شرارت‌آفرینی زنان شرور در قزوین

شرارت‌آفرینی زنان شرور در قزوین

پنج زن شرور که سوار بر یک‌دستگاه خودرو، دست به ماجراجویی در خیابان خیام زده بودند در پی اعتراض سه زن به نوع رانندگی‌شان با حمله به معترضین و ضرب و شتم شدید آنان، با سرقت کیف‌شان گریختند.
به گزارش ایران اکونومیست،ساعت هفده و 30 دقیقه شانزدهم آذرماه، پنج زن سرنشین یک‌دستگاه پژو ۲۰۶ نقره‌ای رنگ که در خیابان خیام جنوبی با ویراژ و سرعت زیاد خودرو، دست به ماجراجویی زده بودند هنگامی‌که در حوالی چهارراه شهرداری با اعتراض سه زن عابر در حال گذر از عرض خیابان روبه‌‌رو شدند، به یک‌باره از خودرو پیاده شده و در مقابل چشمان حیرت‌زده دیگر عابرین، وحشیانه زنان معترض را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس با سرقت کیف یکی از آنان می‌گریزند.

کیف به سرقت رفته حاوی یک میلیون و 300 هزار تومان طلا، 350 هزار تومان وجه نقد و مقادیری وسایل شخصی بوده است.

در همین حال، پزشکی قانونی نیز پس از معاینه مصدومان تایید کرده است که آنان براثر اصابت جسم سخت از نواحی مختلف بدن مجروح گردیده و بخشی از موی سر یکی از زنان مصدوم هم از زیر کنده شده است!

گزارش خبرنگار حوادث تابان حاکی‌است: به دنبال این حادثه با شکایت مصدومان به دادسرای عمومی و انقلاب و صدور دستور رسیدگی به کلانتری 11 مدرس، ماموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری زنان شرور آغاز کردند.

یافته‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد که «رویا» و «زهرا» معروف به «نوشین» دو زنی که در میان سرنشینان پژو 206 مورد شناسایی قرار گرفته‌اند از زنان سابقه‌دار و شرور معروف قزوین هستند.

این در حالی است که برخی از شاهدان عینی این حادثه که از نزدیک ناظر شرارت سرنشینان پژو 206 بوده‌‌اند نیز با در اختیار قرار دادن شماره انتظامی خودرو و اطلاعاتی درباره سرنشینان پژو، هویت سه زن دیگر را هم برای پلیس فاش می‌کنند.

به دنبال دستیابی پلیس به هویت کامل سرنشینان پژو، متهمان فراری که همه راه‌ها را بر روی خود بسته می‌دیدند، ناچار شدند 48 ساعت بعد، کیف سرقتی را که بخشی از وسایل موجود از جمله مقداری طلا و وجه‌نقد ربوده شده در آن قرار داشت را به وسیله زن دیگری تحویل کلانتری بدهند.

«ل» 26 ساله که کیف سرقت شده را تحویل پلیس داده، در کلانتری مدعی شده است؛ دوستانش با سه زن عابر در خیابان خیام درگیر شده و در جریان درگیری، مشخص نیست که چگونه کیف آن افراد داخل خودروی اینها افتاده است!

براساس این گزارش؛ تحقیقات پلیس برای ردیابی مخفیگاه زنان شرور و دستگیری آنان همچنان ادامه دارد.

**somayeh** - ایران - تهران
وا یعنی واقعیت داره عجبا خانم ها هم بله
چهار‌شنبه 27 آذر 1387

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
دروغ سال رژیم است خدا میداند چه نقشه ائی برای زنان قزوین کشیده اند.اگر کسی چیزی میداند بنویسید بدانیم .
چهار‌شنبه 27 آذر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
somayeh** - ایران - تهران
عقب موندی ها الان خانمها بانک میزنند مملکت خرتوخر بشه قورباغه هفت تیر کش میشه . اینها از نعمتهای هاله نوره مثل زلزله بم جنگ 8ساله الکی وو .. دکی حمایتت میکنیم
چهار‌شنبه 27 آذر 1387

bluestar - ایران - تهران
باید بدنشون دست برادران گشت ارشاد تا حسابی ارشاد بشوند و دیگه از این غلطها نکنند
چهار‌شنبه 27 آذر 1387

mitra.d - المان - هانوفر
ایران-تهران دوست عزیز ینها از توی همان گشیها بیرون امدند و دست نشانده رژیم هستند.
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

bahman_hw - ایران - مشهد
قزوینه دیگه . همه چیش فرق میکنه. تقصیرمرداشونه.توجهی به زناشون نمیکنن .
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

salamiran - ایران - شیراز
البته زنهای قزوین حق دارند کاسه صبرشان سر برود !
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

pokalu - المان - دورتموند
چه بلا شدن خانوم‌های قزوین !

اینم یه دهن کجی به تفکیک زن و مرد در اتوبوس‌های قزوین-- کرج

پنج‌شنبه 28 آذر 1387

saeed6465 - انگلستان - بریستول
بزرگترین خیانتی که این حکومت وحشی به ایرانیها کرده همینه. انقدر به مردم زور گفته که مردم عقده ای شدن،حالا هر کی زورش به دیگری برسه چون انقدر زدن تو سرش و نتونسته چیزی بگه حالا اگه بیبینه میتونه دق دلیشو سر دیگری خالی کنه این کارو میکنه حالا فرقی هم نداره کی باشه فقط کافیه ضعیفتر باشه.با این کارشون عملا مردم رو دارن میندازن به جون هم و این یعنی اتحاد دیدی سلام ما رو هم بهش برسون .این سیاست سیاست انگلیسیه .ای بر هفتاد نسل ......،گرچه میدون شما بی بوته هستین و اصلا معلوم نیست از .....
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران
ههههههههههههه مرسی
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

bluestar - ایران - تهران
farnoosh63 - انگلستان - لندن
خواهش میکنم . ولی چرا شما تشکر می کنید؟ نکنه از برادران گشت ارشاد هستید؟
جمعه 29 آذر 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران
از طرز گفتن خوشم می یاد خوب سربه سر همه می زاری. مخصوصن به اون دختره انقدر گیر دادی تا رفت باباشو اورد ههههههههه عجب سایتی این سایته من چند تا از دوستامو اوردم تو این سایت فقط ما می خندیم .
جمعه 29 آذر 1387

bluestar - ایران - تهران
farnoosh63 - انگلستان - لندن
دم شما هم گرم. راستش من هم اولین بار یه پست دیدم تو بخش عکسهای دیدنی که راجع به ختنه کردن پسر بچه ها در کلینیکی در مانیل فیلیپین بود. با مزه تر از عکسها کامنتهای کاربران بود. به طوری که تا دو روز می خندیدم. این بود که من هم تصمیم گرفتم عضو بشم. توصیه میکنم شما هم تو آرشیو بگردی و اون پست رو پیدا کنی. کامنتهاش خیلی با مزه است.
شنبه 30 آذر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.