راه‌اندازی دفتر مشاوره برای همسر صیغه‌ای در قم

راه‌اندازی دفتر مشاوره برای همسر صیغه‌ای در قم

اخیرا یک نفر روحانی بنام "ر. ق " با دایر نمودن دفتری در قم به امر مشاوره برای یافتن همسر صیغه‌ای برای افراد می‌پردازد.
 
این فرد که خود را آیت‌الله به مردم معرفی کرده ، با نصب تابلوئی با مضمون «همراه با شما در غم و شادی» در محل دفترش اقدام به پخش شماره تلفن‌هایی برای مشاوره در سطح قم نموده است.
 
هر روز تعدادی از مردان برای مشاوره در زمینه یافتن همسر موقت به این دفتر مراجعه می‌کنند که برای حق مشاوره مبلغ 50 هزار ریال از آنها اخذ می‌شود.
 
براساس این گزارش، برخی مواقع حدود 20 نفر زن در دفتر حضور داشته و برای مراجعین صیغه می‌شوند.
 
لازم به ذکر است به هنگام مراجعه مردان، وی با نشان دادن زنان حاضر در دفتر به آنها اعلام می‌کند هر کدام از این خانمها را می‌خواهید انتخاب نموده تا صیغه را برای شما جاری نمایم.
 
از برخی از مراجعین برای جلو انداختن نوبت گاها تا مبلغ 300 هزار ریال گرفته می شود. برخی از زنان در طول روز برای چند مرد بدون رعایت عده صیغه می‌شوند و در این خصوص از فتوای برخی از مراجع تقلید سوء استفاده می‌شود.
 
گفتنی است این فرد کاندیدای چهارمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم بود که رد صلاحیت شده است و همسر و فرزندان وی بعلت برخی مسائل از وی جدا شده و در شهر یزد زندگی می‌کنند.
 
گفته می شود وی در مراجع قضایی و انتظامی دارای پرونده‌هایی در زمینه مزاحمت برای بانوان ، ایجاد ضرب و شتم و مزاحمت و سلب آسایش مردم و .... می‌باشد.
منبع : جهان نیوز
atousa_swe - سوئد - گوتنبرگ
اگه این راست باشه که 1-صیغه هر جورش کثیف.2-براستی که مردا به فکر لذت هستن.4- تو این بی پولی چه جوری فکرشون برای این چیزا ازاد.5-بیچاره زنها که از اسلام به بعد زن بودن رو احساس نکردن.
شنبه 16 شهریور 1387

mahmud - رومانی - بخارست
اسمش فقط بد در رفته پوله خوبی داره تبریک میگم بازگشت به شغل اصلیشونو
شنبه 16 شهریور 1387

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
آخوندها صیغه را واسه مقاصد شیطانی خودشان ابداع کرده اند.atousa_swe - سوئد - گوتنبرگ:3 چی شد از2 پریدی 4
شنبه 16 شهریور 1387

sh.s - امارات - دبی
به این می گن کشی اسلامی. اسلامه دیگه از هر سمتی بخوای می تونی کشش بدی. واسه این جور وقتها تا دلت بخواد فتوا هم از تو کلاه (ببخشید عمامه) شعبده بازیشون در میارن.
شنبه 16 شهریور 1387

ezatdf - ایران - تهران
می شه لطف کنید آدرس شعبه تهران این دفتر رو روی سایت بگذارید
شنبه 16 شهریور 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
اره دیگه....خاک بر سرا به نفعشونه
شنبه 16 شهریور 1387

hamid_30bil - قبرس - لارناکا
جالبه شهر نوی با آبرو
شنبه 16 شهریور 1387

zahra1387 - ایران - ایران
بانو امارات برو عضوش شو
شنبه 16 شهریور 1387

nasle sokhthe - انگلیس - لندن
*شهر نو* اسلامی به جمیع طرفداران جمهوری اسلامی مبارک باد.
شنبه 16 شهریور 1387

dash- ali - سوید - گوتنبرگ
خدمت سینه چاکان اسلام بگم که نگین اینا اسلام رو خراب کردن این خود اسلام ناب محمدیه به این میگن ....خونه ی شرعی یه ایت الله هم میشینه اونجا و کارت چاغ میکنه و خمس میگیره البته هر شب خودشم یه زیرابی میره اسلام از همون اولش دین قتل و غارت و جنایت بوده اخه دلیلی نداره پیامبر خدا شمشیر دست بگیره و مردم رو به زور مسلمون کنه پیغامش رو میداد میرفت پی کارش دلیلی نداشت که هرکس مسلمون نشد سرش رو ببره به زن و بچش هم تجاوز کنه مسلمونا شکمشون که سیر میشه میرن سراغ زیر شکم که هیچ وقت هم سیرمونی ندارن خدا به داد زنهای بیچاره ی ایران برسه که بیشترین ظلم به اونا میشه
شنبه 16 شهریور 1387

paraastoo-pendaar - ایران - تهران
خوب به سلامتی خاااااااک تو سرتون که فقط خوبین واسه زر زدن. به مردم گیر دادن اگه کثافت کاری های خودتون و جمع کنین فقط تهران کلی رونق می گیره.
شنبه 16 شهریور 1387

mina1355 - ایران - تهران
این حر...ه آخوندها برای دل خودشون چه کارایی که نمیکنن
شنبه 16 شهریور 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
از بی فرهنگی این ملایان همه چیز امکان دارد . در قم داخل حرم طلابانی هستند که البوم عکس از چندین خانم(مثل تاکسیهای تایلند و فیلیپین)را در دست دارند که مشتری صیقه ای پیدا میکنند بعدش طرفداران جمهوری اسلامی دم از عدل و هاله نور میزنند. اگر حکومت اسلامی حامی زنان حتی مردان و کلا همه انسانها بود که نیست سروسامان میداد ولی حیف که همش دوزو کلک و حقه بازی برای چپاول مردم. یکی از دوستان میخواست از شوهرش طلاق بگیره در ایران بعد از اینکه حاجی ملا طلاق را جاری کرد از دوستمان پرسیده بود اگر پول خوبی بخواهی میتوانی صیقه بشی. این است عدل علی یا کتاب.. الان دوستان مذهبی حمله میکنند اقا توهین نکنن. این حرفها توهین نیست بلکه واقعیت و اصل مطلبه.
شنبه 16 شهریور 1387

Anti_akhound - امارات - دبی
اقا این بهش میگن روش تخلیه به روش آخوندی
یکشنبه 17 شهریور 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
این چه دینیست که جز خدمتگزاری اتاق خواب مردان و رنگ سرخ خون وظیفه ای ندارد؟؟؟؟؟ننگ و نفرت. لایق شماست
یکشنبه 17 شهریور 1387

farhad_uk - انگلیس - لندن
مبارک اخوندا
یکشنبه 17 شهریور 1387

bahram1 - ایران - تبریز
همسر و فرزندان وی بعلت برخی مسائل از وی جدا شده و در شهر یزد زندگی می‌کنند.
هه هه
به نظرتون این مسایل چی هستند. عجب زن نا فرمان و بچه های ناخلفی داشته
یکشنبه 17 شهریور 1387

فاتح - ایران - تهران
atousa_swe - سوئد - گوتنبرگ
بیچاره زنها که از اسلام به بعد زن بودن رو احساس نکردن
واقعاْ برات متاسفم که انقدر ناآگاهی لابد در کشورهای غربی که از زن بعنوان کالای تزیینی استفاده می شود به زنان ظلم نمیشه !!! ضمناْ صیغه و ازدواج موقت دارای قوانینی است که حقوق زن در آن می بایست رعایت گردد و برای جلوگیری از ارتباطات نامشروع برای افرادی است که در تنگنا قرار گرفته اند حالا چه زن باشند یا مرد . از دوستان خواهش می کنم بدون مطالعه از خودشون حرف نزنن زیرا روزی باید پاسخگوی حرفهای بدون منطق خود باشند .
یکشنبه 17 شهریور 1387

lisa - امریکا - کالیفرنیا
اخوند جماعت برای پول دراوردن همه رقم وردو ٬ حدیثو و روایتو و ایه تو دست و بالش داره . اخوند گردن کلفت مفت خور از بغل زن های بدبخت و بی سرپرست چه پولی درمیاره . البته همه ی اون بدبخت ها اول در خدمت خود حاج اقان بعد دیگران. این ها کم پول در میارن که بعضی از مردم ساده هم مبالغی رو به نام وجوهات دینی به این جونورهای شکم پاره پرداخت می کنن
یکشنبه 17 شهریور 1387

vahed-az-africa - مراکش - کازابلانکا
از اعضای این دفتر اشخاص ذیل میباشند :
بشری و هدی خامنه ای - فایزه و حمیده هاشمی رفسنجانی - سر کار خانم خجسته و عفت خانم همسران مقام معظم رهبری و ایت الله هاشمی رفسنجانی - همسر داش محمود - و خیل عظیمی از دوستداران و دلسوزان نظام منجمله همسر اقای الهام - البته فی ایتها خیلی بالاست و برای یک ساعت حداقل باید یک حلقه چاه نفت بدی
یکشنبه 17 شهریور 1387

mmn1360 - ایران - قم
دوستان اگر مطمن هستید که این خبر درسته لطف کنید آدرس رو به من بدید تا صحتش رو براتون در بیارم و شاید خودمم یه حالی کردم ! خدا عجرتون بده !!!
یکشنبه 17 شهریور 1387

rebel man - ایران - تهران
جالبه این زنای اسلامی(صیغه مبارکه) برای مسلمانان عین عبادت و رحمته اونم فقط با بیان چند کلمه مزخرف به زبان عربی ولی برای غربیها و غیر مسلمانان فسق و فجور و فساده واقعا جالبه اسلام تمام مفسده های روی کره زمین رو تنها با گفتن یک مشت چرت و پرت به نام صیغه عقد و غیره حلال کرده و اینهمه ادعا هم داره
یکشنبه 17 شهریور 1387

iranking - المان - مونیخ
اکثر اخوندا منحرف جنسی هستند ! و اصولا میتونم بگم اکثر مذهبیها ادمای متعادلی نیستند ! و در افراط و تفریط دست و پا میزنند ! همکاری داشتم که خیلی حزب اللهی بود ...وقتی تابستون خانمش رو میفرستاد شهرستان اولین کاری که میکرد پیدا کردن یه زن صیغه ای در مدت عدم حضور زنش بود ! ...البته معمولا یه توجیه مذهبی واسه خودشون دارند ....این اقا هم گویا به کار کار چاق کنهای قدیم حسودیش شده و دفتر دستک راه انداخته !
....البته این بزرگواران اگه نباشند کی بیاد ادمایی مثل ... رو کار چاق کنی کنه ؟....اینا کسایی هستند که اگه یه دختر وپسر دست همو تو خیابون بگیرند یا حتی اگه رابطه دو طرفه و با رضایتی دو سویه رو ببینند فوری باهاش برخورد میکنند ! ولی سکس بخاطر پول رو که کثیفترین نوع سکس محسوب میشه رو ترویج میکنند .
در مجموع هم زندگیشون هم خودشون تهوع اورند .
یکشنبه 17 شهریور 1387

viva iran - - دبی
دوکون باز کرده مرتیکه. خب نیاز و بازار امثال خودشو میدونه دیگه. اینا اینطوری زنده ان. یا دزدی و ادم کشی یا شهوترانی. از وقتی که بوده همین بوده. اخوندای کثیف ز.ن.ب.ا.ز.
یکشنبه 17 شهریور 1387

martanzit - کانادا - میسی سا گا
حتما زنش برای این جدا شده که دیده به به چه حالی میده هی صیغه این و اون بشه بالاخره از شوهرش یادگرفته
یکشنبه 17 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
بس توی قم هم شهرنو زدن به حق چیزای نشنیده آخرالزمانه دیگه !
این رو هم مثل بقیه چیزای دیگتون با سیاست قاطی کنین ببینیم تا چقد دیگه قیچی تون برش داره ! به مدت باز سر مردم رو اینطوری بند کنین واسه
یه بیچاره آسمون جل چی از این جذابتر ووسوسه انگیزتر اما امیدوارم مردم شریف ایران از اکنون حالیشون باشه که مواضب زن گرفتن از قوم باشن چون
ممکنه دست دهم که نه بلکه هزارم باشن ! ( رویم به آن دسته از زنان و دختران محترم قم نیست اما با کمال تاسف باید عرض کنم این بدنامی خشک وتر را با هم می سوزاند )
یکشنبه 17 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
برای خداوند اصل نیت است او مردم را با نیتهایشان می سنجد و هدف مهم دیگر او سلامت جامعه است . این رژیم که از ابتدا با هرج ومرج سر کار آمد و
مرد این میدان نبود هم چنان با بافشاری کردن بر دوام خود مردم را در منجلاب فرو میبرد و تا زمانیکه مردم بی تفاوت باشند همین است چرا باید
درکشوری با آن همه ثروت ونعمت الهی مردمش به جایی برسند که باید
از راه فاحشه گی روزگار بگذرانند خداوند در قرآن فرموده که مردان وزنان بسیار همسر برای او قابل ارزش نیستند و آنها را مذمت می کند .
چرا یک دختر وبسر مانند دو مرغ عشق نباید بتوانند در کنار هم بوده و زیر یک سقف باشند تا بنیاد خانواده ای سالم را بگذارند شما که روسبی گری را در جامعه از ابتدا رایج کردید حال می خواهید به آن شکل قانونی بدهید مخصوصا که دستتان در فروش دختران به امارات رو شده است.
خاک دو عالم برسر دینداران دروغین که با کلاه گذاشتن شرعی برسر خود
بیرو این جاهلانند فکر می کنید یک آخوند شبشو که چهار تا کلام خوند دیگه همه چیز به خیری وخوشی تمام میشود . اولین بازخواست خدا از شما در مورد علل این هرج ومرج است یک مرد از نظر شرعی باید تمام امکانات رفاهی را از هر نظر فراهم کند حتی برای شیر دادن فرزندانش می تواند از مرد حقوق بگیرد و در صورتی که مرد بیش از یک همسر داشت موظف است به یک اندازه آنها را دوست داشته باشد و چون در این زمانه مردان ی از قبیل
طرفداران رژیم و در اصل نامردان به هیچ یک از اصول بای بند نبوده تمکین کردن به چنین فردی بی معنی میشود مانند این است که انسان بخواهد از یک گراز تمکین کند . ودیگر اینکه چون مسلمان نیستند بس دستور شرع که تمکین زن از مرد و رضایت حاصل کردن اوست ساقط میشود .
بشر اتم را سالهاست شکافته و شما دم در آورده اید ومی خواهید با دستیاری روسیه از آن بمب اتم بسازید . بعد دین را نشکافته و اینگونه به خورد مردم می دهید خوتانید و طرفدارانتان !
یکشنبه 17 شهریور 1387

rastad - ایران - تهران
آخه ای بی وجدان روحانی کثافت این چه مسخره بازیه که درآوردین . شماها واسه کثافت کاری خودتون این دفتر و دستک و درست کردین . ای لعنت خدا به هر چی آخونده کثیفه . لعنت
یکشنبه 17 شهریور 1387

sina_jan - استرالیا - سیدنی
شهر قم از نظر فساد در کشورهای منطقه به خصوص عربی زبانزد خاص و عام است...چند وقت پیش با دانشجویی از امارات صحبت میکردم ...اولین شهری را که نام برد قم بود و از معروفیت ان به فساد اخلاقی نزد اعراب میگفت...من گفتم با این که ما دل خوشی از اعراب نداربم ولی به او در این باره حق میدهم....
یکشنبه 17 شهریور 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
raha_99 - انگلیس - لندن
خانم شما هم زیر لوای انتقاد از ملا درد اصلی را که دین ننگینتان است فراموش کرده و با گل و گیاه سعی در پنهان کردن این گنداب دارید کسی که کوچکترین سوادی داشته باشد می داند که مو به موی این کثافتکاریها در دینتان است حالا اگر عزیز دل برادر بودی یک چیزی با دریای بیکران سکس در دینت ولی برای خواهر زینبها در دو جهان دینتان جایزه ای نیست حتی پسران زیبا هم در بهشت مخصوص مردان است .کمی فکر کن کتاب دینت را به فارسی بخوان.
یکشنبه 17 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
آرتمیس سوپد - مالمو
چون توهنوز اصول ابتدایی دیالوگ را نمی دوند و بابرهنه و یا با چاروق گلی
یه دفعه میبری وسط در ضمن مغرض هستی من با تو تبادی نظر نمی کنم
هر زمان از مبتدی بودن در اومدی من مخلصت هستم و هر گونه گفتگویی را با تو شروع میکنم ! دیگه اینکه حالا برادر یا خواهر بودن من چه ربطی به تو
داره ! غصه نخور من از خدا می خواهم برای تو خواهر گرامی هر تیبی که
دوست داری واست سفارش بده فقط تو مدل بده کاریت نباشه ! خدا عادله هیچ کس رو فراموش نمی کنه ! خودت هم میتونی بخوای میل خودنه .
یکشنبه 17 شهریور 1387

lordofthepersia - انگلستان - بریستول
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
بی سوادترین کسی که در عمرم دیدم تو هستی .
یکشنبه 17 شهریور 1387

$persian$ - ایران - تهران
همه جور کشی دیده بودیم غیر از کش اسلامی
دوشنبه 18 شهریور 1387

mahkame - اتریش - وین
raha_99 - انگلیس - لندن
چرت و پرت نوشتی. برو قران رو کاملتر بخون و ببین چطور به زن نگاه می کنن. منظورت از دینداران دروغین چیه؟؟؟ دین اسلام از پایه دروغ و مشکل داره.
دوشنبه 18 شهریور 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
raha_99 - انگلیس - لندن
این اسلام ناب توست. چرا ناراحت میشی و بهت بر میخوره؟!؟! مگر ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو چی بهت گفت؟ همش از زن بودنت فرار میکنی و میترسی! اینم از برکات اسلام محمدی تو است.
تو باید افتخار کنی که زن هستی. و در رابطه با صیغه. خانم محترم تو که مسلمان هستی همه این دین نکبت را باید قبول داشته باشی. چرا با صیغه اینقدر مخالفت نشان میدهی و به یک باره گررررر میگیری؟
درضمن حالا اگر خودت از صیغه فراری هستی امکان دارد برای ....خوب باشد.
در ضمن دین مندر آوردیت رو کتاب کن بده به مردم شاید تو هم یه دکون بازاری مث این آخوندا راه انداختی. چون خوب میری بالای ممبر
دوشنبه 18 شهریور 1387

homan joon - ایران - تهران
من شنیدم همچین چیزیو . یکی از دوستام میگفت وقتی دیدم داشتم شاخ در میومد تو کلم . میگفت انتای خیابان چهارمردان قم هستش!!!
دروغ یا راستش پای خودش
دوشنبه 18 شهریور 1387

iranking - المان - مونیخ
lordofthepersia - انگلستان - بریستول
من بنظرم تو بیسوادتری ! ......ایشون حداقل فهمید اشکال کار کجاست !تو هنوز نفهمیدی مشکل ما تو چیه !
دوشنبه 18 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
آنتی نخودی ایران - اهواز
جان خودت یادم رفته بود که بنا بود روانکاوی ات کنم ! ببخشید ! دوست داری صیغه تو بشم ! بعد معترض نشی ها ! البته من کارهای خلاف باهات نمیکنم امــــــــــــــــــــــــــــــــــــا !! ....که همه بگن
دست مریزاد ! در مورد کتاب گفتی هزاران عارف عاشقتر از من و با معلوماتتر از من آنها را نوشته اند و در اختیار همگان هست ! اما تا یار که را خواهد و
میلش به که باشد ! یه کتاب میی تونم بنویسم و اونم کتاب زندگیمه ! اما
من همه چیو در راه او قربان کردم ! آنچه دلم خواست نشد آنچه خدا خواست شد . در ضمن ممبر نه ! منبر .
دوشنبه 18 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
مهکامه - اتریش - وین
وقتی که داشتن پایه اسلام رو میذاشتن تو اونجا بودی ! اونجا جزو کدوم
گروه بودی حتما ابوسفیان و ابوجهل دروغ نیستند .
چند بارگفتم باز تکرار می کنم به قول مولوی بزرگ ما ز قرآن مغز را برداشتیم بوست را بهر خران (بلا نسبت) بگذاشتیم . مفز را هم که به این راحتی نمی توان بدست آورد .
دیگران کشتند تا ما بخوریم ما بکاریم تا دیگران بخورند.
دوشنبه 18 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
ایران کینگ - آلمان - مونیخ
خوش به حال شما شاه هم که هستید اما خواهشمندیم ایندفعه یک جوری حکومت کنید که مردم در مشکلات نیفتند . ممنون . حالا به سلامتی کی تشریف میبرید ! گاوی گوسفندی . خلاصه بیخبر نباشه .
اتفاقا اشکال بانو آرتمیس از سوید این است که متوجه اشکال کار نشده اند و اینقدر براین برداشت غلط پافشاری می فرمایند که کم کم نزدیک است پاشنه ی پایشان به مرکز زمین برسد خدا کند حواسشان باشد که ذوب نشود چون می دانید که آنجا حرارت چقدر بالاست . شما و دوستانتان مواظبشان باشید . رفیق نیمه راه نباشید .
موفقیت شما و دوستانتان را خواهانم .
دوشنبه 18 شهریور 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
raha_99 - انگلیس - لندن
اسمش رو خوب بلدی زرنگ؟! همون منبرت رو میگم.
معلومه بلدی بری بالا و بشینی روش. میتونی؟ ...
خداوند هرکسی رو جوری آفرید. بعضی ها میشینند پایین و فقط یک نظاره گرند و با دهانی باز نگاه مکنند و بعضی ها هم مثل تو خوب بلدند که چطور برند بالا و بشینن روش.
.....در ضمن در مورد صیغه. حالا مرد بودن تو یا زن بودنت اصلا مهم نیست. تو خودت مادر یا خواهر که داری .
آیا راضی هستی؟
دوشنبه 18 شهریور 1387

sina_jan - استرالیا - سیدنی
raha_99
خودت خیلی اصول دیالوگ سرت میشه...چرا به مردم میپری....
lordofthepersia
تو که سوادت بالاست با دلیل و منطق حرف بزن ما هم بفهمیم ارتمیس چی گفته اینقدر بهت برخورده...
دوشنبه 18 شهریور 1387

mahkame - اتریش - وین
raha_99 - انگلیس - لندن
وقتی که ستون دین به یگ گاز شکم بند باشه حساب پایشو برو. چرا قران رو کامل نمیخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن تو در بین مشرکان و کافران چه میکنی؟؟ چطوری داری تو لندن زندگی می کنی ؟؟؟اونجا مسیحی و یهودی و... زیادن. به پا بهشون نخوری تا نجس نشی.
دوشنبه 18 شهریور 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
raha_99 - انگلیس - لندن
چرا اینقدر اسلام رو تبلیغ میکنی و از طرف دیگر وقتی بهت میگم مسلمون بهت بر میخوره؟! ...
پنج‌شنبه 21 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
مهکامه - اتریش - وین
این تو وامثال تو هستید که انسانها را طبقه بندی می کنید ! من قبلا گفته ام
نیاز دارد کمی چشم بصیرتت را باز کنی .
عاشقم برهمه عالم که همه عالم از اوست .
حضرت شمس می فرماید : اگر خلق می دانستند که تا چه حد به آنها محبت دارم دست از این عناد بر می داشتند .
جواب درشت دادن جهت سمباده کشیدن به قلبهای زنگار گرفته ضروری ست گاهی با اسفنج آن جرمها باک نمی شود .
پنج‌شنبه 21 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
آنتی نخودی ایران اهواز .
همه که مثل تو بی سواد نیستند که بعد از سی سال که با منبر ساختگی رژیم پدر همه رو در آورده و هر روز هزار بار تکرار ونوشته میشه هنوز حتی اسمش رو درست ندونی اطلاعات دیگه ات هم واسه ی همینه که اینقد قاط می زنه ! مادرم که عمرشان را به شما داده اند و در آن دنیا در حال دعا کردن به جانت که خداوند تو را از اسفلالسافلین نجات دهد . و خواهرم ازدواج کرده و یـــــــــک قلندر حسابی سبیل چخماقی از نوع اصلش افتخار همسری این نازنین را دارد از اون سبیلهایی که مردان مرد
به یک تار اون قسم می خورند و مردونگی شون اینقدر زیاده که از کناره هاش سرریز میشه ! فقط یه اشکال کوچولو داره اندازه ی من خود دار نیست
تو هم که یه نخود کوچولویی ممکنه بذارت لای لقمه اش و اصلا نفهمه که تو هم توی لقمش بودی .
پنج‌شنبه 21 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
سی نا جان- استرالیا - سیدنی
منظورت از مردم نامردمان رژیم است و یا کسانی که به خود اجازه ی هر گونه بی حرمتی را می دهند . درست دقت کن من به کسی نپریدم جواب پریدنهای آنها را در شان خودم می دهم نه در شان خودشان .
حالا برای اینکه عادلانه قضاوت کردن را بیاموزی توجه تو را به تعدادی از کلماتی که بانو آرتمیس به کار برده یا معنی آن است را می آورم .
دین ننگینتان ٬ گنداب ٬ بی سوادی ٬ کثافتکاریها در دین ٬ دریای بیکران سکس٬ خواهر زینبا ٬ گی بودن . این اصول دیالوگ شماست و اون نخودی بی سواد که با کله ملق یکهو وسط میبره !
پنج‌شنبه 21 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
آنتی اسلام - ایران - اهواز
نگران نباش از هیچ کدامش که به تسلیم بودن افتخار می کنم . و دوباره تکرار
میکنم من تابع حقم نه نفس تا حکمش بر ماندن بین شما عزیزان مهربان و
با تربیت باشد اجرای فرمان می کنم و نبودنم تنها دلیل خواست او خواهد بود و از شدت احترام به او در این خوان توقف کرده و شما ها را به زحمت می اندازم وگرنه سالهاست که بار سفر را بسته ام و راهی اما چه کنم که
هنوز تجهیزات سفر کامل نیست واو اصرار بر کامل کردن آنها دارد و مرا معطل !
پنج‌شنبه 21 شهریور 1387

akiran - ایران-عقاب ایران - ابادان
صیغه=فاحشه گری شرعی وقانونی
صیغه گر=..................
جمعه 22 شهریور 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.