شیرین عبادی: مرده شور شاهنشاه آریامهر را ببرند

شیرین عبادی: مرده شور شاهنشاه آریامهر را ببرند

شیرین عبادی گفت: مرده شور شاهنشاه آریامهر را ببرند؛ من هیچ‌وقت و در هیچ‌کجا نگفته‌ام که "جانباز شاهنشاه آریامهرم".

شیرین عبادی وکیل حقوقی و برنده جایزه نوبل صلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس، گفت: من همیشه افتخار می‌کنم که حامی انقلاب اسلامی ایران بوده‌ام.

وی تصریح کرد: مرده شور شاهنشاه آریامهر را ببرند! من هیچ‌وقت و در هیچ‌کجا نگفته‌ام که "جانباز شاهنشاه آریامهرم".

عبادی افزود: در سال 56 امیدورام بودم فضایی که در ایران به وجود خواهد آمد فضایی حاکی از صداقت و پاکدامنی سرچشمه گرفته از آموزه های اسلام باشد.

وی درباره خبر منتشر شده مبنی بر مخالفت شیرین عبادی با انقلابیون در سال 56، اظهار داشت: نشر اکاذیب با پول بیت المال قابل پیگیری است.

عبادی با بیان این که رسانه های سلطنت طلب از همان ابتدا وی را مورد حمله قرار داده اند، گفت: تلویزیون های سلطنت طلب که از لس آنجلس برنامه پخش می کردند همواره به تمسخر من را " آیت‌الله عبادی" خطاب می‌کردند.

وی تاکید کرد: قطعاً از این روزنامه و سایت هایی که به انتشار اخبار کذب علیه من دست زده و می زنند شکایت می کنم و امیدوارم به شکایت من از این رسانه‌ها در کمال بی‌طرفی رسیدگی شود.

متن مقاله روزنامه کیهان به این شرح است:

به گزارش فارس، روزنامه کیهان در روز گذشته(2 شهریور) در یادداشتی با عنوان "اراذل و اوباش چه کسانی هستند؟" به قلم پیام فضلی‌نژاد اظهار کرد که شیرین عبادی در یک سخنرانی در سال 56 ضمن اهانت به انقلابیون اعلام کرده بود که آماده جانبازی در راه شاهنشاه آریامهر است. متن کامل یادداشت کیهان به شرح زیر است:
« روز دوشنبه، 28مرداد 1387، "کانون مدافعان حقوق بشری" که شش سال است بدون مجوز قانونی توسط "شیرین عبادی" اداره می شود، نشستی فوق العاده را با عنوان "اتهامات وارده" برگزار کرد. "شیرین عبادی" در آن نشست مدعی شد که اگر به قتل برسد، روزنامه "کیهان"، مسئول آن است و یکی از مدعیان اصلاح طلبی نیز در همین جلسه گفت که آقای حسین شریعتمداری پشت همه این تهدیدات و تهمت ها است!!! چهره های موسوم به اصلاح طلب چون "ابراهیم یزدی" (دبیرکل گروهک نهضت آزادی)، حسن یوسفی اشکوری (روحانی خلع لباس شده)، هادی اسماعیل زاده (سارق اسناد زندان اوین در بدو انقلاب) و... در آن نشست انگشت اتهامات خود را به سوی روزنامه های متعهد گرفتند و بیانیه ای صادر کردند مبنی بر این که چرا رسانه هایی مانند روزنامه "کیهان" به پشت صحنه فعالیت های طایفه اپوزیسیون می پردازند و آشوب به راه می اندازد. در آخر هم از قوه قضائیه خواستند تا این رسانه ها را تعطیل و نویسندگان آن را ساکت کند!
این نخستین بار نیست که "شیرین عبادی"، حکم به خفه کردن رسانه های متعهد و ساکت کردن صدای اعتراضی مردم انقلابی می دهد و آنان را "آشوبگر" می خواند.
خشم و نفرت "شیرین عبادی" از زنان و مردان مسلمان ایران و رسانه های انقلابی ریشه ای دیرینه دارد. سال 1356، در روزهایی که قیام زنان و مردان انقلابی شهر مقدس قم (قیام 19 دی) وحشیانه سرکوب شد، شاید کمتر کسی سخنرانی های "شیرین عبادی" را به یاد داشته باشد، سخنرانی هایی که او در آن از انقلاب و انقلابیون مسلمان ایران ابراز "تنفر و انزجار" کرد و گفت که حاضر به "جانبازی" در راه شاهنشاه آریامهر است.
روز 17 دی ماه 1356، روزنامه "اطلاعات" نوشتاری را منتشر کرد که در آن ساحت قدسی امام خمینی(ره) به سخره گرفته شد. هراس از خشم و کینه انقلابی ایرانیان چنان بود که آن نوشتار با نام مستعار "احمد رشیدی مطلق" به چاپ رسید. آن هراس البته گریبان بسیاری از صاحب منصبان و وابستگان طاغوت را گرفته بود و آنان را به پس پستوهای امن رانده بود، چنان که اغلب "هویت حقیقی" خود را پنهان می کردند.
آن روزها، نشریات و روزنامه های وابسته به دربار پهلوی، در اخبار و گزارش های خود "قیام" مردم ایران را "آشوب" می خواندند و "انقلابیون" را "اراذل و اوباش" نام می دادند. گزارش های روزنامه های "رستاخیز"، "آیندگان"، "اطلاعات"، "کیهان" و... اغلب با چنین دستورالعمل تبلیغاتی ای تحریر می شد و البته کمتر نویسنده ای جرأت داشت تا امضاء و نام خود را پای آن گزارش های پر ازجعل و دروغ بگذارد.
اما، "شیرین عبادی" در آن هنگامه خفقان و اختناق، گویی بیمی نداشت تا آشکارا رودرروی زنان مسلمان انقلابی ایران بایستد و آنان را به باد فحاشی بگیرد، چراکه وامدار "شاهنشاه آریامهر" بود! عبادی که فرزند رئیس اداره ثبت همدان بود از نخستین زنانی بود که در سیستم هزار فامیل و امنیتی دادگستری طاغوت، توانست پله های ترقی را بالا رود. او که تنها 6 سال پس از اخذ مدرک کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه تهران، در سال 1354 به ریاست شعبه 24 دادگاه شهرستان تهران رسیده بود مسئولیت "کمیته زنان دادگستری" را نیز در کارنامه سیاه خود داشت، کمیته ای که تحت نفوذ یک وزیر مشاور "بهایی" در کابینه هویدا به نام "مهناز افخمی" اداره می شد که اکنون نیز در ایالات متحده رئیس بنیاد "اشرف پهلوی" و از دوستان عبادی است.
مناسبات عبادی با این طایفه از زنان چنان بود که او شهوت دستیابی به مناصب فرادست قضایی را در سر می پروراند و رژیم طاغوت، وعده رسیدن ریاست کل دادگاه های شهرستان تهران را به این قاضی داد؛ قاضی ای که خود را "پیشمرگ شاه" می دانست!
از این رو، هنگامی که دی ماه 1356، محمدرضا شاه کشتار وحشیانه مردم مسلمان و مظلوم را آغاز کرده بود، "شیرین عبادی" راهی یکی از تالارهای مهم پایتخت شد تا در یک سخنرانی برای زنانی که اغلب آنان از حامیان سلطنت و از وابستگان رژیم پهلوی بودند، شاه و سیاست های رژیم پهلوی را بستاید. در روزهای خونین انقلاب اسلامی، آن طایفه از زنان در تالاری گردهم آمده بودند تا عبادی برایشان از "انقلاب شاه و ملت" (انقلاب سفید) بگوید؛ انقلابی که جوهرش بر پایه "ایده رفرم در غرب" و برای پیشگیری از جوشش آتشفشان انقلابی مردمی در ایران بود.
سخنرانی "شیرین عبادی" که آغاز شد، او از نقش زنان در پیشبرد "انقلاب شاه و ملت" گفت و تاریخی مجعول را که اغلب ساخته و پرداخته فراماسونرها و بهائیان بود، روایت کرد. سپس به نقش "شاه" رسید. چشم هایش را به روی جوشش و شراره انقلاب اسلامی ایران نه تنها بست، بلکه زنان و مردان انقلابی را عده ای آشوب طلب و ماجراجو خواند که دست به توطئه علیه استقلال و حاکمیت ایران زده اند. "شیرین عبادی" نه تنها انقلابیون را آشوب طلب خواند، بلکه گفت که آنان وابستگان به بیگانه اند که تحرکات ضدایرانی دارند. او می کوشید تا در جمع زنان سلطنت طلب و بهایی، از مردم ایران که جانشان از فسق و فساد حکومت پهلوی به لب آمده بود، چهره عده ای جاسوس و وابسته به بیگانگان خلق کند.
"شیرین عبادی" سخنرانی اش را به عربده های پراز "تنفر و انزجار" علیه زنان و مردان انقلابی ایران محدود نکرد. او کوشید تا ستایش از "محمدرضا شاه" را به اوج رساند و گفت که مراتب حق شناسی خود را به پیشگاه شاهنشاه آریامهر اعلام می کند و حاضر به "جانبازی" در راه "محمدرضا شاه" است.
همه این ها، در روزهایی بود که سنگ فرش خیابان های ایران، رنگین از خون زنان و کودکانی بود که "شیرین عبادی" آنان را مشتی عامل اجنبی و آشوب طلب می خواند. روزهایی که پدران و مادران ما زیرچکمه های دژخیمان پهلوی لگدمال می شدند، اما شهوت قدرت چنان عبادی را کور کرده بود که تجاوز به "حقوق زنان" و "حقوق کودکان" را نمی دید؛ حتی وقعی هم به آن حقوق بشر آمریکایی که برای فروکش کردن کینه انقلابی مردم جعل شده بود، نمی گذاشت.
امروز، به نام آن انقلابیون که خویشان حقیقی ما هستند و به نام مقتدایمان، امام خمینی(ره) دادخواهی می کنیم که چرا یک "ملت مسلمان" را عامل اجنبی خواندید و "انقلاب" آنان را "آشوب طلبی" خطاب کردید؟! چرا امروز هم، پشت به این ملت، پشت به این مکتب، سر سفره اربابان آمریکایی تان نشسته اید و همچنان از "اراذل و اوباش" واقعی که همجنس بازان، بهائیان، روسپیان، تروریست ها و اشرار خیابانی هستند، دفاع می کنید؟!
خانم عبادی" اراذل و اوباش، این "ملت" نیستند که سالها به پای آرمان و ایدئولوژی خود خون دادند. اراذل و اوباش کسانی هستند که عدالتخواهی و استکبارستیزی یک ملت انقلابی را تاویل به "شورش عده ای از عوامل اجنبی" می کنند و آن را "ارتجاع سیاه" می خوانند. انقلابیون پاکباخته ای که فخر و فضیلتشان تنها مبارزه برای اسلام و قرآن بود را "آشوب طلب" خواندن، اصلاحات آمریکایی را به نام "انقلاب شاه و ملت" ستودن، در اوج انقلاب اسلامی خود را آماده جانبازی (1) برای محمدرضا شاه دانستن و پس از دوم خرداد 1376 نیز، انواع گروهک هایی تحت عنوان کمپین های زنانه را برای توزیع و ترویج فحشا، دفاع از همجنس بازان، بهائیان و روسپیان تاسیس کردند، همه اینان مصداق آشوب طلبی و شرارتی است که شایسته طرد و تنفر و انزجار می باشد.
دوران غریبی است. "ابراهیم یزدی"، دبیرکل (گروهک غیرقانونی) "نهضت آزادی" که روزگاری ادعای "انقلابیگری" داشت- و البته به رای "شیرین عبادی" آشوب طلبی وابسته به اجنبی بود- اکنون در جلسات "کانون ] غیرقانونی[ مدافعان حقوق بشر" شرکت می کند و برنده "جایزه صلح نوبل" را می ستاید. یزدی، روز 28 مرداد 1387 در جلسه این کانون که تحت عنوان "اتهامات وارده" برگزار شد، گفت که عبادی "حجت خدا بر روی زمین" است! "شیرین عبادی" نیز در این جلسه گفت که پیروان فرقه ضاله "بهائیت" را از پیروان رسول الله(ص) می داند!
تاریخ و ایران، چنین جعلیاتی را که این "اراذل و اوباش مدرن" می خواهند به خورد جوانان مسلمان بدهند، از یاد نخواهد برد.
در گفتارهای آتی، جریان شناسی سیاسی این طایفه را که بنایشان بر جعل و دروغ است، پی می گیریم.»

farzad09 - ایران - تهران
اینم یکی شده مثل بقیه!احترامم نمیفهمه!مرد شور باباشو ببرند
یکشنبه 3 شهریور 1387

aynaza - ایران - تبریز
همه می دونن که این شریعتمداری و دیگر نوچه هاش همه حزب باد هستند. اگر فردا رژیم برگرده و مثلا خود همین شیرین خانم بیاد سر کار ..این شریعتمداری این دفعه میشه سگ درگاه بانو شیرین....
یه مثلی هست که میگه ؛ اگر شانس برگردد آت طویله ده خر گردد.

تو این مثل ترکی و فارسی باهمه...یعنی اینکه متناسب با شانس تو طویله حتی اسب هم تبدیل به خر میشه...
یکشنبه 3 شهریور 1387

Katayoon - المان - المان
اونو که مرده شور برد مرده شور طرفدارای کثیف و بی دینشو ببرن.
یکشنبه 3 شهریور 1387

ezatdf - ایران - تهران
موقعیت شیرین عبادی را درک کنید
در زمانه ای که بدون هیچ اتهامی می توانند شما را از هستی ساقط کنند شیرین عبادی وکالت کسانی را برعهده گرفته که یکی از این پرونده ها می تواند هر وکیلی را برای همیشه نابود کند پرونده اکبر گنجی و بهاییان و غیره در این موقعیت اتهامات بسیاری به ایشان از سوی افراد معلوم الحال جهت زمینه سازی برای ساقط کردن ایشان وارد می شود که با واکنش های تند ایشان خنثی می شود بنابراین اگر روزی او در وصف جمال و مدح کمالات خامنه ای جمله ای گفت او را سرزنش نکنید و موقعیت ایشان را درک کنید.
یکشنبه 3 شهریور 1387

Eteraaz - ایران - تهران
خانوم عبادی یه خورده فکر این شاه دوستای ایرانیان یوکی رو هم میکردی . الانه که اعصابشون بهم بریزه و یاد پیشرفتهای!!! دوران شاه بیوفتن .
یکشنبه 3 شهریور 1387

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
ای ننگ و نفرین بر این رژیم درو غزن و بیشرم کثیف..
یکشنبه 3 شهریور 1387

koresh - انگلیس - لندن
خانم عبادی نظام اریامهر شما را قاضی و ریاست دادگستری و رزیم اسهالی تو را مجبور به اخراج و الان امنیت جانی نداری
درکت می کنم ولی اگر از ته دل به اریامهر حرف زده ای باید گفت مرده شور تو نمک به حرام را ببرند لیاقتت همین تو سری رزیم علی شیره ای است

یکشنبه 3 شهریور 1387

sabaaram - اسکاتلند - گلاسگو
دورغ محض هست.
یکشنبه 3 شهریور 1387

sabaaram - اسکاتلند - گلاسگو
این ادبیات بیشتر به روزنامه کیهان وحسین شریعتمداری وخبرگزاری فارس میخوره تا خانم عبادی.
ایشان در هیچ جااز اینگونه عبارات حتی برای مخالفین خودش هم استفاده نکرده واگر از رژیم گذشته هم انتقاد ویاحرفی بزنند در کلام وگفتارشان نهایت ادب ومتانت وجود دارد.
این رژیم از هر تلاشی که سعی در تخریب چهره خانم عبادی باشد حمایت میکند.
یکشنبه 3 شهریور 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
البته ما این بی احترامی شما را در راستای تقیه اسلامی قلمداد میکنیم که پیرو ان در هرکجا که جان کسی به خطر افتاد میتواند از خیر مقدساتش بطور موقت بگذرد و چون در اینجا جان دختر شما در خطر است شما هم به نوعی تقیه اسلامی کردید و از شاهنشاه اریامهر مایه گذاشتید که با سخاوتی که در نظام شاهنشاهی سراغ دارم از این خطا و توهینهای برخی از شما ملت هم به مانند هزاران خطای دیگرتان خواهند گذشت وگرنه بعید میدانم خانم عبادی بخواهند به سلسله پادشاهی که ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرانیان دارد و تنها به محمد رضا شاه محدود نمیشود توهین کنند.
یکشنبه 3 شهریور 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
خانم شیرین عبادی حیف ان جایزه که به شما دادن.با قدرت خودتان و جهان می توانستید پوز خیلی از این حکومتیها را بزنی ولی افسوس .
یکشنبه 3 شهریور 1387

explorer - اسراییل - تل آویو
مرده شور شیرین عبادی را ببرند؛ من شخصا این عوضی رو می شناسم می دونم چه ..... هست به خدا به حرفاش اعتماد نکنید این با آخونداس این یکی مثل اعتراض مفت خور اوناس
یکشنبه 3 شهریور 1387

paniz2689 - کانادا - تورنتو
چقدر بی ادب
یکشنبه 3 شهریور 1387

zahra1387 - ایران - ایران
Katayoon - المان - المان
Eteraaz - ایران - تهران
شما ها از اون .... افتاده خمینی .. که مرده شور خودشو و تمام طرفدار هاشو ببرن یاد گرفتین این خانم هم این قدر بهش فشار اومده که از یک ادم که سالهاست فوت کردند این طور با اهانت حرف میزنند خدایی خیلی تحصیل کرده و نوبل گرفته این باشه نوبره والا
طرف دار انقلاب اسلامی بعد اون ور بی روسری می ره ... تو سرش
یکشنبه 3 شهریور 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
ارره مردشوره شاه+اخوندارو با هم ببرن!!
یکشنبه 3 شهریور 1387

anar - انگلستان - لندن
مرده شور خودت را ببرن مترسک
یکشنبه 3 شهریور 1387

payaam - یران - تهران
دوستان ! دوستان !
اجازه بدید که من از سابقه دو تا آدم براتون بگم. بعدش قضاوت کنید :
«شیرین عبادی» دختر باهوش رشته حقوق در پیش از انقلاب بود.او خیلی زود شایستگی خودش رو در امر وکالت انجام داد و با پیشرفت فوق العاده ، به مقام قضاوت رسید.
اما بعد از انقلاب ، زنان قاضی رو از دادگاه ها بیرون کردن ، از جمله شیرین عبادی.
جالبه که بدونید : شیرین عبادی ، بعد از انقلاب ، در همون شعبه دادگاهی که روزی در اونجا قاضی بود ، به عنوان منشی ، استخدام شد !
به ایشون حق بدید که این حرفها رو بزنه. خانم عبادی ، چند بار از دست آدمکشان قتلهای زنجیره ای ، جون سالم بدر برد و در رابطه با پرونده «نوار سازان» ، مدتی رو توی زندان گذروند.
دوشنبه 4 شهریور 1387

payaam - یران - تهران
و اما نفر دوم «پیام فضلی نژاد» همنام من که این مقاله رو در کیهان نوشته !
این شخص ، روزگاری شاگرد دکتر «کریم سروش» بود و در روزنامه انتخاب ، علیه محافظه کاران مقاله می نوشت.
اما ناگهان توبه کرد و دست آقای خامنه ای رو بوسید و امروز عضو هیئت تحریریه کیهان شده و مدام به اصلاحات و دکتر سروش ، حمله میکنه .
در ضمن ، این موجود تواب ، دستی هم در شکنجه جوانان وطن داره .
دوشنبه 4 شهریور 1387

kamran19 - ایران - تهران
خانم اعتراض صد بار بهت گفتم تیله بازی و یه قول دو قول یادت نره! اینجا جای آدمهای بزرگه نه کوچولوها!!!!
دوشنبه 4 شهریور 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
بنده خدا حق دارد. شاید هر کس دیگری هم سردی و سختی طتاب دار را بر روی گردن دخترش حس می کرد به هر کلام و وسیله ای پناهنده می شد.
دوشنبه 4 شهریور 1387

سیروس کمال - امارات - دبی
مرده شور خودتتو ببرن . دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره . وقتی مردی ببینیم چه کسی اسم تو را به خوبی میبرد ؟؟ هر ادمی که میخواد احساس سواد کنه باید به اعلیحضرت توهین کنه و الا بیسواد میمیره .. این هم ملت ؟؟
دوشنبه 4 شهریور 1387

سیروس کمال - امارات - دبی
آنها مدرسه نرفته اند و نمی خواهند گدا شناخته شوند
400 هزار کودک تهرانی در خیابان ها و در جستجوی نان
( 90 درصد کودکان کار و خیابان کشور قربانی فقر و تنگدستی و تلاش برای تامین معیشت خانوار خود بی سواد باقی مانده اند.
این را "فاطمه قاسم زاده" عضو هیات موسس شبکه یاری کودکان کار و خیابان می گوید و اضافه می کند: بیش از 400 هزار کودک کار در سطح استان تهران هنوز هیچ گونه آموزشی ندیده است.
کودکان کار از ترس تشکیل پرونده گدائی و شناسایی آماری،‌‏ به مراکز دولتی مراجعه نمی کنند.)
عبادی - لا اقل از وضع مردم در داخل ایران ویران هم کمی مطالعه کن بعد به تاج سرت توهین کن .
دوشنبه 4 شهریور 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
متاسفم برای دوستانی که خانم عبادی گفت مرده شور آریامهر رو ببرن اونو طرفدارر انقلاب اسلامی خطاب کردند
دوشنبه 4 شهریور 1387

banoo - امارات - امارات
Eteraaz - ایران - تهران هههههههههههههههه درست گفتی لوووووووول..
دوشنبه 4 شهریور 1387

mehran1965 - ایران - تهران
با سلام
البته اینکه کسی از این نظام موجود ایران انتقاد داشته باشد و حتی دشمن آن باشد امری است قابل دارک و شاید قابل دفاع اما سوال این است آنهایی که از رژیم شاه دفاع میکنند واقعا چه منطقی دارنداصلا فکر کرده اند از چه کسانی دفاع میکنند فقط برخی از خاطرات مقامات آن دوره را بخوانید بعید به نظر میرسد بتوان دفاعی کرد دوست دارم نظر شما را نیز بدانم
با تشکر
دوشنبه 4 شهریور 1387

TAAT - ایران - اردبیل
بهترین کار ما ایرانیها در دهه های گذشته همواره این بوده که هر وقت دیدیم کسی خلاف نظر ما حرفی زد یا کاری کرد فوری یک انگ بهش بچسبانیم تا یارو فوری از کوره در رفته و به تله ما بیافتد.مثلاً خیلی راحت در جامعه پخش میکنیم که دختر طرف بهائی است یا مثلاً فلانی فساد جنسی دارد یا یارو دست نشانده و خائن است یا هر حرفی که خودمان میدانیم جامعه به آن حساس است. بعد میرویم و از دور به تماشا می نشینیم.قربانی ما مثل اسپندی که در آتش ریخته باشند خودش را به هر دری میزند تا خود را تبرئه کند .اینجاست که هر وقت دیدیم آب حسابی گِل آلود شده، میتوانیم درشت ترین ماهی های زندگیمان را بگیریم و بارمان را ببندیم و این قربانی را با مردم احمق و احساساتی تنها بگذاریم تا تکه تکه اش کنند.این روشی است که اکثر ما ایرانیها در 50 سال گذشته بکار برده ایم و همیشه هم جواب داده و بهترین نیروهای فرهیخته ایرانی یکی یکی در این دام گرفتار شده و به قربانگاه رفته اند. ولی فقط همیشه یک چیز یادمان میرود و آن اینکه این کشتی که به این مهارت سوراخش میکنیم تا غرق شود خودمان هم مسافرش هستیم!
دوشنبه 4 شهریور 1387

viva iran - دبی - دبی
اینا حرفای خودت نیست. حق داری اینجوری بگی. اگه نگی که ...
دوشنبه 4 شهریور 1387

reza1979228 - ایران - آبادان
واقعا متاسف شدم هم برای مخالف ها هم موافق ها . واقعا کمتر کسی رو دیدم که بتونه بدون توهین کردن حرفش رو بزنه . آدم بعضی وقتها شرمش می شه که بگه ایرانیه . چون ایرانی تو دنیای امروز با خصوصیات منفی شناخته می شه . متاسفم
دوشنبه 4 شهریور 1387

shiva_hr86 - ایران - اصفهان
saharrr - امریکا - فلوریدا
باهات موافقم
دوشنبه 4 شهریور 1387

jamkaran_chah - ایران - تهران
ببینید جمهوری اسهالی چطوری داره برنده جایزه نوبل رو بازی میده. یک بار با تهمت بهایی بودن و این بار بجرم اینکه ایشون طرفدار شاهنشاه بودند.
Eteraaz - ایران - تهران
روزی صد هزار بار تو و خمینی فحش رکیک میخورین. حالا ایشون گفتند مرده شور شاه رو ببرم. این که برای یک مرده فحش نیست. شاه مرده شور برده شد بعد از مرگش. مگر تو رو مرده شور نمیبرند وقتی مردی؟ لابد پرتت میکنند توی .....,آره؟
دوشنبه 4 شهریور 1387

mazdak77 - انگولا -
شاهنشاهان اسوده بخواب که ما بیداریم
دوشنبه 4 شهریور 1387

lisa - امریکا - امریکا
مگه هنوز نمی دونید شیرین نوبل ٬ این فاحشه دست پرورده نظام کثافت جمهوری اسلامیه. این لکاته نقاب به صورت زده. در قالب وکیل و حقوقدان اهداف کثیف حکومت رو پیش می بره.پس شما کی می خوان ادما رو درست بشناسید؟
Katayoon - المان - المان
... دهن .... ببند.
مرده شور توی.... بشوره با اون اعتراض ....
دوشنبه 4 شهریور 1387

husseini - فنلاند - ترنیو
شیرین جان مادر جان خواهر جان، من یکی اگر بجای تو میبودم استعفا میدادم و مابقی عمرمرا در اروپا و یا هم امریکا میگذروندم.
و لازم به این همه بگیرو ببند نبود. ملتی که شایسته امثال تو را نداره لازم نیست سنگش را به سینه بکوبی و از حقشان دفاع کنی. روزی تهمت وطن فروشی بهت میزنند و از بابت گرفتن جایزه صلح نوبل تو را به ایادی استکبار جهانی قلمداد میکنند.
و خلاصه روزی نیست که کیهان شریعتمداری تو را به یک تهمت واهی مانند گرویدن به بهاییت و جاسوسی برای بیگانگان تو را متهم نکند اینها همش زمینه ای است برای نابودی توست خواهر بزرگوار.
دوشنبه 4 شهریور 1387

Dokhtare_iran_zamin - ایران - تهران
کتایون - آلمان
امیدوارم زودتر مردشور تو و .... امثال تو رو ببرن
مردشور اون خمینی جلادو که بردن امیدوارم به زودیه زود خاک ..... بقیه دارو دستشم به سمت خودش بکشه.
دوشنبه 4 شهریور 1387

rad - انگلیس - لیدز
دوستان . این خبر را شکنجه گر زندان جمهوری کثیف اسلامی منتشر کرده.این شریعت مداری مزددور دست روباه را از پشت بسته.
دوشنبه 4 شهریور 1387

shabehmahtabe - ایران - بندر عباس
هر کسی غیر از شیرین عبادی بود تعریف این حکومت را می کرد اینها نون به نرخ روز خور هستن این خانم که وکیل دعاوی هست جای خودش را داره ...ولی به نظر من ادم باید با سیاست درست حرف حق را بگه هر جا بی عدالتی و بی قانونی هست حرفش ر ابزنه و تذکر بده ولی با منطق حتی اگر شده به پای مرگ برسه.
دوشنبه 4 شهریور 1387

Mehrdadpars - آلمان - دوسلدورف
کسانی که سرتاسر زندگیشان را در کنار فاضلاب گذرانده اند اگر یکهو به بازار عطر فروشها وارد شوند غش میکنند . . . ! ! از ایرانیان کسانی هستند که خمینی و علی گدا و دارو دسته همین شپشوها هم از سرشان زیاد است چه برسد به خاندان پهلوی .
دوشنبه 4 شهریور 1387

Ya_Ali - المان - کلن
سلام علیکم.
خیلی رفتار بعضی از شماها خنده داره . اول ایراد می گیرید که بی ادبه . بعد دقیقا همان کلمات را علیه خود او بکار می برید .
والسلام.
دوشنبه 4 شهریور 1387

emam_hadi - ایران - تهران
babaktoronto - کانادا - تورنتو
بدو برو پی کارت بابا ....کدوم ریشه؟دیگه ریشه ای نمونده همشون خشکیدن حتی پسر شاه هم بی خیال شده ....ولی عده ای برایه گرفتن اقامت کشورهای اروپایی شاه شاه می کنند....
دوشنبه 4 شهریور 1387

mehdy_pooya - ترکیه - اسلامبول
حیف که حوصله نوشتن ندارم ... چنان جوابی میدادم که...
دوشنبه 4 شهریور 1387

محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
اخیش حال اومدیم! اینم از خانم عبادی که دمش گرم جواب دندن شکن به طرفداران شاه ملعون و مخالفین نظام مقدس اسلامی دادید. کمی از بار گناه تو کم شده خوبه!
بعنوان سند تاریخی خواهد ماند!
دوشنبه 4 شهریور 1387

بهدین - آمریکا - نشویل
شاید به‌ قول هواداران شاه‌ خواسته‌ باشه‌ اینجوری از خودش و دخترش دفاع بکنه‌. ولی اگه‌ از گوشه‌ی دیگه‌ای‌ نگاه‌ کنیم شاید زیاد هم بیراه‌
نگفته‌ باشه‌ . اینطوری حساب کنیم : اگه‌ شاه‌ برای اینکه‌ بتونه‌ به‌ مصدق بگه‌ هرری! دستشو با انگلیسا و آمریکاییا نمیکرد تو یه‌ کاسه‌ و
اینقدر استبداد سیاسی به‌ خرج نمیداد و به‌ همراه‌ برنامه‌های اقتصادی مدرن ، برای شکل گرفتن جامعه‌ مدنی و فضای سیاسی مدرن هم برنامه‌ داشت
الان دیگه‌ نه‌ جمهوری اسلامی داشتیم و نه‌ کیهانی که‌ به‌ شیرین خانوم گیر بده‌.
دوشنبه 4 شهریور 1387

shir o khorshid - ایران - اصفهان
با این حرفت حرف اسلام را تایید کردی که زن ها دم دمی مزاجند و به درد ریاست نمیخورند احمق بیشعور حیف 1 میلیون دلاری که به تو دادن به تو باید 1میلیون آخوند خوش هیکل بدن
دوشنبه 4 شهریور 1387

bardia25 - ایرلند - دوبلین
قابل توجه کسانی که فکر میکردن خانم عبادی (دست نشانده و دست پرورده وزارت اطلاعات) نماینده حقوق بشره اگر میفهمیدید چقدر جمهوری اسلامی خرج کرد تا این بی همه چیز برنده صلح نوبل بشه و بعد از اون استفاده تبلیغاتی کنه خواهش میکنم ساه نباشید دوستان
دوشنبه 4 شهریور 1387

farhad_uk - انگلیس - لندن
مرده شور تو و جد و ابادتو ببرن . احمق بیشرف تو کی هستی که در مورد شاهنشاه نظر بدی؟ ( جاوید شاه )
دوشنبه 4 شهریور 1387

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
بقول خانم عبادی :مرده شور شاهنشاه ...راببرند واضافه کنم مرده شور شاه وشیخ ومردمان انسان پرست را ببرند! این جزوذات ما ایرانیانست که باید یه آدم بالاسرمان باشه وما اورابپرستیم وجانمان را فداش کنیم.شاه مردو پوسید اما هنوز عده ای سنگش را به سینه میزنند .اونوقت میگن چرا مردم 1400ساله که سنگ امام فلان را به سینه میزنند.ودیگه اینکه خانم عبادی پیداست که شدیدا وحشت کرده وازترس جانش داره از اعتبارش مایه میزاره.
دوشنبه 4 شهریور 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
هگل.........هر ملتی لایق حکومتیست که بر او حاکم است....قابل توجه خواهر زینب عبادی برنده ی جایزه ی نوبل برای اسلامش.
دوشنبه 4 شهریور 1387

sina_jan - استرالیا - سیدنی
Katayoon المان

شعورت از این بالاتر نمیره...معلومه تو المان چه کار میکنی...زمین شوری سفارت ....
دوشنبه 4 شهریور 1387

zahra1387 - ایران - ایران
sina_jan - استرالیا - سیدنی

اخ دمت گرم
یک مشت بدبخت احمق می یان پشتی بانی یک مشت اش..ل را میکنند
دوشنبه 4 شهریور 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
farhad_uk - انگلیس - لندن .. بر... تو یا اونی که از اون شاهای .... دفاع میکنه
واقا یه مشت بی سوادین
دوشنبه 4 شهریور 1387

jamkaran_chah - ایران - تهران
رهبری جمهوری اسلامی سخنرانی خود می‌گوید که "آزادی در جمهوری اسلامی بطور کامل وجود دارد." رهبری جمهوری اسلامی می‌گوید که کسی برای ابراز نظر مخالف دیدگاه حکومت در زندان نیست، خب! اگر چنین است چطور کسی که نظرش شرکت نکردن در انتخابات است، و این نظر را با دلیل برای دیگران بیان می‌کند، چنین کسی از نظر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی جرمی چون "براندازی حکومت" را دارد؟ آیا اینطور می‌خواهید مدینه‌ی فاضله درست کنید؟ هرچند خود دیده‌اید که آن چیزی که از رژیم گذشته تحویل گرفتید، خراب‌تر کردید و عقاید مردم هم نسبت به هرچه مذهب و معنویت و خدا و اسلام دارد، برگردانده‌اید. ای کاش وقاحت را حد می‌گذاشتید و یک مرزی برای کارهای زشت و قائل می‌شدید و به آن پند امامی که ادعای پیروی از آن را یدک می‌کشید، اندکی توجه داشتید، "اگر دین ندارید، لااقل جوانمردی و آزادمردی داشته باشید."

سه‌شنبه 5 شهریور 1387

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
دهاتی تو رعیت بودی الان زبون در آوردی. عقده ای بودن هم حدی داره. بیسواد بی نزاکت.
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

King Cyrus - سوییس - ژنو
رعیت پست فطرت!
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

jamkaran_chah - ایران - تهران
رهبری جمهوری اسلامی سخنرانی خود می‌گوید که "آزادی در جمهوری اسلامی بطور کامل وجود دارد." رهبری جمهوری اسلامی می‌گوید که کسی برای ابراز نظر مخالف دیدگاه حکومت در زندان نیست، خب! اگر چنین است چطور کسی که نظرش شرکت نکردن در انتخابات است، و این نظر را با دلیل برای دیگران بیان می‌کند، چنین کسی از نظر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی جرمی چون "براندازی حکومت" را دارد؟ آیا اینطور می‌خواهید مدینه‌ی فاضله درست کنید؟ هرچند خود دیده‌اید که آن چیزی که از رژیم گذشته تحویل گرفتید، خراب‌تر کردید و عقاید مردم هم نسبت به هرچه مذهب و معنویت و خدا و اسلام دارد، برگردانده‌اید. ای کاش وقاحت را حد می‌گذاشتید و یک مرزی برای کارهای زشت و قائل می‌شدید و به آن پند امامی که ادعای پیروی از آن را یدک می‌کشید، اندکی توجه داشتید، "اگر دین ندارید، لااقل جوانمردی و آزادمردی داشته باشید."
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

65شیما - ایران - تهران
مرده شور شما وطرف دارانتونو با هم ببرن شیرین خانوم
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

arash1977 - تهران - تهران
شیرین عبادی خیلی خر تشریف دارید حتما ....مزه بهت داده
انقدر داری سنگشونو به سینه میمالی
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

banoo - امارات - امارات
iran zamen - نروژ - روگنان
فعلا ....روشما استفاده بکنید تا نفر بعدی...هههههههههههه
بیچاره ها اایران هیچ وقت ان ایرانی که باید بشه نمیشه چون هیچ وقت متحد نخواهیم شد...هیچ وقت ..!! بالاخره نو خاله زیاده
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

sam1 - انگلیس - لندن
اخه لیاقتش رو نداری.........................
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
با این ای دی .... .. افکارت هم ... توی طرفدار رژیم در خارج چه می کنی جز اینکه جزو همان .... سفارت هستی ننگ بر تو همین.
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

shayan96 - ایران - تهران
Mehrdadpars - آلمان - دوسلدورف
به نکته خوبی اشاره کردی این حکایت برخی از شما ایرانی های وطن فروش و دین فروش میباشد که وقتی پاتون اون ور اب میذارین حالا دین به کنار فرهنگتون را فراموش میکنید
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

omid_dk - دانمارک - SLAGELSE
تمام کسانیکه الان به شیرین جان فحاشی میکنند در این سایت کسانیند که او را استوره زن ازاد مینامیدند.متاسفانه ما ملت ایران حافظه درازمدتمون بسیار ضعیف است..و این حقیقتی است که..ما مردم ایران همه خوب و زرنگیم افسوس مثل بوقلمون رنگ برنگیم..حقیقت تلخه متاسفانه.
سه‌شنبه 5 شهریور 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
ما ازادی و دمکراتیک میخواهیم شاه و اخوندو مجاهد و... ولش کنید جهان رو به پیشرفته ماها بحث شاه و اخوند میکنیم . این بحثها رو باید بعدن در یک فضای ازاد کرد از سران حکومت شاه تا این جانیان قرون وسطائی جوابگوی مردم باید باشند . فرد مهم نیست که کی باشد باید قانون اجرا بشود .
چهار‌شنبه 6 شهریور 1387

farhad_uk - انگلیس - لندن
saharrr - امریکا - فلوریدا
اگه اندازه یه بز ... داشتی و مثل....حرف میزدی جوابتو میدادم ضمننا من اونقدری سواد دارم که بفهمم اون بزرگمرد برای ایران ما چه کرد تو برو فکر خودت باش هزار بار اینجا کامنت دادم و گفتم بازم میگم که بد گفتن به پهلوی از حماقت و یا بیسوادی مفرط سر چشمه میگیرد ظمننا اگه به من میگی بیسواد ای د ی تو بده تا اخرین مدر ک تحصیلیمو برات بفرستم بعد ببینم بیسواد منم یا تو و اونها یی که نوکریشونو میکنی؟ پاینده ایران (جاوید شاه )
چهار‌شنبه 6 شهریور 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
farhad_uk - انگلیس - لندن
باز تو بی سواد حرف زدی؟؟ بابا دیگه شاهی وجود نداره!!! تمام شد و رفت . هیچ وقتم بر نمیگرده
باشه بی سواد؟؟؟
چهار‌شنبه 6 شهریور 1387

eshghe_shiraz - انگلیس - لندن
پاسخ به تاریخ
نوشته: محمدرضا شاه فقید
پیش گفتار:
اکنون بیش از یک سال از انتشار آخرین کتابم در تهران می گذرد. کتابی آکنده از امید که در آن عقاید و آرمانهای خود را درباره آینده مردم ایران ارائه داده بودم. آینده ای که ارزو داشتم تا حد امکان نیک فرجام و سعادتمند و پررونق باشد و زیبنده کشوری شود که با تاریخ چند هزار ساله اش همواره یکی از پایه گذاران اصلی تمدن جهانی بوده است.
دلم می خواست در آستانه ورود به هزاره سوم، ایران به صورت کشوری درآید کاملا مدرن با ملتی پیشرفته و جامعه ای متحول. مردمانش از سطح آموزشی مترقی برخوردار شوند؛ اقتصادشان پر رونق؛ و بنیاد حاکمیتشان بر یک دموکراسی واقعی استوار باشد.
آرزو داشتم نسلهای آینده ملت ایران بتوانند با سربلندی جایگاهی را که در میان خانواده بزرگ بشری شایسته آنان است به دست آورند و موفق شوند با افتخار به مسئولیت های خود عمل کنند.
امیدوار بودم سایه قرون وسطایی که نیم قرن پیش ایران از سر خود دور کرده بود؛ برای همیشه از کشور دورباشد و نوری بر ایران بتابد که از تمدن و فرهنگ ایرانی نشات گرفته است.
در تمام مدت سلطنتم همواره برای دستیابی به همین آرزو زیسته ام و بایدبگویم که این آرزو نیز در اواخر سلطنتم می رفت تا جامه عمل به خود بپوشد.
در راه نیل به این هدف من تلاش فراوانی کردم و با موانع و مشکلات متعدد به مبارزه برخاستم. ناگزیر بودم با انواع توطئه گری ها و تحریکات چه در داخل و چه در خارج کشور مقابله کنم. با شرکتهای چند ملیتی قدرتمند در حالی ستیز می کردم که بسیاری از مشاورانم مرا از این کار باز می داشتند. البته ممکن است طی این مدت اشتباهاتی مرتکب شده باشم اما اطمینان دارم که مبارزات طولانی من هرگز در زمره خطاهایم نبوده است.
جمعه 8 شهریور 1387

feanor - ایران - کرج
واقعا خجالت آوره که بعضی ها از شاهنشاه دفاع می کنن ! بابا قرن 21 مه باید دموکراسی باشه . شاید الآن نظام جمهوری اسلامی از محبوبیتش کم شده باشه اما نمی تونید کتمان کنید که این خود مردم بودن که انقلاب کردن و خواست قلبی مردم انقلاب بوده .
شنبه 9 شهریور 1387

avayeiran - هندوستان - دهلی
لطفا عزیزان وقتی نظرمیدهید عفت کلام را حفظ کنید
شنبه 9 شهریور 1387

+2
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.