احکام متهمان دانشگاه زنجان؛ ۳۰ ضربه شلاق برای معاون وقت دانشگاه زنجان و دختر دانشجو

احکام متهمان دانشگاه زنجان؛ سی ضربه شلاق برای معاون وقت دانشگاه زنجان و دختر دانشجو

پس از گذشته چند ماه از انتشار فیلمی در دانشگاه زنجان و ایجاد درگیری در این دانشگاه، احکام متهمان این پرونده صادر شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، معاون وقت دانشگاه زنجان به سی ضربه شلاق تعزیری و سی ضربه شلاق تعلیقی و دختر دانشجوی دانشگاه زنجان نیز به سی ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.


پیش از این از سوی دادگاه بدوی، معاون وقت دانشگاه زنجان به تبعید نیز محکوم شده بود که دادگاه تجدیدنظر این مجازات را لغو کرد.


گفتنی است، دادگاه متهمین بخش دوم پرونده مذکور، به دلیل ایجاد اغتشاش و از بین بردن آرامش دانشگاه، طی ماههای آتی برگزار خواهد شد.


این در حالی است که پس از اقدام غیراخلاقی معاون وقت فرنگی دانشگاه زنجان، فیلم این ماجرا که همان روزها در اینترنت منتشر شد، بیش از یک و نیم میلیون بیننده داشته است.

rabi_israel - ایران - تهران
عجب! می خواستم فوش بدم نه همان زنده باد اسراییل بیشتر به انها بر می خوره زنده باد اسراییل
شنبه 19 بهمن 1387

evanescence722 - ایران - کرج
میبینید بچه ها..تو خارج روزانه 100 ها فرایض غیر اخلاقی انجام میشه..با کلی فیلم و عکس و ..تازه بهشون جایزه هم میدن..حالا تو این خراب شده..دو کسی یه روزی یه جایی (من راضی تو راضی..بقیه پخ)حالی حولی داشتن ..خوب اونم به خاطر کمبود ها..و بقیشو خودتون میدونین ..هستش ..ببین مثله توپ صدا کرده ..بدتر از جنگ غزه شده..حالا توجه داشته باشین که یه روزی گند کاری رییس پلیس تهران در اومد که طرف خونه فساد راه اندازی کرده بوده..کو چی شد..اصلا مجازات شد ..اصلا کسی فهمید...ماسمالیش کردن رفت پی کارش..حالا این بدبخت معاونه و این دختره که مسلما هر دو راضی به این کار بودن ..معلوم نیست کدوم ادم بیکاری که تازه موبایل به دست شده بوده خواسته یه مستند از زنجان تو گوشیش یادگاری بمونه ...فیلمی از این ماجرا گفته..تا با افتخار (مفتخر تر از زهره بدبخت) با همکلاسیهای چیز ندیدش بلوتوٍث بازی کنن و ادامه ماجرا که خودتون دارین میبینین
شنبه 19 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
قوه قضاییه کارش رو درست انجام داد. اگر دولت کارش درست بود باید وزیر علوم پس از اخراج مددی استعفا میداد
شنبه 19 بهمن 1387

رامین تک - آلمان - دورتموند
30 ضربه شلاق تعزیری و 30 ضربه شلاق تعلیقی برای معاون سابق دانشگاه زنجان. تعزیریش رو که میدونم چیه! تعلیقی واسه چی براش گذاشتن؟؟؟ فکر کنم برا ایجاد ارتباط مشابه با نفر بعدی!!! اون دختر خانم هم که فقط 30 ضربه تعزیری بهش شلاق میزنن. جرمش اینه که رفته تو اون اتاق!!! پس میشه نتیجه گرفت که حکم فریب دهنده و فریب شده یکی هستش. البته قوانین اسلام را که نمیشه شوخی گرفت. بهترین و کاملترین قوانین رو داره ( البته تو جنایتکاری).جالبه که اینها ( قاضی دادگاه ها) یعنی به آخرت اعتقاد دارن و این حکم های مسخره تر از خودشونو میدن... معنی ایمان و آخرت را هم که سالهاست من فهمیدم و گذاشتم کنار خاک بخوره.
شنبه 19 بهمن 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
مگه شلاق رو نمیشه خرید؟؟
شنبه 19 بهمن 1387

arshia83 - اکراین - کیف
باز جای تشکر داره براشون حکم اعدام صادر نشده.
شنبه 19 بهمن 1387

ryra - انگلیس - برمینگهام
بنازم به این همه عدالت. واقعا که تاسف بار
شنبه 19 بهمن 1387

آسودگی - ایران - تهران
rabi_israel - ایران - تهران
می خواستی ... بدی ؟ بهت پیشنهاد می کنم بری این پست رو بخونی و از اهداف مسئولین سایت از قرار دادن قسمت نظرات در سایت ایرانیانِ انگلستان آگاه بشی . حرف بقیه رو که گوش نمی دی ، شاید حرف مسئولین سایت رو گوش بدی .
قابل توجه تمام کسانی که تو این سایت ... می دن ، توهین می کنند ، تهمت می زنند ، تمسخر می کنند و کلا افکار بچه گانه دارند :
https://www.iranukyellowpages.com/article.php?id=22661
شنبه 19 بهمن 1387

miky - انگلیس - لندن
رابی ایران تهران
تو از جمله کسانی هستی که مشکل .... داری و همه چیز را ب هاسرائیل ربط میدی .برو خودت معرفی کن .من برای سلامتی همه مریضها و تو دعا میکنم.
شنبه 19 بهمن 1387

ghazgholhak - انگلیس - بریستول
تعزیری یعنی چی؟
شنبه 19 بهمن 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
احتمالا این 30 ضربه شلاق هم بخاطره 22 بهمن بخشیده میشه و متهمان اصلی ببخشید دانشجویان به حبس و زندان میروند تا اسلام را بخطر نیاندازند کجائند این بسیجیهای عدل علی بیائند و ببینند که حکومتشان از تجاوزگران و جانیان دفاع میکند و از مظلومیت سخن میگوید احتمالا هم سردار زارعی هم بخشیده شده و امام جمعه توسیرگان هم جایزه فجر را بهش دادند ننگ و نفرت براین حکومت پرفساد اسلامی که بوئیش همه جا را پر کرده .
شنبه 19 بهمن 1387

negin135 - اسراپیل - تل آویو
رابی ایزرائل -ایران - تهران..کشتی منو کلی از چیزی که نوشتی خندیدم.
یکشنبه 20 بهمن 1387

ida-relax - انگلیس - لندن
تا اینگونه حکم ها نباشه حرکات زننده غیر علنی نمیشه !!!
یکشنبه 20 بهمن 1387

آسودگی - ایران - تهران
ghazgholhak - انگلیس - بریستول
تعزیر بر خلاف مجازاتهای حدود و قصاص و دیات مجازاتی نسبی است یعنی غالباً دارای حداقل و حداکثر بوده و قاضی می تواند با توجه وضع مجرم و اوضاع واحوال خاصی که زمینه ساز ارتکاب بزه شده است مجازات لازم را تعیین کند .
تعزیر مجازاتی با مشخصات ذیل :
الف - دارای حداکثر و حداقل بوده
ب - حداکثر آن در قانون معین است و باید به اندازه حد نباشد
ج - تعیین حداقل به اختیار قاضی است .
تعزیر در ماده ۱۶ قانون مجازات اسلامی :
تادیب یا عقوبتی می داند که نوع و مقدار آن در شرع تعیین نشده و به نظر و حکم قاض وگذار شده است از قبیل حبس ، جزای نقدی و شلاق که میزان آن بایستی کمتر از حد باشد .
یکشنبه 20 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
bluestar - ایران - تهران
آقا یا خانم بسیجی. میشه بگی کجای کار قوه قضاییه درست بوده. این دختر بدبخت را میخواسته بهش تجاوز کنه حالا حکم شلاق هم براش بریدن. این درسته؟ ننگ بر هر چی بسیجیه
یکشنبه 20 بهمن 1387

MA -HASTIM - سوئد - یوتوبری
"هستم اگر میروم گر نروم نیستم " ما هستیــــم.ما هستیــم ما هستیــــم
هموطن عزیز اگه دلت برای کودکان و زنان و مردان گرفتارودربندت میتپه اگر میخوای ایرانی ابادو سراقراز داشته باشی اگه میخوای دیگه شاهدرنج عزیزانمان نباشی اگه ازاینهمه جنایت وخیانت و اسارت به تنگ امدی پس فکرنمیکنی بعد از30 سال دیگه موقعش رسیده که اختلافات را کناربذاری وباهرایده و مرام و مسلک تنها بفکر ازاد شدن باشی اگه فکرمیکنی دیگه وقتشه پس بپاخیزونشان بده که هستی و میخوای که باشی ودر کنار هموطنان دیگرت درجنبش مردمی ماهستـــــــیم مقابل این حکومت ظلم و جهل بایست. "هستم اگر میروم گر نروم نیستم " ما هستیـــــــم.ما هستیــــــم ما هستیـــــم.بامیدازادی ایران زمین ازدست اهریمن.
یکشنبه 20 بهمن 1387

Black Chador - امزیکا - ولدن
خوب دیگه قانونن به دختران ایرانی میگن اگر یک اخوند بهتون تجاوز کرد بهتره صداتون در نیاد چون شلاغ می خورید بجرم ضد اسلامی بودن. چون اونجای اخوند قرانی هست. بنازم به مردهای بی غیرت ایرانی که این ادم متجاوز را هنوز نکشتن. اگر یکی دوتا از این اخوندهای عوضی را مکشتید بقیه می
رفتن توی چاه قایم می شدن. دستغیب شیراز رو یادتون میاد؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

lovestory - نروژ - تروندهایم
مرده شور اون قانونتونو ببرن که اون دختر بیچاره بجای اینکه حمایتش کنید براش حکم میبرید؟؟ایکه الهی اون خامنه ای پری بلنده معلوم الححل و اون کوتوله واویلا انتری نژاد همه دست اندر کاران جمهوری اسهالی و طرفداراشون زیر خاک برن و بمیرن.درد حناق بیافته به جونتون بیشرفها
یکشنبه 20 بهمن 1387

shanul - المان - هامبورگ
ghazgholhak - انگلیس - بریستول
به حکم های غیر از (قصاص و حدود) و بصورت کلی مجازات های بازدارنده
حکم های تعزیری گفته می شود که یک نوع مجازات است و به حکم هایی که به حالت تعلیق درآمده جهت اعلام حکم نهایی دادگاه حکم های تعلیقی گویند.
دو ایه از قران در مورد حکم شلاق در اسلام عقب افتاده:سوره النور آیه 2:
الزَّانِیَةُ وَ الزَّانِی فَاجْلِدُوا کُلَّ واحِدٍ مِنْهُما مِائَةَ جَلْدَةٍ وَ لا تَأْخُذْکُمْ بِهِما رَأْفَةٌ فِی دِینِ اللَّهِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الآْخِرِ وَ لْیَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ. ترجمه:باید هر یک از زنان و مردان زنا کار را به صد تازیانه مجازات و تنبیه کنید و هرگز درباره آنان در دین خدا رأفت و ترحم روا مدارید اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، و باید عذاب آن بدکاران را جمعی از مؤمنان مشاهده کنند.

سوره النور آیه 4:وَ الَّذِینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانِینَ جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَداً وَ أُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ. ترجمه:و آنان که به زنان با عفت مؤمنه نسبت زنا دهند آنگاه چهار شاهد (عادل) بر دعوی خود نیاورند آنان را به هشتاد تازیانه کیفر دهید، و دیگر هرگز شهادت آنها را نپذیرید، و آنان مردمی فاسق و نادرستند.
یکشنبه 20 بهمن 1387

ghazgholhak - انگلیس - بریستول
امشب ساعت یک و نیم کنال سه انگلیس فیلم ایرانی با زبان فارسی و زیر نویس انگلیسی گذاشت.
یه فیلم قدیمی و جواد.
یکشنبه 20 بهمن 1387

shanul - المان - هامبورگ
مجازات اون دختر سی ضربه شلاق تعزیری نبود ادم متاسف می شود برای
این قوانین ظالمانه اسلامی در مورد مردم ایران! الان دیگه تو کشورهای مدرن
دیگه یک الاغ را هم شلاق کسی نمی تونه بزند که در کشور ایران زمین ایرانیان را شلاق می زنند! مجازات اقای مددی هم اگر قصد تجاوز جنسی به
زور به اون دختر را نداشته و همه چیز توافقی و دوستدانه بوده این مجازات براش ناعادلانه است از نگاه غیر اسلامی! اگر هم ایشان به زور و تهدید هم
به اون دختر تجاوز کرده به نظر مجازاتش می تواند زندان به مدت طولانی باشد ولی شلاق زدن و سنگسار کردن دیگه عمل فاشیستی است.
یکشنبه 20 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
evanescence722 - ایران - کرج ....، نبردن بو از شرم و اخلاق از مختصات و ادبیات شماست. و کاری هم که میکنی فقط نفاق و تفرق در بین مردمه. حالا هر دفعه شما برو یدونه اسم جدید روی خودت بذار. حدس میزنم که این بی اخلاقی و رفتار فقط بخاطر بزرگ شدن و رشد کردن در محیطهای بسیجی و محفلهای حزب اللهی باشه بجای خانواده و پدر، مادر.یکنفر اگه ازت بپرسه که اگه خواهر خودت جای اون دختر بدبخت که خانواده اش با هزار بدبختی و مخارج دخترشون را فرستادن دانشگاه ولی یک بیمار روانی و جنسی با تهدید سواستفاده ازقدرت میخواد اخراجش کنه مگر اینکه باهاش سکس بکنه ،باز هم خوشحال میشی از همچین حکم مسخره ای؟ بدبختی اینه که شماها پدر و مادرهاتون هم ازتون میترسن و نمیتونن جلوتون بایستن.
یکشنبه 20 بهمن 1387

baradar - ایران - ساری
اون دانشجوهای فیلم بردار را هم باید حبس ابد میدادند
یکشنبه 20 بهمن 1387

TurKTaz - ترکیه - انکارا
درد بر حزب الله
یکشنبه 20 بهمن 1387

rabi_israel - ایران - تهران
negin135 - اسرائیل - تل آویو
زنده باد اسرائیل شما انجا زندگی می کنی دوست عزیز دوست داشتم شهروند اسرائیل بشم ولی شنیدم دردسر زیادی داره البته مدارک یک شهروند رو می خواستم دوست ندارم در انجا زندگی کنم شنیدم خدمت زیر پرچم اجباریه ایا امکانش هست شهروند افتخاری شد. اگر ممکن باشد برای من بنویسد.زنده باد اسرائیل
یکشنبه 20 بهمن 1387

تبعیدی - نیوزیلند - کریست چرچ
تنها جرم اون دختر خانم این بود که به بقیه دانشجوها خبر داد معاون دانشگاه قصد تعرض به اون رو داره و به اونصورتی که دیدید معاون و دانشگاه آزاد و دولت جمهوری اسلامی و رهبری رو به لجن کشید!
از دخترخانمهای دانشجو بخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد میخوام وقتی بیان اینجا نظر هم بدن که چجوری دخترهای دانشجو بخاطر نمره و یا هر مسائل دیگه ای مورد تعرض قرار میگیرن و یا از اونها سواستفاده میشه!!!
خبر خبرنگار خبرگزاری((انتخاب)) فوق العاده ناقص بود! این دختر بدبخت قبل از اینکه این حکم مسخره رو از یک دادگاه مسخره تر بگیره توی زندان بود و کلی بازجویی میشد و از حق تحصیل هم محروم شد!
فردا اگه کسی توی اون مملکت مورد تجاوز قرار گرفت خودش یه فکری بحال خودش بکنه چون قضات تعزیر و تعلیق از کسی که مورد تجاوز قرار نگیره خوششون نمیاد!!! باریکلا خمینی!
یکشنبه 20 بهمن 1387

shab-zade - استرالیا - سیذنی
بخش دوم پرونده رو جالب هست که کسی توجه نکرده
آرامش رو بر هم زدن !!!!!!!!!!!
چه بابایی در بیارن از اون بد بخت ها
یکشنبه 20 بهمن 1387

مهتاب نوری - ایران - تهران
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت
لطفا می شود اخباردقیقی از مراسم سالگرد بازرگان که برگزار نشد و تعدادی از دانشجویان و مردم را دستگیر کردند را شرح دهید . چون در روزنامه های اصلاح طلب زیاد توضیحی در مورد ان ندادند .
یکشنبه 20 بهمن 1387

هومر - ایران - شاهرود
من اون فیلم رو دیدم.عجیبه.اون دختر واسه چی محکوم شده دیگه؟من شنیدم اوایل مجبورش کرده بودن بگه صیغه ی اون یارو بوده.واقعا متاسفم واسه خودم.باز شما ها لاقل اینجا نیستین.ما چی بگیم دوستان؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه
دل میرود زدستم صاحبدلان خدا را ماانقلاب کردیم یاانقلاب مارا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

mafia - سوئد - استکهلم
آسودگی
استاد زیاد تو این سایت زور نزن دوست خوبم
از تو تندرو تر و اسلامی گر تر هم اینجا بود ما فراری دادیم
می دونی چرا؟ چون تریبون های کل ایران دست شما چماق داران هست پس لزومی نداره تریبون های خارج رو برای شما بگذارن
نفت اینترنتت رو حروم ما مفسدان نکن
یکشنبه 20 بهمن 1387

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
shanul - المان - هامبورگ
منم باهات موافقم البته این اقا اخوند نبود ولی میدونی چرا دانشجو ها اینقدر ناراحت بودند بخاطر اینکه تمام قانونها و برنامه ها ی دانشگاه زیر نظر معاونت دانشجویی طرح و اجرا می شه . ازیک طرف دانشجو باید حچابش کامل باشه .دو دانشجو نباید باهم زیاد قاطی بشن متن سخنرانی های تریبون ازاد قبلا باید به تایید ایشان برسد وووو و ازطرف دیگراقای معاون 50 ساله با دختر دانشجویی که معلوم نیست به علت کدوم بدبختی پسرهای سرخ و سفید دانشگاه را ول کرده به دامان این پیر ... اومده اونهم درهمان دانشگاه خوب دانشجوهاهم حق دارند اگراینطوره اونها هم میخوان به قول بعضی ها من راضی شما راضی و ....من درتعجبم که چرا صیغه نکرده بودند اونوقت بهشون جایزه هم میدادند . .
یکشنبه 20 بهمن 1387

TAAT - ایران - اردبیل
در نکا دختری را که به متجاوزین خود تعدی کرده بود بالای دار بردند.در زنجان به جای شلاق حدی ،شلاق تعزیری نوشتند تا این آقای مسؤول زیاد اذیّت نشود.به جای شلّاق و دار ،امنیت اجتماعی را به طور علمی بالا ببیرید و از نهاد خانواده حمایت فرهنگی کنید.به این معنی که متجاوزان به حیثیت افراد را زیر مضایق اقتصادی و شغلی و محرومیّت های رفاهی قرار دهید.
یکشنبه 20 بهمن 1387

ابله شناس - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
با سلام دوستان عزیز

علت غیبت بلواستار و مسلمان ایرانی و..... چیست ؟

دلیل آن آماده باش ایران جهت 22 بهمن است که این مزدوران به شهرهای مختلف از طرف رژیم اعزا م شده اند. استرالیا (شیراز) -کوه دنا!!! و اسپانیا هم از دروغهای دیگر آنهاست. رژیم در آماده باش 100% است. امروز فردا شاهد غیبت بیشتر مزدوران خواهید بود.
عزت زیاد
یکشنبه 20 بهمن 1387

koroshkhangm - ایران - تهران
به نظرم حکم اعلام شده در مورد دختره منصفانه نیست. بالاخره یکی باید دست مددی رو رو میکرد و این خانم هم این راه رو انتخاب کرده.بالاغیرتا اگر شما جای این خانم بودید گردن این آقا رو خورد نمی کردید؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

rezanl - هلند - امستردام
TurKTaz - ترکیه - انکارا
اره درد بر حزب الله در ضمن ایندفعه نگوفتی یا شاه حسین!
یکشنبه 20 بهمن 1387

فدایی ایران - انگلیس - لیدز
خاک ک..هو بر سرتان با این قوانین جزائی که تصویب کرده اید مطمئن باشید این دمل های چرکین روزی سر باز خواهد کرد که دیگر خیلی دیر است به ایران سوگند میبینم روزی را که از هر درختی اخوندی با زبان بیرون امده از کام اویزان است بامید انروز که زیاد دور نیست.
یکشنبه 20 بهمن 1387

Hoja Verde - ایران - تهران
تقصیر دختره که نبوده.چرا دختر رو شلاق می زنن.مردم 30 سال پیش عجب ....کردند.آخه چقدر بی عدالتی.چرا باید تر و خشک با هم بسوزه؟؟؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

ASTARA-KHAZAR - ایران - استارا
این برای همه روشن است که مامور حراست دانشگاه ازاد استارا همیشه به دنبال بهانه ای است تا از دانشجویان زن ایرادی پیدا کند و به دفتر خود احظار کند و با تهدید به اخراج انها را وادار به هر کاری بکند.ما این را میدانیم ولی مگر میشود با مامور سپاه درگیر شد؟؟ البته فعلا دوره انهاست.این روش پست در تمام ایران از طرف سرداران اسلام اجرا میشود.تا بحال از خود سئوال نکرده اید که سرچشمه اینهمه زنان و دختران تن فروش در ایران اسلامی از کجاست.؟؟به امید سوختن اخوندها و سرداران اسلام در اتش انتقام ایرانیان وطن پرست
یکشنبه 20 بهمن 1387

negin135 - اسراپیل - تل آویو
رابین اسرائیل درود به شما و زنده باد ایران و ایرانی. اینو به شما وتمام ایرونی هائی که فکر میکن اینجا خبریه. اسرائیل یه کشور جذب فقط یهودی های تموم دنیاست و به جز یهودیان هر کی که هست به عنوان شهروند درجه دومه از عربهای اسرائیلی که از هم پیمانهای با اسرائیل هستند و بعد عربهای فلسطینی و در انتها وضع خارجی ها که بدتر از اون دوتا بالائیه و اما در مورد ما که جزئ کشور های دشمن حساب میشیم ما منظورم ایران سوریه و عراق وضع به مراتب بدتره . در ضمن اسرائیلیها به این عقیده دارن که البته منم باهاشون موافقم و میگن کسی که استعداد خیانت به کشور خودشو داره هرگز نمی تونه قابل اعتماد باشه و کسی که کشور دشمن روبه کشور خودش ترجیح بده و پیشنهاد من به شما تا وقتی که رژیم ایرانه اخوندی سرکاره که دشمن اسرائیله خودتونو سنگین نگه دارین وبذارید ضایه شدنمون فقط به خاطر رژیم ایران باشه و نه هویت ایرونی ما.زنده باد ایران امضا.. گم کرده راه
دوشنبه 21 بهمن 1387

rabi_israel - ایران - تهران
negin135 - اسراپیل - تل آویو
زنده باد اسرائیل فقط می دانم عمه من در کشور شما زندگی می کنه که سالها پیش به اسرائیل رفته می خواستم بدونم چگونه او را پیدا کنم نمی انم زندهست یا مرده دوست عزیز اگر می توانید مرا راهنمایی کنید.
دوشنبه 21 بهمن 1387

negin135 - اسراپیل - تل آویو
رابین ایزرائل. درود بر شما اگه شما یهودی هستید که پیدا کردنش مشکلی نیست ولی اگه مسلمون هستید چون خانواده های مسلمون ایرونی تعدادشون از انگشتان دست تجاوز نمی کنه اونم مشکلی نیست شما میتونید اسم و فامیلشونو و اینکه چه سالی اومدن اینجا بهم بدین قول میدم براتون پیداش میکنم اگرم میخواید مشخصاتشونو افشا نکنید اینجا میتونید اونو به ایمیلم بفرستید. در ضمن اسرائیل کشور من نیست هم وطن کشور من ایران عزیزه زنده باد ایران ادرسم ... هست و....میل بفرستید...
سه‌شنبه 22 بهمن 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
TurKTaz - ترکیه - انکارا
تو روح حزب الله.ok؟
چهار‌شنبه 23 بهمن 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.