خواستگار شکست خورده عکس های خصوصی دختر را تکثیر کرد

خواستگار شکست خورده عکس های خصوصی دختر را تکثیر کرد
پسر جوانی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر موردعلاقه اش تصاویر خصوصی او را منتشر کرده بود، پس از هفته ها تلاش پلیس به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما روز 27 شهریورماه دختر جوانی به نام سمیه با مراجعه به دادسرای ناحیه 18 تهران با ارائه شکواییه یی مدعی شد مرد جوانی عکس های خصوصی اش را بین آشنایان و همسایگانش پخش کرده و باعث آبروریزی شده است. سمیه که وضعیت روحی آشفته یی داشت به بازپرس شعبه دوم دادسرا گفت؛ مدتی قبل پسر 22 ساله یی به نام رضا به خواستگاری ام آمد. او جوان خوبی به نظر می رسید و ظاهر آراسته یی داشت.

من با دیدن وی شیفته اش شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم، اما قبل از هر اقدامی با پیشنهاد پدرم به تحقیق در مورد زندگی او پرداختیم. در بررسی هایی که انجام شد من به این نتیجه رسیدم که در مورد رضا در اشتباه بودم و او با ایده آل هایم فاصله زیادی دارد. به این ترتیب دومین مرتبه یی که رضا به خانه مان آمد به او جواب رد دادم و گفتم حاضر نیستم با وی زندگی کنم. خواستگارم از شنیدن جواب منفی من ناراحت شد و پس از آنکه پی برد تصمیم من جدی است مرا تهدید کرد که انتقام خواهد گرفت. پس از آن او به طور مدام از طریق تلفن مزاحم من و خانواده ام می شد. ما نیز به گمان اینکه رضا پس از مدتی دست از این کار برخواهد داشت، اقدامی انجام ندادیم، اما مزاحمت ها ادامه یافت و پس از گذشت حدود شش ماه به امری عادی تبدیل شد تا اینکه یکی از دوستان خانوادگی مان خبری به من داد که دیگر قابل گذشت نبود. او گفت چند روز قبل یک بسته پستی را که حاوی تعداد زیادی عکس خصوصی از من بوده دریافت کرده است. من بلافاصله نزد دوستم رفتم و پس از مشاهده عکس ها پی بردم تصاویر را رضا برای بردن آبرویم به خانه دوستم ارسال کرده است. پس از آن از طریق چند نفر از همسایه ها نیز متوجه شدم خواستگار کینه جو تصاویر خصوصی ام را در سطح وسیعی در بین همسایه ها نیز توزیع کرده است.

از آن روز به بعد زندگی برایم تیره و تار شده است. دیگر نمی توانم از خانه بیرون بروم.

در پی اظهارات این دختر بازپرس پرونده به افسران اداره 16 پلیس آگاهی دستور داد ضمن تحقیق در این باره خواستگار انتقامجو را بازداشت کنند. به دنبال این دستور ماموران به منزل متهم رفتند اما پس از جست وجوی خانه اش هیچ ردی از او نیافتند. خانواده رضا نیز ضمن اظهار بی اطلاعی از فرزندشان اعلام کردند وی چندی قبل از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. در همین حال ماموران با گسترش دامنه تحقیقات خود تمام مکان هایی را که احتمال حضور رضا در آنجا وجود داشت به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند. همچنین از آنجا که کارآگاهان نسبت به اظهارات خانواده رضا تردید داشتند خانه پدر او را نیز زیر نظر گرفتند. به رغم تلاش های گسترده پلیس برای یافتن این متهم با گذشت بیش از دو هفته هیچ سرنخی از او به دست نیامد تا اینکه سرانجام ساعت 30/13 روز دوشنبه هفته گذشته ماموران که از حضور رضا در محل کارش واقع در محله فلاح مطلع شده بودند، آنجا را به محاصره خود درآوردند و او را دستگیر کردند.این جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او ضمن رد اتهامش گفت از توزیع عکس های خصوصی سمیه بی اطلاع است. این اظهارات در حالی مطرح شد که تمام شواهد و مدارک علیه وی بود. بنابراین بازجویی های فنی از او ادامه یافت تا اینکه سرانجام وی لب به اعتراف گشود و گفت؛ با همدستی زنی به نام شیوا تصاویر دختر موردعلاقه اش را به قصد انتقام جویی در بین آشنایانش توزیع کرده است. وی گفت؛ چندی قبل که با سمیه آشنا شدم، سخت به او دل بستم و با این تصور که او نیز به من علاقه مند است به خواستگاری اش رفتم، اما وی پس از چندی جواب رد داد و گفت حاضر نیست با من ازدواج کند. پس از آن من که دچار شکست عاطفی شده بودم از سمیه به خاطر رفتارش کینه به دل گرفتم و مصمم شدم از او انتقام بگیرم. مدتی از طریق تماس های تلفنی برایش مزاحمت ایجاد می کردم اما پس از مدتی با همدستی شیوا نقشه انتشار عکس های سمیه را کشیدم و پس از آن بود که تعداد زیادی از عکس های سمیه را که از قبل در اختیارم بود، تکثیر کردم و به خانه برخی همسایه ها و آشنایان سمیه فرستادم. سمیه با احساساتم بازی کرده بود. من با این کارم قصد داشتم بی مهری او را تلافی کنم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به این پرونده از شهروندان خواست اطلاعات شخصی و محرمانه خود را مانند عکس ها و فیلم های خانوادگی شان در دسترس افراد ناشناس یا اشخاصی که شناخت کافی از آنان ندارند، قرار ندهند. وی همچنین از خانواده ها خواست در صورت ایجاد اولین مزاحمت یا مشاهده موارد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهند.
30min - ایران - ایران
چه بی معنیه کارش.خاک بر سر پسره ی بیشعور که خواسته آبروی دختره ی بیچاره رو ببره.هر حکمی روش بدند کمه <تا بفهمه بازی کردن با آبروی مردم کار آسونی نیستش.بیچاره دختره:(((((
شنبه 13 مهر 1387

rojan - ایران - تهران
حقش بود به پسره تجاوز می کردن و عکس می گرفتن بعد تو کل محلشون وبرای تمام فامیلش می فرستادن تا دیگه با آبروی مردم بازی نکنه . هرکسی حق تصمیم گیری داره وقتی تحقیق کردن فهمیدن ادمه احمقی هستی منصرف شدن . خود پسره هم ثابت کرد تصمیمه اونا درست بوده .
مرتیکه آنورمال
شنبه 13 مهر 1387

persia_64 - ایران - طهران
ماجرای تکراری خواستگار سمج
یا عکس طرف رو پخش میکنند یا اسید میپاشند
خر تو خریه !
ای فرهنگ . . . ای شعور . . . کجایید که جاتون خیلی خالیه
شنبه 13 مهر 1387

bahram1 - ایران - تبریز
عجب آدم مسخره ای
آخه عشق هم زوریه مگه. به خدا این نظام اونقدر به مردا رو داده که فکر میکنن میتونن هر غلطی بکنن. حق هم دارن قانون زن ستیز نتیجه ای غیر از این نخواهد داشت. باز خوبه خونواده دختره متحجر نبودند که زود بگیرن سر دختره رو ببرن
شنبه 13 مهر 1387

ezatdf - ایران - تهران
عجب ... اینجور که معلومه خیلی از دخترهای ایرانی پرونده های خصوصی خفنی پیش خیلی از پسرها دارند و پسرها هم به موقع از این آرشیو های کامل و گرانقیمت خود استفاده می کنند
شنبه 13 مهر 1387

saghar61 - ایران - تهران
اینکه پسره مقصره درست ولی دختره هم بی تقصیر نیست. خودش نگفت اما پسره اعتراف کرد که بینشون روابط خصوصی بوده یعنی دختره باهاش عکس خصوصی گرفته یا لا اقل عکسای خصوصیش رو بهش داده.
شنبه 13 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
روژان - ایران - تهران
شما که نرمال هستید چرا چنین بیشنهادی می دهید .
شنبه 13 مهر 1387

akbarjeni_shikar - المان - برلین
ای بابا خوب این اقا خواسته با تکثیر عکس خانم براش یه خواستگاره خوب پیدا کنه. اصلا به خانمها خوبی نیومده
شنبه 13 مهر 1387

sha.pesar - قطر - دوحه
ezatdf - ایران - تهران
لول. حرفت بجاست . ناقلا تو که از این پرونده های گرانقیمت نداری به موقع ازش استفاده کنی. قبول که مقصر اصلی اون نامرده ولی دختره هم بی تقصیر نیست.
شنبه 13 مهر 1387

shadan - ایران - اصفهان
اینهم از خلاقیت جوانهای اسلام است مرحبا به این جوانها ........
یکشنبه 14 مهر 1387

sangi - ایران - بوشهر
اینطور که پیداست این دختر خانم عکس خصوصی هم رد وبدل کرده بوده - احتیاط شرط عقله
یکشنبه 14 مهر 1387

Tarkofski - سوئد - استکهلم
در اینکه کار پسره اشتباه بوده اصلا شکی نیست.اما کاملا واضحه که دختره داره دروغ می گه و ماجرا رو به نفع خودش تعریف کرده.کسی هم متوجه قضیه نشد و همه به پسره فحش می دن.از خودتون سوال کردین که اگه دختره راست میگه و در جلسه دوم خواستگاری به پسره جواب رد داده عکسهاش از کجا دست پسره افتاده؟اون هم عکسهای خصوصی؟معلومه که با هم رابطه طولانی داشتن و دختره زده زیرش .خانم اگه ی پسر پولدار تر اومده سراغت چرا حاشیه میری و قصه هایی میگی که فقط مامورین پلیس احمق ایران باورش می کنن؟؟؟؟
یکشنبه 14 مهر 1387

maarkez - لبنان - بیروت
حالا جه عجله ای بوده که عکس خصوصیشو داده دست این دیوونه؟؟؟؟
یکشنبه 14 مهر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
احمق بودن که شاخ و دم نداره.
یکشنبه 14 مهر 1387

samand - ترکیه - آنکارا
خیلی ار خوبی کرده. دقت کنید عکسها را خود دختره در اختیار خواستگاش گذاشته یعنی بدون اینکه واستگارش را خوب بشناسه عکسهای سکسی خودش را به او داده! نه من و نه همسرم عکسهای سکسی تو البوم نداریم! یعنی البوم خانوادگی ما دست کسی بیفته ابروی ما نمیره! چند عکس بیروسر مکنه از خانم من باشه ولی عکسی که ابرو ریزی کنه نه وجود نداره. کسی که عکسهای سکسی لز خودش میگیره شکل از خودشه نه دیگران این خانم هم یکی از همون زنهای خودفروش هست که دنبال لقمه چرب و نرم و راحت میگرده.
یکشنبه 14 مهر 1387

shiva_hr86 - ایران - اصفهان
ezatdf - ایران - تهران
به نکته ی ظریفی اشاره کردی!
یکشنبه 14 مهر 1387

ezatdf - ایران - تهران
یه برنامه ای از شبکه فاکس پخش می شه به نام Moment of Truth یعنی لحضه حقیقت
پیشنهاد می کنم دخترها خانم های محترمی که دوران جیک جیک مستون با دوست پسر های خودشون از عرش تا فرش می روند این برنامه را نگاه کنند چون بالاخره یه روز لحظه حقیقت فرا می رسه و همه چیز رو می شه و کسی این وسط سربلنده که کمتر مدیا دست این و اون داره!
یکشنبه 14 مهر 1387

bluestar - ایران - تهران
rojan - ایران - تهران
آخه این هم راه حله که تو دادی؟؟؟؟؟
یکشنبه 14 مهر 1387

fttt50 - مالزی - جوهور
خوب عشق اینا دروغیه اگه واقعا یکی رودوست داشته باشنکه باهاش این کارا رو نمیکن
یکشنبه 14 مهر 1387

mahetaban - امارات - ‌‌‌‌‌دبی
فکر نمیکنم در مراسم خواستگاری عکس ردو بدل بشه که همچین اتفاقهای بخواد بیفته...
از قدیم گفتن چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
یکشنبه 14 مهر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
با مسایلی که در ایران می گذرد.و اتفاقاتی که پیش می اید.باز این دخترها کاری را که نباید انجام دهند انجام می دهند.منظورم عکس است.چه زمانی می خواهند از این روزگار درس گیرند.تا مورد سو استفاده قرار نگیرند.
یکشنبه 14 مهر 1387

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
ببخشید ایشون در دو جلسه خواستگاری عکسهای خصوصی این خانم رو از کجا آوردند؟!!!لابد جدیدا در جلسه اول و دوم کار به جاهای باریک میکشه .
یکشنبه 14 مهر 1387

کیمیاگر - ایران - شاهین شهر
سلام . واقعا بعضی ها بچه بازی در می آورند
یکشنبه 14 مهر 1387

کیمیاگر - ایران - شاهین شهر
سلام . واقعا بعضی ها بچه بازی در می آورند
یکشنبه 14 مهر 1387

منتظر - ایران - تهران
میشه بگین عکسهای این خانومو قبل ازاشنایی از کجا اورده ؟ و لئ این اقا هم نامردی کرده و کارش منطقی نبوده.
یکشنبه 14 مهر 1387

hadirm - ایران - خوزستان
سلام
در اینکه قبل از ازدواج باید هر دو طرف نسبت به اطلاع داشته باشند و همدیگر را بشناسند و اگاهانه تصمیم نهایی را بگیرند شکی نیست ولی به شرطی که انقدر ارتباط نزدیک نباشد که منجر به این گردد که اگر در نهایت به توافق نرسیدند یکی از انان از این ارتباط که در ان افراط و زیاده روی شده پس از شکست عشقی دست به تلافی به این شکل بزند چیزی که متاسفانه در بعضی خانواده ها که ادعای . های کلاسی دارن متداول شده و این را نوعی با لا بودن فرهنگی نیز میدانند
سه‌شنبه 16 مهر 1387

roja_shomali - کویت - کویت
چه جالب
.اوج مشکلات روحی و روای و می رسونه تو کویت همه جیز ازاد ولی کسی دنبالش نمیره .نتیجه ایکه .....روابط دختر بسر اگر تو ایران ازاد بود اینمسال صد من یک غاز بیش نمی امد.
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

bluestar - ایران - تهران
ezatdf - ایران - تهران
توجه داشته باش که مادر و خواهر خودت هم ایرانی هستند.
شنبه 20 مهر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.