سوتی جدید مجری برنامه تلویزیون - ویدیو

سوتی جدید مجری برنامه تلویزیون

payaam - ایران - تهران
من به خلقت خداوند کاری ندارم. اما کجای دنیا می بینید که یه نفر با همچین سر و وضعی بیاد شوی تلویزیونی اجرا کنه ؟!
اینم از تسلط بر کارش ! برنامه های سیمای جمهوری اسلامی، فقط به درد شب اول قبر می خوره !
یکی نیست بهش بگه : آخه زن حسابی ! اول یه دوش بگیر. بعدش یه خرده سرخاب سفیداب بمال که بشه تحملت کرد ! در اون صورت راحت تر می شه با سوتیات کنار اومد !
جمعه 8 آذر 1387

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
کجای حرف این گوینده سوتی داشت؟ شما یا معنی سوتی رو نمیدونین و یا دوست دارین از هر چیز و هر کس بیخود و بی جهت ایراد بگیرین.
جمعه 8 آذر 1387

B 3 Da - آلمان -
حالا چون یادش رفت نام خدا بگه ممنوع تصویر میشه لووول
جمعه 8 آذر 1387

derak - انگلستان - لندن
می خواستی در باره شخصیت زن صحبت کنی اونم بعد انقلاب واسه همین .......زدی حالا پا شو خدتو جمع کن
جمعه 8 آذر 1387

mah1 - ایران - تهران
فکر کنم همون لحظه بعد از سوتی خودشو تو یو تیوب مجسم کرد. باز خودشو خوب نگه داشت.
جمعه 8 آذر 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
از کی تا به حال این نظام در صدد مقایسه مولفه های قبل و بعد از انقلاب برامده که ما خبر نداشتیم. بسیار حرکت میمون و مبارکی را اغاز کرده اید اما بشرطی که تا به اخر ادامه دهید و تمامی این مولفه ها و گزینه ها را چون زن پس از انقلاب و قبل از انقلاب - ابروی ایرانی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در دنیا - جایگاه سیاسی اقتصادی فرهنگی هنری .... در قبل و بعد از انقلاب را بیطرفانه به قضاوت بنشینید و اما در مورد زن:
پر واضح است که هدف ( به قول علیرضای عزیز) ناجمهوری اسلامی از اینگونه برنامه ها تحویل یک مشت دروغ و اراجیف به خورد مردم است( از همان نوع که 29 سال است تحویل مردم میدهند)
بر کسی پوشیده نیست که در همین حوزه زن نیز عملکرد و دیدگاه محمد رضا شاه فقید بسیار بهتر و انسانی تر از این نظام بوده و هست.و اصلا قابل قیاس نیست.
در زمان شاه محله ای به نام جمشید بود که امروزه در هر کوی و برزن یک شهر نو وجود دارد.
ایشان در حالی که دنیا به زن به چشم کالا نگاه میکرد زنان را به مقاماتی چون وزارت و سفارت منصوب کردند
فرح به عنوان سمبلی از یک زن اصیل ایرانی الگوی بسیاری از زنان و شخصیتهای برجسته دنیا بود.
امروز دختر ایرانی علیرغم سکوت مسولان نظام سر از دبی و پاکستان در میاورد و کسی خم به ابرو نمیاورد اما زخم فلسطینی فریاد اقایان را تا اسمان هفتم بالا میبرد.
و صد البته مفهوم زن در ناجمهوری اسلامی با نگاهی اجمالی به درصد اختصاص گرفته شده مطالب رسالات ایات عظام به سکس زن و نیز اتفاقات اخیر مانند اخوند گلستانی و سردار زارعی که بی شک مشکی است نمونه خروار در دستگاه ولایت مطلقه فقیه( مد ظل العالی فی جهنم التالی) خود گواه تفاوت دیدگاههای نظام پیشین و فعلی در مورد زن میباشد.
دیگر از پرونده های مربوط به زنان و ظلم های رفته بر انان در بیداد گاه های این نظام و مقایسه ان با نظام گذشته نمی گویم که ناگفتنم بهتر از گفتن است.
جمعه 8 آذر 1387

dosti - ایران - تهران
آخی! دلم سوخت براش..
جمعه 8 آذر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
این حکومت ازبیخ سوتیه.
جمعه 8 آذر 1387

shanul - المان - هامبورگ
برنامه ای به عنوان پیرامون موضوع شخصیت زن بعد از انقلاب در فیلمنامه ها را بررسی می کنند که شخصیت زن قبل از انقلاب را در فیلمنامه ها زیر سئوال ببرند و بکوبند.چون این مسلمانهای مذهبی یکی از کارهاشون تخریب
شخصیت غیر هم فکر خودشان هست.
جمعه 8 آذر 1387

nabeghe - انگلستان - منچستر
ائنا قئافشون سوتئ هستش چه برسه به برنامشون
جمعه 8 آذر 1387

alileedsy - انگلیس - لیدز
پیش میاد دیگه. شما هم دیگه میخواین به همه چیز ایران گیر بدین ها .
جمعه 8 آذر 1387

وارث با قلندران نشسته - ایتالیا - میلان
خنده دار بود ولی به هر حال از این اشتباهات در هر برنامه ای ممکن است که پیش بیاد. چیزی که آزار دهنده است بیسوادی مجری های برنامه های رادیو و تلویزیون است که فارسی را درست نمی دانند. برای نمونه همین خانم دو بار گفت که می خواهیم در "پیرامون" فلان بحث صحبت کنیم. باید بگوید که می خواهیم "درباره " فلان مورد صحبت کنیم. در پیرامون صحبت کردن یعنی به حواشی بحث پرداختن و نه خود موضوع. این مجری های کم سواد باعث رواج واژه ها و اصطلاحات نادرست می شوند. استفاده از قواعد جمع عربی برای کلمات فارسی و بکارگیری اصطلاحاتی مثل "در ارتباط با"، "نقطه نظر" و موارد نادرست دیگر به فراوانی در برنامه های صوتی، تصویری و مکاتبات نهادهای رسمی دیده می شود. یکی باید به اینها فارسی آموزش بدهد.
جمعه 8 آذر 1387

pokalu - المان - دورتموند
حالا گند زادی که زادی چرا دیگه خراب ترش میکنی‌، یه جوری جم و جورش کن دیگه....طفلی خانم فرشچی که داشت از خنده میپکید و به روی خودش نمیاورد!
جمعه 8 آذر 1387

aashkan - ایران - تهران
دوستان یادتان نرود 19 اذر 28 دختر ایرانی که 8 تای انان از یتیم خانه فاضل در کریمخان زند در تهران اورده شدند در دبی به فروش می رسند .گویا فروش دختران یتیم خانه های ایران هیچ مغایرتی با شعونات اسلامی و ارزشهای جامعه ندارد .دختر ایرانی را می برند تو دبی می فروشند
جمعه 8 آذر 1387

TOMCAT2007 - اسراییل - اسراییل
همون بالایی شفا بده همهٔ مریض‌های‌ اسلام رو

جمعه 8 آذر 1387

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
حیف اسم مجری بقول پیام اگه یه تیکه ناز و تمیز میزاشتن سوتیاش به چشم نمیومد .
جمعه 8 آذر 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
payaam - ایران - تهران
واقعا حرف ...زن هستی!!!خواهشا از این به بعد اول فکر کن بعد حرف بزن..یه ذره هم بزرگ شو!!
جمعه 8 آذر 1387

nabeghe - انگلستان - منچستر
من الان حدوده 6 ساله که فارسی نوشتم اگه غلط انشائی داشت به بزرگی خدتون ببخشین. ممنون
جمعه 8 آذر 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
اصلا کل رژیم سوتی!!!!!!!!
جمعه 8 آذر 1387

Salamat - ایران - تهران
خیلی خانم مسلطی بود واقعا.خوب جمعش کرد.من بودم هرگز نمیتونستم
جمعه 8 آذر 1387

mitra.d - المان - هانوفر
بیچاره از ترس اینکه کارشو از دست نده . تا اخر برنامه همه اش به فکر برخورد مدیر اصلی بوده دلم سوخت به خاطر یک کلمه.
جمعه 8 آذر 1387

cool215 - ‌بلژیک - گنت
این اشتباهات پیش امده عادی است.
جمعه 8 آذر 1387

irankhaah - امریکا - سن فرنسیسکو
بادرود.
اکثر نظر ها درست است ولی گاهی بخاطر نفرتی که از این نظام داریم ما رااز جهت دور میکند.باید ببینیم هدفمان از شرکت در این بحثها چیست .اگر میخواهیمبا ابراز نظر و شنیدن صدای دیگران چیزی یاد بگیریم و جامعه را بسوی ازادی بیان که یکی از پایه های دمکراسی است پیش ببریم قبل از هر چیز باید تحمل شنیدن نظرات دگران را در خود تقویت کرده بعدا بقیه را بشنیدن صدای خود تشویق کنیم.اگر قرار باشد که به نظری اهانت کنیم نه تنها صدایمان به جایی نمیرسد بلکه اهانت های بدتری را بایدتحمل کنیم و این ره به ناکجا اباد است.پس اگر هدف درک بالاتریاز اظهار نظرهاست سعی کنیم بجای اهانت با دلیل و مدرک نظر هایمان را ابراز نماییم تا نتیجه بهتری که همانا درک بیشتر و بالارفتن سطح اگاهی عموم از مسایل میباشد و مطمئنا خواست تمامی شما میباشد از ان بحثها گرفتهشود.من شخصا مطمئن هستم حداقل 95 درصد کسانی که وقت عزیز خد را صرف خواندن
مطالب و اظهار نظرهای دیگران اعم از موافق و مخالف منمایند عاشق ایران و سربلندی ملت شریف ایران را دارند ولی متاسفانه راه درست بحث وانتقاد را فرا نرفته اند.این مقوله باید مثل کشورهای پیش رفته و متمدن از کودکی در خانواده و مدرسه بم اموزش داده شود وگرنه همانطور که قبلا عرض کردم اینگونه بحثها هدر کردن وقت عزیز و شاید برای بعضی جوری انتقام گیری است.بنر بنده این گونه سوتیها در تمام دنیا و حتی بین مجرب ترین مجریان اتفاق میافتد.حال اگر فقط از جنبه تفرح نگاه کنیم خوب جالب است ولی اگر از جنبه تخصصی نگاه کنیم کسانیکه در این زمینهها تخصص دارند بدون شعار دادن نظر دهند که امثال بنده از خواندن انها چیزی یاد بگیرند و الا از تمسخر یکدیگر نتیجه ای حاصل نخواهد شد.از کسانبکه با اکاهیا و نطرات تخصصی خود باع بالارفتن سطح دانش و اکاهی امثال من میشوند سپاسگزاری مینمام و ارزوی روزی را دارم که همگی ما در ایران اباد و ازاد در کنار هم با ازادی کامل صدای یکدیگر را هر چند مخالف بشنویم و او را چون مخالف من است به جاسوسی وخیانت متهم نکنیم.بامید انروز.پایدار باشید
امریکا سن فرنسیسکو
جمعه 8 آذر 1387

odin - بلژیک - انتورپن
بابا جان سوتی یا ناسوتی بیچاره به اینده فکر میکرد که بخاطر یه دونه ،،بنام خدا،، مینداختنش بیرون و میافتاد بیرون از دایره بخور بخور.
جمعه 8 آذر 1387

kimia_sweden - سوید - سوید
payaam - ایران -
تو حه طوری فهمیدی دوش نگرفته حرف... می زنی
جمعه 8 آذر 1387

kouroshpsx - ایران-تهران- شهرقدس - قلعه حسن خان
فضول میرزا - سوئد - استکهلم
کجای حرف این گوینده سوتی داشت؟ شما یا معنی سوتی رو نمیدونین و یا دوست دارین از هر چیز و هر کس بیخود و بی جهت ایراد بگیرین.
موافقم. خیلی خوب قضیه رو جمع کرد.
جمعه 8 آذر 1387

TAAT - ایران - اردبیل
babaktoronto - کانادا - تورنتو
دوست عزیزم!فکر کنم باید در مورد کاستی های رژیم قبل از انقلاب هم بحث کرد و آنها را هم دید.در واقع همانطور که تصریح کردید مشکلات امروز بیشتر فرهنگی است از قبیل توزیع ناعادلانه ثروت و قدرت و عدالت و نظایر آن در لایه های اجتماعی در حالیکه مشکلات قبل از انقلاب در پاره ای موارد اساساً عدم توزیع بود.من اوضاع روستاهای ایران(بیش از 50 درصد جمعیت کشور) در قبل از انقلاب را به عنوان مشتی نمونه خروار میگویم که اساساً هیچ چیز نداشتند و مقایسه آنها با زندگی شهرنشینان یک قیاس مع الفارغ بود.امروز،به آن بدی نیست و امکانات اولیه و حتی در مواردی امکانات قابل توجه دارند ولی فرهنگ بدتر شده و تبعیض رنج آورتر است.اگر بدون تعصّب همه جوانب را نبینیم راه حلهای آینده ممکن است به اندازه کافی پخته نباشند ومشکلاتی پدید آورند.
وارث با قلندران نشسته - ایتالیا - میلان
دوست عزیزم!چقدر خوب گفتید.موضوع وقتی ناراحت کننده تر میشود که بدانیم در این سازمان عدّه ای حقوق میگیرند و کارشان صرفاً اصلاح و نظارت های اینچنینی است،امّا چون طبق معمول باید فقط ظاهر را حفظ کرد و آمار داد ،کار این برادران هم شده دنبال کارهای شخصی رفتن و وقت گذراندن...!
جمعه 8 آذر 1387

fardi - کانادا - هانوور
لعنت به بی نظمی مزخرف و مرتجع مذهبی
جمعه 8 آذر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
aashkan - ایران - تهران
خوشا بحال این رژیم و هوادان اسهالی انها.زمانی می رسد ما انتقام همه اینها را از اینها بگیریم.
جمعه 8 آذر 1387

payam n - انگلیس - لندن
اخه تو از کجا میفهمه این دوش گرفته یا....خوشگله از تو بهتر بوده یه استعدادی داشته..تو بیا نظرتو بده....کسایی که اینجوری حرف میزنن..خودشون معلومه چین
جمعه 8 آذر 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
تات - اردبیل
دوست عزیز بعد از این همه داستان سرایی حالا شما تازه میگی لیلی زن بود یا مرد. من کی گفتم که زمان شاه مملکت گل و بلبل بود. اما این رو هم بدون که او زمان 30 سال پیش بود. و 30 سال پیش همون شرایط ایران رو با منطقه و کشورهای دور و بر مقایسه کن اونوقت میبینی که ایران ما با وجودی که روستاها از کمبود امکانات رنج میبردند اما شرایط خیلی بهتر از کشورهای دورو بر خودمون بود. مضافا اینکه خداییش شاه هم دیگه با تشکیل سپاه دانش و از این جور حرفها عزمش و جزم کرده بود که همه ایران رو بسازه. بابا اگه این ایرادارو هم نداشت که پیغمبر میشد که.
تو قضاوتاتون شرط انصاف رو هم رعایت کنید.
جمعه 8 آذر 1387

botparast - ایتالیا - میلان
سلام!
ای وا سلام !
اهــــــــــا سلام!
چند بار سلام میکنی اخه عزیزم!سرم رفت!خوب علیک سلام...........
جمعه 8 آذر 1387

mafia_top - آمریکا - جکسون ویل
خیلی ببخشید من نتونستم ویدئو رو ببینم میشه یکی برام تعریف کنه این خانوم چی گفته و سوتیش کجا بود؟
شنبه 9 آذر 1387

marie_flower - ایران - ایران
babaktoronto - کانادا - تورنتو
باهات موافقم.
من نمی دونم چرا مردم ایران شرایط 30 سال پیش رو با الان مقایسه می کنن.بابا سال به سال تکنولوژی عوض میشه چه رسد به 30 سال.تا کی می خواییم بگیم 30 سال پیش اینطوری بود الان اینطوریه.
شنبه 9 آذر 1387

farhad7 - استرالیا - سیدنی
همه ما اشتباه می کنیم ولی ایشون خیلی مبتکرانه جمعش کرد
شنبه 9 آذر 1387

banoo - امارات - دبی
payaam - ایران - تهران میتونی یکی از اون .......وش گرفتتو بیاری و مجری بشه.....اخه مرد حسابی حرف م..ت هم ارزونه........باریکلا به این مجری بازهم خیلی خوب تونست ادامه بده
شنبه 9 آذر 1387

agha hamid - ایران - تهران
دوستان عزیز یک ویدیوی جالب ببینید و لذت ببرید دیگه چی کار دارید به اسلام و انقلاب و احمدی نژادو... .
شنبه 9 آذر 1387

roshaanak_alman - آلمان - برلین
babaktoronto - کانادا - تورنتو
نظرات شما همیشه خوب هستش و با دقت و علم کافی کامنت می ذارید. ایران سی سال پیش رو باید با کشورهای دیگه در همون موقع مقایسه کرد. به طور مثال دوبی در اون زمان مثل یک دهات بوده و یا کشورهایی مثل مالزی و ترکیه توریستی نبودند. و ایران که لقب ژاندارم منطقه رو داشت از لحاظ فرهنگی و نظامی از همه شان سر بود. ایران تازه داشت رشد می کرد... متاسفانه بعضی درمقایسه وضع فعلی ایران و زمان شاه می گن که زمان شاه مردم ماشین نداشتند و دانشگاه کم داشتیم. متاسفم که بدون تحقیق نظر می دن.
شنبه 9 آذر 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
TAAT - ایران - اردبیل
من معمولا نظراتتو میخونم چون خوب مینویسی. ولی تو این مورد مقایسه نادرستی انجام دادی. اگر قرار به مقایسه به این شکل باشه خوب میشه گفت الان موبایل و اینترنت و ... داریم که زمان شاه نداشتیم. به نظرت این مقایسه درسته؟ پیشرفت کار یک روزه نیست. همینکه شاه داشت یه ویرانه بازمانده از جنگ جهانی دوم رو تبدیل به یه ابرقدرت میکرد قابل ستایشه. منهم میدونم اون زمان هنوز مردم زیادی از فقر و نداری رنج میبردند ولی ایجاد رفاه برای همه مردم اونم تو کشور بزرگی مثل ایران زمانمیبره. نمونه روشن تلاش شاه برای ساختن ایران بزرگ تقدیر سازمان ملل از کار سپاه دانش شاه بخاطر پایین اوردن نرخ بیسوادی از 85٪ به 55٪ هست.
یکشنبه 10 آذر 1387

tak30 - بلژیک - بروکسل
پیام .ایران.تهران
خانمهای مجری در صدا و سیما.بجای اینکه برن حمام از قرص چرک خشک کن استفاده می کنن....
یکشنبه 10 آذر 1387

aria_jp - ژابن - توکیو
babaktoronto - کانادا - تورنتو
دوست عزیز .من به ایرانی مثل شما افتخار میکنم .و برایت ارزوی موفقیت را دارم .
یکشنبه 10 آذر 1387

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.