خطای هند بازیکن مس کرمان در بازی با پرسپولیس - ویدیو

خطای هند بازیکن مس کرمان در بازی با پرسپولیس

99% - روسیه - موسکو
فاصله ی مدافع با زننده ضربه کمتر از یک متر بود.نمیتونست پنانتی باشه.تیمی که داعییه ی قهرمانی داره تو این بازی یکی خورد 4 تا نخورد.چرا با گذاشتن این جور کلیپها میخواید کار با ارزش یک تیم شهرستانی رو لوث کنید؟مثلا بگید به کمک داور باخت؟تا موقعی که فوتباله این مملکت 2 قطبی باشه هیچ پیشرفتی نمیکنه مخصوصا که یک قطبش منتخب حموم عمومیهای تهران باشه جای خوشهالی داره که دیگه هیچ تیمی از قبل بازنده نیست .مس تو این بازی فقط نتیجه ی بازیه خوب و درایت مربیشو گرفت.اگه نتیجه غیر از این بود به حقش نمیرسید اگه واقعا این بازی و نتیجش حساس بود پس خیلی بهتر میشد اگه صحنه ی گل مس کرمان رو هم کنار این کلیپ میگذاشتید.کاربرهای سایت شمااز تمام ایرانن و هر کدوم طرفدار یک تیم نه فقط از تهران و صرفا پرسپولیس.پس چه بهتره که نظراته همه توی این سایت لحاظ بشه.
و من اللاه توفیق...
جمعه 22 شهریور 1387

constantin - آلمان - مونیخ
دیگه هر کی از راه برسه واسه خودش کارشناس شده
این بی احتیاطی بازیکن بوده که دستش باز بود
تیم پرسپولیس استقلال هم کمترین بودجه رو به نسبت به هوادارانشان دارند
برین اون تیم سپاهان و مس رو جمع منید که با 4 تا هوادار بودجه شون دو برابر پرسپولیسه
جمعه 22 شهریور 1387

bluestar - ایران - تهران
99% - روسیه - موسکو
این موردی که شما گفتید مال موقعی است که فاصله دست از بدن از قطر توپ فوتبال کمتر باشد به علاوه دست مدافع مس پایین بود و لحظه ای که منصوری برای زدن ضربه پایش را عقب برد دست خود را بالا آورد که نشان می دهد عمدا می خواست جلوی حرکت توپ را بگیرد. با اینکه خودم استقلالی هستم باید اعتراف کنم که پنالتی بود.
جمعه 22 شهریور 1387

emam_hadi - ایران - ایران
99% - روسیه - موسکو
تو یک کور واقعی هستی ...
فقط ابی
جمعه 22 شهریور 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
99% - روسیه - موسکو
شما هم بهتره 1 فکر به حال تیم خودتون بکنید که پارسال با شانس و اما و اگر موندین توی لیگ برتر
راستی 6 تا رو یادتون نره....توی تاریخ ثبت شدس...هیچوقت از یادها پاک نخواهد شد..اونم تو 1 بازی....این پنالت نبود لابد بازی با ذوب اهن هم پنالت نبود نه؟؟یا بازی با ملوان پنالت ملوان پنالت بود نه؟برین بابا تیمتونو جمع کنین....ما پارسال هم با همه این ناداوریها قهرمان شدیم...امسال دربی میبینیمتون...ما اگر باختیم لااقل بین المللی بازی کردیم...همه هوادارها تا دقیقه 96 تشویق میکردن...افتخار میکنیم به تیممون....
جمعه 22 شهریور 1387

melbourne - استرالیا - ملبورن
من نمیدونم شما مال کدوم روستا هستین یا موسکو کجای روسیه ی پهناور هست یا اللاه که شما ازش توفیق میخوای کی هست . چون تو درسهای ما گفتن پایتخت روسیه، مسکو ست و می دونم که الله یگانه پروردگار هستیه. بچه جون. وقتی یه مدافع دستش از حالت طبیعی بازتر باشه، از فاصله ده سانتی هم توپ به دستش بخوره پنالتیه. این چیزی که من تو این کلیپ دیدم، طرف دستش مثل رقاص ها باز بود. شما هم اگه یه بار تیم روستاتون بازی داشت، تو هجده قدم دستتو اینقدر باز نکن. مسعود مرادی هم به صحنه دید نداشت اگه نه حتما سوت می زد.
جمعه 22 شهریور 1387

سیروس کمال - امارات - دبی
99% - روسیه - موسکو
دوست من . نگران نباش . فدراسیون فوتبال ایران اگر بخواهد سایپا را قهرمان کند میکند. اگر بخواهد پرسپولیس را قهرمان کند میکند .اگر بخواهد تاج را قهرمان کند ؟؟ (که 100 البته نمیخواهد و نمیگذارد ) . من دو لیگ را اصلا قبول ندارم و به نظرم فاسدترین لیگها هستند . یکی لیگ ایران و دومی لیگ امارات . پیروز باشید .
جمعه 22 شهریور 1387

mohsen257 - ایران - تهران
99% - روسیه - موسکو
میتونی بگی دسته اون یابو اونجا با این همه فاصله از بدنش چیکار میکرد
جمعه 22 شهریور 1387

mohammad55ir - هند - پونا
99% - روسیه - موسکو
جناب ادعا،شما اول لطف کن و بازی رو کامل ببین،بعد نظرات شیوا بده،در ضمن توئی که مشخصاً آدم پر مدعا و در عین حال الزاماً توخالی،از این به بعد وقتی میخواهی دهن مبارک رو باز کنی به این مطلب توجه کن که اینجور بی شرمانه وبی ادبانه راجع به یکی از پرطرفدارترین تیمهای آسیا حرف زدن، فقط نشاندهندۀ تربیت تو در یکی از محرومترین روستاهای ایران میتونه باشه.
زنده باد پرسپولیس و امپراطورش،افشین قطبی
درضمن در مورد تکیه کلام هم،اگر میخواهی ازمن تقلید کنی حداقل درستش رو بنویس،درستش رو مثل همیشه آخر کامنتم میتونی ببینی،نه(و من اللاه توفیق...
)...

ومن الله توفیق.
جمعه 22 شهریور 1387

bolton4 - انگلستان - بولتون
حالا روزهای خوش پرسپولیسه کجاشو دیدی
جمعه 22 شهریور 1387

TAAT - ایران - اردبیل
فاصله خیلی کم بود . دستها رو به بالا باز نبود و واضح بود که نمیتوانست هند باشد.ضمناً با نظر دوستم "99% - روسیه - موسکو" کاملاً موافقم. یادم می آید در یکی از بازیهای استقلال تهران داور بازی که طبق معمول باید طرفدار یکی از تیمهای پیروزی و استقلال باید باشند،آنقدر پنالتی را تکرار کرد تا برای سومین بار بازیکن استقلال توانست توپ را راهی دروازه کند .در بازی فینال جام برتر در فصل گذشته داور آنقدر به تیم سپاهان خطا گرفت و آنقدر عین همان خطاها را در تیم پرسپولیس ندیده گرفت که بالاخره روحیه تیم مقابل ضعیف شد و نتوانست بازی برده را برنده از زمین خارج شود. تا وقتی داوران ایران اینگونه با حمایت و فشار فوق العاده تماشاگران کاملاً به نفع استقلال و پیروزی تهران سوت میزنند ،تیمهای شهرستانی امید چندانی به برنده شدن نخواهند داشت. تیمهای پرسپولیس و استقلال میلیاردها تومان از پودجه عمومی کشور را به 11 بازیکن و چند مربی میدهند که واقعاً درست نیست. اگر این تیمها به قول آقایان 30میلیون طرفدار دارند چرا یکی از این 30 میلیون نفر آستین بالا نمیزند و هزینه های وحشتناک این دو باشگاه باید همچنان از جیب بیت المال پرداخت شود. آنقدر به دنیزلی ترکیه ای زیر میزی پول داده بودند که طرف میگفت من وقتی شنیدم که دولت ایران از بیت المال شما این پول را پرداخته از تعجب شاخ در آوردم.ما در کشورمان پول بیت المال حساب و کتاب دارد.واقعاً کی از شرّ مافیای این دو تیم راحت میشویم خدا عالم است.
جمعه 22 شهریور 1387

habibollah - ایران - شمال
انگاراین موسکو هم داره مثل اعتراض یه جورایی سیریش میشه.
جمعه 22 شهریور 1387

shire iran - انگلیس - منچستر
99٪-روسیه-موسکو-نمیدونم ٪98 بقیه را از کجا اوردی؟این ٪1در صدی فقط میاد حرفی بزنه و عکس العمل بقیه را بینه چیه.حتی جوابی هم ندار که بده درست مثل اخوندا .اول انگشت میزنن و میخورن بعد میگن خوب شد پام توش نرفت.
جمعه 22 شهریور 1387

$persian$ - ایران - تهران
گذاشتن این ویدیو تو سایت اصلا دلیل منطقیی غیر از پرسپولیسی بودن سایت نداره چون همه دیدن خورد به دستش اما توپ خورد به دستش نه دست به توپ
جمعه 22 شهریور 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
توى دهات هاى بنگلادش هم اینو هند میگیرن
حتى اگه غیر عمد دستش بالا بود، که فکر نکنم
حالا همه گیر دادن به 99% - روسیه - موسکو
چرا هیچکى به احمقى نژاد فحش نداده؟
جمعه 22 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
این موسکو (٪99 مغزش پوچه و ٪1 هوا داره )
جمعه 22 شهریور 1387

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
همه بگید زنده باد مس کرمان.
جمعه 22 شهریور 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
گریه های قطبی.اخه عجمها کجا فوتبال کجا. استاجلو
جمعه 22 شهریور 1387

ma7612 - کانادا - تورنتو
4 تا کارشناس سر شناس داوری رسما اعلام کردن هم این هم حرکت شیری پنالتی بوده و مرادی اشتباه کرده حالا این ها دارند برا ما قوانین فیفا رو مرور می کنند!
جمعه 22 شهریور 1387

99% - روسیه - مسکو
من با کسی مشکلی ندارم که بخوام جوابشو بدم.من فقط نظر خودمو میگم.بر خلاف بعضی از دوستان که لطف دارنو توهین میکنن من اصلا نمیخوام به فرد خاصی توهین کنم.اصلا چرا باید جواب بدم؟حالا اگه به پرسپولیسیا بر میخوره من مقصر نیستم.
در ضمن مگه لنگ چیزه بدیه که اینجور موضع میگیرید؟همه ی ماشین دارا یدونشو دارن.حموم عمومیم که حرف بدی نیست که.
جمعه 22 شهریور 1387

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
بالاخره مانفهمیدیم توپ چطوری بدست بخوره خطاست.مگه نباید مدافع حریف مواظب باشه توپ به دستش نخوره؟ مدافع بی احتیاطی کرده وجلوی یک توپ مستقیم راگرفته وجریمه اش هم یه پنالتیه.
جمعه 22 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
مس کرمان اخر لیگ دهم میشه . زنده باد تیمهای تهران. عشق هست فقط تهران . شهرستانی ها مطمئن باشین جام تو تهران خواهد ماند
جمعه 22 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
صد در صد پنالتی بود و بعضی ها چون غرض ورزی با پرسپولیس دارند الکی بهانه میارن. جالب این جا است که خود رئیس داوران هم تائید کرده همچنین چند تا کارشناس داوری. امیدوارم مرادی و خداداد افشاریان محروم بشن اگه پارتی بازی نکنن
جمعه 22 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
99% - روسیه - مسکو تو با گفتن لنگی به پرسپولیسی ها توهین میکنی بعد میگی من به کسی توهین نمیکنم خوشم میاد مسکو را درست تایپ کردی . بعد تو در اون حد نیستی جواب کسی را بدهی
جمعه 22 شهریور 1387

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
فراز نروژ - تو اون فرازی که من میشناسم؟
شنبه 23 شهریور 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
پنالتی صد در صد بود. در ضمن استقلالی هستم.
شنبه 23 شهریور 1387

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
اوستاجلو
... رو چه به اظهار نظر در مورد فوتبال یا ایرانی! تو برو یه دونه مارمولک یا ملخ از گوشه دیوار پیدا کن بنداز بالا بعدش هم توی سایه بشین که مخت تکون نخوره و بیشتر از این مسخره نشی! از بس مارمولک خوردی دم درآوردی دیگه!
شنبه 23 شهریور 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
به به فوتبال مارو ببین تو رو به خدا!!
اون مرادی چه جوری میخواد داور بین المللی بشه؟!
واقعا که این فوتبال نبود هند بال بوده!!

$persian$ - ایران - تهران
ببین جناب شما حرف نزن واسه خودت اوکی؟؟
سایت ایرانیان یوکی این لینک ویدیو رو از به جای دیگه گذاشته!اگه قرار باشه هر ویدیو بزاره اینجا و طرف بگه قصد طرف این بود و بیسار بوده به هر حال این پنالتی بوده!!در ضمن میبینی که دستش رو اورد بالا!!
حالا میخوای برم یه ویدیو از کیسه های ابی واست بزارم تو این سایت و تو تشخیص بده والیبال هستش یا فوتبال؟! گر چه میدونم نمیتونم تشخیص بدی اصلا تو رو چه به فوتبال ..... لول
شنبه 23 شهریور 1387

arash_bacheha - ایران - تهران
واقعا این داور بی لیاقت ترین داورهاست این چندمین بار است که این داور در بازیها به طور مستقیم روی نتیجه تاثیر می گذارد و این داور خیلی دوست دارد که به نفع استقلالی هاپنالتی نگیرد و قبلا هم این را ثابت کرده. این داور اگر در سطح بین المللی برود آبروی ایران را می برد.
شنبه 23 شهریور 1387

ali-vienna - اتریش - وین
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
خیلی باحال گفتی
اون استاجلو گفتنش آخر متن منو کشته!! انگار نامه به کره مریخ مینویسه! حالا خیلی اسمش هم مهمه!!!
شنبه 23 شهریور 1387

redboy - ایران - تهران
این ... مرادی از این بهتر نمیتونست حق پرسپولیسو بخوره...! ولی خیالی نیست ...چون به پرسپولیس ظلم میشه*** بازم قهرمان میشه!
کیسه حمومی های عزیزم لطف کنن دهان مبارکشونو ببندن....تیمی که تو لیگ 17 جدوله اصن نباید حرف بزنه...باید بکوبه تو سرش..!!!
زنده باد افشین امپراطور!
شنبه 23 شهریور 1387

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
زبلخان ـامریکا- سن خوزه
ببینم تو همون زبل خانی که اینجا اونجا همه جا بود؟!! دوست من من یه رفیق تو امریکا دارم ولی او در سن خوزه نیست.
شنبه 23 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
sarab22 - المان - دوسلدورف افرین به تو انشالا تیمهای تهرانی موفق باشن
شنبه 23 شهریور 1387

bazdid - سوئد - مالمو
این مرادی اصلا لیاقت داوری نداره . مرادی عاشقه علی دایی هست و با تیمهای استقلال وپرسپولیس بدجور لجه .
شنبه 23 شهریور 1387

a1297 - ایران - اصفهان
دمتون گرم کرمانیا نه قرمز نه ابی فقط زرد طلایی
یکشنبه 24 شهریور 1387

payandeh iranema - sweden - یوتوبری
اگه کسی ادعا میکنه دستهای بازیکن مس باندازه حد طبیعی باز بوده یا اندازه حد طبیعی و نمیدونه چون خودش حتما همیشه با 3تا هندونه زیر بغلش راه میره مثل لات ها یا جاهل های قدیم یا اینکه چشمش فواصل راخوب تشخیص نمیده ویاهم صد البته مغرضانه نظر میده. بنظر من داورها با چنین اشتباهات فاحش و تاثیر گذارروی نتایج بازیها هم ارزش کار تیمهای برنده را کم میکنند هم سطح و کیفیت فوتبال ایران را کاهش میدن .
یکشنبه 24 شهریور 1387

$persian$ - ایران - تهران
sepid.irooni - انگلستان - لندن
لنگی پس چرا از خطای هند صباباطری چیزی نذاشتن
شما لنگیا اکثرتون بی منطق و کوته نظرین چیز جدیدی نیست
دوشنبه 25 شهریور 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.