یکی ازمراجع نجف دوختن پرده بکارت دختران را جهت حفظ آبرو،مجاز دانست

یکی ازمراجع نجف دوختن پرده بکارت دختران را

 جهت حفظ آبرو،مجاز دانست

دبى- العربیه نت، حیان نیوف

سخنگوى آیة الله العظمى اسحاق الفیاض یکى از مراجع چهارگانه شیعیان در نجف ،درمصاحبه ویژه ای با العربیه.نت، صدور فتوا توسط مرجع یاد شده ،مبنی بر مجاز دانستن دوختن پرده بکارت از بین رفته در نتیجه زنا را تایید کرد، به عقیده این مرجع چنین عملی باعث حفظ حیثیت وکرامت خانواده واقوام او میشود. شیخ على الربیعى سخنگوى آیة الله الفیاض ضمن مصاحبه خود علل صدور فتواى دیگری از سوی این مرجع شیعی عراقی را بیان کرد که مى گوید مرجع نباید قدرت سیاسى را بدست داشته باشد. لازم به یاد آوریست که آیة الله العظمى اسحاق الفیاض یکى از چهار مرجع بزرگ نجف ،در کنارآیت الله العظمی على سیستانی ، وآیت الله شیخ محمد سعید الحکیم و آیت الله شیخ بشیر النجفی است وی در اصل أفغانی تبار می باشد و در سن 14 سالگى به نجف هجرت کرده بود.

فتواى دوختن پرده ى بکارت

موضوع فتواى شیخ اسحاق الفیاض پیرامون جایز دانستن دوختن پرده بکارت ودوشیزگى ،توجه کاربران وبلاگها و وب سایت هاى اینترنیتى شیعیان را به خود جلب کرده بود ، صدور چنین فتوى تعجب آنان را برانگیخته است، وبرخى از آنها آنرا فقط یک شایعه دانستند.

آقاى شیخ على الربیعى سخنگوى آیة الله اسحاق الفیاض مرجع شیعى ضمن مصاحبه بالعربیه.نت صحت این فتوا را تایید کرد.

وى افزود "چون شریعت اسلامى به همه جوانب زندگى انسان توجه کرده است، و در مقابل هر آنچه که باعث ضایع شدن زندگى انسان میشود باید استاده گى کرد، پس اگر دختری زنا کرده باشد واز رسوائى بترسد و احتمال قتل وجود داشته باشد می تواند پیش از تکمیل چهار ماه سقط جنین کند " وى همچنین افزود " بنابر چنین مصلحتی است که شیخ آیة الله الفیاض فتوای خود را صادر کرده است زیرا اگر دوشیزه ای زنا کرده باشد وزندگى وى با مرگ ویا نام بدى خود وخانواده اش مواجه باشد ،در این صورت بر وى واجب است تا آنچه را که ضررش کمتر است ،انتخاب کند".

این سخن اشاره به دوباره دوختن پرده بکارت وجواز سقط جنین دارد.
فتواى شیخ الفیاض مبنى بر اجازه دوختن غشاء بکارت در پاسخ به سؤالى بود که می پرسید آیا براى دوشیزه اى که زنا کرده باشد وبه منظور حفظ آبرو وزندگى خود وخانواده اش می تواند پرده بکارت اش را دوباره بدوزد؟

شیخ فیاض و ولایت فقیه

فتواى اجازه دوختن پرده بکارت آخرین فتواى شیخ الفیاض نبوده، بلکه وی روز دوشنبه 14/7/2008 فتواى جدید دیگری را صادر کرده است که درآن خواستار حفظ استقلال حوزه از دولت شده بود، وى دراینباره گفت "حوزه به مرجع دینى سیاسى نیاز ندارد" واز احزاب وسازمانهاى سیاسى خواست تا در امور حوزه دخالت نکنند.

شیخ على الربیعى افزود، این فتواى شیخ فیاض "پاسخ به کسانى است که سیاسی بودن مرجع مذهبى را واجب میدانند"، وى تاکید کرد که "دین اسلام تنها به مرجع مذهبى نیاز دارد که مردم را راهنمائى کند نه مرجع سیاسى".

وى همچنین در ادامه سخنان خود افزود : "برخى از احزاب وسازمان هاى سیاسى تلاش میکنند از شخصیتهای مذهبى جهت تحقق اهداف سیاسى شان سوء استفاده کنند". وى گفت البته این بدان معنا نیست که شیخ فیاض به ولایت فقیه ایمان ندارد ؛بلکه "شیخ فیاض به ولایت فقیه باور دارد ولى به شرطی که نظرات خوى را به دیگران تحمیل نکند و حاکم نیز نباید روحانی باشد"

حرمت خون مسلمان

شایان ذکر است که ماه گذشته آیت الله شیخ اسحاق الفیاض فتواى بسیار مهمى دیگرى را صادر کرده بود که در آن نسبت به وجود اندیشه هاى تندرو در میان شیعیان هشدار داده بود، وى گفته بود که مرجعیت نجف سیاست اعتدال ومیانروی را بر گزیده است .

شیخ على الربیعى سخنگوى شیخ الفیاض در ادامه به العربیه.نت گفت شیخ اسحاق براین عقیده است که ریختن خون کسی که شهادت لا اله الا الله را مىگوید ، پیرو هر مذهبی که باشد ،حرام است لذا کشتن او ویا تعرض به ناموس اش به هیچ وجه در اسلام جایز نیست.

koresh - انگلیس - لندن
درود بر تو که یک حرف انسانی در این اسلام ظالم زدی
شنبه 29 تیر 1387

ali158 - روسیه - مسکو
چرا همه این فتواهای شگفت انگیز را علمای شیعه میدهند?
جالبه پس بعد خیانت یجوری میشه سر وته قضیه را هم اورد.
چرا قبل زنا به فکر ابروشون نیستند این دوشیزگان ?
این اسلام داره هر روز جالب میشه ها ,بخصوص فرقه شیعه.
ماشالله راه بنبستی نمیذارن.
البته خوب استثنی هست ولی تو این زمانه خدا ه کی اعتمادمیشه کرد?
شنبه 29 تیر 1387

babaktoronto - کانادا - تورونتو
من نمیدونم این چه اخلاقیه که ما مردای ایرانی داریم وقتی میخواهیم زن بگیریم به هیچ چیز توجه نمیکنیم الا دختر بودن طرف حال انکه خودمون هرکاری که کرده باشیم عیبی نداره اما طرفمون باید دختر باشه جالبترین نکته قضیه اینست که به باقی قضایا که القصه مهمترین بخشهای قضیه هم هست توجه نمیکنیم که همانا اخلاق خوب و هنرهایی که طرف داره و ... به همین دلیل هم هست که تا یک زنی بیوه شد انگار تمام غمهای عالم میاد تو دل خانوادش که چرا دخترمون بیوه شد. د شد که شد حتما طرف لیاقتشو نداشته این نشد یکی دیگه . من نمیدونم این فرهنگ غلط ما ایرانیها شاید هم مسلمونها کی میخواد تموم شه. بابا پرده چیه توهین از این بالاتر به زن نمیشه بخدا . تروخدا این حرفارو بذارید کنار و ملاکتون تو زن گرفتن چیزهای مهمتر دیگه باشه. یعنی اونی که بیوه است باید بره بمیره. بخدا همین طرز تفکراست که خدا از ما مردم روی برگردونده. البته میدونم جاانداختنش تو خانواده ها مشکله اما باید تلاش کرد. این مردم خیلی اداب و رسوم غلط دارن که باید عوضشون کنند.
اما راجع به عدم دخالت دین در سیاست و محدوده اختیارات ولی فقیه دمش خیلی گرم.اما راجع به پرده خراب کرد. تصور کنید یه زن بگیرید که حالا اون پرده کذایی رو هم نداشته باشه یا بیوه باشه اما در عوض خوشبخت باشید و یکی هم به زعم خودش با یک دختر پرده دار!!!! ازدواج میکنه بعد سکندری میرن تو مایه های طلاق. حالا کدوم مقبولتره. حالا اگه خانمه یه بچه هم داشته باشه که دیگه لطف خدا دوبله میشه هم یه زن بهت داده هم یه بچه. چرا از این طرفی به قضیه نگاه نمیکنید.
شنبه 29 تیر 1387

sasan-2000 - ایران - بوشهر
چه آخوند خوبی.
شنبه 29 تیر 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
تخصصی ترین حوزه استفتائات اسلام!!!!در محدوده شرت و اندام تناسلی قرار داره...تمام فتواهایی که بحث بر انگیز بوده و به تفکر و تعمق مراجع عظام نیاز داشته مستقیم و غیر مستقیم به سکس مربوطه...به به این دین مبین...
شنبه 29 تیر 1387

jamsil - کره - سئول
خدای نکرده اگر یارو چنین بلای سرش بیاد ودوباره با دوختن پرده بکارت به خونه بخت برود ایا وجدانش راضی می شود به سر شوهرش کلاه بگذاردودر اولین قدم دروغ گوی را به ان خانواده به ارمغان بیاورد این قسط در کجای تاریخ است ودرکدام شریعت .؟؟..
شنبه 29 تیر 1387

sasan4 - ایران - تهران
آیة الله اسهال الفیاض پس به سلامتی حکم سقط جنین هم آزاد شد؟
این اسلام جدید اسلام است یا آش در هم جوش؟که هر که از راه می رسه تغییرش میده؟ تازه اولش میگی کاری به سیاست و دولت نداری بعد که قدرت پیدا کردی و بازارت گرم شد هم دولت را می خوای هم خودت را صاحب جان و مال مردم میدانی.
شنبه 29 تیر 1387

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
بکارت بی پرده و پاره شده پسران را چگونه وصله خواهند زد /آیا آن هم به فتوا نیازمند است ؟؟؟!!!! ای خدا یک عقل سالم به این جماعت عطا کن و وجه نقدینگی خوب که دست از سر این مردم بخت برگشته بردارند که زندگی کنند و زندگی کنندو...
شنبه 29 تیر 1387

samis1974 - ایران - اهواز
اللهم بحق نبیک الشفیع احفظ هذا عبدک الصادق الهادی علی دینک الحنیف
شنبه 29 تیر 1387

ham vatan - مالزی - آلور استار
خب خدا را شکر. ان شاا... مبارکه.
شنبه 29 تیر 1387

atousa_swe - سوئد - گوتنبرگ
خوبه با مغز نداشته به داد دخترا افتادن. خوب بود هزینه این کارو هم میدادن. سوئد گوتنبرگ
شنبه 29 تیر 1387

miky - انگلیس - لندن
اگه .بدوزی هم مثل اولش که نمی شه. به نظر من مرم باید از جاهلیت دست بردارند .نمی دونم تا به کی باید در جهل عربها بمانم. وای بر ما........
شنبه 29 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خدا پدر و مادر هر چی آدم چیز فهم را بیامرزد.دین یعنی حقیقت و پاکی.سیاست هم یعنی دروغ و کثافتکاری. راجع به بکارت هم لطفا به نوع سوالی که شده توجه کنید.(اگر دختری زنا مرتکب شده باشدو از آبرو بترسد و احتمال((قتل))وجود دارد) فرمودند(اگر دوشیزه ای زنا کرده باشد و زندگی وی با ((مرگ ))و بد نامی خود و خانواده شود)در اینصورت بر وی واجب است هر آنچه ضررش کمتر است (انتخاب) کند.پس این کار حرامرا تائید نفرمودند بلکه برای جلو گیری از قتل و آبروریزی اجازه فرمودند.اما اگر فاحشه ها دنبال ماله ای میگردند تا اعمال زشت و حرام خود را با این فتوا ماله مالی کنند بهتر است وجدان هم داشته باشند!!آیا صحیح است خود را با دوشیزه ای که گول خورده و پای قتل و آبرو ریزیست مقایسه کنند!!! عجبا!!!
شنبه 29 تیر 1387

heliya - المان - هامبورگ
babaktoronto - کانادا - تورونتو
بهت افتخار مئ کنم هم وطن
شنبه 29 تیر 1387

میرهاشمی - ایران - صدراباد
یه دفعه بیان زنا و روابط جنسی را حلال و آزاد کنن واین بدبختا را هم از درد و رنج دوخت ودوز خلاص کنن دیگه.
شنبه 29 تیر 1387

سوین - ایران - تهران بزرگ
parviz1 - انگلستان - کترینگ دوست عزیز فکر نمیکنم کسی که فاحشه شده بخواد هزینه کنه برای این موضوع ، بخواد هزینه هم کنه عمرا با هیچی درست نمی شه.
شنبه 29 تیر 1387

LoveLife - ایران - تهران
به نظر من هر کس نسبت به لیاقت و رفتارش باید انتظار داشته باشه!!! خوده من به شخصه دوس دارم با کسی ازدواج کنم که با کسی نبوده باشه !! برای همین ترجیح می دم با کسی رابطه نداشته باشم تا همسرم آیندم که به عنوان زن من پذیرفته می شه با کسی نبوده باشه!!!
مرد ها هم انتظارات بی جا دارند تو عمرشون هر غلطی می کنند!! بعد انتظار دارند همسرشون باکره باشه!!!
شنبه 29 تیر 1387

majid14 - انگلستان - shiraz
عقاب/ اسبیکو/ ایران / خرم اباد مگر از خودت شک داری پسر
شنبه 29 تیر 1387

sefrzane Eteraz - سوئد - استکهلم
پس خوب شد می تونم اعتراض رو ببرم بدوزم. لول
شنبه 29 تیر 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
jamsil - کره - سئول
جناب مگه خودت باکره ای که دختر بدبخت باید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی گفته شما از 4 عقدی گرفته تا صیغه هر غلطی می خواهید می کنید و بعد بکارت دختر؟؟ اگه مردی اینقدر خود خواه بهتر که این کلاه هم سرش بره.اصلا چطوره خیاط خانه ی بکارت احداث کنید.....
شنبه 29 تیر 1387

melodi - انگلستان - نیوکاسل
1:اسلام سراسر دین کذب و ریاست و دروغ گویی و ریا را ترویج می کند و گفته های این اقا مصداق بارز این قضیه ست. دوختن پرده بگارت یعنی دروغ گویی یعنی فریب شوهر یعنی حیله و پنهان کاری
2: یک نمونه واضح و روشن از ضد و نقیض بودن دین اسلام و آن اینکه حکم زنا کار در دین شما مسلمونها سنگساره و حال اینکه این اقا می فرماید با دوختن پرده ٬ دختر جان سالم به در می برد.(البته از این بابت برای دختران مسلمون خوشحالم).قبلا به شما هم گفتم در دین مبین اسلام هر خلاف و هر کثافت کاری و هر فعل حرامی با تبصره ٬ ماده ٬ فتوای مراجع ٬ روایات و احادیث قابل حل و در یک چشم به هم زدن تبدیل به فعل ثواب و حلال می شود. حالتون از دی...ن بهم نمی خوره؟؟؟؟؟؟؟ می بینید اخوند چقدر حقه بازه و مردم چقدر ساده فحشا در کشورهای اسلامی به ویژه ایران بیداد می کنه ٬ چون اخوندها دیگه نمی تونن جلوی فساد رو بگیرن می گن خب عیبی نداره فتوا میدیم بدوزن. ایا با دوختن پرده بکارت دخترهای مسلمان ٬ مشکل فساد و فحشا حل می شه ؟ امنیت زنان و جامعه برقرار می شه؟
شنبه 29 تیر 1387

chakera - ایران - تهران
البته ایشان فر مودند اگر پرده اش از نوع لور دراپه یا کرکره باشه بهتر دوخته میشه.
شنبه 29 تیر 1387

jamsil - کره - سئول
artemis-sw-سوئد-مالمو.خطابم شما بودی .
یکشنبه 30 تیر 1387

رابین هود - افریقا - افریقا
دمت گرم بابا توی این ملایان هم ادم حسابی پیدا میشه اگه علی جون نکشه بنده خدا رو شانس اورده
یکشنبه 30 تیر 1387

jamsil - کره - سئول
اگر همچین چیزی را مقبول می دارید به خودتان اختصاص بدید تا با ظلم دوگانه به خانه هر انسان پاکی قدم نگذارد واتش عشق دروغین را در قالب حقیقت اشکار نکند چون از بیخ وبن مطرود است این کارهای کثیف در کجای شریعت محک خوده وکدام پاسخ مثبت زندگی ارزش به ان داده که من وشما بیخبریم .اگر من الوده بودم این زنگ خطر را اعلام نمی کردم . ثانیا . کافر همه را به کیش خود پندارد . افترای بزرگی بستی هیچ موقع ازت را ضی نمی شم ..وامیدوارم از این به بعد خودت را اصلاح کنی وهر موقع یقین کردی اظهار نظر کنی من همیشه به لطف الهی امیدوارم ..
یکشنبه 30 تیر 1387

arash1977 - ایران - تهران
ما ایرانی ها و همه ایرانی های که از ایران فرار کردن و هر روز میان توی این سایت چرت میگن اگه مرد هستین پس چرا فرار کردید؟؟؟؟؟ همه این آخوندا باید سوزانده شوند مثل کوره های آخوند سوزی 10 میلیون نفر هم بود باید بسوزند.......

یکشنبه 30 تیر 1387

ehsanusa - امریکا - تهران
melodi - انگلستان - نیوکاسل
حکم زنا در هیچ جای قرآن سنگسار اعلام نشده! اصلا سنگسار در هیچ جای قرآن نیامده! آن آیه ای هم که ازش تفسیر میکنن برای حکم سنگسار، ارجاع داده به حکم تورات! البته سنگسار در تورات آمده و به عنوان مجازات زنا اعلام شده! اگه فیلم عیسای ناصری رو دیده باشی، در اپیزود سنگسار آن زن زناکار، این مومنان یهودی هستند که میخواهند اون زن رو سنگسار کنند و عیسی با آنها هم مخالفت نمیکنه و میگه که هر کسی که در عمرش گناه نکرده سنگسارش کنه!
این مواردی که به صورت خشونت و انجام اعمال بعضا غیر انسانی در اسلام ارائه شده توسط آخوندا دیده میشه، عمدتا تفسیرهای شخصی از روایاتی است که درستی و صحت اونها هم مورد تردیده و بیشتر با توجه به حس خودخواهی و قدرت طلبی آخوندهاست که تفسیر به رأی شده است!
در مورد این فتوی هم دوستان نگران وجدان و دروغگویی دوشیزه محترمه نباشن. اکثر کسانی که خیلی حساسن نسبت به بکارت دختر، خودشون از همه بدترن! من خودم یکی رو میشناختم چند تا دوست دختر داشت و یه روز داشت در باره ازدواج صحبت میکرد و میگفت : آدم دیگه جرأت نمیکنه زن بگیره! رو هر کی که دست میذاری وضعش خرابه (منظورش حتی دخترایی بودن که فقط دوست پسر داشتن نه رابطه جنسی) من بهش گفتم تو که خودت ختم روزگاری چه طور میخواهی زنت هیچ خلافی نکرد باشه؟ کلی بهش برخورد و ناراحت شد. بعد بهش کفتم یه سیب که توی بازار فروخته میشه تا از درخت چیده بشه و به بازار برسه چند دست میچرخه! چیزی که برای تو باید مهم باشه (البته اگه خیلی خیلی تعصبی هستی) باید این باشه که کسی اونو گاز نزده باشه و سیب کامل رو بخری! این ضرب المثل دیگه حسابی کفریش کرد و بی خیال بحث شد!
ما تا خودمونو درست نکنیم نمیتونیم انتظار از دیگران داشته باشیم!
به قول معرف: یه سوزن به خودمون یه جوالدوز به دیگرون!
یکشنبه 30 تیر 1387

ali-vienna - اتریش - وین
samis1974 - ایران - اهواز
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی که وگفتی ای یعنی چه؟
یکشنبه 30 تیر 1387

rezanaz - ایران - رشت
30 ساله جمهوری اسلامی داره نیازهای جنسی مردمو بنام دین سرکوب میکنه و همه این اخبار و جنایات جنسی که هر روز در اینجا و آنجا میبینیم فقط و فقط ناشی از سرکوب این میل غریزیه و این هیچ درمانی نداره مگر با آزادی جنسی و آزادی پوشش . اینا خودشونم به این نتیجه رسیدن و میخوان که این تابو رو بشکنن چون به هر دری زدن و هر قانونی وضع کردن نتیجه عکس داده . فقط زورشون میاد که قبول کنن 30 ساله که اشتباه کردن و اونوقت مجبورن تاوان همه این خسارتهارو بدن. شکی نیست که اگه آزادی جنسی و پوششو به رفراندوم بذارن بیش از 80% رای میاره . به نظر شما اینطور نیست ؟؟!
یکشنبه 30 تیر 1387

jamsil - کره - سئول
artemis-sw-سوئد-مالمو.سلام. اگر همچین چیزی را مقبول میدارید به خودتان اختصاص بدیدتا با ظلم دوگانه به خانه هر انسان پاکی قدم نگذارد واتش عشق دروغین را درقالب حقیقت اشکار نکند چون از بیخ وبن مطرود است این کارهای کثیفدر کجای شریعت محک خورده وکدام پاسخ مثبت زندگی ارزش به ان داده که من وشما بیخبریم .اگر من الوده بودم این زنگ خطر را اعلام نمی کردم. ثانیا.کافر همه را به کیش خود پندارد .افترای بزرگی بستی هیچ موقع ازت راضی نمی شم.وامیدوارم از این به بعد خودت را اصلاح کنی وهر موقع یقین کردی اظهار نظر کنی من همیشه به لطف الهی امیدوارم..
یکشنبه 30 تیر 1387

vira - ایران - تهران
بابا دست از سر کچل این بکارت بردارید تو رو خدا . مرد شرقی ( بلا نسبت بعضیا ) بکارت دوست ! بزرگ شده بابا . کاریش نمیشه کرد . همون بهتر که سرشون کلاه بره با این دوخت و دوزا . کسی که آبرو رو ربط میده به بکارت !! لیاقتش بیشتر از اینم نیست . برید با بکارت های دوخته شده ! خوش باشید . کی به کیه .
یکشنبه 30 تیر 1387

vira - ایران - تهران
بابک میگم ایندفعه رو خوب اومدیا . باریکلا .

یه صحبت هم دارم با بقیه دوستان . بکارت دوستی شرقی جماعت مسءله اسلام نیست ٬ مسءله فرهنگه . گرچه اسلام و بقیه ادیان همشون زن ستیزن ٬ ولی نقش فرهنگ قوی تره . برخی دوستان مسیحی رو در ایران میشناسم که بکارت براشون از دوستان مسلمون مهم تره . بدبختانه گیر کردیم تو یه فرهنگ در پیتی ٬ به این زودیام بعیده خلاص شیم .
یکشنبه 30 تیر 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
babaktoronto - کانادا - تورونتو
موافقم با هات!
واقعا که اینو راست گفتی اگه مرد باشی بهت ایول میگم چون درکت بالاست!!
یکشنبه 30 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
viraخانم شما دیگه چرا؟!!!!!! حالا بکر بودن و بکارت و پاکدامنی شده بی ارزش و ارتباطی به آبرو هم نداره!!!! از کی تا بحال در اسلام و فرهنگ اسلامی اینجوری شده؟!!!! نکنه تو اسلام ناب خمینی و ملا علی که شما از مدافعانش هستید اینجوریه و بقول شما تاریکیه پس کی به کیه!!! نه خواهر محترم از این حرفها نزن که اونوقت خیلی حرفها دارم که برات بزنم.اگر مهم نیست پس چرا ملت اجازه ندارن حتی تو خیابان دست تو دست هم راه برن!!!تو ماشین دوتا جوان با هم حتی صحبت کنن!!خانم دکتر بنی یعغوب که تو پارک نشسته بود و هیچ خلافی هم نکرده بود را چرا کشتید!!!هزاران جنایت و گرفتاری که حکومت ملایی بوجود آورده چی!!!! امر بمعروف و نهی از منکری که با یک مشتی بیسواد بجون مردم انداختید چی؟!!!!!!بابا شما دیگه کی هستید!!!والله تو دنیا ندیده بودیم که هیچ جنایتکاری و یا دزدی و یا متجاوزی راحت تو جامعه رو در روی ملت وایسته و از جانایتکار و یا دزد و یا متجاوز حمایت کند !!!شما مزدوران دقیقا دارین همین کار را میکنید و با حمایت از ملا علی ولایت وقیح که حکومتش واقعا قبیح و فاسد است به هزاران دلیل و مدرک برای جنایتها و دزدیها و تجاوز به حریم ملت و بی قانونی و.... از اون طرف دارید حمایت میکنید چون فکر میکنید کی به کیه!!!اتفاقا بزودی مشخص میشه که کی به کیه.آره خواهرررررررررر و یا برادررررررررررحزب اللهی!!!!!! خجالت بکشید اسلام را شما از بین بردید نه ملت ایران.
یکشنبه 30 تیر 1387

vira - ایران - تهران
پرویز جون شما از مرحله خیلی پرتی . من نه اعتقادی به اسلام دارم نه به هیچ دین دیگه . هرگز هم نه از اخوند طرفداری کردم نه از حکومت دینی . این داستان ها رو شما از کجا دراوردی موندم والله . اون کسی که مسلمونه شمایی ٬ من نیستم . من طرفدار عزت ایرانم ٬ شما طرفدار اون شاهی هستی که هفت تا کفن پوسونده عزیز جان . مسلمون و شاهدوستی ٬ عقایدتم محترم . ولی من نه مسلمونم نه شاهدوست . من پیشرفت ایرانو میخوام ٬ چه با اخوند چه بی اخوند .

مهمتر از اون - که اینجا به بحث مربوطه - سنار هم برای بکارت ارزش قایل نیستم . حالا میگی چرا ؟ برای اینکه اختیار بدن هرکسی - چه مرد چه زن دست خودشه - به هیچ احدالناسی هم مربوط نیست . اگه راست میگید وقتی در رابطه با کسی هستید و تعهد دارید وفا دار باشید و خیانت نکنید . سکس هم محض اطلاع شما برای بالغین ازاده . اقای پرویز مطمءنی داری تو انگلیس زندگی میکنی ؟ نکنه از عربستان داری کامنت میذاری و ما رو گذاشتی سر کار مرد مسلمان ؟ حالا اون خیلی حرفها رو که ما رو باهاش میترسونید بزنید ببینیم ٬ مرد مومن .

راستی ٬ محض اطلاع شما ٬ تمام کارهایی که در تاریکی ازاده در روشنایی هم ازاده . شک داشتید ؟
یکشنبه 30 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ویرای عزیز.والله خوب شد فرمودید که نه خدا را قبول داری و نه هیچ دینی و فقط هر چی ملا علی بگه قبول داری !!!برای من روشن بود که کسانیکه ملاها را قبول دارند برای هیچ چیزی ارزش قائل نیستند بجز پول و پول و پول !!!!حال بفرمائید آیا وجدان داری یا نه؟چون وجدان انسان در تاریکی هم بیدار و روشن و آگاه است و روشنی و تاریکی ندارد و آدم با وجدان هیچ وقت در تاریکی و سیاهی گناه قرار نمیگیرد و همواره روشن است.ضمنا چه کسی گفته فقط عربها انسان هستند و دیندار و با وجدان و ..اتفاقا هر چه آتتیش است ملاحظه میکنید از گور همین عربها و بیسوادها و تروریستها و دزدها و...سر میزند.ویرای عزیز بخدای محمد (ص)قسم در اینجا برای ادیان مختلف مخصوصا اسلام و انسانیت و قوانین حقوق بشر احترام قائل هستند تا در کشورهای عربی یا ایران.بشما اشتباه عرض کردن که اروپایها آدمهای بی دین و بی وجدان و دزد......هستند.حمایت از ملاها حمایت از ایران و ظلم نیست !!!بنده هم کامنتها سرکار را همیشه مطالعه میکنم و با آرزوی اینکه روزی به روشنی بیایی و با دیده عشق به ملت و وطن پرستی همگام هموطنان آزادیخواه ایران و ایرانیان سراسر جهان شوی .موفق باشی عزیز هموطن من.
دوشنبه 31 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
vira - ایران - تهران

چی شده دچار استحاله روحی شده خیلی با حاله خیلی از خانم ها واقایان در این جا بعد از مدتی نظر ات و عقایدشان تغییر میکنه و از اون روحیه خشک و متعصب بدون اگاهی خارج می شن و دینا را یک طوری به غیر از این طوری که اخوند می فرماید!!! می بینند
به هر حال باز خوبه تو این بحث ها بعضی ها از خر شیطان می یان پایین
اما بکارت یک دختر مجرد مختار ه که ازاد تصمیم بگیره به هر حال کارش از نظر من بد نیست
اما کار اقایونی که با داشتن زن با زن های صیغه ای می پرن بعد مجوز اسلامی هم دارن البته صیغه یا فاحشه اسلامی به هر حال با اون روسپی فرقی نداره زنی که برای مخارج زندگی یک روز دو روز .....میره با یک مرد می خوابه ...تعریفی با روسپی نداره اما
دختر با دوست پسرش می تونه خط قرمز ها را خودش تعیین کنه تعهدی به کسی نداره که خیانت هم نکرده داره با عشق اش رابطه طبیعی بر قرار میکنه منتها
این حرفها به مذاق دختر های سنتی و پسر های قدرت طلب ایرانی خوش نمی یاد حال را می خوان اما نه برای خواهر و دختر ..فقط پسر ها و بسسسسس
دوشنبه 31 تیر 1387

vira - ایران - تهران
اقای پرویز خیلی معذرت میخوام که تند صحبت میکنم : شما یا واقعا نمی فهمید یا خودتونو زدید به نفهمی . من دارم میگم من نه از اخوند طرفداری میکنم نه از حکومت دینی ٬ اونوقت شما میگی بنده طرفدار فلان ملا هستم !!! - دوست من نکنه عینکی هستی و عینکتو نمیزنی ؟ من دارم میگم اصلا دین و ایمون ندارم شما هی میگی ملا علی ملا علی ! ببخشید نکنه من دارم به زبونی غیر از فارسی حرف میزنم ؟؟؟ دارم واقعا بهت شک میکنم پرویز جون ! شما دچار توهم نیستی ؟؟؟

شما هم موفق باشید هموطن ! ( از این به بعد عینکتون فراموش نشه لطفا )
دوشنبه 31 تیر 1387

samis1974 - ایران - اهواز
یکمرجع عالیقدر جهت حفظ ابروری نوامیس شما همان فتوا داده که می خواهید حالا چرا مسخره می کنید میگفت سرش را ببرید می گفتید طرف وحشیه اسلام مال جنگله همه را با یک چوب نزننید
دوشنبه 31 تیر 1387

vira - ایران - تهران
خانوم شیما من دچار استحاله روحی نشدم عزیز جان شما دچار استحاله چشمی شدی ظاهرا . قبلا یه چیزایی رو در کامنت های من نمیتونستید بخونید یا نمی خواستید که ببینید ! محض اطلاع شما من هنوز از دوستداران اقای احمدی نژادم بدون اینکه به سیاست جمهوری اسلامی یا اصولا به خود جمهوری اسلامی علاقه ای داشته باشم . شخصیت بعضی افراد باعث میشه که ادم راجع بهشون فکر کنه ٬ مثل گاندی ٬ مثل ماندلا ٬ مثل چه گوارا ٬مثل کاسترو یا مثل احمدی نژاد ! این ادم ها در عین اینکه هیچ شباهتی به هم ندارن همشون یه جورایی با حالن . یه جورایی استقامت دارن . شما میتونی عقیده مخالف من داشته باشی عزیز . ابراز عقیده ازاده . حداقل در این سایت !!
دوشنبه 31 تیر 1387

sasan4 - ایران - تهران
پسر یا دختر دست نخورده با اراده قوی
پسر یا دختری که قبل از ازدواج این کار را انجام بدهند بی اراده و کم تحملند
پس کاملاْ معلومه آدمهای با اراده بهتر از آدمهای کم اراده اند.
سه‌شنبه 1 مرداد 1387

pouriya - ایران - رودسر
vira - ایران - تهران

دوست عزیز با تایید نظرت در رابطه با حقوق و رهایی زن.
برایم خیلی عجیب امد که نوشته ای که دوستدار موجود منفوری چون احمدی نژاد هستی. و او را با گاندی بزرگ که سنبل منش انسانی وفروتنی است مقایسه فرموده ای.
کجای استقامت و با حالی احمدی نژاد تازی در جهت ایران و ایرانی بوده که شما را که خود را عاشق ایران میدانید را چنین مجذوب خودش کرده.

با درود
سه‌شنبه 1 مرداد 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ویرا عزیز من عینک نمیزم بجان عزیز ملاعلی و دکی که از شاگردان و دستبوس خمینی بودند.ضمنا دکی اگر بدونه که ویرای عزیز از جنایتها و دزدیها و تجاوزهایی که کرده انقدر حمایت میشود حتما بیشتر رضایت شما را فراهم میکرد و پستی هم برای شما در نظر میگرفت و نمیگذاشت با این شغل که در شان شما نیست فریز شوید!!به امید روزیکه آزادانه مزدوران رژیم هم بتوانند از دین خود و کشور خود و ملت خود دفاع کنند نه از جنایتکاران و دزدان و وطن فروشان و عوام فریبان و..که برای هر کدام از این کارها هزاران مدرک مستند وجود دارد اما افسوس که .....
سه‌شنبه 1 مرداد 1387

vira - ایران - تهران
پوریا جان چرا به نظرت عجیب اومد ؟ این ادم جلوی امریکا ایستاده . ( زمان جنگ هم گویا از فرماندهان شجاع بوده - ( نقل به مضمون !! ) ) در عین حال که ساده زیستی این فرد رو در کمتر کسی دیدم - اونهم در اوج { سرمایه مداری } که در ایران بوجود اومده . در ضمن - شعار عدالت خواهی که شعار احمدی نژاد بود برای من بسیار جذابه - چون شدیدا شیفته عدالتم - گرچه بعیده که این شعار در جامعه کاردرست ما ! محقق بشه . اما در عین حال با اعتقاد به ولایت فقیه اصلا و ابدا هیچ رقمه ! ابم تو یه جوب نمیره ! ( اینهم اختلاف نظر من با ایشون !!! ) - و بازم باید بگم و تاکید کنم ! که اصولا با حکومت مذهبی از بیخ و بن مخالفم .

به هر حال !

دوست عزیز نکته دیگه اینکه من در ادامه مطلبم ذکر کرده بودم که این افراد شباهتی به هم ندارن - من گاندی رو نه با ماندلا یکی کردم نه با چه گوارا - و نه احمدی نژاد رو با هیچکدوم از اونها . فقط افرادی رو نام بردم که در دنیای سیاست روحیاتشون برام جالب و قابل توجهه . / موفق باشی . ///

اقای پرویز : مطمءن باشید با سر و وضعی که من دارم ! عمرا اگه احمدی نژاد پست و مقامی بهم بده !!! فکر کنم همون روز اول سر از کمیته وزرا درارم بعدشم دور از جون !!! اعدامم کنن !!!!!!!!!! ( البته در اون صورت همگی از شر این ویرا که حرف زیادی زیاد میزنه ! راحت میشید !!! )

راستی ! خوشحالم که عینکی نیستید !! انشالله هرگز هم نیازی به عینک نداشته باشید . موفق باشید .
سه‌شنبه 1 مرداد 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
کسی که از احمدی نژاد طرفداری کنه . یک کوتوله سیاسی احمق که تمام حرفهاش یک کاریکاتوری ازش ساخته که اسباب خنده دوست و دشمن شده ابرو و حیث ایرانی را هم می بره واقعا این ادم طرفدار هم داره اخه برای کدوم یک از حرفهاش!
مردم ما هم تحت تاثیر افکار اخوندی با امریکا دشمن هستند دشمن تو خود ایرانه نه خارج ..دشمن اخوند فاسد و جنایتکار و دروغ پردازه که با اخاذی عاطفی و اخاذی مذهبی ملت ایران و افکار مردم را فقط تو یک دایره بسته دینی قرارداده که می شه بهش کلی ایراد و اشکال گرفت یکی اینکه برای نیازهای اساسی ادم ها یک راه حل درست عقلانی ارایه نمیده
سه‌شنبه 1 مرداد 1387

pouriya - ایران - رودسر
shima87 - فرانسه - پاریس
در تایید و در ادامه نظرت اجازه بده که اضافه کنم این حکومت تازی سالهاست که از حربه تشنج چه در ایران و چه در خارج از کشور برای بقای وجود متعفنش و رسیدن به اهداف ارتجاعیش استفاده میکند.
که همان تز صدور اسلام ... و استقرار ان در جهان میباشد و دامن زدن به جنگ و دشمن تراشی در دستور کار این اجنبیان میباشد. وگرنه همانطور که اشاره کردی ما هیچ دشمنی با هیچ کشور و دولتی نداریم.
چهار‌شنبه 2 مرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.