آیت الله منتظری : حداقل شاه با مرده ها کاری نداشت

آیت الله منتظری د راعتراض به منع برگزاری مراسم سالگرد مهندس بازرگان :

حداقل شاه با مرده ها کاری نداشت

شماری از ملی مذهبی ها و دیگر افراد سیاسی که با هدف یادکرد مهندس بازرگان در سالگرد در گذشت وی به قم رفته بودند پس از حضور در مزار‏ بازرگان به دیدار آیت الله منتظرى رفتند. آیت الله منتظری دراین دیدار گفت:


‏در آن زمان رهبر انقلاب در پاریس اعلام نمودند که حتى کمونیستها هم آزادند‏ ‏و مىتوانند حرفشان را بزنند، ولى حالا وضع به گونه اى شده که مثلا با مجلس‏ ‏بزرگداشت مهندس بازرگان با آن همه خدمات ارزنده و یا بزرگداشت شهداى‏ ‏غزه مخالفت مىکنند! در رژیم سابق با مرده ها دیگر کارى نداشتند. آیا این‏ ‏قبرستانهایى که خراب مىکنند قبرستان کفار بوده است؟ حتى در مورد کفار‏ ‏هم اهانت بر میت جایز نیست. بعضى از کسانى که به یک سال زندان محکوم‏ ‏بودند و اعدام شدند حالا با قبرهاى آنها هم برخورد مىشود و براى‏ ‏خانواده هایشان مشکل درست مىکنند. اینها چه کسانى هستند که این گونه‏ ‏عمل مىکنند؟

‏در سالگرد انقلاب باید مسئولین انعطاف بیشترى نشان دهند و با مردم آشتى‏ ‏کنند و بپذیرند که مردم همه کاره اند و حاکمیت مال مردم است . امروز همه جهان با هم در ارتباط هستند و مردم مىبینند که در اکثر‏ ‏کشورها مردم آزادانه مىتوانند انتخاب کنند.  استقلال، آزادى یعنى مردم‏ ‏آزادند که فرضا جلسه بگیرند و حرف خودشان را بزنند و هر کسى را هم‏ ‏خواستند انتخاب کنند.

‏ ‏من از شما تشکر مىکنم که به وظایف خود عمل کرده و براى بزرگان مجلس‏ ‏بزرگداشت مىگیرید. حالا کار به جایى رسیده که جلوى برگزارى آن را‏ ‏مىگیرند، روسیاهى به زغال مىماند.

خداوند انشاءالله مرحوم آقاى مهندس بازرگان را که درجاتشان عالى است‏ ‏متعالى بگرداند، و به ما هم توفیق دهد بتوانیم به وظایفمان عمل‏ ‏نماییم .

تشکر مىکنم که به فکر بزرگداشت یاد و نام‏ ‏بزرگان هستید، گرچه متأسفانه متصدیان امور فراموشکار شده اند و یادشان‏ ‏رفته که در اول انقلاب شعار "استقلال ، آزادى ، جمهورى اسلامى " یک شعار‏ ‏همگانى بود و همه مردم از صمیم دل آن را فریاد مىکردند.
saharrr - امریکا - فلوریدا
چه عججججب یه اخوند ادم پیدا شدددد!!
یکشنبه 6 بهمن 1387

omid_aria - انگلستان - لیدز
مرگ بر آخوندی که از این رژیم فاسد پبروی میکند >
یکشنبه 6 بهمن 1387

parastoo06 - ایران - تهران
آقای منتظری بیشتر از این باید گفته بشه اینا کافی نیست، این گودال توسط شما کنده شد، بیشتر انتظار داریم.
یکشنبه 6 بهمن 1387

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
دوست عزیز و گرامی بنده از اهواز. در مطلب قبلی در مورد مجلس بزرگداشت بازرگان واقعا این بنده حقیر را شرمنده فرمودید. سر افراز باشید.
چندی پیش کتابی خواندم بنام معمای هویدا که در ان توضیحاتی (کمی بدبینانه) در مورد اینکه چرا هویدا با اینکه وزیر دربار بود ولی بهمراه خانواده سلطنتی کشور را ترک نکرد داده بود البته باور بفرمایید من هر مطلبی را بسادگی باور نمیکنم و در اینکه هویدا یک وطن پرست واقعی بود بهیچوجه شکی ندارم ولی بقول شما این هم یک حرفی بود.

بعد از مرگ اسدا... اعلم در سال 56 هویدا نزدیکترین فرد به شاه بود و وضعیت روحی و مزاجی شاه را بهتر از هرکسی میدانست و بقول نویسنده این کتاب این مساپل را (شاید از روی ناآگاهی) به دشمنان این آب و خاک گزارش میداد (بغیر از خانواده سلطنتی و شخص هویدا هیچکسی از وخامت بیماری شاه خبر نداشت). در هر صورت دوست عزیزم اینطور که پیداست شورش 57 کاره مردم کوچه بازار و شش ماه تظاهرات پاره وقت نبوده بلکه یک شبکه پیچیده بسیار دقیق سازمان یافته دستکم پنج شش سال روی آن کار میکرده که یک سرش به سیا وصل بوده یه سرش به لیبی. خمینی را هم تقریبا اواسط تابستان 57 (چندی پیش از آغاز شورش در شهریور ماه) به سفارش ابراهیم یزدی برای این کار انتخاب کردند.

با آرزوی سلامتی برای شما دوست خونگرم خوزستانی همینطور علیرضای عزیز از سوییس و دوست دیگرمان با نام مستعار فضول میرزا و همه کسانی که برای آگاهی دیگران ( نه گمراهی دیگران) تلاش میکنند
یکشنبه 6 بهمن 1387

bahram73 - انگلستان - منچستر
حاجی حرفات به دل میشینه و انسان را به شوق میاره مثل حرفهای مکارانه خمینی در زمان شاه.با این چرب زبانیها سوارمان شدید ولی وقتی شما سوار بر ما از پل گذشتیم انوقت دیدیم که چه خاکی بر سرمان شده اما حیف که ذیگر پل را پشت سرمان خراب کرده بودیم .اره حاجی بزن ازین حرفای قشنقت که دلم خیلی تنگه.از ماست که بر ماست خداااااااااا
یکشنبه 6 بهمن 1387

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
لووووووووول
اینو خوب اومد!!لول
خود این اخوندا هم دارن کم کم بیدارو میشن و ببیننن چه بلایی سر کشورمون میارن حتی خودشون باهم هم اختلاف نظر دارن!!لووول
وطنم ایران زمین خدایم کوروش کبیر تاریخم پرسپولیس
یکشنبه 6 بهمن 1387

asal-63 - ایران - تهران
از سگ کمتری. چون از جنایتکاری بنام خمینی (بیمار روانی) حمایت میکنی.
یکشنبه 6 بهمن 1387

ardh239 - ایران - زنجان
از آیت الله متشکرم.بیشتر با مردم حرف بزنید.
یکشنبه 6 بهمن 1387

dkdk - دانمارک - اسلیس
ای کاش کسانیکه اینهمه ظلم میکنند میدانستند که بالاخره جواب ظلمشان را باید بدهند.مطمئن باشید که خداوند جای حق نشسته و حتما چنان دردهایی بسراغشان خواهد امد که روزی صد بار بمیرند و زنده شوند.یادمان نرود که خداوند صبر زیادی دارد اما هر کسی جواب اعمالش را خواهد داد.چرا همیشه میگویند ظلم پایدار نیست.بدلیل عدل خداوند است.وینکرو وینکروالله والاه خیروالماکرون...مکر نکنید که خداوند مکارترینه مکارهاست..کسانیکه فکر میکنند میتوانند حقه بازی کنند کلاهبرداری کنند و کسی متوجه کارهای کثیفشان نیست بسیار احمق و نادانند و زمانیکه در دادگاه عدل خداوند محکوم وشرمسار میشوند ملتمسانه فرصت دیگری صللب میکنند اما هرگز به انها چنان فرصتی داده نخواهد شد.بنابراین جنایتکاران بدانند که خداوند از حق بندگانش هرگز نمیگذرد.پسوای بحالشانا
یکشنبه 6 بهمن 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
شعار استقلال.ازادی.جمهوری اسلامی را به سه شقه کردند.
1- استقلال را باشگاه کردند
2- ازادی را میدان کردند
3- جمهوری اسلامی را بزور کردند تو..
پرچم سه رنگ کشور را:
سبزش را سیدان بکمر بستند
سفیدش را ملایان بسر بستند
قرمزش را شهیدان بتابوت بستند
چوبش را حواله ملت کردند. به این میگن حکومت عدل علی حالا اگر علی دیگتاتور بود دیگه چی میشد.
یکشنبه 6 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - ایران
saharrr - امریکا - فلوریدا
انسانها یا آخوند (روحانی-دیندار) هستند یا آدم درست و حسابی. آخوند آدم نداریم. یادتون باشه که نظریه ولایت فقیه را چه کسی نخستین بار در مجلس خبرگان مطرح و ازش دفاع کرد. البته ناگفته نماند که توی گرگها هم گرگ بد و بدتر داریم.
در ضمن یادمون هم نره که آقای بازرگان با تمام احترامی که همه ایراندوستان براش قائل هستند همان آدمی است که رهبری دیوانه ای همچون خمینی را پذیرفت تا بر اریکه قدرت بشینه. قبول دارم که خودش را کاملا به قدرت نفروخت اما کم هم خودش را خراب نکرد. اصولا هر کسی که به دنبال انقلاب باشه یعنی هیچ درسی از تاریخ نگرفته حتی اگر اون شخص بازرگان یا مصدق یا هر بزرگوار دیگری باشه.
یکشنبه 6 بهمن 1387

a-h - ایران - کرمان
این شبخ ساده زمانی مضحکه دست توده ایها بود و حالا لیبرالها! کی دست از سادگی و خماقت برمی دارد خدا می داند. فرض کنیم دولت با دارو دسته بازرگان لجه! با شهدای غزه هم لجه!!
یکشنبه 6 بهمن 1387

$persian$ - ایران - تهران
نویسنده کتاب ولایتم از این ولایت شکایت داره چه برسه به ما
یکشنبه 6 بهمن 1387

dastopaaa - روسیه - مسکو
اینم چون قدرت نداره ازاین حرفا میزنه.وگرنه همشون یکیند ....
یکشنبه 6 بهمن 1387

hofakiiran - ایران - خلخال
ما با سحر خانوم موافق هستیم
سحر خانوم چند گرفتی .... ؟
یکشنبه 6 بهمن 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
این منتظری ... هم تا دهنش رو باز میکنه، ما رو یاد شاه میندازه، و حسابی میسوزونه مون. یکی نیست بهش بگه. .. برای تو و امثال تو که خوب شد. زمان شاه شما پای ممبر میرفتین 1 روضه میخوندین 2 ریال بهتون میدادن و یکمی چایی خشک. الان رهبر ایران شدین. بد شد براتون؟! آخوند دوزاری!
یکشنبه 6 بهمن 1387

farshad711 - امریکا - سندیگو
این اخوندها هر وقت که مست هستن یه چند تا حرف درست میزنن ..حالا فردا که بپرسی‌ میگه من نبودم،من نگفتم
یکشنبه 6 بهمن 1387

a_bamdad - ایران - تهران
فقط یه کلمه:جمع کن کاسه کوزه واکسیتو طراح تئوریه ولایت وقیح.
دیگه تو یکی نمی تونی اعتراضی کنی.چون تابلو که دستتو که از خوان نعمت ثروت مملکت ما بریدن تا خودشون بیشتر کوفت کنن صدات درومده.البته مطمئنم که به خاطر خوش رقصیهای اول انقلابت یه چیزی جلوت میندازن اما حس میکنی که حقت بیشتره.حقم داری بالاخره این تخت پادشاهی که امروز یه دست روش نشسته طراحیش از توئه.اقای قائم مقام رهبری(زمان خمینی خون خوار) جناب عالی تو اعدامای اول انقلاب شریک نیستی که امروز جا نماز اب میکشی؟تو برو احکام م..احتو بنویس که بعد از انقلاب بیشتر به درد مردم میخوره.اخه جمهوری اسهالی سر کاره.
یکشنبه 6 بهمن 1387

shirmohammadi - ایران - رشت
متاسفانه شیخ مثل اینکه آلزایمر گرفته.طفلکی فراموش کرده قبل از انقلاب برای اعدامی ها کسی حق نداشت مراسم بگیرد و تشییع جنازه بکند و حتی مراسم سیدالشهدا با هماهنگی ژاندارمری و حضور مامورین رژیم برپا می شد.شما ببخشید که هزیان می گوید. البته شیاطین از این حرف ها خوششان می آید
یکشنبه 6 بهمن 1387

Koorosh e kabir - انگلستان - ناتینگهام
یه اخوند خوب فقط یه اخوند مرده است. این ... هم مثل بقیه اشون هستش. لطفا گولشون رو نخورید.
یکشنبه 6 بهمن 1387

Dokhtare_iran_zamin - ایران - تهران
اون خمینی ...حرف مفت زیاد زده بود - تو هم کاسه گوزتو جمع کن شماها هیچ فرقی با هم ندارید.
یکشنبه 6 بهمن 1387

rostam2005 - ایران - تهران
اشیخ خدا شفات بده .الزایمر بیماری بدیه.
یکشنبه 6 بهمن 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ملا مارمولک شما خودتان که با عزا و تولد امامان عرب 1400 سال هست که ملت خرافاتی و اسلام زده را سر کار گذاشتید..و با توسل به همین دگماتیسم می توانید خانه بیمارستان مدرسه برای تروریستهای فلسطینی بسازید در حالیکه اکثریت ملت در جهنم فقر و نکبت زندگی می کند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

siamakzg - امریکا - شیکاگو
عزیزان، من که خیلی تحت تاثیر کلام ایشان قرار گرفتم. یاد داستانی افتادم:
در گذشته های دور پادشاهی بیگانه بر سرزمین مادری مسلط شد. او بد خواه و در عین حال زیرک بود. و وزیری داشت از خودش بسی بد خواه تر و زیرک تر. به او امر کرد که راهی بیاب تا بر روح و جان این مردمان مسلط شوم بدون آنکه بفهمند و اعتراضی بکنند. وزیر تفکری کرد و طوماری بنبشت و به جارچیان داد تا در سراسر شهرها و دیهات ها بخوانند. قوانین جدید اعتقاد به دین قدیم و سواد آموزی را غیر قانونی اعلام کرد. و مالیاتها را به سه برابر افزایش داد. شب زفاف عروس از آن شاه بود و ارزش جان مردمان به اندازه چهارپایان کشور همسایه که موطن اصلی شاه بود اعلام شد. هر گونه اعتراض و مخالفت با این قوانین مجازات مرگ داشت و در نهایت طبق این قوانین ....هم ممنوع اعلام شد.
پادشاه گفت: ای وزیر این همه فشار آنان را به شورش وا خواهد داشت و مگر قرار نبود انقلاب مخملی کنیم؟ وزیر گفت: نگران نباشید اعلیحضرت. به بند گوزیدن دقت نفرمودید. همان سوپاپ اطمینانیست که انرژی اعتراضشان را خالی کنند.
و چنین شد که وزیر گفت. مردم لب به اعتراض گشودند که این ظلمی آشکار است. این طبیعی است که پادشاه بخواهد مردم را به دین خودش در آورد و یا سواد خواندن آنان را بگیرد. همچنین افزایش مالیات همیشه مطلوب شاهان بوده و مالکیت در شب زفاف هم رسمی قدیمیست. و بی ارزش بودن جان ما در مقابل جان مردمان همسایه هم از وطن پرستی شاه است اما دیگر منع ..... خیلی زور است. و تازه مگر پادشاه می تواند در تمام مستراح های این سرزمین نگهبان بگمارد. آنان که باسواد تر بودند داد سخن دادند که تازه جانم خالی نمودن باد روده برای سلامت مفید است و هیچ قبحی در آن نیست. و اینان متحجرانی بیش نیستند که سرشان را در تنبان خلایق فرو می کنند. با کلی کیف به خاطر این تفسیر علمی و کلمه متحجر سر تکان می دادند و خودشان را روشنفکر می نامیدند. وگفتند تازه مگر خود شاه نمی.... جک های بسیاری ساختند در مورد شاه که از فرط ....ترکیده, یا برای کنترل بر روده اش چوب پنبه به ... فرو کرده, یا مثل سگ بو کشان دماغش را به سوراخ کون مردم می چسباند واینها را برای هم اس ام اس کردند و کلی خندیدند.
نگهبانان حکومت در سراسر سرزمین پخش شدند تا اجرای قوانین را تضمین کنند. هر از چند گاهی بی خبر به مستراح ها یورش می بردند و افراد .... را دستگیر می کردند و به منکرات می بردند. اما مردم همچنان به .... در خفا ادامه می دادند و این صداهای بویناک روده شان را اعتراضی عظیم به حکومت می دانستند. مردم به صحراها می رفتند و می .... در کوچه های شهر نگاهی به این ور و آنور می انداختند و پیفی می دادند. حتی مهمانی های زیر زمینی می گرفتند لوبیا می خوردند و گروپ... راه می نداختند. بعد از مدتی دیگر کسی آن ماجرای منع سواد و دین اجباری و کاپیتولاسیون و عروس دزدی و مالیات را به خاطر نیاورد و همگان سعی کردند از این آخرین حق بدیهی خوشان دفاع کنند.
و در همین احوال پادشاه و وزیرش در قصر قهقهه سر می دادند که چه زیرکانه مردمان را در بخارات اسیدی خودشان غرق کرده و همگان را ...و کرده اند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

faryar - ایران - تهران
منتظری و بازرگان گجسته-ازپایه گذاران رژیم تبهکار اسلامی بودند--و خدمتگزار اسلام ننگین و جنایتکار
یکشنبه 6 بهمن 1387

velayat - ایران - شیراز
شیخ ساده لوح تو مثل این که فراموشی گرفتی. زمان شاه کی می تونست برای شهدای انقلاب مراسم بگیره؟ مثل چهلم شهدای قم که تو تبریز سرکوب شد. البته تو راست میگی شهدا زنده اند. شاه کاری به مرده ها نداشت. تو راست میگی. تو اون موقع که تو زندان شاه بودی خودت به فتوای خودت عمل نمی کردی حالا ما عقلمون را بدیم دست تو. جهت اطلاع از کارهای شیخ در زندان کتاب خاطرات عزت شاهی را بخوانید.
از کی تا حالا کل مردم ایران شدن طرفدار بازرگان و گوش به حرف شما. راهپیمایی 22 بهمن رو نگاه کن شاید بفهمی مردم ایران طرفدار کی هستند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
از ان رهبر ....که می گفت لاکن شاه قبرستانها را اباد کرد .تا این کربه نره و ان علی گدا با ان اسلام خرافاتی همه و همه دستشان به خون دختران و پسران ایران زمین الوده است.ننک و نفرین بر انها
یکشنبه 6 بهمن 1387

dastopaaa - روسیه - مسکو
velayat - ایران - شیراز
از کی تا حالا شما مزدورها شدین نماینده ملت ایران.مگه تو تو اون جامعه زندگی نمی کنی.مردم ایران طرفدار کی هستند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

ariobarzan1 - ایران - تهران
بالاخره سایت iranian ukهم فیلتر شد ولی مسئولین خنگ و ... مخابرات ایران بدانند که در عرض 1 دقیقه با فیلتر شکن سایت باز می شود...
یکشنبه 6 بهمن 1387

010 - ایران - شیراز
Velayat
خییییییییییلی رو داری
شماها همتون همینجوری هستید فقط مشکلی که هست اینه که نمیدونم شماها مادرزادی کورید یا اینکه کور نیستید خودتون نمیخواید ببینید
مطمئن باش دوست بدم بالاخره دوران شما هم به پایان میرسه(دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره)
بترس از از اون روزی که برای استخدام و مشارکت توی اداره مملکت دیگه اندازه ریش رو نمیسنجن و به جاش دانش و توانایی رو ملاک قرار میدن که شماها هیچ بویی از اونا رو نبردین
تا اونجایی که من شماها رو میشناسم شماها توانایی یه بقالی چرخوندم ندارید همتون مفت خورید
یکشنبه 6 بهمن 1387

ryra - انگلیس - برمینگهام
اینا همشون سر و ته یک کرباسند
یکشنبه 6 بهمن 1387

Black Chador - امزیکا - ولدن
این اخوندهارا خمینی خونخار ومجاهدین جنایت کار به جان ایران انداختند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
زنده باد آقای منتظری.
بعضی ها چشم دیدن روحانی حق طلب و شجاعی مثل شما را ندارند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ننگ به طرفداران ملا از هر قماش تمام این ارازل استفراغ جمهوری ااسلامی هستند.همین.
یکشنبه 6 بهمن 1387

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
بهترین آخوند، آخونده مرده است!
یکشنبه 6 بهمن 1387

alirezagholami - ایران - تهران
آقای منتظری همان طور که حر باعث محاصره و گرفتاری امام حسین شد تو نیز باعث گرفتاری و بدبختی مردم ایران شدی حالا این آخر کاری که چیزی برای از دست دادن نداری با افشاگری حداقل بار خودت رو بیشتر سبک کن
یکشنبه 6 بهمن 1387

mnahaza - ایران - زنجان
حضرت آیه الله واقعا دلشان برای اموات مردم میسوزد یا فلا ن جاش برای از دست دادن مقام رهبری که اگر این گونه میشد معلوم نبود وضعیت ایران وملت با ساده لوحی های ایشان چه می شد- می سوزد
دوشنبه 7 بهمن 1387

$persian$ - ایران - تهران
siamakzg - امریکا - شیکاگو
دمت گرم کلی خندیدم دقیقا این روایت روایته کشور خودمونه اتفاقا منم یکی شو بلدم ولی نمی تونم بگم چون خیلی سانسوریه نمیشه اینجا گفت
دوشنبه 7 بهمن 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دور شو از برم ای واعظ و بیهوده مگوی/ من نه آنم که دگر گوش بتزویر کنم
دوشنبه 7 بهمن 1387

qatar_doha_shiraz - قطر - قطر
این اقا راچه شده که اشک تمساح میریزه؟نکنه باز میخواد اسلام واقعی تر را علم کنه؟اقای منتظری بازیت ندادن وگرنه تواز اونها بدتری.بازرگان مگه همون نبود که روز انتسابش به نخست وزیری چون نوکری زبون جلو خمینی میگفت من خودمو لایق این مقام نمیدونم؟ یادتون باشه ابراهیم یزدی جلاد خمینی بود.اینها همش بازی هست به خدا باز کلاه سرمون میره.دوستان اگه برگردین به تاریخ منحوس جمهوری اسلامی میبینید همشون سر استخون افتادن به جون هم ولی کفتار پیر زورش بیشتر بود.حق فنا نمیشود چون همین گربه نره هم با همه بیسوادیش اخر لب باز کرد واز بزرگی محمد رضا شاه سخن گفت.هیچ تجربه ای بالا تر از 2500سال شاهنشاهی برای ایران سرافراز نیست.کاش میشد با خودمان صادق باشیم تا ایندگان از ما به بدی یاد نکنند همچون ما که پدرانمان را در سوختن نسلمان سرزنش کردیم
دوشنبه 7 بهمن 1387

rabi - ایران - تهران
siamakzg - امریکا - شیکاگو
زندباد ...
دوشنبه 7 بهمن 1387

darvish30 - مکزیک - مانزانار
اندر این کشور هر انکو باز ماند از معاش لاجرم تدبیر خود با استشارت میکند
منفعت را کیسه میدوزد سپس در کوچها هم دعا میخواندو هم استهارت میکند
رفته رفته می شود در نزد مردم محترم دعوی دانایی و دین در طهارت میگند

چونکه بگرفت کار بر سر مینهد عمامه ای روضه میخواندامامان را زیارت میکند
پس وکیل خلق میگردد به مجلس میرود اندر انجا گاه گاهی هم تجارت میکند
بعد چندی گر زدوران وکالت در گذشت خویش را اماده از بهر وزارت میکند
شهر مــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سازد خرابی ها عمــــــــــــــــارت
میکند
وه چه خوش جایست ایـــــران کندر ان هر سفله ای
هم طهارت هم زیارت هم وکالت هم وزارت هم تجارت هم عمارت میکند
دوشنبه 7 بهمن 1387

farzadjah - ایران - تهران
بنظر من این آیت اله حرف درستی زده و باید تایید کرد.نباید با خشم و نفرت و کینه و پرخاشگری در هر موردی قضاوت کرد.آه از طبقه بروژوا چه از نوع دینی و چه از نوع غیر دینی!
سه‌شنبه 8 بهمن 1387

jafar271 - آمریکا - ساکرامنتو
اینم قدرت و مقام و ازش گرفتند وگرنه اینطوری بلبل زبانی نمی کرد این مگه همون آدم نیست که دامادشو به جرم قاچاق سلاح و قتل 120 نفر اطلاعات گرفته بود و برای آزادی اون رفته بود پیش خمینی و اونم گفته بود پیشته بابا و از مقام قائم مقامی عزلش کرده بود اینم چرت و پرت زیاد میگه اگه الان تو قدرت بود نفر اولی بود که این مراسم او تحریم می کرد.
پنج‌شنبه 10 بهمن 1387

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.