جمع آوري امضاء براي برخورد با پيروان بهائيت طي هفته هاي اخير، اخبار بسياري، حاكي از افزايش فشار بر جامعۀ بهايي ايران بود. دستگيري بيش از سيصد نفر از پيروان اين آئين، بنقل از روزنامۀ خراسان به اتهام جاسوسي و اقدام عليه امنيت ملي از جملۀ اين فشارهاست.
هفدهم ماه مه، هفت تن از رهبران اين جامعه در تهران بازداشت شدند و تاكنون نيز در زندان بسر مي بردند. بدنبال اين دستگيري، كمپين بين المللي حقوق بشر در ايران، خواستار توضيح مقامات قضايي ايراني دربارۀ علل اين دستگيري شده بود. پس از انفجار در مسجد شيراز در ارديبهشت هشتادوهفت نيز، جامعۀ بهاييان اين شهر متهم به دست داشتن در اين بمبگذاري شدند چرا كه در اين مسجد جلسات سخنراني بر ضد بهاييت برگزار مي شد. اما روز گذشته، جمعه بيستم سپتامبر، در نماز جمعۀ اين هفته كه به امامت آيت الله خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، يك اقدام هماهنگ و از پيش تعيين شده در اين مورد شكل گرفت: جمع آوري امضاء براي انحلال تشكيلات بهائيت. در اين طومار از دادستان كل كشور خواسته شده است تا ضمن برخورد با "كليۀ عناصر تشكيلاتي"، اقدام به "انحلال فرقۀ ضاله و تشكيلات بهائيت" كند. در اين طومار كه در تمامي محل هاي مهم اطراف محل برگزاري نماز جمعه، نمازگزاران را به امضاء دعوت مي كرد، آمده است:" بهائيت فرقه اي تشكيلاتي است و اين تشكيلات نه تنها اسلام را مورد هجمه قرار داده است، بلكه به انسانيت و اصول آن نيز نمي انديشد".
فشار بر جامعۀ بهائيت همواره در ايران وجود داشته و با توجه به نوع سياست حكومت، شدت و ضعف داشته است. از زمان پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون اين جامعه هميشه با نوعي تحريم در داخل ايران از تمامي جوانب روبرو بوده است. بسياري از دانشجويان بهايي تنها به جرم بهايي بودن از ادامۀ تحصيل در دانشگاههاي ايران محروم شده اند. اشتغال بكار يك معتقد به آيين بهايي نيز در مكانهاي دولتي امكانپذير نيست و در مكانهاي خصوصي نيز با مزاحمت هاي فراوان همراه است. از زمان برقراري حكومت جمهوري اسلامي در ايران تا به امروز مقامات دولتي و حكومتي بارها اين پيروان اين آيين را به ارتباط با حكومت اسرائيل و جاسوسي متهم كرده اند. تاكنون تنها آيت الله منتظري، جانشين وقت آيت الله خميني، پيروان اين مذهب را، نه به عنوان يك مذهب، بكله به عنوان "اهل اين كشور بودن" و "برخورداري از حقوق شهروندي براي حق آب و گل"، مستحق رأفت اسلامي دانسته است. چرا حكومت ايران در هفته هاي اخير فشار بر اين جامعه را افزايش داده است؟ دكتر فريدون فرهمن، استاد زبان شناسي در دانشگاه كپنهاك و يكي از پيروان اين آئين مي گويد:" تاريخ صدوشصت سالۀ دين بهاييت نشان داده كه هر گاه حكومت ها با مشكلات بسياري دست به گريبان بوده اند، بهاييت را بهانۀ يك جنجال كرده اند تا توجۀ مردم را از آن مشكل منحرف كنند"...
| saharrr - امريكا - فلوريدا |
اخيييي. حيوونكيا...لوووووول |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| armanbm - امريكا - بوستون |
سلام به همگي ... من دوست بهائي زياد داشتم و اتفاقا بيشتر انها ادمهاي با ادب و خوبي بودند نمي دونم اينها ديگه چه خطري براي حكومت داشتند ... مسخره است |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
چند وقت پیش توی یکی از شهرای جنوب کشور یه همچین طوماری از طرف هموطنان مسلمان به امضا رسید به جهت حمایت و دفاع از بهاییان ایران این طومار جدید برای کمرنگ کردن اون اتفاق هست.در ضمن برای دانستن اینکه دیانت بهایی چی میگه سایت های زیادی هست که کمک میکنه از جمله .....و... من نمیدونم این همه بهایی تو دنیا هست نه کسی با اونا کار داره نه اونا با کسی .فقط جمهوری اسلامی با این همه دبدبه و کبکبه از 300 هزار بهایی میترسه؟؟؟؟ |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| TAAT - ایران - اردبیل |
طبق اصل 23 قانون اساسی ایران تفتیش عقاید ممنوع است و هیچکس را نمی توان به جرم داشتن عقیده ای مورد تعرّض ومؤاخذه قرار داد. همه میدانیم تقریباً گرفتن هیچ مجوّزی در ایران از کنکور دانشگاه گرفته تا استخدام و غیره امکانپذیر نیست مگر اینکه قبلاً در فرم مخصوص بنویسی دین و مذهبت چیست.این اصل هم مانند بقیه اصول قانون اساسی فقط به خاطر آن نوشته شده که بگویند کشور ایران هم دارای قانون اساسی است.مثل بقیه کارهایشان که همه مسؤولان به یکدیگر آمار دروغ میدهند و نکته خنده دار آن است که خودشان هم میدانند آمار و اطّلاعاتی که تحویل گرفته اند دستکاری شده ولی فقط به چشم هم نگاه میکنند و با کمال پرروئی آمار و اطلاعات غلط به خورد مردم میدهند. سیستمی که قانون اساسی خودش را معطل نگه میدارد و اجرا نمیکند آیا میتواند به قوانین بین المللی احترام بگذارد؟ |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
راستي عكسي كه اون بالا گذاشتن عكس خونه 1 بهايي در آباده هست كه پارسال زماني كه بچه هاش تو خونه تنها بودن با لودر خراب كردن. كجاي دنيا اينكارو انجام ميدن حتي اگه جنايت كرذه باشه؟؟؟ |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| irane azad - انگلستان - لیورپول |
آخه آدم چی بگه؟ جز تاسف کاری هم از دست ما بر میاد؟ مرگ بر رژیم اخوندی .مگر آنها انسان نیستند؟ چرا به اسم دین باید جان هموطنان خودمونو بگیریم..این اسمش انسانیته |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| dash- ali - سويد - گوتنبرگ |
saharrr - امریکا - فلوریدا
حتی یه حیوان به درد و بدبختی یه حیوان دیگه نمیخنده |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| Shining_Moon - ايران - |
خیلی جالبه که این اتهاماتی که به بهاپی ها می زنند هیچ کدوم صحت نداره و نتونستن این اتهمات رو ثابت کنن. |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| niloofar_dor - فنلاند - توركو |
saharrr - امریکا - فلوریدا فکر نمی کنم موضوع خنده داری باشه یکم با وجدان در مورد هم وطنات برخورد کن |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
بهايي ها هم از حق نگذريم خيلي فرقه عجيب و
تمام شده اي اند .
البته همان ابتدا هم روسيه اين فرقه را ساخت و بعد انگليس پرورش داد
الان هم عده اي با عنوان بهائيت دنبال نام و شهرت و پول هستند |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| kamran19 - ايران - تهران-آرياشهر |
saharrr - امريكا - فلوريدا
تو با اين نظرهاي احمقانه ات اگر نظر ندي بهتر است، فكر كردي خيلي خوشمزه هستي؟ |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| vahed-az-africa - مراكش - كازابلانكا |
با سلام
قبلا در روستاي ما نصف جمعيتش بهايي و نصفش مسلمان بودند.
البته اگر بگوييم مسلمان و انسان واقعي انها بودند بهتر است . من كاملا و از نزديك با انها ارتباط داشتم كه بعضي از اصول اساسي كه انها در زندگي رعايت ميكنند و مقيد به ان هستند :
1- دروغ نمي گويند 2- مشروب نمي خورند 3- بين انها ادم گدا از نظر مالي وجود ندارد و اگر هم يكي وضعش بد باشد سريع به او كمك ميكنند 4- در معامله بسيار باانصاف بوده و هميشه هواي مشتري را از لحاظ كميت و كيفيت دارند 5- .....
در كل مانند يك انسان سالم و متعهد دارند زندگي ميكنند و تمام اينها كه ميگند جاسوس هستند و ... كذب محض ميباشد من خودم ازشون پرسيدم كه ميگفتند ايران وطن ماست سرزمين ابا و اجدادي ماست چطور ميتوانيم به ان خيانت كنيم
حالا اين اخوندها دوباره چي تو اون سر كثيفشون است خدا داند .
ولي اين بهاييها از 95٪ ما مسلمان نما ها بهترند. |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| tabestoun - فرانسه - ليون |
يكي نيست بگه اخه ادمهاي بيشعور و عوضي با كدام مدرك و سند به اين هموطنان پاك و وطن پرست كه من خيلي اشنايي كامل بااين عزيزان هموطن دارم وميتوانم با اطمينان تمام بگويم اولين قشر هستند از نظر انسانيت و اخلاق و كردار والخصوص عشق ورزيدن به ايران نه تنها بهاييهاي ايراني بلكه ميتونم بگم كل بهاييهاي دنيا كه بالغ به هفت ميليون در جهان هستند عاشق وطن مولاي خود بهاالله هستند پس الكي توهمت نزنيد و دست هموطن را به خون هموطن خود نكنيد من ماندم شماها چطوري نماز وروزه ميگيريد با اين همه دروغ و افترا از شماها خواهش ميكنم موقع خواب كميبه كارهايي كه كرديد ومكنيد بانديشيد بعد بخوابيد به اميد صبح ازادي تمام نوع بشر امين. |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| Rio - امارات - دبي |
وقتي ميرزا محمد علي شيرازي خود را دروازه يا باب رسيدن به امام زمان معرفي كرد گروه عقيدتي او را ((بابيه)) ناميدند بعد از اين كه سر مردم ساده كلاه گذاشت خود را امام زمان معرفي كرد سپس ادعاي جديدي كرد كه خدا توسط او يا بوسيله او خود را بر مخلوقات ظاهر ميكند همچنين بازگشت حضرت موسي را همانند حضرت عيسي مطرح كرد همچنين گفت كه به روز قيامت ايمان ندارد كم كم چنين ادعاكرد كه اومصداق حقيقي تمام پيامبران است او معتقد بود كه او جامع تمام اديان يهوديت ومسيحيت واسلام است ،وهيچ فرقي بين آنها وجود ندارد،سپس به انكار نبوت حضرت محمد (ص) پرداخت و بسياري ازضروريات دين اسلام را انكار كرد، او 2 وزير داشت به نام صبح ازل و بهاالله كه صبح ازل خواست دعوت بابيت را آشكار كند ولي كوشش او بجايي نرسيد ولي طرفداران بهاالله زياد شدند تا اينكه مذهب به او منسوب شد و كتاب البيان را تاليف كرد و بجاي قران معرفي كرد و ان را كتاب اقدس ناميد و معتقد بود كه اين كتاب به او وحي شده و انديشه هاي خود را دين جديدي ميدانست كه هيچ ربطي به اسلام و اديان ديگر نداشته بلكه ان را جامع اديان ميناميده و بعدا مردم را به كنار گذاشتن اديانشان و پيروي از دين خود فرا خواند نماز جماعت را منع كرد رو به قبله نماز خواندن را منع كرد و معتقد بود هر جا و هر طرفي كه بهاالله باشد بايد به همان طرف نماز خواند تمام محرمات اسلام را حلال دانست در مجالس خود و سرانشان زنان همديگر را عوض ميكردند و ازدواج با محارم و بقيه كثافتكاريهايي را كه در بيشتر اديان حرام ميباشد حلال دانستند ..... به نظر من جمع آوري امضا براي برخورد با پيروان اين دين لازم نيست ..بلكه حكم نابودي انها هر چه سريعتر صادر گردد ..
|
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| saharrr - امريكا - فلوريدا |
niloofar_dor - فنلاند - تورکو
dash- ali - سوید - گوتنبرگ
باشه الان میشینم گریه میکنم. |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| sarab22 - المان - دوسلدورف |
در اسلام همه چیز امکان دارد . خودتان را ناراحت نکنید سوسک میشین ها.
1- اسلام دین رحمت
2- اسلام دین محبت و گذشت
3- ... معرفت و عشق و ..
تو این 30 سال اعدم و سنگسار و زندانی و شکنجه و فساد و...
در پناه اسلام باشید تا اسیبی بشما نرسد. |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| narenji - ایران - تهران |
خداییش عجب دموکراسیی تو ایرانه !! |
يكشنبه 31 شهريور 1387 |
|
| s_pol3000 - کانادا - تورنتو |
وقتی میرزا محمد علی شیرازی خود را دروازه یا باب رسیدن به امام زمان معرفی کرد گروه عقیدتی او را ((بابیه)) نامیدند بعد از این که سر مردم ساده کلاه گذاشت خود را امام زمان معرفی کرد سپس ادعای جدیدی کرد که خدا توسط او یا بوسیله او خود را بر مخلوقات ظاهر میکند همچنین بازگشت حضرت موسی را همانند حضرت عیسی مطرح کرد همچنین گفت که به روز قیامت ایمان ندارد کم کم چنین ادعاکرد که اومصداق حقیقی تمام پیامبران است او معتقد بود که او جامع تمام ادیان یهودیت ومسیحیت واسلام است ،وهیچ فرقی بین آنها وجود ندارد،سپس به انکار نبوت حضرت محمد (ص) پرداخت و بسیاری ازضروریات دین اسلام را انکار کرد، او 2 وزیر داشت به نام صبح ازل و بهاالله که صبح ازل خواست دعوت بابیت را آشکار کند ولی کوشش او بجایی نرسید ولی طرفداران بهاالله زیاد شدند تا اینکه مذهب به او منسوب شد و کتاب البیان را تالیف کرد و بجای قران معرفی کرد و ان را کتاب اقدس نامید و معتقد بود که این کتاب به او وحی شده و اندیشه های خود را دین جدیدی میدانست که هیچ ربطی به اسلام و ادیان دیگر نداشته بلکه ان را جامع ادیان مینامیده و بعدا مردم را به کنار گذاشتن ادیانشان و پیروی از دین خود فرا خواند نماز جماعت را منع کرد رو به قبله نماز خواندن را منع کرد و معتقد بود هر جا و هر طرفی که بهاالله باشد باید به همان طرف نماز خواند تمام محرمات اسلام را حلال دانست در مجالس خود و سرانشان زنان همدیگر را عوض میکردند و ازدواج با محارم و بقیه کثافتکاریهایی را که در بیشتر ادیان حرام میباشد حلال دانستند ..... به نظر من جمع آوری امضا برای برخورد با پیروان این دین لازم نیست ..بلکه حکم نابودی انها هر چه سریعتر صادر گردد .. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| ashly - امريكا - هوستون |
Rio - امارات - دبي
تا كي مي خاي چشماتو ببندي دنبال 4تا اخوند كثيف راه بيفتي شعار بدي بي خردي تا كي . تو تا حالا غير از گفته ي اونا عمل كردي |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| ba ye gol bahar nemishe - امريكا - رالي |
Rio - امارات - دبی
بین عربا زندگئ مئ کنئ افکارت مثل خودشون شده. بد نیست که قبل از پذیرفتن چیزئ با مغزت یه هماهنگئ کنئ. به نظر تو ایا یک ایرانئ اینقدر بئ غیرته که زناشونو با همدیگه عوض کنن یا با محارمشون ازدواج کنند؟ واقعا برات متاسفم |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
Rio - امارات - دبيAlireza6211- ايران - تهران
ماشالله اطلاعات ساختگي خوبي داري!!
به جاي اين همه دروغ گويي بهتره بري 1 كم مطالعه كني.در ضمن تمام اين تهمت هايي كه دولت ميزنه 1 دونشم نميتونه ثابت كنه. حرف زدن خيلي راحت اونم واسه ادمهايي مثل تو كه بدون دليل و مدرك هر حرفي رو مي پذيرند. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| shekamo - نورو - اوسلو |
طفلي ها
1 نيست خود اين اخوند ها را از خيابون ها جمع كنه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| viva iran - امارات - دبي |
خيلي جالبه!!! تا حالا هر جا به يه بهايي برخورد كردن يا انگ مرتد بهش چسپوندن يا ضد نظام يا اخلالگر و يه جوري سرشو زير اب كردن. خيلي از بهاييارو از كار اخراج كردن و به بهايي كار نميدن. خيلي از بهاييا به خاطر اين وضعيت غير قابل تحمل از ايران رفتن. خب البته اين امار باعث افتخار جمهوري اسلاميه!!! حالا ميخوان امضا جمع كنن كه با بهايي و پيروانش برخورد كنن!!! نيست تا حالا با بهاييا خيلي مهربون بودن خوشي زده زير دل بهاييا سركش شدن. اخه يكي نيست بگه شما اشغالا هر كاري با اين جماعت بهايي خواستيد كرديد هر بلايي كه خواستيد سرشون اورديد و هنوزم دست بردار نيستيد!!! حالا ميخوايد امضا جمع كنيد كه برخورد كنيد؟!!!!! جمع كنيد بساطتونو هر روز يه بامبول جديد.همه پلاي پشت سرتونو خراب كرديد. خدا ولتون كرده به حال خودتون تا اامه بديد به كثافتكارياتون. يه روزي بايد جواب بدين. واي به روزگارتون اي قوم ظالم. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| bazdid - سوئد - مالمو |
Alireza6211 - ايران - تهران سلام دوست عزيز گيريم دين بهايي از يك كشوري امده از اينها بگذريم مگه بهايي ها انسان نيستند مگه ايراني نيستند مگه حق زندگي تو وطنشان را ندارند؟ مگه دين اسلام دين برابري و مساوات نيست؟كجاي قران نوشته بايد حتي كسي كه دين نداره و كافر است روزيشو ازش گرفت ؟ اسلام دین محبت و گذشت
است اما كو محبت و گذشت ؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| S_A_P - ایران - تهران |
کار خوبیه من خودم یکی از امضا کننده ها بودم |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| ع.م.غ - امارات - دبي |
Rio - امارات - دبی
همه این چیزهایی که گفتی یعنی دین بهاییت مخالف اسلامه. (هر چند که اینطور نیست) خوب که چی؟ یعنی فقط مسلمونها حق دارند با آزادی زندگی کنند؟ یعنی تو سایر کشورها که با اسلام مخالف هستند باید با مسلمونا همچین رفتاری بشه؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| شاد - ايران - اصفهان |
به ریو
مطمئنم که تا حالا بهایی ندیدی و کتاباشونو خودت نخوندی و فقط از بعضی افراد چیزایی شنیدی وگرنه میدونستی خیلی از کارای زشتی که افرادی انجام میدند بین اونا خیلی کمه. ضمنا پیشنهاد میکنم لااقل موقع نظر دادن میل به خون ریزی و نسل کشی رو مخفی نگهداری که این حرفا زود دست آدمو رو میکنه. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| karlos - فنلاند - هلسينكي |
همه می دونند که بهایی ها وابسته به شبکه جهانی فراماسونری هستند و انها واقعا دارای تشکیلات و سازمان و غیره هستند.خوشبختانه انقلاب 57 کلک این فرقه رو هم کند.دعوا و مرافعه اخوندها و اینها هم جنگ زرگری است.من به عنوان یه ایرانی برای اولین بار در عمرم این حضرات رو (بهایی)در خارج از کشور در فنلاند دیدم و با چند تاشون دوست شدم.واقعا اینها خودشون رو تافته جدا بافته فرض میکنند و تو اکثر موارد بیشتر یه اسرائیلی یا امریکایی هستند تا یه ایرانی!!فرقه فرقه است خواه حجتی باشه خواه مجاهدینی یا بهایی یا وهابی.همشون دیکتاتورند. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| tabestoun - فرانسه - ليون |
دوست عزیز ریو از امارت دبی مثل اینکه این دین پاک و افراد بهایی بد جوری ...سوزوندند و هنوز هم میسوزه واقعا برات خیلی خیلی متاسفم که اطلاعات ناجور و ناشایست در باره این قوم و مذهبشان داری اگر اشتباه نکنم تو هم مثل بعضی ادمهای مغرور و چشم وگوش بسته داری ....زیادی میزنی بدونه اینکه حتی یک کتاب از کتابهای این مذهب را بخوانی باید بگم ادم ....به ظاهر اسلامی عوض اینکه وقت بزاری حرفهای پوک و چرت بزنی بشین چند تا کتاب درست حسابی بخوان
ببین این دین چه خدمت بسزایی به نوع بشر تا حالا داشته و داره کارهای که در اسلام تو شده و باز میشه توسط همین دین ممنوع شده بدبخت روزگار تو فعلا همان جا با یک مشت عرب به سوسمار خواریت ادامه بده بدان تا زمانی افرای مثل هستند نخواهیم گذاشت یک تارمو از سر این هموطنان عزیز کم شه کسانی که باید از ریشه کنده شه افرادی کثیف و به ظاهر اسلامی ... اربابانت هستید |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| zodiak2 - ایران - اهواز |
rio نظرت رو خوندم یه لحظه یاد این تندرویان به اصطلاح اسلامی افتادم
زیاد حرف نمیزنم ولی در جوابت باید بگم که اعتقادات این جماعت چه ربطی به من و تو داره تو دین خودتو بچسب که در نره و به عکس العمل پیامبر در برابر کافران استناد میکنم که وقتی نتونست اونا رو به اسلام هدایت کنه فرمود:لکم دینکم و لی دین(دین شما برای شما و دین من هم واسه خودم)سوره کافرون آیه 6
یعنی اصل آزادی اعتقاد و هیچوقت نیومد اونا رو بکشه به اسم اسلام جمهوری اسلامی |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| zorba - استراليا - سيدني |
Rio - امارات - دبی
من موندم شمارا با اینهمه معلومات!!!!!!!!چرا هنوز ندزدیدن ببرن تو یک جای مهم دستت رو بند کنن.آخه مرد(یا زن) حسابی اگر میخواهی اظهار فضل کنی اول برو یکمی اطلاعات بگیر بعد اینکارو بکن. بخدا اگر همینجوری اون زیونت(بخون دستات)رو بکار نندازی هیچکس نمیگه هیچی سرش نمیشه.آخه آدم این چرندیاتی که نوشتی رو از قوطی کدوم عطار جستی؟؟ جدا که شرم آوره که با وجود اینهمه راههای بدست آوردن اطلاعات صحیح توی عصر انفجار اطلاعات یکنفر اینقدر نادون باشه و نادون هم بمونه. تو که به اون دنیا و قیامت اعتقاد داری یک درصد احتمال نمیدی که بخاطر این چرندیاتی که گفتی جلوت رو بگیرن و قیر داغ بریزن ....؟؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| niloofar_dor - فنلاند - توركو |
Alireza6211 - ايران - تهران برادر جان اطلاعات نداري نظر نده شما كه اصلا حرف جمهوري اسلامي رو ميزي نكنه از خودشوني1 |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| sarah2014 - ايران - تهران |
از این آخوند ها بدم می آد...اما از بهاییها متنفرررممم....خیلی کثیفند |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| bazdid - سوئد - مالمو |
karlos - فنلاند - هلسينكي تو جيره خواره رژيم اخوندي هستي و يك چيزهاي داري ميگي انگار تو فقط با بهايي ها برخورد داشتي . بيچاره اونهايي كه با تو دوست هستند . معلوم ادمي هستي خودخواه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
من دربارشون تحقيق كردم مثلا كتاب هاي احمد كسروي رو بخونيد
از همون اول اينا مورد نفرت ملت بوده اند امير كبير
اكثرشان را از ايران بيرون كرد . در مورد روابط جنسي اشان هم كه قره العين يك زن هرزه با اعضاي فرقه آشكارا همخوابگي ميكرد اونم 180 سال پيش
|
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
من دربارشون تحقيق كردم مثلا كتاب هاي احمد كسروي رو بخونيد
از همون اول اينا مورد نفرت ملت بوده اند امير كبير
اكثرشان را از ايران بيرون كرد . در مورد روابط جنسي اشان هم كه قره العين يك زن هرزه با اعضاي فرقه آشكارا همخوابگي ميكرد اونم 180 سال پيش
|
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| niloofar_dor - فنلاند - توركو |
karlos - فنلاند - هلسينكي برو يكم كتاب بخون بجاي اينكه كينه هاي شخصي خودت رو تو اين جا و اوجا خالي كني خو ب نيست اگه 1بهاي حالتو گرفته همه رو به 1 چشم ببيني اطلاعاتت خيلي غلطه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
شاد - ايران - اصفهان
دوست عزيز من هم شادم. با حرفات موافقم. شاد باشيد. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| saharrr - امريكا - فلوريدا |
sarah2014 - ايران - تهران
لووووول |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| bazdid - سوئد - مالمو |
sarah2014 - ايران - تهران ميشه بگي منظورت از كثيف چيه و چه چيزهايي هست؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| bazdid - سوئد - مالمو |
sarah2014 - ایران - تهران خودت کث...ر ی که خودخواهی |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| ashoor - ایران - تهران |
برای مطالعه در مورد بهائیت بد نیست کتاب بهائی گری احمد کسروی را بخوانید. آن وقت میتوانید قدرت ویروس اعتقادات مذهبی را درک کنید. با توجه به اینکه بهائیان اکثرا آدمهای باهوش و تحصیل کرده هستند ولی اینچنین گرفتار این ویروس دین شده اند ویروسی که به کامپیوتر های سلیکونی حمله نمیکند بلکه به کامپیوتر های نورونی حمله میکند وهیچ آنتی ویروسی برای مقابله با این حمله نیست و برای ویروس سرعت سی پی یو و هر متغیر سخت افزاری دیگر تفاوتی نمیکند.ولی من به هر حال برای گرفتاری هایی که این هموطن هایمان دارند متاسف هستم. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| armanbm - امريكا - بوستون |
من نميدونم چرا هر كي باسه خودش از چيزي كه نميدونه نظر ميده مسئله اينجاست اگه طرف سنگ رو هم بپرسته ولي ازشئون انساني با خبر باشه بايد احترام گذاشت نه كسي كه حتي خدا رو بپرسته و مسلمون مومني هم باشه ولي با ادما مثل حيوون برخورد كنه ... كه امثال اين ادما تو كشور امام زمان هم كم نيستند |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
Alireza6211 - ايران - تهران
آفرين خسته نباشيد واقعا كه خوب جايي براي تحقيق رفتي.انگار از يكي كه از كله پاچه متنفره بپرسي چه مزه اي هست؟؟ يا از يك يهودي درباره اسلام بپرسي. بنده خدا خوب معلومه كه تو كتابي كه بر ضد يك دين نوشتن چيزي جز اراجيف نيست! انگار من بخوام برم در باره شيعه تحقيق كنم برم كتاب آيات شيطاني رو بخونم و شبكه رنگارنگ هم نگاه كنم .خوب معلومه جز دروغ چيزي نصيبم نميشه. يكم منصف باشيد و همين جوري چيزيرو قبول نكنيد. جزو تعاليم اين دين تحرري حقيقت هست چيزي كه خيلي ها ندارن.بهتره جاي كتابه كسروي 1 سري به سايت هاي اين آيين بزني مثل نگاه .نقطه نظر يا آيين بهايي.هر سوالي هم داشته باشيد مي تونيد بپرسيد و جواب ميدن.هر كتابي هم كه بخواي اونجا هست ويا راهنمايي ميكنن. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
اما نكته مثبت فرقه ساخت استعمار بهاييت اينه كه يك مقدار افكار مدرن و به روز دنيا رو وارد افكار سنتي ايران كرد جالبه كه
پسر بها اله از ملكه انگليس لقب سر دريافت كرد خيلي پولدارند حتي يه بار به سرم زد به بهانه تبليغ كردن قاطيشون بشم برا تيغيدنشون !!! |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
Alireza6211 - ايران - تهران
پس معلوم شد دردت چيه .پول ميخواستي گدا؟ بهت ندادن حالا خورده تو حالت .
هرجا پول باشه تو هم هستي ؟ واقعا چه اهداف والايي داري. بعد اگه پول داشته باشي حاضري مدرسه نري؟دانشگاه رات ندن؟ملك و مالتو مصادره كنن؟ زندانيت كنن اونم تو سلول انفرادي و بدون ملاقات؟ اگه تصادف كردي ديه بهت ندن؟ كار دولتي نتوني انجام بدي؟تهديد به مرگت كنن؟و...؟؟؟؟ بعد نميگي با خودت كه اين بهايي ها به چي اعتقاد دارن كه اين همه مشكلات دارن باز 1 كلمه نميگن كه بهايي نيستيم تا ولشون كنن و دست از سرشون بردارن؟ چرا منا دختر 18 ساله شيرازي رو اعدام كردن به همراه چند تا زن بهايي ديگه و 1 كلمه هم نگفت كه غلط كردم تا آزاد بشه؟ ميدونم كه تو و خيليهاي ديگرو اگه الان ببرن بالا چوبه دار حتي وجود خودتونم انكار ميكنيد. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
| saharrr - امريكا - فلوريدا |
دوستانی که میان اینجا راجع به دینشون 200 خط چرند مینویسن بگم که ولمون کنین .به دیگران چه که دینتون چیه. شما هم همیشه از اسلام بد میگین. ... |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| bazdid - سوئد - مالمو |
Rio - امارات - دبی اینها که نوشتی دیدی یا اینکه شنیدی؟ اینو بدون که این مزخرفاتی که نوشتی تو دین بهایی نیست و چون از بهایی ها بدت میاد اینجوری مینویسی یک ذره وجدان داشته باش تا با چشمهات ندیدی نظر نده . |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| ba ye gol bahar nemishe - امريكا - رالي |
Alireza6211 - ايران - تهران بد هم نيست كه بخونئ كه پيامبرشون واسه مال دنيا با بيوه زنئ كه 20 سال از خودش بزرگ تر نبود ازدواج نكرد((= يا انكه دختر 9 سالش و شوهر نداد |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| persian - امريكا - ريچمند |
دین ضد بشری وانسان ستیز اسلام همواره تمام مخلوقات رو اعم از یهودی -بهایی- مسیحئ- امریکایی-اسراییلی به عناوین مختلف و عقیده مورد دلشکستگی وازار واذیت قرار داده ....دلیل بدبختی مسلمونا و کشورهای وحشی و تروریستی اسلامی همینه.نوش جونتون برید زنا رو صیغه کنید وحالشو ببرید چرا که فاصله تون تا حیوانیت کمه.لعنت بر دین ساختگی مملو از جنایت و خونریزیش وجماعت نادون و ابله که دنباله رو یه مشت عرب اشغالخور شدن .همین هاست که خدا هم ایران رو مورد غضب و قهر خودش قرارداده.بکشید برید امضا کنید و منتظر عواقبش باشید.شرم بر ما و این اسلام. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| persia_64 - ايران - طهران |
Alireza6211 - ايران - تهران
{بهايي ها هم از حق نگذريم . . . }
اتفاقن از حق گذشتي !
----------------------------------------------------------------------------------
ashoor - ایران - تهران
چه نيازي هست كه كتاب مرحوم كسروي رو بخونيم ؟
براي يافتن حقيقت كتاب خود بهايي ها رو ميخونيم اين كه عقلاني تر و منطقي تره
كسروي هم انسان روشنفكر و دگر انديشي بوده كه عقيده هاي خودش رو داشته و براي خودش محترم !
شما كه به كسروي رجوع ميكني يك نگاهي هم به كتاب شيعگري از كسروي بنداز !
-------------------------------------------------------------------------------------------
sarah2014 - ایران - تهران
دخترم شما كه 15 سال بيشتر سن نداري بهتره يك مقدار مستند تر و پخته تر كامنت بگذار
-------------------------------------------------------------------------------------------
من هم نظرم را راجع به بهايي ها اينجا نوشتم (تالار همين سايت )
http://www.e4persian.com/talar/showthread.php?t=1356 |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| naslesookhteh - ايران - تهران |
اين Rio - امارات - دبي و s_pol3000 - کانادا - تورنتو هم يك نفرند. جالبه طي الارض هم ميكنه. همزمان هم تو دبي وهم تو تورنتو. تواين اوضاع گروني بليط هواپيما طي الارض كردن روش خوب كم هزينه و سريعيه. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| alireza6211 - ایران - تهران |
armin k - ايران - تهران
نمی دانم شما یهایی هستی یا نه ؟ تاریخ بهایی ها رو در ابتدای کارشون ادعای حکومت داشتند و اون ها هم از مسلمون ها می کشتند ولی بعد که قاجاربه فراریشون داد به برادر های انگلیسی و آمریکایی پناهنده شدن . در مورد نفوذشون در دستگاه های حکومتی و استخدام شدنشون در رژیم پهلوی دوم میتونی به اسناد ساواک مراجعه کنی . تو یکی از این جلسه های بهایی ها تو ایران (که صورت جلسه اش موجوده ) در مورد ضربه زدن به مذهبیها و عدم استخدام
آنها در اداره های دولتی که بهایی ها مدیریت دارند تصمیم گیری شده .
طیب حاج رضایی به خرج خودش پول چراغانی خیابان شاه رضا رو تو نیمه شعبان داد که کینه شو به دل گرفتند و آخرش هم تیر باران شد ...
حتی به دستور شاه معبد بهایی ها رو50 سال پیش تو تهران خراب کردتد . اون هایی هم که به قول خودشون نجات یافنه اند و از بهاییت برگشتند رو بهتره ببینی چی گفتند . خلاصه که بهایی ها آب نمی بینند وگرنه شناگر های ماهری هستند .از این جور فرقه ها هم تو خارج هم زیاد داریم یکیش مثلا ساینتولوژی تو آمریکا . بعدشم حالا ما یه چیزی پروندیم برا خنده وگرنه اون پول ها از گلوی ما پایین نمیره . نون خودمون رو هم نمی تونیم بخوریم .
------------------------------
من یک ایرانی هستم . به درستی و پاکی احترام میگذارم و از دروغ بیزارم . حالا دروغگو هر کی میخواد باشه |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| zahra1387 - ايران - تهران |
saharrr - امریکا - فلوریدا
تو حرف نزنی کسی نمی گه لالی بدبخت اسم امریکا کنار اسم ت می زاری بعد از توبره اخوندا و اسلام اشان حرف میزنی
بعضی از حیوان هم بدترند |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| sh86 - امريكا - لس انجلس |
ریو از امارات زیادی قاطی عربها گشتی مخت ....ه پس بهتره ... ببندی! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| ba ye gol bahar nemishe - امريكا - رالي |
persian - امريكا - ريچمند ايول خوب گفتئ |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
persia_64 - ايران - طهران
خدا پدر و مادرت رو بيامرزه كه از رو انصاف حرف ميزني نظراتتم خوندم. كاشكي همه مثل تو 1 كم مطالعه ميكردن و رو هوا حرفي نميزدن. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
saharrr - امریکا - فلوریدا
دختر خوب, مجبور نیستی که همه نظرات و بخونی. اصلا راست میگی به تو چه.هر کسی دوست داشته باشه نظر میده تو نیا بخون. این همه مطلب تو سایت چرا میای اینجا؟ اینجا هیچ کس از اسلام بد نگفته بلکه بیشتر از دست جمهوری اسلامی ناراحتند تا خود اسلام و اینم بدون که هیچ بهایی نه تنها از اسلام بلکه از هیچ دینی بد نمیگه چون تمام ادیان و قبول دارن. اگه کسی بد میگه بدون بهایی نیست.راستی اینا بازم به تو ربطی نداره خیلی ناراحت نشو. اصلا همونی که خودت گفتی : به تو چه. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| armanbm - امريكا - بوستون |
سلام دوستان .... قابل توجه سحر خانوم از فلوریدا !!!
ببین دوست عزیز اینجا کسی از دین خودش تعریف نمیکنه دین تعریفی نداره اما شما که تو امریکا هستین چرا مفهوم دموکراسی رو نفهمیدی کسی از شما تقاضای دلسوزی و یا حمایت نداره ولی دقیقه ای به وجدانی که فکر میکنم نداری رجوع کن بین این انسانیت هستش که ادم حتی با حیوان خانگیش اینطور برخورد کنه .... که اینها دارند با هموطنهای خودشون اینطور برخورد میکنن ... امثال شما ها مثل علیرضا6211 همون بهتره که جاهل و نادان بمونید و رو بهشت خیالیتون که هیچ کس ندیده سرمایه گذاری کنید که با این ترفند خیلی ها تو ایران خرررر شدند و حق رو ناحق میکنن و جنایاتی انجام میدند که از یه گاو پرست هم بر نمیاد .... انصاف انصاف انصاف |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
Rio - امارات - دبی و s_pol3000 - کانادا - تورنتو
آخی اصلا فکر که نکردین!! فقط 1 سری اراجیف رو از 1 جا کپی کردین.دروغ که مالیات نداره.انقدر بگید تا خسته بشید. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
alireza6211 - ایران - تهران
بازم اطلاعات غلط که نمیدونم خودت ساختی یا کسی برات داستان گفته. تو هنوز فرق دین با فرقه رو نمیدونی اونوقت میای نظر میدی؟ اصلا نمیدونی که تو دیانت بهایی حمل سلاح ممنوع هست. حتی نمیدونی که پیامبرشون میگه که : نزاع و جدال شان درندگان ارض است. بعد از جنگ میگی؟ حتی نمیدونی که اونهایی که می جنگیدند بهایی نبودند و بابی بودند و پیروان امام زمان بودند که معتقد بودند که طبق قران و احادیث ظهور کرده و تمام جنگهایی که اون زمان اتفاق افتاده تحمیل شده از طرف دولت بوده. حتی نمیدونی که اون معبدی که زمان شاه خراب شد به دستور علمای اون زمان بوده نه شاه. حتی نمیدونی که اونهایی که از دین بهایی برگشتن زیر فشار شدید حکومت بودن و عدشون بیشتر از 40 نفر نیست. حتی نمیدونی که دین بهایی آلان توی 3 تا کشور دین رسمی هست.حتی نمیدونی که حدود 8 میلیون نفر پیرو این دینن. حتی نمیدونی که جامعه بهایی مشاور اول سازمان ملل در زمینه صلح , فقر,بهداشت و... هست. حتی نمیدونی که بالای 200 کشور این دین رو به رسمیت شمردن و ... تو چیزی نمیدونی.فقط تا نوک دماغت رو میبینی. اگه مردی برو تو سایت های خودشون و تحقیق کن .نه تو 4 تا سایت و کتابی که بر ضدشون مطلب نوشتن. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| kara - هلند - رتردام |
من بهائي نيستم. به هيچ ديني هم علاقه ندارم. نه به خاطر اينكه ضد اديان هستم اصولا وجود بي نياز خدا را دور از مذهب مي بيم. ولي جناياتي كه در طول تاريخ در حق بهائيها شده را كمتر از هولوكاست يهود نمي بينم. با اين تفاوت كه اينها مظلومتر از يهوديها بوده اند. مخصوصا الان كه در كشور خود از همه چيز محرومند. ايا اين انسانيت است؟ مطمئنا اسلاميت هست چرا كه تاريخ 1400ساله اسلام پر است از اينگونه جنايات كه فتوحات نام گرفته اند. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
اصلا شما همه خوبيد و حقوق شما قابل احترام، اما دوست عزيز من از كجا اين بهاييت اومد بها چه ادعايي داشت ؟ كتاب بيان چرا عربيه و پر از غلط دستوري ؟ مگه بها مريد باب نبود وباب هم متوسل به شيعه و پيغمبر . توبه نامه باب هم موجوده . دين كدومه شيعه هم دين نيست !! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
بعدها حسينعلي بها گفت من منجي موعود بودم و باب پيش زمينه ظهور من !!!! حتي كتاب بيان هم كمياب شد. اسم اينو چي ميزاريد ؟
جالبه كه وهابيون هم همزمان شكل گرفتند . واقعا داستان چي بود ؟
چرا سفير روس از جنازه باب تو خندق نقاشي كشيد و بها رو نجات داد ؟! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
صبح ازل(برادر بها)نتونست مثه برادرش موفق شه . ازلي ها تو كرمان تا يه مدتي بودند .
راستي شما با كسي كه از دينتون (؟!) برگرده چه ميكنيد ؟
خيلي از اونها خارج ايران بودند و باهاشون بدرفتاري شد كتاباشون
موجوده . راستي الان صدر فرقه (دين) تون كيه ؟ |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
به اميد بر ملا شدن ذات و حقيقت افكار وهابيت و بهاييت و خرافات اديان مختلف
دين درسته نه اديان چون دين يكيست همان طور كه خدا تنهاست .
و اون دين راستي كردار و پاكي گفتار و انسانيته
به اميد روز موعود كه جهان در صلح و امنيت و علم غوطه ور شود |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
| persia_64 - ايران - طهران |
Alireza6211 - ايران - تهران {به اميد روز موعود كه جهان در صلح و امنيت و علم غوطه ور شود}
بله به اميد آن روز
ولي
كينه دقيقا مانند ويروس هايي ميمونه كه براي زنده ماندن و ادامه حيات بايد در بدن موجود زنده ديگري زندگي كنه
تا وقتي افرادي مثل تو هستن كه به اين ويروس خطرناك در قلبشان پناه و پرورش ميدن
آرزوي جهان آرام را همه ما به گور ميبريم
بهتره مقداري هم از تعصب دوري كني
تو مطالعه ميكني ولي فقط نوشته هاي مخالفين رو نه حتي كتاب هاي خودشان را |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
Alireza6211 - ايران - تهران
من چند بار گفتم بازم ميگم تمام اطلاعات تو دروغ و از روي رديه در اوردي. تو خودت حتي كتاب بيان رو نخوندي بعد ميگي غلط داره؟ جواب اين سوالات تو رو هم اينجا نميشه بدم چون فيلتر ميشه. گفت 1 سري به سايت ساغر يا نگاه يا نقطه نظر و يا آيين بهايي بزن تمام سوالات رو بپورس تمام و كمال جواب ميدن. تو 1 زره از تاريخ نميدوني بعد من بيام توضيح بدم كه چرا 1 نقاش از طرف سفير روس اومد و نقاشي كرد؟(حتي سوالتم با اسناد تاريخي نميخونه) |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
| tabestoun - فرانسه - ليون |
دوست عزیز علیرضا 6211 از ایران لطف کن پنبه از گوش و عینک دودی را از چشم بزار پایین ببین بعضی از دوستان چه سفارشی به تو و سایر افراد چشم و گوش بسته مثل تو دادند . ادم ...داریم بهت میگیم اگر واقعا میل به شناخت حقیقت و درست داری در رابطه با این دین و افراد بهایی برو ا ز کتابهای خود این دین اطلاعات بگیر نه از کتبی که اربابانت نوشتند .. هم حدی داره . |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
Alireza6211 - ایران - تهران
فکر کردی قران دارای ایرادات گرامری نیست! موارد زیر را ببین!
در ایات زیر اشکالات گرامری وجود دارد. توجه کنید که عدد اول نشان دهنده شماره سوره و عدد بعدی نشان دهنده شماره ایه است.
1)5:69 - 2:62 - 22:17
در 5:69 الصابون ودر 2:62 - 22:17 الصابین امده است!
2)4:162
در این ایه المقیمین باید المقیمون باشد!
3) 20:63
در این ایه هذان باید هذین باشد.
4)2:177
در این ایه امن باید تومنوا باشد.
در این ایه اقام باید توقیموا باشد. همچنین اتی !
5)3:59
در این ایه فیکون باید فکان باشد. سایر خطا به قرار زیر است:
6)21:3
7)22:19
8)49:9
9)63:10
10)91:5
11)41:11
12)7:56
.
.
.
و الی اخر |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
| armanbm - امريكا - بوستون |
قابل توجه عليرضا 6211 شما كه اينقدر قشنگ تراوشات تاريخي ميكنيد كه انگار همه چيز ميدونيد ولي متاسفانه هيچ چيز نميدونيد ... بايد به عرضتون برسونم كه وهابيت شاخه اي از اسلام هست كه اتفاقا خيلي معتدل تر از شيعه هستند و پر جمعيت تر ولي بهاييت يك دين مستقل با احكامي مستقل هستش ... بعدش هم شما اگه مسلمون هستين در انتها خداوند را ستايش ميكنيد و بهاييان و مسيحيان و زرتشتيان و يهوديان و .... همه خداوند يكتارو ميپرستند پس اينجا تفاوت اديان از اموزه هاي دينيشان پيدا ميشه در اينكه چطور انسانها ميتوانند به هم كمك كنند يا به هم احترام بگذارند يا... تعصب هادم بنيان بشري هستش |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
| persian - امريكا - ريچمند |
دوست عزيزderafsh - اتريش - وين عرض ارادت
طبق معمل هميشه با دست پر .انصافا باعث افتخار ما هستيدوبا وجود دوستان ايراني مثل شما به ايراني بودنم افتخار ميكنم از علم و بينش شما و امثال شما.زنده باد. |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| ahad110 - - |
برای بعضی از دوستان نظر دهنده متاسفم.چون منفورترین دین در جهان بهائیت .فرقه ای که اسرائیل ازش حمایت میکنه
---------------------------------------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر وکشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید , در غیر اینصورت از درج نظرات شما در آینده معذور خواهیم بود.
با تشکر |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
دو ست عزيز من persian - امريكا - ريچمند جوانان ايراني مانند شما هم باعث افتخار من هستند. من فرصت ندارم كل ايرادات و تناقضات قران را اينجا ليست كنم چون حجمش بسيار زياد است! به عنوان نمونه:
الف)سوال: بر طبق قران عالم دارای چند مشرق و مغرب است؟
1)چندین مشرق و چندین مغرب(ایه 40 سوره معراج)
2)یک مشرق و یک مغرب(ایه 9 سوره مزمل)
3)دو مشرق و دو مغرب(ایه 17 سوره الرحمن)
4)چندین مشرق(سوره صافات ایه 5).
----------------------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
ب)سوال:آیا مسیحیان به بهشت وارد خواهند شد؟
1)(سوره 2 آیه 62) و (سوره 5 آیه 69) میگویند آری
2)(سوره 5 آیه 72، تنها بعد از 3 آیه) و (سوره 3 آیه 85) میگویدنه
-----------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
ج)سوال:مجازات زناکار چیست؟
1)100 ضربه شلاق (زن و مرد) (سوره 24 آیه 2)
2)آنقدر آنها را در خانه نگاه دارید تا بمیرند (برای زنان) (سوره 4 آیه 15).
3)اگر توبه کردند و اصلاح یافتند آنها را رها کنید (در مورد مرد) (سوره 4 آیه 16).
-------------------------------------------------------------------------
(سوره 24 آیه 2) با دو آیه بعدی در تناقض است و مجازات برای زنان و مردان در (سوره 4 آیه 15-16) متفاوت است در حالی که در سوره 24 آیه 2 برای هردو یکسان است.
د)سوال:در روز جزا، زیانکاران کارنامه اعمال بدشان را از کجا میگیرند؟
1)از پشتشان (سوره 84 آیه 10)
2)از دست چپشان (سوره 69 آیه 25)
-----------------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
.
.
.
و الي اخر |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
ahad110 - -
تو که ... نداری نمی خواد نظر بدی. ... بهایی ها زمانی پیغامبرشون به اسراییل فعلی تبعیید شد که 80 سال بعدش اسراییل ساخته شد. اول 1 کم مطالعه کن بعد بیا نظر بده. بعد طبق کدوم نظر سنجی منفورترین شناخته شدن؟ فکر کنم نظر خود مغز نخودیت باشه.راستی قبل نظر دادن دستور العملش رو هم بخون که بی جا و مکان نباشی با هوش. |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| armin k - ايران - تهران |
ahad110 - -
راستي ببينم فكر ميكني شيعه و سني و جعفري و .... دينن؟ نه با هوش اينا همه فرقه هستن. پس اگه فرقه بده اينا هم... |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| Huria - دانمارك - كپنهاگ |
فقط می خواستم یاداوری کنم که قران زمانی معجزه شد که اعجاب قوم عرب رو برانگیخت. اعراب همدوره محمد ص به فصاحت و بلاغت در ادبیات عربی زبانزد بودند چه زن چه مرد در جنگها فی البداهه رجز خوانی می کردند.
معجزه هر فرستاده ای در سطح قومش بود. قوم موسی به جادو قوم عیسی به معالجه و زنده کردن قوم سلیمان به ثروت و قدرت و غیره که همگی مطلع هستید.
قوم عرب به زبانشون کاملا احاطه داشتند وقران که از نظر ادبی با توانایهاشون هماهنگ بود مورد قبول واقع شد.حالا به نزاع بر سر قدرت کاری ندارم. حالا منی که شاید به اندازه یک متبحر به زبان فارسی به این ادبیات تسلط ندارم میتونم مثلا شعر یکی از شعرای بنام رو نقد کنم و بگم به طور مثال کت معنی که تو را نمی ده یا هزار مثال دیگه اتفاقا اینطور جابجایی در حروف و بازی با اونها جذابیت بک قطعه ادبی رو بیشتر می کنه. غیر از این خلاقیت در دستور میشه در مفهوم هم دستبرد با تشابیه یا ازقصد متضاد رو بکار بردن. همه این پیچیده گیها با تفسیر نویسنده حل میشن. ولی اگه موئلف نباشه هر خواننده بنا به ذوق شخصی و تعلق خاطر به نگارنده نثر یا نظم رو گوناگون تحلیل می کنه کما اینکه خیام رو یکی عالم دبگری عارف و یکی اهل شراب و لعب تصور می کنه.
قران قبل از هر چیز یک اثر هنریه و تاکید میکنم خود قران به زبان اصلی نه ترجمه نه تفسیر. هر کسی که به زبان عربی و فصاحت و بلاغت اون تسلط داره ارزش این کتاب بینظیر رو میدونه. در زبان عربی بیشتر کلمه هارو میشه به معانی مختلف و گاهی متضاد بیان کرد. یک مثال ساده ادنی هم معنی پستترین و هم نزدیکترین رو میده . از اینرو ابدا نمیشه معانی قران رو فقط از روی ترجمه تجزیه و تحلیل کرد. به نظر من کسی که به زبان عربی تسلط کافی نداره اصلا درست نیست این اثر رو بخونه چون احتمال استنباط غلط زیاده. حالا این چه حکمتی داره که کتاب به زیبایی و در عین حال پیچیده فقط به زبان عربی نازل شده رو فقط خود حق میدونه.
یک مقایسه ساده البته کمی نابجا اینکه بسیاری از فارسی زبانان به فال حافظ ایمان کامل دارند.حالا ایا ایمان به نثر بینظیر افریننده از اعتقاد به نظم افریده سختتراست |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
منظورتان از کتاب زیبا همان ایات جنایی و برده داری و زن ستیزیست؟! لازم به خواندن نبود مشاهده کردیم. کتاب حافظ رو با قران مقایسه نکنید چون حافظ به کشتار و قتل عام اهل کتاب و دگر اندیشان سفارش نکرده. شما عراقی هستید و زبانتان عربیست هنوز ایات فراخوانی به قتل را ندیده اید؟! ؛قتلوا؛ چند معنا دارد؟؟ مسلما نوازش معنی نمی کنید. پس با این مغالطه الفاظ خودتان را فریب ندهید. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| Alireza6211 - ايران - تهران |
درفش از وين
مثلا ميخواي مچ كي رو بگيري ؟
خدا رو ؟
اگه ميتوني با همون غلط ها تو ودوستات هم يه سوره مثه قران بساز .
اين جهان رو هم او آفريده يه ايراد ازش بگير به خودت نگاه كن ! خودت هم ساخت خدا هستي
فكر كردي خيلي زرنگي ؟
زهي خيال باطل
|
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| Huria - دانمارك - كپنهاگ |
سلام من نه قصد فريب دادن خودم رو دارم نه ديگران رو اظهار نظر شخصي حق همه كاربران هست. و اما اقتلوا يعني بكشيد ولي چه كسي را ظالماني كه حق شما را پايمال كرده اند شما را از ديارتان رانده اند و انواع ظلم ديگه. اين قطعا شامل همسايه عزيز دانماركي من كه در عين بي دين بودن معناي انسانيت رو درك كرده نميشه. ولي ايا شما فكر نمي كني كه مجازات مرگ براي اون جنابتكاراني كه باعث هجرت شما و بد بختي هموطنانتون شدند كم باشه ايا موقع برافتادن اين رژيم اين كلمه به نظر تون خشن مياد.قران در عين دعوت به مسامحت انسان رو به واقعي بودن در برخورد تشويق مي كنه. ولي در اينجاهم بايد دقت كنيم كه بعضي از ايات فقط در 14 قرن پيش كاربرد داشته. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| mohtasab - كانادا - ونكوور |
قرآن و کامپیوتر
مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته « دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستمها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی میکنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید. دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط مؤسسه « روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا بچاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است.
اینک متن مقاله :
در چهارده قرن اخیر نوشته های بیشمار ادبی شامل کتاب ، مقاله . گزارشات پژوهشی درباره کیفیت معجزه آسای قرآن برشته تحریر در آمده است . دراین نوشته ها فصاحت بیان ، فضیلت ادبی، معجزات علمی، سبک و حتی جاذبه آهنگ تلاوت قرآن تشریح شده است. با وجود این، تحقیق در اعجاز قرآن بعلت احساسات بشری، بیطرفانه صورت نگرفته و بسته به عقیده نویسنده برعلیه آن قلم فرسایی شده است . چون مطالعات وپژوهش های قبلی به بوسیله بشر انجام شده خواهی نخواهی تمایلات ونظرات ضد ونقیض نویسندگان در آنها به چشم میخورد ، این نوشته ها نتوانسته اند افراد غیرمسلمان را قانع کنند که قرآن کتاب آسمانی است و دلایل نویسندگان درایشان مؤثر نبوده است. معجزه ای که در این رساله پژوهشی ارائه می شود برمبنای اصولی بی چون و چرا و خالی از شک و شبیه و غیرقابل تغییر استوار است بدین ترتیب که فن کامپیوتر با کشف سیستم اعدادی اعجاز آمیز قرآن مدلل می دارد که قرآن مجید بدون شک ساخته فکر بشر نمی تواند باشد. خواست خدای توانا بوده است که این نظم پیچ در پیچ عددی قرآن مخفی نماند تا تایپ شود که سرچشمه غیبی قرآن از جانب خداوند متعال است و نیز در عرض گذشت قرون بوسیله ذات او محافظت میشده و از گزند تغییر ، افزایش یا کاهش در امان مانده است. رمزهای اعجاز آمیز قرآن منحصراً از این قرارند :
1- اولین آیه قرآن « بسم الله الرحمن الرحیم » دارای 19 حرف عربی است.
2- قرآن مجید از 114 سوره تشکیل شده است و این عدد به 19 قسمت است. (6× 19).
3- اولین سوره ای که نازل شده است سوره علق (شماره96) نوزدهمین سوره از آخر قرآن است.
4- سوره علق 19 آیه دارد.
5- سوره علق 285 حرف (15× 19) دارد.
6- اولین بارکه جبرئیل امین با قرآن فرود آمد 5 آیه اولی سوره علق را آورد که شامل 19 کلمه است.
7- این 19 کلمه ، 76 حرف (4× 19) دارد که به تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم است.
8- دومین باری که جبرئیل امین فرود آمد 9 آیه اولی سوره قلم (شماره 68) را آورده که شامل 38 کلمه است. (2 × 19) .
9- سومین بارکه جبرئیل امین فرود آمد 10 آیه اولی سوره مزمل (شماره 73) را آورد که شامل 57 کلمه است. (3× 19).
10- چهارمین بارکه جبرئیل فرود آمد 30 آیه اولی سوره مدثر (شماره 74) را آورد که آخرین آیه آن « بر آن دوزخ 19 فرشته موکلند» می باشد. (آیه 30) .
11- پنجمین بار که جبرئیل فرود آمد اولین سوره کامل « فاتحه الکتاب» را آورد که با اولین بیانیه قرآن بسم الله الرحمن الرحیم (19 حرف) اغاز می شود . این بیانیه 19 حرفی بالفاصله بعد از نزول آیه «برآن دوزخ 19 فرشته موکلند» نازل شد . این مراتب گواهی ارتباط آری از شبهه آیه 30 سوره مدثر(عدد 19) و اولین بیانیه قرآن «بسم الله الرحمن الرحیم» (عدد 19) با سیستم اعدای اعجاز آمیز است که بر عدد 19 بنا نهاده شده است.
12- آفریننده ذوالجلال و عظیم الشأن با آیه 31 سوره مدثر به ما یاد می دهد که چرا عدد 19 را انتخاب کرده است. پنج دلیل زیر را بیان می فرماید :
الف) بی ایمانان را آشفته سازد.
ب) به خوبان یهود و نصارا اطمینان دهد که قرآن آسمانی است.
ج) ایمان مومنان تقویت نماید.
د) تا هر گونه اثر شک و تردید را از دل مسلمانان و خوبان یهویت و مسیحیت بزداید.
ه) تا منافقین و کفار را که سیستم اعدادی قرآن را قبول ندارند رسوا سازد.
13- آفریننده بمامی آموزدکه این نظم اعدادی قرآن تذکری به تمام جهانیان است (آیه 31 سوره مدثر)ویکی از معجزات عظیم قران است. (آیه 35).
14- هرکلمه از جمله آغازیه قرآنبسم الله الرحمن الرحیم در تمام قرآن بنحوی تکرار شده که به عدد 19 قابل تقسیم است ،بدین ترتیب که کلمه[/font][FONT='Tahoma','sans-serif'][/font][FONT='Tahoma','sans-serif']“ اسم “ 19 بارکلمه “ الله “ 2698بار(42*19)، کلمه “ الرحمن “ 57 بار (3*19) وکلمه “ الرحیم “ 114بار (6*19)دیده می 15- قرآن 114سوره دارد که هر کدام از سوره ها با آیه افتتاحیه “ بسم الله الرحمن الرحیم “ آغاز میشود بجز سوره توبه (شماره 9) که بدون آیه معموله افتتاحیه است،لذا آیه “ بسم الله الرحمن الرحیم“ در ابتدای سوره ها 113 بار تکرار شده است.
چون این رقم به 19 قابل قسمت نیست وسیستم اعدادی قرآن آسمانی ساخته پروردگار باید کامل باشد یکصد وچهاردهمین آیه بسم الله را در سوره النمل که دوبسم الله دارد(آیه 27) (آیه افتتاحیه وآیه 30 )بنابراین قرآن مجید 114 بسم الله دارد.
16- همانطور که در بالا اشاره شد سوره توبه فاقد آیه افتتاحیه بسم الله است . هر گاه از سوره توبه شروع کرده آنرا سوره شماره یک وسوره یونس را سوره شماره دو فرض نموده وبه همین ترتیب جلو برویم ، ملاحظه می شود که سوره النمل نوزدهمین سوره است (سوره 27) که بسم الله تکمیلی را دارد .از این نظم نتیجه می گیریم که قرآنی که اکنون در دست ماست با قرآن زمان پیامبر از لحاظ ترتیب سوره ها یکی است .
17- تعداد کلمات موجود بین دو آیه بسم الله سوره النمل 342(18*19) میباشد.
18- قرآن مجید شامل اعداد بیشماری است .مثلاً : ما موسی را برای جهل شب احضار کردیم ،ما هفت آسمان را آفریدیم .شمار این اعداد در تمام قرآن 285(15*19) میباشد.
19- اگر اعداد 285 فوق را با هم جمع کنیم ، حاصل جمع 174591 (9189*19)خواهد بود .
20- حتی اگر اعداد تکراری را از عدد فوق حذف نماییم حاصل جمع 162146 (8534*19) خواهد بود.
21- یک کیفیت مخصوص به قرآن مجید اینست که29 سوره با حروف رمزی شروع میشود که معنی ظاهری ندارند ، این علامات در هیچ کتاب دیگری و در هیچ جایی دیده نمی شوند .این حروف در ابتدای سوره های قرآن بخش مهمی از طرح اعدادی اعجاز آمیز می باشد که بر عدد 19 بنا شده است.اولین نشانه این ارتباط اینست که29 سوره از قرآن با این علامات شروع میشود.تعداد حروف الفبا دراین رموز14وتعداد خود رمزها نیز14میباشد.هرگاه تعدادسوره ها(29) وحروف الفبا(14)راباتعدادرمزها(14)جم ع کنیم ، حاصل جمع 57(3*19) خواهد بود.
22- خداوند توانا بما یاد میدهدکه در هشت سوره وسوره های شماره( 10،12،13،15،26،27،28 ،31)دو آیه اول که با این رموز آغاز میشوند حاوی وحامل معجزه قرآن هستند،باید توجه داشت که قرآن کلمه “ آیه “ را بمعنی معجزه بکار برده است . باید کلمه آیه دارای معانی متعددی باشد که یکی از آنها معجزه است ونیز باید دانست که خود کلمه معجزه در هیچ جای قرآن بکار برده نشده است.
بدین جهت قرآن مناسب تفسیر نسلهای گوناگون بشریت است مثلاً نسلهای قبلی (پیش ازکشف اهمیت حروف رمزی قرآن )کلمه آیه رادر این هشت سوره ،آیه نیم بیتی می پنداشتند ،ولی نسلهای بعدی که از اهمیت این رموزبا خبر شدند آیه را به معنی معجزه تفسیر کرده اند.
بکار بردن کلمات چند معنایی و مناسب برای همه نسلهای بشر در زمانهای گوناگون خود یکی از معجزات قران است.
23- سوره قاف که با حرف ق شروع می شود (شماره 50 ) شامل 57(3*19) حروف ق است.
24- سوره دیگری در قرآن“ حروف ق را در علامت رمزی خود دارد (سوره شورا شماره 42) که اگر حروف ق را در این سوره شمارش نمائید، ملاحظه خواهید کرد که حرف ق 57 (3 * 19) بار تکرار شده است.
25- بدین ترتیب در مییابید که دو سوره قرآنی فوق الذکر (شماره 50 و 42 ) به اندازه همدیگر (57،57) شامل حرف ق هستند که مجموع آن دو با تعداد سوره های قرآن(114) برابر است. چون سوره ق بدین نحو آغاز می شود : “ق و القرآن المجید“ تصور حرف ق به معنی قرآن مجید می نماید و 114 ق مذکور گواه 114 سوره های قرآن است. این احتساب اعداد آشکار و گویا ، مدلل می دارد که 114 سوره قرآن ، تمام قرآن را تشکیل می دهند و چیزی جز قرآن نیستند.
26- آمار کامپیوتر نشان میدهد که فقط این دو سوره که با حرف ق آغاز می شود ، دارای تعداد معینی ق (57 مورد ) هستند ، گوئی خداوند توانا می خواهد با اشاره و کنایه بفرماید که خودش تنها از تعداد حروف الفبا در سوره های قرآن با خبر است.
27- یک نمونه در آیه 13 از سوره ق مدلل می دارد که هر کلمه و در حقیقت هر حروف در قرآن مجید به دستور الهی و طبق یک سیستم اعدادی بخصوصی که بیرون از قدرت بشر است گنجانیده شده است این آیه می فرماید “عاد ، فرعون و اخوان لوط “ در تمام قرآن مردمی که لوط را نپذیرفتند ، قوم نامیده می شوند. خواننده بلافاصله متوجه می شود که اگر بجای « اخوان » در سوره ق کلمه « قوم » بکار بدره می شد چه اتفاقی می افتاد . در این صورت ذکر کلمه قوم بجای اخوان، حرف « ق» در این سوره 58 بار تکرار می شد و عدد 58 به 19 قابل قسمت نیست و لذا با تعداد 57 «ق» که در سوره شورا مطابقت نمی کرد و جمع آن دو با تعداد سوره های قرآن برابرنمی شد ، بدین معنی که با جایگزین کردن یک کلمه بجای دیگری نظم قرآن از بین میرود.
28- تنها سوره ای که با حرف « ن » آغاز میشود ، سوره قلم است ( شماره 6 ) این سوره 133 « ن » دارد که به 19 قابل قسمت است ( 7×19).
29- سه سوره اعراف (شماره 7 ) مریم ( شماره 19 ) و ص ( شماره 38) که با حروف « ص» شروع میشوند، جمعاً 152 حرف « ص » دارند ( 8×19).
30- در سوره طه (شماره 20 ) جمع تعداد حروف « ط » و « هـ» 344 میباشد ( 18 × 19) .
31- در سوره « یس » تعداد حروف « ی » و « س» 285 میباشد ( 15×19).
32- در هفت سوره 40 تا 46 که با رمز « حم » شروع میشوند تکرار حروف 2166 میباشد (14*19) بنابراین تمام حروف اختصاری که در ابتدای سوره های قرآن قرار دارند . بدون استثناء در روش اعددی اعجاز آمیز قرآن شرکت دارند. باید توجه داشت که این روش اعدادی قرآن ، در مواردی ساده و در خور فهم اشخاص معمولی است ، اما در موارد دیگر ، بسیار مشکل و پیچیده بوده و برای درک آنها اشخاص تحصیل کرده باید از ماشینهای الکترونیکی کمک بگیرند .
33- در سوره های شماره 2و3و7و13و19و30و31و32 که با رمز « الم » شروع میشوند تعداد حروف الف ، لام ، میم جمعاً 26676 مورد و قابل قسمت به 19 میباشند ( 1404*19).
34- در سوره های 20و26و27و28و36و42 که با رمز « طس » یا یکی از دو حرف مزبور (ط ، س) آغاز میشوند تعداد دو حرف « ط » و «س» 494 مورد میباشد ( 26*19).
35- در سوره های 10و11و12و14و15 که با رمز « الر» آغاز می شوند تعدا الف ، لام ، راء به اضافه تعداد ( راء ) تنها در سوره سیزدهم ،9،97 مورد است که این عدد قابل قسمت بر عدد 19 می باشد (511*19).
36- در سوره هایی که با رمز یکی از حروف “ط“ “س“ و “م“ آغاز می شوند ، تعداد حروف طاء و سین و میم 9177 مورد می باشد (438*19).
37- در سوره رعد ( شماره 13 ) که با حرف رمزی “المرا“ آغاز می شود ، تعداد حروف (الف ، لام ، میم، را ) 1501 مورد می باشد (79*19).
38- در سوره اعراف (شماره 7) که با حروف رمزی “المص“ شروع می گردد تعداد وقوع “الف“ 2572 مورد ، حرف “لام“ 1523 مورد ، حرف “میم“ 165 و حرف “ص“ 98 مورد که جمعاً عدد 5358 بدست می آید(282*19).
39- در سوره مریم (شماره 19) که با حروف “کهیعص“ شروع می شود ، تعداد حروف (کاف ، ها ، یا ، عین ، صاد) 798 مورد می باشد (42*19).
40- در سوره شورا (شماره 42) که با حروف “حم عسق “ شروع می شود ، تعداد حروف (حا ، میم ، عین، سین ، قاف ) 570 مورد می باشد(30*19).
41- در سیزده سوره ای که حرف “الف“ در لغت رمزی آنهاست (سوره های شماره 2 ، 3 ، 7 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 29 ، 30 ، 31 ، 32و15 ) جمع الف های موجود 17499 مورد می باشد(921*19).
42- در سیزده سوره فوق الذکر جمع حروف “لام“ 1870 مورد - در هفده سوره ای که حروف “میم“ در لغت رمزی آنها ست (سوره های شماره 2 ، 3 ، 7 ، 13 ، 32 ، 26 ، 28 ، 29 ، 31 ، 30 ، 40 ، 41 ، 42 ، 43 ، 44 ، 45 ، 46 ) جمع حروف “میم“ 8683 مورد می باشد (457*19).
درتاریخ ، کتابی سراغ نداریم که مانند قرآن طبق یک سیستم عددی تنظیم شده باشد بر این حقیقت علاوه بر 43 بند پیشین ، موارد زیر نیز گواه صادقی است:
الف: کلمه “الله“ 2698 مرتبه در قرآن تکرار شده که مضربی از عدد 19 است (142 * 19 ) و تعداد حروف “بسم الله الرحمن الرحیم“ نیز 19 مورد می باشد. مسئله جالب اینکه در سوره اخلاص بعد از “قل هو الله احد “ جمله “ الله الصمد“ آمده در صورتی که اگر “هو الصمد“ می آمد ، جمله صحیح بود. از نظر دسترو زبانی باید “هو “ می آمد اما با این حال “الله“ آمده است ، اگر بجای “الله“ “هو“ می آمد ، سیستم ریاضی قران بهم می ریخت و این مسئله شباهت زیادی دارد به همان “اخوان“ و “قوم“ در سوره “ق“.
ب: مورد جالب دیگر در سوره مریم حروف مقطعه کهیعص می باشد که بصورت حروف آغازین آمده است ، این حروف در سوره مریم ، بصورت جداگانه ، با این تعداد بکار رفته اند: حرف “ک“ 137 مرتبه، حرف “ه“ 168 مرتبه ، حرف “ی“ 345 مرتبه ، حرف “ع“ 122 مرتبه، حرف ص“ 26 مرتبه. جمع این ارقام به این صورت است:
345+ 168+137+122+26= 897 که مضروب عدد 19 می باشد (42*19) یعنی مجموع تکرار حروف پنجگانه (ک، ه ، ی ، ع ، ص،) سوره مریم (سوره شماره 19) علاوه بر آنکه برعدد 19 (تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم ) قابل تقسیم است، بر عدد 14 (که تعداد حروف مقطعه است) نیز قابل تقسیم می باشد(798=57*14).
پ: در قرآن بعضی از کلمات با کلمه های دیگر که از نظر معنی با همدیگر تناسب دارند یکسان به کار رفته اند. مثلاً :
1- کلمه “حیوه“ 145 بار با مشتقات آن در قرآن بکار رفته است و به همان تعداد (145 بار ) کلمه “موت یا مرگ“ با مشتقاتش بکار رفته است.
2- کلمه “دنیا “ 115 بار و کلمه “آخرت“ هم 115 بار بکار رفته است.
3- کلمه “ملائکه“ 88 بار در قرآن آمده است و کلمه “شیاطین“ نیز به همان تعداد 88 بار بکار برده شده اند.
4-“حر“ یعنی گرما 40 بار و کلمه “ برد“ یعنی سرما نیز 40 بار بکار برده شده اند.
5- کلمه “مصائب“ 75 بار و کلمه “شکر“ نیز 75 بار
6- کلمه زکات 32 بار و کلمه “برکات“ نیز 32 بار .
7- کلمه “عقل“ ومشتقات آن 49 بار و کلمه “نور“ نیز با مشتقاتش 49 بار .
8- کلمه “یوم “ به معنی روز و “شهر“ به معنی ماه در قرآن به ترتیب 365 بار و 12 بار بکار رفته اند.
9- کلمه “رجل“ به معنی مرد 24 بار و کلمه “امرأه “ به معنی زن نیز 24 بار در قرآن بکار رفته اند.
10- کلمه “امام“ بصورت مفرد و جمع 12 بار در قرآن آمده است.
آیا اینها تصادفی است؟
ت: تفاوتهایی د رحدود یک ده هزارم. ضمن بررسی سوره مریم و زمر دیدم که نسبت “درصد“ مجموع حروف ( ک، ه ، ی ، ع، ص) در هردو سوره مساوی است با اینکه باید در سوره مریم بیش از هر سوره دیگر باشد زیرا این حروف مقطعه فقط در آغاز سوره مریم قرار دارد. اما هنگامیکه محاسبات مربوط به نسبت گیری حروف دو سوره را از رقم سوم اعشار بالاتر بردم روشن شد که نسبت مجموع این حروف در سوره مریم یک ده هزارم (0001/0 ) بیش از سوره زمر است . این تفاوتهای جزئی راستی عجیب و حیرت آوراست.
نتیجه:
1- یک مؤلف هر قدر هم که توانا باشد هر گز نمی تواند د رذهن خود حروف و اعدادی به اندازه معین بگیرد سپس از آنها مقالات و یا کتابی بنویسد که همچون قرآن حتی شماره ها و حروف و کلمات آن نیز به اندازه و شمرده شده در آید مثلاً حروف مقطعه “الم“ به ترتیب “الف“ بعد “ لام“ و سپس “میم“ از دیگر حروف در سوره های مربوطه بیشتر باشد. از طرف دیگر تعداد حروف مقطعه 14 حرف باشد یعنی درست نصف تعداد حروف الفبای عربی. اگر مشاهده کردیم انسانی در مدت 23 سال با آن همه گرفتاری ؛ سخنانی آورد که نه تنها مضامین آنها حساب شده و از نظر لفظ و معنی و محتوا در عالیترین صورت ممکن بود ؛ بلکه از نسبت ریاضی و عددی حروف چنان دقیق و حساب شده بود که نسبت هر یک از حروف الفبا در هریک از سخنان او یک نسبت دقیق ریاضی دارد.
آیا نمی فهمیم که کلام او از علم بی پایان پروردگار سرچشمه گرفته است؟
2- رسم الخط اصلی قرآن را حفظ کنید. تمام محاسبات فوق در صورتی صحیح خواهد بود که به رسم الخط اصلی و قدیمی قرآن دست نزنیم مثلاً اسحق و زکوه و صلواه را به همین صورت بنویسیم نه بصورت اسحاق و زکات و صلاه . در غیر اینصورت محاسبات ما بهم خواهد ریخت.
3- عدم تحریف قرآن. در قران مجید حتی کلمه و حرفی کم و زیاد نشده و الا بطور مسلم محاسبات کنونی روی قرآن فعلی صحیح از آب در نمی آمد و کلمات و حروف حساب شده نظام کنونی حروف قرآن را بکلی به هم می ریخت. پس این نشانه دیگری بر عدم کوچکترین تحریف در قرآن مجید است.
-------------------------------------------------------------------------------
کاربر گرامی
نظر قبلی شما نیز بدلیل بسیار طولانی بودن متن درج نگردید. خواهشمندیم نظر خود را کوتاه تر بیان فرمائید , در غیر اینصورت از درج نظرات شما معذور خواهیم بود.
با تشکر |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| mohtasab - كانادا - ونكوور |
سلام دوستان عزیز من لینک گذاشتم صوتیه گفتم گوش کنید بد نیست کاری نداشته باشید آخوند هست یا هر کس دیگه بالاخره در مورد نظر مخالف هم باید تحقیق کرد بیا با این آدم هم مناظره کن صحبتهاش با ذکر کتاب و صفحه از خود کتاب بابیت و بهایت هست حتما مطابفت بدهید همه دوستان گوش کنید و بخوانید تا حق و حقیفت را بفهمید 1 ساعت وقت بذارید گوش کنید 1 ساعت هم با کتابهای بهاییت مطابفت بدید که نگید از زیر عباش آورده
نظرات استاد مردانی
http://www.yasinmedia.com/fa/content/view/112/5/ |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| Huria - دانمارك - كپنهاگ |
mohtasab - كانادا - ونكوور
احسنت بر شما. واقعا بهره مند شدم.
حق يار و نگهدارتان |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
mohtasab - كانادا - ونكوور.
اين حرفها قديمي و نخ نما شده! تا چندي پيش مسلمانان در مورد ضريب 11 ايات قران صحبت مي كردند و ان را اعجاز مي دانستند وقتي دروغشان رو شد حالا در مورد ضريب 19 ! اين بساط خنده اور را جمع كنيد. من فقط يك مورد مي گويم تا تمام اين محاسبات رياضي شما به هم بريزد!! به عنوان مثال ايا شما واقعا مطمئن هستيد كه تعداد كلمه يوم در قران 365 تا است؟ من به شما اطمينان مي دهم كه كلمه يوم 365 تا نيست! از پكيج هاي كامپيوتري استفاده نكنيد چون ساخته دست مسلمانان است و به خروجي ان نمي شود اعتماد كرد! تعداد كلمه يوم را با دست بشماريد خواهيد ديد با چيزي كه شما ادعا مي كنيد فاصله دارد. پس با اين حساب كل محاسبات شما زير سوال مي رود. ساير موارد هم به همين شكل است. از طرف ديگر چرا بايد تعداد روزهاي سال 365 باشد؟ سال عربي بر اساس ماههاي قمري است و 365 روزه نيست!
نكته ديگر؛ اينقدر تناقضات و اشتباهات قران فاحش است كه مسلمانان الان به هر دري مي زنند كه يك رابطه منطقي در قران پيدا كنند ولي افسوس!
در اخر؛ همين چند تناقض قران را كه من در بالا ليست كرده ام را پاسخ دهيد بقه پيشكش! لطفا در مورد چيزي كه در اينترنت مي خوانيد كمي تحقيق كنيد نه اينكه ان را عينا اينجا كپي پيست كنيد!
---------------------------------------
لطفا براي نمونه تعداد يوم در قران را به صورت دستي بشماريد. به جاي انكه در رمضان ان را طوطي وار بخوانيد! |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
Huria - دانمارك - كپنهاگ
كسي كه خودش را پيامبر و مصلح معرفي مي كند و بعد دعوت به قتل دگر انديشان مي كند! عجب مصلحي! در هر صورت قران پر از تناقضه و برخي ايه ها برخي ديگر را منسوخ مي كند. چنين كتابي نه تنها اسماني نيست بلكه تراوشات يك مغز اشفته و بيمار است.
مسلمانان افراطي كه باعث اوارگي و بدبختي و مرگ ايرانيان زيادي شدند قابل ترحم هستند وگرفتار ايدئولوژي خطرناكشان يعني جنوني هستند كه علاج ناپذير است. ما به دنبال انتقام نيستيم.
mohtasab - كانادا - ونكوور
اگر هزار قصيده هم در وصف زبان و ساختار ان بنويسند محتوايش همان است : ایات جنایی و برده داری و زن ستیزی. اينها را چگونه ماست مالي مي كنيد؟ جهالت مسلمانان: شمارش حروف و ارقام قران براي لاپوشاني محتواي غير انساني و خشن ان. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
رياضيات حاكم بر قران را ببينيد:
1)مثال اول: (سوره 4 آیه 11-12) و (سوره 4 آیه 176) در مورد قوانین وراثت صحبت میکند. اگر یک مرد فوت شود، و از او سه دختر و دو والد و یک همسر باقی بماند؛ دختران 2/3 سهم، والد ها 1/3 سهم (هردو بر اساس سوره 4 آیه 11) و همسر 1/8 سهم (بر اساس سوره 4 آیه 12) از ارث را دریافت میکند که از میزان ارث بیشتر میشود.
2) مثال دوم: مردی فوت میشود و از او یک مادر و یک همسر و دو خواهر باقی میماند، مادر 1/3 سهم (سوره 4 آیه 11) همسر 1/4 (سوره 4 آیه 12) و خواهران 2/3 (سوره 4 آیه 176) که مجموع آنها 15/12 کل ارث است.
عجب ریاضیات قوی ای!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------
نظر قبلي من در رابطه با بي اعتبار بودن قانون عدد 19 را ببينيد. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
| mohtasab - كانادا - ونكوور |
سلام دوستان
آقای درفش این خیلی خنده دار چون قرآن فقط برای قوم خواست نیست و یوم برابر با 365 شمسی آورده شده از در ضمن از لحاظ علمی احتساب روزها از طریق حرکت زمین به دور خوشید صحیحتر میباشد.
حال اگر قرآن 355 یوم طبق ماههای قمری می آورد شما میگفتید که قرآن برای عربهاست چوت طبق ماههای قمری محاسبه شده یا اینکه میگفتید اگر قرآن از نظر ادعا کامله چرا اون چیزی که از نظر علمی صحیح تر هست را درج نکرده.
در مورد ارث هم به شما گفتم در کشورهای عربی و ایران از این قانون طبق قرآن استفاده میشه در دانشگاه درسی به اسم حقوق تجارت تدریس میشه در رشته حسابداری رو من ازش اطلاع دارم البته در ایران میتوانی کتابش را مطالعه کنید شبهه شما برطرف شود.
در هر صورت ما قبلا هم بحث زیاد کردم به بعضی از تناقضات شما که در حد اطلاعات من بود جواب دادم آخه من استاد دانشگاه مثل شما نیستم اما بد نیست که هر مطلبی رو انسان بدون قضاوت و با عینک بد بینی بهش نگاه کنه کاری نداشته باشیم حرف رو چه کسی میزنه بینیم حرفی که میزنه چیه
در هر صورت من دوباره تکرار مکررات نمیکنم به این علت که به نظر من شما سفسطه میکنی و به نظر شما هم من ماست مالی .
من در نوشته های قبلیم یادآور شدم که مسلمان و شیعه هستم اما شما هیچگاه به این موضوع اشارتی نکردید در مناظره باید خط عقیدتی هر کس مشخص باشد با توجه به اسم انتخابی شما که درفش میباشد و مرا به یاد درفش کاویاتی و پرچم کاوه می اندازد و برخی از نظرات شما تصور من این بود
که اعتقاد شما باید مربوط به دین الهی زرتشت یا یکی از شاخه های ادیان کهن ایران باشد که شما منکر این قضیه شدید.
بد نیست همه دوستان نیز این قسمت را بخوانند دوست عزیز در مناظره باید فهمید که طرف مقابل چه آیینی دارد حال شما میگویید من سوالیهای عنوان کردم برای رد کتاب شما من هم میگویم این کتاب از نظر علمی تایید شده است حتی از نظر ادیان دیگر که در مورد ان در کتابهایشان اشارتی کرده اند اگر میگویید من به دینی اعتقاد ندارم و فقط خداوند را قبول دارم خوب این خوب است اما این نکته هم مهم است که خدا انسان را همینطوری نیافریده و گفته هر کاری خواستی بکن بعد هم میمیری یا من سوال جواب میکنم که نمیشه چون دستوراتی را به عنوان دین بیان نکرده یا منبع دقیقی نشان نداده یا اینکه بدون بازخواست حالا یا بهشت یا جای دیگه که بازهم به عقل جور در نمی اید چون کسی که هزاران نفر بیگناه و کشته چی میشه در ضمن اگر عقل انسان بهتر از دین هست شاید به نظر اون فرد شاید درست عمل کرده به نظر خیلیها هم اشتباه کردن ......
ادامه دارد |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| mohtasab - كانادا - ونكوور |
قسمت دوم مطلب قبلی
جناب درفش
حال اگر نه به دین و نه به خدا اعتقادی داری پس بحث ما بیهوده است چون ؛؛
من میگویم ماست فلان ماست فروش شیرین است شما میگویید ترش است در صورتیکه میگویید ماست فروشی وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت نظرات شما محترم است اگر چه معتبر نباشد و به نظر من شما کاری بیهوده ای انجام میدهید که وقت خود را صرف بحث با من میکنید چون عمر کوتاه است شما توانایی آنرا ندارید که برای خود عمر جاویدی درست کنید برای همین بهتر است که هرچه میتوانید از لذتهای این دنیا بدون منع و محدودیت استفاده کنید چون فقط همین دنیا را دارید و انسان بد از مرگش فنا میشود.
اگر به تناسخ هم اعتقاد دارید بهتر است به فکر ریاضت یا تزکیه نفس باشید که تکامل یافته تر متولد شوید نه اینکه این بحثها را انجام دهید چون کاریست بیهوده و ممکن است بصورت حیوانات متولد شوید.
حال اگر پیرو ادیان الهی دیگر هم هستید بگویید که ما ببینیم کتاب و بینش شما چیست که آیا در کتاب خود هم تحقیق کرده اید.
اگر از رژیم دینی ایران مشکل دارید شما در اتریش زندگی میکنید و محدودیت ندارید.
اگر برای مردم ایران نگران هستید و حقوق بشر برایتان مهم است چرا از ایران خارج شدید و بر نمیگردید تا پابه پای هموطنانمام مبارزه کنید.
اگر هم قصد آگاه سازی دارید تمام مطلب ما در اینترنت هست و همه میتوانند در مورد آن فکر کنند راه حق و حقیقت از گمراهی مشخص و روشن است و نیازی به فانوس من و شما ندارد.
من هم از رژیم ایران دلخوشی ندارم برای اینکه به اسم دین خدا به مردم ظلم میکنند برای همین عزم خود را جذم کردم و از ایران خارج شدم اما این دلیل نمیشود که اصل دین بداست :::
اگر معلمی کودک آزاری کرد دلیل بر بد بون علم و دانش نیست.
پس دوستان عزیز کسانیکه با نقاب دین و خدا به مردم ظلم میکنند دلیل این نیست که دین اشتباه است یا خدا ظالم است و این در همه ادیان وجود دارد که عده ای فرصت طلب برای امیال خود دست به این کارمیزنند و مختص به اسلام نمیشود و نام دین و خدا را خراب میکنند و اگر شجاعت حسین ابن علی در ما شیعیان وجود داشت در برابر ظلم در هرکجای دنیا ایستادگی میکردیم و اگر دین نداریم حداقل آزاده باشیم در آخر از روی حرفها و اعمال هرکس قضاوت نکنیم و آن را معیار فکر خود قرار ندهیم .
؛؛؛؛ گوینده حرف اهمیتی نداره ببین داره چی میگه؛؛؛؛؛؛؛؛؛ |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
derafsh - اتريش - وين
درود بر تو دوست عزيز. از اينكه تحقيقاتتان را در اختيار ديگران قرار مي دهيد بايد از شما سپاسگزار هم باشند كه روزنه اي به رويشان باز شده تا از جهالت و عقب ماندگي خودشان را نجات بدهند.
دروغ گفتن و مغالطه عنصر اساسي فرهنگ اسلامي وقرانيست و در نتيجه صفت بارز مسلمانان است. مگر محمد و علي ايراندوست بوده اند كه اينها اصرار دارند خود را به اعراب متصل كنند و مدام جنگها و تجاوزها و خشونت انها را با دروغ توجيه و ماست مالي كنند؟ هر چند كه اديان براي احمق ساختن ادمها بوجود امدند اما اگرزرتشتي و بودا يي و مسيحي بودند ديگر مجبور نبودند كه اعمال غير اخلاقي و خلاف شان انساني پيامبري مثل محمد را ماله كشي كنند و خود و ديگران را با دروغ فريب دهند.
من همچنان از اطلاعات شما استفاده مي كنم و اميدوارم مسلمانان دست از انكار حقايق بردارند و زندگي و اينده بهتري را براي فرزندان خود فراهم كنند. اگر هم مي خواهند خدا باور بمانند مكتبي را انتخاب كنند كه اصول ان با شئون و حقوق بشري و انساني در تضاد نباشد. اسلام محكوم به زوال است چنين مكتبي دوام نمي اورد چون از طبيعت و سرشت سالم انساني به دور است. شاد باشيد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
mohtasab - کانادا - ونکوور
دوست عزیز و گرامی من:(قسمت اول)
1) من چندین بار گفتم و دوباره نیز می گویم من به هیچ دین و خدایی اعتقاد ندارم و همه ادیان را زاییده ذهن انسان می دانم. کتاب *و انسان خدا را افرید* را مطالعه کنید. این کتاب در حقیقت یک رساله دکترا است.
2) من اگر نام درفش را بر خود گذاشته ام به دلیل علاقه ای است که به تاریخ میهنم دارم و همیشه به ان افتخار می کنم.
3) من دوست ندارم به ادیان بی احترامی بکنم.ولــــــــــــــــــــــــی به شرط انکه ان دین احترام بقیه را نگهداشته و ازادی را از انها سلب نکند. من به دینی که در حیطه خصوصی باشد کاری ندارم. ولی در حال حاضر اسلام و بخصوص شیعه چماقی شده است بر سر مردم بی دفاع ایران. اینجاست که واجب می شود ما این دین را نقد کنیم و نشان دهیم که مانند سایر ادیان دارای کاستــــــــــــــــــــــــــی های فراوانی است. چرا ما اینجا مسیحیت را نقد نمی کنیم؟ چون مسیحیت در حیطه خصوصی و در کلیساست. اگر همین مسیحیت روزی بخواهد چماقی برسر مردم ایران عزیز بشود وظیفه ماست که ایرادات مسیحیت را لیست کنیم.
4)چرا شما فکر می کنید که انسان بی دین یک انسان عیاش و بی قید است؟ به نظر من کار نیک انسان وقتی ارزش دارد که برای پاداش یا ترس نباشد. من اصلا دوست ندارم به بهشتی که توسط محمد ترسیم شده است پا بگذارم. بهشتی که فقط حوری و شیر و عسل داشته باشد برای من جذاب نیست! من در همچین جایی حتما افسرده خواهم شد! این بهشت من را ارضا نخواهد کرد. بهشتی که کتابخانه ندارد اینترنت ندارد زمین ورزشی و... خسته کننده نیست؟! این چه زندگی جاودانه ای است که شیر و عسل بخوری و در بغل چندین حوری باشی!تا کی؟ تا چند وقت می شود این کار را انجام داد؟ تکلیف زنهای بیچاره در ان دنیا چیست ایا به ان فکر کرده اید؟ شاید این پاداش(بهشت + حوری) برای عربی که 1400 سال قبل زندگی می کرده است و جز شتر و ریگ چیزی نمی دیده است؛ جذاب بوده باشد! ولی برای شخصی مثل من در قرن 21 نه تنها جذاب نیست که افسرده کننده است!( همین بهشت هم نشان از ان دارد که دین از ذهن یک انسان تراوش کرده است).
--------------------------------------------------------
ادامه دارد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
mohtasab - کانادا - ونکوور
مروان سردار خونریز اسلام شورشهای بین النهرین و سوریه و مصر را با مشورت حسین (در استفاده از خشونت و قتل عام )با شدت و خشونت تمام سرکوب کرد. حسین ازاده نبود دنبال صلح هم نبود. دنبال جنگ وقدرت بود. چنین کسی اسمش در لیست جنایتکاران تاریخ است نه ازادگان. مطالب دلخواه شما: دروغهای بسیاری هم روی اینترنت هست که انها را کپی می کنید اما حاضر نیستید واقعیتها را در کتابهای تاریخی معتبر مطالعه کنید چون داستانهای رویایی و تخیلی و توهماتتان به هم می ریزد.
به اصل خودتان برگردید و اسلام را به عربستان باز گردانید. بگذارید خردتان راهنمای شما باشد نه حسین مشاور مروان! |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| sophist - ايران - تبريز |
دوستان این خانه از پای بست ویران است
این روزها با توجه به مطالعات جدیدی که در حوزه تاریخ و بالاخص تاریخ ادیان انجام گرفته شک و شبهه های زیادی در مورد فرقه ها بوجود آمده بدین ترتیب که اصالت دینی آنها به شدت زیر سوال رفته. حتی در مورد تشیع که بالای 250 میلیون نفر پیرو داره حرف و حدیث مبنی بر اینکه ساخته چند قرن اخیر است روز به روز داره بیشتر می شود. این روزها مطالعات تاریخ شناس ایرانی آقای ناصر پورپیرار در مورد تاریخ ایران سوالات زیادی را در مورد جعلی بودن تاریخ ایران و بخش های وسیعی از دین اسلام به طور اعم برانگیخته است. در مورد چگونگی و چیستی بهائیت هم باید با توجه به کلیت تاریخ ایران در چند قرن اخیر قضاوت کرد.
در مورد حقانیت این آیین من هم دچار شک و تردید هستم، البته نباید از آموزه های مدرن و مترقی آن نباید غافل بود. اما در کل حتی غیر الهی بودن و یا ضاله بودن این آئین هم نمی تواند دلیلی برای سرکوبی آن باشد. دوستان دقت کنند که در قرآن که تنها منبع مورد اعتماد مسلمین می باشد به هیچ وجه امر به برخورد با عقاید غیر اسلامی نشده، هرگونه جهاد هم یقینا جنبه دفاعی دارد. البته بعضی از مفسرین تلقیات دیگری از آیات قرآن دارند که به خودشان مربوط است. یقینا اگر نیاز به تفسیر بود خدا خودش به این امر اشاره می کرد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
mohtasab - کانادا - ونکوور
قسمت دوم:
5) شما نوشته اید: *کسانیکه با نقاب دین و خدا به مردم ظلم میکنند دلیل این نیست که دین اشتباه است یا خدا ظالم است و این در همه ادیان وجود دارد که عده ای فرصت طلب برای امیال خود دست به این کارمیزنند و مختص به اسلام نمیشود *
من باید به عرض جنابعالی برسانم که دین همیشه برای تحمیق مردم و متعاقب ان برای حکومت کردن بر همان مردم بوده است. هیچ دینی برای سعادت مردم بوجود نیامده است که هیچ؛ حتی وسیله ای برای فشار و دوشیدن مردم بی نوا نیز بوده است! شما در طول تاریخ مکتوب 7000 ساله یک حکومت دینی نشان بدهید که مردم در پناه ان با ارامش زندگی کرده باشند. هر حکومتی که رنگ دین گرفته است دوران سیاهی را برای مردم به ارمغان اوره است! چون این ذات دین است! با راستی و درستی که نمی شود مردم را زیر سیطره گرفت! جا دارد نظر زیبای یکی از کاربران (kara - هلند - رتردام) را اینجا قرار دهم. با اجازه از این دوست گرامی:
من از اصل بساط دین را زائیده شیطان ویا به عبارتی زائیده جانب پلیدی انسان میدانم. نکته ای که کمتر کسی توجه میکند این است که انکار خدا و ضد خدا شدن با تبلیغ پلیدی امکان پذیر نیست. با دعوت به خدا و مایه گذاشتن از خداست که میتوان بساط پلیدی را درقالب دین و ظاهر خداپرستی عمومی کرد و این مختص همه ادیان مدعی پیام اور از جانب خداست. پس در واقع دین نه تنها بشر را به کمال رهنمون نمیسازد که انسان را خدا هم دور میسازد.
در ضمن حکومت فعلی ایران یک حکومت دینی است که بر اساس دستورات قران اداره می شود. حقوق زن؛ زن ستیزی؛ احکام ظالمانه ارث ووو که اگر به اینها بریدن دست و پا و پرت کردن از بلندی ووو... را هم اضافه کنیم که دیگر هیچ...
6) شما نوشته اید:*من هم از رژیم ایران دلخوشی ندارم برای اینکه به اسم دین خدا به مردم ظلم میکنند برای همین عزم خود را جذم کردم و از ایران خارج شدم اما این دلیل نمیشود که اصل دین بداست *
کاملا اشتباه می کنید این رژیم ایران نیست که ظلم می کند. این دین است که در ایران به مردم ظلم می کند. مردم مدینه سالیان سال در کنار هم زندگی می کردند ایا این محمد نبود که سه قبیله یهودی مدینه را از بین برد و در یک روز سر 700 یا به روایتی 900 تن از مردان انان را به دست علی و زید از بدن جدا کرد! و شب مسلمانان و خود محمد با زنان انان همبستر شدند! ایا این ظلم نیست! ایا این ظلم در یک حکومت دینی اتفاق نیفتاده است؟ این نسخه که شما اکنون در ایران شاهد ان هستید توسط محمد در حجاز در 1400 سال قبل پیچیده شده است.
------------------------------------------------------------------
ادامه دارد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
mohtasab - کانادا - ونکوور
قسمت سوم:
7) شما نوشته اید:*مورد ارث هم به شما گفتم در کشورهای عربی و ایران از این قانون طبق قرآن استفاده میشه ...*
ایا هر چه در ایران بر اساس قران اجرا می شود صحیح است؟ به قوانین مجازات زیر که در ایران بر اساس قران اجرا می شود توجه کنید! ایا این قوانین ضد انسانی نیست؟
1- ماده 300 قانون مجازات اسلامی؛ بخش دیانت:
خونبهای قتل زن مسلمان؛ خواه این قتل عمدا صورت گرفته باشد و خواه غیر عمدی؛ 50 شتر است.
2- ماده 435 قانون مجازات اسلامی:
خونبهای قطع بیضه چپ یک مرد مسلمان 66 شتر است و خونبهای قطع بیضه راست او 34 شتر. خونبهای قطع هر دو بیضه چپ و راست مرد مسلمان 100 شتر است.
3- هرگاه نصف فرج زنی را قطع کنند؛ خونبهای 50 شتر بدان تعلق می گیرد و هرگاه؛ هر دو نیمه فرج او را قطع کنند خونبهای کامل یعنی صد شتر بدان تعلق می گیرد.ماده 479 قانون مجازات اسلامی
نتیجه گیری منطقی:
1- ارزش زن( حتی اگر یک پروفسور باشد) کمتر از نصف ارزش بیضه مرد(حتی اگر یک پیر مرد بی سواد باشد) است.!!!!!!!!!!
2- ارزش زن نصف ارزش فرج خودش است.!!!!!!!!!!!!!(خوب دقت کنید!).
در ایه 34 سوره نسا به صراحت بر کتک زدن زن تاکید شده است! ایا الان حتی برکتک زدن یک حیوان می شود حکم صادر کرد!(من از خانمهای محترم معذرت می خواهم). این مورد در خطبه حجه الوداع و همچنین نهج البلاغه نیز دیده می شود. این با هیچ منطقی قابل پاسخ نیست. زن قرن 21 دیگر نخواهد پذیرفت که اقا بالاسر داشته و از او کتک هم بخورد. قوانین جالب فوق بر اساس همین ایات(و همچنین ایات قران که معتقد است زن نصف مرد ارث می برد) وضع شده است.
حال من از شما سوال می کنم: چون این قوانین ظالمانه در ایران اجرا می شود یعنی قران درست است؟
---------------------------------------------------------------------
من دیگر فرصت ندارم. مطلب بسیار است. شما فقط تعداد یوم درقران را بصورت دستی بشمارید. تعداد ان 365 تا نیست! |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| derafsh - اتريش - وين |
دوست عزیز من shad - فرانسه - نیس.
درود بر شما. من هم از اطلاعات و نظرات شما سود می برم. شاد باشید. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| shad - فرانسه - نيس |
sophist - ايران - تبريز
اينجا كسي پور پيرار رانمي شناسد. اگر مورخ معتبري بود و حرفهايش قابل اعتماد بود مورخان اروپايي به اثارش اشاره مي كردند.ماست مالي نكنيد. ايات جنايي و دعوت به قتل دگر انديشان جنبه دفاعي ندارد. خداي محمد در ذهن محمد بود و نام بت بزرگ كعبه را داشت! ما هم قادر به ديدن خداي شما كه در ذهنتان گنجانيده ايد نيستيم. شما چطور خداي محمد را ديديد؟!
در ضمن بر طبق نظر ولتر اسلام هم يك فرقه است. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
| persian - امريكا - ريچمند |
derafsh - اتريش - وين
خسته نباشيد.باز هم عرض تشكر فراوان.واقعا از اطلاعاتتون استفاده ميكنيم واميدوارم هميشه اين لطف شامل حال ما باشه تا از محققين و اساتيد ارزشمندي چون شما مستفيذ بشيم.درود بر شما .موفق و پيروز باشيد. |
يكشنبه 7 مهر 1387 |
|
| persian - امريكا - ريچمند |
mohtasab - كانادا - ونكوور
ميدانيد عدد 19 عدد مقدس بهاييان است .چرا؟؟؟؟؟؟ |
يكشنبه 7 مهر 1387 |
|
| ashoor - ایران - تهران |
با این قسمت ازکامنت دوستی که نوشته خوبی به هم نوع اگر با فکر گرفتن حوری و انگور و .. باشد کار بی ارزشی است موافقم . بد تر از این تصور کسی است که دارائی خود را حتی به فرزند خود هم نمیدهد و با وقف آن در حقیقت سعی میکند آن اموال را با تبدیل به چک مسافرتی با خود به آن طرف ببرد. |
يكشنبه 7 مهر 1387 |
|
|