چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب

چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب

باسلام
حتمآ با سایت YouTube آشنا هستید. بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی اش این است که امکان دانلود کردن ویدیو ها را در خود سایت نمی‌دهد. البته نگران نباشید راه های خیلی زیادی برای این کار وجود داره که احتمالآ بعضی از آنها را دیده‌اید. ولی اگر تا الان نمی‌دانید چه طور ویدیو ها را از یوتیوب دانلود کنید. این پست مال شماست!

1- Kiss اضافه کنید: فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. این کار شما را به سایت KissYoutubeهدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید.

یعنی:
https://youtube. com/watch? v=y9oIZpFFyIY
می‌شود:
https://Kissyoutube.com/ watch?v=y9oIZpFF yIY

نکته: برای دیدن فایل های flv به برنامه‌ای نیاز دارید که این فایل ها را بخواند. عمومآ در هر سایتی که ویدیو های یوتیوب را با فرمت flv به شما می‌دهد یکی معرفی شده. من پیشنهاد می‌کنم همین حالا برنامه FLV Player را از اینجا دانلود کنید.


2- Tube Leecher: فقط URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید. TubeLeecher


3- Youtube Catcher: شبیه سایت بالایی ، فقط آدرس را وارد کنید و flv را تحویل بگیرید. Youtube Catcher
از این جور سایت ها خیلی خیلی زیاد است چون یک اسکریپت ساده است و هر کس می‌تواند اسکریپت را در ظاهر های متفاوت قرار دهد و یک سایت جدید بسازد ولی شماره چهار کمی متفاوت است و واقعآ ساده ترین راه است!


4- افزونه Youtube Loader:

این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیو های یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت های مختلف!
کاری که باید بکنید این است که اگر مرورگر فایرفاکس را ندارید آن را از
اینجا دانلود و نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.
acid_pro - اتریش - وین
با Real Player 11 هم میشه
شنبه 12 مرداد 1387

zieba - المان - بن
دانلود کردنش خوبه ولی این کار اینجا جرم محسوب میشه. این سایتا ای پی دانلود کننده رو بر میدارن.نه
شنبه 12 مرداد 1387

RezaRaza - ایران - تهران
با نرم‌افزار YouTube Download Studio هم می‌توان دانلود کرد و به محض دانلود آن را به فرمت دلخواه تبدیل می‌کند تا بتوان با هر Playerی آن را نگاه کرد. لینک دانلودش را در گوگل جستجو کنید حتماً پیدا می‌کنید.
شنبه 12 مرداد 1387

hf1302 - ایران - شیراز
با اربیت هم میشه دانلود کرد
یکشنبه 13 مرداد 1387

papamama - ایران - تهران
یکی از بهترین روشها برای دانلود از سایت یوتیوب استفاده از سایت های تبدیل آنلاین انواع مختلف فرمتها است که نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری ندارد. برای مثال فقط کافیست لینک ویدیوی یوتیوب را در کادر سایت زیر وارد نموده و آن را با فرمت دلخواه تبدیل و دانلود نمایید. جهت دانلود سریعتر از این سایت بهتر است قبلاْ نرم افزار IDM را در سیستم خود نصب کرده باشید؛ تا لینکی که از آن سایت به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود سریعتر دانلود گردد.
برو حالشو ببر!!!!
https://www.zamzar.com/url
یکشنبه 13 مرداد 1387

Ya_Ali - المان - کلن
سلام علیکم
zieba - المان - بن
دوست عزیز با دانلود کردن این مسایل چیزی معلوم نمی شود. وقتی شما چیزی هم نگاه می کنید در اصل ابتدا ان را دانلود میکنید و بدین گونه می توانید ان را نگاه کنید .
زمانی شما به مشکل می خورید که کامپیوتر شما مورد بازرسی قرار گیرد و شما فایل هایی که نباید دانلود می کردید در کامپیوتر شما باشد.
در ضمن با برنامه save2pc_light_setup می توانید مستقیما فایل ها را با پسوند دلخواه دانلود کنید.
والسلام.
یکشنبه 13 مرداد 1387

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.