بیش از ۵۰ قمه زن در خمینی شهر دستگیر شدند

بیش از 50 قمه زن در خمینی شهر دستگیر شدند

سرتیپ احمد رضا رادان در گفتگو با خبرنگار مهربا اعلام این خبر گفت : بر اساس قوانین برپایی مراسم قمه زنی در کشور ممنوع است و درهمین رابطه عده ای در شهرستان خمینی شهر اقدام به راه اندازی چنین مراسمی کرده بودند و پلیس بر حسب وظیفه قانونی با برگزارکنندگان این مراسم برخورد می کند.

این در حالی است که برخی از منابع خبری محلی با انتشار اخبار ضد و نقیض از تجمع عده ای از متخلفین که مراسم قمه زنی آنها توسط نیروهای پلیس در روزهای گذشته ملغی شده بود از درگیری میان این جماعت فرصت طلب و نیروهای انتظامی خبر داده اند.

بر اساس گزارشهای تائید نشده این عده پس از شکستن شیشه های فرمانداری خمینی شهر وارد ساختمان آن شدند و با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند که این درگیری با دخالت یگان ویژه پایان یافت.

این گزارشها از کشته شدن یک نفر در این درگیریها به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان الزهراء این شهرستان خبر می دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در در گیری که بین این افراد و پلیس به وجود آمد تعدادی از ماموران نیروی انتظامی زخمی و یک نفر از مردم کشته شد و در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کشته شده بر اثر شلیک گلوله از تفنگ شکاری به قتل رسیده است و احتمال دارد فرد یا افرادی برای تحریک احساسات مردم و سوء استفاده از دست به چنین اقدامی زده باشند که البته تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

سرتیپ رادان افزود : هم اکنون تعداد 50 نفر از افرادی که با پلیس درگیر و قصد قمه زنی داشتند دستگیر شده اند و تمامی آنها برای تحقیقات تکمیلی به مقامات قضائی معرفی شده اند.

در حال حاضر اوضاع این شهرستان کاملاً عادی گزارش شده است.

nasim irani - اتریش - وین
سلام خدمت مسولین عزیز...اگرقرارباشدجلوی خرافات گرفته شودباید به دنبال ریشه بودوازجابیرونش آورد..اولین مهره خرافات درایران بیت رهبری است..تمام خرافات اززیرعبای علی گدابیرون آمده..این حکومت سی ساله داره باخرافات حکومت می کند.حالاتازه یادش آمده بایدخرافات زدایی کند؟؟اول برید وبیت علی گداراآتش بزنیدتامنبع خشگ شود..ممنون
شنبه 21 دی 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
چه عجب!!!
شنبه 21 دی 1387

persian - امریکا - ریچمند
ای وحشی هااز اسلام همین مونده هرچنداولش هم بهتر از این نبود ننگ برشما اصحاب جهل.
شنبه 21 دی 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
این وحشی ها باخودشان هم جنگ و دعوا دارند . در مذهب اسلام امده برای مرده هفت.40.و سالگرد میگیرند و بعدش سال بسال. ولی اینها هرسال هفت و 40 و سال میگیرند یکی از مذهبیان علتشو بگه گرچه سوال و جواب سوراخ موش قائم میشند.
شنبه 21 دی 1387

ایرانی وفادار - ایران - اصفهان
با سلام
جناب سردار رادان اگر خیلی دلسوز دین است کثافت کاریهایی که در ایران به اسم اسلام میشود را جلوگیری کند.
ضمنا مردم به هیچ وجه وارد ساختمان فرمانداری نشدندفقط شیشه هایش را شکستند.
شنبه 21 دی 1387

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
۱. راجب این مطلب قمه زنی‌ دست نیروی انتظامی درد نکند که جلوی این عمل وحشیانه رو گرفت.

۲. خانم هوریا که ظاهرا از اعراب مهاجر عراقی‌ هستند باید بگم که ما فارس‌ها یا کلا ایرانیها وقتی‌ میگیم عرب یا چیزی به ضد اون میگیم منظور به ملیت همهٔ اعراب نیست،ما منظورمون فرهنگ عربی‌، همونطور که ممکن شما ممکن فرهنگ ما پارسیان را اگر به زور به شما تحمیل بشه رو قبول نکنید، اصولا هیچکس هیچ دین یا فرهنگی‌ رو بزور قبول نمیکنه! ببینید در تاریخ گسترش اسلام تا اونجای که من اطلاع دارم دو قوم جلوی عرب ایستادند،چون کار اسلام و عرب به جنگ کشید باهشون، یکی‌ ایرانیان و دیگری اسپنیأیها، و چون هر دو گروه کشته زیادی دادند، و حتئ در ایران نوامیس و اموال مردم توسط مسلمانان به غارت رفت، کینه به دل ایرانیان مونده، بقیهٔ کشور هائ که مسلمان شدند با صلح و صفا و از روی میل دین اسلام رو پذیرفتند، در کتب تاریخ ایران بعد از انقلاب سعی‌ شد مطالبی را به دروغ وارد تاریخ کنند، ولی‌ بر مبنای تاریخ نویسان عرب ایرانیان حدود ۲۰ سال با مسلمانان در حال جنگ بودند، حتئ پیش از اینکه اعراب مسلمان شوند به سرزمینهای جنوبی ایران حمل میکردند و اموال و نوامیس مردم را غارت میکردند، تا اینکه شاپور دوم در جنگی تعداد زیادی از آنها را کشت، و تعداد دیگری را اسیر کرد و آن داستان معروف شاپور زولاکتاف! در آنزمان اعراب مسلمان نبودند. پس امیدوارم متوجه منظور ما شده باشید، من خودم دوستان بسیار خوبی‌ از عراق، لیبی‌، مصر، امارات، دارم و هیچ مشکلی‌ هم نداریم پس ما رو متهم به نژاد پرستی نکنید.

۳. نکته سوم اینکه از دوستانی که با تعصب از هر دینی دفاع میکنند، خواهش می‌کنم مطالبی که در آن دین گفته شده رو خوب و با دقت بخوانند، دین زایده مغز بشر است،من منکر خدا نیستم،ولی‌ خدا در وجود ما انسانها است، خوبی‌، بدی، زشتی، زیبائ،...با فرامینی که چند هزار سال پیش وضع شده نمی‌توان دنیای مدرن رو توجیه کرد.
شنبه 21 دی 1387

odin - بلژیک - انتورپن
بنده دوستان را دعوت میکنم بیک نکته ظریف توجه کنند.اقا جان از ته دل متعصبترین این جماعت هم اگه بپرسین باور باین خرافات نداره،و میدونه که این فقط یک دکانی برای سواستفاده های مادیه،باور ندارید؟برین از اول همه عکسها از شیعیان دیگر کشورها را نگاه کنید تا متوجه بشید که افغانی و پاکی و عراقی و لبنانیها در خودزنی و خونریزی بیشتر باهم مسابقه گذاشتن اما ایرانیها تواغلب عکسها با رندی و زرنگی یا کف میزنن(بجای سینه)یا لباس شیک پوشیدن و بجای ژل گل به موهاشون مالیدن و اغلب هم دارن میخندن و هواسشون پیش دخترهاست.نه اقا جان ارشدترین اخوندها هم دوانگشتی فقط سینه میزنن،خودمونیم سپاهیها کلکهای اخوندها را یاد گرفتن و حالا دارن با استفاده ازسرمایه های مملکت این بلا و خرافات را میبرن تو کشورهای عربی .ازقدیم گفتن سگ به سگ رها کن، خودت از دور نگاه کن.
شنبه 21 دی 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
دوران تاریخ ایران پیش از اسلام دوران پرشکوه‌ تاریخ ایران و یادآور قدرت جهانی ایرانیان به عنوان یک قدرت بزرگ بین‌المللی می‌باشد. از این دوران یادگارهای باستانی بسیاری در تخت جمشید، شوش، پاسارگاد، فیروزآباد، همدان و … به یادگار مانده و نشان‌دهنده عظمت ایران در آن روزگار می‌باشد.
حتی هزار سال پیش ایرانیان پارسه را بنا نهاده بودند و این عظمت و شکوه دوام نداشت
همان زمانی که اعراب تا هزار سال بعد باز هم فرزندان خود را زنده به گور می کرده اند و در نادانی بسر می بردند و تنشان همیشه آلوده به خون و شمشیر بود و بسترشان آلوده به فضولاتشان. که محمد را پیامبر نامیدند و علی ژاییده شده و حسن و حسین و تا دوازده امام، حال ما برای آنها اشک می ریزیم و به سوگ می نشنیم. و این دین به ما چسبانده اند.
برای عاشورا می گرییم؟ پس چه کسی برای مرگ تدریجی نزدکانمان بگرید؟
کاش کمی فکر می کریدم و واقعیت را درک میکردیم
شنبه 21 دی 1387

shad - فرانسه - نیس
قابل توجه مبلغان قمه زنی : طوبا و مسلمان ایرانی .
شنبه 21 دی 1387

$persian$ - ایران - تهران
چی میشه گفت من یه نفر رو دیدم که تقریبا از شدت ضربات قمه بخشی از استخوان سرش از جمجه اش بیرون زده بود بهش گفتم شما باید بری دکتر گفت دکتر امام حسین خودش شفا میده
هر موقع از دست این خرافات خلاص بشیم کشورمونم پیشرفت می کنه
شنبه 21 دی 1387

rabi - ایران - تهران
زندباد ... باز یکی دیگه گم شد عامل هر کسی که می خواد باشه برای من مهم نیست زندباد ...
شنبه 21 دی 1387

a_bamdad - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین
دین یعنی خرافات.اراجیفی که تو تورات و انجیل هست اگه خرافات نیست پس چیه؟نکنه داستانهای نوح با عمر 1000 ساله و به زبان حیوانات صحبت کردن سلیمان یا از دل کوه بیرون اوردن شتر توسط صالح چیزی جز خرافاته؟ همین اسلام بجز شیعه مگه وهابیت رو نداره؟
شنبه 21 دی 1387

azadazad - ایران - تهران
من نمیدونم شقاوت قلب تا کجا . فکر میکنید افرادی که این بلاها را سر خودشان در می آورند چه حس ترحمی به سایرین خواهند داشت
آدمهای کوچکی که برای بزرگ نشان دادن خود به دنبال بهانه می گردند
شنبه 21 دی 1387

salamiran - ایران - شیراز
حالا از فردا همین قمه زنان که تا دیروز در رسانه های بیگانه سمبل خرافات شیعه معرفی می شدند تبدیل می شوند به منادیان آزادیخواهی . « شیرین عبادی » می شود وکیلشان و سازمانهای مدافع حقوق بشر که فلسطینیها را بشر نمی دانند کمپین تشکیل میدهند و برای ابراز همدردی با قمه زنان آزادیخواه NGO می سازند و یقه جر می دهند ! ! « سازگارا » و « نوری زاده » هم در VoA و رادیو فردا تاریخچه مدون و مستندی در باره شکل گیری این آزادیخواهان مبارز علیه جمهوری اسلامی می سازند و . . . چه شود !
شنبه 21 دی 1387

hehe - فیلیپین - مانیلا
نفرین به این شهر که اسمش خمینی شهره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 21 دی 1387

Dokhtare_iran_zamin - ایران - تهران
وحشی گری در ذات کثیفشونه . نمیدونم چرا یه جوری نمیزنن که زودتر به درک واصل بشن.
شنبه 21 دی 1387

behnam eli - امارات - دبی
واقعا موجودات وحشی هستند حیف اسم بشر روی اینا
شنبه 21 دی 1387

linda-amsterdam - هلند - امستردام
جالب اینجاست که یک دونه اخوند توی این عکسای قمه زنی وجود نداره.
شنبه 21 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
فکر کردین چیکارشون میکنند؟!!! کسی که به خودش قمه میزنه و بیماری خود آزاری داره ، توی جمهوری اسلامی چه شکنجه ای میدن؟ لابد هر نفر 100 ضربه شلاق میخوره!!! اونا که با این کار حال میکنند!! باید به مسلمانها یاد داد چگونه بیاندیشند و چگونه زندگی کنند و به فکر مرگ و نابودی و کشتن و .... نباشند. اندیشه ها رو باید عوض کرد. و اندیشه چیزی است که جمهوری اسلامی 30 سال با سانسور و اهدام و زندان و ..... مردم را از آن محروم کرد. این قمه زنی و زنجیر زنی و .... احکام تربیت جمهوری اسلامی است که 30 سال زحمت کشیده و آن را در ایران رواج داده است. ببینید سر این مردم چه آوردند!!!!!!!!!
شنبه 21 دی 1387

gharibeha - هلند - لاهه
شما ها هیچی نمیدونین اروپا و امریکا بد ترن فقط یاد گرفتین بگین ایران دلت .فکرتون بستست
شنبه 21 دی 1387

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
فیلم یوزارسیف پیامبر رو شما میبینید؟؟
اگه نه برید ببینید.
قسمت بییست و نهمش در باره همون موضوعی هستش که شما عرض کردید.
میگه مردم به زور شمشیر خدا پرست نمیشن.
من خودم از عرب ها بدم میاد زیاددددددددددد.
اما به هر حال من مسلمونم کاری به کشور ها هم ندارم!!
و اکثر اون عرب ها هم سنین اما من شیعه. واسه همین اونا هم از ایرانیا نفرت دارن دین ما و عرب فرق میکنه!!
اینان این قدر جاهلن که این همه پیامبر و امام اومد بازهم ادم نشدن این شامل اخوندای مزدور هم میشه ها!
ایرانی ها همیشه روشنفکر بودن و هستن و من قبول دارم!
عمر اون زمان ها میگفت برید زنای ایرانی رو بیارید و به کنیزی بگیریدشون اما امام علی گقت نه! واسه همین امام حسین رفت و شهربانو دختر یزدگرد سوم رو عقد کرد!!
و جلوی کنیزیه زنان ایرونی توسط عمر در اون زمان رو گرفت!!
ببینید این عرب ها رو .
وهابی ها که فرزندانشون هستن واسه همین میگن اگه 6تا شیعه بکوشی میری به بهشت!
من مذهبی نییستم شاید مثل خیلی از ایرونی ها که داخل ایرانن اسمم مسلمونه اما این عرب های عقده ای که همه جا هستن وقتی بهشون بگم مسلمونه شیعه حرص شان در میاد.میگن شما مسلمون نستین لوووووووول!میگم معلومه که نستم چون دینم دین شمن نیست ای جاهلان.لوووول.
شنبه 21 دی 1387

azadazad - ایران - تهران
من موندم چرا همه علمای اسلام با هم همصدا یک فتوا نمیدهند و یکچنین اقداماتی را مغایرات با اسلام ومفسد فی الارض اعلام نمیکنند
اونهایی که از اسلام و دین اطلاع دارند جواب من را بدهند
ماهستیم //موجم اگر میروم گر نروم نیستم
شنبه 21 دی 1387

dkdk - دانمارگ - اسلیس
ایران تهران بهمداد.متاسفم که دین را خرافات میدانی البته معلومه که معلوماتی در این باره اصلا نداری.در دین چه مسیحیت و چه اسلام بجزاینکه برادر بودن.دزدی نکردن.شریف بودن.کمک کردن.حیوان نبودن و مسایل مثبت چیز دیگری هست هرگز.قمه زدن گناه میباشد و اگر عده ای سودجو به اسم دین کارهای بد میکنند نباید دین را بد دانست.ضمنا حضرت داود زبان پرندگان را میفهمید و نوح 1000سال عمر کرد خرافاته نه عزیز جان گر خدا خواهد هر چیزی ممکن است.مگر اینکه تو از قدرت و توانایی خدا غافل باشی که در انصورت وای بحالت.
شنبه 21 دی 1387

roya_bahar - ایران - تهران
قمه زنی یکی از عادتهای بسیار غلط و نا آگاهانه هست که توسط یک عده بی سواد و جاهل گسترش پیدا می کنه.و شخصی که مسلمان را با این حرکات و در کشورهایی که 99%آنها عقب افتاده هست می بینه از مسلمانها تنها ذهنیتی که پیدا می کنه وحشی گری هست .کاش کمی عقلشان را بیشتر از احساساتشان بکار بیندازند تا وحشی گری اینان به نام تمام مسلمانان ثبت نشود.
شنبه 21 دی 1387

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
omidezendegy - ایران - مشهد
متاسفانه از این فرهنگی که قبل از اسلام نام می بری پادشاهانی بودند که حتی از نزدیکی با محارم خود ابایی نداشتند . این اعرابی که سخن از زنده بگور کردن فرزاندان دخترشان به لب می اوری لا اقل ناموس خود را مورد تجاوز قرار نمی دادن بلکه با عث می شدند دیگر قبایل نیز شرف وعزت خودشان را مورد تجاوز قرار ندهند. یزدگرد سوم پادشاه مقتدر قبل از اسلام هنگامی که گردویه خواهر تنی خودرا برای خوشگذرانی ونزدیکی مورد تجاوز قرار می دهد واز این مساله ابایی هم نداشت وکلاه خود را به هوا می انداخت حالا به نظر جنابعالی فرهنگ وتمدن را باید از این شخص آموخت؟
جنابعالی بعنوان طرفدار تمدن این متجاوز حاظری با ناموس خود چنین رفتاری داشته باشی؟ چرا چشمان خود را بسته و چیزهایی رو مورد نکوهش قرار می دهید که هیچگونه اطلاعی از آن ندارید. کمی بهوش بیایید.
شنبه 21 دی 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
shad - فرانسه - نیس
یه مقدار به عقلت فشار بیار ببین من کجا قمه زنی رو تبلیغ کردم؟
شنبه 21 دی 1387

toba2 - انگلستان - لندن
shad - فرانسه - نیس ....اگر ممکنه خ ....ودیگر اسم من نیار...... شد.خودت کشتی که یکلمه با تو حرف بزنم. من از تو وامثال تو متنفر هستم.وهروقت من.گفتم .......تا حالا اسم .. تورا نیاورده ام.پس یکم ویک ذره بخودت احترام بگذار. ودیگر اسم من نیار کافر..فارسی نوشتم .زبان فارسی که بلدی پس درست بخوان... برو باامثال خودت حرف بزن..حالا راحت شدی جوابت گرفتی...من صد بار گفتم جواب احم...ن خاموشی است.فهمیدی..ودیگر خودت سبک نکن .... السلام علیک یاابا عبدالله..
شنبه 21 دی 1387

farzande koroshe kabir - ایران - تهران
azadazad - ایران - تهران
دوست خوبم پاسخ سوالت مشخصه. ودلیلش اینه که آخوندها هم همدیگه رو قبول ندارند و هرکدوم نظر خودشو ن رو بالاتر و کامل تر می دونند. یکی از دلایل شاخه شاخه شدن اسلام و به وجود اومدن شاخه های حنفی و شیعه و سنی و اسماعیلی و... هم همینه. اینها حتی در مورد فروعات دین هم با همدیگه خیلی اختلاف نظر دارند. با این اوصاف ببین که ما این وسط چه گیری کردیم که هر روز ازیک طرف یک حکم صادر میشه و موندیم که چه کنیم.
شنبه 21 دی 1387

shad - فرانسه - نیس
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
وقتی کار ان مادر سه نقطه چین را تحسین کردی و اجر انراهم تعیین کردی یکنوع تبلیغ برای قمه زنی بود. کم حافظه هم هستی!!
شنبه 21 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
درود بر یزید
شنبه 21 دی 1387

farhad_swIss_zurich - سویس - زوریخ
بزن قمه بزن قمه تا انقلاب مهدی بزن قمه ااا ماشالا بزن جوون بزن
شنبه 21 دی 1387

a_bamdad - ایران - تهران
dkdk - دانمارگ - اسلیس
اهل بحث هستی یا جوابتو بدم میری 7 سوراخ قایم میشی؟برای شروع اینکه داوود صدای خوشی داشت و خوب نی میزد و سلیمان بود که طبق گفته های دینی قدرت تکلم به زبان حیوانات رو داشت.مگه داستان سلیمان و مور یا داستان سلیمان و هدهد رو نشنیدی؟گرچه برای شما مذهبیون فقط قسمت سکسی دین مهمه و احتمالا فقط داستان سلیمان و ملکه سبآ رو خوندی.این خصوصیات مثبت هم منشا انسانی دارن و عمرشون به قدمت تکامل بشریته و ادیان هم ازونا برای تبلیغ استفاده کردن.چرا از اجازه دینت به سکس با دختر 9 ساله نمیگی؟چرا از حجاب اجباری و نصف بودن حقوق زنها تو دینت نمیگی؟چرا از اجازه قتل مسلمان زاده ها صرف رو گردوندن از اسلام نمیگی؟در ضمن اگه نماز میخونی که شک دارم چون احتمالا مثل بقیه مذهبیون دینت ارثیه حتما 2 چیزو از خدات بخواه:1.اینکه تو قیامت اتیش منو زیاد کنه چون سرماییم!2.برای ما هم یه چشمه ازون قدرتشو بیاد چون خیلی وقته ازین ناپرهیزیا نکرده.
تبصره:ترجیحا بجای شتر دایناسور بفرسته.
شنبه 21 دی 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
تمامی ادیان در زوباله دانی تاریخ.
انسان ازاد افریده شده.ازاد زندگی می کند و ازاد می اندیشد.دراین زمان احتیاجی به راهنمائی هیچ کتاب اسمانی از تورات گرفته تا قران نیست.خودتان را برده سخنان 5000 سال و یا 1400 سال نکنید.
اسلام از ایران رفتنی است بهمراه حکومت اسهالی ایران.
شنبه 21 دی 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
hehe - فیلیپین - مانیلا
گل گفتیا!!
یکشنبه 22 دی 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
sayna_a_2006 - ایران - سربندر
من نمیدونم چه بر سرت آمده که کوروش و داریوش رو متجاوزان به ناموس خود میدانی و بدون هیچ منبعی حرفهایی میزنی که واقعا باعث تاسف است.
پیامبر اسلام در پنجاه و هفت سالگی میل همبستری با کودکی نه ساله داشت. آن زمان که برده داری و انسان فروشی سنت عربها بود زنده به گور کردن هم سنت عرب بود. اما در سال 539 پیش از میلاد (یعنی 2548 سال قبل) کوروش بزرگ پس از گشوده شدن بابل منشور حقوق بشر را ساخت و بخشی از منشور حقوق بشر و در خط چهارده میگوید(من برده داری را برانداختم. به بدبختی‌های آنان پایان بخشیدم.) آن زمان که هزار و پانصد سال مانده بود تا پیامبر اسلام به میان آید. با چه شعور و درکی سخن از متجاوز بودن کوروش بزرگ میزنی او که پدر بزرگ همه ی ما ایرانیان است او که به بخشندگی، مهربانی ،پاکی.آزادسازی بندگان در بین جهانیان مشهور است. برای حقوق بشر، برابری و سرافرازی ، مهربانی و پاکی از سندهای مستند منشور حقوق بشر کوروش بزرگ بود. شما را چه شده؟ کمی بیاندیشید و به ریشه برگردید، این ریشه است که ما را به بزرگی و افتخار می رساند نه تقلید کورکورانه از سنت عرب که ما را به خاک و دروغگویی و نابودی می رساند.
من و خیلی از دوستان سایت عرب ستیز نیستم اما فرهنگ اصیل و ایرانی بودن خودم را در اولویت میدانیم. چون یک تمدن مشکوک و یک تمدن آلوده نداریم.
پاشو و هم اکنون به سجده آی سجده ای برای وطنت برای همین خاک آشنا .
به کنگاور در کرمانشاه برو و بر تکه سنگهای معبد آناهیتا و ایزد بانوی آبها(معبد آناهیتا) فکر کن.و تنها یگانه ی هستی را شکر بگو
به مرودشت برو و بر گوشه گوشه ی پاسارگاد بوسه بزن.
به کوه الوند در همدان برو و به سنگ‌نبشته‌های گنج‌نامه بوسه بزن
به فردوسی بزرگ به این پارسی گوی بنگر که هزار 1068 سال پیش آن زمان که امامانمان یکی پس از دیگری تولد میشدند بیندیش.
چرا ترکها مولانای مارا دزدیده اند؟ بخاطر بی غیرتی امثال تو به وطنمان به این ناموس بزرگ
زاهد بودم ترانه گویم کردی سر حلقۀ بزم و باده جویم کردی
سجاده نشین با وقاری بودم بازیچۀ کودکان کویم کردی
و هزار هزار هزار راز دارد این وطن و من و تو بی خبریم، و قلبهای ما ایرانیان وسعت و جای فراوانی دارد برای این رازها و این زیبایی ها اما فرهنگ و این اسلام و این مسلمانی مارا کوچک و نادیده گرفته است.
ما به این دنیا آمده ایم محبت کنیم عشق بوریزیم و زندگی کنیم نه اینکه به سنت مرده ی عربها بپردازیم و بگویم اللهم صل الله محمد و آل محمد و بیمه بشیم برای یک زندگی در اینجا و آنجا.
یکشنبه 22 دی 1387

$$pershiya$$ - ایران - تهران
farhad_swIss_zurich - سویس - زوریخ
خیلی باهال بود کلی خندیدم ایوللللللللللللللل
مرسی
یکشنبه 22 دی 1387

atoosairan - بلژیک - کنوکه
بسه دیگه بابا. دست از این خرافاتتون بردارید.دیگه بدبختی تا کجا باید گریبان گیرتون بشه؟
یکشنبه 22 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز

یک مشت گدای عرب از راه رسیدند... در میهن پررونق ما خانه گزیدند
با روضه و با روزه در این باغ پراز گل... چون گاو دویدند و چریدند و خزیدند

یکشنبه 22 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
در سوگ اهریمن باید شاد بود و جشن گرفت
یکشنبه 22 دی 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
آنتی اسلام - ایران - اهواز

تمام نظراتو میخونم:):)
یکشنبه 22 دی 1387

venoosi - بلژپک - ورویرس
gharibeha - هلند - لاهه
جیلی جالبه از کی تا به حال اروپا ییها و امریکاییها قمه زنی می کن.می خواستی فقط اضهار وجود کنی.عجب ادمهایی......
یکشنبه 22 دی 1387

venoosi - بلژپک - ورویرس
dkdk - دانمارگ - اسلیس
در مورد دین مسیحیت بله اما در مورد دین اسلام لطفا جک نگو.
یکشنبه 22 دی 1387

Clinik84 - سوئد - استهکلم
زنده یاد ایرج میرزا و محرم
بیچاره چه میکشی خودت را ….. دیگر نشود حسین زنده
کشتند و بمرد و رفت و شد خاک ….. خاکش عـلف و علف چرنده
من هم گویم یزیـد بد کرد ….. لعنت به یزید بدکننده
اما دگر این کتل متل چیست ….. وین دسته خنـده آورنده
تخم چه کسی بریده خواهی ….. با این قمــه‌های نا برنده
آیـا تــو سکینـــه‌ای کـه گـوئی ….. سو ایستمیرم عمیم گلنده
کو شمـر و تو کیستی که گوئی ….. گل قویـما منی شمیـر النده
تو زینـــب خواهـــر حسینـی ….. ای نره خر سبیــل ‌گنـده؟
خجلـت نکشی میـان مـردم ….. با این حرکات مثـل جنده
در جنگ دو سـال پیش دیـدی ….. شد چند کــرور نفس رنده
از این‌همـه کشتـگان نگـردید ….. یک مو ز زهــار چرخ کنده
در سیـزده قرن پیـش اگـر شـد ….. هفتاد و دو سر ز تن فکنده
امـروز چرا تو می کنی ریش ….. ای درخور صد هزار خنده
کی کشته شـود دوبـاره زنـده …... با نفــریــن تو بــر کشنــده
بــاور نکنـی بیـــــا ببنـــدیـم ….. یک شرط به صرفه برنده
صـد روز دگـــر بـــرو چـو امـــروز ….. بشکاف ســر و بکـوب دنــده
هی بر سر و ریش خـود بزن گل ….. هی بر تن خــود بمال سنده
هی با قمه زن به کله خویش ….. کاری کـه تبر کند به کنـده
هی بر سـر خــود بزن دودستـی ….. چون بال کـــه می‌زنـــد پرنـده
هی گـو کـه حسیـن کفــن ندارد ….. هی پـــاره بکــن قبــای ژنده
گر زنـده نشــــد انـم به ریشـت ….. گر شـد ان تو به ریش بنده!
یکشنبه 22 دی 1387

saeed1 - کانادا - تورنتو
omidezendegy - ایران - مشهد
دین اسلام هیچ تناقضی با کورش و داریوش ندارد. لطفا تورات را که نسخه اولیه اسلام است بخوانید و ببینید چند بار از کوروش و داریوش به نیکی یاد شده است!
شما چون از اسلام بدتان می آید دوست دارید آنرا در مقابل هخامنشیان قرار دهید! و بخت با شما یار است چون اطلاعات کافی در مورد هخامنشیان موجود نیست و شما میتوانید آنها را در حد کمال فرض کنید و از آنجا که اسلام (و هیچ چیز دیگر) در حد کمال نیست شما بایستی به آنان فحش بدهید.
ضمنا اون دوستمون در مورد انحطاط اخلاقی ساسانیان صحبت کردند ولی شما با هخامنشیان مقایسه میکنید- فاصله فقط 1000 سال است !!!
ساسانیان جامعه ایران را به سقوط کامل کشاندند- بروید سرنوشت دگر اندیشانی چون مانی و مزدک را بخوانید!
یکشنبه 22 دی 1387

Surrender - دانمارک - شیلند
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
البته کلام شما متوجه دوست عزیزم حوریه است، و اگر ایشان اجازه بدند ،من مطلبی رو در جواب به شما عرض کنم.در ابتدا ممنونم از اینکه اولین قدم رو در از بین بردن نژاد پرستی بین ایرانیان و عرب برداشتید و این ناشی از با فرهنگ بودن شماست.
در ادامه خواستم بگم که همان طور که عنوان کردید ، در تاریخ قدیم که مربوط به سال های گذشته می باشد ،جنگ های متعددی بین ایرانیان و مسلمانان صورت گرفته. می خواستم دو نکته رو در اینجا به عرضتون برسونم :1 ـ هر مسلمانی عرب نیست. یعنی آن کسانی که بر ضد ایرانیان جنگیدند، تنها عرب نبودند و نباید کینه ی دیرینه ای که در بین ایرانیان شکل گرفت، تنها شامل حال عرب بشود. 2 ـ جنگ های بیشمارتری! در بین سایر کشورهای جهان صورت گرفته است، ولیکن هیچ کدام از آنها این چنین نفرتی نسبت به یکدیگر ابراز نمی کنند، بلکه برعکس، کشورهای اروپایی که در یک وهله از زمان ، تشنه ی خون همدیگر بودند ، اکنون در حال متحد شدن هستند.در هر صورت برای من عرب یا ایرانی یا هر نژاد دیگری فرق نمی کند، آنچه مهم است درون انسان هاست.
آنتی اسلام - ایران - اهواز
اشخاصی که دستگیر شدند ایرانی بودند دوست عزیز!تصور نمی کنم که حتی یکی از آنها قادر باشه که عربی صحبت کنه.محض اطلاع شما باید عرض کنم که اکثر کشورهای عربی همچون کویت، عربستان، مصر و ... به شدت مخالف اینگونه عزاداری های خونین هستند.راستی! شما به یزید درود فرستادید! محض اطلاع شما باید عرض کنم که یزید نیز یک عرب بود!البته برای من یک نکته جالب هست. من طرفدار قمه زدن و اصولا هیچ خشونتی نیستم، ولیکن در تمام کشورهای جهان ، سنت های دیرین و بعضا مسخره و خونینی وجود داره که به شدت به اون پایبند هستند و یا اینکه خواهان تنوع و خودآزاری می باشند. مثلا در یکی از کانال های تی وی، برنامه ای وجود داره که دخترها و پسرها، روی تکه های شیشه ی شکسته راه می رند و یا بر روی میله ی آهنین داغی می نشینند . مرتاض های هندی جالبترین نمونه هستند! چرا کسی نسبت به کار آنها اعتراض نمی کند؟ مگر نه این است که هر انسانی آزادانه حق دارد که جسم خود را آنگونه که می خواهد در اختیار داشته باشد.
sayna_a_2006 - ایران - سربندر
موفق باشید دوست عزیز و گرامی.
یکشنبه 22 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
ممنون از لطفتون. متاسفانه اینروزها ترددم به سایت کم هست. ولی میبینم که هموطن خوبم سارندر پاسختون رو دادند. البته بنظر من جنگجویی خصلت بشر انزمان بود نه فقط عرب. و منشا این نفرت از عرب فقط 30 سال قدمت دارد بخاطر برپایی حکومت اسلامی در ایران.
بعد از ناامید شدن ملت ایران از اسلام٫ از انجایی که دستشان کوتاه بود و مورد ستم قرار گرفته بودند ضمن اینکه عذاب وجدان انقلاب 57 را داشتندمیخواستند تقصیر را به گردن نگیرند و از انجا بودکه عرب مقصر شدو اخوندها عرب شدند در صورتیکه همین اخوندها تا قبل از 57 ایرانی بودند و اسامی عربی و اسلامی رواج داشتند حتی در خانواده سلطنتی و این یعنی عدم داشتن مشکل با عرب. حداقل نه بصوت حاد امروزی.
دوست عزیز باور کنید ما ملتها همدردیم و از ما سواستفاده شده. لعنت به ان ساعتی که اعراب اسلام را به ایران اوردند.چون متاسفانه از ان توسط حکام ظالم سواستفاده شد و انرا به اسفل السافلین رساندند.
من شیعه ام ولی خلفای عباسی را دوست دارم چون اسلام در زمان انها چهره واقعی خود را نشان داد. در اروپا از عصر طلایی ما مسلمانها که در انزمان در اوج دانش و پیشرفت بودیم یاد میشود عرب وعجم هم نبود دانشمندان مسلمان با هم تحصیل علم میکردند. متاسفانه از ان دوران جز نوشته ها نمانده.
لعنت بر انگلیس که برای شکست عثمانیها بین مسلمانان تفرقه ایجاد کرد. شیعه هم بیشتر اصلیت ایرانی دارد. قصد ازردگی شما راندارم ولی بیشترین کسانی که از مذهب سواستفاده کردند ایرانیها بودند. البته وهابیها که درنده اند هیچ. ولی بسیاری از اداب فرهنگ کهن فارسی در همین شیعه هست. بعنوان مثال اعراب رنگ سفید میپوشند حتی در عزاداری ولی انطور که شنیده ام سیاه جامگی از ایران باستان امده. البته عرض میکنم که قصد انتقاد ندارم و اگر دوستان معلومات بیشتری دارند خوشحال میشوم اگر دوستانه راهنماییم کنند.
چندی پیش که قضیه دست همسه یاهمان کف مقطوع عباس را برای دوستی شرح دادم گفتند که این علامت مربوط به ایران باستانست که در جلوی سپاه بر افراشته میشد بنظرمن بسیار جالبست و حتما اگر وقت کردم در اینموارد نامبرده تحقیق میکنم. اگر دوستان هم مرا اگاه کنند خوب است. هر چه باشد معلومات شما در مورد تاریخ کشورتان کاملتر است و ماهم اینجاجمع شده ایم که از دانش هم بدون هیچ بغض و کینه ای فیض ببریم. بازهم متشکرم دوست محترم. ابراز نظر شما فقط نشانه شخصیت والایتان است.
دوشنبه 23 دی 1387

B3Da - سوئد - استکهلم
Surrender - دانمارک - شیلنددوست عزیز می‌تونم سوال کنم از خدمتتان که این حق استفاده بشر به هر نحوی را چه کسی‌ به شما تفهیم کرده؟ در همین دین اسلام هر گونه ضرر و آزاری به اعضائ بدن ممنوع و می‌باشد . در ضمن ستان عزیز نمیدونم چرا شوما همگی‌ ۱ شخص خاص رو به عنوانه ۱ مکتب یا ۱ فرهنگ می‌شناسید،؟ فرهنگ ۱ مملکت یا ۱ قوم ناشی‌ از ۱۰۰۰ فاکتور مختلف.کوروش کبیر زیید ۱ فرهنگ عامه زمان بود ،یا یزدگرد که به انحراف متهم شد،و ۱ نکته جالبتر اینکه دوستان ضد اسلام و آئین parastaan ایرانی‌ کورش رو به سبب ۱ تکه سنگ نبشت به عنوانه ناجی حقوق بشر قبول دارند اما محمد یا سایر پیامبران رو با این همه مدرک حداقل مشابه قبول ندران ،،دوستان بر چه پایه و اساسی‌ خط ابطال بر روی ۱ عقیده می‌کشید و مشبه همون با همون مدارک و مستندات و حتا کمتر قبول می‌کنید؟
a_bamdad - ایران - تهران
دوست گرامی‌ با حفظ احترام متقابل اگر ایشان به دلایلی نخواستند که جواب شمارو بدن ،بنده فکر می‌کنم بتونم در مواردی که ذکر کردید جوابی‌ در خوره بحث بدم خدماتتون..البته پیشاپیش از ورود به بحثی‌ که مخاطبتون شخص دیگه بود پوزش میطلبم.
. یا حق.
دوشنبه 23 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز

Surrender - دانمارک - شیلند
1-در رابطه با درود بر یزید. فقط یک کلمه میگم: آزادی بیان.
2-در رابطه با ایرانی بودن آن 50 نفر باز هم یک کلمه میگم : ننگ
3- در رابطه با خود آزاری مسلمانها: به درک که خود آزاری میکنند. مشکل من با اینجور آدمها اینه که اگر توی رویشون بگم درود بر یزید با همون قمه به آنتی اسلام حمله میکنند. ( شوخی کردم)
یه بار دیگه 3- مشکل ما با این جانور ها اینه که حقوق بشر را به دلیل وجود اسلام رعایت نمی کنند( حقوق زن و مرد رو یکی نمی دونند. به دیگر ادیان احترام نمیگذارند. اگر کسی با یک جمله بگوید خدا نیست، بدون آنکه علت را جویا شوند اورا میکشند. و اگر کسی بگوید من نمی خواهم مسلمان باشم باز هم او را میکشند. دست قطع میکنند . سنگسار میکنند. در بهشت برای هر مرد 12/000 حوری( زن) بهشتی است در صورتی که برای زن ها 12/000 مرد بهشتی نیست و هزاران دلیل دیگر)
دوشنبه 23 دی 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
saeed1 - کانادا - تورنتو
اگر از هخامنشی ها اطلاعات کافی نداشته باشیم که نباید هم داشته باشیم چون که هزاران سال از آن میگذرد، اما باز هم اطلاعات کافی از آنها هست باید تاریخ دان و محقق باشیم تا به آنها رسیده باشیم، حال اگر از اسلام اطلاعات کافی داریم بخاطر اینه که توی یک کشور اسلامی به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم و از کودکی عاشورا، عید قربان و این چیزها رو بهمون یاد دادند. آیا این اطلاعات از اسلام و این مسائل کمکی به انسانها شده ؟
غیر از اینه که فقط کشورهای اسلامی بدبختی و نابودی رو می بینن؟
چرا باید ژاپن که یک کشور کافره با زلزله ی هشت و شش ریشتری زور بزنن 14 نفر کشته بدن اما شهر مسلمان بم با یک زلزله شش و شش ریشتری چهل و پنج هزار نفر بمیرن.
اسلام برایمان چی گذاشته؟
غیر از اینه که تمدنهامون فقط میشه تمدنهای اسلامی؟
پس ما خودمون کی هستیم؟
کجا هستیم؟
من هم مسلمانم و همه ی آنهایی که به قول تو از اسلام بدشان می آیند مسلمانند. پس مسلمانی چیه؟ اگر آمار مسلمانان یک میلیارد باشد خیلی از آنها فقط مسلمان به دنیا آمده اند.
همه ی انسانها و یا همه ی مسلمانان از دین بدشان نمی آید. آنها خواهان دینی هستند که سبب بشه انسانها در تمام عصرها در سلامت روانی و حتی جسمی باشند.
دینی، دین است که در خدمت بشر باشه. نه انسان در خدمت و محضر نابودی دین.
دوشنبه 23 دی 1387

farzande koroshe kabir - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز دیروز در یکی از کامنتها یکی از دوستان نوشته بود که شما سواد درست و حسابی نداری. من خیلی ناراحت شدم. شما اینقدر خوب و درست می نویسی که نمیشه شکی دردرستی مطالبت کرد. ضمنا در تکمیل حرف شما باید بگم اگه جلوی قمه زدن این وحشی ها رو بگیرند اینا پس فردا عقده های خالی نشده خودشون رو سرد یگران و زن و بچه هاشون خالی می کنند و مرتکب جنایت میشن. باید بهشون درست فکر کردن رو یاد داد.
هزاران احسنت. خدا برای خانواده ات حفظت کنه.
دوشنبه 23 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
farzande koroshe kabir - ایران - تهران
farnoosh63 - انگلستان - لندن
از لطفتون ممنونم. و چقدر جالب میشد که اگر هیچ حکومتی در دنیا نبود. هیچ دینی وجود نداشت تا انسانها بخاطر اون تکه تکه بشن. خدا انسانیت انسانها بود و نه موجودی خیالی که خودمان ساخته بودیم
دوشنبه 23 دی 1387

Surrender - دانمارک - شیلند
B3Da - سوئد - استکهلم

ممنون از اینکه پاسخ من رو دادید دوست عزیز. البته مطلب من در مورد اسلام نبود، من تنها عرض کردم که هر کس مسئولیت جسم خویش را بر عهده دارد و می تواند آنطور که می خواهد با جسم خود رفتار کند . من این مطلب رو به صورت کلی عرض کردم نه در محدوده ی ادیان.
در مورد ادامه ی مطلب شما مبنی بر اینکه تنها یک نفر در اذهان مردم نقش یک دین یا یک فرهنگ رو ایفا می کنه، شما کاملا حق دارید. هر فرهنگی نشات گرفته از آداب و رسوم های مختلفی است که بعضی از آنها اشتباه و بعضی از آنها درست است و متاسفانه کسانی که بر اساس حسد یا کینه فرهنگی رو مورد هجوم قرار می دهند، تنها به نکته های منفی اون اشاره می کنند که کاملا غیرمنصفانه است.

آنتی اسلام - ایران - اهواز

دوست عزیز در زمان یزید آزادی بیان وجود نداشت و به همین دلیل بود که امام حسین با یزید جنگید ، چون حاضر به بیعت با یزید نشد و خواست که درس آزادی را به انسان ها نشان دهد. همانطور که می فرماید : آگر مسلمان نیستید آزاده باشید.ممکن است که حکومت اسلامی ایران، چهره ی کریهی از اسلام را به شما ارائه کرده باشه، ولیکن اسلام نکته های مثبت و زیبای زیادی داره . ممکنه بعضی از مطالبی که در اسلام گفته شده، به طرز ناقص و یا احیانا همراه با غرض ورزی اجرا بشن ، به عنوان مثال حقوق زن و مرد را در قرآن یکی می دانند و به همین دلیله که در آیه های قرآن، زنان و مردان همیشه در کنار یکدیگر نام برده می شوند : الصابرون و الصابرات، یعنی زنان و مردان شکیبا . تنها در مساله ی حق ارث است که مرد بنا بر اینکه اداره ی خانه بر عهده ی اوست، سهم بیشتری می گیرد. در مورد دیگر ادیان دیگر نیز خداوند تمام چگونه می تواند دیگر ادیان را مورد اتهام قرار دهد ، در حالیکه خود آنها را فرستاده است؟ در قرآن به تفصیل در مورد دین یهود و مسیح شرح داده شده است. برای زنان و مردان به یک اندازه حوریه و حوری وجود داره ، شما نگران نباشید به همه می رسه هه هه .در هر صورت این مطالب گفته شده دلیل نمیشه که بر تمام اصول این دین خط بطلان بکشیم. هر دینی مسائل جالب و آموزنده ای داره که انسان عاقل سعی می کنه از آنها استفاده کنه.

موفق باشید.
سه‌شنبه 24 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Surrender - دانمارک - شیلند
دوست عزیز در زمان صدر اسلام آزادی بیان برای هیچکس وجود نداشت. هر کس زورش بیشتر بود راست میگفت .مگر محمد و علی ،هزاران هزار نفر را قتل و عام نکردند؟!!!!! آیا حق با محمد و علی بود؟!!!! مسله حسین و یزید هم همین جور بود و جنگ سر خلافت بود . یزید به حسین گفت با من بیعت کن و حسین از مدینه رفت مکه و بعدش رفت کوفه و فرار کرد تا بیعت نکند و دنبال نیرو برای لشکر کشی بود و درست در ماه محرم که اولین ماه از سال اعراب بود و جنگ در آن حرام بود با یزید درگیر شد و شکست خورد. تاریخ اسلام این رو میگه. یزید پسر معاویه بود و بعد از اون به خلافت نشست و همون 72 تن هم که میگن یاران حسین بودند کسانی بودند که در کل اعراب آن زمان حسین رو دوست داشتند و طرفدار های او بودند. 1 سوال . اگر حسین با 10000 لشگر به یزید با 72 نفری حمله میکرد و همه را میکشت، آیا باز هم حسین مظلوم بود؟ آیا اصلا نامی از یزید در تاریخ شیعیان برده میشد؟ من مسلمان نیستم و آزاده هستم و بیشتر از تو دلم برای هموطنهای عربت میسوزد که مجبورند در گرمای طاقت فرسای 50 درجه تابستان زیر آفتاب گرم کار کنند و 10 تا 10 تا بچه بزایند و دست آخر هم یک نفر از آنها تشکر نکند که هیچ حتی به دستور شیخ قبیله سرشان را هم ببرند و به قتل برسانند . عزیز من هر کاری می خوای بکنی بکن اما از اصل خودت هیچ وقت فرار نکن و اصالتت رو همیشه حفظ کن. اصالت داشتن و غیرت داشتن به معنی طرفداری کورکورانه نیست ((اون میشه تعصب)). دقیقا کاری را میکنی و چیزی را میگویی که مردهای زورگوی مسلمان می خواهند.( مسلمانان ایرانی و عرب و......) به فکر هم نوعت باش و با عرض معذرت ،شما توی دانمارک هستی و پایتون رو روی پایتون انداختین و میگین در اونجا حقوق بشر بخوبی رعایت میشه و حق زنها هم محفوظ است . پس نهایت نامردی( و هر چی که می خواید اسمش رو بزارید) است که بگویید در اسلام و کشورهای اسلامی ( بجز ایران)حقوق زن رعایت میشود . چون نه تنها در ایران بلکه در بیش از 20 کشور اسلامی حقوق زنان به هیچ وجه رعایت نمیشود و این دیگر چیزی نیست که احتیاج به دانستن تاریخ داشته باشد یا منبع خبری یا ....پس عقب مانده بودن اسلام تقصیر جمهوری اسلامی نیست که هنوز بعد از 1400 سال این همه مشکل دارد و هنوز نتوانسته عالم گیر شود. شما یک کشور اسلامی را نام ببرید که حقوق زنان مساوی با مردان است. من دیگه هیچ وقت در این سایت نمی آیم. شما حکایت اون کسی هستین که در گل جا نشسته اید و میگید لنگش کن
البته خود من هم در خارج از کشور هستم. اما برای من زن=زن. همه جای دنیا و فرقی نمیکند یک زن عرب =یک زن فارس=یک زن کرد و ترک و.... شاید این آخرین کامنتی باشه که من مینویسم.... و شاید هم آخرین کامنت تو باشه اما یک کمی منصفانه فکر کنیم و ببینیم اسلام چه چیزی به بشریت داد که ما از اسلام دفاع میکنیم
چهار‌شنبه 25 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
حقوق زن در هیچ جای دنیابا حقوق مردان یکی نیست. در اروپا ازادی زن بیشتر از اسیاست ولی هنوز در استخدام زن ومرد مخصوصا در پستهایی چون رئاست و مدیریت شرکتهای بزرگ و همچنین مزایا وحقوق انها تبعیض وجود دارد. این یک مساله فرهنگیست و ربطی به دین نداردومن حدس میزنم اگر مخالفتتان با اسلام نبود شماهم بدتان نمی امد بعنوان یک مرد بیشتر از همتای خانمتان حقوق میگرفتید. همانطور که در اروپا این بانوان مسیحی بودند که برای بدست اوردن حقوق خود تلاش کردند نه بی دینان مرد.
پنج‌شنبه 26 دی 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.