!!!
یکشنبه 27 بهمن 1387

ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
aghakian - ایران - تهران
... - دروغگو اگر یه جا بیاری که من به جانبازی فحش دادم اسمم را عوض میکنم میزارم آغا کیان....
های تو اصلا سنت قد میده از جنگ حرف یزنی .
آن زمانی که من و امثال من داشتیم تو آمریکا درس میخوندیم و برگشتیم تا از مملکتمون دفاع کنیم و اربابای ابله تو امروز بیان برای مردم تعیین تکلیف کنی نطفه تو هنوز بسته نشده بود.
...من تا 3 سال پیش از داروهای تنفسی که برای درمان مشکل تنفسی ناشی از استنشاق مواد شیمیائی که زمان جنگ مبتلا شده بودم استفاده میکردم .تو داری از جنگ به من میگی.
تو اصلا میدونی عملیات کربلای 4 چی بود.میدونی من به اصطلاح شما کافر 1 هفته آنطرف اروند رود در خاک عراق گیر کرده بودم و مرده منو اطلاعات عملیات سپاه آورد ایران...8 ماه بستری در بیمارستان های صحرایی و مشهد و ..... بازم بگم..
به خدایی که قبول ندارم اصلا نمیخواستم خودنمایی کنم ولی برای روشن کردن افرادی مثل تو باید حرفم را میزدم شاید حداقل تو چیزی یاد بگیری.
چرا فکر میکنید هر کس با این رژیم دزد مخالفه مهدورالدم است... چرا فکر میکنید هر کس خارج ایران است کافر و بی بند وبار است....
دو تا از دوستان نزدیک من در آمریکا که از متخصصین موفق ایرانی هستند بچه هاشون با اینکه اینجا متولد شدن طوری ایرانی هستند که عمرا تو خوابش هم دیده باشی.

من شانسی که داشتم این بود که میتونستم برگردم آمریکا .گناه این بیجاره چیه که جونش را داده حتی کسی حرفش را گوش نمیکنه مجبور میشه خودسوزی کنه میدونی خودسسسسوزززییی.
من فردا برمیگردم آمریکا رسیدم اینجا را چک میکنم امیدوارم حداقل تو این مدت بتونی کمی بدون تعصب !!! فکر کنی....
یکشنبه 27 بهمن 1387

ashka - فرانسه - پاریس
ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
براوو !! شما را جوانی تصور می کردم که این اسم را برای خودت برگزیدی تا هر از چندگاهی جواب چماق بدستان بی منطق را بدهی. من را ببخش به خاطر قضاوت نادرستم نسبت به شما. نمونه هایی را که شما عنوان فرمودید من هم در اینجا بسیار شاهدم. به خاطر وجود عزیزانی مثل جنابعالی است که به ایرانی بودنم افتخار می کنم که همیشه طرف حق و حقیقت را گرفته اید. متاسفانه دوستان به صرف مخالفت برخی ایرانیان خارج نشین با این رژیم فاسد و ظالم، همه آنها را عوامل امریکا و اسراییل می دانند. وقتی در ایران بودم، در یکی از مراسم (اتفاقا دولتی) پیرمرد دنیا دیده ای را ملاقات کردم که یک جمله زیبا گفت: « این رو فراموش نکن جوون. وقتی ایران دوباره ایران می شه که ایرانیان مقیم خارج برگردند». درک این قضیه شاید برای دوستان داخلی ما سخت باشد ولی حالا با ملاقات این بزرگان (مثل ایرج پزشک زاد) به صحبتهای آن عزیز پی می برم. آنچه اهمیت دارد اینست که همه ما وطن مان را دوست داریم. اگر شرایطی فراهم شود که همه ما با هر نظر و عقیده بر مبنای یک اصل مشترک (آبادانی کشور) با آزادی و بر اساس یک توافق جمعی در کنار هم کشورمان را بسازیم، دلیلی وجود ندارد که انرژی مان را در غربت صرف کنیم. افسوس و صد افسوس که این سیاه دلان اندیشه های دیگر را برنمی تابند و با سریعترین راه ممکن (دشمنی با دین، اسلام و خدا)، مخالفان را گردن می زنند.
دستتان را می بوسم. موفق باشید
یکشنبه 27 بهمن 1387

koroshkhangm - ایران - تهران
با سلام به همه دوستان با معرفت وحق شناس. واقعا کیف کردم وقتی دیدم که تقریبا همه دوستان حتی با عقاید متضاد قدر کسانی رو که برای ایران واقعا زحمت کشیدن میدونن . دوستانی که ته دلشون کمی شک دارند بهتر است که سری به آسایشگاه جانبازان بزنند بعد بگن که حاضرند چه چیزی بگیرند و یکماه جای اونها باشند.اگر این جانبازان ورزمنده ها نبودند الان ایرانی نبود-آخوندی نبود ـ غیرآخوندی هم نبود - من وتو هم نبودیم که بتوانیم به ایرانی بودنمان افتخارکنیم. تصورکنید که اینها اگر جلوی عراقیها واعراب را نمی گرفتند آلان کسی میتونست با افتخار بگه من ایرانی ام - حتما شرمساری بود و .......شرم باد به کسانی که بازحمات اینها به همه جارسیدن و حالا .......
یکشنبه 27 بهمن 1387

ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
ashka - فرانسه - پاریس
ممنون از لطفتان.من کوچک شما هستم.همیشه از خوندن کامنتهای شما لذت میبرم.
پاینده ایران
رضا
یکشنبه 27 بهمن 1387

shahram khosh maram - ایران - تهران
ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
خیلی کامنتتان مرا شوکه کرد. امیدوارم یک زندگی باارامش و سلامتی؛ که به خاطر تلاشی که برای حفظ خاکمان کردید حقتان هست؛ داشته باشید. امیدوارم دیگر افرادی که برای دفاع از کشور به جبهه ها رفتند هم به رفاه و ارامشی که حق انها و خانواده هایشان هست برسند.
یکشنبه 27 بهمن 1387

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
دوست عزیز برای سلامتی کامل خودت را همیشه چکاب کن . شما و امثال شما باعث فخرو غرورما هستید درهرکجای دنیا .ایران که برای جانبازها حتی یک جاده صاف پیدا نمی شه که ویلچرشونو برونن . امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید .
دوشنبه 28 بهمن 1387

arashbabak - ایران - تهران
ابله-شناس-افریقای جنوبی

خیلی جالب بود وقتی شما گوشه ای از زندگینامه وشخصیت خود را بیان فرمودید. بعضی از دوستان(اشکا) نظر شان در مورد شما تغییر کرد.نمیدانم چرا؟ برای شما جانبازدلاور ایران زمین ارزوی موفقیت دارم .
دوشنبه 28 بهمن 1387

ashka - فرانسه - پاریس
arashbabak - ایران - تهران
دوست خوب من. نظر من در مورد آزاداندیشی دوستمان ابله شناس به هیچ وجه تغییر نکرد بلکه با آشنایی با سوابق این عزیز مراتب ارادتم به ایشان هزاران برابر شد. با کمال افتخار بر دستان ایشان بوسه می زنم و خاک پایشان را مهر سجودم می سازم. یکی از آرزوهای من در بازگشت بعدی ام به ایران این است که به دیدن جانبازان در آسایشگاهها روم چون با اینجا بودن فهمیدم که غربت یعنی چه. وای به روزی که در وطنت باشی و غریب باشی.
دوست عزیزم ابله شناس. اگر هنر این را داشته باشیم که زیباترین کامنتها را بنویسیم و شاهنامه ها بسراییم، به قدر یک روز رشادت های شما ارزش ندارد. سایه تان بر سر ما برقرار باد
رضا
سه‌شنبه 29 بهمن 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.