دانشگاه زنجان : مددی ,عمل خلاف شرعی مرتکب نشده

دانشگاه زنجان : مددی ,عمل خلاف شرعی مرتکب نشده

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: هیأت بدوی انتظامی رسیدگی به تخلفات اساتید دانشگاه با در نظر گرفتن شأن و منزلت مقام استادی و اهمیت جایگاه معاونت دانشجویی و فرهنگی، رأی خود را مبنی بر اخراج معاون  دانشجویی دانشجویی از این دانشگاه صادر کرده است.

علی فیوجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه زنجان، اظهار کرد: برخی از شایعات و دروغ پردازی‌های اخیر در راستای همان سناریوی از پیش طراحی شده است و ریاست دانشگاه هیچ گونه اطلاعی از این حادثه، پیش از وقوع آن نداشته است.

وی افزود: بر اساس اظهارنظر دادستان زنجان، ‌معاون سابق دانشجویی دانشگاه، عمل خلاف شرعی مرتکب نشده اما خلاف شأن و منزلت مقام استادی و جایگاه معاونت دانشجویی و فرهنگی عمل کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان تصریح کرد: هیچ دانشجویی به دلیل شرکت در تحصن و حتی وارد نمودن خسارت به بیت‌المال، بستن درب ورودی و ممانعت از ورود و خروج اساتید و کارکنان و یا به تعطیلی کشاندن امتحانات براساس قولی که به دانشجویان داده شده است مورد پیگرد کمیته انظباطی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: با تعدای انگشت شمار از دانشجویان که اقدام به طراحی و اجرای سناریوی حوادث اخیر با همکاری افرادی از بیرون دانشگاه نمودند، صرف نظر از حضور یا عدم حضور در تحصن، برخورد می شود، چرا که آنها بدون توجه به آبروی دانشگاه، استان و کشور، آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریخته و به نوعی اشاعه فحشا نموده اند.

فیوجی در خاتمه گفت: طراحان سناریوی حوادث اخیر دانشگاه زنجان در راستای نیات خود به دختر دانشجوی این حادثه، اطمینان داده بودند که فیلم تهیه شده در اختیار ریاست دانشگاه قرار خواهد گرفت، در حالی که این فیلم سر از سایت‌ها و رسانه های خارجی در آورد و از این طریق آبروی دانشجویان و اساتید به بازی گرفته شد.

azad-andish - کره - بوسان
خلاف عرف چی؟
یکشنبه 27 مرداد 1387

simp4simp - ایران - مشهد
اگه اینطوری با ما برخورد میکنن بی زحمت یه سناریو ردیف هم واسه من بنویسین..آفا من عاشق اینجور سناریو هام
یکشنبه 27 مرداد 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
ما هم قبول داریم کاری نکرده بیچاره ولی در شرف انجام دادن عمل خیر بود یانه؟؟؟؟پیشنهاد داده بود یا نه؟؟؟؟اصلا چه دلیلی داره در اتاقش رو قفل کنه؟؟؟؟؟
یکشنبه 27 مرداد 1387

محمود احمدی نژاد - ایران - تهران
مددی جون ما میخواستیم تو رو وزیر آموزش عالی کنیم، چرا گند زدی
یکشنبه 27 مرداد 1387

Arash88 - آمریکا - اورنج
در دیـــار بـی زبــــانان ، هـــــر نوا کاید به گـوش
گـر چه صـوت خــــــر بود ، آوازه خنیاگـــر است
یکشنبه 27 مرداد 1387

gelareh - ایران - تهران
بله در صورتی که نوکر ولایت وقیح باشی هر نوع دزدی کثافت کاری ادم کشی و...کاری کاملا شرعی است و هیچ اعتراضی بر ان وارد نیست چون درغیر این صورت یک منافق تحریک شده از سوی دشمن تلقی میشوی که دشمن اسلام و جامعه ی اسلامی هستی!
یکشنبه 27 مرداد 1387

mahdi_60 - انگلستان - لندن
اگه عمل خلاف شرعی مرتکب نشده چرا از کار بر کنار کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 27 مرداد 1387

mah1 - ایران - تهران
محمود احمدی نژاد - ایران - تهران
چرا اینم دکتراش از اکسفورده؟ :))
دوشنبه 28 مرداد 1387

hramezani - ایران - مشهد
علی فیوجی راست میگه بنده خدا کاری انجام نشده وچیزی داخل وخارج نشده است این امریکای جنایتکار هم همه جا ردپایش پیدا میشه
دوشنبه 28 مرداد 1387

zorba - استرالیا - سیدنی
سلام
جدا آیا کسی انتظاری غیر از این داشت؟ آیا یک آدم ساده لوح پیدا میشه که بگه من فکر نمیکردم آخر این ماجرا به اینجا ختم بشه؟ موضوع اصلا سر این نیست که طرف نوکرکی هست یا واسه کی دم تکون میده که هواشو دارن چون تجربه ثابت کرده که حتی نزدیکترین و مقدس ترین یاران آقایان هم بعد از اتمام تاریخ مصرف براحتی بکناری گذاشته میشن(مثل آقایان شریعتمداری و منتظری) و بدشانسها هم از زندگی سافط میشن(مثل مرحومان احمد خمینی و سعید امامی) حالا این وسط آقای مددی که عددی نیست که کسی بخواهد بخاطر نجاتش پادرمیانی بکند. موضوع سر دانشجوهاست. اگر دانشجویی بتواند امروز از ناموس خود و همکلاسی اش دفاع کند و موفق هم بشود فردای روزگار میخواهد که رژیم را هم عوض کند. اما اگر همین دانشجو هر روز با این ترس سر کلاس حاضر بشود که امروز امکان دارد به خودش(صرفنظر از پسر یا دختر بودنش) یا خواهرش یا نامزدش و یا همکلاسیش تجاوز بشود و آب هم از آب تکان نخوردُ دیگر جرات این را نخواهد داشت که به مسایل سیاسی و آزادی و این چرت وپرتها حتی فکر بکند و این دقیقا همان سیاستی است که در سطح جامعه هم به اسم مبارزه با بدحجابی با شدت تمام پیگیری میشود.
دوشنبه 28 مرداد 1387

سرباز کورش - ایران - پارسه
عمل خلاف شرع را آن دختری انجام داده که رفته دانشگاه دختر را چه به دانشگاه دختر باید رخت شویی کند باید جارو کند
انشالله در پناه پرفیض مقام معظم به درجات عالیه برسیم و دختران را در کمال آزادی زنده به گور کنیم
دوشنبه 28 مرداد 1387

moresh63 - ایران - اردکان
مسوولان می گویند که این آقا و دختر دانشجو گفته اند که در اتاق الفاظ عقد موقت را به زبان آورده اند آخر کجای این حرفها را میتوان به عنوان مدرک به دادگاه ارایه کرد؟ پس یعنی اگر من هم فردا با یک دختر دستگیر شدم بگوییم ما عقد موقت کردیم و سند دیگری نشان ندهیم مسوولان حرفمان را قبول می کنند و آزادمان می کنند؟
ای کاش مسوولان که مدام می گویند مردم ولی نعمت ما هستند کمی به شعور این ولی نعمتان احترام می گذاشتند و آنها را ساده فرض نمی کردند. آقایان مسوول خاموشی مردم دلیل بر این نیست که نمی فهمند.
دوشنبه 28 مرداد 1387

xpersia.com - ایران - ایرانی
بابا بسه رو که رو نیست ماشاالله به سنگ پای قزوین
دوشنبه 28 مرداد 1387

eagle0241 - ایران - زنجان
میدونیم که اون دخترم بچه زنجان نبوده اخه بیشتر دانشجوا بنده خداها مال خود شهر نیستن وگرنه مددی رو اینجوری نمیذاشتن بمونه ننگ بر تو ای مددی
سه‌شنبه 29 مرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.